abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 258 správce systému a služeb systemd (GitHub).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:11 | Nová verze

    Byla vydána Java 25 / JDK 25. Nových vlastností (JEP - JDK Enhancement Proposal) je 18. Jedná se o LTS verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:44 | Humor

    Věra Pohlová před 26 lety: „Tyhle aféry každého jenom otravují. Já bych všechny ty internety a počítače zakázala“. Jde o odpověď na anketní otázku deníku Metro vydaného 17. září 1999 na téma zneužití údajů o sporožirových účtech klientů České spořitelny.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:33 | Zajímavý článek Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 143.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Nově se Firefox při ukončování anonymního režimu zeptá, zda chcete smazat stažené soubory. Dialog pro povolení přístupu ke kameře zobrazuje náhled. Obzvláště užitečné při přepínání mezi více kamerami. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 143 bude brzy k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána betaverze Fedora Linuxu 43 (ChangeSet), tj. poslední zastávka před vydáním finální verze, která je naplánována na úterý 21. října.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Nová verze

    Multiplatformní emulátor terminálu Ghostty byl vydán ve verzi 1.2 (𝕏, Mastodon). Přehled novinek, vylepšení a nových efektů v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 4.5 (𝕏, Bluesky, Mastodon) multiplatformního open source herního enginu Godot (Wikipedie, GitHub). Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.9. 21:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (Mastodon) nástroje pro záznam a sdílení terminálových sezení asciinema (GitHub). S novou verzí formátu záznamu asciicast v3, podporou live streamingu a především kompletním přepisem z Pythonu do Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.9. 21:00 | Komunita

    Canonical oznámil, že bude podporovat a distribuovat toolkit NVIDIA CUDA (Wikipedie) v Ubuntu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (50%)
     (100%)
     (0%)
     (0%)
     (0%)
     (17%)
     (33%)
     (0%)
     (17%)
    Celkem 6 hlasů
     Komentářů: 1, poslední dnes 13:49
    Rozcestník

    Frontier Elite - II . . . rok 2009

    26.5.2009 22:45 | Přečteno: 1453× | opilecké výjevy | poslední úprava: 26.5.2009 23:06

    Sorry, jsem už dneska nachcanej, převálcovala mně nostalgie... Obracím se na příznivce starých dobrých her, nejde mi o nic, ta anketa mi asi kvůli "mlaďasům" asi aky nic neřekne, ale cítím tu potřebu to aspoň zkusit... Náhodou jsem na na youtube narazil na remake úvodní animace týhle kultovní Amiga hry, grafika a hudba..., no co si budeme povídat, o X tříd lepší technologie, ale atmosféra??? To se nedá porovnávat...
    soory, microblog...
    ...ten system tady je pojebanej, takže video nemůžu vložit rovnou, teprve po uveřejnění, proto prosím o pár minutek strpení na editaci... ;)

    sorry, hodil jsemm tam první video dvakrát, ale díky technologickým (ne)možnostem nejsem schpopen se ho zbavit...

    ...musim uznat, že po grafický stránce mně zaujala verze třetí-nesoutěžní, moc hezky udělaný až na tu muziku a engine, nicméně nemyslete že klasická Amiga by tohle nezvládla, pro mých 450mips na 68060 by taková animace byla "bułka z masłem", čili houska s máslem, patnáct let není až tak dlouhá doba... ;-)        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Která verze je lepší?
     (68 %)
     (3 %)
     (29 %)
    Celkem 31 hlasů

    Anketa

    Hrál jsi tu hru?
     (63 %)
     (38 %)
    Celkem 40 hlasů

    Videa





    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    xxxs avatar 26.5.2009 23:13 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009

    zo starych veci bolo citit, ze su pisane na hranici mozneho, presne na zelezo. prislo nieco nove, tak to bola naozaj novinka. sucasne novinky neprekvapia nikoho. a ked si bol mlady, tak si vnimal intenzivnejsie. jasne, ze nostalgia vitazi. a urcite si ani casto neslopal.

