abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 36
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 507 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    Dalibor Smolík avatar 6.7.2008 19:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Přičítám to letní okurkové sezóně, doufám, že to není nic vážnějšího. Ale nelíbí se mi to také. Nejen tenhle obrázek, ale ani přeškrtnuté myši apod. Nemělo by se to na odborném serveru (jakéhokoliv typu) objevovat. Pokud se někdo nechová podle pravidel slušnosti nebo alespoň podle zvyklostí příslušného fóra, měl by být jasně vykázán do patřičných mezí. Ale nic víc by se dít nemělo ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    pools avatar 6.7.2008 21:05 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Ale proti myšům se bojovat prostě musí. Přece nechceš aby se historie opakovala...
    Vivre libre ou mourir!
    kotyz avatar 6.7.2008 22:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    A co to mas za paticku? Nebo to si uz nemyslis ze ArchLinux dela z lidi zvirata? Ja se teda bejt zviretem necejtim a to uz sem na Archu docela dlouho ... ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.7.2008 22:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    A já blbec si celou dobu myslel že jsi tygr... ;-)
    kotyz avatar 6.7.2008 23:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Nejsem, tygr je jenom moje modla ... ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 6.7.2008 23:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    A byla davno predtim, nez sem vubec vedel ze nakej linux (v ty dobe mozna uz byla verze 0.1) nebo pocitace existujou. Dokonce driv nez sem prijal jmeno kotyz ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    pools avatar 7.7.2008 10:06 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Patičky měním relativně často (tak jednou do měsíce) a tahle hláška mi přijde rozhodně vtipnější (a mám ji tam už měsíc ;-))
    Vivre libre ou mourir!
    pools avatar 7.7.2008 10:08 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    btw. původní patička byla reakce na patičku "Gentoo dělá z lidí Gentooisty" ;-) (a nebo obráceně...)
    Vivre libre ou mourir!
    6.7.2008 23:38 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Ale proti myšům se bojovat prostě musí.
    Myšové jedni mizerní. Já vám dám na myšpuli! :-)
    pools avatar 7.7.2008 10:07 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Jo, přesně na název tohohle seriálu jsem se poukoušel vzpomenout si, když mi někdo říkal, že neumím česky ;-)
    Vivre libre ou mourir!
    7.7.2008 16:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Pokud se někdo nechová podle pravidel slušnosti nebo alespoň podle zvyklostí příslušného fóra, měl by být jasně vykázán do patřičných mezí. Ale nic víc by se dít nemělo ...
    Nektere lidi muzes do patricnich mezi vykazat tristapetasedesatkrat a stejne je to jak mluvit do dubu...
    7.7.2008 18:32 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Eh, ja jsem az ted pochopila, o co vlastne jde - az doted mi nebylo jasne, odkud a proc se tu v blozich bere ta spousta obrazku ;)

    Vypnute avatary a pulka pro vec podstatnych uzivatelu v blocklistu a clovek je uplne out - mozna bych mela celou vec prehodnotit :-)
    ^D
    kotyz avatar 7.7.2008 19:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Kdyz blokujes, zakonite o nektery chutovky prijdes ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    6.7.2008 19:36 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    A vubec nejhorsi je, kdyz si nekdo takovy obrazek da do blogu. A navic 2x. To je uz totalni vrchol drzosti.

    (promin, mas naprostou pravdu, ale nemohl jsem odolat)
    freshmouse avatar 6.7.2008 19:40 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    I když si myslím, že je extender trapné pako, před tou přeškrtlou myší tam měl jednu vtipnou parodii -- místo myši tam měl prase. To se mi i celkem líbilo; ta přeškrtlá myš je nuda.

    Nicméně musím říct, že mě nic z toho neuráží a je mi to jedno.

    A dále dodávám, že nechápu význam věty "Co to s váma je, Linuxáci?". To jako mají být linuxáci nějaká vyšší kasta, či co? Občas se tu zase dočítám, že si někdo (před nějakou událostí, se kterou nesouhlasí) myslel, že "linuxáci jsou inteligentnější"...
    6.7.2008 19:55 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Potrefenej krecek?))))
    Dalibor Smolík avatar 6.7.2008 19:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    To jako mají být linuxáci nějaká vyšší kasta, či co?
    Určitě ne, ale myslím si, že většina linuxáků má alespoň střední školu, což u obecně zaměřených serverů a jejich blogů nemusí pochopitelně platit. Mohlo by tomu tady odpovídat vyjadřování a úroveň příspěvků.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 6.7.2008 20:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Clovek s titulem != lepsi clovek.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 6.7.2008 20:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Souhlas. Doktor Mengele byl pěkný padouch ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    freshmouse avatar 6.7.2008 20:08 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Neřekl bych, že tolik lidí tady má středí školu -- podle mě je tu hodně lidí, co ji ještě nemá. A jinak tedy nemám pocit, že by se linuxáci na ABC vyznačovali vyšším vzděláním než okolní populace...
    Dalibor Smolík avatar 6.7.2008 20:19 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Neřekl bych, že tolik lidí tady má středí školu
    Já jsem se špatně vyjádřil, studenti se samozřejmě počítají také. Jinak ale lidé s odborným zaměřením např. na řemeslo nebo se základním vzděláním mohou mít asi jiné koníčky, než Linux - například hrajou šachy. Aspoň jsem se tak domníval, ale vidím, že to může být jinak. Možná, že "demografická skladba" uživatelů Linuxu může být docela zajímavé téma ke zkoumání :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 6.7.2008 20:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Ja mam dokonce dve, ale maturitu jen z jedny ...

