abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:22 | Komunita

    Přímý přenos (YouTube) z konference LinuxDays 2025, jež probíhá tento víkend v Praze v prostorách FIT ČVUT. Na programu je spousta zajímavých přednášek.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    V únoru loňského roku Úřad pro ochranu osobních údajů pravomocně uložil společnosti Avast Software pokutu 351 mil. Kč za porušení GDPR. Městský soud v Praze tuto pokutu na úterním jednání zrušil. Potvrdil ale, že společnost Avast porušila zákon, když skrze svůj zdarma dostupný antivirový program sledovala, které weby jeho uživatelé navštěvují, a tyto informace předávala dceřiné společnosti Jumpshot. Úřad pro ochranu osobních údajů

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 19:00 | Nová verze

    Google Chrome 141 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 141.0.7390.54 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 21 bezpečnostních chyb. Za nejvážnější z nich (Heap buffer overflow in WebGPU) bylo vyplaceno 25 000 dolarů. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:11 | Upozornění

    eDoklady mají kvůli vysoké zátěži technické potíže. Ministerstvo vnitra doporučuje vzít si sebou klasický občanský průkaz nebo pas.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 17:00 | Komunita

    Novým prezidentem Free Software Foundation (FSF) se stal Ian Kelling.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:33 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za září (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Upozornění

    Vyšla kniha Počítačové programy a autorské právo. Podle internetových stránek nakladatelství je v knize "Významný prostor věnován otevřenému a svobodnému softwaru, jeho licencím, důsledkům jejich porušení a rizikům „nakažení“ proprietárního kódu režimem open source."

    javokajifeng | Komentářů: 0
    včera 01:11 | Bezpečnostní upozornění

    Red Hat řeší bezpečnostní incident, při kterém došlo k neoprávněnému přístupu do GitLab instance používané svým konzultačním týmem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.10. 23:33 | Nová verze

    Immich byl vydán v první stabilní verzi 2.0.0 (YouTube). Jedná se o alternativu k výchozím aplikacím od Googlu a Applu pro správu fotografií a videí umožňující vlastní hosting serveru Immich. K vyzkoušení je demo. Immich je součástí balíčků open source aplikací FUTO. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí AGPL-3.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.10. 22:33 | IT novinky

    Český telekomunikační úřad vydal zprávy o vývoji cen a trhu elektronických komunikací se zaměřením na rok 2024. Jaká jsou hlavní zjištění? V roce 2024 bylo v ČR v rámci služeb přístupu k internetu v pevném místě přeneseno v průměru téměř 366 GB dat na jednu aktivní přípojku měsíčně – celkově jich tak uživateli bylo přeneseno přes 18 EB (Exabyte). Nejvyužívanějším způsobem přístupu k internetu v pevném místě zůstal v roce 2024 bezdrátový

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (38%)
     (46%)
     (14%)
     (16%)
     (18%)
     (14%)
     (18%)
     (15%)
     (14%)
    Celkem 169 hlasů
     Komentářů: 11, poslední včera 07:30
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    30.7.2007 23:48 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    DVB nemám?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 31.7.2007 00:07 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    Tak si pořiď satelit, protože sem na Ukrajinu (čti jižní Čechy, ale pod tímhle názvem, když plánovali digitalizaci, nás asi neznali) přijde DVB-T za dlouho.
    Jardík avatar 31.7.2007 00:29 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    MP4Box.exe? To znamená jako co? Windows program, nebo nějaké monoidní řešení?
    Věřím v jednoho Boha.
    Cohen avatar 31.7.2007 00:46 Cohen | skóre: 21 | blog: Drobnosti | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem

    Ups. Díky za upozornění. Opraveno.

    Ne, MP4box není žádné Mono řešení. Je to psáno tuším v C nebo C++ a nativně se to kompiluje pro každou platformu. Tohle se tam dostalo nedopatřením copy & paste z webové stránky.

