abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    dnes 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 689 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje

    Po srovnání KDE a Gnome, co se týče aplikací z oblasti hudby a fotografií, se Bruce Byfield pustil do poštovních klientů a nástrojů pro konfiguraci a administraci. Evolution se prý mnohdy může srovnávat s KMail, ale jen těžko jej porazí. Ve druhém článku autor pochválil obě prostředí (až na některé oblasti jako konfigurace sítí), ale vítězem se přeci jen stalo KDE díky širším možnostem nastavení. Výjimkou budiž zpřístupnění prostředí například nevidomým, kde Gnome prý stále vede.

    26.1.2010 19:55 | Tomáš Heger (geckon) | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    26.1.2010 20:03 pozortucnak | skóre: 21 | blog: vecny_windowsar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Takže se vys*** na KDE GNOME a budu si dál spokojeně používat XFCE4... :-)
    Jsem mimořádně obtížný případ
    27.1.2010 15:36 SKooDA | skóre: 3 | blog: Jen_tak_mimochodem | Velké Přílepy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    FVWM rox :P
    MyEgo@server:/home/www/myego.cz$ rm -r ./*
    26.1.2010 20:16 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    jak je možné, že v ubuntu se dá Kmail na IMAPu používat dle mých představ (rychle) a na debianu je hrozně pomalej (stejné verze) - a v nastavení jsem rozdíl nenašel :(
    hajma avatar 26.1.2010 20:26 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    když jsem ještě před rokem používal KMail, byl tam bug, který se projevoval brutálním zpomalením, pokud byly maily uloženy na disku s reiserfs. Teda vývojáři KMailu tvrdili, že je to problém reiserfs, že neimplementuje nějakou obskurní fíčuru.
    21 promarněných znaků
    26.1.2010 20:34 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    no do prdele to snad ne :-D reiserfs na desktopu mám a na *buntu ext3 :( jestli je to v tomhle tak potěš ....

    ... to snad není možný ...

    mě jebne ...
    27.1.2010 00:26 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    tak si to uzij a pak nam napis jake to bylo :-)
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    Acci avatar 26.1.2010 20:54 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    ale vítězem se přeci jen stalo KDE díky širším možnostem nastavení.
    A to má být snad pro uživatele výhoda? Kam ten IT svět spěje... :-(
    26.1.2010 21:04 coques | skóre: 21 | blog: FailSystem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Both KMail and Evolution are thoroughly modern email readers, with few differences in general functionality.
    to je uz 1.april? :D

    evolution zamŕza pri každej príležitosti a Kmail nedokáže odoslať primitívny mail v html..
    Polívčička byla..
    26.1.2010 21:20 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Je to jako tehnle vtip: "Znate nejlepsi multiplatformni klient pro exchange?" "Jasne, MS Outlook Web Access"
    26.1.2010 22:21 Kaacz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Zajimave, pouzivam Evolution jiz skoro 4 roky, ucty exchange, pop3, 2x imap .. stroj se nevypina, cca 1x za mesic je treba aplikaci restartnout kvuli nekomunikaci s exchangem, coz kolegove s widlemaXP a outlookemXP delaji i casteji .. a evolution mi nepada a nepada .. asi mam neco spatne :-P
    26.1.2010 21:48 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Ano, pro mě jsou (a odjakživa byly) možnosti nastavení a přizpůsobení softwaru k obrazu svému velkou prioritou. Nesnáším software jehož autor si myslí, že sežral všechnu moudrost světa, že ví lépe než uživatel jak s aplikací pracovat. Prostě software kde se člověk musí přizpůsobit aplikaci a ne aplikace člověku.

    To je také jeden z důvodů proč mi absolutně nevyhovuje Mac OS X (hned po tom ještě důležitějším důvodu - a sice že to není svobodný software) a proč z Linuxových prostředí miluju KDE.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Saljack avatar 26.1.2010 21:57 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    +99
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Bedňa avatar 27.1.2010 11:08 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Tomuto aj dávam +99, ale aj tak používam Gnome, KDE -99 za stabilitu, vrátim sa knemu možno za pár rokov, keď už s ním nebude treba bojovať :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Acci avatar 26.1.2010 22:12 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Tak to jsou vaše priority bohužel nekompatibilní s 90 % ostatní populace. Neříkám, že je to chyba, jen je od autora porovnání divné z toho vyvozovat, že některé desktopové prostředí je kvůli tomu lepší, když pro většinu je opak pravdou.