    A vysokou uz taky zacinam podruhy ;-)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 6.7.2008 20:50 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    I vzdelanej clovek muze bejt peknej blbec kdyz dojde na nazory a spol.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 6.7.2008 21:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Přesně tak. Když to přeženu, tak mně se líbí blondýny. Komu se líbí černovlásky, je blbec :-)
    Samozřejmě, pokud se začne diskutovat o politice nebo o fotbalových klubech, mohou se i vzdělaní a vážení pánové profesoři pěkně chytit za límce.
    A tak primář kliniky
    s profesorem matiky
    váleli se po zemi
    žádný cavyky ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.7.2008 21:09 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    na vlasoch samozrejme nezalezi, to oci vedia skazit dojem! :P
    Luk avatar 6.7.2008 22:03 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    A tak primář kliniky
    s profesorem matiky
    váleli se po zemi
    žádný cavyky ..
    Koukejte vycouvat - moje oblíbená píseň ;-) Už jsem nejednou zažil, jak si dva (třeba i velmi seriózně vyhlížející) řidiči chtěli vzájemně rozbít ciferník kvůli nějaké silniční hlouposti.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    6.7.2008 22:05 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    jsem zvedav jak vam to bude dlouho trvat, nez sem date ten paragraf, podle ktereho se ridi to parkovani ...
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    Dalibor Smolík avatar 6.7.2008 22:31 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Zákon o pozemních komunikacích, 361/2000 Sb. změna 62/2002 Sb 342/2006 Sb. § 27 ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.7.2008 23:54 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    pools avatar 6.7.2008 21:08 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Ale to, že mají vyšší vzdělání než průměrný myš nepopřeš ;-)
    Vivre libre ou mourir!
    Grunt avatar 6.7.2008 20:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    A dále dodávám, že nechápu význam věty "Co to s váma je, Linuxáci?". To jako mají být linuxáci nějaká vyšší kasta, či co?
    Vyšší kasta určitě ne, ale přeci jen něco trošičku jiného určitě…když srovnám diskusi např. pod nedávnou akcí Queer Parada tady a na Novinky.cz(odkaz bohužel nedám, protože diskusi pod tím článkem radši uzamkli). Místní kolorit je také jeden z důvodů proč se více těším na samotnou diskusi než na článek(u ostatních serverů je to naopak).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    freshmouse avatar 6.7.2008 21:21 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    To je ale tím, že zatímco sem chodí tisícovky lidí denně, na Novinky statisíce a možná miliony. Zatímco tady diskutují stovky lidí, z nichž desítky pravidelně, na Novinkách diskutují tisíce, možná desetitisíce, z nichž stovky pravidelně...

    Zrovna já patřím k těm, co se tu realizují poměrně často. Osobně (osobně, ale většinou stále přes internet :-)) jsem se tu seznámil s jednotkami lidí, nicméně rozeznávám tu desítky a možná i stovky lidí, o nichž jsem schopen zhruba říct, koho volí, jestli preferují OOP, jakou distribuci používají a jakou nemají rádi nebo jaký mají vztah k náboženství.

    Tohle všechno přispívá tomu, že tady lidi skutečně diskutují -- přestože se někdy třeba uráží, jsou zcela mimo téma atd., stále diskutují. Na Novinkách, iDnesu apod. se vesměs nediskutuje -- tamější diskuze mají takový objem účastníků a komentářů, že je nemožné diskuzi (nebo určité vlákno) sledovat a reagovat. Proto se tam nediskutuje, ale vykřikuje (bez doufání, že někdo zareaguje). Tomu pomáhá i fakt, že jsou tyto portály tematicky nevyhraněné -- probírá se kultura, politika i technika. Tudíž tam nemohou existovat články, které by byly analogické zdejším článkům o Linuxu -- články odpovídající zaměření portálu... a tedy i diskuze odpovídající zaměření portálu, které by rozředily ty mimo téma.

    Diskuze na Novinky atd. jako takové nečtu, jen si občas (když je mi smutno) přečtu pár příspěvků, abych se ujistil, že nejsem největší lúzr na světě. Mělo by to být na předpis. :-)
    xkucf03 avatar 6.7.2008 23:27 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    nicméně rozeznávám tu desítky a možná i stovky lidí, o nichž jsem schopen zhruba říct, koho volí, jestli preferují OOP, jakou distribuci používají a jakou nemají rádi nebo jaký mají vztah k náboženství.
    Skvělé! Přesně na tohle téma jsem navrhoval anketu (31.5. 21:34), zatím není.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Grunt avatar 7.7.2008 16:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    A nebo
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vencour avatar 6.7.2008 19:51 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli

    Pořád doufám, že se jedná jen o hecování. A když vidim tu Amigovo patičku, že se to dá vyřídit "jako chlapi", tak se mi to nezdá.

    Říká kamarád, Slovák, že se u nás jen kecá a u nich by se už prali. Kéž u toho kecání zůstane a něco rozumného se objeví.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.7.2008 22:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    vencour avatar 6.7.2008 22:56 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli

    Dík ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    6.7.2008 19:53 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Clovek ani nevi o co prichazi, kdyz ma vypnute avatary
    freshmouse avatar 6.7.2008 20:09 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Zrovna já je mám vypnuté. I patičky.
    kotyz avatar 6.7.2008 20:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    To se da? To sou mi novoty ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    7.7.2008 00:26 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Kustom kaskady (opravdu to zmensi stranku :D)
    7.7.2008 00:27 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    A jak koukam tak to ma uz i klikatko v nastaveni, tedy kazdy si to nastavi dle chuti :]
    kotyz avatar 6.7.2008 20:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    U amigapowera to neni nenavist, jen si proste z pt dela prdel (i ja si ji udelal a prihodil pod blog p.t. mimozemstan dva v gimpu vypoceny obrazky). U extendera nemam tuseni (a ani nechapu jak muze srandista freshmouse nekomu vadit, to bych spis chapal ze vadi nekomu pt za to co je schopnej nekomu napsat v diskuzi) ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    6.7.2008 21:11 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    no freshmouse je tiez dobry extremista so svojimi nazormi
    kotyz avatar 6.7.2008 21:30 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Ale pt to narozdil od freshmouse mysli smrtelne vazne ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    freshmouse avatar 6.7.2008 21:31 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Extremista je ten, kdo se extrémně liší svými názory od "průměru". Pokud ale extremistovy názory pojme za své více lidí a stane se z toho majorita, kdo je pak extremista?

    Tak, či onak, moje názory nejsou nikterak marginální, spíš naopak. Pouze tak možná vyznívají v kontextu ostatních blogů.
    6.7.2008 21:32 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    extremne ich presadzujes a kazdy ti na ne aj tak sere
    freshmouse avatar 6.7.2008 21:35 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Wow, to jsem nevěděl, že blog je extrémní prosatování názoru...
    kotyz avatar 6.7.2008 21:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Mel by si uz konecne zacit s tou opravdu masivni letakovou kampani ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    freshmouse avatar 6.7.2008 21:40 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Nejextrémnější formou protsetu je tzv. Tamášova hladovka (člověk skoro normálně jí). :-)
    kozzi avatar 6.7.2008 21:41 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    JJ, to je něco jako moje nepití alkoholu :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    kotyz avatar 6.7.2008 22:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Tamas a Tomes - to zni skoro uplne stejne. Nahoda? I don't think so ... ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    6.7.2008 21:56 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    nemas predstavu
    7.7.2008 00:43 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Keby bol len jeden...
    Grunt avatar 6.7.2008 22:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Co je na myších názorech extrémního? Příklad prosím.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    6.7.2008 22:25 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    on je extremista so svojimi uplne nevyraznymi nazormi
    kotyz avatar 6.7.2008 22:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Extremne prumernej clovek dalo by se rict ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    6.7.2008 23:09 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Mame neco takoveho mezi kamosi, jsme tri dobri znami a dva jsme opravdu v lescem extremni a hledali jsme neco na toho tretiho. Dostali jsme ho, jelikoz byl pasovan na extremne obycejneho, nicim nevybocujiciho usedleho cloveka... Proto presne vim co myslis :-).
    Baník pyčo!
    Grunt avatar 7.7.2008 16:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    ?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    6.7.2008 20:03 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Neprikladal bych tomu nejakou velkou vahu... Kazdopadne sledovat, jak se ostatni do PT navazeji, je krasna legrace. Fakt si to uzivam :-) Asi jsem skodoliba mrcha...
    vencour avatar 6.7.2008 20:12 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli

    Spíš mne mrzí, že to občas PT neustojí. Čili že si to škádlení zřejmě zaslouží.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    kotyz avatar 6.7.2008 20:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Co se skadliva, to se rado miva ... ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    6.7.2008 21:12 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    :D
    kotyz avatar 6.7.2008 21:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Kdyz ho milujou neni co resit ... ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    7.7.2008 01:05 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Občas? ;-) Neadresný a neurčitý rejp od sprostých nadávek Petra Tomeše až moc často dělí pouze 0-2 příspěvky. :-]
    Grunt avatar 6.7.2008 20:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Holt je někdo prostě citlivka.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    finc avatar 6.7.2008 20:12 finc | skóre: 8 | blog: Finc | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Komunita lidi kolem abclinuxu.cz se hezky rozrostla. Je proto zcela logicke, ze se zacnou objevovat blbci, co misto prinosnych clanku a komentaru, zacnou tahat na web osobni rovinu.

    Je to dano i vekem, pubertaci jsou holt vice "zapaleni do svoji pravdy" :)
    Kdo Vam dal pravo ty lidi urazet? A kdo ti dal pravo cumet z okna, ty kr.vo!
    Jan Drábek avatar 6.7.2008 20:18 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Tady věk nehraje příliš roli, mrkni na pár TOP blogů, přečti si v novinách něco o politice, začti se do učebnice dějepisu...

    přiliš = žádnou
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    xkucf03 avatar 6.7.2008 20:20 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Je to dano i vekem, pubertaci jsou holt vice "zapaleni do svoji pravdy" :)
    Jsou věci, o kterých se tu dokážu hádat hodiny, ale nedovedu si představit, že bych si nastavil takový avatar.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    6.7.2008 20:44 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Takovýhle vobrázky ti vaděj? Bóže, se radši nedívej, jak se chovám k DJežkovi... Copak se můžeme mít všichni rádi? Všechno poměřuje cenou, je to skrblík, nadává do kurev, kapitalistických kurev, vyděračů, slepic se silikonovýma kozama, pořád ho něco štve, sere, všechno je shit, prdel, myslí si, že je "něco víc". To je prostě můj přirozený nepřítel. Neumím tu zášť vůči němu v sobě dusit tak, jako to někteří jiní dusí v sobě vůči mně :-)
    thingie avatar 6.7.2008 20:45 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Nám seš ukradenej.
    Růžové lži.
    6.7.2008 20:49 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Vám třeba jo, ale co jinejm :-P
    freshmouse avatar 6.7.2008 21:26 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Přesně! Hrozně mi na něm vadí jeho povýšenost "já jsem intelektuál s přírodníma prsama, ostatní jsou plebs". Ať už takový skutečně je, či ne, jeho příspěvky mi tak vyznívají.

    I když zrovna vůči němu tu zášť celkem úspěšně dusím, např. jsem nereagoval na konec jeho "bojkotu", i když mě ale svrběly prsty. :-)
    kotyz avatar 6.7.2008 22:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Ja byl v pokuseni napsat mu "vidis, ja ti to prece rikal, ze nevydrzis ani do svestek!". Ale byl sem prilis linej ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 6.7.2008 21:06 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Ja taky ne, ale moje duvody sou trochu jiny - nemoh bych mit za avatar cokoliv jinyho nez je tygr ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kozzi avatar 6.7.2008 21:25 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    A co je na tom špatně? Lidé těmito avatary vyjadřují svůj nesouhlas s názory a osobou, která je daným avatarem popsána. Je to zcela normální že jsou jedinci, kteří si padnou do oka a jedinci, kteří se prostě nemusí, nebo se schválně provokují. Krom toho autor tohoto zápisku, tím že zvolil zrovna přesně tyto dva avatary taky vyjádřil antipatie k daným osobám. Tudíž je pro mě stějný jako oni, nebo jako já. Jiank pokud vím tak avatary tu nejsou tak dlouho aby se dalo porovnávat, jak to bylo dřív :-D.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    6.7.2008 21:30 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Když ti otrávím psa a pověsím ti ho za jednu nohu do okna, taky tím vyjádřím nesouhlas s tvými názory, je to tak?
    kozzi avatar 6.7.2008 21:34 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Ano, ale potom tě mohu žalovat. Btw. toto je trochu rozdíl. Tady se snad jedná o ubližování nebranému zvířeti? Nevím ale potom k čemu si to přirovnal mám z tebe pocit že jsi hovado :-(
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    6.7.2008 22:45 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli

    nebranému

    Nebranému zvířeti? Co to je za slovo? Já mám zase pocit, že hovado jsi ty. Dyť ty ani neumíš psát, v hlavě budeš mít pravděpodobně totálně nasráno.

    kozzi avatar 6.7.2008 23:06 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    melo to bejt bezbranemu :-D, alkohol dela divy a to ho piju malo.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    kotyz avatar 6.7.2008 23:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Zrovna sem to chtel napsat, ze to v ty hlave budou asi promile ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 6.7.2008 21:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    To je ale neco uplne jinyho, to nemuzes vubec srovnavat s nakym avatarem ...

