abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    dnes 03:55 | Komunita

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsáné do programovacího jazyka Rust, nahradí v Ubuntu 25.10 klasické sudo. V plánu je také přechod od klasických coreutils k uutils coreutils napsaných v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    5.5. 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    5.5. 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.5. 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    5.5. 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 543 hlasů
     Komentářů: 23, poslední dnes 07:51
    Rozcestník

    Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?

    vůbec mi nevadí, naopak
    64% (1096)
    trochu hůř se mi čtou, ale jsem pro
    30% (511)
    číst je nebudu, ale ať klidně vycházejí
    3% (45)
    nechci, aby tu vycházely
    3% (51)

    Celkem 1703 hlasů
    Vytvořeno: 15.9.2007 08:24

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    15.9.2007 08:29 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Proč tam je to ,naopak`?
    15.9.2007 08:32 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Protože jsem chtěl do ankety (přiznávám, oproti původnímu návrhu Michala Kubečka) dát možnost vyjádření nejen lhostejnosti vůči slovenským článkům, ale i spokojenosti s tím, že tu jsou. Tedy nejen to, že mi nevadí, ale jsem dokonce rád, že tu jsou.
    15.9.2007 08:39 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Jenže tím čtenář přijde o možnost vyjádřit tu lhostejnost (*nemůžete* přece zároveň ty články vítat a být k tomu lhostejný :-)) a musí souhlasit nebo volit něco jako že se mi hůř čtou, což si nemyslim, že by se mi četly hůř. Já teda sice asi jsem rád, že tu ty články ve slovenštině vycházejí, ale spíše bych hlasoval pro tu lhostejnost.
    15.9.2007 08:59 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    No jo, uvažoval jsem o přidání ještě jedné možnosti, aby se rozlišilo to vítání a lhostejnost, ale to už mi pak připadalo tolik rozpitvané, že jsem to nakonec nechal takto (spojené).
    15.9.2007 20:22 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Proč tam je to ,naopak`?
    přesně to mě napadlo v okamžiku čtení :-/

    nemůžu hlasovat, a silně se divím, že tu je (v tento okamžik) 64% Slováků nebo slovakofilů ...

    p.s. uvozovky se píšou jako ‚uvozovky‘, napsat je ,takto` mi připadá jako významně větší prznění než omezit se na apostrofy ...
    cezz avatar 17.9.2007 15:21 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Nemusis byt slovakofil, aby si ocenil slovenske clanky ;-) Ja osobne sa tesim kazdemu dobremu clanku v jazyku, ktoremu rozumiem.. Viac jazykov = IMHO viac clankov..
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    18.9.2007 09:34 tomfi | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Taky jsem to "naopak" pochopil, jako že jsem naopak rád že něco vyšlo ... lhostejnost by znamenala, že ok tak at vychazej, ja je můžu ignorovat a tudíž mi nevadí ... a ta možnost tam je

    Podle mě toto je lhostejnost: číst je nebudu, ale ať klidně vycházejí .
    Vždyť jsou to jen jedničky a nuly ...
    18.9.2007 11:56 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    ale já je číst budu, pokud mě téma zaujme, nemám důvod je ignorovat, a nečtou se mi hůř, takže tyto možnosti nevyhovují - volba vyjadřující opravdovou lhostejnost prostě chybí

    já jsem anketu pochopil čistě jako dotaz na jazyk článku, ta vazba, že první možnost znamená více článků, je poměrně pravděpodobná, ale otázka nezní "uvítáte více článků, i přestože by část měla být ve slovenštině"

    ... nechť se k tomu kdyžtak vyjádří autor ankety, jak to zamýšlel
    18.9.2007 15:30 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    ... nechť se k tomu kdyžtak vyjádří autor ankety, jak to zamýšlel
    vysvětlení (aneb původní autor je v tom nevinně)
    18.9.2007 21:07 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    to jsem četl, můj výklad je na tom založen, ale pro kolegu bych raději explicitně vyloučil (nechal vyloučit) možnost, že se mýlím
    15.9.2007 08:30 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Jen pro pořádek: nejedná se o nějaký oficiální výzkum provozovatelů abclinuxu. Anketu navrhl Michal Kubeček (díky).

    Připojuji odkaz na dřívější anketu: Rozumiete slovenčine?
    15.9.2007 08:36 Jarek Čecho | skóre: 13 | blog: Jarcec_Zone | Koprivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Ja se musim priznat, ze slovenstina mi docela vadi (lec respektuji ji a clanky ve slovenstine horkotezko ctu). :-( Mimochodem - moje maminka je puvodem slovenka :-)
    otula avatar 15.9.2007 08:51 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Mně je to úplně jedno. Před deseti jsem vůbec nevnímal, že je text slovensky, dnes už to vnímám (protože slovenštiny rapidně ubylo), ale problém s tím nemám. A pokud bych si měl vybrat, jestli zde ten článek bude a) slovensky, nebo b) vůbec, tak jsem jednoznačně pro a) :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    15.9.2007 09:37 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Já bych byl pro "c" - aby ten článek byl jinde. Samozřejmě čistě ze sobeckých důvodů: chci denně co nejvíc článků :-)

    Ale vážně. Asi jediný linuxový magazín linuxos.sk by pořádné články opravdu potřeboval.
    otula avatar 15.9.2007 10:25 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    To je pravda. Na druhou stranu se Slováci už zajisté adaptovali - český dabing ve slovenské televizi, české články ve slovenských časopisech… ;-)
    PS: poznámka pro chytlavé: tuto poznámku plnou sarkazmu neberte vztahovačně, proti Slovákům vůbec nic nemám, právě naopak.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    15.9.2007 17:08 balino
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Ale uz aj toho ceskeho dabingu je kvoli zakonom coraz menej. Co ja viem, ci je to dobre, alebo zle. Je skoda, ze sa aj slovensky dabing v Cesku nenakupuje.(Okrem par vynimiek, ako bol star trek deep space nine, cosby show)

    My Slovaci, rozumieme 15-tim milionom ludi uplne bez problemov. Mozeme siahnut aj po ceskej literature. Balit ceske dievcata, chodit na ceske skoly ...

    Aj ked na Cechov nadavame, mame ich radi a viacej sa o nich zaujimame. Kdezto Cesi maju Slovakov na haku(aspon mam taky pocit).
    Fluttershy, yay! avatar 15.9.2007 17:29 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Já mám spíš dojem, že česká veřejnost je ráda, že se té slovenské zbavila. Při pohledu na nacisty ve slovenské vládě a cikány od Košic na východ je to myslím opodstatněné.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.9.2007 17:36 nardew | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    lebo vasi komunisti minule volebne obdobie boli bohovy prinos... a prosim ta, ked nerozumies slovu nacista, radsej si zavri klapacku lebo len zo seba robis debila
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    Fluttershy, yay! avatar 15.9.2007 18:00 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Původně jsem chtěl napsat slovo (v tomto případě správné) 'nacionalista', jenže občas si vzpomenu na samostatný Slovenský štát, který byl ryze fašistický.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.9.2007 21:16 nardew | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Původně jsem chtěl napsat slovo (v tomto případě správné) 'nacionalista', jenže občas si vzpomenu na samostatný Slovenský štát, který byl ryze fašistický.
    tak bud si menej spominaj alebo radsej 5x klikni na Nahlad a precitaj si to po sebe, lebo nacionalista a nacista su dost odlisne pojmy, uz len ze byt ten druhy je trestny cin..

