abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 22:55 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-06 aneb Eclipse 4.36. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 22:33 | IT novinky

    Americká filmová studia Walt Disney a Universal Pictures podala žalobu na provozovatele populárního generátoru obrázků pomocí umělé inteligence (AI) Midjourney. Zdůvodňují to údajným porušováním autorských práv. V žalobě podané u federálního soudu v Los Angeles označují firmu za „bezednou jámu plagiátorství“, neboť podle nich bez povolení bezostyšně kopíruje a šíří postavy z filmů jako Star Wars, Ledové království nebo Já, padouch, aniž by do nich investovala jediný cent.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 18:33 | IT novinky

    Ultra Ethernet Consortium (UEC), jehož cílem je optimalizace a další vývoj Ethernetu s důrazem na rostoucí síťové požadavky AI a HPC, vydalo specifikaci Ultra Ethernet 1.0 (pdf, YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:00 | IT novinky

    Francouzský prezident Emmanuel Macron chce zakázat přístup na sociální sítě pro děti do 15 let. Francie podle něj tento krok udělá sama do několika měsíců, i pokud se na něm neshodnou další státy Evropské unie. Reaguje tak na úterní vraždu vychovatelky, kterou ve východofrancouzském městě Nogent pobodal 14letý mladík. Jednotlivé sociální sítě podle něj mají možnost věk ověřit a vymáhat zákaz pomocí systémů na rozpoznávání tváří.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    dnes 05:11 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem zůstává El Capitan od HPE (Cray) s výkonem 1,742 exaFLOPS. Druhý Frontier má výkon 1,353 exaFLOPS. Třetí Aurora má výkon 1,012 exaFLOPS. Nejvýkonnější český počítač C24 klesl na 165 místo. Karolina, GPU partition klesla na 195. místo a Karolina, CPU partition na 421. místo. Další přehledy a statistiky na stránkách projektu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | Nová verze

    Oficiálně byl vydán Android 16. Detaily na blogu a stránkách věnovaných vývojářům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 14:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.3 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:00 | Upozornění

    CSIRT.CZ upozorňuje, že na základě rozhodnutí federálního soudu ve Spojených státech budou veškeré konverzace uživatelů s ChatGPT uchovávány. Včetně těch smazaných.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    včera 13:44 | Pozvánky

    Ač semestr ve škole právě končí, bastlíři ze studentského klubu Silicon Hill neodpočívají a opět se jako každý měsíc hlásí s pravidelným bastlířským setkáním Virtuální Bastlírna, kde si můžete s ostatními techniky popovídat jako u piva o novinkách, o elektronice, softwaru, vědě, technice obecně, ale také o bizarních tématech, která se za poslední měsíc na internetu vyskytla.

    Z novinek za zmínku stojí Maker Faire, kde Pájeníčko předvedlo … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Zajímavý software

    Na WWDC25 byl představen balíček Containerization a nástroj container pro spouštění linuxových kontejnerů na macOS. Jedná se o open source software pod licencí Apache 2.0 napsaný v programovacím jazyce Swift.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (56%)
     (31%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 248 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník

    Hledám JAVA programátora

    2.12.2010 16:43 | Linux | poslední úprava: 2.12.2010 16:41

    Hledám programátora pro vývoj projektu .        

