abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 19:22 | IT novinky

    Ministerstvo financí ve spolupráci s finanční správou dnes představilo beta verzi aplikace využívající umělou inteligenci pro předvyplnění daňového přiznání. Není třeba přepisovat údaje z různých potvrzení, ani hledat správné řádky, kam údaje napsat. Stačí nahrát dokumenty a využít AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 18:33 | Zajímavý projekt

    Výrobce počítačových periferií Keychron zveřejnil repozitář se schématy šasi klávesnic a myší. Licence je restriktivní, zakazuje většinu komerčních užití a v podstatě jsou tak data vhodná pouze pro výukové účely, hlášení a opravy chyb, případně výrobu vlastního příslušenství.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    dnes 18:22 | Nová verze

    Správce balíčků APT, používaný v Debianu a odvozených distribucích, byl vydán ve verzi 3.2 (seznam změn). Mezi novinkami figurují nové příkazy pro práci s historií, včetně vracení transakcí.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    dnes 14:33 | IT novinky

    Společnost Anthropic oznámila Projekt Glasswing a s ní související AI model Claude Mythos Preview. Jedná se o iniciativu zaměřenou na kybernetickou bezpečnost, do které se zapojily velké technologické společnosti Amazon Web Services, Anthropic, Apple, Broadcom, Cisco, CrowdStrike, Google, JPMorganChase, Linux Foundation, Microsoft, NVIDIA a Palo Alto Networks. Anthropic věří, že nový AI model Claude Mythos Preview dokáže

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 13:55 | Zajímavý software

    Firma Ojective Development vydala svůj nástroj pro monitorování a řízení odchozích síťových připojení Little Snitch i pro operační systém Linux. Linuxová verze se skládá ze tří komponent: eBPF program pro zachytávání provozu a webové rozhraní jsou uvolněny pod GNU GPLv2 a dostupné na GitHubu (převážně Rust a JavaScript), jádro backendu je proprietární pod vlastní licencí, nicméně zdarma k použití a redistribuci (cena přitom normálně … více »

    » FIDESZ🧡! « | Komentářů: 0
    včera 18:44 | IT novinky

    Vojenské zpravodajství (VZ) se v březnu zapojilo do mezinárodní operace proti aktivitám hackerské skupiny APT28, která je spojovaná s ruskou vojenskou zpravodajskou službou GRU a která přes slabě zabezpečené routery prováděla kybernetické útoky na státní a další organizace v ČR i zahraničí. Operaci vedl americký Federální úřad pro vyšetřování (FBI) a jejím cílem bylo odebrat útočníkům přístup k napadeným zařízením a ty následně … více »

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    včera 16:44 | IT novinky

    Tvůrcem nejpopulárnější kryptoměny bitcoin, který se skrývá za pseudonymem Satoši Nakamoto (Satoshi Nakamoto), je britský kryptograf Adam Back. Na základě vlastní investigativní práce to tvrdí americký deník The New York Times (NYT). Několik indicií podle autorů jasně ukazuje na to, že Back a Nakamoto jsou stejný člověk. Jde mimo jiné o podobný odborný a osobnostní profil či totožné chyby a manýry v psaném projevu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 14:44 | Nová verze

    Google Chrome 147 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 147.0.7727.55 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře. Přehled novinek v Chrome DevTools 145 až 147 také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | Nová verze

    Vývojáři z Laboratoří CZ.NIC vydali nové verze aplikací Datovka (Datovka 4.29.0, Mobilní Datovka 2.6.2). V případě desktopové verze přibyly možnosti projít všechny uložené zprávy, zkontrolovat časy expirací časových razítek a přerazítkovat datové zprávy, které lze v ISDS přerazítkovat. Novinkou je také možnost vytahovat myší ze seznamu ZFO soubory datových zpráv, tento úkon jde udělat i pomocí tlačítek Ctrl+C. Nová verze Mobilní Datovky přináší jen drobné úpravy.