    a taka drobnost, fasizmus != nacizmus
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    15.9.2007 21:27 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    The governments and parties most often considered to have been fascist include the Mussolini government in Italy, which invented the word; Nazi Germany under Adolf Hitler, Spain's Falange, Portugal's Estado Novo, Hungary's Arrow Cross Party, Romania's Iron Guard, and other similar movements that existed across Europe in the 1920s and 1930s.
    15.9.2007 21:36 nardew | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    ano, potvrdil si to co som napisal. dik ;)
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    Fluttershy, yay! avatar 15.9.2007 21:39 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Rozdíl je v zásadě jen územní. Mám pocit, že pak bychom nemohli shrnovat pod komunisty Mao Tse'Tunga a Stalina, oboje mělo trošku jinou podobu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.9.2007 21:45 nardew | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    vid kolegov link nizsie
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    15.9.2007 21:53 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    rozpravka o komunizme je zase nieco ine
    Fluttershy, yay! avatar 15.9.2007 21:37 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    On by měl být i komunismus trestný, jenže se na to kašle.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.9.2007 21:42 nardew | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    s tymto suhlasim.. off topic: su zaujimave pocty obeti nacizmu/fasizmu a pocet obeti komunizmu. ale o komunizme sa nic taketo nevravi
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    15.9.2007 21:54 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    asi preto, ze komunizmus nikde nebol (aspon nie tam kde myslis ty)
    15.9.2007 21:56 nardew | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    ok, komunizmus je tak bezne slovo ze sa casto zamiena so socializmom.. a kde som podla teba myslel ja?
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    15.9.2007 21:58 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    vsade, kde bol "komunizmus" (nech uz sa za neho vydava cokolvek), v tomto pripade hlavne sovietsky zvaz (kedze si spominal tie obete)
    15.9.2007 22:00 nardew | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    tu tvoju poznamku v zatvorkach z predosleho prispevku som pochopil povodne inak..
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    svido avatar 16.9.2007 23:04 svido | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Vzdy sahnu po ceskem nebo anglickem textu. Slovenctina mi neprirostla k srdci, spise naopak ;-)

    Nejak mi unika smysl debaty... Otazka byla jina.

    Pro normalnim lidem je uplne jedno, tedy pokud se ma dobre, jestli je u moci feudal, pravice, levice ci jina strana. Kazdy rezim ma sve, jen se o onech vecech nemluvi - to vyplave na povrch az po skonceni vlady.
    15.9.2007 21:41 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    On ze sebe nedělá debila -- slova jako "fašista" a "nacista" se používají zcela jednoznačně, běžně, přesně a jasně ---- jako nadávka. Stejně tak jako se Paroubkovi řekne "komunista" a všichni ví, co je tím myšleno :D Jinak pro zájemce "Fašismus a spřízněné ideologie obecně:" Nacionalismus, fašismus a nacismus. Víc bych to na abclinuxu.cz netahal, s linuxem to souvisí fakt málo :/
    15.9.2007 17:45 nardew | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    inak aby sme sa chapali, velmi odsudzujem sucasnu slovensku vladu, ale ked raz niekto ma potrebu daco napisat len aby sa citil ze teraz nam to "nandal"(a zvlast ked nevie co pise), tak sa nemozem zdrzat ani ja podobnych komentarov
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    Fluttershy, yay! avatar 15.9.2007 17:58 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Však já neříkám, že jsou všichni Slováci stejní. Jenom mám pocit, že je trošku více těch, kteří to přehánějí. Například v některých oblastech je problém něco koupit v obchodě a hovořit při tom česky, před pár lety se mi to s taťkou v Tatrách stalo.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.9.2007 20:35 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    hm, zajímavé, několikrát jsem o tomto problému slyšel, a nikdy jsem ho neměl, ač by k tomu byly i objektivní důvody, jako třeba nedostatek slovenských korun - zkuste si tady někoho ukecávat, že jste nedopatřením vyměnili málo, a ať vám vezmou slovenské místo českých ...

    btw, a zrovna v Tatrách, kde je to samý (zahraniční) turista, hm ...?

    jinak mám pocit, že u nás by jen prospělo, kdyby zde bylo více takových, kterým národní identita něco říká i při jiných příležitostech, než jenom když český tým vyhraje nějaký hokej
    Fluttershy, yay! avatar 15.9.2007 20:50 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Národní identitu mám rád a podporuji ji (nakupováním zubních past vyrobených v Setuze), ale nic se nemá přehánět. Tady narážím na tu protimaďarskou slovenskou politickou stranu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.9.2007 21:09 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    mno, i přes to oslabené národní cítění by u nás zcela jistě něco takového také vzniklo, kdyby Rakousko téměř otevřeně mluvilo o anexi ČR a tato myšlenka u nás měla nezanedbatelnou "lidovou" podporu ...
    15.9.2007 21:23 nardew | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    ano, mas pravdu ze sposob vystupovania SNS isto nie je vhodny pre stranu ktora je v parlamente, dokonca vo vlade.. problem SNS je ten, ze oni nemaju zle myslienky, ale ich vystupovanie je nepriatelne, cim vsetko svoje usilie nicia.. ono tebe sa tu dost tazko bude vysvetlovat nieco o identite slovenska kedze nemas k nemu ziadny vztah(co je samozrejme kedze tu nezijes), ale chcem ta vidiet keby niektora strana v ceskom parlamente zacala mat autonomne naroky pre svojich obcanov(a na tom vobec nezalezi ze sa nejedna o uzemnu autonomiu)
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    16.9.2007 12:33 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    keby ste mali s madarmi (alebo s inym narodom) take problemy, ake s nimi mame my, tak by si hovoril inak (ano, nazyvam to spravne, _su_ to problemy a to dost velke).
    Fluttershy, yay! avatar 16.9.2007 12:35 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Měli jsme tu odjakživa Němce a tak nějak jsme s nimi přežívali bez větších (i když jak kdy) potíží.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    16.9.2007 12:39 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Jenže my jsme se jich hned po válce téměř kompletně zbavili. Kdyby ne, možná bychom teď měli stejné problémy jako Slováci s Maďary.
    16.9.2007 12:39 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    k tomuto sa vyjadrit teda nemozem, neviem o co slo. avsak pochybujem, ze si u vas chceli vytvorit autonomne uzemie (inymi slovami Madarsko), ze mali u vas zakladne, stredne a (!!!) vysoke skoly cisto madarske, na ktorych sa slovak ucit nevie, ze si doslova _proti_ vam vytvarali rozne extremisticke skupiny (Madarska garda), ... ,... ,... (dalsich X veci na ktore si teraz nespomeniem). stale v tom nevidis problem ?
    Fluttershy, yay! avatar 16.9.2007 12:40 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    NSDAP.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    16.9.2007 12:42 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    chlapce, zjavne vobec netusis o com hovoris :)
    16.9.2007 14:58 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    omluvou by mu bylo, že se k tomu v dějepise ještě nedostali, takže neví, že má přirovnávat k SDP, neb ta se s NSDAP sloučila až s křížkem po funuse, nicméně ty předchozí kydy svědčí o tom, že mu v hlavě nezůstalo ani nic z toho, co už brali ... nemluvě o možnosti samostudia, zvlášť sedí-li na netu, kde se informace válí na každém rohu ... smutné :-/
    16.9.2007 15:55 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Co má SDP s NSDAP? :-) (jen bezvýznamné rýpnutí... )
    Fluttershy, yay! avatar 17.9.2007 00:08 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    SDP byla zakázána a proto se přetransformovala (či spíše přejmenovala) na NSDAP. Byla to pořád ta samá strana, jenže de facto zakázaná.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    17.9.2007 11:42 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    člověče ty už to nehul/nechlastej/nepíchej si nebo co ti tak zatemnilo mozek ... Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei vznikla v roce 1920 přejmenováním Deutsche Arbeiterpartei, nikoliv z důvodu zákazu ale z důvodu snahy získat více voličů; Sudetendeutsche Partei vznikla v roce 1935 z Sudetendeutsche Heimatfront