    To je asi stejnej rozdil jako mezi tim, kdyz nekomu reknu ze ho zabiju (a rikam to jen tak, nechci ho opravdu zabit) a tim, ze ho opravdu zabiju.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kap avatar 7.7.2008 14:24 kap | skóre: 10 | blog: The Bro Code
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    A funguje to stejně, když ti třeba otrávím a pověsím do okna babičku? :)
    kotyz avatar 6.7.2008 21:33 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Me ty avatary matou, si pak myslim ze je v diskuzi pretomesovano a pak se podivam znova a poradne a vidim, ze to sou tri ruzny lidi a ani jeden z nich neni pt (taky me docela udivilo ze sam pt si zmenil avatar na nakej 'vytunenej' a ja ho nemoh hned poznat).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kozzi avatar 6.7.2008 21:35 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    JJ, to ze to mate je pravda ja si takly driv myslel ze tu je premysovano a on to nebyl freshmouse :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    kotyz avatar 6.7.2008 21:51 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Ten se pak nakej casek neprihlasoval a psal jako freshmouse bez avataru po tom co se tu objevila praseci mys a skrtnuta mys. Nahoda? Na nahody neverim (ne po tom co sem videl The Celestine Prophecy) ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kozzi avatar 6.7.2008 21:54 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    To mi pripomelo ze jsem az dneska zjistil ze mam avatar :-D. Jsem si ho musel nastavit kdyz jsem byl v jine dimenzi. Jen sakra nevim co to je :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    6.7.2008 21:57 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    nielen pisat ale aj citat? archlinux
    kotyz avatar 6.7.2008 22:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    V jine dimenzi? To jako vozralej jak doga? ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    freshmouse avatar 6.7.2008 22:00 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Hoši, to jsem byl já z práce při probíhání kompilace a nahrávání aplikací na server, kdy hrozily prostoje. :-)

    Ale jednou tam někdo něco psal pod mým jménem, to jo. Možná si budu muset přinést přihlašovací údaje i do práce...
    kotyz avatar 6.7.2008 22:17 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    To bys mel. Ja se prihlasuju ikdyz ctu abicko ze skoly (i kvuli tomu ze mam nastavenej kozziho polotmavej CSS styl nebo kdybych na neco nahodou musel hned reagovat).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    6.7.2008 22:03 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    je to silne prehnane. Podivejte se na jine portaly, co je tam teprve za blbce. Tam se najdou lidi, co se klidne v kazdym zapisku oprou do Paroubka nebo soc. dem.
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    6.7.2008 23:52 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Takže to zas tak přehnané není :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    frEon avatar 6.7.2008 23:55 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    nebo o pana profesora, ze
    Talking about music is like dancing to architecture.
    kotyz avatar 7.7.2008 00:39 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Tak to ale mame i tady. Jednou za cas ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    7.7.2008 01:10 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    (Score:5, Funny)
    7.7.2008 07:03 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.7.2008 22:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Nenávist mezi uživateli
    Rozhodně ne, už několikrát jsem to tu vysvětloval a dál to komentovat nebudu. Já mam z toho člověka pouze a jen srandu, v životě jsem ho nenapad, nenadávám mu, rád čtu jeho věci. On se ale umí chovat pouze jako hulvát. A patička? Ta jen ukazuje, že se PT cejtí pevně v kramflecích pouze a jen za klávesnicí, jakmile jsem mu nabídnul férovku, stánul vocas. I když by k setkání došlo, myslíš si že bych vystoupil z auta a začal ho mlátit, nebo co? Zas takovej magor nejsem a myslim, že by to naopak skončilo smírem a konstruktivní diskuzí na nějaký zajímavý téma, PT totiž rozhodně není žádnej blbec, jeho problém je pouze ten, že je nervovej hulvát, to je všechno.

    Pro extendera: To prase bylo fakt lepší, nevim co je mezi váma dvouma, ale to prase bylo aspoň vtipný... ;-)

    Pro xkucf03: Zapoměl jsi na nejlepšího "PT avatara", na piráta. :-D

    Pro všechny: Ten xicht a patička půjdou samozřejmě pryč, ale ještě na to neni ten správnej čas :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.7.2008 22:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Do avataru si člověk obvykle dává nějaký oblíbený obrázek, tučňáka, nebo něco jiného hezkého.
    Mimochodem, jak víš že to není můj oblíbený obrázek?! :-D A proč soudíš, že není hezký?! :-D
    kotyz avatar 6.7.2008 23:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Kazdopadne je to vlastni tvorba, takze by se oboji dalo predpokladat. Napriklad vsechno, co vytvorim ja, je hezky a mam to rad. No dobre, skoro vsechno ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    7.7.2008 01:01 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    To je aspoň smysluplné užití zvýraznění. Kéž by xkucf03ovy boldy byly podobně opodstatněné. ;-) :-D
    7.7.2008 02:49 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli

    Tak já si nemůžu pomoct, ale něco mi tu nehraje... Souvisí to tak trochu s tou patičkou. Po tomhle působí tohle poněkud podezřele.

    Doufám, že mě teď nečeká výzva na férovku, neboť bez klávesnice si vůbec nejsem jistý v kramflecích a zaručeně bych prohrál. :-D

    kotyz avatar 7.7.2008 10:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    To s tou prdeli a stredovekem je slavna hlaska z Pulp Fiction ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    7.7.2008 18:53 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli

    To vím, ta scéna je dobrá... (Teda jestli je to ta, kterou myslím.) Jen mi trochu vadí, jak tam potom Bruce Willis uvažoval o krásných motorovkách a dalších předmětech a nakonec zvolil obyčejný meč. Když jsem to viděl poprvé, strašně jsem se těšil na motorovku a ono nic.

    kotyz avatar 7.7.2008 19:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    To nebyl obycejnej mec, ale katana. To je mnohem stylovejsi nez naka minimotorovka (kdyby byla aspon ta pila poradna tak nereknu, ale takhle).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    8.7.2008 02:21 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli

    Pravda, okamžik nalezení toho nástroje (ať už se jmenuje jakkoliv) mi trochu připomínal Kill Bill...

    Ale ty motorovky tam byly přinejmenším tři a myslím, že všechny byly poměrně husté a stylové. Motorovka musí být stará, celá potečená hnusným zoxidovaným olejem, řetěz uvolněný a potřísněný zbytky krve a tkání. Dál by měla být strašně hlučná a příšerně kouřit. Zdálo se mi, že všechny motorovky, které tam Bruce Willis prohlížel, tohle splňovaly.

    kotyz avatar 8.7.2008 10:53 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Kill Bill je ale o 10 let mladsi, takze tim se to inspirovat nemohlo. Nicmene Uma Thurman a mece se v nem zhusta vyskytujou, to zas jo ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    8.7.2008 11:37 brm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Není to společným režisérem ;) ?
    kotyz avatar 8.7.2008 15:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Jasne ze je. Ale Kill Bill neni pokracovani (leda hooodne volny) Pulp Fiction. Na bonusovym disku u Kill Bill 1 s nim byl rozhovor a v tom rikal neco v tom smyslu, ze proste jenom chtel natocit dalsi film s Umou Thurman a vecma ktery ma rad (strileni, bojovy umeni, krev) a tak vzniknul Kill Bill (navic jednicka je docela hodne inspirovana japonskym filmem Lady Snowblood, z nej je tam i pouzita hudba a ta zaverecna bitka na snehu je jasna).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    8.7.2008 22:43 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli

    Ty scény s usekáváním končetin v Kill Bill jedničce jsou ovšem poněkud nedokonalé a připomínají parodii. Působilo to na mě tak, jako by někdo vzal figurínu z výlohy a do ruky, která má být useknuta, nainstaloval sprchu. Sprcha by se pak ve správný okamžik spustila a už by to bylo téměř ono. I ty zvukové efekty něco takového připomínají.

