abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    9.5. 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 15:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1272 projektů (vývojářů) od 185 organizací přijatých do letošního, již jednadvacátého, Google Summer of Code. Plánovaným vylepšením v grafických a multimediálních aplikacích se věnuje článek na Libre Arts.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    7.5. 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 579 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Linux 3.12

    Vyšel Linux 3.12 (LKML). Přináší celou řadu novinek. Zdůraznit lze například podporu post-procesní (offline) deduplikace dat v souborovém systému Btrfs, nový čítač referencí "lockref" nebo podporu uživatelských jmenných prostorů v souborovém systému XFS. Podrobnosti na Kernel Newbies a v Jaderných novinách. Linux 3.12 nakonec nenese jméno Sebevražedná veverka, ale "Jeden velký skok pro žabstvo" (commit, důvod).

    5.11.2013 00:58 | Ladislav Hagara | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Max avatar 5.11.2013 07:12 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    A hlavně by mělo být celkem slušné navýšení výkonu u Radeonů a něco i u Nouveau.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    AsciiWolf avatar 5.11.2013 11:21 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    +1 :-)
    Dreit avatar 5.11.2013 16:29 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12

    Údajně za to snad může CPU governor:

    The Linux 3.12 kernel brings faster open-source AMD graphics due to a CPUfreq subsystem change...

    [zdroj] (na straně 3 grafy pro zvědavce)

    Nope
    5.11.2013 07:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Co jsou to ty namespaces ve filesystémech?
    Conscript89 avatar 5.11.2013 08:29 Conscript89 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
    Saljack avatar 5.11.2013 08:09 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    A chyba v me wifi sitovce Ralink RT3290 stale zustava. Opravdu nechapu co trva tak dlouho, kdyz existuje patch pres 3 mesice a navic to v 3.10 funguje dobre.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    5.11.2013 10:32 dustin | skóre: 63 | blog: dustin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Mám radost, že se pořád vyvíjí XFS.
    5.11.2013 10:33 Andy | skóre: 18 | NMnMet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    +1
    Válka je vůl ... a já taky ;) | Chaotic state of my influence.
    5.11.2013 14:56 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    5.11.2013 20:31 Ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    vzdyt ten bude defaultne v novym RHELu, tak aby ho nevyvijeli ;)
    5.11.2013 14:22 lima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Dostanou se nekdy do jadra X-ka ? Konzoli dneska stejne skoro nikdo nepouziva a jadro neumi nic nez nastavit rozliseni a trapnej framebuffer, kterej je taky k nicemu. A je velka sance, kdyz to pobezi v rezimu jadra, ze to bude mit daleko mensi latence. Zakladni knihovny GNOME a slouceni Pulse audia s Alsou by taky nebyli k zahozeni a hodne by to pomohlo konecne sjednotit desktop na Linuxu.
    Max avatar 5.11.2013 14:25 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    To má být nějaký pokus o flame?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    5.11.2013 14:59 lima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Proc ? Vsechny moderni systemy jsou graficke, i serverove OS jako napr. Windows NT/2000/2003/2008/2012 a pokud neche zustavat Linux pozadu, musi se proste jednoho dne zbavit te archaicke unixove architektury a konecne vstoupit do 3. milenia.
    5.11.2013 15:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Žádný z uvedených OS nejsou serverové, jedná se pouze o pokus o komerční rebranding firmwarů pro herní konzole...
    5.11.2013 15:26 lima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Aha, takze ty sluzby jako domain controller, SAP, web na IIS, posta a kalendare na Exchange a dalsi co mame v praci a co denne pouziva +400 zamestnancu _nejsou_ na serverech ale bezi na hernich konzolich. Jako vtip dobry.
    5.11.2013 15:43 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Preco asi M$ zacal robit Windows Server Core?
    5.11.2013 16:22 mankind_boost
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    +1 :-D
    5.11.2013 16:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Vzhledem k tomu, že konfigurace a používání těhle služeb připomíná nějaký mix FPS a strategické hry, tak v podstatě jo :-D
    Max avatar 5.11.2013 16:01 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Pokud by jsi ty systémy aspoň trochu znal, tak bys věděl, že MS u několika důležitých projektů přešel na konfiguraci pomocí konzole ;-).
    Dále by jsi si měl asi zjistit, co je to core edice windows serveru a kdy přišla na svět ;-).
    Jinak teď je spíš móda nepoužívat GUI, ale Web interface ;-).
    Dále se taktéž trochu zamysli nad trochu širším obzorem a nebuď jen u home edice ;-). Vezmi si, kolik paměti navíc sežere GUI a vezmi si, že potřebuješ virtualizovat třeba 1000 serverů. Je jasné, že v takovém případě tě GUI vynese do ošklivějších čísel, jak za paměť, kterou potřebuješ navíc, tak i za spotřebu energie, kterou to navíc sežere nehledě na to, že je to další věc, která může zlobit, která potřebuje aktualizace apod.
    Provnej si režiji toho, když provozuješ dns server na windows a na linuxu. To je celkem slušný rozdíl.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    5.11.2013 16:28 mankind_boost
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Jasně :-D linux má archaickou unixovou architekturu (tohle prostě nemůžeš myslet vážně) a je prostě zaostalej. Proto je to nejpoužívanější kus kódu na planetě. Kámo, už to nehul.....
    Dreit avatar 5.11.2013 16:30 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12