    A aplikaci se nemá přizpůsobovat člověku, ale má být pro lidi vytvořena a ne lidmi ohýbána. Obrovské množství nastavení je pak známka toho, že její autor neví, co lidé chtějí.
    26.1.2010 22:19 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Nikoliv, obrovské množství nastavení je známkou toho, že autor není arogantní debil a chápe, že různí lidé mají různé potřeby a zvyky.

    V aplikaci s velkým množstvím nastavení může být defaultní nastavení stejně "uživatelsky přívětivé" jako v omezené aplikaci kterou psal nějaký arogantní GUI-fašista. Všichni mohou být spokojeni. Ovšem tu omezenou aplikaci si pokročilejší uživatel k obrazu svému bohužel přizpůsobit nemůže...
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    26.1.2010 22:24 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Abych náhodou neurazil nesprávné vývojáře - samozřejmě chápu, když někdo nepřidá možnosti nastavení ze začátku proto, že si třeba prostě vyvíjí program pro sebe a nemá na věci co nevyužije čas. Takových vývojářů se tento příspěvek samozřejmě netýká. Označení "arogantní GUI-fašista" platí pro ty vývojáře, kteří odmítají přidávat funkce a možnosti nastavení programově z jejich zvrácených usability-ideologických důvodů.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Acci avatar 27.1.2010 12:31 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    A teď si představ, že nejžádanější telefon na světě skoro žádné nastavení neobsahuje a dokonce neobsahuje některé funkce, které mají deset let staré telefony. Jak to?

    Vyvíjet aplikace pro sebe je první a největší chyba, aplikace se vyvíjí pro uživatele.
    27.1.2010 18:11 Aldagautr | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    A teď si představ, že nejžádanější telefon na světě skoro žádné nastavení neobsahuje a dokonce neobsahuje některé funkce, které mají deset let staré telefony. Jak to?
    degenerace ;-)
    o svobodu prichazi nejsnaze ten, kdo o ni nikdy nebojoval
    26.1.2010 23:15 Kaacz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    + 1 milion
    Acci avatar 27.1.2010 12:29 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Ale jak říkám: uživatel by si neměl aplikaci vůbec co přizpůsobovat. Občas se sice najdou případy, kdy je to nutné, ale takových je minimum. Úplně nejdotaženější nastavení je podle mne v aplikaci Time Machine sloužící k zálohování souborů na Mac OS X: obsahuje jen jedno velké tlačítko "ON - OFF" a ještě možnost vybrat si cíl zálohy.
    26.1.2010 22:51 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    A aplikaci se nemá přizpůsobovat člověku, ale má být pro lidi vytvořena a ne lidmi ohýbána.
    Už pár minut nad tím přemýšlím, ale marně se snažím přijít na to, co jste tím myslel. Can you elaborate? Protože momentálně mám pocit, že jste jediným člověkem na světě, který měl tu čest spatřit vzor běžného uživatele, uložený v sídle Mezinárodního úřadu pro míry a váhy v Paříži. Můžete nám podrobněji vysvětlit, jak vypadá?

    Předem díky.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Acci avatar 27.1.2010 12:24 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Představ si, že takový člověk opravdu existuje. Nebydlí sice v Paříži, ale je imaginární. Ovšem jeho existence se dá dokázat uživatelským testováním různých aplikací.
    vlastikroot avatar 27.1.2010 17:46 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    člověk opravdu existuje ... je imaginární.

    Twe ty už to nehul :-D

    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    27.1.2010 12:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Tak to jsou vaše priority bohužel nekompatibilní s 90 % ostatní populace. Neříkám, že je to chyba, jen je od autora porovnání divné z toho vyvozovat, že některé desktopové prostředí je kvůli tomu lepší, když pro většinu je opak pravdou.
    Mám pocit, že ti něco nedošlo. Něco maličko nedocvaklo. Takový malý detailíček. Prostě drobnost.

