abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:11 | IT novinky

    Evropská komise schválila český plán na poskytnutí státní pomoci v objemu 450 milionů eur (téměř 11 miliard Kč) na rozšíření výroby amerického producenta polovodičů onsemi v Rožnově pod Radhoštěm. Komise o tom informovala v dnešní tiskové zprávě. Společnost onsemi by podle ní do nového závodu v Rožnově pod Radhoštěm měla investovat 1,64 miliardy eur (téměř 40 miliard Kč).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 06:11 | Komunita

    Microsoft v příspěvku na svém blogu věnovaném open source oznámil, že textové adventury Zork I, Zork II a Zork III (Wikipedie) jsou oficiálně open source pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:55 | Komunita

    První prosincový týden proběhne SUSE Hack Week 25. Zaměstnanci SUSE mohou věnovat svůj pracovní čas libovolným open source projektům, například přidání AI agenta do Bugzilly, implementaci SSH v programovacím jazyce Zig nebo portaci klasických her na Linux. Připojit se může kdokoli.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 22:00 | IT novinky

    Google oznámil, že Quick Share na Androidu funguje s AirDropem na iOS. Zatím na telefonech Pixel 10. Uživatelé tak mohou snadno přenášet soubory z telefonů s Androidem na iPhony a obráceně.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 8.5 (8.5.0) skriptovacího jazyka PHP používaného zejména k vývoji dynamických webových stránek. Přináší řadu novinek a vylepšení (URI Extension, Pipe Operator, Clone With, …). Vydána byla také příručka pro přechod z předchozích verzí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | IT novinky

    Evropská komise zahájila tři vyšetřování týkající se cloudových platforem Amazon Web Services (AWS) a Microsoft Azure. Evropská exekutiva, která plní také funkci unijního antimonopolního orgánu, chce mimo jiné určit, zda jsou americké společnosti Microsoft a Amazon v cloudových službách takzvanými gatekeepery, tedy hráči, kteří významně ovlivňují provoz internetu a musí dle nařízení o digitálních trzích (DMA) na společném trhu

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 12:33 | IT novinky

    Společnost Meta Platforms vyhrála ostře sledovaný spor o akvizici sítě pro sdílení fotografií Instagram a komunikační aplikace WhatsApp. Podle amerického soudu firma jejich převzetím neporušila antimonopolní zákon, protože si tak nemonopolizovala trh sociálních sítí. Žalobu na Metu podala před pěti lety americká Federální obchodní komise (FTC). FTC argumentovala, že Meta, tehdy známá jako Facebook, koupila tyto dvě společnosti v letech 2012 a 2014 proto, aby s nimi nemusela soutěžit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:11 | IT novinky

    Home Assistant včera představil svůj nejnovější oficiální hardware: Home Assistant Connect ZBT-2 pro připojení zařízení na sítích Zigbee nebo Thread.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    19.11. 19:44 | Nová verze

    Byla vydána verze 9.1 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a informačním videu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    19.11. 17:44 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem zůstává El Capitan od HPE (Cray) s výkonem 1,809 exaFLOPS. Druhý Frontier má výkon 1,353 exaFLOPS. Třetí Aurora má výkon 1,012 exaFLOPS. Nejvýkonnější superpočítač v Evropě JUPITER Booster s výkonem 1,000 exaFLOPS je na čtvrtém místě. Nejvýkonnější český superpočítač C24 klesl na 192. místo. Karolina, GPU partition klesla na 224. místo a Karolina, CPU partition na 450. místo. Další přehledy a statistiky na stránkách projektu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (35%)
     (46%)
     (19%)
     (18%)
     (23%)
     (15%)
     (23%)
     (15%)
     (17%)
    Celkem 376 hlasů
     Komentářů: 17, poslední 19.11. 21:57
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    xxxs avatar 26.5.2009 23:13 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009

    zo starych veci bolo citit, ze su pisane na hranici mozneho, presne na zelezo. prislo nieco nove, tak to bola naozaj novinka. sucasne novinky neprekvapia nikoho. a ked si bol mlady, tak si vnimal intenzivnejsie. jasne, ze nostalgia vitazi. a urcite si ani casto neslopal.