    Celkově ten film samozřejmě hodnotím kladně. Bylo tam aspoň trochu střelby dávkou a spousta násilí, což je přesně to, co od filmu očekávám. Ale ty sprchy si fakt mohli odpustit... Když Oren usekla hlavu tomu oponentovi z řad starších členů své „firmy“, taky tam byla nainstalovaná sprcha. Tam mi to vadilo opravdu hodně. (Ve scéně, kde se usekává dvacet končetin, se to dá chápat, ale s jednou hlavou si tvůrci mohli dát záležet.)

    kotyz avatar 9.7.2008 01:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Ta sprcha je tam schvalne, byla i v Lady Snowblood, kterou se to dost inspiruje. Schvalne opisu kousek z popisu na zadni strane DVD s Lady Snowblood:

    Důmyslně strukturovaný příběh podle komiksu Kazua Koikeho, spojení postupů experimentální a brakové kinematografie, hyperstylizované krvavé souboje na meče a chladný půvab Meiko Kadži v hlavní roli zajistili filmu kultovní statut daleko za hranicemi Japonska. Legendu znovu oživil Quentin Tarantino, když Lady Snowblood použil jako jeden z hlavních inspiračních zdrojů pro svůj epos Kill Bill.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.7.2008 18:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Po tomhle působí tohle
    ...přesně 10 dní ;-)
    neboť bez klávesnice si vůbec nejsem jistý v kramflecích
    ...no, takovou klávesnicí za krk, to bych teda dostat nechtěl ;-)
    8.7.2008 10:58 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    To jsou tvoje permanentní fantazie. Petr Tomeš nikdy po tvé výzvě "nestáhl ocas", prostě to odmítl. Ty jsi mu to pořád nabízel dál s tím neustálým vítězoslavným opakováním toho, jak PT stáhl ocas, ale PT prostě neměl zájem, tečka. To, že tě pak pořád žralo, že to odmítl, a pořádf jsi opakoval, že ti dluží říct "ano" nic nemění na tom, že ti nic nedluží. Není jeho povinností mít zájem. Obzvlášť o takovou dětinsky vypatlanou pitomost - vůbec, o úrovni dotyčného už hodně napovídá to, když v souvislosti s fyzickým násilím používá výrazy jako "férovka" (co je na násilí férového?), "vyřešit to ručně" (co se tím vyřeší kromě toho, že ten fyzicky slabší dostane přes hubu bez ohledu na to, jestli má pravdu?) a "jako chlapi" (tedy být chlap evidentně znamená být idiot).
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.7.2008 19:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    prostě to odmítl.
    Ne, neodmítl, ani nepřijmul, četl jsi to vůbec?

    K ostatním blábolům:

    Hele, ty militantní pacifisto, kde jsi přišel na to, že musím být automaticky silnější a ještě k tomu nějakej strašlivej bitkař? Pro tvojí informaci: do rvačky jsem se připlet naposledy ještě jako nezletilec. Podtrženo, sečteno, pochopil jsi prd a víš o tom úplný kulový, to jsou zas tvoje permanentní fantazie ty psychologu amatére :-D
    11.7.2008 21:35 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Ano, četl. Odmítl.

    A opět jenom potvrzuješ svůj velmi nízký standard uvažování (ale v tom nejsi sám, řada lidí uvažuje podobně přízemně).

    Já napíšu, že „řešení“ názorové rozepře bitkou je nesmysl, protože se nevyřeší nic, jenom slabší dostane přes hubu, z čehož ty svým přízemním myšlením nesmyslně vyvodíš, že tě automaticky považuji za silnějšího a že jsi podlě mě strašnej bitkař. Nic takového jsem nikdy nenapsal, ale to jsou přesně ty tvoje fantazie, o kterých píšu, a které zas a znovu předvádíš, jak v psaní o PT, tak i ve své krátké reakci na mě, kde je poměr délka příspěvku versus množství vyfantazírovaných blábolů impozantní.

    Takže nazdar.
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.7.2008 18:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Můj nízkej standard uvažování a přízemní myšlení mi říká, že když jsi to četl a tvrdíš, že to odmítl, tak mi ukážeš kde konkrétně to udělal...
    7.7.2008 02:36 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli

    Já moc dobře vím, proč nemám avatar. :-D Dřív nebo později by se tu zcela určitě objevila taktéž nějaká parodie, pokaždé, když se někde s někým rafnu. Nějaký antiAndrej s prázdnou hlavou, přeškrtnutý, s dubovými brýlemi, příšerným knírem nebo uhozeným hárem.

    Nerad to říkám, ale tohle je jeden z mnoha projevů té takzvané anonymity na Internetu. Kdybychom seděli proti sobě v hospodě, diskuse by mohla taky nabrat obrátky, ale troufám si tvrdit, že tolik osobních urážek by v ní nebylo. Taktéž si nemyslím, že by někdo do té hospody přišel rovnou v tak špatné náladě, až by měl potřebu mít na triku moji přeškrtnutou fotku. (I když, těžko říct...) Jenže za klábosnicí je všechno tak nějak jednodušší, včetně žabomyších hádek.

    Těch zvláštních „antiavatarů“ jsem si poslední dobou začal trochu víc všímat. (Jestli ono to nebude tím, že jich přibylo...) Abych řekl pravdu, tento zvyk se mi nelíbí. Jako by ti lidé prostě neměli svůj vlastní oblíbený obrázek a museli být ze zásady proti někomu. Ale co, každý ať si dělá co chce, že jo... Jen mě to prostě udivuje.