    Moderní != lepší

    Nope
    5.11.2013 18:44 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    lol ... GUI na widlich serverch je ta naprosto nejvetsi tragedie. Nejen ze to je tam uplne zbytecny, ale navic to nema ani zadnej poradnej shell, takze clovek neustale musi vymejslet vsemozny kombinace gui a scriptu, kdyz chce neco udelat ... protoze neexistuje nic jako jedno misto na kterym neco nastavit ...

    Navic to ma kazdej kus widli udelany jinak, a sou tam veci od w3x po w8 ... a metro na serveru, to je obzvlastni posusnani ... vrele doporucuju ... fakt ...
    5.11.2013 20:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    To jako fakt? Oni nacpali Metro (tedy v podstatě tabletové rozhraní) na server? :-D
    5.11.2013 22:06 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    To jako zcela vazne ... 2k12 srv == metro. A samo, je to uplne stejne imbecilni jako v osmach => neco delas tak, neco onak, takze kdyz neco confis, je to takova kocicka s pejskem varej dort.

    Jejich predstava je takova, ze si vyberes trebas ze to bude "webserver" a ono se jaksi "samo" ... pulka nenainstaluje. Hned pritom totiz narazis na to, ze to potrebuje .NET 3.5, kterej tam default neni, a mas sice moznost z GUI ho pridat, ale to ti vynada, ze se "cosi nepovedlo" .... a kdyz prosacujes googlem web, tak zjistis, ze to musis nainstalovat z konzole, protoze klikadlem to nefunguje. Pak ti to prozmenu vynada, ze nejses jako admin dost velkej admin, a ze to musis spustit "jako admin" ...

    Jop, z novejsima widlema sou samy uzasny zazitky. Jeden cerstvej, nainstalis si wsus ... a des (po vyse uvedenych a dalsich podobnych zazitcich) do konzole ... podivat se, jak sou na tom tvoje desitky/stovky/tisice stroju s aktualizacema. A ted tam vidis osmy ... a needed count vidis, ze chteji asi 150 aktualizaci ... kdyz to tam sviti tejden, des se podivat na ty osmy, co maj za problem, ze se neopatchujou ... a zjistis, ze "zadne aktualizace nejsou k dizpozici" ... WTF ??? tak zacnes hledat a doctes se v M$ jsou doslova !!! C U R A C I !!! (srry, ale to jinak napsat nelze).

    jden z mnoha linku

    Je toho vic, oni neustale neco melou o tom, ze tou sou balicky "instalovatelny" na ten system, pricemz ty balicky na ten system nijak z wsusu instalovat nelze (na to je tam taky nekolik dotazu jako to jako asi ma fungovat), a nedokazou pochopit, ze admin desitek stroju proste nebude prochazet jeden stroj podruhym a zkoumat, jestli mezi tema "potrebnejma" aktualizacema je i neco jinyho nez jazykovy sracky. Takze konzole "centralnich" aktualizaci je ti jako adminovi proste khownu, protoze z ni stejne nezjistis, jestli se ti stroje patchujou. Jop, reseni je ty jazykovy balicky zakazat => nenainstalujou se ani tam, kde by potencielne potreba byly ... fakt uzasny. Tyce se w8/2k12 a nejsou to jen jazykovy balicky, je toho vic ...
    5.11.2013 22:38 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    To mi připomnělo, jak se kdysi Windows 95 a možná ještě Windows 98 daly spustit bez grafického prostředí tak, že se do některého z konfiguračních souborů v kořenovém adresáři C: napsalo něco jako "GUI=No". Mělo to jen tu "drobnou" vadu, že pak nefungovala i spousta věcí, u kterých by člověk nečekal, že budou závislé na grafickém prostředí - např. připojování síťových adresářů.
    6.11.2013 09:15 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    MSDOS.SYS: BootGUI=0

    To ale sposobi, ze Windows sa nenastartuju vobec, nabootuje to len do DOSu.
    6.11.2013 15:08 nyan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    frEon avatar 5.11.2013 21:41 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    ja mel za to, ze moderni jsou treba mikrokernely, ktery v jadre maj akorat planovac, spravu pameti a par dalsich veci a vsechno ostatni bezi jako servery v userspace.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    6.11.2013 12:13 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Tak to je zásadní argument pro urychlení vývoje již celá desetiletí moderního GNU/Hurd...
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    Conscript89 avatar 5.11.2013 14:29 Conscript89 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Nezapomen integrovat systemd do jadra. Nebo jadro do systemd? To je jedno, stejne to vsechno pozere grub kdyz uz umi i poustet hudbu.
    I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
    AsciiWolf avatar 5.11.2013 15:04 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    -1
    Tomáš Bžatek avatar 5.11.2013 15:05 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12

    X je mrtve, mame tu Wayland.

    Oba projekty v userspace pouzivaji veci v kernelu. Myslim, ze je to oddelene docela dobre. V kernelu je docela dlouhou dobu (pocinaje DRI2) rozumna cast grafickeho stacku. Vic bych tam necpal, stejne by to neprineslo moc vykonu navic.

    Koupim litajiciho tucnaka
    5.11.2013 15:30 lima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Proc davat init nebo framebuffer do jadra je jeste ok a GUI uz ne ? Kde je ta hranice ?
    5.11.2013 15:46 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Init v jadre je hovadina a GUI tiez. Framebuffer je poskytovany driverom grafickej karty spolu s nejakymi operaciami (vykreslovanie). GUI sa postavi nad tym ako program, ktory pouziva sluzby jadra.
    5.11.2013 16:23 mankind_boost
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    init je v jádře?
    Tomáš Bžatek avatar 5.11.2013 17:43 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12

    Nevim, jestli sis vsiml, ale od jiste doby a pro urcity HW je framebuffer poskytovan kernel DRM driverem. Jedna se o framebuffer do jiste miry akcelerovany, oproti starsim framebufferum s vlastnim driverem, ktery byl vicemene jednoucelovy, Framebuffer jako takovy je jen zakladni prostredek, kernel pres DRM poskytuje dalsi nastroje pro pristup k grafickemu HW (pamet, operace). Tohle vsechno pak pouziva DDX driver X nebo primo Wayland compositor. Tedy framebuffer je zakladnim predpokladem k funkcnimu GUI a to, ze jej vyuziva i konzole, je jaksi jen bonus.

    Samozrejme by se toho do kernelu dalo nacpat vic, ale prineslo by to spoustu nevyhod (z hlediska maintainability, security, stability za behu) a jen (predpokladejme) docela maly vykonnostni benefit.

    To jsi chtel slyset? A ted si porovnej koncept a vsechny nevyhody tebou zminenych konkurencnich reseni.

