abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 19:22 | Humor

    CreepyLink.com je nový zkracovač URL adres, 'díky kterému budou vaše odkazy vypadat tak podezřele, jak je to jen možné'. Například odkaz na abclinuxu.cz tento zkracovač převádí do podoby 'https://netflix.web-safe.link/logger_8oIlgs_free_money.php'. Dle prohlášení autora je CreepyLink alternativou ke zkracovači ShadyURL (repozitář na githubu), který dnes již bohužel není v provozu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    dnes 12:33 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byla představena rozšiřující deska Raspberry Pi AI HAT+ 2 s akcelerátorem Hailo-10 a 8 GB RAM. Na rozdíl od předchozí Raspberry Pi AI HAT+ podporuje generativní AI. Cena desky je 130 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 12:11 | Komunita

    Wikipedie slaví 25. výročí svého založení. Vznikla 15. ledna 2001 jako doplňkový projekt k dnes již neexistující encyklopedii Nupedia. Doména wikipedia.org byla zaregistrována 12. ledna 2001. Zítra proběhne v Praze Večer svobodné kultury, který pořádá spolek Wikimedia ČR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po více než dvou letech od vydání předchozí verze 2.12 byla vydána nová stabilní verze 2.14 systémového zavaděče GNU GRUB (GRand Unified Bootloader, Wikipedie). Přehled novinek v souboru NEWS a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 02:22 | Nová verze

    Google Chrome 144 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 144.0.7559.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 10 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 01:55 | Humor

    Microsoft zveřejnil zdrojový kód XAML Studia a uvolnil ho pod MIT licencí. XAML Studio je nástroj ze světa Windows, určený pro tvorbu uživatelského rozhraní aplikací pomocí XAML (Extensible Application Markup Language). Stalo se tak zhruba po osmi letech od prvního prohlášení Microsoftu, že se tento kód chystá zveřejnit.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    dnes 01:44 | Zajímavý projekt

    TimeCapsule, 'časová kapsle', je jazykový model trénovaný výhradně na datech z určitých míst a časových období, aby se tak napodobila autentická slovní zásoba, způsob vyjadřování a názory dané doby. Na Hugging face jsou k dispozici modely natrénované na historických textech dostupných v oblasti Londýna mezi lety 1800 až 1875.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 6
    včera 17:55 | Nová verze

    Radicle byl vydán ve verzi 1.6.0 s kódovým jménem Amaryllis. Jedná se o distribuovanou alternativu k softwarům pro spolupráci jako např. GitLab.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Upozornění

    Zemřel Scott Adams, tvůrce komiksových stripů Dilbert parodujících pracovní prostředí velké firmy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 13:00 | Nová verze

    Sdružení CZ.NIC vydalo novou verzi Knot Resolveru (6.1.0). Jedná se o první vydanou stabilní verzi 6, která je nyní oficiálně preferovanou a doporučovanou verzí, namísto předešlé verze 5. Více o Knot Resolveru 6 je možné se dočíst přímo v dokumentaci.

    VSladek | Komentářů: 3
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (4%)
     (0%)
     (8%)
     (20%)
     (3%)
     (6%)
     (3%)
     (11%)
     (44%)
    Celkem 446 hlasů
     Komentářů: 12, poslední včera 21:12
    Rozcestník

    PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina

    Vývojáři systému PureDarwin (neformální nástupce OpenDarwina založený na Darwinu 9.x, který je srdcem systému Mac OS X Leopard a zdrojem některých inovací např. pro FreeBSD) přichystali vánoční dárek v podobě VMware obrazu obsahujícího základní systém, podporu DTrace, ZFS a X11: PureDarwin Xmas. Na bootovatelném ISO obrazu s plnou podporou DarwinPorts se pilně pracuje.

    5.1.2009 08:57 | Daniel Kvasnička ml. | Zajímavý projekt


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Michal Fecko avatar 5.1.2009 10:36 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    Hmm novy rok sa rozbieha dobre :-D
    Daniel Kvasnička ml. avatar 5.1.2009 10:54 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    No tomuhle projektu dost fandim. Apple totiz za poslednich par let celkem vyrazne obohatil BSD komunitu, hlavne FreeBSD, ktere integruje noviky z Darwina jako o zivot. A pokud PureDarwin nasadi nad Darwina nejaky poradny konzolovy a treba i Xkovy kabatek, mohlo by z toho byt moc pekne BSDcko minimalne treba na servery...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Michal Fecko avatar 5.1.2009 11:48 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    Preco neuvolnia Mac OS X s GUI ako OSS? :-D To by asi ubudlo "Linuxakov" ;-)
    5.1.2009 11:59 xxxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina

    Mac OS X je nadstavba nad mixem FreeBSD+Mach, takze by snad slo tu nadstavbu naroubovat na linux.

