abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 731 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Reinstal! Co? Jak? Proč?

    26.6.2008 18:52 | Přečteno: 1775× | moje já a linux

    V tomto zápisku není žádná zmínka o penisech, vagínách, slimáčím pohlavním styku, homosexuálním, zoofilním, nekrofilním, pedofilním, nemanželském ani jiném pohlavním styku, natrhávání řitního ústrojí, o vyměšování jakýchkoliv tělesných tekutin, ani exkrementů (výkalů), žádné fotografie psích penisů, ani nákresy lidských a proto autor nevidí jakýkoliv důvod pro odstranění zápisku z hlavní stránky. ;)

    Zdravim, tak ani tak pořádně nevim jak mam začít. Chci si už dost dlouho přeinstalovat OS, ale nějak mi chybí nápad a hlavně čas. Abych ten čas zbytečně neplácal, podělím se o svůj plán s vámi a uvidíme co z toho nakonec vyjde...

    Systém se mi začíná nejak přibržďovat, celou instalaci jsem proved tak nějak bez rozmyslu a do toho jsem si v něm sám udělal dost paseku s tím, že to dám do pořádku až bude vhodná chvíle (nikdy). Začal bych asi zálohou všech dat na DVD, CD, pendrive a co bude po ruce. Jelikož mi moje konfigurace v podstatě bohatě stačí (MSI kt4a-v/Athlon 2500+/768MB RAM/HD20/HD40/HD80), z HW chci koupit jen novou grafiku, protože moje GF2 má jen 64MB, takže mi časem vyskakujou černý okna. Do grafáren moc nevidim, koupim si něco použitýho na allegro.pl v ceně 150-200 Złotych (asi 1000-1500Kč), jde mi hlavně o to, aby to mělo alespoň 128MB, raději 256. Preferuju zase GF, ale jestli má někdo z vás lepší nápad...

    Teď nastává problém, jak podělit disky? 40GB je nějakej podezřelej, vydává při startu divný zvuky, ten půjde na testy jiných dister, pak mám 20 a 80GB, rozumný asi bude umístit OS a swap na dvacítce a zbytek na osmdesátce, co? Hlavní a podstatnou změnou je, že chci přítulce zrušit widle, v MDV se celkem vyzná, ale jestli má někdo lepší nápad (bez účasti MS®), sem s nim! 20GB na dualboot stačí (kua, jak se vůbec dělá dualboot dvou linuxů (BSD)??? dělal jsem to jen s widlema...), sice bude trochu fňukat (MDV jí nepřečetla jedno DVD, nevim, asi je to mezerama v názvu), ale bude to krásnej novej začátek ;). Ukazoval jsem jí Fedoru a KateOS a ty se jí docela líbily (vizuálně), ale jde mi hlavně o to, aby si mohla všechno naklikat, našla to co potřebuje i přes widlácký návyky, aby to nebylo něcobuntu a aby s tim nebylo moc sr*ní (volil bych profil v MDV).

    Můžete mi někdo poradit, kde mám hledat maily z Kmailu? Půjde se pak přehodit na Thunderbird aniž bych o ně přišel? Nic podobného jsem nikdy nedělal, takže jestli mi někdo poradí, na co si mam dsát bacha, budu strašně vděčnej, nerad bych přišel o něco důležitýho, nebo zku*vil něco jinýho :D Jestli někdo máte s podobnou "operací kulový blesk" zkušenosti, sem s tim a nešetřete písmenkama ;)

    předem dík!        

    Hodnocení: 71 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    kotyz avatar 26.6.2008 18:58 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Priste tam dej obrazek pravitka - laskavy ctenar pochopi a admin neodstrani ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.6.2008 19:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    kotyz avatar 26.6.2008 19:17 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Este by na nem mohla bejt lihovkou znacka u 18 cm (aby to trklo fakt kazdyho) ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 26.6.2008 19:20 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Mame i specialni meridla. Dokonce to jde i online ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 26.6.2008 19:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    LOL, ten online test (na me) sedi presne!
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.6.2008 19:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Vyšlo mi ještě míň :-D
    kotyz avatar 26.6.2008 19:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    U me se trefili ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    27.6.2008 16:12 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    mne vyslo 17.5 ;) myslim, ze mam ale o nieco menej, musim to niekedy checknut
    kotyz avatar 26.6.2008 19:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Za 1000 - 1500,- by byla uplne nova low-profil, low-end, low-cost, pasivne chlazena GeForcka (treba 6200 jako mam ja ve starsim a slabsim stroji). Na aukci bych se vy*** a to zvysoka, koupil sem tam GF4 ktera vubec nefungovala (aspon nebyla draha).

