abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:00 | Humor

    OpenChaos.dev je 'samovolně se vyvíjející open source projekt' s nedefinovaným cílem. Každý týden mohou lidé hlasovat o návrzích (pull requestech), přičemž vítězný návrh se integruje do kódu projektu (repozitář na GitHubu). Hlasováním je možné změnit téměř vše, včetně tohoto pravidla. Hlasování končí vždy v neděli v 9:00 UTC.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 1
    dnes 03:00 | Nová verze

    Byl vydán Debian 13.3, tj. třetí opravná verze Debianu 13 s kódovým názvem Trixie a Debian 12.13, tj. třináctá opravná verze Debianu 12 s kódovým názvem Bookworm. Řešeny jsou především bezpečnostní problémy, ale také několik vážných chyb. Instalační média Debianu 13 a Debianu 12 lze samozřejmě nadále k instalaci používat. Po instalaci stačí systém aktualizovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:00 | Komunita

    Na stránkách Evropské komise, na portálu Podělte se o svůj názor, se lze do 3. února podělit o názor k iniciativě Evropské otevřené digitální ekosystémy řešící přístup EU k otevřenému softwaru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    9.1. 19:44 | Zajímavý software

    Společnost Kagi stojící za stejnojmenným placeným vyhledávačem vydala (𝕏) alfa verzi linuxové verze (flatpak) svého proprietárního webového prohlížeče Orion.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    9.1. 19:11 | IT novinky

    Firma Bose se po tlaku uživatelů rozhodla, že otevře API svých chytrých reproduktorů SoundTouch, což umožní pokračovat v jejich používání i po plánovaném ukončení podpory v letošním roce. Pro ovládání také bude stále možné využívat oficiální aplikaci, ale už pouze lokálně bez cloudových služeb. Dokumentace API dostupná zde (soubor PDF).

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    9.1. 14:22 | Zajímavý článek

    Jiří Eischmann se v příspěvku na svém blogu rozepsal o open source AdGuard Home jako domácí ochraně nejen před reklamou. Adguard Home není plnohodnotným DNS resolverem, funguje jako DNS forwarder s možností filtrování. To znamená, že když přijme DNS dotaz, sám na něj neodpoví, ale přepošle ho na vybraný DNS server a odpovědi zpracovává a filtruje dle nastavených pravidel a následně posílá zpět klientům. Dá se tedy používat k blokování reklamy a škodlivých stránek a k rodičovské kontrole na úrovni DNS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    9.1. 03:33 | Zajímavý software

    AI Claude Code od Anthropicu lépe rozumí frameworku Nette, tj. open source frameworku pro tvorbu webových aplikací v PHP. David Grudl napsal plugin Nette pro Claude Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    9.1. 00:11 | Nová verze

    Byla vydána prosincová aktualizace aneb nová verze 1.108 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.108 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.1. 20:44 | IT novinky

    Na lasvegaském veletrhu elektroniky CES byl předveden prototyp notebooku chlazeného pomocí plazmových aktuátorů (DBD). Ačkoliv se nejedná o první nápad svého druhu, nepochybně to je první ukázka praktického použití tohoto způsobu chlazení v běžné elektronice. Co činí plazmové chladící akční členy technologickou výzvou je především vysoká produkce jedovatého ozonu, tu se prý podařilo firmě YPlasma zredukovat dielektrickou

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 14
    8.1. 16:33 | Zajímavý projekt

    Patchouli je open source implementace EMR grafického tabletu (polohovací zařízení). Projekt je hostován na GitLabu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (7%)
     (4%)
     (0%)
     (9%)
     (20%)
     (4%)
     (5%)
     (3%)
     (10%)
     (50%)
    Celkem 359 hlasů
     Komentářů: 8, poslední včera 23:18
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    26.10.2019 00:31 kvr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    s/Vždyď/Vždyť/

    Ale jinak dobré dneska. A díky za připomenutí, i když mě to čeka až příští víkend. Ale už by to chtělo, ty ranní jízdy za tmy jsou na houby...
    HO▽ORK△ avatar 26.10.2019 13:28 HO▽ORK△ | skóre: 4 | blog: HOVORKUV_CTVERECKOVANY_SVET_DO_KAZDE_DOMACNOSTI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    DÍKY! T□ VÍŠ, SLYŠÍM Ď, PÍŠU Ď :-)
    Jendа avatar 26.10.2019 02:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Příloha:
    Serverovna
    Servrvovna.
    26.10.2019 09:24 Elvis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    To prostřední v tam je myslím navíc. Servrovna.

    Jinak myslím, že ta chyba v komiksu je schválně. Bere si to na paškál, jak ajťáci przní pravopis.
    HO▽ORK△ avatar 26.10.2019 13:36 HO▽ORK△ | skóre: 4 | blog: HOVORKUV_CTVERECKOVANY_SVET_DO_KAZDE_DOMACNOSTI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    SAM□ZŘEJMĚ, TAJNĚ TESTUJI VAŠI BDĚL□ST! PR□T□ □BČAS NASCHVÁL NAPÍŠU NĚJAK□U CHYBU JAK□ NAPŘÍKLAD VEVEŘÁK, VŽDYĎ, NEB□ TRINITR□T□ULEN :-)
    26.10.2019 17:35 Strömokocůr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    A zase nie sú kozy! Ale aspoň <|> je na poslednom obrázku :-D
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 28.10.2019 13:54 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    HO▽ORK△ avatar 1.11.2019 16:24 HO▽ORK△ | skóre: 4 | blog: HOVORKUV_CTVERECKOVANY_SVET_DO_KAZDE_DOMACNOSTI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Příloha:
    ↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑ TEDY, JÁ BYCH T□ NEKRESLIL, JENŽE KDYŽ NA TĚCH K□ZÁCH STÁLE TRVÁŠ... :-)
    Dalibor Smolík avatar 4.11.2019 11:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Tak to je pecka ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.10.2019 00:20 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Teda musím říct fakt klobouk dolů...

    Jak jsem byl skeptickej, že by jakože z komunity mohl vzniknout dobrej komediální strip/komiks, navíc ještě s linuxovou tematikou, což je samá past, tak zatím mi ten názor teda byl fest vyvrácenej. Tak samozřejme může na autora přijít vyhoření a tak, ale teď už se teda dá určitě říct, že to stálo za to.

    Sem nečekal, že sem budu fakt pravidelně chodit je číst (ˇvˇ)b

    Sakra by si to zasloužilo být někde na titulce (a na navštěvovanějším portálu?)...
    HO▽ORK△ avatar 1.11.2019 16:32 HO▽ORK△ | skóre: 4 | blog: HOVORKUV_CTVERECKOVANY_SVET_DO_KAZDE_DOMACNOSTI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    ÚPLNĚ SE PÝŘÍM, DĚKUJI ZA CHVÁLU! P□KUD SE T□ ALESP□Ň JEDN□MU ČL□VĚKU TAKT□ LÍBÍ, A VĚŘÍM ŽE JE VÁS MN□HEM VÍC, NEJMÉNĚ DVA, M□ŽNÁ D□K□NCE I TŘI, TAK T□ PR□ MNE NEBYL VYH□ZENÝ ČAS :-)
    28.10.2019 17:30 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Priste prosim komix na tema kolibacova zhoubneho nadoru. ;-)
    28.10.2019 20:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    V tom případě by tam ale měly být i Odinovy korporátní praktiky ... V zásadě by se to dalo i vhodně spojit (Odin se dozví o Kolibáčově nádoru a využije informaci pro vytvoření "určitého napětí" apod.) ...
    28.10.2019 20:39 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Kolibac v nasem pribehu by mohl nasledne z onoho tlaku spachat sebevrazdu, cimz by si usetril bolestiva muka. Odin a jeho sudetsti pratele se nasledne budou chodit smat na kolibacuv hrob pro chudinu za hrbitovni zdi.
    28.10.2019 20:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Je to dobrý a u postavičky Odina zejména ta absence morálky dost odpovídá, akorát ještě chybí ještě ten podělánkovskej rozměr, tj. jak se Odin bojí nějakého levicového phd studenta natolik, že mu přeje smrt...
    28.10.2019 21:11 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Odin se neboji phd studenta. Odina privadi k silenstvi zhoubna ideologie, ktera chce lidi kadrovat, omeozvat jejich svobody a omezovat soukrome vlastnictvi. To jsme uz zde meli a vraci se to.
    28.10.2019 21:37 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    To je zajímavé, jak někteří lidé, kteří vykřikují o omezování svobod, sami rádi omezují svobody jiným. Některé by nejradši omezili i na životě ;-)
    28.10.2019 22:07 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Jak odin omezuje svobodu jinym? Zamestnanec vykonava danou praci dobrovolne na zakladne svobodne uzavrene smlouvy! Rozdil oproti statem vynucovane svazujici legislative snad chape kazdy. Nikoho nechci omezovat na zivote. Jen mne nemrzi smrt lidi se zhoubnymi nazory. Prat nekomu smrt neznamena, ze nekoho omezuji!
    29.10.2019 09:58 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Jezdíš za moje prachy ropným autem a smrdíš mi pod oknem mé vily, socko! Ale nebudu ti kvůli tomu přát smrt, jen budu doufat, že ti tu ropu brzy zákážou nebo zdaní tak, aby sis škody pěkně zaplatil z vlastní kapsy.
    29.10.2019 10:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Rozdil oproti statem vynucovane svazujici legislative snad chape kazdy.
    Každý asi ne, mně třeba není moc jasný, proč je lepší, když někoho vydírá nějakej soukromník za korporátní prachy než když mu něco nařizuje stát...
    29.10.2019 12:01 Ovocucníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    On to asi chápe, ale je to prostě svině.
    29.10.2019 14:22 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Každý asi ne, mně třeba není moc jasný, proč je lepší, když někoho vydírá nějakej soukromník za korporátní prachy než když mu něco nařizuje stát...
    Protoze soukromnika muzes snadno a svobodne vymenit, nebo se sam stat soukromnikem. Zmenit stat je o dost tezsi a zalozit vlastni asi skoro nemozny ;-)
    29.10.2019 14:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Možná, ale on spíš bude (také) problém v těch korporacích, které henchmanům jako Odin dávají kšeft a tváří se, že nevidí jejich praktiky... A ty už tak snadno nevyměníš...
    28.10.2019 22:40 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Jen bych dodal, ze u dotycneho bych preferoval nefatalni terapii - vyzrani a zmenu nazoru. Jsem totiz lidumil a nepreji oponentum smrt za kazdou cenu.
    28.10.2019 20:48 Hrdobec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Porad je to trochu sucharina. Co takhle lamentovani Kolibace o tomhle "urcitem napeti" na pohovce u psycholozky ? Samozrejme musi mit na stole Maca nebo alespon osatku jablek.
    otula avatar 30.10.2019 20:21 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Ten posun na standardní čas je děsné psycho… Cítím se jako by mě někdo vzal tou palicí po hlavě. Ještě minulý týden jsem mohl po návratu z práce vyrazit za sluníčka se psem do lesa, teď když se vrátím domů, tak je skoro tma. A to nám ti odborníci na všechno chtějí zkrátit i letní večery… :-(
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Jendа avatar 30.10.2019 21:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Mně se naopak na několik dní přiblížil denní režim tomu, který mají normální lidi. (opravdu jen na pár dní, dneska už se to zase rozbilo)
    otula avatar 31.10.2019 16:51 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Jestli je režim normálních lidí nevidět celý den slunce, pak bych rád normální nebyl. Režim za tmy do práce a za slunce z práce vystřídal režim za tmy do práce a za tmy z práce. Fakt super :-/
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    31.10.2019 08:17 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Konečně je to v normálu - večerní aktivity jsou často i lepší po tmě, ale vstávat za tmy je horor.
    otula avatar 31.10.2019 16:53 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Za tmy vstávám tak jako tak. Minulý týden jsem to slunce viděl alespoň odpoledne, teď už vůbec...
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    31.10.2019 18:15 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    No jo, já se dobře učil, abych nemusel být v práci v sedm ráno.
    otula avatar 31.10.2019 20:55 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    No jo, také bych se lépe učil, kdybych věděl, že potom budu moct chodit do práce na půl šestou... Myslíš, že kdybych se lépe učil, otevírali by školku už v 5 ráno? Upřímně lituji ty chudáky, kteří chodí do práce třeba na devátou.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    1.11.2019 08:53 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Heh, v devět spím. Právě jsem se vzbudil, dnes trochu předčasně. Udělám si snídani, kávu, přečtu tisk, a cestou do práce si dam ještě 40 minut plavání v bazénu.
    otula avatar 1.11.2019 12:17 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Pokud nemáš týdenní pracovní dobu třeba 20 hodin, ale standardních 40, tak je mi tě upřímně líto, že ji máš tak šíleně nastavenou. Rozhodně bych s tebou neměnil. Ale někomu to vyhovovat může, lidé si zvyknou na kdeco...
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    1.11.2019 12:25 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Nemám ji nastavenou, můžu do práce chodit kdy chci.
    otula avatar 1.11.2019 21:52 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Jo, tak uznávám, že pokud si můžeš chodit do práce na 10 a odcházet ve 13, tak to špatné není.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    2.11.2019 11:25 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Tak když na to přijde, nemusím tam vůbec a dělat třeba z domova. Ale vzhledem k tomu že v osm vyzvedávám děti z kroužků, je pro mě ideální odjíždět z práce v půl osmé.
    otula avatar 2.11.2019 16:18 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Á, tak už tomu rozumím. Pokud to není jen smyšlená provokace, která je na mne jak rudý hadr na býka, tak si z toho dělám závěr, že jsi vlastně jen takový sobeček. Ráno si vyspáváš, když se rodina chystá do školy/školky/práce, potom si dáš kafíčko, pak si zajdeš zaplavat… Nikdo tě neotravuje, takže si děláš, co chceš, potom, když by ses měl věnovat rodině, se zašiješ v práci, zatímco jsou děti odloženy v kroužcích, večer je milostivě vyzvedneš, dovezeš domů a pošleš šupem do postele. Jo, tak to jsi opravdu borec, možná zralý na nominaci na otce a manžela roku. Děkuji, nechci. Ještě bych chápal, kdybys neměl na výběr, ale píšeš, že je to tvá vlastní volba. Za sebe, pokud bych měl bez jiných možností na výběr práci od 11.30 do 20.00 za 60k, nebo od 5.30 do 14.00 za 20k, zvolil bych tu druhou...
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    2.11.2019 17:32 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Chápu, takže tvoje děti do kroužků nechodí, nesportují a budou z nich další lopaty, co chodí do práce na sedmou. Také jsem chodil do zš na osmou ráno, to je holt dědictví z RU ale kvůli tomu skutečně nemusím vstávat ani já ani manželka (pokud napak v práci nekončí, jako sestra má směny). Kdybych v sedmé třídě chodil do školy za doprovodu rodičů, asi bych se propadl hanbou :)