    27.5.2009 07:14 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    zo starych veci bolo citit, ze su pisane na hranici mozneho, presne na zelezo.
    Dnes tomu lidi říkají "ta hra zas má nároky".
    sucasne novinky neprekvapia nikoho.
    Ale překvapí.
    a ked si bol mlady, tak si vnimal intenzivnejsie.
    Asi tak.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    27.5.2009 10:14 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009

    skor by som povedal, ze dnesne hry su skor velmi neefektivne naprogramovane (a je to take zlozite, ze sa to ani nikto nesnazi optimalizovat);

    |🇵🇸 avatar 27.5.2009 10:19 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Spíš je to dáno spoluprací s výrobci HW: "Naprogramovali jsme parádní hru a běží to i na staré GeForce4!" --- "Přidejte tam pár cyklů, ať to má větší nároky a zákazníci si kvůli tomu koupí nový HW."
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    27.5.2009 10:47 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Jistě. A proto pak v recenzích vídáme velké upozornění, až křik, pokud má hra nadstandardní nároky.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    27.5.2009 10:50 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    skor by som povedal, ze dnesne hry su skor velmi neefektivne naprogramovane (a je to take zlozite, ze sa to ani nikto nesnazi optimalizovat);
    To je to samé jako byste tvrdil, že jádro linuxu je neefektivně naprogramované, protože je tak složité, že se to ani nikdo nesnaží optimalizovat.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    vencour avatar 26.5.2009 23:58 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009

    Pěkná nostalgie. Byly doby, kdy jsem v Elite chtěl zkusit ruční přistávání. Dneska už sním méně často.. K Fronťákovi jsem se dostal jen jako kibic a u toho zůstane.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    27.5.2009 00:18 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Byly doby, kdy jsem v Elite chtěl zkusit ruční přistávání.
    Chtěl zkusit? A jak jsi přistával když jsi ještě neměl přistávací automat?
    vencour avatar 27.5.2009 08:44 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009

    No právě, to vyletělo, narazilo do toho rotujícího a letělo od začátku. Moc dlouho to nevydrželo bavit ;-), co pamatuju, tak se nějak korigovalo otáčení lodi v ose toho docku přip přistávání. Když se to umělo.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    27.5.2009 09:47 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Já hrával Elite ještě na ZX Spectru, a tam se projevovala jedna pozoruhodná chyba - ze začátku vesmírné stanice rotovaly pěkně poslušně podél osy, která procházela vstupní branou, takže s trochou praxe nebyl problém zesynchronizovat otáčení lodi s otáčením stanice. Ale asi tak po půl hodině hraní se vždycky něco podělalo, a najednou se stanice začaly točit i kolem nějaké další osy, a s přistáváním byl konec. Ale dokud to takhle neblblo, tak zase takový problém přistát nebyl.
    27.5.2009 10:23 Luboš Luňák | skóre: 19 | blog: Seli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Šlo to ještě daleko jednodušeji - přiletět blízko, namířit se na vstupní bránu, s lodí nerotovat, ale počkat, až se stanice rotací zarovná ... no a potom ohulit motory na plno a vletět dovnitř, než stanice stihne odrotovat dál. Kupodivu žádné rychlostní omezení, holt ty pokročilé technologie budoucnosti :).
    27.5.2009 11:41 vita
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009

    Přesně tak jsem také přistával.

    Salamek avatar 27.5.2009 00:19 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    To bych si aji zapařil, čas opravit amigu co se válí kamošovi ve sklepě :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    27.5.2009 10:30 edois
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Amigu opravovat nemusis, koukni na http://tom.noflag.org.uk/glfrontier.html :)
    27.5.2009 00:34 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Na to jak je to stare je to nadherne. Tyto hry se mi sice vyhly, ale podobne nostalgicke pocity zazivam u war2. To se proste neda popsat. Hlavne ty vzpominky, kdyz jsem to jaky maly kluk v roce 1996(to mi bylo nejakych sedm) hral u bratrance a anglicky jsem umel jen par slovicek. Nepopsatelna atmosfera. :-)
    |🇵🇸 avatar 27.5.2009 10:08 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Něco podobného jsem zažíval až s NFS, NHL '99, Tiberian Sun, Age of Empires a Tirianem 2000... Prostě to první je to první.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    xvasek avatar 27.5.2009 11:07 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009