    David Watzke avatar 7.7.2008 04:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Občas by to v tý hospodě byl pěknej nářez. Viděli bysme například Tomešovu mytickou pěstí, kterou bych schytal po hubě takovou rychlostí, že bych ani nemrkl. A pokud bych na to reagoval stejně jako u počítače, následoval by výbuch... smíchu.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Dalibor Smolík avatar 7.7.2008 08:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Výbuch smíchu po ráně pěstí ... no, nevím ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    David Watzke avatar 7.7.2008 22:00 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Od PT? Heh... vždyť může vážit tak 50 kg :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.7.2008 18:10 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli

    To jsou takové podivné úvahy... Natankovat někomu je jakýsi krajní extrém, který svědčí o selhání veškeré komunikace a všech možných autoregulačních mechanismů. Zvlášť pokud ten, kdo tankuje, není ve vážném ohrožení. Nic směšného mi na tom nepřipadá.

    7.7.2008 09:28 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Osobně zejména parodie na Tomeše (ale i jiných) v tempu jako se objevuje zde považuji za znak nevyzrálosti jedinců. To jsou lidé, kteří prostě ve svém mozečku nic jiného neumí, než někoho lynčovat, je mi jich líto, soucítím s nimi. Neříkám sem tam si šťournout, přátelské pošťuchování je normální, ale jakmile se z toho stane hon a něco v rozměrech jako zde - pak je jasně vidět, kdo prostě na víc, než zesměšňování druhých nemá.
    7.7.2008 10:13 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Abys náhodou nebyl nevyzrálý ty, když jsi nepochopil, že nic není jen tak samo od sebe...
    7.7.2008 14:16 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Ne, nic není jen samo od sebe, ale jen nevyzrálý člověk reaguje generálním zesměšňováním a útoky. A to se tu děje na abclinuxu.cz je vrcholnou ukázkou ubohosti mnoha lidí, kteří se cítí jako kingové, když mohou někoho stírat jako osobu. No nic, holt chlapečkové nic neumí, houby dokázali, a umí jenom šikanovat, já to chápu, že někde si své mindráky léčit musí.
    7.7.2008 15:14 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Naopak; zesměšňování soupeře je v diskuzích (historicky) velmi ceněné. A taky účinné.

    Evidentně jsi nepochopil, co jsem ti říkal (nebo si to ani nečetl). Právě to, o čem mluvíš ("(...) lidí, kteří se cítí jako kingové, když mohou někoho stírat jako osobu. No nic, holt chlapečkové nic neumí, houby dokázali, a umí jenom šikanovat, já to chápu, že někde si své mindráky léčit musí."), tady provozuje především PT -- texty ostatních uživatelů jsou až reakcemi na to.

    Já bych ale spíš řekl, že ubozí jsou takoví ti uživatelé, co si hrají na děsně moudré a vyzrálé "táty", co všude byli a všechny o tom poučí. Docela se blížíš tomuto komixu, což jistě není dobré hodnocení...
    7.7.2008 19:54 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Zesměšňování osoby je důkazem slabosti, ničeho jiného. Jenom slaboši potřebují někoho zesměšňovat, protože to je jediné, co by zakrylo ubohost jejich vlastní osoby.
    freshmouse avatar 7.7.2008 20:15 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Je tvrzení, že je někdo slaboch, a tvrzení o něčí ubohosti taky zesměšňování?
    7.7.2008 23:07 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Pokud byl původce tohoto zesměšňování a pokud sám šikanoval, pak jen dostal co si zaslouží...
    8.7.2008 12:31 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Takze si nasytolil spravedlnost ... genialni!
    (btw. ano, to byla ironie)
    7.7.2008 20:33 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Zesměšňování osoby není důkazem vůbec ničeho. Nebo jak proboha vypovídá o karikaturistovi, že nakreslil Proroka se zapálenou bombou v turbanu? Jak vypovídá o veršotepci, že postaví jezuity vedle plesniviny a molů? Jak vypovídá o komkoliv, že nakreslí Tomešovi okolo krku ohnivou lišku?
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    7.7.2008 23:05 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Proboha, kdybyste četl celé vlákno, tak byste pochopil, že tu píšu o šikanování a stírání osobu. Hluboce se omlouvám, že jsem nepoužíval přesné definice, a nezval v úvahu ty, kteří nedokáží přečíst ani vlákno a navázat na sled příspěvků.

    To co se tu děje vůči panu Tomešovi už dávno není karikatura. Od různých pitomců se tu objevují jako houby po dešti blogové zápisky předhánějící se v tom, kdo více zadupe pana Tomeše. Každý z těchto pitomců si myslí, že když se postaví na podstavec, tak mu alespoň zatleskají, když už nedokáže zazářit jinak, než dupaním po někom jiném.
    8.7.2008 01:19 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Naprosto s vámi souhlasím.
    8.7.2008 10:28 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Když píšete o šikanování, nepište o zesměšňování. A když provádíte psychologický rozbor na dálku, nechte si to pro sebe :-)

    A to, co se tu děje vůči Tomešovi, je běžná obranná reakce organismu proti vetřelci.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    8.7.2008 10:49 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    To, co se tu děje vůči Tomešovi, jenom ukazuje na nízký věk zdejších štamgastů. Je to jenom dětinskost. Dospělý, zralý člověk se nechová jako hloupé děcko.
    8.7.2008 12:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Vubec nevite, vubec nechapete...
    Kdyz mi nekdo rekne, ze sem uplnej naproste kokot a vymastenej debil, protoze nevim, ze Firefox ma lepsi rozsireni nez Opera, to je podle Vas v poradku? A jak na to mam asi tak podle Vas reagovat, vy chytroline?
    8.7.2008 13:01 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Jako rozumný člověk, ne jako děcko.
    8.7.2008 16:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Jako rozumný člověk, ne jako děcko.
    A to podle Vas znamena co?
    Krome toho, at uz budete reagovat jakkoli, PT na to budto bude kaslat uplne, anebo (to spis) Vam jeste prida jakej ste omezenec a idiot a buhvi co este. A bude mu uplne jedno jak vyspele nebo ne je Vase chovani. Bude si dal mlit svou.