    Michal Fecko avatar 5.1.2009 11:59 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    No mozno...
    5.1.2009 13:15 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    Otázka zní: "Proč?"
    Michal Fecko avatar 5.1.2009 13:19 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    Preco nie? Nepaci sa? Pouzivat ta nikto nenuti, ale ide tu o tu moznost...
    5.1.2009 13:52 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    Ne, otázka zní "Proč by to Apple dělal?"

    Apple, zrovna Apple, nejtajnůstkářštější počítačová firma, kterou znám... která navíc nemá ani zbla zájmu na tom, aby jakýkoliv jejich kus operačního systému běžel na jiném než jejich hardware, co potom teprve kernelu... to zrovna. Až naprší a uschne.
    ^D
    Daniel Kvasnička ml. avatar 5.1.2009 13:56 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    která navíc nemá ani zbla zájmu na tom, aby jakýkoliv jejich kus operačního systému běžel na jiném než jejich hardware, co potom teprve kernelu...
    Ale ze bez (dobrovolne) otevreneho Darwina by FreeBSD bylo dneska kdo vi kde, to je detail, ze? :-) http://www.trollaxor.com/2008/11/freebsd-owes-apple-big.html
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    12.1.2009 17:10 m;)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    A citali ste ten clanok ? Pretoze je to jedna velka znoska hluposti.. :-/
    Daniel Kvasnička ml. avatar 12.1.2009 19:17 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    A to tvrdis z pozice koho a na zaklade jakych dat? Chapu, ze hodne priznivcum FreeBSD se tomu nebude chtit ani za mak verit, protoze by si museli pripustit, ze ta jejich oupn sooors komunita neni tak uzasna jak vypadala, ale tak uz to holt chodi...

    Ten autor neni nejaky anonymni blogger, ale clovek, co se ve svete BSD vyzna vice nez dost.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    13.1.2009 08:55 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    To by mě zajímalo, co ten člověk hulí, to musí být pořádně silný model :-P

    I když spíš to asi bude prachobyčejný mozek vymývající Apple fanboyismus.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 13.1.2009 09:52 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    Fakt se bavim :-D Vzdyt vy nejste chopni niceho jineho, nez se do nej navazet... Tak si to over, porovnej si podrobne vyvoj FreeBSD a Darwina. Ale to ty neudelas. Je tu totiz nebezpecne vysoke riziko, ze ten clovek mluvi pravdu, ze?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Algi avatar 5.1.2009 15:06 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina

    Otázka spíš zní, proč by to vůbec měl dávat zadarmo. Mají grafický systém, který vyvýjeli léta (déle než byl vyvýjen Linux ;-) ), investovali do něj neuvěřitelné peníze. A pak přijde Linuxák a řekne: "Dejte nám to zadarmo, jako OpenSource"... Dá jim to Apple zdarma (nebo kterákoliv racionálně uvažující a prosperující firma) ? Pochopitelně, že ne... Vím, že jsi rozumná, proto je ti samozřejmě jasné, že to tak být nemůže. Je to spíš taková připomínka pro ostatní (ačkoliv jsem zneužil tvůj komentář ;-) ).

    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    default avatar 5.1.2009 15:22 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina

    Souhlasím. Jen doplním, že by vzniklo tisíce forků a celý by to byla parádní konkurence Windows (co se počtu Kernel Paniců vs. modrých obrazovek do vteřiny týče). Jen ať je to uzavřený jak nejdýl to půjde, dokud to funguje. Až to bude plný anti-patternů, tak můžou utilizovat Eclipse-approach jako IBM (udělat z toho zmetku Open Source a nechat to komunitu opravit). :-D

    default avatar 5.1.2009 15:17 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina

     

    která navíc nemá ani zbla zájmu na tom, aby jakýkoliv jejich kus operačního systému běžel na jiném než jejich hardware

     

    Ale díky tomu jim to taky funguje. A doufám, že jim to dlouho vydrží.

    Daniel Kvasnička ml. avatar 5.1.2009 15:22 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    + 1000
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    default avatar 5.1.2009 15:15 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina

    Možnost máš. Stačí s kreditkou navštívit nejbližší Apple Store. :-D

    Michal Fecko avatar 5.1.2009 15:18 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    :-D
    5.1.2009 15:19 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    Anička už jablko má..
    Michal Fecko avatar 5.1.2009 16:08 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    On to tiez nevravel Anicke :-D
    5.1.2009 16:52 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    Hmm no jo, to jsou ty dlouhá vlákna, tam už je problém tu strukturu sledovat bez použití sbalovací funkce... :-)
    5.1.2009 16:13 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    Anička si pořídila své jablíčko v době, kdy to s těmi Apple story tady nebylo zdaleka tak růžové... a tak má teď před všemi čerstvými nadšenci pár let náskok, a tak se teď může potutelně usmívat a vyprávět o tom, jak zpočátku zářila jako oni, aby pak stáhla ocas mezi nohy a radovala se ze svého linuxového desktopu :-) Podotýkám, že to trvalo něco přes dva roky :-)

