Byla vydána verze 1.91.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.
Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo druhou veřejnou soutěž v programu TWIST, který podporuje výzkum, vývoj a využití umělé inteligence v podnikání. Firmy mohou získat až 30 milionů korun na jeden projekt zaměřený na nové produkty či inovaci podnikových procesů. Návrhy projektů lze podávat od 31. října do 17. prosince 2025. Celková alokace výzvy činí 800 milionů korun.
Google v srpnu oznámil, že na „certifikovaných“ zařízeních s Androidem omezí instalaci aplikací (včetně „sideloadingu“) tak, že bude vyžadovat, aby aplikace byly podepsány centrálně registrovanými vývojáři s ověřenou identitou. Iniciativa Keep Android Open se to snaží zvrátit. Podepsat lze otevřený dopis adresovaný Googlu nebo petici na Change.org.
Byla vydána nová verze 18 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator. S podporou Development Containers. Podrobný přehled novinek v changelogu.
Cursor (Wikipedie) od společnosti Anysphere byl vydán ve verzi 2.0. Jedná se o multiplatformní proprietární editor kódů s podporou AI (vibe coding).
Google Chrome 142 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 142.0.7444.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 20 bezpečnostních chyb. Za nejvážnější z nich bylo vyplaceno 50 000 dolarů. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Pro moddery Minecraftu: Java edice Minecraftu bude bez obfuskace.
Národní identitní autorita, tedy NIA ID, MeG a eOP jsou nedostupné. Na nápravě se pracuje [𝕏].
Americký výrobce čipů Nvidia se stal první firmou na světě, jejíž tržní hodnota dosáhla pěti bilionů USD (104,5 bilionu Kč). Nvidia stojí v čele světového trhu s čipy pro umělou inteligenci (AI) a výrazně těží z prudkého růstu zájmu o tuto technologii. Nvidia již byla první firmou, která překonala hranici čtyř bilionů USD, a to letos v červenci.
Po Canonicalu a SUSE oznámil také Red Hat, že bude podporovat a distribuovat toolkit NVIDIA CUDA (Wikipedie).
Michael Klánský přeložil zprávu [PDF], kterou napsal Joe McNamee a nazval ji Blokování internetu: Zločiny mají být trestány, ne zakrývány. Reaguje tak zprávu, že evropské státy budou povinně blokovat nežádoucí obsah. Původní oznámení na twitteru.
        Tiskni
            
                Sdílej:
                 
                 
                 
                 
                 
                 
            
    
 24.9.2010 17:36
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        24.9.2010 17:36
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        zprávu, že evropské státy budou povinně blokovat nežádoucí obsahCo co co co cože?!
 24.9.2010 20:20
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        24.9.2010 20:20
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
         24.9.2010 22:45
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        24.9.2010 22:45
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        AbcL poslední dobou nějak moc píše a cenzuře a pedofilech. Aby nám ho nezavřeli…Zato ty jdeš příkladem a o ničem takovém zásadně nepíšeš, viď.
 
             24.9.2010 20:51
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
        24.9.2010 20:51
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
            
         24.9.2010 21:15
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        24.9.2010 21:15
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
         24.9.2010 21:40
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
        24.9.2010 21:40
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
            
         Do ted mi neuhradili ani vindru! uz to z nich taham druhej rok. A protoze mi to do ted neuhradili, tak nic neloguju.
 Do ted mi neuhradili ani vindru! uz to z nich taham druhej rok. A protoze mi to do ted neuhradili, tak nic neloguju.
             25.9.2010 00:38
Bedňa             | skóre: 34
             | blog: Žumpa
             | Horňany
        25.9.2010 00:38
Bedňa             | skóre: 34
             | blog: Žumpa
             | Horňany
         
             25.9.2010 00:43
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        25.9.2010 00:43
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
         25.9.2010 00:58
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
        25.9.2010 00:58
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
            
         )
)
            A pri kontrole spustíš rnd() aby si mal databázu s IPLol tak tohle je komentář dne
 
             .
.
            Občanská neposlušnost || defenestraceTo, že se necháš zavřít ničemu nepomůže - navíc tím dáš zastáncům do ruky argument "koukejte, jak ti odpůrci porušují zákony".
demonstrace, stávkaDobrý nápad. Ale šance, že se připojí víc jak 100 lidí je dost malá.
volit pirátyTo nic nezmění. Lidi nebudou volit strany pod 5%, protože "to je vyhozený hlas" - a tak se nové strany přes těch 5% nikdy nedostanu. A i kdyby ČPS získala pár poslanců, stejně to je jen pár ze dvou set.
Kdyby výpočťáci na protest na týden odpojili celou EU od InternetuJenže to neudělají. Pravděpodobně by s nimi byl proveden rychlý proces (to je přece jasný terorismus). A i kdyby ne, nikdo nechec přijít o teplé místečko.
Jenže to neudělají. Pravděpodobně by s nimi byl proveden rychlý proces (to je přece jasný terorismus). A i kdyby ne, nikdo nechec přijít o teplé místečko.Njn, pritom by bylo nerealne je vyhodit, nebo jim v tom nejak zabranit, kdyby si postavili hlavu.
 24.9.2010 21:54
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
        24.9.2010 21:54
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
            
         
             25.9.2010 00:59
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
        25.9.2010 00:59
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
            
         24.9.2010 22:42
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        24.9.2010 22:42
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        ... i kdyz, mozna by stacilo nekde sikovne oznamit kde se nachazi paterni spoje a kolik je tam medi (a nezapomenout doplnit i vykupni cenu ve sberne, pripadne pripojit i mapky se sbernama).Treba by se na to hnedocesi chytiliVětšina významných spojů je na optice.
 25.9.2010 00:25
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
        25.9.2010 00:25
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
            
        Většina významných spojů je na optice.Už seš z tý techniky totálně zblblej... co má co společnýho oznámení, kde se dá vytrhat měď s tím, co tam ve skutečnosti je?
 25.9.2010 00:38
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        25.9.2010 00:38
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
         .
.
             25.9.2010 20:50
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
        25.9.2010 20:50
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
            
        Hlavně je tu ale jiná otázka - jak z toho mají politici poznat, že je to protest výpočťáků proti schválení nějakého zákona?Proč? :)
 25.9.2010 00:30
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
        25.9.2010 00:30
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
            
         staci kdyz si budou myslet ze to je med ne:D
 staci kdyz si budou myslet ze to je med ne:D
             24.9.2010 21:48
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
        24.9.2010 21:48
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
            
        rodice nemuzou nad deckem stat 24h denne...A státní úředník bude nad děckem stát 24 hodin denně? Pokud dítěti rodič nevysvětlí, že drogy ne, je dost možné, že si je dítě najde i přes jejich nelegálnost.
kdyby tam byl nejakej rozumnejsi vekovej limit, dejme tomu 25 letProč 25 let? Jak se liší "drogy" a alkohol/tabák?
Predpokladam ze na drogy vznika zavyslost rychlejc a je silnejsi. Ale jinak bych dal stejnej limit i pro alkohol a cigarety...Omyl, nikotin je jedna z nejnávykovějších přírodních látek vůbec.
 25.9.2010 11:55
Grunt             | skóre: 23
             | blog: Expresivní zabručení
             | Lanžhot
        25.9.2010 11:55
Grunt             | skóre: 23
             | blog: Expresivní zabručení
             | Lanžhot
        drogamito není jiné. Ano, má to zase jiná nebezpečí, ale v některých kulturách na tyto tzv. drogy vůbec nepohlíží jako na drogy ale jsou to běžně užívané látky. To je jen ten náš Evropanský pokřivený náhled na věc.
 25.9.2010 11:57
Grunt             | skóre: 23
             | blog: Expresivní zabručení
             | Lanžhot
        25.9.2010 11:57
Grunt             | skóre: 23
             | blog: Expresivní zabručení
             | Lanžhot
        je běžně obsažené v těleDobře, tak to možná nebylo LSD.
 25.9.2010 12:04
Grunt             | skóre: 23
             | blog: Expresivní zabručení
             | Lanžhot
        25.9.2010 12:04
Grunt             | skóre: 23
             | blog: Expresivní zabručení
             | Lanžhot
        ethanol a nikotinJeště na jednu drogu jsem zapomněl.
 než procento těch co se zmrskají v hospodě úplně na šrot. A někoho kdo se přivedl do stavu kdy nevěděl co se s ním děje hulením cigaret (tabák) neznám ani jsem o něm neslyšel.
Tak mi z toho vychází, že společenská nebezpečnost je podstatně větší. A omlouvání konzumace tvrdých drog je akorát hafo keců a snůška nesmyslů.
 než procento těch co se zmrskají v hospodě úplně na šrot. A někoho kdo se přivedl do stavu kdy nevěděl co se s ním děje hulením cigaret (tabák) neznám ani jsem o něm neslyšel.
Tak mi z toho vychází, že společenská nebezpečnost je podstatně větší. A omlouvání konzumace tvrdých drog je akorát hafo keců a snůška nesmyslů.
Ano, má to zase jiná nebezpečí, ale v některých kulturách na tyto tzv. drogy vůbec nepohlíží jako na drogy ale jsou to běžně užívané látky. To je jen ten náš Evropanský pokřivený náhled na věc.Pokud máš na mysli třeba užívání drog jako třeba ayahuasca či jiných při náboženských obřadech máš tu úplně jinou situaci. V Evropě se fetuje pro zábavu a ne za zjískáním nějakých duchovních zážitků pod vedením šamana, kněze za přísného dohledu a jen pro vyvolené a připravené. A to pouze ve zvláštních případech. Také se v těch případech nedá mluvit o běžně užívaných látkách.
A omlouvání konzumace tvrdých drog...Ne že bych s tebou nějak výrazně nesouhlasil, nicméně mluvíš o konzumaci (tvrdých) drog, jako by to bylo něco morálně špatného, jako by to byl nějaký hřích. Jasně že to lidem k**ví životy, jasně že to devastuje tělo, a tak dál, ale omlouvat to? To snad není potřeba. "Společensky tolerované" - to je imho akorát jiný obrat pro pokrytectví...
 26.9.2010 14:19
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        26.9.2010 14:19
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        například ženu (nebo i mladou slečnu) která by nekouřila těžko pohledám...Já jsem zase čekal, že na gymnáziu, ve kterém je půlka tříd sportovních, budou alespoň ti sportovci trochu dbát na svoje zdraví…
Ale jinak kdyby tam byl nejakej rozumnejsi vekovej limit, dejme tomu 25 let, a striktne se prosazovalo dodrzovani tak klidne at jsou legalni i drogy...S takovým člověkem (ve věku, kdy si může dělat co chce, bez ohledu na rodiče) už tuplem nikdo nic neudělá. Závislý přitom bude úplně stejně. Výsledkem je v obou případech feťák, akorát že tady na to pohlížíme tak jako že na to má právo tak je to OK.
 25.9.2010 14:29
Grunt             | skóre: 23
             | blog: Expresivní zabručení
             | Lanžhot
        25.9.2010 14:29
Grunt             | skóre: 23
             | blog: Expresivní zabručení
             | Lanžhot
         25.9.2010 12:28
Grunt             | skóre: 23
             | blog: Expresivní zabručení
             | Lanžhot
        25.9.2010 12:28
Grunt             | skóre: 23
             | blog: Expresivní zabručení
             | Lanžhot
        Ale predpokladam ze ve 25 letech uz vetsina lidi ma dost rozumu aby s tim vubec nezacinali...To nemá s věkem naprosto nic společného. Znám takové pětadvacátníky (i starší) jimž přidělení svéprávnosti byla chyba (na společenskou nebezpečnost nehledě) a naopak znám i takové děcka u kterých bych se bál jako rodič opravdu minimálně.
 24.9.2010 22:59
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        24.9.2010 22:59
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        V praxi si ale myslim ze to dodrzovani je v podstate nerealizovatelny a uplny zakaz drog je jediny co ma sanci aspon trochu fungovat.Mně se zdá, že zákaz „tvrdých“ (nevím, jak lépe odlišit heroin od kofeinu, než označením tvrdý/měkký, tak mě nechytejte za slovo, když víte, jak to myslím) drog dnes stejně moc nefunguje. Nebo myslíš, že by po legalizaci třeba marihuany nebo MDMA nějak výrazně vzrostl počet uživatelů? Nebo naopak po zákazu ethanolu by lidi přestali chlastat? Podle mě ne…
 25.9.2010 00:28
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
        25.9.2010 00:28
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
            