    Hodnocení: 31 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Vojta Drbohlav avatar 2.12.2010 16:50 Vojta Drbohlav | skóre: 26 | blog: Blog | Strahov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Přemýšleli jste i o C++ a Qt?
    2.12.2010 16:55 marpit | blog: ElMetr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Když se podíváte na předchozí články v blogu, tak to jsme již řešili a Java vypadá pro přechod z C# jako nejlepší.
    Saljack avatar 2.12.2010 20:50 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    To sice ano, ale jestli se použije swing, tak je to cesta do pekel. Možná, kdyby se použilo Qt, tak by to šlo, ale potom není důvod to nedělat rovnou v C++. Předchozí blog jsem, ale nečetl, takže nevím o co je za problém.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    2.12.2010 20:52 marpit | blog: ElMetr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Proč je swing cesta do pekel? Jinak už jsem zvolili Javu, již je i něco hotové a stále to přepisovat, to nikam nevede...
    Saljack avatar 2.12.2010 21:48 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    1) to hrozně vypadá 2) je to pomalé
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Tento pán je na Javu expert. Jeho rady jsou nesmírně cenné.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    Saljack avatar 2.12.2010 22:11 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    No a co, proč bych se zaobíral něčím co je pomalé a nelíbí se mi? Navíc jsem jenom vyjádřil svůj názor a nikde jsem netvrdil, že jsem expert. Chybami se člověk učí a nemám se za co stydět, člověk prostě narazí na problém, pokud ho nikdy neřešil. Dále bych když tak změnil Javu na Swing, ale to je už jedno.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Saljack avatar 2.12.2010 22:12 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Navíc oslovení pán mě velmi uráží ;-).
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    2.12.2010 22:28 xfuck
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Paní? Slečna?
    Saljack avatar 2.12.2010 22:35 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Ne jsem si dělal srandu, prostě mi to přijde divný :-D
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Nikdo vás nenutí tomu rozumět, ale když už o něčem víte hovno, netvrďte o tom taková moudra, jako že "je to cesta do pekel".
    JSEM PRASE A HOVADO.
    Saljack avatar 2.12.2010 22:34 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Z pohledu uživatele ano!
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Lžete, já jsem uživatel a nesouhlasím.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    Saljack avatar 2.12.2010 22:39 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Hmmm tak to nevím, ale čeho. Jestli ovšem tvrdíte, že odezva aplikací napsaných ve Swingu je stejná, jako napsaných za použití Qt, tak se nemáme o čem bavit. Nevím o nikom, kdo by na desktopu preferoval program napsaný v javě namísto ekvivalentnímu programu napsaném za pomocí Qt, Gtk atp.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Saljack avatar 2.12.2010 22:40 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    A když už mě nazýváte lhářem, tak to nějak musíte dokázat, jinak jste lhář sám!
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Vy asi nejste moc rychlý v myšlení. Řekl jste: "Z pohledu uživatele ano!" A já našel příklad, který to jednoznačně vyvrací. Tudíž to, co jste napsal, je lež a vy lhář.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    Saljack avatar 2.12.2010 23:23 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Jak už jste sám potvrdil, odezva je někde jinde, pokud vám tohle nevadí, tak je to váš problém.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Jak už jste sám potvrdil, odezva je někde jinde
    Kde jsem to tvrdil? Ocitujte mě. Nejde, že?

    Nejste jen lhář, ale několikanásobný lhář. Divím se sám sobě, že s vámi ztrácím čas.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    Saljack avatar 2.12.2010 23:36 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Jestli ovšem tvrdíte, že odezva aplikací napsaných ve Swingu je stejná, jako napsaných za použití Qt, tak se nemáme o čem bavit.
    Nic takového netvrdím a neposuzuji a ani mě to v tuto chvíli nezajímá.
    Tak mi tohle tedy vysvětlete, ale nepište opět. To je irelevatní, na to nejsem zvědavý.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Chtěl jsem citaci, kde srovnávám odezvu nějakých technologií. Vy jste sem vložil citaci, kde nic takového prostě není.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    Saljack avatar 2.12.2010 23:50 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Tak si to rozebereme: Tvrzení A: Odezva programů napsaných ve Swingu je stejná jako u Qt. Vaše tvrzení B: Netvrdím A.

    Pokud tedy netvrdíte A (můžeme brát jako negace A) a poté tvrdíte A, tak to v tom případě znamená, že A=negace A. Nepřijde vám na tomhle něco divného? Tak co tedy netvrdíte, můžete se rozhodnout.

    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Je krásné vidět, že i idiotům dává náš vzdělávací systém nahlédnout do tajů logiky. Má to ale i svá úskalí, například jako když je někdo tak strašně hloupý, že nechápe, že když někdo něco netvrdí, neznamená to nesouhlas (nebo souhlas). Dál se s vámi na toto téma bavit nebudu, leda byste mi ukázal vysvědčení páté třídy ZŠ.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    Saljack avatar 3.12.2010 14:44 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Bohužel mám pocit, že jediný, kdo tady je blbec jste vy a ještě k tomu se tady ztrapňujete. Tahle debata je naprosto o ničem, pokaždé jsem vám napsal svůj názor, který jsem pokaždé podložil. Namísto toho aby jste napsal nějakou rozumnou reakci, tak jste napsal, že je to buď irelevantní nebo ještě horší blbost. Navíc pokud něco netvrdíte a zároveň tvrdíte, že to netvrdíte, no nevím kdo je potom idiot. Navíc jste mě více než jednou urazil a nařkl ze lži. Nevím kolik vám je, ale i mě (je mi 20) je jasné, že se takhle normální člověk nechová.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    pavlix avatar 3.12.2010 15:17 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Dejme tomu, že jeho chování tak úplně neodpovídá představě o civilizovaném člověku... ale s tou logikou... prostě vycházíš z nesmyslných předpokladů.