    jak NSDAP existující od roku 1920 mohla vzniknout přejmenováním SdP existující od roku 1935? - vím ledasco o německejch tajnejch zbraních, ale že by mezi ně patřil i stroj času, hm, to jsem fakt nezaregistroval ...
    freshmouse avatar 17.9.2007 11:55 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    vím ledasco o německejch tajnejch zbraních, ale že by mezi ně patřil i stroj času, hm, to jsem fakt nezaregistroval ...
    A nechceš o tom udělat zápisek (o těch zbraních)?
    Dalibor Smolík avatar 18.9.2007 08:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    To by určitě zajímalo víc lidí. Nějaké informace o německé armádě 2. světové války jsou i tady.
    Ještě, že je tahle doba (doufám) už definitivně za námi ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    18.9.2007 09:23 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    ani ne, moje paměť je děravá jako ústa staré ženy, a jít znova po původních zdrojích je moc práce (k některejm už nemám přístup) ... na wikipedii je pár informací, časem třeba přibudou ;-)
    18.9.2007 09:43 Fuck You | skóre: 16 | blog: NeOpToLeMoS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    A moju mamku zasa jeden trolejbusár v prahe vyhodil z trolejbusu LEN PRETO že sa rozprávala s kamarátkou po slovensky. Keď ich začul tak zreval na celý trolejbus, že: "a slováci ven".

    Uvedomuješ si, to? Nie je to stokrát horšie ako to, že ty si sa po česky nedorozumel so slovákom na slovensku?

    A čo mám povedať ja ako slovák, keď idem ku frajerke (býva v okolí rimavskej soboty asi 2 kilometre od maďarských hraníc) do dediny ktorá je na slovenskej pôde a v obchode na mňa vybľafnú, že "tešik" a keď začnem po slovensky tak na mňa pozerajú ako na debila, lebo oni po slovensky nevedia ani zaťať. No nezabil by si ich?

    Sorry - ale debili, idioti, hovada, ... sa nájdu všade. Aj medzi čechmi aj medzi slovákmi, maďarmi, ... a zvyšok sú relatívne v pohode.
    kyknos avatar 18.9.2007 14:03 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Z trolejbusu v Praze? V Praze trolejbusy nejezdí.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 18.9.2007 14:07 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Ale dobrej pokus, to musíme uznat. :-)
    18.9.2007 17:48 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Ale kdysi prý jezdily, takže možná záleží na tom, kdy se ta historka měla údajně stát…
    18.9.2007 18:56 Fuck You | skóre: 16 | blog: NeOpToLeMoS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    To bolo keď chodila na zdravotnícku nastavbu keď mala 19 rokov. Teraz má 55. Takže asi tak - vtedy - jezdili.
    18.9.2007 19:17 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Asi jste měl předejít nedorozumění a upozornit předem, že to není historka ze současnosti ale z roku 1971…
    Marián Kyral avatar 15.9.2007 22:52 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    No takové
    emerge app-office/openoffice
    tu paměť prověří ještě více. A nejen tu paměť :-)
    15.9.2007 23:00 nardew | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    moze byt, ta paticka vznikla v navale zurivosti a rozhorcenia ked mi kompilacia po 3hod padla.. ale z historickych dovodov si to nejdem menit :)
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    16.9.2007 00:00 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    OT: proč qt, když je to v závislostech?
    David Watzke avatar 16.9.2007 00:11 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Napadají mě dva rozdíly: takhle se emergne i když už je v systému a navíc se přidá do worldu.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    16.9.2007 00:12 nardew | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    aby som dal najavo ze aj to samo o sebe je riadna prasaren :)
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    15.9.2007 18:26 Andy | skóre: 18 | NMnMet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    ja mam slovaky moc rad, mam tam vela kamaratov :) kazdy rok musim aspon na tyden zajet (driv sem tam jezdil kazdejch 14dni - mel sem babu v BA), na haku vas rozhodne nemam a urcite me mrzi rozpad CS, i kdyz dnes uz je to asi jedno...nastesti

    jinak musim rict ze me opravdu chybi slovencina napr. v tv.. uplne nejvic me mrzelo kdyz asi pred 2-3 lety davali Krajinku s ceskym dabingem!!!
    Válka je vůl ... a já taky ;) | Chaotic state of my influence.
    15.9.2007 19:37 miro | skóre: 19 | blog: miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Dabovat cesku tvorbu do slovenciny a naopak je podla mna fakt zvrhlost. To by som taky film ani nepozeral. U nas sa sice dabuje vo velkom (na nove filmy nemame, tak aspon dabujeme :) ale ceske filmy som vzdy pozeral v cestine.
    nemo avatar 16.9.2007 19:30 nemo | skóre: 12 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Ja tvrdim, ze na film se ma clovek divat v originale. Kdyz nerozumi, tak s titulky. Ale dabing ne.
    "Laughter is the best tech support!"
    16.9.2007 21:30 miro | skóre: 19 | blog: miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Presne tak. Minule som pozeral taliansky film (Lo chiamavano Trinità) s polskymi titulkami. Tie este navyse boli k nejakej rozsirenej verzii, film co som mal k dispozicii mal vystrihanych niekolko scen a titulky bolo treba pocas filmu viackrat posuvat. Celkom sranda, po polsky rozumiem asi tolko ako kazdy slovak, po taliansky ani pol slova. Ale dopozeral som to cele, esteze to bol Bud Spencer s Terencom Hillom :)
    16.9.2007 22:20 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    esteze to bol Bud Spencer s Terencom Hillom :)
    Jako by tyhle filmy potřebovaly nějaký titulky... kdyby ze sebe vydávali jen "hu hu he", vyjde to nastejno :-D
    16.9.2007 23:25 miro | skóre: 19 | blog: miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    No ved prave :)
    pavlix avatar 17.9.2007 14:22 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    A co pohádky pro děti? :D
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    18.9.2007 10:05 Fuck You | skóre: 16 | blog: NeOpToLeMoS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Dovolím si nesúhlasiť - podľa mňa napríklad taký seriál Priatelia sú stokrát lepší a lepšie vyznejú s českým dabingom ako v anglickom originále (a to prosím pekne s angličtinou nemám žiadne problémy). Čo sa týka slovenského dabingu tak ten je väčšinou úplne o hovne (česť výnimkám).
    18.9.2007 10:12 mrtwosh | skóre: 3 | Nesluša
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    neviem, či sa kedysi v kuloároch práve o priateľoch nehovorilo, že boli lepšie nadabovaní v slovenčine. mne to je celkom jedno, lebo to bola hovadina.
    18.9.2007 10:33 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    hovorilo :-) je to subjektívne.
    No, aj na slovensku sa občas dabing zadarí ...
    16.9.2007 09:32 jeliman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Ahoj, v ankete jsem samozrejme volil prvni moznost - Slovencina mi nevadi a IMHO u clanku je dulezita spise hodnota obsahu.
    Aj ked na Cechov nadavame, mame ich radi a viacej sa o nich zaujimame. Kdezto Cesi maju Slovakov na haku(aspon mam taky pocit).
    Ke Slovakum mam vztah velmi dobry (na vs kolejich jsem se setkal s opravdu dobrymi lidmi). Bohuzel u vetsiny se projevuje az prehnana narodni hrdost, kterou musi neustale projevovat (jeden z mala pripadu - napada me treba MS v hokeji, kdy se s polovinou z nich nedalo bavit). To je asi jedina jejich negativni vlastnost, ktera mi fakt vadi.