    OpenPGP key fingerprint: 489C 5EC8 0FD6 2BE8 9E59 B4F7 19C1 3E8C E0F5 DB61 (https://www.fi.muni.cz/~xruzick7/pgp-klic/)
    David Ježek avatar 31.7.2007 07:39 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    mno, tady v souostroví Gulag (aka Plzni) DVB-T taky zorvna moc nemáme (ano, jsou šťastlivci, kteří to berou z Domažlic), ale do H.264 komprimuju již ztraceně dlouho ;-). Jinak teď si (opět) hraju s DivX6, btw víte o tom, že na tom jejich youtube-like komunitním serveru Stage6 se válí doslova STOVKY (možná tisíce) celých filmů v DVDrip kvalitě? Namátkou sem tam narazil třeba na věci s Humhrey Boggartem, 1984 (původní z 50's s Peterem Cushingem!) nebo Stalag 17. Takže sosejte, až se vám od síťovky bude kouřit. </OT>
    Cohen avatar 31.7.2007 09:59 Cohen | skóre: 21 | blog: Drobnosti | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem

    DVB-S by mělo mít pokrytí tak zhruba všude, kde je vidět alespoň trošku rozumný kus oblohy, ne? Pokud vím, celoplošné pokrytí republiky DVB-T signálem stejně nikdy nebude a v odlehlejších oblastech se to bude muset řešit DVB-C (kabelem)/DVB-S (satelitem).

    OpenPGP key fingerprint: 489C 5EC8 0FD6 2BE8 9E59 B4F7 19C1 3E8C E0F5 DB61 (https://www.fi.muni.cz/~xruzick7/pgp-klic/)
    David Ježek avatar 31.7.2007 13:58 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    ano, ale DVB-S u ČT = cryptoworks, sraní s parabolou atd.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 31.7.2007 15:22 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    kaffeine-sc-plugin, správné klíče a cryptoworks můžeš zamávat :-)
    31.7.2007 10:32 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    a cim sa da odtial stahovat? nejak mi ani online prehravanie nefici...
    David Ježek avatar 31.7.2007 13:59 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    mno, ve wokenicich mam installnut divx6 vc. DivX Web Playeru, ten pak ve svem okne nabizi jak prehrani, tak stazeni. primo to tedy mozna nepujde, jen pres ten player.
    Jiří Poláček avatar 31.7.2007 08:27 Jiří Poláček | skóre: 47 | blog: naopak | Sivice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    Na závěr ještě čestně přiznávám, že se mi zatím nepodařilo stream přijmout přes síť, ale jen na streamujícím počítači. Jistě se však bude jednat jen o problém na firewallu nebo něco podobného.
    To se samozřejmě dá zjistit vypnutím firewallu. Jinak příslušné porty je třeba povolit pro protokol UDP.
    Sudoku omrzelo? Zkuste bobblemaze! | Statistiky jsou jak bikiny. Napoví hodně, všechno ale neukážou.
    31.7.2007 08:50 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    Jinak příslušné porty je třeba povolit pro protokol UDP.
    příslušné = nejen vyjmenované, ale i +1 (hint: RTP - RTCP)
    31.7.2007 08:38 pj
    Rozbalit Rozbalit vše automaticke probuzeni/uspani
    bylo by nejaky howto, jak udelat, aby se pc v urcitou dobu probudil neco nahral, pak uspal a v dalsi cas opet probudil, nahral atd...?
    Jiří Poláček avatar 31.7.2007 09:31 Jiří Poláček | skóre: 47 | blog: naopak | Sivice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: automaticke probuzeni/uspani
    v urcitou dobu probudil
    wakeonlan + ideálně nějaký server, který běží a umí zaslat magický paket v definovaný čas
    neco nahral
    v /etc/init.d/boot.local (či něco na ten způsob) spustit nahrávací skript
    pak uspal
    zde pomůže crontab
    a v dalsi cas opet probudil, nahral atd...?
    opakování předchozích kroků
    Sudoku omrzelo? Zkuste bobblemaze! | Statistiky jsou jak bikiny. Napoví hodně, všechno ale neukážou.
    Cohen avatar 31.7.2007 09:55 Cohen | skóre: 21 | blog: Drobnosti | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: automaticke probuzeni/uspani

    Nevýhoda wake-on-lan pro tenhle účel je, že potřebuješ jiný stroj, který ti ten počítač probudí.