    Takže... pokud nechceš být za úplného blbce ty, tak s tím buď přestaň, nebo uveď přesnou citaci, kde uvedenou věc tvrdí, a následnou přesnou citaci, kde tvrdí, že uvedenou věc netvrdí.

    S tou lží... možná je nepříjemné slyšet, že člověk lže, ale někdy je dobré se zamyslet nad tím, jestli (každý, případně jaký) uživatel pozná, že je daná aplikace příliš pomalá.

    Dneska se používá hromada interpretovaných či do bajtkódu překládaných jazyků a jen málokdo se nad tím pozastaví.

    Jinak, pokud chceš dokázat, že je někdo blbec, reaguj na něj jako inteligent a ne taky jako blbec :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    úplně neodpovídá představě o civilizovaném člověku
    Jako např.?
    JSEM PRASE A HOVADO.
    Jestli ovšem tvrdíte, že odezva aplikací napsaných ve Swingu je stejná, jako napsaných za použití Qt, tak se nemáme o čem bavit.
    Nic takového netvrdím a neposuzuji a ani mě to v tuto chvíli nezajímá.
    Nevím o nikom, kdo by na desktopu preferoval program napsaný v javě namísto ekvivalentnímu programu napsaném za pomocí Qt, Gtk atp.
    Teorie - drtivá většina programů nemá ekvivalentní verze vytvořené zmíněnými technologiemi. Můžete ale dát příklady, čistě pro zajímavost.