    Je jasny, ze z takovyho cloveka pak bude kazdej mit srandu a nepujde daleko pro peprnou parodii, neboli, jak to mu Vy a pan Ponkrac z nakeho divneho duvodu rikate, sikanu...
    xkucf03 avatar 8.7.2008 21:58 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    at uz budete reagovat jakkoli...
    A co takhle nereagovat vůbec, to tě nenapadlo? ;-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    9.7.2008 00:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    To do toho pocitam ... nenapsat komentar je taky vlastne reakce, reakce cloveka na situaci ;-)
    8.7.2008 14:41 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Ano, je tu několik desítek bláznů nízkého věku šikanujících jednoho vyzrálého uživatele, který by ani mouchu neurazil... Přečtěte si ty flejmy ještě jednou a pořádně. :-P
    8.7.2008 15:49 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Bohužel, lidé jako ty mají velmi nízký standard uvažování (který pak bohužel automaticky předpokládají i u protivníků). Z toho, že napíšu, že šikanování a zesměšňování je dětinské a nevyzrálé, svojí přízemní logikou vyvozují, že píšu, že PT je dokonalý a mouchu by neurazil. Bohužel s lidmi s tímto přízemním myšlením se nedá vůbec bavit, protože i když výslovně a opakovaně napíšu, že chování PT neschvaluji, stejně mi i po stopadesátém zopakování bude opět tento pseudoargument postopadesáté znovu podvrhnut. S tím se nedá nic dělat - stejně jako na PT je lepší v těch flamech nereagovat, stejně tak přízemní strawman's arguments jako je ten tvůj a Karalykův je efektivnější ignorovat. (Mimochodem, z tohoto přízemního uvažování pak pramení i ta šikana, zesměšňování, nadávky atd., všechno to jsou produkty nízkého, nevyzrálého myšlení).
    8.7.2008 16:47 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Rád bych viděl, v čem konkrétně spočívá můj nízký standard uvažování.
    Z toho, že napíšu, že šikanování a zesměšňování je dětinské a nevyzrálé, svojí přízemní logikou vyvozují, že píšu, že PT je dokonalý a mouchu by neurazil.
    Odkaz by nebyl? Ve vláknech, na která reaguji, nic takového nepíšete.

    Argument o neodpovídání na Petra je líbivý, ale nesprávný. To, že Petr začne urážet po 0-2 nesouhlasných příspěvcích není důvod ho neupozornit, že jeho argumenty stojí na vodě. Když to neustojí, je to jeho problém. A když si tím způsobí posměšné reakce jiných, je to taky jeho problém.

    PS: znám pozici šikanovaného velmi dobře z dětství. Nic příjemného to nebylo. Šikanovat mě lidé přestali až když jsem se změnil tak, že jsem je přestal přitahovat. Když jsem pak viděl svého hlavního šikanovatele po ~10 letech, překvapila mě jeho ustrašenost a nevyzrálost -- věci, které u domnělých Petrových šikanovatelů nějak nemůžu najít. Pokud Petrovi ostré reakce a rejpy vadí, má možnost je docela jednoduše utnout: v první řadě přestat urážet a v druhé na současné posměšky odpovídat s nadhledem (což se mu už párkrát podařilo, například tím, když se přidal k avatarové smršti ;-)). Ten zbytek to pak velmi rychle přestane bavit.
    7.7.2008 17:06 thl | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    7.7.2008 10:32 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Ve flamech o C++ jste nepřekonatelný, ale tohle? Výsměch :-)
    je jasně vidět, kdo prostě na víc, než zesměšňování druhých nemá
    Zaměňte zesměšňování za neurvalé nadávání, a máte Tomeše. Jak se do lesa volá, tak se z lesa šikan ;-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    7.7.2008 14:13 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Flame o nějaké věci je úplně něco jiného, než osobní útoky. A já nikdo nikoho nenapadal za osobu, ani za to, že je taková, nebo makový, ale jen a pouze argumentačně.
    7.7.2008 15:07 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Jak, něco jiného? Možná to nevíš, ale C++ vytvořili a používají lidé... Něco jako říct: "Tvé tělo je pako." a pak argumentovat, že jsem mluvil jen o věci...
    7.7.2008 19:53 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Nepřeháníte to? Nechcete zklidnit hormony? Pokud mluvím o C++, mluvím o C++ a klidně se pohádám do krve, ale nikdy jsem nikoho nenapadal jako osobu, vždy jsem se striktně držel věcného tématu.
    freshmouse avatar 7.7.2008 20:12 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Jů -- a jsme u toho! Osobní útok:
    Nepřeháníte to? Nechcete zklidnit hormony?
    Kdy se vám objevím na avataru?

    Nic si z toho ale nedělejte, všichni jednou dospějeme. Někdo dříve, někdo...
    pools avatar 7.7.2008 20:24 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    A někdo dospět nestihne... ;-)
    Vivre libre ou mourir!
    7.7.2008 23:16 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Jů -- a jsme u toho! Osobní útok

    Nepřeháníte to? Nechcete zklidnit hormony?

    Ano, a kde je to osobní útok? Kde píšu cokoli hanlivého, nebo nelichotivého generalizujícího o Vaší osobě? Kde Vám nadávám? Atd..?

    Pouze reaguji jen a pouze na to, co mi píšete - a reaguji nikoli na Vás, ale na situaci - tedy abyste zklidnil hormony. Tedy abyste začal argumentovat trochu věcně.

    Jak vidíte, stále reaguji pouze na to co napíšete - nebyla tak naprosto žádná reakce na nic jiného, nikterak jsem neřekl ani slovo o Vaší osobě.
    8.7.2008 12:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Nechcete zklidnit hormony?
    Ne ne ne ne, z toho se nevykecate, tohle bylo utocne. Je to v tom 'slyset'...
    Cubic avatar 7.7.2008 11:25 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    soucit a litost si nechte a poridte si avatar :) treba
    xkucf03 avatar 7.7.2008 21:38 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    neumí, než někoho lynčovat ... pak je jasně vidět, kdo prostě na víc, než zesměšňování druhých nemá.
    Přesně, tenhle negativní přístup nechápu. Ať radši ukážou, že jsou lepší, nebo jaké jsou jejich představy a názory, místo říkání: ten a ten je blbec.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    7.7.2008 21:50 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    místo říkání: ten a ten je blbec.
    Eee… moment… kdo že tady o kom říká, že je blbec, idiot, hovado, atd.? :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    xkucf03 avatar 7.7.2008 23:46 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Jen jsem místo soustředěná agresivní a urážlivá kampaň cílená na jednu osobu použil mírného označení říkat o někom, že je blbec.

    V principu jde ale o to, co jsem v předchozím příspěvku napsal tučně.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    8.7.2008 10:31 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    A co židovská světovláda? Havárie v Roswellu? Nepřeháníte to trochu? Když Tomeš sere hodně lidí, proč se divíte, že se hodně nasraných lidí ozve?