    Ale nebudu si tady vylevat srdicko a na nikoho nechci nadavat - ved sme bratia
    otula avatar 16.9.2007 10:56 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    ved sme bratia
    Jak jsem nepřímo vyjádřil výše - Slováky mám rád. A nevím, zda je to přirozené, či podvědomé díky vzpomínce, kterou mám vyrytou ve své paměti od svých cca 12 – 14 let. Byl jsem s rodiči na dovolené na Slovensku a při cestě kolem jakési tržnice jsem dostal šílenou chuť na rajčata. Mamka mi dala 50korunu, já jsem doběhnul k prodavači, vybral si několik rajčat, on je zvážil a chtěl 4 Kčs. Podal jsem mu oněch 50, zeptal se, zda nemám drobné, a po mé záporné odpovědi prohlásil:
    „Bratom Moravákom zadarmo“
    Nechápal jsem, jak po těch pár slovech poznal, že jsem z Moravy, ale udělal na mne dojem. A celkově mohu říct, že pokud pominu velkoměsta, jako je Blava, a jihoslovenské pohraničí s vyostřenými vztahy Maďarsko/Slovensko, jsou Slováci milí, příjemní, ochotní lidé. A pokud milí nejsou, je k tomu potřeba se s nimi buď opít, nebo strašně pohádat (zvláštní, ale funguje to).
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    16.9.2007 11:06 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Bratom Moravákom
    ... no šak hej, v svätom boji proti Čehúnom! :-D
    otula avatar 16.9.2007 12:54 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    To se divím, že se zde v reakci na tvůj příspěvek nestrhnula během těch 2 hodin žádná rozvášněná diskuzní potyčka ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    svido avatar 16.9.2007 23:06 svido | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    presne tak, proti Cobolum! Ura :-D
    vencour avatar 16.9.2007 11:56 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?

    Nejhezčí dabing jsem slyšel asi v Adamsovic rodině ... Strýko Fester, však? A možná v tom pohádkovém seriálu Teta.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    16.9.2007 00:39 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Já bych byl pro "c" - aby ten článek byl jinde. Samozřejmě čistě ze sobeckých důvodů: chci denně co nejvíc článků :-)

    To by fungovalo za předpokladu, že by redakce měla dlouhou frontu článků čekajících na vydání a slovenské by tak "zabíraly místo" českým. Ale něco mi říká, že skutečnost bude poněkud odlišná.

    15.9.2007 09:06 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Sice se mi trochu hůř čtou, ale stejně jsem hlasoval pro první možnost. Navíc používání dalšího jazyka (i když u slovenštiny je to diskutabilní, protože je prakticky čeština) zlepšuje kognitivní funkce mozku a protože jsem líný, tak slovenské články na ábíčku mě aspoň donutí ho trochu potrápit.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.9.2007 09:13 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    A C++ je prakticky C, co? :-)
    15.9.2007 10:23 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    A ona slovenština/C++ umí něco (třeba šablony), co neumí čeština/C? ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.9.2007 11:10 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Oba jazyky mají své zvláštní fičury a i v jejich průniku se může jejich význam lišit. Bych řekl, že když chcete slovenštinu zaměňovat z češtinou, že jeden jazyk je tam tím pádem lehce nadbytečný.
    15.9.2007 21:49 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Spousta jazyků je nadbytečných :D Ale my chceme a máme rádi různorodost a rozmanitost. Važme si jí...
    15.9.2007 10:16 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Na druhej strane, stále je možnosť sa cvičiť aj v tej skutočne pôvodnej slovenčine - priamo od Ludevíta Štúra (podotýkam, že už návod na použitie je v napísaný v štúrovskej slovenčine).
    15.9.2007 10:29 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Hned jsem tomu předhodil text v češtině. Ale to pravidlo V našej reči ňjet žjadneho „y.“ mi leze na nervi :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    vencour avatar 15.9.2007 10:31 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?