    Navíc - většině uživatelů je jedno, v čem byl program vytvořen. Osobně neznám nikoho, kdo by se za každou cenu vyhýbal Qt, GTK, Swingu nebo čemukoli jinému.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    Saljack avatar 2.12.2010 23:20 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Tak mi tedy napište výhody swingu oproti Qt, kromě toho, že to jde spustit všude, ale to jde Qt taky.
    Teorie - drtivá většina programů nemá ekvivalentní verze vytvořené zmíněnými technologiemi. Můžete ale dát příklady, čistě pro zajímavost.
    No nevím, o jakých programech to tvrdíte, ale zrovna mě napadá pouze jeden druh programů, který nemá ekvivalentní náhradu a to jsou stahovače z různých pochybných serverů. Ovšem obráceně je to již něco jiného.
    Teorie - drtivá většina programů nemá ekvivalentní verze vytvořené zmíněnými technologiemi. Můžete ale dát příklady, čistě pro zajímavost.
    Tak nevím, jestli je to pouze můj pocit, nebo se tady každou chvílí někdo prohlašuje, že si kvůli tomu nebude tahat celou knihovnu Qt nebo GTK. Já se tedy snažím jakékoliv javě vyhnout, to samé s GTK.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Tak mi tedy napište výhody swingu oproti Qt, kromě toho, že to jde spustit všude, ale to jde Qt taky.
    To neudělám, je to irelevantní.
    No nevím, o jakých programech to tvrdíte, ale zrovna mě napadá pouze jeden druh programů, který nemá ekvivalentní náhradu a to jsou stahovače z různých pochybných serverů. Ovšem obráceně je to již něco jiného.
    WTF? Chtěl jsem příklady ekvivalentních (= rovnocenných) programů, ne jen programů stejného druhu. Jestli nerozumíte cizím slovům, nepoužívejte je.
    Tak nevím, jestli je to pouze můj pocit, nebo se tady každou chvílí někdo prohlašuje, že si kvůli tomu nebude tahat celou knihovnu Qt nebo GTK. Já se tedy snažím jakékoliv javě vyhnout, to samé s GTK.
    To je možné, ale v této diskuzi irelevatní.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    Saljack avatar 2.12.2010 23:41 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Tak na každou otázku odpovíte to je irelevatní, nebo že vás to nezajímá.
    No nevím, o jakých programech to tvrdíte, ale zrovna mě napadá pouze jeden druh programů, který nemá ekvivalentní náhradu a to jsou stahovače z různých pochybných serverů. Ovšem obráceně je to již něco jiného.
    WTF? Chtěl jsem příklady ekvivalentních (= rovnocenných) programů, ne jen programů stejného druhu. Jestli nerozumíte cizím slovům, nepoužívejte je.
    Vy snad neumíte číst! To ovšem vysvětluje to proč si myslíte, že nerozumím cizím slovům. Právě, že jsem psal, že nevím jaké programy máte na mysli, protože žádný takoví neznám a jak již jsem psal obráceně to lze říct o skoro ovšem. Já ovšem asi vaší otázku vůbec nechápu mohl by jste uvést ještě jednou a trochu jí rozebrat, protože:
    Teorie - drtivá většina programů nemá ekvivalentní verze vytvořené zmíněnými technologiemi. Můžete ale dát příklady, čistě pro zajímavost.
    Tohle opravdu nedává smysl.
    Tak nevím, jestli je to pouze můj pocit, nebo se tady každou chvílí někdo prohlašuje, že si kvůli tomu nebude tahat celou knihovnu Qt nebo GTK. Já se tedy snažím jakékoliv javě vyhnout, to samé s GTK.
    To je možné, ale v této diskuzi irelevatní.
    Tak co podle vás tedy není irelevantní? Tak proč tedy píše toto:
    Navíc - většině uživatelů je jedno, v čem byl program vytvořen. Osobně neznám nikoho, kdo by se za každou cenu vyhýbal Qt, GTK, Swingu nebo čemukoli jinému.
    Když je to irelevantní.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Tohle je tak strašně absurdní, že na to ani nemá cenu odpovídat; odpověď si každý najde sám. To bych taky mohl zalévat pařez...
    JSEM PRASE A HOVADO.
    Saljack avatar 3.12.2010 14:50 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Jediné co je absurdní jste vy. Melete páté přes deváté a když se vás zeptám jak jste myslel větu, která nedává vůbec smysl:
    Teorie - drtivá většina programů nemá ekvivalentní verze vytvořené zmíněnými technologiemi. Můžete ale dát příklady, čistě pro zajímavost.
    Navíc by mě zajímalo, kde jste k takové teorii přišel. Velmi by mě zajímalo co jste tou větou chtěl napsat.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Saljack avatar 3.12.2010 14:54 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    *která nedává vůbec smysl, nejste ani sám schopný říct co jste měl na mysli, protože to sám nevíte.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    pavlix avatar 3.12.2010 15:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Možná, že se p**a neumí pořádně vyjádřit, ale v podstatě má pravdu (když vynechám ty urážky). A jeho nechuť to vysvětlovat pořád dokola taky chápu. Holt někdo si s tím vysvětlováním práci dá, někdo ne, s tím se musíš smířit.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Saljack avatar 3.12.2010 15:21 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    To je p..a? Kdybych to věděl, tak se neobtěžuji na něho ani reagovat.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    neumí pořádně vyjádřit
    Co je nejasné?
    JSEM PRASE A HOVADO.
    2.12.2010 22:13 kverulant
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Když si někdo napíše do profilu
    Nesnáším Pascal a Javu.
    tak to mluví o jeho odborné způsobilosti celkově. By mě zajímalo co mu ty jazyky udělali, že je tak nesnáší :) Takhle se nejlíp poznají začátečníci, že něco nesnáší něco milují atd. "Profesionálové" dělají s tím co dostanou nařízeno nebo pokud můžou, tak si vyberou nejvhodnější technologii.
    Saljack avatar 2.12.2010 22:16 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Tohle už mám v profilu nejméně 5 let ;-). Ještě něco? Navíc ten blog je již téměř rok starý a za ten rok se vše velmi změnilo ;-).
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Saljack avatar 2.12.2010 22:17 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    I to ovšem nemění nic na tom, že člověk může něco nesnášet nebo milovat.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    2.12.2010 23:57 kverulant
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    S tím souhlasím, jenom zrovna u programovacích jazyků mi to připadá dost podivné. V programování je nejdůležitější racionální uvažování a emoce tam nemají co dělat. Mi to připadá stejná pitomost jako při matematice říct, že nebudu počítat kvadratickou rovnici, protože jí nemám rád a radši tu úlohu vyřeším pomocí oblíbené pythagorovy věty.
    Saljack avatar 3.12.2010 00:08 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Já jsem to teď moc nepochopil. Když jde něco vyřešit jinak, tak proč to budu dělat s něčím co nemám rád a nemohu na to použít něco co mám rád. Navíc pokud máte k nějakému programovacímu jazyku záporný vztah, tak podle mě je lepší na to použít něco jiného, než se kvůli tomu trápit. A zrovna pascal je nahraditelný kdykoliv. Samozřejmě, že by tam měl být napsáno nesnáším syntaxi pascalu a vlastnosti javy.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    pavlix avatar 3.12.2010 15:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Zrovna pascal není nikterak špatný jazyk a jako výukový procedurální jazyk zatím pokud vím nebyl ničím překonán.
    Navíc pokud máte k nějakému programovacímu jazyku záporný vztah, tak podle mě je lepší na to použít něco jiného, než se kvůli tomu trápit.
    Taky jsou věci, které nemám rád, ty špatně zdokumentované, špatně navržené (rozuměj nejde v tom dobře dělat to, na co jsou údajně určené), ty, ke kterým nemám zdrojové kódy (ty umí vyřešit některé nedostatky v dokumentaci nebo odhalit nedokumentované chování)...