    VSladek | Komentářů: 1
    7.4. 21:55 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.28.0. Z novinek lze vypíchnout novou třídu machine.CAN.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (14%)
     (23%)
    Celkem 1249 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník

    Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu

    Vivek Haldar píše na svém blogu o kognitivním stylu Unixu. Základní myšlenkou je, že se strmější učební křivka v dlouhém odobí vyplatí. Toto potvrzuje i výzkum Dr. Christofa van Nimwegen: UI programů vyžadující internalizaci znalostí uživateli vede tyto k lepšímu plánování, vyššímu výkonu, rozvážnosti, menšímu dopadu vyrušení a snazšímu zapamatování znalostí.

    25.2.2011 11:32 | Nicky726 | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    25.2.2011 12:48 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Nešlo by ty zprávičky psát tak, abych nemusel pro jejich pochopení používat slovník cizích slov? Nebo opravdu běžně lidi vědí, co znamenají slova jako "kognitivní" nebo "internalizace" a já jsem jen prostý primitiv? :-)
    25.2.2011 13:10 Piškot | skóre: 7 | blog: Uživatel | Přerov nad labem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Už je to na úrovni jaderných novin, přečtu je a pak netuším o čem byla řeč
    Migi avatar 25.2.2011 13:26 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    asi jsme se učili nedostatečně strmě v nedostatečně dlouhém období.
    25.2.2011 13:36 Piškot | skóre: 7 | blog: Uživatel | Přerov nad labem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    s malou internalizací znalostí
    Bedňa avatar 25.2.2011 15:43 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    a bez kognitivní stylu.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    pushkin avatar 25.2.2011 18:22 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Vidíte chlapi, a takhle to dopadá - teď máte všichni horší plánování a nižší výkon. :-D
    Luboš Doležel (Doli) avatar 25.2.2011 13:31 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Obě slova aktivně neznám, ale to první člověk pochopí díky angličtině (stačí znát recognize, netřeba znát cognitive) a to druhé je sloveso evidentně související s "interní", vnitřní.
    25.2.2011 15:08 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Nezbytnost aktivní účasti v procesu učení vede ke zlepšení internalizace poznatků a dovedností.
    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    otula avatar 25.2.2011 15:23 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Nemělo být správně "aktivní prezence"? :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    otula avatar 25.2.2011 15:25 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    A možná ještě místo "poznatků a dovedností" mělo být jasné a výstižné "know-how" :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    25.2.2011 15:28 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    No, tady bych nechal ty technický věci, rozpor bude příkrý, rezervy… rezervy nemalé, opatření dáme dílčí, iniciativa široká, připravenost komplexní, zkušenosti bohaté. A je to. :-)
    25.2.2011 20:03 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Výborně! Přepište to prosím vás s těmi... no s těmi... přívlastky...
    25.2.2011 20:13 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Tak to ti teda Štěpáne pěkně děkuju. Teď abych to psala znova. :-)
    25.2.2011 15:33 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    A taky "v procesu edukace". :o)
    25.2.2011 15:30 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Redakci za zlidštění "kognitivního" děkuji. :-)
    25.2.2011 15:57 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Nešlo by ty zprávičky psát tak, abych nemusel pro jejich pochopení používat slovník cizích slov?
    Takhle zahodit prilezitost rozsirit si vlastni obzory?
    25.2.2011 16:17 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Jasně. A co to takhle psát rovnou anglicky? :-)

    On tam taky teď už původní text, na který jsem reagoval, není...
    Nicky726 avatar 25.2.2011 16:16 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Ok, že by se začalo projevi poznamenání filosofií a stykem s kognitivními informatiky?
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    25.2.2011 17:14 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu

    Tipuju to na tu filozofii, viz Feynman:

    Začal jsem ten zatracený pamflet číst a byl jsem z toho blázen: nemohl jsem v něm najít hlavu ani patu! Měl jsem nepříjemný pocit, že je to nad moje schopnosti, až jsem si nakonec řekl: Tak a konec, teď přečtu jednu větu pomalu, abych přišel na to, co to může, k čertu znamenat.

    Vybral jsem si namátkou jednu větu a velice pozorně ji čtu. "Individuální člen sociální komunity často získává informace prostřednictvím vizuálních symbolických kanálů" četl jsem si to pořád dokola a přeložil to. Víte co to znamená? "Lidi čtou."