    Málo je tu slovenčiny, hej? Malo by jej tu byť viac :-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    pools avatar 15.9.2007 10:32 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Lepší než nic, ale rozkódovat to dá někdy dost práce...
    Vivre libre ou mourir!
    15.9.2007 11:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Né, tento balkánský jazyk mi nevadí... :p
    15.9.2007 11:23 Marex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Slovenstina je cool a slovenky jeste vic :-B
    otula avatar 15.9.2007 11:37 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    slovenky jeste vic :-B
    Tohle je fakt, ke kterému jsem nikdy nenašel vysvětlení. Pokud člověk pomine Asii a porovná vzhled bělošek od východní hranice směrem na západ, průměrná krása žen evidentně klesá. Nikdy nezapomenu na ten pohled, kdy jsem viděl v jedné řadě sedět ruské tanečnice a v řadě za nimi tanečnice holandské 8-o
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    emorjino avatar 15.9.2007 13:47 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Jsi asi nikdy neviděl nizozemský ženský (o juniorkách ani nemluvím) reprezentační tým v pozemním hokeji, že? Východ západ funguje jen částečně.. Asi tak jak sever jih..
    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    otula avatar 15.9.2007 13:57 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    No, moc hezkých ženských jsem v Holandsku ani v Nizozemí (tím myslím Zeeland) nepotkal. A když už jsem si chodil kupovat zmrzlinu ke 2 krásným holkám, tak se z nich vyklubaly Španělky ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Fluttershy, yay! avatar 15.9.2007 14:02 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Také mám doma španělku, stojí mi v koutě a čeká, až budu mít čas.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Fluttershy, yay! avatar 15.9.2007 11:58 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Je mi to jedno, vždyť slovenština je jenom české nářečí a na pražákismy jsem si zvykl (respektive se snažím je ignorovat).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    freshmouse avatar 15.9.2007 12:07 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Tož to ja viem povedať po slovensky oveĺa lepšie ako po česky. Častokrát si púštím do úch tie nejroznejšie správy zo Slovenska čo trepú na Nově ako treba že se tam zatúlal medved a pojedol nejakých turistov alebo tie legračné správy o cigánoch (volaká malá indoslovácká decká so tam ztrácají, kdo ich má porád hledat?! niekomu beztak nescházala lebo si ani nikdo nevšiol že chýbají... veĺmi ma bavila tá "matka", vokem tak třinácť či štrnácť rokóv -- nu proste domorodá matka).
    Fluttershy, yay! avatar 15.9.2007 12:09 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Máš tam pár chyb.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    freshmouse avatar 15.9.2007 12:10 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Co bys chtěl... od Pražáka. :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.9.2007 13:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Bardzo ladnie pan pisze po slowacku :-) :-) :-)
    Fluttershy, yay! avatar 15.9.2007 13:40 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.9.2007 13:01 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Tak toto je drsný dialekt :)
    15.9.2007 13:24 miro | skóre: 19 | blog: miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Hehe. Slovač asi imituje češtinu o niečo lepšie, ale ajtak dobrý pokus.
    15.9.2007 17:31 balino
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Tento text v slovenicine mi pripomenul: TOTO
    16.9.2007 14:45 peter_h | blog: need4speed
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    A potom sa niekto čuduje ako vieme, že je z moravy (tiež to znie podobne, ale viac česky).
    15.9.2007 12:36 Jiří J. | skóre: 34 | blog: Poutník | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Trochu hůře se mi čtou, ale jinak jsem velmi rád za každý, ať už ve slovenštině, češtině, angličtině, němčině, portugalštině, francouzsštině, španělštině, arabštině, ... :-)
    Byť ne všem jazykům rozumím, oceňuji alespoň práci autora.. - taky jsem "pár" článků napsal..
    15.9.2007 13:04 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Chybi mi tam moznost "Delejte si, hosi, co chcete" mam abclinuxu rad a takova malichernost (ani kdyby mi to nahodou z nejakeho nepochopitelneho duvodu mohlo vadit) me nemuze odradit :-)
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.9.2007 13:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Každá informace v češtině a slovenčině je dobrá, ti mladší mají se slovenčinou možná problémy, ale určitě né takové jako já s angličtinou :-). Já měl na základce ruštinu, v televizi byla slovenčina normál a díky tomu jsem si během týdne opanoval i polštinu (neumí plavat, hoďte ho do vody ať se naučí), holt slovanský jazyky jsou velmi podobný, jak znáš minimálně ještě jeden kromě svého, tak pokud nejsi úplně blbej, ze třetím si vždycky na 90 procent poradíš... :-)
    Pavel Stárek avatar 17.9.2007 18:00 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Já měl na základce ruštinu ....
    Já taky, a nyní si říkám, že je dobře že jsem do hodin ruského jazyka docházel. Cokoliv pro mobily (od firmwarů, patchů až po java hry) se dá nalézt (zatím) bez problémů na ruských stránkách. Takže na rozdíl od mladé generace ty jejich "bukvičky" jakž takž přelouskám.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    15.9.2007 14:02 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    ja som slovak a cestina mi na nejakych IT magazinoch vobec nevadi. Ale ked mam citat cesky manual napr. o 3D grafike , c++ , pythone tak je to o drzku
    15.9.2007 14:04 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    No osobně články v SK nečtu. Nebaví mě louskat některá slova :-( Prostě tomu už nerozumím..
    vlk avatar 15.9.2007 15:44 vlk | skóre: 23 | blog: u_vlka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    ..no a takto sme dopadli, este ze si precital ten predchadzajuci prispevok :)

    btw, mne CESTINA vobec nevadi, a asi to bude aj tym ze som v cz od mala vyrastal a momentalne (pod dlhom case) o5 zijem v cz :)
    You don't exist, Go away !
    15.9.2007 21:47 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    tak tak, a ktomu ani netreba vyrastat v CR kedze v mediach je na Slovensku cestiny pomerne dost, vid kazdy druhy film je dabovany po cesky co sa na ceskych televiznich staniac nestava. Ale mozeme si za to samy. No z druhej strany je to vyhoda, aspon viem dalsi "cudzi" jazyk a ked nieco hladam na internete sanca ze to najdem a pochopim tomu je vacsia.
    15.9.2007 23:22 Jiří J. | skóre: 34 | blog: Poutník | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    To mě zase sedl slovensky psaný tutoriál o základech C (už nevím, kde jsem jej sehnal) v PDF mnohem více, než kterýkoli český.. už jen smerníky u mě bodují :-D
    16.9.2007 00:35 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    už jen smerníky u mě bodují :-D

    A co teprve dátovod… :-)

    16.9.2007 01:16 nardew | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    na smernikoch som sa uz narehotal dost, ale co je datovod ma fakt zaujima
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    16.9.2007 01:31 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Roura (pipe) - není to krásně názorné? :-) Setkal jsem se s tím ve slovenském překladu The C Programming Language od Kernighana a Ritchieho (Alfa 1999).
    16.9.2007 01:32 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Pardon, Alfa 1989.
    16.9.2007 01:53 nardew | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    hehe, tak to je fakt trefne
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    15.9.2007 14:40 n3tman | blog: Pulp_Fiction
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Bez problémů je čtu, jsem sice mladá generace, ale slovenštinu často vstřebávám z různých fór a ostatních webů. Dřív bych tomu ale nerozumněl :-)
    Berme život s nadhledem! ;-)
    15.9.2007 22:10 xkomczax | skóre: 51 | blog: proste_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    no vidis, u me tedka probiha podobny proces s polstinou. a jenom co se naucim azbuku, tak se takto budu "ucit" rustinu....
    vencour avatar 15.9.2007 15:01 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?

    Kdysi na živěCz byla debata o nejhezčí slovenské slovo, mam pocit, že vyhrál drevokocůr. A taky bábetko je moc pěkné ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    15.9.2007 15:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    mysim že favorit je "Cintorín" ;-)
    16.9.2007 16:28 Jursa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Nechápu co se Ti líbí na hřbitově, ale nechej si na jazyku rozplynout třeba slovo "čučoriedka"
    Pavel Stárek avatar 17.9.2007 18:07 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Hehe, no dobré je ještě Myšiak hôrny, česky též Káně myšilov a nynější správný český název je Káně lesní.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    15.9.2007 15:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    mě by nevadili asi ani články napsaný v hantecu nebo krkonoškým nářečí :-D
    beru to spíš jako oživení...

    když už sme u toho, proč nenapsat pár článků v polštině, chorvatštině nebo slovinštině? :-D
    16.9.2007 00:35 b*d | blog: b_d
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    slovinštině jo jo tudle ctu nejaky manual a u patyho odstavce si rikam, ta slovenstina je nejaka divna. Polsky sem se naucil cist diky Linuxu - maji/meli tam nejakou narodni distribuci a strasne zivou komunitu
    Fluttershy, yay! avatar 16.9.2007 00:37 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Ostatně, netvrdí Kyknos o sobě, že je Lužický Srb?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kyknos avatar 16.9.2007 21:29 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Hornolužický!