    Btw, zatímco ty si zřejmě vyspáváš večer, já se mohu věnovat rodině třeba do půlnoci.
    otula avatar 2.11.2019 18:02 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    A kdo tady psal o doprovodu do školy? A kdo je tady lopata? Když už se tak strašně strašně chvástáš, na vysoké jsem měl prospěch 1,0. Manželka má červený diplom a byla mezi cca 10 procenty, která univerzitu dokázala dokončit. A jsme lopaty proto, že jezdíme na sedmou do práce? Tak se pochlub, kolik času se svým dětem denně věnuješ, když se vrátíš kolem půl deváté domů.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    2.11.2019 18:08 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Vzhledem k tomu, že pro ně jezdím na ty kroužky, tak s nimi trávím cca 4 hodiny denně, víc než manželka. A celý víkend. A nebo taky celý pracovní den, pokud mám odpracováno (nefungujeme na píchačky, ale na hotovou práci) a ony nejdou do školy.

    Ano, pokud bych vstal v sedm, tak bych s nimi mohl trávit o půl hodiny déle a sledovat je, jak si čistí zuby a oblékají se na cestu do školy. Čímž bych je pravděpodobně sral :)
    otula avatar 2.11.2019 18:16 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Aha, takže ráno máš pro sebe, před polednem jedeš do práce, v půl osmé z ní odjedeš, v osm vyzvedneš děti a pak se jim čtyři hodiny věnuješ. Super, takže děti se jdou o půlnoci sprchovat, v jednu do postele a ráno vstávají do školy? Hele, já už nebudu reagovat, je to jen ztráta času, který raději budu věnovat právě rodině...
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    2.11.2019 18:25 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Ano ani děti nejsou slepice. Chodí spát o půlnoci nebo krátce po ní. A to je ještě musíme do postele honit. Sedm hodin spánku dětem stačí, i mě stačily. Dnes už ne, stárnu a spím svých osm, devět.

    Vidím to tak, že ty bys jim zakázal kroužky a trénink, věnoval se jim odpoledne a po večerníčku by šly spát. To by byly vskutku nadšené.

    Skutečnost je taková, že se jim věnuju 100% času, který mají volný. Včetně 90% víkendů, od pátečního oběda do neděle.
    2.11.2019 18:35 X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Nedráždi vole slepici bosou nohou. Nasraná slepice je horší než nasranej vegetarián.
    3.11.2019 06:39 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Jak souvisi prumer znamek a cerveny diplom s tim, zda jste lopatou? Co je to za argument? :-D
    otula avatar 3.11.2019 19:44 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    To se zeptej Petra, jsou to jeho argumenty:
    No jo, já se dobře učil, abych nemusel být v práci v sedm ráno. ...budou z nich další lopaty, co chodí do práce na sedmou
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    5.11.2019 10:49 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Ne, dobře se učit znamená naučit se, ne mít dobré známky. Známky jsou vcelku irelevantní a často souvisí více se snaživostí a šprťáctvím než se skutečným pochopením látky. Na známky se tě nikdo nikdy ptát nebude.
    31.10.2019 17:17 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Tak co vstavat o hodinu driv? ;-)

    Nevim co delas ale programatori / it vetsinou maji aspon trochu flexibilni pracovni dobu...
    otula avatar 31.10.2019 18:15 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Já bych ji mírně flexibilní měl, ale vozím manželku do práce a dítě do školky, takže si ji posunout nemohu... Ale klidně bych jezdil na šestou. Vstávání je jen o zvyku a nastavení si vnitřních hodin.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    31.10.2019 18:20 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Vstávání je o tom se dostatečně vyspat. Vzhledem k tomu, že chodit spát před půlnocí je nesmysl - večerní kina, koncerty, divadla, párty, whatever málokdy končí před desátou, pak člověk cestuje domů, rozjímá nad kulturním zážitkem, relaxuje, ..., tak je i kravina vstávat před osmou. A v létě, když je v deset světlo a letní aktivity často začínají až za tmy (težko budu dělat táborák, pozorovat hvězdy, nebo se romanticky procházet za světla), tak i ta půlnoc je velmi brzo.

    A pokud má člověk děti a chce po jejich uspání ještě nějaký dospělácký čas pro sebe, je to ještě horší.
    5.11.2019 09:58 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Vstávání je o tom se dostatečně vyspat.
    Přesně tak. Optimální čas kdy jít do školy či do práce, je 9:00 normálního středoevropského času. V létě, když ráno vyleze slunko dřív chodím do práce i dřív, ale k čemu to, když stejně skončím až v šest odpoledne, protože je moje práce závislá na jiných lidech.
    5.11.2019 10:02 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    No k čemu, můžete psát blogy a pak se hádat s odinem...
    Quando omni flunkus moritati
    5.11.2019 10:27 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Blogy píšu když potřebuji něco ventilovat a je na to čas. Většina jich nikdy nebyla dopsaná, protože šly myšlenky jinam dřív než jsem to stihnul. Jen výjimečně byl některý z nich po čase dopsaný.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.