abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 10.2 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze nové balíčky Immich, Immich Machine Learning, uv a RustDesk Client.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | Nová verze

    TypeScript (Wikipedie), tj. JavaScript rozšířený o statické typování a další atributy, byl vydán v nové verzi 6.0. Příští verze 7.0 je kvůli výkonu přepisována do programovacího jazyka Go.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:33 | Zajímavý článek

    Christian Schaller z Red Hatu na svém blogu popsal své zkušenosti s používáním AI při vývoji open source aplikací pro Linux. Pomocí různých AI aktualizoval nebo vytvořil aplikace Elgato Light GNOME Shell extension, Dell Ultrasharp Webcam 4K, Red Hat Planet, WMDock, XMMS resuscitated (aktualizace z GTK 2 a Esound na GTK 4, GStreamer a PipeWire) a Monkey Bubble. SANE ovladač pro skener Plustek OpticFilm 8200i se mu zatím nepovedl.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 19:44 | IT novinky

    Americké firmy Tesla a SpaceX postaví v texaském Austinu moderní komplex na výrobu čipů pro umělou inteligenci (AI). Součástí projektu s názvem Terafab budou dvě moderní továrny na výrobu čipů – jedna se zaměří na automobily a humanoidní roboty, druhá na datová centra ve vesmíru. Uvedl to generální ředitel těchto firem Elon Musk. Projekt by podle odhadů měl stát 20 miliard USD (zhruba 425 miliard Kč).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 15:00 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 6.11 (YouTube) multiplatformního frameworku a GUI toolkitu Qt. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:44 | Bezpečnostní upozornění

    Ubuntu 26.04 patrně bude ve výchozím nastavení zobrazovat hvězdičky při zadávání hesla příkazu sudo, změna vychází z nové verze sudo-rs. Ta sice zlepší použitelnost systému pro nové uživatele, na které mohlo 'tiché sudo' působit dojmem, že systém 'zamrzl' a nijak nereaguje na stisky kláves, na druhou stranu se jedná o možnou bezpečnostní slabinu, neboť zobrazování hvězdiček v terminálu odhaluje délku hesla. Původní chování příkazu sudo

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 13
    22.3. 21:33 | Komunita

    Projekt systemd schválil kontroverzní pull request, který do JSON záznamů uživatelů přidává nové pole 'birthDate', datum narození, tedy údaj vyžadovaný zákony o ověřování věku v Kalifornii, Coloradu a Brazílii. Jiný pull request, který tuto změnu napravoval, byl správcem projektu Lennartem Poetteringem zamítnut s následujícím zdůvodněním:

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 31
    22.3. 17:22 | Nová verze

    Nové číslo časopisu Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 163 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.3. 15:22 | IT novinky

    Eric Lengyel dobrovolně uvolnil jako volné dílo svůj patentovaný algoritmus Slug. Algoritmus vykresluje text a vektorovou grafiku na GPU přímo z dat Bézierových křivek, aniž by využíval texturové mapy obsahující jakékoli předem vypočítané nebo uložené obrázky a počítá přesné pokrytí pro ostré a škálovatelné zobrazení písma, referenční ukázka implementace v HLSL shaderech je na GitHubu. Slug je volným dílem od 17. března letošního

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 7
    21.3. 15:11 | Zajímavý projekt

    Sashiko (GitHub) je open source automatizovaný systém pro revizi kódu linuxového jádra. Monitoruje veřejné mailing listy a hodnotí navrhované změny pomocí umělé inteligence. Výpočetní zdroje a LLM tokeny poskytuje Google.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (15%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1142 hlasů
     Komentářů: 27, poslední 17.3. 19:26
    Rozcestník

    KOMIX - Časový posun

    26.10.2019 00:00 | Přečteno: 2488× | KOMIX | poslední úprava: 26.10.2019 13:26

    TAKY NED□BR□V□LNĚ CESTUJETE ČASEM? JÁ MINIMÁLNĚ DVAKRÁT D□ R□KA.


    CEST□VÁNÍ D□ BUD□UCN□STI JE NÁR□ČNÉ. DĚLÁ SE ASI NĚJAK TAKHLE: VSTANETE, R□ZESPALE MŽ□URÁTE D□ TMY VŠUDE K□LEM VÁS A ŘÍKÁTE SI, ŽE URČITĚ JEŠTĚ MÁTE ČAS. □VŠEM JEN D□ D□BY, NEŽ SE P□DÍVÁTE NA H□DINKY. PAK P□ŘÁD MUSÍTE PÍT KÁVU, ČAJ NEB□ K□KAK□LU, ZKRÁTKA NĚJAKÝ ŽIV□TABUDIČ, ABY SE ČL□VĚK V TÉ BUD□UCN□STI UDRŽEL A NED□PADLA NA NĚJ KLETBA ŠÍPK□VÉH□ ZÁMKU.