    Já o sobě tvrdím, že jsem Evropan. Ale pokud si někdo chce hrát na malé národy a nutí mě z nich vybírat, beru temhle. Vyrostl jsem v Lužici a má první láska byla Serbowka :)

    Slovenština se čte blbě. Dokud mě to ale nikdo nenutí číst, ať si píše třeba v Javě nebo mongolsky.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kotatko avatar 15.9.2007 15:57 kotatko | skóre: 10 | blog: mafyblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    No..slovenština mi občas dává zabrat, ale rozhodně mi nevadí. A pokud se nepletu, tak jí tu je víc a víc. Nebo je to jen můj dojem? Každopádně volím druhou možnost.
    Můj blog ČAV is only right for HAM.První český cubesat. mafy@njs.netlab.cz | soom.cz | PAST |
    15.9.2007 16:22 nanuk | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Každopádne mne to vadiť vôbec ale vôbec nebude..:)
    15.9.2007 18:34 skPohoda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Kazdy asi inak, ale ja Cesko nepovazujem za zahranicie. Bezne tam cokolvek nakupujeme, aj nejake zakazky tam realizujeme, s domacimi chlastame, aj s holkami vie byt rozkosne... a ked pridu z CZ k nam je to uplne to iste. Neviem cim to je, ale berieme to inak ako ked sme napr. u Nemcurov alebo v Holansku. Ine staty mam dost na haku, ale CZ beriem viac osobne - asi ze aj pribuznych tam dost mame. Mozem ale potvrdit, ze my viac rozumieme cestine ako opacne a je to asi dost logicke. My tu musime castejsie citat v cestine manualy, odborne knizky... ale aj taketo fora. Ja mam napr. snad 95% pocitacovej literatury tiez iba v cestine... a nevadi mi to. Ak by sa ma ale niekto spytal, ze kto je na tom z tohoto pohladu lepsie...??? Neviem, skor je jasne co je pohodlnejsie
    15.9.2007 18:42 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Pokud jde o přepisy JN, kde jsou k dispozici originály, tak žádný problém. Ostatní články ve slovenštině nečtu, pokud mě nezajímají opravdu hodně.
    Quando omni flunkus moritati
    regine avatar 15.9.2007 21:11 regine | skóre: 22 | blog: regine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?

    Myslím, že jednotnost základního školství celkově ničí naše nářečí. A zbytečně trestá žákyně a žáky za "pravopisně-pražáckou" neznalost.

    Jsem Řepák z Prahy.

    Cigareta krátí život o 1 minutu, láhev koňaku o 5 minut a pracovní den krátí život o 8 hodin.
    16.9.2007 01:43 lala Banana
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Krom článků ve slovenštině, prosím přidejte i články v polštině a ruštině, ať si vaši čtenáři počtou. :D:D:D
    16.9.2007 04:57 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Nemám ze slovákama problém a nechápu lidi, kterým to vadí - čist to nemusí.
    NbS avatar 16.9.2007 08:35 NbS | skóre: 26 | blog: Linux jako Linux ... vsude je neco jako /etc | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    ja se radim mezi ty, kteri si to nepreji aby tu vychazely (kdyz budou psany ve slovenstine) ... duvod je nasledujici, kdybych chtel publikovat kdekoli jinde v cizine, musel bych automaticky pouzivat ten jazyk, ktery je v konkretni zemi narodni ... tak proc se sakra u nas furt ozyva slovenstina (pro me je jedno ze jsme byli kdysi jeden narod - nastesti uz nejsme) tak se podle toho chovejme ...

    takze ano, publikovat samozrejme, ale v cestine !
    Pan Bily byli bily strop, aby byl bily ... (Opravdu si myslite, ze je to spravne) ?
    16.9.2007 08:47 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    a proč ty sakra náš národní jazyk przníš, když na něm tak trváš?
    16.9.2007 09:23 Radovan Garabík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    kdybych chtel publikovat kdekoli jinde v cizine, musel bych automaticky pouzivat ten jazyk, ktery je v konkretni zemi narodni - nie je to tak celkom pravda, v Ukrajine sa dosť "publikuje" (aj publikuje) po rusky. Na Slovensku sa dosť publikuje po maďarsky (pravda, len pre istú špecifickú skupinu populácie). Podobne v Rumunsku. V Slovinsku je chorvátčina stále trocha prítomná, vysiela (alebo aspoň nedávno vysielala, neviem ako teraz) tam aj (pozemne, analógovo) chorvátska televízia (pozostatok dobrých vzťahov v rámci Juhoslávie, a Slovinci sú hádam jediní, s ktorými si to Chorváti nerozdali), o švédčine vo Fínsku ani nehovorím. A podobne.
    16.9.2007 09:29 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    jenze slovenstina je kompatibilni.
    16.9.2007 09:57 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    ja se radim mezi ty, kteri si to nepreji aby tu vychazely (kdyz budou psany ve slovenstine)
    Tzn. mezi ty 3-6% zdejších (aktivních) návštěvníků, viz výsledky ankety, přes 700 hlasů už je reprezentativní číslo.
    duvod je nasledujici, kdybych chtel publikovat kdekoli jinde v cizine, musel bych automaticky pouzivat ten jazyk, ktery je v konkretni zemi narodni
    Ne, automaticky byste použil jazyk takový, aby vám cílová skupina čtenářů rozuměla a byla ochotna to číst, tzn. mezi možností slovenský a žádný článek se podle výsledků této ankety 94% zdejších aktivních návštěvníků rozhodne pro to první.
    ... tak proc se sakra u nas furt ozyva slovenstina (pro me je jedno ze jsme byli kdysi jeden narod - nastesti uz nejsme) tak se podle toho chovejme ...
    To já se spíš ptám, proč se sakra u nás furt ozývají ty 3% uřvanců, kterým údajně slovenština vadí, a proč se tak hlasitě dožadují ústupků kvůli své neschopnosti či pohodlnosti vůbec se zabývat něčím jiným než "českým"?
    takze ano, publikovat samozrejme, ale v cestine !
    A jako na překladatele či sponzora překladů ze slovenštiny do češtiny se obracejte na jediného pravého Čecha (eventuelně se mohou hlásit další z těch 6%, co by mohli být asi ochotni svou naléhavou "potřebu nečíst" slovenské texty podpořit i činy)!
    Fluttershy, yay! avatar 16.9.2007 10:03 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Tak mě napadá, oni Slováci nemají vlastní weby o GNU/Linuxu a open-source, že musí psát na české?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    16.9.2007 10:13 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    S tebou se asi nikdo nebaví, když musíš chodit psát sem ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 16.9.2007 10:20 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Baví a nemusím, svobodně jsem si zvolil.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    16.9.2007 10:24 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Pak jsi ovšem ve svých výrocích poněkud nekonzistentní :-)
    16.9.2007 10:23 nardew | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    ty to vravis akokeby autor by mal byt vdacny za to, ze moze na tomto serveri uverejnovat preklady. vsak to robi aj pre VAS, CECHOV!!!
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    Fluttershy, yay! avatar 16.9.2007 10:51 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Dobré články samozřejmě vítám v jakémkoliv jazyce, kterému rozumím. Zdá se mi ovšem zajímavé, že existují dva velké české weby o open-source (a celá řada menších), kdežto na Slovensku je pouze LinuxOS.sk a tím to hasne (až na pár drobných výjímek). Slováci chodí na české weby a mám dojem, že na domácí scénu kašlou. Přijde mi to v rozporu s oním častých slovenským nacionalismem.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    16.9.2007 11:02 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Přijde mi to v rozporu s oním častých slovenským nacionalismem.
    Jen jestli to není s tím "častým" nacionalismem podobné jako s "častou" nechutí zdejších čtenářů ke slovensky psaným textům ... 3%, ale o to uřvanější, takže snadno vznikne dojem, že není většího problému a všichni to jsou nuceni řešit...
    16.9.2007 12:00 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?

    Celkově to odpovídá zlatému a v praxi mnohokrát prověřenému pravidlu 95/5 - v tomto případě tedy 5 % potroublíků generuje 95 % zbytečných blábolů.

    Fluttershy, yay! avatar 16.9.2007 12:28 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    A proto tu pětiprocentní menšinu eliminujeme!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    NbS avatar 17.9.2007 18:54 NbS | skóre: 26 | blog: Linux jako Linux ... vsude je neco jako /etc | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    jde o to ze to slovaci jinam ani psat nemohou :) (to same plati i napriklad s vysilanim ceskych limu na slovensku ...)))
    Pan Bily byli bily strop, aby byl bily ... (Opravdu si myslite, ze je to spravne) ?
    19.9.2007 14:54 nardew | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    lol? na to si ako prisiel?
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    17.9.2007 08:31 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Prakticky nie, nemáme. Možno je nás skutočne málo na to, aby sme dosiahli kritické množstvo a reakcia sa stala sebestačnou.
    16.9.2007 14:53 peter_h | blog: need4speed
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    A co www.abclinuxu.sk?

    Mna na CZ stve jedine ze si firmy beru zastupenie aj pre SK (NEhladat suvis s predoslou vetou!!!) a potom tu danu vec nemate sancu zohnat, jedine postou a kto sa ma trepat do prahy?
    Michal Fecko avatar 16.9.2007 16:24 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    To nieje zly napdad, som ochotny sa podielat, ak nas samozrejme nebude zalovat stickfish alebo Leos :-D
    Michal Fecko avatar 16.9.2007 16:35 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    uz len upresnim: www.abclinuxu.sk
    16.9.2007 17:52 peter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Hej, presne toto som myslel, teda nie ze by sa to malo vytvorit, ale ze to uz tak velmi dlho funguje.
    16.9.2007 17:10 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Já nevím, místo jednoho českého a jednoho slovenského webu bych upřednostnil jeden československý. Podle výsledků ankety to vypadá, že těch, kdo by ho kvůli přítomnosti slovenštiny bojkotovali, není zase tak moc, a předpokládám, že ani na druhé straně není zarputilých odmítačů českého jazyka přehnaně vysoké procento.
    Michal Fecko avatar 16.9.2007 17:13 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Já nevím, místo jednoho českého a jednoho slovenského webu bych upřednostnil jeden československý. Podle výsledků ankety to vypadá, že těch, kdo by ho kvůli přítomnosti slovenštiny bojkotovali, není zase tak moc, a předpokládám, že ani na druhé straně není zarputilých odmítačů českého jazyka přehnaně vysoké procento.
    Snad by sa potom dalo porozmyslat nad zmenou subnazvu z "Linux na stříbrném podnose" na "Československý linuxový portál" :-D
    16.9.2007 20:13 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Nebo by nebyl problém ten podtitul posílat v závislosti na hodnotě hlavičky Accept-Language… :-)
    pavlix avatar 17.9.2007 14:40 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Hmm, takže bych viděl anglickou verzi?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    17.9.2007 18:15 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Máte-li tak nastavený prohlížeč, pak ji asi považujete za (pro sebe) nejvhodnější…
    Milan 17.9.2007 09:15 Milan "Nemo" Cingroš | skóre: 27 | blog: Nautilus | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Souhlas, lidí co by československý portál ignorovali bude určitě mín, než lidí co portál získá z "druhé strany hranice" a IMHO čím víc lidí na linuxovém portále, tím líp.
    Soutěžte na české LinuxWiki a vyhrajte plyšového Tuxe.
    16.9.2007 17:26 Jursa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Očuj Peter, tohle sem netahej, ty české firmy to většinou nedělají proto, aby Slovákům vypily rybník, ale protože se prostě k danému produktu dostaly dřív. No a protože mají pořád ještě pocit, že ta hranice nehraje moc velkou roli. Spíš jen v hlavách lidí.
    16.9.2007 17:55 peter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    No nech si to tu predavaju aj australcania pre mna za mna, ale nech si nemusim dat posielat dany produkt z australie, o to mi ide (nasledne veci spojene so zarukou atp.).
    16.9.2007 20:04 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    hm, no dobře, a to jako myslíš, že u nás se neřeší problém "jediná firma prodávající potřebný produkt za rozumných podmínek sídlí X km od potenciálního zákazníka a zboží nezasílá (nebo jde o věc, kterou chce člověk prvně vidět), přičemž X znamená 'zkurveně daleko'"? ... to bys mě rozesmál, protože aktuálně řeším, jak jeden takový nákup z firmy, co neposílá, dopravit kamarádovi přes půl republiky
    16.9.2007 20:15 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Ono třeba do Brna je to z Bratislavy blíž než z Prahy…
    16.9.2007 21:36 peter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    A beru tam SKK? Pre mna je to zbytocna obtiaz, radsej som sa pozrel ku konkurencii.
    Btw. do Viedne je to blizsie, no bezkonkurencne najblizsie je to do Bratislavy ;-) Ukoncime tuto temu, lebo to s povodnou anketou nesuvisi.
    16.9.2007 17:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Slovensko mam rád už proto že tam je Chopok!
    jeden z nejlepsich freeride resortu vokolo...
    16.9.2007 21:32 miro | skóre: 19 | blog: miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    A este su tam aj Tatry. O triedu lepsie ako Chopok s Dumbierom dokopy, akurat si treba slapat ;)
    17.9.2007 18:56 terorista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Jo, akorát v Nízkejch Tatrách nás pořád opravovali že: Chopek se spávně jmenuje Chopok, Rožumberek se správně jmenuje Ružomberok a Prešpurek se jmenuje Bratislava. Ale jinak rozuměli.

    A vůbec, co má Chopek a freeride společnýho s debatou vo češtině, maďarštině, případně slovenštině na českým webu?
    18.9.2007 10:31 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    A vůbec, co má Chopek a freeride společnýho s debatou vo češtině, maďarštině, případně slovenštině na českým webu?
    To, ze tento resort je v kraji kde se slovensky mluvi a ze je to hned vedle Čech ... a kromě toho spousta lidi tam urcite pouziva linux :-D
    16.9.2007 18:19 . | skóre: 8 | blog: ,
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    klidne
    16.9.2007 19:06 Colpik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Slováci jsou naši bratři!
    nemo avatar 16.9.2007 19:46 nemo | skóre: 12 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Nesouhlasim. Zadne bratrickovani prosim. Kazdy narod si udelal svuj vlastni stat, tak at si hraje na vlastnim pisecku. Jediny tvuj bratr je pripadne tvuj biologicky bratr.