    27.5.2009 07:14 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    zo starych veci bolo citit, ze su pisane na hranici mozneho, presne na zelezo.
    Dnes tomu lidi říkají "ta hra zas má nároky".
    sucasne novinky neprekvapia nikoho.
    Ale překvapí.
    a ked si bol mlady, tak si vnimal intenzivnejsie.
    Asi tak.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    27.5.2009 10:14 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009

    skor by som povedal, ze dnesne hry su skor velmi neefektivne naprogramovane (a je to take zlozite, ze sa to ani nikto nesnazi optimalizovat);

    |🇵🇸 avatar 27.5.2009 10:19 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Spíš je to dáno spoluprací s výrobci HW: "Naprogramovali jsme parádní hru a běží to i na staré GeForce4!" --- "Přidejte tam pár cyklů, ať to má větší nároky a zákazníci si kvůli tomu koupí nový HW."
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    27.5.2009 10:47 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Jistě. A proto pak v recenzích vídáme velké upozornění, až křik, pokud má hra nadstandardní nároky.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    27.5.2009 10:50 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    skor by som povedal, ze dnesne hry su skor velmi neefektivne naprogramovane (a je to take zlozite, ze sa to ani nikto nesnazi optimalizovat);
    To je to samé jako byste tvrdil, že jádro linuxu je neefektivně naprogramované, protože je tak složité, že se to ani nikdo nesnaží optimalizovat.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    vencour avatar 26.5.2009 23:58 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009

    Pěkná nostalgie. Byly doby, kdy jsem v Elite chtěl zkusit ruční přistávání. Dneska už sním méně často.. K Fronťákovi jsem se dostal jen jako kibic a u toho zůstane.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    27.5.2009 00:18 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Byly doby, kdy jsem v Elite chtěl zkusit ruční přistávání.
    Chtěl zkusit? A jak jsi přistával když jsi ještě neměl přistávací automat?
    vencour avatar 27.5.2009 08:44 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009

    No právě, to vyletělo, narazilo do toho rotujícího a letělo od začátku. Moc dlouho to nevydrželo bavit ;-), co pamatuju, tak se nějak korigovalo otáčení lodi v ose toho docku přip přistávání. Když se to umělo.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    27.5.2009 09:47 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Já hrával Elite ještě na ZX Spectru, a tam se projevovala jedna pozoruhodná chyba - ze začátku vesmírné stanice rotovaly pěkně poslušně podél osy, která procházela vstupní branou, takže s trochou praxe nebyl problém zesynchronizovat otáčení lodi s otáčením stanice. Ale asi tak po půl hodině hraní se vždycky něco podělalo, a najednou se stanice začaly točit i kolem nějaké další osy, a s přistáváním byl konec. Ale dokud to takhle neblblo, tak zase takový problém přistát nebyl.
    27.5.2009 10:23 Luboš Luňák | skóre: 19 | blog: Seli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Šlo to ještě daleko jednodušeji - přiletět blízko, namířit se na vstupní bránu, s lodí nerotovat, ale počkat, až se stanice rotací zarovná ... no a potom ohulit motory na plno a vletět dovnitř, než stanice stihne odrotovat dál. Kupodivu žádné rychlostní omezení, holt ty pokročilé technologie budoucnosti :).
    27.5.2009 11:41 vita
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009

    Přesně tak jsem také přistával.

    Salamek avatar 27.5.2009 00:19 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    To bych si aji zapařil, čas opravit amigu co se válí kamošovi ve sklepě :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    27.5.2009 10:30 edois
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Amigu opravovat nemusis, koukni na http://tom.noflag.org.uk/glfrontier.html :)
    27.5.2009 00:34 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Na to jak je to stare je to nadherne. Tyto hry se mi sice vyhly, ale podobne nostalgicke pocity zazivam u war2. To se proste neda popsat. Hlavne ty vzpominky, kdyz jsem to jaky maly kluk v roce 1996(to mi bylo nejakych sedm) hral u bratrance a anglicky jsem umel jen par slovicek. Nepopsatelna atmosfera. :-)
    |🇵🇸 avatar 27.5.2009 10:08 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Něco podobného jsem zažíval až s NFS, NHL '99, Tiberian Sun, Age of Empires a Tirianem 2000... Prostě to první je to první.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    xvasek avatar 27.5.2009 11:07 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009