    V BIOSu mého desktopu je možnost nastavit probuzení počítače v určitý čas. V kombinaci s nahráváním a následným vypnutím v nějakém startovacím skriptu by to mohlo být lepší řešení. Musí to ale umět BIOS, což asi každý neumí. (Např. v BIOSu sestřina notebooku nic takového není.)

    OpenPGP key fingerprint: 489C 5EC8 0FD6 2BE8 9E59 B4F7 19C1 3E8C E0F5 DB61 (https://www.fi.muni.cz/~xruzick7/pgp-klic/)
    31.7.2007 12:07 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: automaticke probuzeni/uspani
    http://www.bessems.biz/wakeup/ ?
    9.10.2007 22:29 Petr Dlouhý
    Rozbalit Rozbalit vše Re: automaticke probuzeni/uspani
    Probuzení PC se dá zařídit taky takhle:

    echo RRRR-MM-DD HH:MM:SS > /proc/acpi/alarm
    31.7.2007 08:42 Pitel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    Me by akorat zajimalo, jak nahravat, a zaroven se na ten nahravny stream koukat, to se mi nak nedari rozjet (asi PEBKAC).
    Cohen avatar 31.7.2007 09:51 Cohen | skóre: 21 | blog: Drobnosti | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem

    Jednoduše:

    $ dvbcat -o zaznam.mpg dvb-t "CT1" &
    $ dvbcat dvb-t "CT1" | mplayer -
    
    Můj tuner to umí. Kdyby se s vícenásobným přístupem náhodou nějaký tuner nevyrovnal, tak opět využijeme standardních unixových prostředků. Např. dvbcat dvb-t "CT1" | tee zaznam.mpg | mplayer -. Tady už je ale problém v tom, že nemůžeme nahrávat jeden program a sledovat zároveň jiný program.
    OpenPGP key fingerprint: 489C 5EC8 0FD6 2BE8 9E59 B4F7 19C1 3E8C E0F5 DB61 (https://www.fi.muni.cz/~xruzick7/pgp-klic/)
    Ondřej Kuda avatar 31.7.2007 09:56 Ondřej Kuda | skóre: 27 | blog: obcasny_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    VLC: nechate ukladat stream do souboru a soucasne se divate na to same (viz vlc http intf)
    31.7.2007 08:52 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    nějak jsem nepochopil, proč se prvně kóduje avidemuxem a pak ještě jednou ... jestliže avidemux je nevyhovující, proč ho z procesu nevynechat; jestliže se v něm dělá něco, co jinak nejde, tak proč nehodit výstup do něčeho neztrátového? - kódování ze ztrátové komprese do ztrátové komprese není zrovna přítelem kvality, nehledě na to, že je to i celkem zbytečná ztráta (procesorového) času ...
    Cohen avatar 31.7.2007 09:46 Cohen | skóre: 21 | blog: Drobnosti | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    Kóduje se jen Avidemuxem. MP4Box už jen z původního MP4 kontejneru vybere audio a video stream a zabalí je do nového MP4 kontejneru, který sám vytvoří. To už není žádné překódování videa. Je to jen zabalení do jiné obálky. MP4Box žádné rekódování ani provádět neumí. Umí jen (de)muxovat MP4 kontejner.
    OpenPGP key fingerprint: 489C 5EC8 0FD6 2BE8 9E59 B4F7 19C1 3E8C E0F5 DB61 (https://www.fi.muni.cz/~xruzick7/pgp-klic/)
    31.7.2007 12:02 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    ok, to jsem nevěděl a z blogu nepochopil :-) - ď.
    Cohen avatar 31.7.2007 13:48 Cohen | skóre: 21 | blog: Drobnosti | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem

    Tak jsem to tam trošku upřesnil.

    OpenPGP key fingerprint: 489C 5EC8 0FD6 2BE8 9E59 B4F7 19C1 3E8C E0F5 DB61 (https://www.fi.muni.cz/~xruzick7/pgp-klic/)
    1.8.2007 20:46 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    Může mi někdo, kdo chytá signál z Ostravy, potvrdit, že to na Linuxu jde naladit? Jsem přesvědčený, že nejde. Brněnský mi šel hned out of box, ale ostravský signál je prostě špatně vysílaný nebo já nevím, jak si to mám vysvětlit...
    $ scan .kde/share/apps/kaffeine/dvb-t/cz-Ostrava > channels.conf
    scanning .kde/share/apps/kaffeine/dvb-t/cz-Ostrava
    using '/dev/dvb/adapter0/frontend0' and '/dev/dvb/adapter0/demux0'
    initial transponder 618000000 0 2 9 3 1 2 0
    >>> tune to: 618000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_AUTO:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_8:HIERARCHY_NONE
    WARNING: >>> tuning failed!!!
    >>> tune to: 618000000:INVERSION_AUTO:BANDWIDTH_8_MHZ:FEC_2_3:FEC_AUTO:QAM_64:TRANSMISSION_MODE_8K:GUARD_INTERVAL_1_8:HIERARCHY_NONE (tuning failed)
    WARNING: >>> tuning failed!!!
    ERROR: initial tuning failed
    dumping lists (0 services)
    Done.
    
    
    Podotýkám pro jistotu, že jsem u rodičů (signál z Brna) v pohodě nahrával Hvězdné války a zjišťoval, co to všechno umí, takže soft- nebo hardwarový problém u mě to není.
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    IrenaS avatar 20.8.2007 17:56 IrenaS | skóre: 12 | blog: irenas | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    Zdravím.
    Já chytám signál z Ostravy už 3 týdny - to sice není moc dlouho, ale určité zkušenosti asi mám.
    Opravdu kanály naladit jdou a úplně bez problémů.
    V Kaffeine jsem je ale ladila přímo z programu. Nejdříve jsem v nabídce DVB - Nastavit DVB vlevo zvolila hned první nabídku, tedy DVB zařízení a v pravé části zvolila zdroj cz-Ostrava. Jako výchozí adresář pro nahrávání je /home/uzivatelskejmeno/ takže je možno tohle změnit ve stejném okně - druhé levé nabídce, Nahrávání. Lze změnit i Preferovaný formát, atd.
    Pak OK. Pokračovala jsem nabídkou DVB - Kanály, a tohle je myslím snadno pochopitelné GUI. Když zvolím Hotovo, můžu v klidu nahrávat.
    Kaffeine nevytváří channels.conf, ale channels.dvb!
    U mě je to adresář /home/uzivatelskejmeno/.kde/share/apps/kaffeine.
    Když chceš získat channel.conf musíš dát příkaz (u mě to je tohle):
    $ dvbscan /usr/share/dvb/scan/dvb-t/cz-Ostrava > channels.conf
    Mám SUSE 10,2 a opravdu je to bez problémů.
    Když se ozveš, můžu ti na e-mail poslat oba soubory.
    Ira
    20.8.2007 18:27 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    Ahoj,

    než si napíšu o ty soubory (které mám zřejmě na disku), tak jen uvedu, že mi to stále nejde. Výstup Kaffeine do konzole:
    Using DVB device 0:0 "DiBcom 7000MA/MB/PA/PB/MC"
    tuning DVB-T to 618000000 Hz
    inv:2 bw:0 fecH:2 fecL:9 mod:3 tm:1 gi:2 hier:0
    ..................................................
    