    Ja jsem pro to, aby tu SK clanky byly, ale takovehle keci me toci.
    "Laughter is the best tech support!"
    nemo avatar 16.9.2007 19:47 nemo | skóre: 12 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    s/keci/kecy
    "Laughter is the best tech support!"
    16.9.2007 21:34 miro | skóre: 19 | blog: miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Cesi su nasi bratia. Hlavne ked zase vyhraju majstrovstva a my ideme domov uz po stvrtfinale :D
    kyknos avatar 16.9.2007 21:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Ne víc než Němci nebo jiný sousední národ.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Michal Fecko avatar 16.9.2007 21:59 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Ne víc než Němci nebo jiný sousední národ.
    My sme vsetci predsa Europsky bratia - nech zije European union ;-)
    pavlix avatar 17.9.2007 14:43 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Ale jo víc, těm němcům nerozumim, rakušákům taky ne.... polákům jen málo.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Dalibor Smolík avatar 17.9.2007 00:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Já jsem prožil většinu života ve federaci, takže mi slovenské články nevadí.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.9.2007 08:34 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    JJ, navic jsem si proridil jako manzelku holku z Kosic. Slovenstinu slysim kazdej den. Pokud tady nekomu clanek v jinem jazyce nez ceskem vadi, necht ho necte ...
    17.9.2007 10:03 Radovan Garabík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Som zvedavý, čo budú všetci tí ľudia, ktorým slovenčina vadí robiť, ak nastúpia do zamestnania a šéf ich pošle na služobnú cestu na Slovensko :-)
    kyknos avatar 17.9.2007 10:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Mluvit anglicky? Já to občas dělám i na Moravě :)))
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    17.9.2007 11:18 miro | skóre: 19 | blog: miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Tak to je fakt huste. Ostravske narecie sa mi zo vsetkych nareci cestiny paci najviac. A ako slovak v prahe som nikdy nemal problem, ze by som nerozumel nejakej cestine. A to som uz za 7 rokov pocul vselico...
    kyknos avatar 17.9.2007 11:28 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    To je blbé přirovnání. Většina Čechů bude rozumět v Londýně, ale většina Angličanů nebude rozumět v Praze. Česko -Slovensko je totéž jen v menším měřítku. Standardní spisovné slovenštině není problém rozumět (pokud člověk nenarazí na nějaké divné a zcela odlišné slovo, na kterém zrovna závisí smysl sdělění). Když jsme ale byl na Oravě, a to bylo ještě za federace, byla angličtina jediným způsobem, jak se s domorodci domluvit. A na Moravě jsou taková místa také. Český Těšín je typickýá příklad. A i v Olomouci jsem zažil, že bez použití angličtiny číšník nebyl schopen dodat to, co jsem chtěl.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    17.9.2007 12:58 miro | skóre: 19 | blog: miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Prirovnanie je podla mna dobre. Mal som na mysli to, ze ako slovak rozumiem aj roznym ceskym nareciam. Sem tam nejake slovo nie, ale to sa da bez vacsich problemov vysvetlit. A nie je dovod k tomu pouzivat anglictinu. Narecia su hlavne o inej melodii reci, staci sa lepsie zapocuvat ;)
    kyknos avatar 17.9.2007 13:13 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Problémy činí především slovní zásoba. Když si objednám sodovku a přinesou mi CocaColu, je to docela problém. A já tedy nestíhám sledovat slovník různých koutů Česka, natož abych dokázal sledovat slovenštinu.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    18.9.2007 18:19 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    A co teprve, když si v Praze objednám dva sifóny. ;-)

    Ale nedávno jsem seděl u stolu s Karviňákama a když mlely tím jejich "po našymu" tak jsem jim nerozuměl (a to jsem se tam narodil), ale když se se mnou chtěli bavit, tak nasadili spisovnou češtinu. To si jenom Pražáci furt stěžují, že jim nikdo nerozumí nebo že oni někomu nerozumí.
    18.9.2007 19:18 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Coby, pošlou vás do domácích potřeb nebo do Baumaxu. Ale nejsem si jistý, jestli v tom prvním případě pochodíte…
    Dalibor Smolík avatar 17.9.2007 13:47 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Totéž je němčina. Zkuste i se slušnou znalostí obecné němčiny projet vesnice kolem Lince. Já jsem tam měl nějaký větší kontrakt, tak jsem komunikoval s místními lidmi. Chvíli na mě mluvili a já jsem vůbec nevěděl, která bije. :-) Pak jsem se zeptal, ať mi to řeknou ještě jednou, ale německy... No, oni nasadili spisovnou němčinu a v té chvíli to bylo v pohodě ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kyknos avatar 17.9.2007 13:54 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    To se asi týká většiny jazyků. Problém je, když člověk potřebuje komunikovat s někým kdo buď neumí nebo nechce použít spisovný jazyk. A to se na zapadlém venkově bohužel občas stává.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    NbS avatar 17.9.2007 18:58 NbS | skóre: 26 | blog: Linux jako Linux ... vsude je neco jako /etc | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    divil by ses, ale kdyz jsem vyslan mimo jine staty i na slovensko, tak mluvim cesky ...
    Pan Bily byli bily strop, aby byl bily ... (Opravdu si myslite, ze je to spravne) ?
    18.9.2007 21:57 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    AFAIK podle zákoníku práce zaměstnavatel nemůže nikoho nutit jet na služební cestu do zahraničí.
    Quando omni flunkus moritati
    Selmi avatar 17.9.2007 12:02 Selmi | skóre: 17 | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    ako slovakovi mi slovenske clanky vobec nevadia. a ceske tiez nie :)
    17.9.2007 12:33 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    O těch českých by se taky měla udělat podobná anketa :-)
    pavlix avatar 17.9.2007 14:45 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    To je fakt, udělejte anketu na tohle téma! :D
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    17.9.2007 18:16 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Anketu může AFAIK navrhnout kdokoli…
    17.9.2007 15:19 Jirka Wolny
    Rozbalit Rozbalit vše Slovenské texty - jen když jsou pro Linux
    Slovensky psané články mi silně vyhovují, ale jen za předpokladu, že nejsou namířené proti Linuxu. No, po pravdě řečeno, stejně tak mi vadí i protilinuxové české články.

    A teď vážně. Myslím si, že česká ani slovenská linuxová komunita není dost silná, aby si mohly dovolit se od sebe separovat.
    NbS avatar 17.9.2007 18:59 NbS | skóre: 26 | blog: Linux jako Linux ... vsude je neco jako /etc | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slovenské texty - jen když jsou pro Linux
    to by platilo spise pro tu slovenskou cast :)) (mam na mysli onen separovaci akt :)
    Pan Bily byli bily strop, aby byl bily ... (Opravdu si myslite, ze je to spravne) ?
    Zulu avatar 18.9.2007 00:32 Zulu | skóre: 3 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    dokonce češtinu rozumím ztěžka...
    X-Accepted-Languages: UA, EN, RU, CS, SK
    xsubway avatar 18.9.2007 08:11 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše slovenstina-cestina
    Za slovenstinu na webu jsem celkem rad. Po tom co ceska televize (jakakoliv) zacala slovenstinu predabovavat (napr. Dempsey & Makepeace) na cestinu, coz je straslive zvrhle, je to ted pro me nejvetsi zdroj slovenstiny.

    ps: je zajimave, ze kdyz nejaky flame na abicku zacina prispevkem ve slovenstine, tak si toho vic vsimnu ... a jee ... jestli jsem ted neco nezapalil :-)
    vmachek avatar 18.9.2007 09:46 vmachek | skóre: 7 | Příbram
    Rozbalit Rozbalit vše Re: slovenstina-cestina
    Všiml jsem si, že když někdo do příspěvku napíše, že nejspíš zažehl flame, tak se žadný flame nekoná. ;)
    dayvee avatar 18.9.2007 21:54 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: slovenstina-cestina
    No jak kdy, zalezi na tom, jaky komentar tim zakonci :)
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    18.9.2007 10:52 Lešek H.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Já bych byl pro aby tu kromě slovenštiny začaly vycházet články i v polštině. Tu taky vetšina čechů, zejména u nás na ostravsku bez problému pobere.
    kyknos avatar 18.9.2007 14:04 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    A taky v němčine, angličtině a obou lužičtinách.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    18.9.2007 15:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    barbarský jazyky sem netahej (mam namysli tu anglictinu a nemcinu)
    lepsi zustat u tech slovanskejch...
    nemo avatar 18.9.2007 20:12 nemo | skóre: 12 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Rekl kdo?
    "Laughter is the best tech support!"
    18.9.2007 21:12 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký je váš postoj ke článkům ve slovenštině na AbcLinuxu.cz?
    Já chlapče... :-D

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.