    System a swap bych dal spis na tu 80 -> bude z nich nejnovejsi, takze bych cekal lepsi parametry (kdyz srovnam svy stary WD tak 10 - 20 maji este 5400 ot./min. a 80 uz ma 7200 a vetsi cache (ale to bude tim ze sem si cilene koupil model s vetsi cache). A nad 80 uz maj fluidni loziska takze ani tolik nervou. Nevim jestli mas WD nebo jinoou znacku, ale system a swap patri na nejrychlejsi disk. Na mp3 a filmy staci pomalejsi, tam zalezi spis na kapcite. Kdyz ti po koupi grafiky neco zbyde, vraz to do novyho disku, treba 120 nebo 200 GB a vraz ho tam misto ty umirajici 40 (tu muzes rozebrat, sou tam silny magnety co se vzdycky hodi a z ploten se da udelat naka dekorace).

    Mozna by ses do +- 1600,- vesel s diskem i grafikou (jen co sem rychle nasel na czc.cz, dalo by se najit i neco lepsiho porad jeste za dobrou cenu).
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.6.2008 19:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Je k mání i GF7300 nová, 2 roky záruka ;-), s tim diskem (20-WD, 80-Samsung) máš pravdu, vůbec mi to nedošlo...
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.6.2008 19:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    ...jo, a s tim novim siskem, já s těch 140GB mam zaplněnejch asi 35, s čeho 10 jsou ty widle, zatim nemam důvod ;-)
    kotyz avatar 26.6.2008 19:34 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Problem je ze rychly disky s velkou cache se nedelaj v malejch kapacitach (pominme drahej 75 GB WD Raptor s 10 000 ot./min. nebo naky serverovy SCSI Cheetahy co maji dokonce 15 000 ot./min. - i tohle sem uz videl v aukci za slusnou cenu, otazka je jestli by to taky fungovalo, navic nutna investice do SCSI radice, kabelu a terminatoru, disky ze serveru mivaj vetsinou SCA rozhranni kvuli odebirani za chodu takze jeste redukce - dva takovy IBM disky mam a sou mi k prdu ikdyz mam SCSI radic).

    Holt by system mel prvni pulku disku pro sebe a na zbytku by byly data a ostatni disky by byly na zalohy a testovani (tady by nebyl od veci suplik na disk).

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.6.2008 19:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Šuplik, to taky neni blbej nápad. Mít jeden disk a šuplik v rajdu. Než jsem viděl cenu, myslel jsem na zálohu i o USB disku.
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.6.2008 19:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Teď si mi nasadil brouka do hlavy... :-D
    kotyz avatar 26.6.2008 19:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Ja mam 500 GB usb disk WD, drahej byl, ale vyplatilo se to. Pak jeste hlinikovej usb/firewire ramecek DoDo (dodelej doma, disk neni soucasti baleni). To ocenis v momente kdy ti budou agenti BSA/OSA klepat na dvere - rychle odpojit a schovat na dno perinaku/skrine/kvetinace a zadny video z bezpecnostni kamery s vrazdou prezidenta ani tech pul tera pornacu nenajdou. Jen cistej linux bez jedinyho nesvobodnyho softwaru nebo kousku multimedii ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    otasomil avatar 26.6.2008 21:21 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Reinstall
    Myslis ze se agenti BSA vyznaji v Linuxu a dokazi primountovat Linuxovou partition ?
    Eventuelne jestli zabavi PC cely ?
    To by byla docela pr**l kdyby donesly svymu nadrizenymu zabaveny pc bez HDD (tenky klient).
    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    kotyz avatar 26.6.2008 22:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstall
    Pri pochybnostech berou vsechno ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.6.2008 12:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstall
    ...i kazety na Atari :-D
    26.6.2008 19:16 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    /home/amigapower/Mail :-)
    vencour avatar 26.6.2008 19:16 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?

