abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:44 | Nová verze

    Svobodný a otevřený multiplatformní editor EPUB souborů Sigil (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 2.5.0. Stejně tak doprovodný vizuální EPUB XHTML editor PageEdit (GitHub).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | IT novinky

    Na základě národního atribučního procesu vláda České republiky označila Čínskou lidovou republiku za zodpovědnou za škodlivou kybernetickou kampaň proti jedné z neutajovaných komunikačních sítí Ministerstva zahraničních věcí ČR. Tato škodlivá aktivita, která trvala od roku 2022 a zasáhla instituci zařazenou na seznam české kritické infrastruktury, byla provedena kyberšpionážní skupinou APT31, veřejně spojovanou se zpravodajskou službou Ministerstvo státní bezpečnosti (MSS).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    včera 00:11 | Nová verze

    Google Chrome 137 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 137.0.7151.55 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 11 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 19:22 | Nová verze

    Byl vydán AlmaLinux OS 10 s kódovým názvem Purple Lion. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Na rozdíl od Red Hat Enterprise Linuxu 10 nadále podporuje x86-64-v2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 15:11 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 139.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 139 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    27.5. 10:44 | Komunita

    Byly publikovány výsledky průzkumu mezi uživateli Blenderu uskutečněného v říjnu 2024. Zúčastnilo se více než 7000 uživatelů. Téměř 93 % z nich například používá uživatelské rozhraní v angličtině.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    26.5. 23:55 | Zajímavý článek

    Lukáš Růžička v článku RamaLama aneb vyháníme lamy na vlastní louku na MojeFedora.cz představuje open source nástroj RamaLama umožňující spouštět jazykové modely v izolovaných OCI kontejnerech, a to bezpečně, bez potřeby mít root přístup k počítači, s podporou GPU či CPU a bez zbytečných obtížností kolem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.5. 22:55 | Nová verze

    Byl vydán Sublime Text 4 Build 4200. Sublime Text (Wikipedie) je proprietární multiplatformní editor textových souborů a zdrojových kódů. Ke stažení a k vyzkoušení je zdarma. Pro další používání je nutná licence v ceně 99 dolarů. Spolu se Sublime Merge je cena 168 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.5. 18:00 | Nová verze

    Multiplatformní open source voxelový herní engine Luanti byl vydán ve verzi 5.12.0. Podrobný přehled novinek v changelogu. Původně se jedná o Minecraftem inspirovaný Minetest v říjnu loňského roku přejmenovaný na Luanti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.5. 16:11 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 25.5. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (55%)
     (32%)
     (8%)
     (3%)
     (0%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 154 hlasů
     Komentářů: 12, poslední včera 18:42
    Rozcestník

    Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu

    Česká televize představila nový zpravodajský web ČT24. Z tiskového oznámení: "zbrusu nový design a prvky, které vám ulehčí orientaci ve zprávách", "web je dostupný ve všech mobilních zařízeních bez výjimek" nebo "zcela nová redakční platforma založená na systému Drupal".

    8.8.2015 21:00 | Ladislav Hagara | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    coder avatar 8.8.2015 21:04 coder | skóre: 4 | blog: lINUKS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    Nejdůvěryhodnější zpravodajský web v ČR

    8.8.2015 21:20 patlal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    slibujeme, že budeme dál pracovat na tom, abychom byli nedůvěryhodnějším zdrojem zpráv na internetu.
    8.8.2015 21:30 patlal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    Jinak už jsem nedoklep nahlásil z jejich formuláře, možná ho udělali záměrně, aby si ověřili jestli to někdo nahlásí...
    Petr Tomášek avatar 9.8.2015 18:47 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    No ve srovnání s novinkama, blistama nebo jinýma levičáckýma sračkama, alespoň nějakou základní důvěryhodnost má...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    coder avatar 9.8.2015 21:06 coder | skóre: 4 | blog: lINUKS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    Základ (IMHO, mohu se však mýlit) je si uvědomit, kdo které médium vlastní a kontroluje a jaký by mohl mít prospěch či újmu vyplývající ze zveřejnění té či oné informace a otevření, ignorování či uzavření nějakých témat.
    Potom se dá číst skoro vše, ale čtenář se musí mít na pozoru a kombinovat média nejlépe s přímo protichůdnými zájmy. Na objektivitu a vyváženost nevěřím.
    To je však náročné jak časově tak psychicky a chápu, že se nám do toho moc nechce a raději přijmeme informační filtr nejvíce odpovídající našemu pohledu na svět.
    8.8.2015 21:31 sonicpp | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    No ale bez flashe to pořád nejde :-/
    8.8.2015 21:50 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    Ide to aj bez Flash (na mobiloch).
    Rezza avatar 9.8.2015 11:53 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    A na Twitteru uz slibovali i webovou verzi bez Flashe (na pristi rok ;-).
    9.8.2015 09:13 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    Obrovské fonty, 1 obrázek a nadpis přes celý displej, všude volné nevyužité místo. Namožený prst od neustálého rolování. To ulehčuje orientaci? Aha, nové inovativní trendy.
    9.8.2015 10:52 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    To je holt design zaměřený primárně na tablety a smartphony. Bohužel čím dál častější. :-(
    Rezza avatar 9.8.2015 11:56 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    Ja nevim, ale na smartphone, kde toho mista az tolik neni, tak jakekoliv plytvani mistem je jeste horsi (a to mam na tech 4.5 palcich skoro stejne rozliseni, jako na notasu :D).
    9.8.2015 12:25 Tonda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    souhlasim, ze to jsou nove trendy, ale asi ne inovativni. Vsechno co je nove nemusi byt perspektivni. (vzducholode se take neprosadily).

    Na technickem portalu zde (tedy co z neho zbylo) bych ocekaval ale presto diskuzi o tom 'proc'. (na stredni skole se ucime 'jak to je' a na vysoke 'proc to tak je').

    A moje odpoved na to proc zni - 'chybi inzenyrsky pristup'. Informatika se dnes uci na technickych skolach ale s inzenyrstvim to nema nic spolecneho. A navic se neustale opakuje ta chyba s immaterialitou software, chybna predstava uz od 60. let.

    Konkretne zde stoji softwarovi odbornici bez inzenyrskych schopnosti pred problematikou dvou naprosto rozdilnych prosttredi - desktop a mobile. A vseovladajici myslenkou je responsivni design. Novodoby homo economicus si predstavuje, ze vsude kde to je citit immaterialitou je mozno pouzit 'jeden' nastroj, prostredek, metodu a tim se 'usetri'. Tak jako si kdysi mnozi mysleli, ze kdyz se vsude nasadi Oracle datbaze, tak budou jen jedna skoleni, kazdy admin to bude umet apod. U MS-Office je to dnes jiz realitou a tam muzeme pozorovat, ze ten 'uspech' ani k minimalnimu snizeni nakladu nevede.

    Inzenyr by samozrejme volil pro kazde prostredi jiny pristup. Tak jako mame auta nakladni a F1. Naklady spojene s 'dvojim' vyvojem by se resil generativnim pristupem nebo nejakou jinou metodikou.

    A pritom vsem se nad tim vznasi otazka. Proc to vubec pisu. Vzdyt tomu dnes skoro nikdo nemuze rozumnet?
    9.8.2015 12:59 hlasovani | skóre: 1 | blog: zapamatovat
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    Dinosaure.
    9.8.2015 14:47 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu

    Já se obávám, že to není o programátorech ať už s inženýrskými schopnostmi, nebo bez nich. Podle mě je to o manažerech.

    Manažer musí mít projekt, jinak se budou ptát, proč ho platí, když nic nedělá. A projekt je o změně. Kdyby se nic nezměnilo, projekt by neměl význam (formální, kontrolní komise obsah hodnotit neumí) a co by z toho vyplývalo, jsem už napsal. Rovněž projekt musí někdy začít a někdy skončit. Jinak by nebylo co a kdy hodnotit a co z toho plyne, jsem už napsal. Nakonec projekt musí řešit nové výzvy, nemůže se jednat o mechanickou aplikaci známých principů. Za prvé to odporuje formální definici projektu, za druhé opakovat po jiných není atraktivní a cool a za třetí kdyby manažer dělal to, co ti před ním, mohli by se ptát, proč nenechali manažera původního.

    Jinak řečeno údržba webu bez převratných změn není politicky obhajitelná. Jedná o změnu pro změnu.

    9.8.2015 15:34 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    Inženýrský přístup, alespoň podle toho, co je výše, ale u Webů ještě poměrně nedávno přítomen byl. Doteď mnohé mají jak běžnou tak mobilní verzi.
    Máte pravdu, že spousta blbů potřebuje vykazovat umělou činnost. Ale oni jsou navíc ještě líní jako veš a kopírují tupě jeden od druhého - včetně všech chyb.