        ps: jeden american me rikal ze tam maji zakaz alkoholu do 21 let a dodrzujou to. Zajimavy...Taky jsem slyšel, že v Americe chlastaj mladší vždycky na něčím pozemku, aby se na ně nemohlo a na veřejných místech hranici celkem dodržují.
 25.9.2010 00:50
Jakub Lucký             | skóre: 40
            
             | Praha
        25.9.2010 00:50
Jakub Lucký             | skóre: 40
            
             | Praha
         25.9.2010 22:38
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
        25.9.2010 22:38
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
            
        Snad nejtěžší to bylo v Norsku, tam jsme na ten alkohol prostě neměli.Jj, Vinmonopolet je zatraceně drahej. My jsme to řešili importem značného množství lihovin vlastních
 
             25.9.2010 12:38
Grunt             | skóre: 23
             | blog: Expresivní zabručení
             | Lanžhot
        25.9.2010 12:38
Grunt             | skóre: 23
             | blog: Expresivní zabručení
             | Lanžhot
        ps: jeden american me rikal ze tam maji zakaz alkoholu do 21 let a dodrzujou to. Zajimavy...Jasně. A ty parodie tam vznikají asi jen tak z plezíru. Chlastá se tam naprosto stejně jako kdekoliv jinde.
 25.9.2010 12:46
Grunt             | skóre: 23
             | blog: Expresivní zabručení
             | Lanžhot
        25.9.2010 12:46
Grunt             | skóre: 23
             | blog: Expresivní zabručení
             | Lanžhot
        Nebo naopak po zákazu ethanolu by lidi přestali chlastat?Tak tenhle pokus už tu jednou byl. Lidi chlastali furt stejně a ještě byl vynalezen organizovaný zločin ve velkém. Díky, Ameriko.
 
             24.9.2010 22:24
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
        24.9.2010 22:24
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
            
        mladi v tomhle smeru potrebujou ochranu...Ochrana se legálně koupí skoro všude :).
 24.9.2010 22:48
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        24.9.2010 22:48
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
         24.9.2010 22:32
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
        24.9.2010 22:32
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
            
        Taky nechci, aby moje deti se k tomu jakkoli dostaliZavřete je do sklepa, to je nejjistější.
Kurva kdyz si nekdo sam nici zdravi, tak at si tedy taky patricne priplaci na zdravotnim a socialnim.Však taky připlácí, pokaždé když si kupují cigarety.
 24.9.2010 22:54
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        24.9.2010 22:54
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        Vadi mi to, ze kdyz jdu po ulici musim cuchat smrad z cigaret.Mně taky. Bohužel teď jsou tendence zakazovat kouření v hospodách (v různých okolních zemích už to tak mají a brzy to asi bude i tady), takže navíc se budou před hospodami formovat hloučky v oblaku dýmu. Místo aby si hulili jako do teď v hospodách, kam nekuřáci nechodí.
Kurva kdyz si nekdo sam nici zdravi, tak at si tedy taky patricne priplaci na zdravotnim a socialnim.Proč myslíš, že je tak vysoká daň z cigaret a alkoholu? O odvykačkách „tvrdých“ drog - no, nevím… Stejně bych mohl argumentovat, že když někdo riskuje, že při instalaci antény spadne ze střechy a pak se bude muset léčit, tak ať si taky připlácí… A obdobně pro v podstatě libovolné chování (i sezení ve vypolstrované místnosti, kde sice žádné nebezpečí nehrozí, ale zase si nedostatkem pohybu zadělává na různé jiné problémy).
Místo aby si hulili jako do teď v hospodách, kam nekuřáci nechodí.Jsem nekuřák, do hospody chodím. Co mi zbývá. Ale snažím se vybírat podniky s dobrou klimou a najít kompromis mezi těmi co hulí a co nehulí. Ono do hospody se chodí nejen za chlastem, ale hlavně s přáteli. Pokud teď nemám alternativu kam kámoše natáhnout na dobré pivo bez kouření tak se chodí tam kde je dobré pivko a slušná obsluha
 