    Kmail má data v ~/kde/share/apps/kmail, v ~/kde/share/apps/kabc je adresář.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    26.6.2008 19:17 Peto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Dualboot sa dá jednoducho spraviť že v grube dám odkaz na jadro druhého linu.
    kozzi avatar 26.6.2008 19:44 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    V dnešní době jsou HDD opravdu dost levné, takže bych možná doporučil přikoupit nějakej disk a tím pořešit i tu zálohu. Ono cpat data na disk je opravdu rychlejší než zálohovat to na různá jiná média. Jinak dualboot se dělá snadno. Většina dnešních dister ti druhý linux detekuje a přídá ti volbu do grubu, takže při startu budeš mít na výběr do kterýho chceš. Jinak pokud by to distro s jakýhokoliv důvodu neudělalo dá se to snadno do toho grubu dopsat, jen je dobrí si někde uložit obsah menu.lst z předchozího distra (kvůli názvům obrazu jádra a initrd). Jinak co se týče grafiky tak určitě vol nvidia opravdu sní nebývají problémy.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.6.2008 19:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    jj, O.K. jen na ten novej disk bych fakt asi neměl co nahrát :-D
    kozzi avatar 26.6.2008 19:52 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Můžeš si tam třeba ukládat statistiku měření tvého penisu i s fotodokumentací ;-)
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.6.2008 19:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    :-D a disk bych nazval "FALUS" :-D
    kotyz avatar 26.6.2008 19:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    A co fotky? Jen za posledni dva roky mam tech vlastnich asi 2GB a to mam este nektery cizi ...

    Kazdej den vyfot vsechny svoje kocky a bude ti to pomalu nabejvat ... ;-)

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kozzi avatar 26.6.2008 20:00 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    A když tam přihodí i nějaké video tak to bude hned zaplněný.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    kotyz avatar 26.6.2008 20:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Jeste k fotkam - videl sem u tebe na strankach fotku Dony s andelskyma kridlama a zpusobilo mi to strednedobej zachvat smichu ... :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 26.6.2008 22:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Tohle bylo mozna lepsi napsat samostane a ne jako reakci na sebe ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.6.2008 11:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    jj, to bylo na speciální andělskou šou v Lublině, já udělal z drátu kostru, mladá to obšila, dva večery na to našívala peříčka, pak se šla vykoupat a mezitim to Dona celý rozsápala :-D pak je tam našívala znova po cestě :-D
    kotyz avatar 27.6.2008 12:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    A byla z toho cela nadsena co? Z ty fotky na me kouka jako na vraha ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.6.2008 13:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Ze začátku se vztekala, ale pak už to bylo jak kdyby byly její od vždycky :-D Všichni si jí tam fotili, dokonce máme i fotku v časáku KOT ;-)
    David Ježek avatar 26.6.2008 21:10 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Radeon X1550 s 256MB DDR2 stojí 340 Kč (~48 Zl), ale má GPU RV516. sakra ale za tuhle cenu člověk nekoupí ani gf6200 :-S
    kotyz avatar 26.6.2008 22:39 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Njn, ale je to ATi ... :-/
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    27.6.2008 06:47 phero | skóre: 17 | blog: techblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    tak jestli s RV516 chodi dostatecne dobre RadeonHD tak je to spis vyhoda
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.6.2008 11:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Mohl by si to trochu rozvést? Já jsem v tomhle úplnej laik :-( V podstatě mi nejde ani tak o rychlost výpočtu, ale o velikost paměti, takže tohle mi přijde jako dobrý řešení, jen se bojim toho Radeona, ovladače, podpora a tak...
    David Ježek avatar 27.6.2008 13:31 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    jak je na tom RV516 z hlediska ovladačů nevím, jen mohu říci, že v ČR je za uvedenou cenu (aktuálně) skladem: http://www.rychlyshop.cz/Main.aspx?CLS=PRODUCT&PRO_CODE_EQ=736949
    27.6.2008 07:03 mamlas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Na ty disky plácni LVM(pokud jim teda věříš). Někde tu byl seriál o LVM, je to prosté jak bulharská striptérka.
    kotyz avatar 27.6.2008 09:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Neni ta hlaska vypujcena od s0 ?
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    David Watzke avatar 27.6.2008 10:01 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Ne, to bylo v Red Dwarfu.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    kotyz avatar 27.6.2008 10:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Aha, takze to je puvodni zdroj. Ja ji mam spojenou s s0 ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    default avatar 27.6.2008 14:57 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    JoJo, ty kočky na Tvejch stránkách jsou fakt boží! Vypadaj úžasně. Já mám mourka Angrešta; a vůbec — kočky jsou super :-)
    kotyz avatar 27.6.2008 15:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Me se ty Devon Rexky nejdriv vubec nelibili, ale cim dyl na ne koukam, tim vic se mi libej (a taky sem videl na nakym plakatu v MF DNES kde bylo asi 30 ras kocek co sou ted nejvic 'in' neco mnohem horsiho).