    Nejhorší je ovšem ta všudepřítomná arogance nedouků všeho druhu. Pokud upozorníte na zjevné chyby a technické nesmysly, dělají z vás zaostalého "konzervativce", který jim šlape na jejich cool bábovičky. Nad ničím se nezamyslí a snad to ani neumějí.
    Agent avatar 9.8.2015 13:58 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    Je to hrozná doba. Jen se všici opičí po druhých aniž by se zeptali čtenářů, diváků co si o tom myslí.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    9.8.2015 14:29 2X4B-523P | skóre: 38 | blog: Zelezo_vs_Debian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    myslis oslovit tupe stado? nebo se zeptat jen tech nejurvanejsich?
    9.8.2015 16:50 Honza Pobořil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    Ptali se opravdu nadstandardně. Hromady dotazníků, rozhovorů, uživatelských testování i analytiky. To, že jste zrovna vy na to nenarazil nebo Vaše názory nebrali v úvahu, neznamená, že se uživatelský výzkum nedělal a nerozhodovalo se podle něj.
    xkucf03 avatar 9.8.2015 18:05 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Veřejnoprávní televize

    Ono je hlavně potřeba ptát se ještě trochu dál: jaký je smysl veřejnoprávní televize? Chápu koncept státní televize, chápu koncept soukromé televize, ale smysl té veřejnoprávní (v demokratickém státě) mi stále moc jasný není.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    9.8.2015 21:36 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejnoprávní televize
    Ono je hlavně potřeba ptát se ještě trochu dál: jaký je smysl veřejnoprávní televize?

    Když se podívám třeba na BBC, tak bych řekl, že veřejnoprávní televize jako taková smysl má. U nás ale mám čím dál větší pocit, že slouží hlavně k hlásání názorů určité skupiny lidí, která se považuje za apriorní nositele Pravdy a není tudíž ochotna se smířit se svým slábnoucím vlivem - je celkem jedno, jestli je někdo nazývá pravdoláskaři nebo někdo jiný pražskou kavárnou; pro mne jsou třeba esencí toho, co nesnáším na termínu intelektuál. Druhý účel pak je živit spřátelené umělce a "umělce", kteří jsou příliš povzneseni nad to, jestli jejich tvorba lidi zajímá, protože každému, kdo "tomu rozumí" je přece jasné, že je tak hodnotná, že na tom vůbec nezáleží.

    Na druhou stranu si ale nemyslím, že plní-li veřejnoprávní televize svou roli jen částečně a v některých ohledech téměř vůbec, není to důvod k jejímu zrušení. Podobně, přestože bych souhlasil s tvrzením, že tzv. dopravně preventivní činnost naší dopravní policie funguje naprosto zvráceně, nebudu souhlasit s tím, kdo by z toho vyvozoval, že by bylo nejlepší dopravní policii zrušit.

    9.8.2015 22:19 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejnoprávní televize
    U nás ale mám čím dál větší pocit, že slouží hlavně k hlásání názorů určité skupiny lidí, která se považuje za apriorní nositele Pravdy a není tudíž ochotna se smířit se svým slábnoucím vlivem - je celkem jedno, jestli je někdo nazývá pravdoláskaři nebo někdo jiný pražskou kavárnou
    Kdybys to napsal napr. o Respektu, tak to chapu, ale u CT na to jde napsat snad jen WTF. Kdyz nebudu brat v potaz, ze valna cast produkce CT zadny nazor nema (a ani mit nemuze) a budu brat jen porady CT24, tak znacna cast poradu IMHO trpi prave neumernou snahou o narozovou vyvazenost, coz jde az daleko, ze jsou tam schopni zvat naprosto zjevne idioty jako napr. Vyvadil.
    9.8.2015 22:29 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejnoprávní televize
    neumernou snahou o narozovou vyvazenost, coz jde az daleko, ze jsou tam schopni zvat naprosto zjevne idioty jako napr.

    Námět k zamyšlení: tím, že televize nechá idiota/kašpara prezentovat určité názory, ty názory propaguje nebo spíš diskredituje?

    9.8.2015 23:30 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejnoprávní televize
    to pochopitelne zavisi na konkretnim divakovi: nekterym prijde jako uplny idiot, dalsim prijdou jeho nazory velmi smysluplne (steci se jen podivat do zdejsich diskuzi). Nicmene to byl jen priklad, kam az jsou schopni zajit a spektrum nazoru rozhodne neni typu pravdolaskari (*) a kasparci, co maji diskreditovat opacne nazory (asi podobne, jako nazory KSCM CT neprezentuje jen za pomoci pani Semelove)

    (*) mimochodem, nikdy jsem neslysel zadnou definici, kdo ze to vlastne je, pokud nepocitam definici vyctem, o kterou se pokousi pan Bartos
    10.8.2015 00:55 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejnoprávní televize
    Bartos je psychycky labilni clovek kterej by mel byt v polstrovane cele drive nez nekde zacne strilet kolem sebe...
    Nicmene nevim jestli se ptas na to, ale "pravdolaskari" je oznaceni pratel ci priznivcu Vaclava Havla a vychazi z jeho slo "pravda a laska zvitezi nad lzi a nenavisti"
    10.8.2015 13:58 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejnoprávní televize
    xkucf03 avatar 9.8.2015 23:36 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejnoprávní televize

    Šlo mi o to, že soukromá/komerční televize prosazuje zájmy svého majitele a/nebo jeho zákazníků1. Státní televize v diktatuře prosazuje zájem vládnoucí strany.2 Státní televize v demokracii prosazuje poměrně3 zájmy4 občanů (skrze volené zástupce). Veřejnoprávní televize v demokracii zjevně prosazuje nějaké jiné zájmy, protože jinak bychom nepotřebovali veřejnoprávní a stačila by nám státní. Přijde mi to náchylné5 k tomu, aby si nějaká skupina uzurpovala mediální moc pro sebe, navzdory jak počtům vložených peněz, tak i počtům hlasů lidí.

    [1] takové médium bude hrát do karet nejvíc tomu, kdo nejvíc utratil např. za inzerci
    [2] bez ohledu na peníze nebo počty lidí
    [3] nezáleží, kolik kdo vydělá nebo utratí – každý občan má jeden hlas se stejnou váhou
    [4] tím zájmem může být i věnování prostoru jiným názorům – jestliže si občané v demokracii odhlasují zavedení/nezrušení veřejnoprávní televize, mohou si stejně tak odhlasovat, že státní televize dá prostor i menšinovým názorům (a to prostor větší, než jak jsou tyto názory poměrně zastoupeny ve společnosti)
    [5] nebo spíš to asi jinak dopadnout nemůže

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Hans1024 avatar 9.8.2015 23:55 Hans1024 | skóre: 5 | blog: hansovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejnoprávní televize
    Státní televize v demokracii prosazuje poměrně zájmy občanů (skrze volené zástupce).
    Pak tu mame jeste ten drobny problem, ze zajmy volenych zastupcu nemaji temer nic spolecneho se zajmy jejich volicu :-D :-D
    Veni, vidi, copi
    10.8.2015 00:13 2X4B-523P | skóre: 38 | blog: Zelezo_vs_Debian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejnoprávní televize
    proto se u nas nekde nepouziva spojeni "zajmy volicu" ale pouze slovo "mandat" ;-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 9.8.2015 18:07 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    Ta analýza asi probíhala hlavně v klubu slabozrakých, ne? Ty fonty a nutnost šíleně skrolovat mě definitivně odrazují od návštěvy webu...
    9.8.2015 18:51 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    Dřív jsem funkci Firefoxu, že si pamatuje zvětšení/zmenšení fontu pro každý web zvlášť, používal hlavně pro zvětšování tam, kde se designér vyžíval v mikropísmu. Ale časy se mění, tohle není první web, kde jsem zmenšoval. Ale pomůže to samozřejmě jen trochu, většina vertikálních mezer zůstane nesmyslně velká, jen to nevypadá tolik jako slabikář.
    mirec avatar 10.8.2015 09:01 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu

    Neviem na čo sa ľudia stále sťažujú. Náhodou je väčšina webov na tom ešte omnoho lepšie ako napr. nový správca sťahovania v chrome.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    10.8.2015 09:14 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    Asi by mi to mělo být jedno, ale vzhledem k tendenci kopírovat do Firefoxu kdejakou ptákovinu, se kterou přijde chrome, mne to trochu děsí.
    10.8.2015 10:05 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    Tak to pozor, tyto obrovske zbytecne mezery uplne vsude maji i svuj hyper moderni nazev - tzv. Material design.
    Agent avatar 9.8.2015 18:57 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    Chodím tam málo, tak mě to asi minulo. Ale jsou weby, kde se neptaji a udělaj změnu ze dne na den. Ale pokud toto je výsledkem ankety, tak nevím co si myslet. Snad jen WTF...?
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Agent avatar 9.8.2015 18:59 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    Vždyť je to jak pro děti 1 stupně zákl. školy. Chjo... Že se vůbec ještě něčemu divim.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    9.8.2015 17:31 Georgius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    Responzivita ... tuhle jsem si hrál s responzititou jednoho mého pidiwebu a zjistil jsem, že čím méně moderních frikulín funkcí používá, tím je to standardnější HTML a světe div se - vypadá a ovládá se to stejně dobře na 3,5palcovém Androidu jako FullHD 24ce. Akorát na té 24ce zbyde pod obsahem trochu místa, no ...
    9.8.2015 23:48 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    chvalim CeskouTelevizi nejen za pouziti OpenSource CMS, ale za to ze pouziti OpenSource CMS mela vylozene jako pozadavek...
    "Požadavky České televize byly jasné – systém, který je možné modifikovat a rozšiřovat a který je takzvaně open-source, tedy bez placené licence"

    Myslim ze toto je MNOHEM dulezitejsi, nez kolik pixelu jsou siroke mezery, nebo to jestli nekdo ma osobni problemy se vzhledem...
    10.8.2015 00:10 2X4B-523P | skóre: 38 | blog: Zelezo_vs_Debian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    byl pozadavek na opensource reseni, na vetsi pismo i na zobrazovani stejne verze webu pro vsechna zarizeni... on si dnes malo kdo uvedomuje, jak velke procento ctenaru ma radeji vetsi pismo... take vetsina uzivatelu si neumi nastavit velikost pisma tak, aby nemuseli matlat prstem i horizontalne (rozumej: pouzivaji zvetsovani gestem)... takze to proste jinak neslo a nejspis se to i uchyti, takze handicapovani uzivatele, kteri maji dobry zrak a lepsi uroven ovladani zarizeni, budou zmensovat :-D
    Jendа avatar 10.8.2015 04:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    on si dnes malo kdo uvedomuje, jak velke procento ctenaru ma radeji vetsi pismo
    Což úspěšně neutralizovali sníženým kontrastem - texty článků jsou #40444A na bílé. Proboha co je tohle za módu?!
    10.8.2015 10:11 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    Ano, s timto se setkavam v posledni dobe cim dal casteji :-(. Osobne nemam rad vysoky kontrast, ale to co se objevuje je uz hodne daleko za mym subjektivnim kontrastnim optimem. Tresnickou na dortu jsou obrovska pisma, avsak neskutecne tenka a samozrejme temer stejnou barvou jako okoli.
    10.8.2015 20:31 2X4B-523P | skóre: 38 | blog: Zelezo_vs_Debian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    nastesti mam asi horsi display, takze tyhle rozdily vubec nevidim a co se mi na nem cte hodne spatne je treba cervene pismo na zelenem podlkadu a opacne, ale nastesti jsem na to narazil jen parkrat...
    Jendа avatar 10.8.2015 05:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    jak velke procento ctenaru ma radeji vetsi pismo
    Což úspěšně neutralizovali #40444A textem na bílé. Proboha co je to za módu?!
    Jendа avatar 10.8.2015 05:01 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    Taky vám AbcLinuxu pravidelně dělá nad ránem podivné kiksy? 502 Bad Gateway, timeouty a tak.
    10.8.2015 10:05 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    Takže budou zmenšovat a číst to na nudli, která nevyužije ani 1/3 plochy displeje. Bravo! Pokrok!
    10.8.2015 10:49 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    To mi připomíná dobu, kdy Internet Explorer zobrazoval písmo větší, než požadovala specifikace, takže jinde byl text titěrný. Načež Mozilla přidala konfigurační volbu pro minimální velikost. Asi je na čase, aby přibyla volba pro omezení ze shora.
    Václav 10.8.2015 11:12 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nový zpravodajský web ČT24 běží na Drupalu
    Není to vyloženě to co popisuješ, ale řešení by to být mohlo
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.