    Not able to lock to the signal on the given frequency
    Frontend closed
    dvbsi: Cant tune DVB
    Transponders: 1
    dvbsi: The end :)
    Channels found: 0
    
    Možná hraje roli anténa, jinak už nevím.
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    IrenaS avatar 21.8.2007 18:31 IrenaS | skóre: 12 | blog: irenas | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    Ahoj
    tak tuhle chybu opravdu neznám.
    Mě nechtěl Kaffeine ani žádný jiný program najít kanály tehdy, když jsem měla špatně zavedený ovladač tv karty.
    Teprve až když jsem přišla na tu chybu a pohrála si s modulama, tak mi to všechno běželo jako po másle. Ale nevím, jestli je to tvůj případ.
    Když, tak se ozvi, pošlu ty soubory.
    Zdraví Ira
    21.8.2007 18:35 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    Iro,

    psal jsem ti už včera. Moduly jsou zavedené správně, signál z Brna chytaný na Mikulovsku je ok a okamžitě. Spíš se bojím šumu, jsem uprostřed Opavy... Díky za ty soubory.
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    IrenaS avatar 21.8.2007 18:59 IrenaS | skóre: 12 | blog: irenas | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    Ahoj, tak to máš asi smůlu. Já jsem z Orlové a to je do Ostravy coby kamenem dohodil. Ale i tak mám někdy signál na 50% nebo míń a dělá to neplechu s obrazem a zvukem. Snad to časem se signálem bude lepší a vysilače silnější . . . .
    Ira
    21.8.2007 19:01 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    Na jiných fórech lidi potvrzují, že to v Opavě jede... Ale je to asi jak kde. :-(
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    IrenaS avatar 21.8.2007 18:55 IrenaS | skóre: 12 | blog: irenas | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    Jo a ještě posílám můj výpis naladění kanálů a spuštění CT 1
    Using DVB device 0:0 "Philips TDA10046H DVB-T"
    tuning DVB-T to 618000000 Hz
    inv:2 bw:0 fecH:2 fecL:9 mod:3 tm:1 gi:2 hier:0
    ...... LOCKED.
    Transponders: 1/1
    Reading SDT: pid=17
    CT SPORT: sid=4
    CRo1-Radiozurnal: sid=10
    CRo2-Praha: sid=11
    CRo3-Vltava: sid=12
    CRo4-Radio Wave: sid=13
    CRo D-dur: sid=14
    CRo Leonardo: sid=15
    CRo Radio Cesko: sid=16
    Aplikace MHP: sid=1000
    CT 1: sid=1
    CT 2: sid=2
    CT 24: sid=3
    NOVA: sid=5
    Reading PAT: pid=0
    Reading PMT: pid=1024
    Reading PMT: pid=4096
    Reading PMT: pid=4352
    Reading PMT: pid=4608
    Reading PMT: pid=4864
    Reading PMT: pid=5120
    Reading PMT: pid=5376
    Reading PMT: pid=5632
    Reading PMT: pid=80
    Reading PMT: pid=256
    Reading PMT: pid=512
    Reading PMT: pid=768
    Reading PMT: pid=1280
    Reading NIT: pid=16
    Frontend closed
    Transponders: 1
    dvbsi: The end :)
    Channels found: 0
    Tuning to: CT 1 / autocount: 0
    Using DVB device 0:0 "Philips TDA10046H DVB-T"
    tuning DVB-T to 618000000 Hz
    inv:2 bw:0 fecH:2 fecL:9 mod:3 tm:1 gi:2 hier:0
    ...... LOCKED.
    NOUT: 1
    dvbEvents 0:0 started
    Tuning delay: 4090 ms
    kaffeine: WARNING: KXineWidget: No config file found, will create one...
    bad_frame
    pipe opened
    xine pipe opened /root/.kaxtv.ts
    AFD changed from -2 to -1
    
    

    atd až Kaffeine načetl ČT 1.
    Ahoj Ira
    21.8.2007 18:59 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVB-T klasickým unixovým způsobem
    No, a mně se právě neobjeví to veledůležité "LOCKED" - není schopen "chytit" vysílaný signál, i když signál jako takový mám zhruba 30%, ale kdybych se snažil, tak i víc. Na jihu jsem to z Brna chytil i na 6%.
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.