             26.9.2010 00:51
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        26.9.2010 00:51
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        Ta nejednoznačná čeština… Oprava:Místo aby si hulili jako do teď v hospodách, kam nekuřáci nechodí.Jsem nekuřák, do hospody chodím. Co mi zbývá.
Místo aby si hulili jako do teď v těch hospodách,Myslel jsem tím, že nekuřáci chodí do nekuřáckých hospod, ne že nekuřáci nechodí do hospod.kamdo kterých nekuřáci nechodí.
 
            Ty dotace mi nějak není jasné které máš na mysli.Veškeré náklady na vymáhání kopírovacího monopolu.
Ty náklady jsou jenom kvůli tomu, že někdo porušuje zákon.Ne, ty náklady jsou tu proto, protože zákon teď díky změnám technologií zakazuje něco, co se až donedávna považovalo za úplně normální. A ano, náklady na tenhle systém jdou do miliard. Ať už jde o zbytečnou práci policie a soudů, které tohle musí řešit místo mnohem důležitějších věcí (a mediální průmysl se snaží protlačit, aby soudy musely ze zákona nelegální sdílení řešit přednostně před takovými "prkotinami" jako jsou násilné trestné činy...). Dokonce i výpalné z prázdných médií dělá ročně přes půl miliardy.
Stejně z těch miliard tvůrce díla nic neuvidí, nedává mu to žádnou konkurenční výhodu.Ano, tohle je dost zásadní pozorování. Tvůrce z toho nic neuvidí. Prakticky veškerý zisk z těchto dotací jde do kapsy mediálního průmyslu. V ekonomické teorie se tomu říká socializace nákladů a privatizace zisků. A je to opět mediální průmysl, kdo získává konkurenční výhodu proti ostatním distribučním modelům. Důsledné vymáhání kopírovacího monopolu například pro model živé produkce znamená čistou ztrátu, protože pro úspěch v tomhle modelu je naopak masivní šíření nahrávek nutné jako reklamní materiály pro placené živé akce.
Doteď to tady a jinde na světě fungovalo takhle, nemusíme to hned rušit, tak chudý stát nejsme.Tady nejde ani tak o státní pokladnu. Tady jde o to, že jsou to zbytečně vyhozené peníze. Tenhle model bez takových dotací fungovat nemůže. Ostatní modely můžou, takže není důvod jednomu modelu takové dotace platit. Naopak tyhle dotace v dnešní době tvorbě škodí, místo aby jí pomáhaly.
... a prodává se postupně a dá se prodělat nebo naopak (v případě úspěchu) dál a dál vydělávat.To se v "mém" modelu dá taky.
 25.9.2010 01:07
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
        25.9.2010 01:07
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
            
        programjsem si cetl, ale tak nejak jsem tam nenasel zadne konkretni reseni, jen informace co chteji zmenit.Možná by to chtělo napřed uvést čeho řešení jsi tam hledal. Když chce politická strana něco měnit, tak to obvykle považuje za řešení nějakého problému.
pokud pominu konopi pro lekarske ucely(pokud to vubec funguje)Kolega dostal od doktorky předepsanou konopnou mastičku na ekzém. Prý to funguje o něco líp než to, co mu doktorka předepsala předtím.
pokud pominu konopi pro lekarske ucely(pokud to vubec funguje"Cannabis used medically does have several well-documented beneficial effects."
Tak kurva PROC ja musim doplacet na lidi ktere si to zdravi vedome poskozuji ze sveho zdravotniho a socialniho pojisteni?Předpokládám že proto, že je velmi náročné, někdy až nemožné pro stát zjistit, jestli si někdo zdraví vědomě poškozuje, nebo ne...
Vime ze alkohol poskozuje zdravi, vime ze koureni poskozuje zdravi, vime ze i dalsi drogy poskozuji zdravi. Tak kurva PROC ja musim doplacet na lidi ktere si to zdravi vedome poskozuji ze sveho zdravotniho a socialniho pojisteni?Kurva, protoze na ne, kurva, nedoplácíš, kurva.
 25.9.2010 08:54
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
        25.9.2010 08:54
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
            
         25.9.2010 17:36
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
        25.9.2010 17:36
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
            
        zdanene jsou, ale MALO!Právě že ne.
 25.9.2010 12:26
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        25.9.2010 12:26
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
         25.9.2010 17:39
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
        25.9.2010 17:39
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
            
         25.9.2010 18:34
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        25.9.2010 18:34
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
         25.9.2010 20:31
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
        25.9.2010 20:31
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
            
         
             25.9.2010 22:47
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
        25.9.2010 22:47
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
            
         25.9.2010 17:46
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
        25.9.2010 17:46
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
            
         ).
S obezitou souhlas.
).
S obezitou souhlas.
             25.9.2010 18:41
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        25.9.2010 18:41
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
         25.9.2010 20:28
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
        25.9.2010 20:28
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
            
         25.9.2010 21:10
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        25.9.2010 21:10
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
         25.9.2010 21:43
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
        25.9.2010 21:43
the.max             | skóre: 46
             | blog: Smetiště
            
        predchazi mnoha jinym a zavaznensim zdravotnim problemumTak o tom si někdy popovídej s doktorama, ti tě z tohohle omylu rádi vyvedou. (Rozhodně co se týká vrcholových sportovců.)
Rozhodně co se týká vrcholových sportovců.Vrcholoví sportovci, to už je něco jiného. To opravdu není zdravé.
Odmitam jakkoli podporovat jakekoli snahy o legalizaci drog.I kdyby to az tak chteli (nejsem si jisty), pak si budete muset zrejme vybrat, co je pro vas dulezitejsi tema. Jestli cenzura internetu nebo zakaz drog. Z toho, jak se zde lide rozciluji, je to pro vetsinu jasne, ale asi patrite k te mensine. Ja piraty bohuzel volit nemohl, protoze z meho hlediska je cenzura internetu mensim zlem nez asocialni reformy z dilen pravicovych stran. Neda se nic delat, snazil jsem se (neuspesne) volit takticky. Priste je ale patrne volit budu, rozhodne to bude jedna z alternativ (ani ne tak kvuli IP, ale spis kvuli pozadavku na referendum a iniciativu).
 ))
))
             25.9.2010 22:48
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
        25.9.2010 22:48
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
            
         ... se pridam, si myslim, ze od posledni uplynulo moooc casu a uz ji potrebujem jako sul ... a pristavte vozy s hnojem
 ... se pridam, si myslim, ze od posledni uplynulo moooc casu a uz ji potrebujem jako sul ... a pristavte vozy s hnojem  )
Zemedelci nas podpori.
)
Zemedelci nas podpori.
             26.9.2010 23:45
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
        26.9.2010 23:45
Jendа             | skóre: 78
             | blog: Jenda
             | JO70FB
         27.9.2010 08:28
Gilhad             | skóre: 20
             | blog: gilhadoviny
        27.9.2010 08:28
Gilhad             | skóre: 20
             | blog: gilhadoviny