    Pak jsem přešel k další větě a zjistil jsem, že ji dokážu přeložit taky. Pak už to bylo jako mlácení prázdné slámy: "Občas lidi čtou; občas poslouchají rádio," a tak dále, ale bylo to napsáno tak komplikovaně, že jsem tomu nemohl porozumět; a když jsem to konečně dešifroval, nic v tom nebylo.

    25.2.2011 17:29 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Tohle je výborná knížka, zas si toho Feynmana budu muset přečíst. ;-)
    tomboytom-deviant avatar 25.2.2011 17:03 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Ja to nevedel, ale stacilo mi cca 40 vterin a google, a vim o cem je rec. Ale chapu, jednodusi je nadavat.
    25.2.2011 17:12 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Máte z toho, co jsem psal, pocit, že jsem to neudělal stejně (teda - v době, kdy tam byl ještě původní text)? Nadával jsem až pak.
    frEon avatar 25.2.2011 17:17 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    jo, cloveku dneska nestaci umet cesky aby pochopil cesky psany text, dneska k tomu potrebuje pripojeni na Sit, nebo statnici z anglictiny. Parada.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    26.2.2011 18:15 dsdds
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Zajimavy dotaz. Znamena to ze jsem nadprumerne vzdelany, kdyz ja tomu rozumim i kdyz mym oborem je energetika? A nebo je to normalni a nemam byt na co hrdy? :-)
    26.2.2011 22:55 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Ty nevis co znamena kognitivni nebo internalizace? Jako fakt?
    27.2.2011 00:38 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Možná vás to překvapí, ale nevěděl jsem. A jak si můžete všimnout v diskusi výše, nejsem sám, i další lidi si to museli odvozovat nebo dohledávat. Což je podle mého soudu v případě zpráviček poněkud problém: pokud někdo musí nad jazykovou formou strávit víc času, než nad vlastním obsahem, není něco dobře...
    9.3.2011 08:53 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Čtu proto, abych si rozšiřoval slovní zásobu a duševní obzory. Je fakt, že já jsem trochu extrém, ale až do přečtení tvého kometáře mě ani nenapadlo, že by na původním textu mohlo být něco špatně. Je fakt, že spousta lidí v mém okolí se raději zeptají mě, než by to hledali ve slovníku cizích slov.
    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    10.3.2011 08:22 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    No vidíte - a já přitom navíc ještě rozlišuju co vlastně čtu a jaký účel to podle mě má. V každém případě mi celkem vadí zanášení cizích výrazů tam, kde má čeština vlastní snadno srozumitelné prostředky. Pak z toho vzniká poločeský mišmaš. Holt jsem vyrůstal na tom Feynmanovi. :-)

    Na webu, kde se třeba v Jaderných novinách počešťují i vysloveně odborné výrazy (což je, řekl bych, občas už docela extrém) mi to přijde zvlášť pikantní.
    David Ježek avatar 25.2.2011 17:22 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Uff, tak tato zprávička je úkázková pěst na oko. Naprosto sem nezapadá, autor chtěl něco říci, ale bohužel na to omezený prostor zprávičky naprosto, ale naprosto nestačí. Výsledkem je matoucí souhrn slov, který 98% zdejších čtenářů nepochopí a který ani sám o sobě bez dalšího dohledávání nemá téměř žádnou informační hodnotu. Tu je třeba vydekódovat tak, jak popisuje Honza ve své citaci Richard Feynmana.

    A pak tu nemáme bejt za bláznivý geeky :-)...
    25.2.2011 17:31 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Děkuji ti náčelníku, že ses mě zastal... :-)
    25.2.2011 18:55 fri
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    pochopil jsem to na první pokus, protože jsem chtěl. A tak můžu dávat rady. :-D

    kognitivní = poznávací, internalizace = zvnitřnění

    Ale asi jsem přišel pozdě, protože jediná věc, která mě na tom udivuje, je množství reakcí na dvě slova se základem v latině. :-)

    Jó, jestli se k tomu přidala i edukace = výchova/vzdělávání, tak to je potom jiná - to už by byla ta slova tři.
    25.2.2011 19:50 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Výborně, příště prosím zprávičky formou křížovky a můžeme si pak porovnávat, kdo to rychleji vyluští... :-)
    Nicky726 avatar 25.2.2011 21:47 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Nene, žádná edukace tam nebyla. ;-)