    Ale že bych vyloženě nesnášel syntaxi některého programovacího jazyka... snad možná ještě prostředky jazyka a knihoven, a třeba i způsob vkládání kódu (kvůli tomu nemám rád PHP), ale samotná syntaxe je jen... syntaxe, způsob zápisu.

    Jako příklad uvedu, že jsem zvyklý objektově programovat v céčku, a že to na OOP není úplně syntakticky vhodný jazyk (spousta opakování, hromada přetypování) a chybí některé prostředky pro statickou typovou kontrolu (provádí se jen explicitní nebo implicitní dynamická kontrola, přičemž ta druhá se řeší makry preprocesoru).

    Ale rozhodně nemůžu říct, že ten jazyk kvůli tomu nesnáším.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Saljack avatar 3.12.2010 15:39 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Já si zrovna nemyslím, že je pascal vhodný jako výukový procedurální jazyk. Proč by nešel nahradit céčkem, popřípadě javou pro výuku? Pokud bych měl někomu doporučit programovací jazyk, tak by to byl python, protože ten mi přijde jako přímočarý. Dobře změním si to v profilu ;-).
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    pavlix avatar 3.12.2010 17:40 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Já si zrovna nemyslím, že je pascal vhodný jako výukový procedurální jazyk.
    Až najdeš něco aspoň z půlky tak vhodného, tak mi dej vědět.
    Proč by nešel nahradit céčkem,
    Protože pointery a přímá práce s pamětí. A tím pádem céčko se člověk musí daleko dřív naučit pořádně ladit, pascalový program se nerozsype tak jednoduše.
    popřípadě javou pro výuku?
    Protože Java dělá hromadu věcí za programátora, člověk se na tom nenaučí o programování a fungování počítače zdaleka tolik. Jako člověk nemusí zrovna začínat assemblerem, protože je to příliš nízká úroveň, tak by podle mě nemusel (pokud z něj nemá být typický chrlič javovského kódu) začínat Javou, protože to je příliš vysoká úroveň.

    Chce to zlato střední cestu, ať se to úplně nerozsypává jako assembler a ideálně ani jako céčko, ale ať tam člověk musí všechen důležitý kód napsat, aby věděl, že počítač není černá magie.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Saljack avatar 3.12.2010 17:56 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Ale pointery jsou v pascalu taky.
    Protože Java dělá hromadu věcí za programátora, člověk se na tom nenaučí o programování a fungování počítače zdaleka tolik.
    Ale to samé se dá říct i o pascalu vůči céčku. Podle mě, je ale ze začátku důležité pochopit jak se vůbec procedurálně programuje (a na to stačí java otázkou je jestli by nevadili objekty ale i bez toho se dá v jave vyžít) a pokud to člověk zvládne, tak může rovnou začít s céčkem.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    3.12.2010 18:40 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Ale pointery jsou v pascalu taky.
    Jenže tam jsou taky rozumná (statická) pole a řetězce a předávání parametrů referencí (a pár dalších příjemných věcí), takže k ukazatelům se člověk dostane teprve tehdy, kdy jsou opravdu potřeba, tedy u dynamických datových struktur. Že se v Céčku nedá předat funkci pole, ale předává se ukazatel a délku si musím táhnout ve druhém parametru, jsem vždy považoval za prasárnu první třídy.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Jardík avatar 3.12.2010 19:31 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    V C pak jde ale funkci očekávající "pole" předat ukazatel na prostředek a pak menší velikost, v javě musí být každá funkce připravena na offset a délku, pokud není, funkčnosti nedocílíte jinak než vytvořením nového pole, což je nedobré.
    Věřím v jednoho Boha.
    3.12.2010 21:44 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Lepší řešení jsou slicy (nevím, jak se to říká česky :-) ), jako třeba v Go.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    pavlix avatar 3.12.2010 22:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Go je velmi zajímavý jazyk, ale není to tak úplně stejná úroveň jako C. Slices vypadají jako hezké řešení pro takový typ jazyka.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 3.12.2010 21:39 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Že se v Céčku nedá předat funkci pole, ale předává se ukazatel a délku si musím táhnout ve druhém parametru, jsem vždy považoval za prasárnu první třídy.
    To není prasárna ani v nejmenším, je to nízkoúrovňové programování. Navíc ti nikdo nebrání vytvořit si v céčku abstrakci toho pole s délkou pomocí struct. Můžeš si i nadefinovat funkce (metody), které s tím polem budou pracovat.

    V podstatě jediný rozdíl je v objektové syntaxi, kterou Java nabízí, a knihovně, kterou si k C můžeš ale taky pořídit bohatší a třeba i s dynamickými poli.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 3.12.2010 19:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Ale pointery jsou v pascalu taky.
    Netvrdil jsem, že nejsou :). Čti pozorněji.

    V pascalu stačí pracovat s pointery jako linky na objekty. Na základní úlohy programování nejsou vůbec potřeba. V céčku bez pointrů nemůžeš pracovat ani s textem, ani s poli hodnot.
    Ale to samé se dá říct i o pascalu vůči céčku.
    To se moc nedá.
    Podle mě, je ale ze začátku důležité pochopit jak se vůbec procedurálně programuje (a na to stačí java otázkou je jestli by nevadili objekty ale i bez toho se dá v jave vyžít)
    Java má na čistě procedurální programování dost nesmyslnou strukturu (i když statická metoda main je nesmysl i v objektovém modelu, ale dá se to přežít). Ale ono nejde ani tak o samotnou syntaxi, jako o to, že Java opravdu dělá spoustu věcí za programátora, například úklid. Stejně jako v životě, člověk by se měl naučit po sobě uklízet, i když pak nastoupí do firmy, která zaměstnává uklízečku. Podobné je to s vařením kafe a tvorbou dynamických datových struktur.
    pokud to člověk zvládne, tak může rovnou začít s céčkem.

