Společnost Proton AG stojící za Proton Mailem a dalšími službami přidala do svého portfolia AI asistenta Lumo.
Amazon koupil společnost Bee zaměřenou na nositelnou osobní AI aktuálně nabízející náramek Pioneer (YouTube) s mikrofony zaznamenávající vše kolem [𝕏, LinkedIn].
Společnost Teufel nedávno představila svůj první open source Bluetooth reproduktor MYND.
Byla vydána verze 4.2 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.
Anton Carniaux, právní zástupce Microsoft France, pod přísahou: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu, musí dodržovat americké zákony.
Byl vydán Mozilla Firefox 141.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Lokální AI umí uspořádat podobné panely do skupin. Firefox na Linuxu využívá méně paměti. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 141 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.
NÚKIB upozorňuje na kritickou zranitelnost v SharePointu. Jedná se o kritickou zranitelnost typu RCE (remote code execution) – CVE-2025-53770, která umožňuje neautentizovaný vzdálený přístup a spuštění kódu, což může vést k úplnému převzetí kontroly nad serverem. Zranitelné verze jsou pouze on-premise verze a to konkrétně SharePoint Server 2016, 2019 a Subscription Edition. SharePoint Online (Microsoft 365) není touto zranitelností ohrožen.
Společnost Valve zpřísnila pravidla pro obsah, který je možné distribuovat ve službě Steam. Současně řadu her ze Steamu odstranila. V zásadách a pravidlech přibylo omezení 15: Obsah, který by mohl porušovat pravidla a normy stanovené zpracovateli plateb a souvisejícími sítěmi platebních karet a bankami nebo poskytovateli připojení k internetu. Sem spadají zejména určité druhy obsahu pouze pro dospělé.
Dle analytics.usa.gov je za posledních 90 dnů 6,2 % přístupů k webových stránkám a aplikacím federální vlády Spojených států z Linuxu.
Jak si zobrazit pomocí Chrome a na Chromiu založených webových prohlížečích stránky s neplatným certifikátem? Stačí napsat thisisunsafe.
Vymena oleja auta v servise: - zistite si znacku a cenu oleja v servise - zistite si cenu tohoto oleja v normalnych obchodoch - ak je rozdiel velky, trvajte na dodani vlastneho olejaNa kazdu myslitelnu ludsku cinnost (vymena plastovych okien, zmena zdravotnej poistovne, zateplenie bytu, ...) by tam mohol byt navod. Hlavne ale nie ze niekto vezme tie 3 odrazky co som napisal hore a spravi z toho 5 stranovy clanok, to by bolo nanic, musi to byt maximalne strucne aby to stacilo preletiet ocami. Mna by tiez nenapadlo ze si budu uctovat o 100% viac za olej ked uz si uctuju za pracu. Naopak by som ocakaval ze kvoli velkoobchodnym cenam bude u nich olej lacnejsi.
Jj, dobrý řemeslník je dnes skoro zázrak ... takže si opravuju všechno sám
KDyž se mi třeba pokazila pračka, identifikoval jsem závadu jako vadné tachodynamo a začal ho shánět. Asi ve dvou servisech mi řekli, že se to samostatně neprodává a že musím koupit celý motor za cca 5kkč. Nebyla to pravda a nakonec se mi ho povedlo v Chladservisu normálně koupit za 300kč a pračka valí dodnes.
Proste se musite zaridit ve stylu "vojak se stara, vojak ma", nebo holt riskovatTaky je možnost koukat tomu mechanikovi pod ruce – sice se člověk trochu umaže a stojí ho to čas*, ale zase se něco přiučí a má to aspoň trochu pod kontrolou. *) i když pořád je to rychlejší než si všechno nastudovat a pak to dělat sám
Značkové jsou nehorázně drahé.Myslím že jak které. Já jezdím do Škodovky se Superbem a berou si 550Kč na hodinu, na Fabii mají tuším sazbu jenom 380Kč. Že je srandovní mít na každou třídu aut jinou sazbu nechávám stranou. Ani ten Superb mi nepřijde "nehorázně drahý", navíc mají skoro všechny úkony normované a člověk platí jenom za normu (IMHO), ne za skutečně odpracovaný čas. Třeba výměnu chladiče mají normovanou na necelé dvě hodiny, tzn. do 960Kč včetně všeho - tedy i vylití / nalití kapaliny a zkoušky těsnosti. Netvrdím, že nejsou servisy, kde to zvládnou za 750Kč, ale už těch 960Kč mi přijde hodně málo a člověk si musí uvědomit jednu zásadní věc - pokud bude pořád tlačit na cenu, nemůže si dodavatel vytvořit kvalitní lidské zdroje a celé to půjde do háje.
Superb s takovým nájezdem nejde prodatnjn, pro zbohatlíky není in kupovat si takovou ojetinu, a kdo má hloubš do kapsy, pro toho by byl danajský dar, i kdybys mu to dal zadarmo - mnohé díly na Superb stojí jak moje auto celé, nemluvě o výše diskutovaných rozdílech v ceníku hodin za servis
PS: Kdysi bývaly u velkých garáží rampy, kam si mohl kdokoliv najet a provést výměnu provozních tekutin nebo nějakou opravu. Dnes se to už skoro nevidí (já osobně už vím jen o jedné jediné)zrovinka tohlento by mě zajímalo ... neví někdo o něčem veřejně přístupném? - klidně kdekoliv po republice, určitě by se to hodilo víc lidem než jen mně, ideálně kdybysme dali dokupy seznam POI, akorát na poi.cz nevidím, že by byla taková kategorie? (případně místo poi.cz to naflákat do OSM, návrh na to je)
mě naopak Selfix připadalo velmi dobré a cena mi vůbec nevadila.jedna vlaštovka jaro nedělá, chci říct, jeden zákazník je nad vodou neudrží ...
Celá tahle diskuse je myslím demonstrací toho, že po takové službě poptávka existuje i nadále.ano, existuje, ale trošku se míjí s nabídkou ... třeba pro mě by byla atraktivní cena tak do 50 Kč/hod (+spotřeba) za plně vybavené stání
Tiskni
Sdílej: