Na konferenci LinuxDays 2025 byl oficiálně představen nový router Turris Omnia NG.
Přímý přenos (YouTube) z konference LinuxDays 2025, jež probíhá tento víkend v Praze v prostorách FIT ČVUT. Na programu je spousta zajímavých přednášek.
V únoru loňského roku Úřad pro ochranu osobních údajů pravomocně uložil společnosti Avast Software pokutu 351 mil. Kč za porušení GDPR. Městský soud v Praze tuto pokutu na úterním jednání zrušil. Potvrdil ale, že společnost Avast porušila zákon, když skrze svůj zdarma dostupný antivirový program sledovala, které weby jeho uživatelé navštěvují, a tyto informace předávala dceřiné společnosti Jumpshot. Úřad pro ochranu osobních údajů
… více »Google Chrome 141 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 141.0.7390.54 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 21 bezpečnostních chyb. Za nejvážnější z nich (Heap buffer overflow in WebGPU) bylo vyplaceno 25 000 dolarů. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
eDoklady mají kvůli vysoké zátěži technické potíže. Ministerstvo vnitra doporučuje vzít si sebou klasický občanský průkaz nebo pas.
Novým prezidentem Free Software Foundation (FSF) se stal Ian Kelling.
Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za září (YouTube).
Vyšla kniha Počítačové programy a autorské právo. Podle internetových stránek nakladatelství je v knize "Významný prostor věnován otevřenému a svobodnému softwaru, jeho licencím, důsledkům jejich porušení a rizikům „nakažení“ proprietárního kódu režimem open source."
Red Hat řeší bezpečnostní incident, při kterém došlo k neoprávněnému přístupu do GitLab instance používané svým konzultačním týmem.
Immich byl vydán v první stabilní verzi 2.0.0 (YouTube). Jedná se o alternativu k výchozím aplikacím od Googlu a Applu pro správu fotografií a videí umožňující vlastní hosting serveru Immich. K vyzkoušení je demo. Immich je součástí balíčků open source aplikací FUTO. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí AGPL-3.0.
Tiskni
Sdílej:
Jinak mě fascinuje jak na každej prd dneska musí bejt papír....
Náprava je řešená jako kyvná tedy dvě kola na nosníku a uprostřed šroub. Pérováníje řešeno přepákování. Není tedy třeba listových per. Jsou tka řešeny všechny vyvážečky, horaly viz zmiňované JZD. Jinak já pocházím ze zemědělské rodiny, takže vim a smrdím hnojem. )
Jo jinak korba je udělaná tak že by si mohl na ni přidělat kdokoliv jakoukoliv nápravu. Je to vymyšlený universálně.
Každopádně díkes.
Jak se Vám líbí?Moc.
Ps. Když jsem měl ještě felícii a naložil malej vozejk dřevem tak se mě to na silnici taky podařilo rozkmitat že jsem měl stažnej zadek. ))
už jsi dostala vyjádření mnohokrátzato ty monitoruješ všetky, však, karle?
Nač ty zbytečné pře? Vždyť to je dad (Karel), to bych se klidně vsadil. Tohle je taky určitě dad. To jsou v podstatě pořád ty samé nudné kecy s jasnými indiciemi. Zase dad dává okázale najevo, že je z města, tam se všechno kupuje, nikdo nic nevyrábí.
Dad je takový dělník bulváru a tak jako obvykle rozebírá kdo kde s kým, kdo byl v JZD a kdo prodává obnošené prádlo. Tehhle rukopis nelze zaměnit. Sice se tu dad okázale před časem loučil, ale to byla jen póza a vopruzuje tu furt, dad je něco jako linuxová pavlačová bába, to mu zvědavost nedovolí, aby se rozloučil doopravdy.Karelneverím, že by bol až taký Karel
('normalne' by si ho totiz koupil)To je asi heslo nového tisíciletí nebo co. 'Normální' je věci kupovat, ne si je dělat.
V příloze jsou vykresy v pdf. Schválně jestli někdo pochopí ten číslenej systém který jsem si vytvořil pro svoji firmu. )
Jenže on na to má LR Discovery, to projede a utáhne víc než většina malotraktorůJak to nemá náhon na všechny kola (tzn. i toho co veze), tak se osobně přijdu podívat jak to projíždí rozmrzlou břečkou se zavaděným vozíkem naloženým řekněme na 1t. Nám se lesáci chechtají i s tímto. Jako jde to, ale…
Taky by to muselo mít nějaký nakládadloJo. A automat na kafe by to mělo mít.
nakládat dřevo na vysokou korbu je šílená otročinaJe. Zas pokud máš nachystané (chystat jezdí lesáci u nás na bicyklu aby u toho mohli chlastat) tak jen nahážeš půlku rubiska a odjedeš. Žádné sraní a časově to vychází úplně nejlíp. A námaha při nakládce se dá většinou kompenzovat pulčíkem rumu
no popravdě řečeno, vyvážecí přívěsy s pohonem nejsou úplně běžný ani u profesionálů.Jenže srovnej to se Zimovým vozíkem. Na to bych s trochou vůle nepotřeboval ani ten traktor. Takovou mrchu bych vytlačil i rukama
Musíš mít řidičák C, na traktor sice stačí teoreticky B ale pokud chceš tahat větší váhu tak musíš mít T a na ten jeřábek bys měl taky mít papíry. Myslím že s tím co má to zvládne víc než dobře.No a když už jsme u toho, tak hlavně musíš platit povinné ručení (což je největší osina v zadku – i když jestli jsem to dobře pochopil, tak ani Zima nemá ten vozík homologovaný a nemá s nim na veřejných komunikacích co dělat), takže když se to plus mínus spočte tak zaplatit si za formanku většinou není tak strašné jak to na první pohled vypadá.
ps. ještě by tam šlo dodělat spousta kravin, jako rám na plachtu, držák rezervního kola, ruční brzdu, držák na nářadí, držák na parkovací špalky atdPřidej ještě aspoň tak dva navijáky až ti to zapadne po podvozek do bahna.
rameno s navyjákemTo je na co?