    Koupim litajiciho tucnaka
    little.owl avatar 5.11.2013 18:46 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    X je mrtve, mame tu Wayland.
    Od vas me to potesilo.
    A former Red Hat freeloader.
    Tomáš Bžatek avatar 6.11.2013 11:21 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12

    To nic, pssst, jen vidim, jak se chovaji kolegove :-)

    Koupim litajiciho tucnaka
    little.owl avatar 6.11.2013 11:26 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    ;-)
    A former Red Hat freeloader.
    5.11.2013 15:40 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12

    Podľa mňa je GUI na serveri vec, ktorá spotrebuje prostriedky, ktoré by mohol systém použiť na obsluhu požiadaviek. Je to veľky rozdiel keď pri vzdialenom prístupe má preniesť 5MB dát a 100kB dát.

    Niekedy to vyzerá, že každy by chcel one-click device.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    5.11.2013 18:56 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Tak na rozchozeni apache na tuxovi ti staci naprosto zakladni distro + ten apache (2GB na disku?) a rekneme GB ramky. kdyz chces totez na widlich, tak potrebujes spesl (poradne mastnou) licenci, desitky GB na disku, a alespon 4GB ramky (budes na tom stejne, 3 sezerou widle).

    Ted si predstav, ze potrebujes takovych serveru rekneme 10. To mas 40 vs 10GB RAM a rekneme 20 vs 300GB na disku.

    Mam tu jestli dobre pocitam cca 30 widlich virtualu (kvuliva udrzbe co srv to jedna appka). Kvuli tomu tu sou 3 stroje s vmwarem kazdej 128GB ram + samo diskovy pole. Pak tam bezi jeste cca 10 virtualu s tuxem, ale o tech nema smysl vzhledem k jejich narokum mluvit.
    5.11.2013 16:25 mankind_boost
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    little.owl avatar 5.11.2013 18:45 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Chlape, vy se mi libite! Takove progresivni mysleni. Jak se jmenujete?

    Ja si myslim, ze netreba byt troskar a je treba posunout veci jeste dale.

    Nechcete navic napsat Linusovi, ze je treba prestat byti dinosaur a zacit psat kernel v C++?
    A former Red Hat freeloader.
    5.11.2013 19:27 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Ale no tak, C++ je přece jazyk z minulého století. Když už, tak rovnou C#… :-)
    5.11.2013 20:59 potato
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    C# je už taky out. C má na krku pár dalších křížků. Nastal čas pro C⧥. Nebo možná C⩩...
    little.owl avatar 5.11.2013 21:22 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Ale panove ... mame vek cloudu ... Linus by mel prepsat kernel v JavaScriptu!
    A former Red Hat freeloader.
    5.11.2013 22:11 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Ale ne, ja myslim ze neco takovyho je zcela optimalni.
    6.11.2013 08:59 miky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12

    Osobne mi prijde jeste lepsi tohle. Ale uznavam, ze je to vec miry osobniho vkusu :).

    little.owl avatar 6.11.2013 11:25 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    To mi prijde horsi nez Brainfuck.
    A former Red Hat freeloader.
    7.11.2013 13:11 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Ale panove ... mame vek cloudu ... Linus by mel
    vůbec přestat psát kernel, vždyť všechno dneska vyřeší cloud, ne? ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    7.11.2013 18:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Ale panove ... mame vek cloudu ... Linus by mel prepsat kernel v JavaScriptu!
    Mělo by stačit kernel do JS zkompilovat pomocí asm.js :-D
    5.11.2013 23:03 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Nebo C♭, trochu krok zpět k C... ;-)
    6.11.2013 06:06 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    To by byl naopak krok na druhou stranu.
    little.owl avatar 5.11.2013 21:21 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Pravda .... navic jiz Linux vyjadril sve rozhorceni nad drzosti takoveho navrhu - i kdyz jen u git - zde a zde ...
    A former Red Hat freeloader.
    pavlix avatar 5.11.2013 23:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Mechanická paměť, že ;).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    little.owl avatar 6.11.2013 11:25 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Huh?
    A former Red Hat freeloader.
    pavlix avatar 6.11.2013 12:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Předpokládám, že jsi chtěl napsat Linus, nikoli Linux. Taky se mi to stává u hodně zažitých slov.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    little.owl avatar 6.11.2013 14:17 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux 3.12
    Ahh ... toho jsem si ani nevsiml.
    A former Red Hat freeloader.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.