    No, já to zažívám u hodně her - od pecek na Spectrum (nedávno jsem musel otočit Target Renegade - ten emulátor se mi neměl dostat pod ruku, jinak Ultimate a spousta dalších...), po PC klasiky (BadStreet, Stunts, Dune 2, TT, Populous I, II, Pinball Fantasies, AVP, NFS...). Taky jsem si jistý, že až uvidím za pár let nějaké video z HL2, Painkillera, Mafie nego GTA, udělá to se mnou to stejné. Hra musí být prostě dostatečně stará a dostatečně dobrá, na technologii nezáleží. Celkově mi přijde, že počet dobrých her za rok klesá, momentálně se číslo pohybuje někde mezi 0.5 a 1, dřív to bývaly i tři kousky - ale možná jenom nejsem ve střehu.

    27.5.2009 11:13 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    To nejste, obvykle jsou to tak ty tři hry ročně.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    27.5.2009 15:49 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Zaleží na vkusu - od té doby se docela dost změnilo rozložení žánrů.
    |🇵🇸 avatar 27.5.2009 15:51 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Dnes je každá druhá hra FPS/RTS... jde tam vůbec vymyslet něco nového? Dříve to byly arkády, adventury...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    |🇵🇸 avatar 27.5.2009 11:13 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Už několik let herní scénu vůbec nesleduji, ale kolem roku 2000 byla úroda hojná: AoE2, C&C: RA2, Diablo 2, Baldur's Gate 2, Warcraft 3... Když jsem naposledy nahlédl do herních magazínů a podobně kolem roku 2005/2006, situace nebyla ani zdaleka tak úžasná...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    27.5.2009 11:22 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Už několik let herní scénu vůbec nesleduji
    Tak do toho nemluvte :-D
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    hikikomori82 avatar 27.5.2009 00:57 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Ja som si moju prvu mys (A4 tech, 1000 Kcs, nefungovala ked na nu svietilo slnko) kupil len kvoli Dune II k mojej 286-tke.
    27.5.2009 11:46 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Hry jsem aktivně hrál naposledy někdy v minulém století (od té doby si najdu čas akorát na GTA, bohužel v případě IV na to nemám hw :-().

    Ale teď se ty staré pecky začínají reinkarnovat v podobě verzí pro iPhone, takže můžu navázat tam, kde jsem přestal. :-) Aktuálně mám Full Throttle od Lucas Arts, Simon The Sorcerer, Wolfenstein 3D a xplane. Ještě by to chtělo něco na způsob GTA Vice City.
    28.5.2009 01:22 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Gta jednicka a dvojka byly uzasne. Ale od te doby se to hodne zmenilo a na muj vkus je to ted moc 3D. ;-) Jednicka byla imho nejlepsi.
    28.5.2009 07:37 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    To mi vykládej. Kvůli GTA I jsem u rodičů škemral a přemlouvaal, aby mi rozšířili RAM z 8 MB (původně byla dokonce 4 MB) na 40 MB (na 8 to prostě padalo) a strávil jsem u GTA I půlku svého mládí (dostává to nový rozměr, když si člověk uvědomí, že to vlastně nešlo uložit a člověk musel těch 6 mega nahrát v jednom zátahu, mise se nedaly opakovat, etc.).

    Ale to jsou sentimentální řeči. ;-) Sice jsem taky GTA III přepínal z 3D do pohledu ze shora, ale pak jsem si uvědomil, že 3D je 3D a k této hře to pasuje.

    Příběhově se mi zatím nejvíc líbilo Vice City a možnostmi (a vším) pak San Andreas. IV jsem ještě nehrál, takže nemůžu posoudit. Bohužel nemám žádné dělo a ani konzoli. fňuk :-( Ale San Andreas mám na svém počítači už od jeho vydání a ještě se mi neomrzelo. Mám z té doby dokonce uložené hry. :-)
    28.5.2009 08:07 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Frontier Elite - II . . . rok 2009
    Pokud se líbilo originální GTA III tak IV stojí za to.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.