    No, já to zažívám u hodně her - od pecek na Spectrum (nedávno jsem musel otočit Target Renegade - ten emulátor se mi neměl dostat pod ruku, jinak Ultimate a spousta dalších...), po PC klasiky (BadStreet, Stunts, Dune 2, TT, Populous I, II, Pinball Fantasies, AVP, NFS...). Taky jsem si jistý, že až uvidím za pár let nějaké video z HL2, Painkillera, Mafie nego GTA, udělá to se mnou to stejné. Hra musí být prostě dostatečně stará a dostatečně dobrá, na technologii nezáleží. Celkově mi přijde, že počet dobrých her za rok klesá, momentálně se číslo pohybuje někde mezi 0.5 a 1, dřív to bývaly i tři kousky - ale možná jenom nejsem ve střehu.

    27.5.2009 11:13 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    To nejste, obvykle jsou to tak ty tři hry ročně.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    27.5.2009 15:49 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Zaleží na vkusu - od té doby se docela dost změnilo rozložení žánrů.
    |🇵🇸 avatar 27.5.2009 15:51 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Dnes je každá druhá hra FPS/RTS... jde tam vůbec vymyslet něco nového? Dříve to byly arkády, adventury...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    |🇵🇸 avatar 27.5.2009 11:13 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Už několik let herní scénu vůbec nesleduji, ale kolem roku 2000 byla úroda hojná: AoE2, C&C: RA2, Diablo 2, Baldur's Gate 2, Warcraft 3... Když jsem naposledy nahlédl do herních magazínů a podobně kolem roku 2005/2006, situace nebyla ani zdaleka tak úžasná...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    27.5.2009 11:22 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Už několik let herní scénu vůbec nesleduji
    Tak do toho nemluvte :-D
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    hikikomori82 avatar 27.5.2009 00:57 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Ja som si moju prvu mys (A4 tech, 1000 Kcs, nefungovala ked na nu svietilo slnko) kupil len kvoli Dune II k mojej 286-tke.
    27.5.2009 11:46 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Hry jsem aktivně hrál naposledy někdy v minulém století (od té doby si najdu čas akorát na GTA, bohužel v případě IV na to nemám hw :-().

    Ale teď se ty staré pecky začínají reinkarnovat v podobě verzí pro iPhone, takže můžu navázat tam, kde jsem přestal. :-) Aktuálně mám Full Throttle od Lucas Arts, Simon The Sorcerer, Wolfenstein 3D a xplane. Ještě by to chtělo něco na způsob GTA Vice City.
    28.5.2009 01:22 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Gta jednicka a dvojka byly uzasne. Ale od te doby se to hodne zmenilo a na muj vkus je to ted moc 3D. ;-) Jednicka byla imho nejlepsi.
    28.5.2009 07:37 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    To mi vykládej. Kvůli GTA I jsem u rodičů škemral a přemlouvaal, aby mi rozšířili RAM z 8 MB (původně byla dokonce 4 MB) na 40 MB (na 8 to prostě padalo) a strávil jsem u GTA I půlku svého mládí (dostává to nový rozměr, když si člověk uvědomí, že to vlastně nešlo uložit a člověk musel těch 6 mega nahrát v jednom zátahu, mise se nedaly opakovat, etc.).

    Ale to jsou sentimentální řeči. ;-) Sice jsem taky GTA III přepínal z 3D do pohledu ze shora, ale pak jsem si uvědomil, že 3D je 3D a k této hře to pasuje.

    Příběhově se mi zatím nejvíc líbilo Vice City a možnostmi (a vším) pak San Andreas. IV jsem ještě nehrál, takže nemůžu posoudit. Bohužel nemám žádné dělo a ani konzoli. fňuk :-( Ale San Andreas mám na svém počítači už od jeho vydání a ještě se mi neomrzelo. Mám z té doby dokonce uložené hry. :-)
    28.5.2009 08:07 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Pokud se líbilo originální GTA III tak IV stojí za to.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.