    TOHLE NENÍ WEB PRO 90% POPULACE, LINUX NENÍ OS PRO 90% POPULACE, 90% POPULACE AŤ SI JDE TŘEBA K ČERTU. JESTLI POTŘEBUJEŠ APPLIKACE PRO 90% POPULACE, MŮŽEŠ TÁHNOUT TŘEBA NA LŽIVĚ NEBO NĚKAM PODOBNĚ. KDE / GNOME / LINUX / FOSS / ATD. JSOU PRO LIDI, KTEŘÍ SE NEBOJÍ KONFIGUROVAT COKOLI, JAKKOLI A KDYKOLI. LIDÉ NA ABCLINUXU POČÍTAJÍ S TÍM, ŽE JEJICH PREFERENCE JSOU NEKOMPATIBILNÍ S 90% POPULACE, POVAŽUJÍ TO ZA VÝHODU / VÝSADU. JESTLI CHCEŠ BÝT KOMPATIBILNÍ S 90% LIDMA, JSI TU NAPROSTO ŠPATNĚ :-D

    Odpuste mi velký písmena, ale některým lidem protě nedochází, že Kde, Gnome, Foss atd. tu není od toho, aby se zalíbil masám. Od toho tu jsou jiné systému, které se vypínají tlačítkem 'Start'.
    Acci avatar 27.1.2010 12:20 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Přesně to samé si myslím i já - Linux a aplikace pro něj sou určeny pro úplně jinou skupinu lidí. Proč se ovšem všichni (i na tomto portálu) snaží tlačit Linux do domácností, do počítačů úředníků ve státní správě a do škol? A proč má Ubuntu podtitul "Linux pro lidské bytosti"?
    27.1.2010 12:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    27.1.2010 15:18 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Hrdě prohlašuji, že jsem napsal [z velké části] GUI aplikaci, která má už dneska bratru 250k řádků zdrojáku, takže není úplně malá, uživateli je kladně hodnocena a nemá žádný konfigurační dialog, a ani bych neřekl, že tam někomu chybí. Mnohem důležitější je, aby program umožňoval lidem pohodlně udělat, co udělat chtějí/potřebují.

    A co je nejlepší, můžeš psát kapitálkami, jak chceš, ale nezabráníš mi pokračovat.
    27.1.2010 16:16 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    A co je nejlepší, můžeš psát kapitálkami, jak chceš, ale nezabráníš mi pokračovat.
    Wtf? Já se snad snažím ti v něčem zabránit? Co se tady člověk všecko nedozví...
    27.1.2010 16:20 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    To mě zajímá. Nemohl byste sem hodit link?

    Moje aplikace má zase spousty voleb v nastavení (přes 300) rozdělených do jednotlivých záložek. A uživatelům se to velice líbí. Možná to bude tím, že v defaultu je to nastaveno samo o sobě velice dobře a v nastavení si změní jen minimum věcí. Pokud někde rád nastavuje hodně, má možnost. Také asi záleží co ten Váš program dělá.

    Petr
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    Acci avatar 27.1.2010 16:28 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Nechci se vás dotknout, ale toto je jeden z programů s nejšílenějším GUI, které jsem za poslední dobu viděl. Ale ani z popisu jsem nepochopil ani vzdáleně, k čemu je určen, takže asi nejsem cílová skupinu a věřím, že cílové skupině toho programu to vyhovuje (asi patří mezi těch 10 % lidí).
    27.1.2010 16:31 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Radioamatérská záležitost. Divil bych se, kdyby to ne-radioamatér ocenil...
    Drom avatar 28.1.2010 00:28 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    To GUI je vazne neprehledny, to je Qt?
    28.1.2010 05:33 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Je to GTK2, program je napsán v Lazarusu.

    Na první pohled se to může zdát nepřehledné, ale pro radioamatéra je to přehledné velmi. V hlavním okně se zobrazují jen důležité informace, zbytek neobtěžuje. Tam je problém, že těch informací je potřeba docela dost. Co se týká ovládání, je možné komplet z klávesnice. Tedy alespoň u toho hlavního okna (New QSO window) a vůbec nezdržuje, vyžaduje minimální pozornost. Radioamatér se musí věnovat dění na pásmu a ne ovládání programu.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    27.1.2010 16:40 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Ono je to kupodivu právě naopak. Při normálním používání se setkáte většinou jen s tím hlavním strohým oknem, vše ovládáte z klávesnice, na myš není obvykle čas. Pokud potřebujete další funkce, otevřete další okna a tam už je toho opravdu hodně.

    Jinak ten program slouží na vedení staničního deníku pro radioamatéry. Malinko jsem o tom napsal v blogu.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    27.1.2010 17:16 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Nemohl, protože by mě podle toho programu šlo snadno identifikovat.

    Takže alespoň teorie. Veškerá konfigurace je nakonec konfigurace něčeho. A to něco je málokdy zřídka jako takový, to se týká skutečně globálních nastavení typu chci, aby se program na konci dotazoval, zda ho chci ukončit. Takže nastavení všech věcí měním, když je používám.
    27.1.2010 17:17 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    s/zřídka/zřídka program/
    Drom avatar 28.1.2010 00:30 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Jakou hodnotu podle Vas ma argument anonymniho prispevatele, ktery se ohani aplikaci, kterou realne nemuze ukazat, aby se neprozradil?
    3.2.2010 20:58 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Hodnota mé anonymity je pro mne mnohem větší než hodnota posílení argumentace v tangenciální diskusi u zprávičky.

    Kdo mi nechce věřit ani slovo, nemusí, já mu to neberu.
    Jakub Lucký avatar 27.1.2010 23:11 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Nic proti, ale tahle aplikace by podle screenshotů u laika (věřím že pro radioamatéra může být přehledná) vyhrála GUI Obfuscation contest
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    27.1.2010 23:27 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Mrkni se třeba na tenhle program pro Mac, o kterém se tvrdí (afaik, už HAM nějakou dobu nedělám), že je v branži HAM loggin software spička ;-)
    Imho tenhle druh SW tak nějak implikuje obfuskaci GUI :-D
    Jakub Lucký avatar 28.1.2010 00:46 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    No, to se zdá být teda teď evidentní... na to aby si člověk vystudoval aspoň docenturu...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    26.1.2010 22:19 munich machine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Ano.
    27.1.2010 09:56 koso
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Tiez som sa na to pozeral kedysi takto. Ale postupne ma omrelo to neustale optimalizovanie nastaveni, ktore som musel stale opakovat ked som reinstaloval alebo prisla vyraznejsia zmena v prostredi. Aj z toho dovodu pouzivam Thunderbird, ktory sice bol posledne roky dost prispaty, ale aspon udrzuje stabilne prostredie a nemusim sa s tym hrat.
    Drom avatar 26.1.2010 21:56 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    vítězem se přeci jen stalo KDE díky širším možnostem nastavení

    A ja si tu uz par mesicu premejslim, ze si najdu neco jednodussiho, nez Evo, pac jsem vetsinu tech "ptakovin", co nabizi, nikdy nevyuzil...
    Jakub Lucký avatar 27.1.2010 00:12 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Zdá se mi, nebo ten člověk žije z negativních emocí KDE vs Gnome flamewar a tak to živí co to jde?
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    27.1.2010 09:54 koso
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Vzdy je to pre nas zaujimavejsie ako clanky typu: "X veci, preco je Linux lepsi ako Windows".
    27.1.2010 09:33 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Niekomu vyhovuju jednoduche volby s minimom moznosti a niekomu opak. Neda sa povedat co je lepsie.
    Saljack avatar 27.1.2010 09:57 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Ale to jsou kecy. Nechápu, jak někdo může preferovat aplikace s méně nastavením, vždyť když to bude mít více nastavení nikdo vás nenutí si je nastavovat.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    27.1.2010 10:12 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Některé aplikace v KDE už dospěly do stavu, že když něco nastavit chci, nedokážu to najít. Pro začátek by možná stačilo, kdyby byla v menu jedna položka configuration, ne tři...

    A mimochodem, mutt rulez!
    Ilfirin avatar 27.1.2010 12:12 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Když vlezeš do nastavení a tam bude tisíc možnosti týkajících se kravin (zvýrazňovací rámeček typu a, b, c. Barva rámečku a bla bla bla), odradí tě to od jakéhokoli nastavování.

    Zatímco nechat jen pár důležitých věcí, vede k tomu, že čék do toho nastavení vlítně, projde si ho (celé - věřím že uživatelům KDE přijde toto nemožné ;-) )nastaví a funguje.

    Ono rčení "méně je více" má něco do sebe.
    Jakub Lucký avatar 27.1.2010 12:35 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE vs. Gnome: Pošta a konfigurační nástroje
    Já se prostě v KDE neorientuju... A hlavně, v Gnome už jsem nic nenastavoval tak dva roky (naposledy vyhlazování písem na tehdy novém notebooku) a v nastavení aplikací rozumím Gnome aplikacím mnohem víc než KDE aplikacím (Krusader, K3B)

    A když chci něco special, tak vygooglím gconf nastavení (ale ten registroidní princip gconfu se mi moc nepáčí)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.