    Angrest taky dobrej - takovej typickej ceskej kocour. Meli sme podobnyho, jen byl celej cernej ...

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 27.6.2008 15:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Jo a ten nas se menoval Mikeš ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    default avatar 27.6.2008 18:06 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    No on je Angrešt taková pouliční směska. Kamarádka ho zachránila před mrazem na Moravě někde u pole, když byl ještě kotě. Veterináři se shodli, že měl jednoho předka čistokrevnýho, protože má výstavní mourování a chrup. Povahu má naštěstí po tom druhým :-)

    Více fotek je na stránkách bratra (tady a tady, respektive tady). Já sám foťák nemám, takže ho sám nafotit nemůžu.

    Výběr fotek: u rodičů na skříni, na mém bývalém počítači v bývalém bytě a takhle vypadám já z kočičí perspektivy
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.6.2008 09:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Člověče! Přihlaš Angrešta do nějakýho klubu a jdi s nim na výstavu, kočky domácí mají svojí vlastní kategorii a best in show, je nádhernej! kočka/den stojí okolo 650Kč, ale Angrešt má fak šanci na pohár! Já chci s naší Lillith udělat to samé, zatím má ale prioritu Dona a její tituly, finančně to totiž zvládám tak, tak a ještě přijel Greebo, který se také musí ukázat...
    default avatar 28.6.2008 21:24 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Mám v plánu s ním zajít. Aspoň by dostal konzervu :-D Jenže mám pořád na starosti jiný věci. Teď mě čeká zahraniční služební cesta, která se s každým týdnem přiblíží o týdny dva. Měl bych jít dělat něco, v čem nebudu tak dobrej a tudíž žádanej; měl bych čas třeba na Angrešta :-/
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.6.2008 21:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    kočka/den stojí okolo 650Kč
    To je za chovnou kočku, klecné za domácí je podstatně levnější, jen si musíš sehnat něco na dno klece a ušít záclonky... :-D
    default avatar 29.6.2008 10:00 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    jen si musíš sehnat něco na dno klece a ušít záclonky... :-D
    Peníze, vystélka a záclonky nejsou žádný problém. Problém je s časem. Předpokládám, že to zabere tak zhruba týden včetně příprav. No, až se vrátím (jestli se vrátím), tak do toho půjdu. Jenže to bude až v zimě a já mám zimu asi tak rád jako sršně za košilí či produkty společnosti Microsoft :-D A když už jsme u toho, tak do této kategorie propadák měsíce se ještě úspěšně zařadilo CVS, Eclipse a Tomcat :-D Nad server.xml jsem uronil nejednu slzu, když jsem si uvědomil neexistenci obdoby utility asadmin
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.6.2008 09:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    :-D Devon Rex způsobuje závislost! :-D

    ...to v tom MF byly určitě na prvním místě British shorthare, co? V Čechách jich jsou mraky, 25% vystavovanejch koček...
    kotyz avatar 28.6.2008 11:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Tam poradi nebylo, ale Devon Rexka tam byla taky, pak nejaky British nebo Scottish neco a pak nejaka kocka uplne bez chlupu (a byla nejdrazsi a nejnarocnejsi na udrzbu).