    Ale jablíčko dodnes spokojeně slouží jako xkový terminál :-)
    ^D
    Daniel Kvasnička ml. avatar 5.1.2009 18:17 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    No mam pocit, ze ses proste nestrefila, Mac i nesedl, tak na nej ted plives... to ale neni chyba Applu. Ja jsem mel zkusenosti skoro se vsemi OS X selmami a je fakt, ze ty prvni verze byly asi fanouskovska zalezitost (tehdy bych si asi mac nekoupil i kdybych na to mel)... Nicmene se to vyvinulo ve spickovy desktopovy OS a z Darwina je nejpouzivanejsi UNIX na svete -- a IMHO plnym pravem.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    5.1.2009 18:34 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    Darwina je nejpouzivanejsi UNIX na svete
    Považuješ Linux za UNIX?
    Daniel Kvasnička ml. avatar 5.1.2009 18:54 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    Myslis, ze instalaci Linuxu je vic nez Mac OS X? :-) O GUI se nebavime. OS X je Darwin.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    5.1.2009 19:08 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    Ano! Kolik myslíš, že je na světě různých rádoby routerů s Linuxem na palubě? Řekl bych, že zhruba tak 10x víc než je všech počítačů s nainstalovaným Mac OS X. Androidů taky není zrovna málo...
    Daniel Kvasnička ml. avatar 5.1.2009 22:21 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    No, tak dobre :-) ja mel precejen na mysli bezne pocitace...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Algi avatar 5.1.2009 22:30 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina

    A teď si představ, kolik je na světě automatických praček, které v sobě mohou obsahovat Linux! Z toho nám plyne, že je Linux vlastně nejpoužívanější OS na světě :-) Promiň, musel jsem si rýpnout... :-P

    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    5.1.2009 22:37 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    No a neplyne snad?
    Algi avatar 5.1.2009 22:42 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina

    A nebyla nahodou rec o desktopu? Jinak na router ani na automatickou pracku bych asi Mac OS X nedaval. Ono mit Exposé v pracce by asi nebylo zrovna uzitecne. Ackoliv... Predstava, ze zmacknu F9 a vsechno pradlo se mi rozhodi prehledne po koupelne... :-)

    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    pit0 avatar 5.1.2009 23:11 pit0 | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina

    +1 chlape dobre! :-D

    5.1.2009 23:13 ibak | skóre: 9 | BB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina

    A môžeš pridať aj všetky digi. kamery a LCD TV od SONY a myslím, že nie len od tejto firmy. :-)

    6.1.2009 11:15 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    LCD a plasmové televize od Philipse taky běží na Linuxu.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 6.1.2009 01:04 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    No tak tedy kdyz uz jsme u toho, tak malem bych zapomnel na iPhony, to je dalsich nejakych 7 milionu instalaci Darwina ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    6.1.2009 07:46 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    Ano, já přece netvrdím, že ty iPhony nemáš započítat... ale to nic nemění na tom, že těch linuxových instalací je nakonec stejně více... :-)
    Daniel Kvasnička ml. avatar 6.1.2009 08:47 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    Jasny, Marku, ale jak jsem psal, slo mi o bezna uzivatelska zarizeni pro koncove uzivatele typu smartphone, netbook, notebook, PC... Tam se obavam, ze precejen bude Darwinu vice ;-) Ovsem jestli Nokia zaangazuje Linux do Symbianu neboho ho jim rovnou nahradi, tak to bude asi jina :-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    7.1.2009 13:51 tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    A televize neni zarizeni pro koncoveho uzivatele?
    Daniel Kvasnička ml. avatar 7.1.2009 14:30 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    Jeeeeeee, lidi, vy to proste furt budete rozpitvavat.... to fakt nechapes co jsem mel na mysli?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    MyOwnClone avatar 5.1.2009 15:33 MyOwnClone
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina

    Zkouseli ste to nekdo? Resp. jede to i na non MAC OS X VM's? Na strankach projektu totiz blekotaji, ze to bezi jen na VMware pod Mac OS X...

    I can see I'm gone blind.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 6.1.2009 09:43 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    Bavil jsem se s vyvojari na IRC a pokud si pamatuju, tak rikali, ze i Player by to mel spustit.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    thingie avatar 7.1.2009 00:08 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina

    Nojo, jenže Mac OS X je největší krám z prakticky všech unixů kolem…

    Růžové lži.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 7.1.2009 08:05 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PureDarwin Xmas: první krůček nástupce OpenDarwina
    Aaaa, pan je znalec :-D Nebo pises diplomku o flamovani a delas tu pokusy? A nebo jsi verny ctenar blogu Pana Magistra? :-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.