    Ale kognitivní i internalizace je prostě termín. Ok, ve filosofii a kognitivní vědě, tedy možná až moc odborných oblastech. :-)
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    25.2.2011 22:12 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Mimochodem, nějak si přestávám být jistý, jestli to někdo upravoval. Slovo kognitivní jsem při opakovaném prolétnutí zprávičky dopoledne přehlédl a ještě si zároveň zaměnil jeho význam (který jsem si přitom ráno dohledával) za jiný, takže jsem dospěl k závěru, že to někdo přepsal. A ono asi ne...

    Takže to poděkování reakci a pár vět v dalších příspěvcích bylo poněkud mimo mísu... :-/
    Nicky726 avatar 25.2.2011 22:17 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Ne, myslím, že je zprávička přesně tak, jak jsem ji napsal.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    25.2.2011 22:27 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    1.3.2011 13:15 Libor Chocholaty | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Jeste bys mohl vysvetlit, co znamena ono "zvnitrneni". :-)
    1.3.2011 14:51 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Klid, to je prostě první slovo v prvním odkazu, který vyhodí Google... :-)
    25.2.2011 22:41 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Co to plácáš? Humanitní vědy jdou mimo mne, ale slova kognitivní a internalisace jsou snad přinejmenším domyslitelná díky jejich jasným slovním základům. A jinak není jasné co? Učební křivka? Dlouhé období? Zapamatování znalostí?

    K věci: Výsledky jsem viděl poprvé už dávno, nejspíš když napsal ty první články. V celé té věci je jedna drobná zrada. Internalisace znalostí se vyplatí pouze u hrstky programů, jež používáme intensivně. Takže u vimu se mi třeba vyplácí určitě, ale jinde bych zase externalisaci uvítal. Někteří lidé si v takovém případě znalosti externalisují do nějakého README popisující ty tři věci, které jediné s tím programem asi kdy v životě budou dělat; já je většinou znovu zjišťuji, ale efektivní to moc není.
    25.2.2011 23:45 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    To „s“ ve slově „externalisují“ tahá za uši... teda vlastně za oči :-)
    26.2.2011 11:58 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Jak koho... Čím jsem starší, tím více tíhnu k archaickým tvarům, tudíž v tomto ohledu lze zlepšení čekat jen stěží.
    26.2.2011 00:25 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Jinými slovy: ovládání často používaných programů si zapamatujeme a u ostatních si to někdy zapíšeme.

    (Lidi čtou...:-))
    25.2.2011 23:11 kolemjdouci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kopulativní styl Unixu
    Proste a jednoduse: Uroven ABCl se v posledni dobe rovne urovni zpravicek. Nic noveho a zajimaveho zde posledni dobou neni. Vypada to na strmy pad.
    26.2.2011 10:32 kognitivní edukace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kopulativní styl Unixu
    Velký badabum souhlas.
    27.2.2011 15:42 Miloslav Ponkrác
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu
    Zkrátka strmější křivka a delší čas, který budete potřebovat k pochopení zpráviček je dobře investovaný čas.

    Redakce abclinuxu potřebuje, abyste nad zprávičkami trávili delší čas a tím se vám ho nedostávalo na čtení konkurence.

    A zároveň potřebuje najít bohulibý způsob, jak to vysvětlit, aby vypadali, že je to správné. Není nic lepšího, než začít studií, že čím hůře a blběji se vám budou chápat zprávičky abclinuxu – tím se vám otevírají jen výhody.

    A hned tu jako trénink máte psychologický slovník.

    Kdybyste nečetli konkurenci, nemusela si redakce abclinuux vymýšlet chytáky, jak vám ztížit chápání zpráviček a podržet vás tak delší čas na tomto serveru. Stejně tak tu tato zprávička nemusela být.

    Obsah zprávičky říká, že čím nestravitelnější bude abclinuxu, tím lépe pro váš život. Važte si toho!
    27.2.2011 20:16 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivek Haldar: Kognitivní styl Unixu

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.