    Uz nevim kde to skoncilo, schoval sem si akorat psi, ktery vysli tejden predtim (tam je to zas samej labrador a retrivr, dokonce tam snad ma nalepku 'rodinny pes').

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.6.2008 12:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Sphinx, cena začíná na 30 000Kč a musíš ho mejt jak malý děcko, hlavně nemá ani řasy takže se musí dávat bacha na bordel v očích kterej se nemá o co zachytit...
    kotyz avatar 28.6.2008 13:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Tam psali primo ze 'se musi kazdy den otrirat jelenici, aby se zbavila kozniho mazu' :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 27.6.2008 15:39 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Jeste takova drobnost, jaka je spravna vyslovnost pro 'Dona Skarabeusz*PL'? Je tam 'š'?
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    27.6.2008 15:51 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Jo. A pocitam ze to je ze "Skarb", cili poklad :-) Pokud se teda nema ambici stat ministryni :-)
    kotyz avatar 27.6.2008 19:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Ja si teda kdyz slysim 'Skarabeus', predstavym Vrubouna posvatnyho (egyptskyho), toho brouka co si pred sebou vali tu vonavou kulicku ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    27.6.2008 20:43 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    No jo, Kaptah... To mne nenapadlo.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.6.2008 09:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    jj, je to "š". S broukem taky trefa :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.6.2008 09:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Ještě dodatek: skarabeusz je název chovné stanice ve které se narodila a u koček funguje jako příjmení ;-)
    kotyz avatar 28.6.2008 11:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Nejen u kocek. Nevybira se jeste i jmeno aby zacinalo na konkretni pismeno? Neco o tom uz sem taky slysel (jedna znama ma chovnou stanici na psy, ale nema je s papirama, takovej lower level) ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.6.2008 12:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    jj, máš pravdu, u psů, morčat (také jsou bezsrsté rasy), myší (taky jsou bezsrstý), nebo králíků je to stejně. Jména se přidělují podle vrhú, první-A, druhý-B, atd., ale nepraktikuje se to všude, třeba Greebo (z NL) jsme si mohli pojmenovat sami (Pratchett).
    kotyz avatar 28.6.2008 11:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    A zmen si pls avatar, ja se vzdycky leknu kdyz ho vidim a trva mi par chvili nez mi docvakne ze to neni 'on' ... :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.6.2008 12:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Náhodou, ta liška zakouslá v oku a držící mu hubu, aby z něj nevypadla další perla, je hustá, ne? Změnu plánuju, ale nevim jestli se přestaneš lekat... :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.6.2008 12:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    tywoe! tak teď jsem si zas prolejzal starší diskuze na který jsem dřív nějak nenašel čas, všimnul jsem si drobné evoluce v hláškách :-D je vidět, že se nechce moc opakovat a vymejšlí pořád lepší a lepší perly :-D
    PT: Vy jste tedy asi fakt nějakej postiženej nebo neskutečně blbej chlap.
    Nedal by se napsat nějake skript, co by ty pí*oviny automaticky někam zapisoval??? :-D :-D :-D
    kotyz avatar 28.6.2008 13:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Nevim, ale primlouval bych se za to, aby kdo si je zapisuje udelal cookie file do fortune. A ja bych pak na to treba udelal PKGBUILD a balicek -> fortune-mod-cs-ptomes. Uz me ty co mam ted (mod-bofh, mod-cs a mod-cs-reddwarf) nicim neprekvapi/nepotesi ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 28.6.2008 16:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Ono ani kdyz se fo toho zapocitaji i jiny nez cesky, tak tam tech kolacku moc nemame ...

    A mlcici konzole je desive nudna konzole, kdyz po otevreni vysype pokazdy jinou (nejlepe vtipnou) hlasku, tak to cloveka potesi ;-)

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 28.6.2008 13:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reinstal! Co? Jak? Proč?
    Dobrej je, ale desivej!
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.