    Pokud jde o agresi a urážky, no, zase bych je v prvním plánu hledal na opačné straně.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    xkucf03 avatar 8.7.2008 10:50 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Když Tomeš sere hodně lidí
    Stačí agrumentovat a diskutovat o konkrétních tématech, pokud nemá pravdu, dají se jeho tvrzení snadno vyvrátit. Ale tyhle hony na čarodejnice mi přijdou pod úroveň. Zakládat si svoji image na vymezování se proti jednomu z tisíce zdejších uživatelů mi přijde jako ubohost.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    kotyz avatar 8.7.2008 10:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Stačí agrumentovat a diskutovat o konkrétních tématech, pokud nemá pravdu, dají se jeho tvrzení snadno vyvrátit.

    Ze se to jeste nikdy nepovedlo. On ma totiz vzdycky posledni slovo a o tom ze nema pravdu ho nikdo a nic nepresvedci. PT si svoje tvrzeni vyvracet nenecha! ;-)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    8.7.2008 11:01 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Pak se s ním prostě nebavte. Nebo ať dostane ban. Ale honit si tady ego na tom, kdo tady víc zesměšní PT (v očekávání aplausu spolušikanujících), to opravdu dělají děti ve školce, ne (duševně) dospělý člověk.
    8.7.2008 14:57 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Pak se s ním prostě nebavte.
    Jasně. Někdo plácá blbosti a ten, kdo to chce opravit, má být zticha.
    Nebo ať dostane ban.
    Kdo ho chce mít zabanovaného, má ho zabanovaného. Jedna z krásných vlastností abíčka. ;-)
    Ale honit si tady ego na tom, kdo tady víc zesměšní PT (v očekávání aplausu spolušikanujících), to opravdu dělají děti ve školce, ne (duševně) dospělý člověk.
    Není kouře bez ohně. Kdyby si Petr odpustil osobní útoky, nebude ho nikdo šikanovat. Podívejte se do ostatních flejmů, které vedou Petrovi šikanovatelé -- tam žádná šikana není i přes podobně hluboké názorové rozdíly. Že by byli všichni rozdvojené osobnosti, kteří se při reakci na Petra promění v děti ve školce a při reakci na kohokoliv jiného v (duševně) dospělého, vyzrálého člověka? Kdepak, Occamova břitva napovídá, že pes bude zakopaný jinde. :-P
    Grunt avatar 8.7.2008 12:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Ze se to jeste nikdy nepovedlo.
    Ani se nedivím. Ono mluvit o rychlosti prohlížeče a dokládat to nějakými JavaScriptovými teesty…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    8.7.2008 11:08 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Stačí agrumentovat a diskutovat o konkrétních tématech
    Správně. To myslím většina lidí dělá, ale neustálým neurvalým nadáváním si prostě nepřítele vytvoříš raz dva.
    Zakládat si svoji image na vymezování se proti jednomu z tisíce zdejších uživatelů mi přijde jako ubohost.
    To mně taky. Ale fakt si tady někdo svým antitomešovstvím buduje image? Neřekl bych. Co si tak pamatuju, tak všichni, co napsali antitomešovský blogspot, už tady jistou image mají. To je zas ta psychlogie na dálku…
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    8.7.2008 11:12 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Je to prostě to davové spikleneství - jako ve školce, když se posmívají někomu kvůli (.... doplňte si sami), tak i tady je populární posmívat se PT, s tím, že autor posměšku očekává uznání či obdiv od bratrů v šikaně ("hehehe, tos mu to nandal"). Posiluje si tím sebevědomí svoje i skupiny. Z tohoto většina dětí vyroste, naštěstí.
    8.7.2008 11:25 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Tomeš se chová, jak se chová, a jeho chování je dostatečně dobrým důvodem k pokusu o ostrakizaci. Posilování sebevědomí, chm, ve druhém plánu možná. Ale pořád si myslím, že zrovna vůdci takzvané šikany proti PT posilovat sebevědomí moc nepotřebují :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    8.7.2008 14:43 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Když Tomeš sere hodně lidí
    Stačí agrumentovat a diskutovat o konkrétních tématech, pokud nemá pravdu, dají se jeho tvrzení snadno vyvrátit.
    Pokud Petrovi vyvrátíš argument, staneš se blbcem, chudinkou bez mozku, kreténem a já nevím čím ještě.
    xkucf03 avatar 8.7.2008 22:11 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    To, že tě tak Petr, nebo kdokoli, bude titulovat, přece neznamená, že se jím staneš, rozhodně ne v očích většiny. V diskusích často vyhraje ten, kdo nereaguje a nesnaží se mít za každou cenu poslední slovo. Sám vím, jak je to těžké, nepřihodit další komentář, ale jde to.

    Modelový rozhovor:
    • A: Lživý pseudoargument 1
    • B: Pravdivý protiargument 1
    • A: Lživý pseudoargument 2
    • B: Pravdivý protiargument 2
    • A: Jsi kretén a hovado, ty imbecile, tvoje máma spala s koněm!!!
    Konec rozhovoru, B už nereaguje, protože to nemá cenu. Kdo je morálním vítězem, této diskuse? Komu dají ostatní za pravdu? ;-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    9.7.2008 00:37 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Petr je zvláštní. Ať už v tom pátém modelovém příspěvku nadává nebo ne, tak stále stejně přesvědčivě opakuje Lživý pseudoargument 1 a nepřipustí ani, že se může jednat o jeho subjektivní pohled. Viz třeba tento flejm -- tam je to vidět až moc pěkně...
    7.7.2008 13:34 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Nemit rad freshmouse neda moc prace. Tedy rozhodne ne vic prace nez mit nerad jakehokoli jineho nacka.
    7.7.2008 15:08 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Tý vado, tady se člověk o sobě dozví takových pravdivých věcí. A co mi ještě o mně povíš, rád se poučím? :-)
    7.7.2008 16:08 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    V petavosumdesatym si v Dolni Lhote delal kneze ilegalni satanisticke cirkve.
    Dalibor Smolík avatar 7.7.2008 16:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Díky za informaci. Lidem, kteří mají nekalé aktivity dva roky před jejich narozením se ze zásady vyhýbám. :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    frEon avatar 7.7.2008 16:38 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    LOL
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Grunt avatar 7.7.2008 16:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Tedy rozhodne ne vic prace nez mit nerad jakehokoli jineho nacka.
    cože?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    8.7.2008 16:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenávist mezi uživateli
    Mimochodem, cetli jse tento rohovor s Tomesem?
    Docela me to prekvapilo, jenze pak prisla caste textu: Nějakou dobu jste se podílel i na vývoji českého klonu Ubuntu. (...) Vaše účast na projektu ovšem nebyla bez problémů. Dostal jste několikrát zákaz a situace byla poměrně bouřlivá (...) a tim to bylo jasny...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.