    To jsem nikdy nepopíral. Výukový jazyk není něco, s čím by měl každý progamátor povinně začít, ale něco, co je vhodné pro výuku základů programování na školách, kde je potřeba stejnou věc učit nějakou různorodou skupinu lidí.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 3.12.2010 19:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Mimochodem, aby bylo jasno, jsem céčkař.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jardík avatar 2.12.2010 23:23 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Swing je pomalej, souhlasím. Hnusnej a zabugovanej. Radši použijte SWT. Sice to taky není nějak extra dobrý, ale minimálně na Windows to alespoň vypadá k světu (čti GUI prvky vypadají nativněji a jsou méně rozbité, než se swingem).
    Věřím v jednoho Boha.
    mirec avatar 3.12.2010 08:57 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    2.12.2010 20:13 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    a co perl?
    tmr avatar 2.12.2010 20:33 tmr | skóre: 17 | blog: Offtopic | Praha 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    A kolik za hodinu ;-)
    2.12.2010 20:44 marpit | blog: ElMetr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Když tak bych to viděl úkolově, jednalo by se jen o přepsání kodu a drobnou úpravu.
    Jeden poptává programátora v nějakém jazyce - a ostatní mu vnucují jiný jazyk.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    2.12.2010 22:37 dixon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Nejake blizsie info? Java + SWT alebo Java + Swing? Sposob spoluprace? Ine pozadovane znalosti okrem Javy - napr. Elektronika? atd. atd.
    3.12.2010 06:33 marpit | blog: ElMetr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Zdrojové kody jsou zde: http://www.vipersoftware.net/elmetr/mpElmetr2010-07-31_RTM_tr.7z. Jde jen o to vyřešit v Javě načítání pluginů, ty zobrazit v seznamu a načíst je, něco málo je již hotové zde: www.elmetr.cz/data/ElMetr.7z, ale je to třeba dořešit + nějakou tu dokumentaci.
    Jinak Java + Swing, způsob spolupráce, nejlepší by bylo aktivní podílení na projektu, ale ten přepis co je bohatě stačí a zbytek si již dokážeme dodělat sami. Elektronika nevyžaduji, není proč.
    Jardík avatar 2.12.2010 23:28 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    A kde najdu zdroják původní C# verze, abych se viděl, jestli by se to dalo upatlat za pár hodin?
    Věřím v jednoho Boha.
    3.12.2010 06:31 marpit | blog: ElMetr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Zdrojové kody jsou zde: http://www.vipersoftware.net/elmetr/mpElmetr2010-07-31_RTM_tr.7z. Jde jen o to vyřešit v Javě načítání pluginů, ty zobrazit v seznamu a načíst je, něco málo je již hotové zde: www.elmetr.cz/data/ElMetr.7z, ale je to třeba dořešit + nějakou tu dokumentaci.
    Jardík avatar 3.12.2010 16:14 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora

    Note that JSR-296 (Swing Application Framework) is no longer developed and will not become part of the official Java Development Kit as was originally planned. You can still use the Swing Application Framework library as it is, but no further development is expected.

    If you are looking for a Swing-based application framework, consider using the NetBeans Platform platform.netbeans.org, which is a full-featured platform suitable for creating complex and scalable desktop applications. The Platform contains APIs that simplify the handling of windows, actions, files, and many other typical application elements.

    Tohle hlásí netbeans při založení swing aplikace. Opravdu si to nechcete s tím swingem rozmyslet? Ta aplikace v podstatě nic neumí a je to jen načítač pluginů a dokud žádný není, tak je šance to změnit ...
    Věřím v jednoho Boha.
    3.12.2010 16:43 marpit | blog: ElMetr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    A na co by jste měnil? Mě jako С# programatoru se nejvíc zamlouvá Java a navíc mi swing nijak špatný nepřipadá...
    Jardík avatar 3.12.2010 18:38 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora

    Já vám nevymlouvám javu, ale swing. Pokud již opravdu nebude dál vyvíjen a nebudou se opravovat různé bugy a tak, tak mi volba swingu nepřipadá jako nejlepší řešení. Já nejsem nějak zkušený java programátor, zvládnu sem tam něco jednoúčelového ubastlit, ale přesto vám s klidným svědomím doporučím SWT.

    Věřím v jednoho Boha.
    5.12.2010 22:21 PetrProchy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Zrejme jsi nepochopil o co jde :-)
    JSR-296 je framework pro vyvoj nad Swing frameworkem (JSF). Aktualni JSR je ve stavu, ze je zamrazeny a nevyvyji se. Jak to bude s jehou budoucnosti, je ve hvezdach. Nekde jsem cetl, ze mel prijit do Java 7 nebo Java8, ale jak to s nim nakonec dopadne, tezko rict :-)
    Swing samotny je soucasti JRE a jen tak nezmizi ;-)
    Jardík avatar 5.12.2010 22:57 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Teď v tom mám bordel. Každopádně podle této stránky je např. třída SingleFrameApplication součástí swing frameworku (?). Tuto třídu používá ta elektro aplikace, takže stejně je třeba s tím něco udělat (?).
    Věřím v jednoho Boha.
    5.12.2010 23:53 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám JAVA programátora
    Oh come on, Jardo, Swing Application Framework je blbejch 25 tříd! To si člověk dokáže klidně ošéfovat sám.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.