    ALE CEST□VÁNÍ D□ MINUL□STI JE MN□HEM SNAZŠÍ, T□ SE VELKÁ RUČIČKA P□SUNE □ H□DINU ZPÁTKY, VY RÁN□ VSTANETE A DIVÍTE SE, ŽE JSTE SE DNES VZBUDILI P□DIVNĚ BRZY.
    ANEB□ SE RUČIČKA P□SUNE K ELEKTRICKÉ PŘÍP□JCE NEPLATIČE A JEDNÍM CVAKNUTÍM KLEŠTÍ H□ □DEŠLE D□ D□BY TEMNA.
    V H□RŠÍM PŘÍPADĚ SE RUČIČKA P□SUNE K NECHVALNĚ ZNÁMÉMU ČERVENÉMU TLAČÍTKU A NEMILÉ NÁSLEDKY NÁS P□ČETNĚ P□SUN□U NĚKAM PŘED PRVNÍ P□PULAČNÍ EXPL□ZI. P□T□MCI TĚCH ŠŤASTNĚJŠÍCH Z NÁS BUD□U ŽÍT V P□DZEMNÍCH KRYTECH JAK□ M□RL□CK□VÉ A ČÍST SI Z KLÍN□PISNÉH□ VYDÁNÍ P□RTŮ BAJTŮ □SMIBITŮ □ Z80, ALE T□ CESTUJI NĚKAM DVA TÝDNY D□ MINUL□STI.

    TAKŽE SI PR□SÍM NEZAP□MEŇTE NAŘÍDIT BUDÍKY, AŤ V NEDĚLI P□SUN ČASU NEZASPÍTE. PER H□RUS ET PER RHA ET PER S□LEM INVICTUS DUCERES!

     


           

    Hodnocení: 94 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    KOMIX - Časový posun, obrázek 1

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    26.10.2019 00:31 kvr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    s/Vždyď/Vždyť/

    Ale jinak dobré dneska. A díky za připomenutí, i když mě to čeka až příští víkend. Ale už by to chtělo, ty ranní jízdy za tmy jsou na houby...
    HO▽ORK△ avatar 26.10.2019 13:28 HO▽ORK△ | skóre: 4 | blog: HOVORKUV_CTVERECKOVANY_SVET_DO_KAZDE_DOMACNOSTI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    DÍKY! T□ VÍŠ, SLYŠÍM Ď, PÍŠU Ď :-)
    Jendа avatar 26.10.2019 02:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Příloha:
    Serverovna
    Servrvovna.
    26.10.2019 09:24 Elvis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    To prostřední v tam je myslím navíc. Servrovna.

    Jinak myslím, že ta chyba v komiksu je schválně. Bere si to na paškál, jak ajťáci przní pravopis.
    HO▽ORK△ avatar 26.10.2019 13:36 HO▽ORK△ | skóre: 4 | blog: HOVORKUV_CTVERECKOVANY_SVET_DO_KAZDE_DOMACNOSTI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    SAM□ZŘEJMĚ, TAJNĚ TESTUJI VAŠI BDĚL□ST! PR□T□ □BČAS NASCHVÁL NAPÍŠU NĚJAK□U CHYBU JAK□ NAPŘÍKLAD VEVEŘÁK, VŽDYĎ, NEB□ TRINITR□T□ULEN :-)
    26.10.2019 17:35 Strömokocůr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    A zase nie sú kozy! Ale aspoň <|> je na poslednom obrázku :-D
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 28.10.2019 13:54 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 41 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    28.10.2019 20:07 Strömokocůr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Pre kozy jej nevidno kozy.
    HO▽ORK△ avatar 1.11.2019 16:24 HO▽ORK△ | skóre: 4 | blog: HOVORKUV_CTVERECKOVANY_SVET_DO_KAZDE_DOMACNOSTI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Příloha:
    ↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑ TEDY, JÁ BYCH T□ NEKRESLIL, JENŽE KDYŽ NA TĚCH K□ZÁCH STÁLE TRVÁŠ... :-)
    Dalibor Smolík avatar 4.11.2019 11:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Tak to je pecka ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.10.2019 00:20 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Teda musím říct fakt klobouk dolů...

    Jak jsem byl skeptickej, že by jakože z komunity mohl vzniknout dobrej komediální strip/komiks, navíc ještě s linuxovou tematikou, což je samá past, tak zatím mi ten názor teda byl fest vyvrácenej. Tak samozřejme může na autora přijít vyhoření a tak, ale teď už se teda dá určitě říct, že to stálo za to.

    Sem nečekal, že sem budu fakt pravidelně chodit je číst (ˇvˇ)b

    Sakra by si to zasloužilo být někde na titulce (a na navštěvovanějším portálu?)...
    HO▽ORK△ avatar 1.11.2019 16:32 HO▽ORK△ | skóre: 4 | blog: HOVORKUV_CTVERECKOVANY_SVET_DO_KAZDE_DOMACNOSTI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    ÚPLNĚ SE PÝŘÍM, DĚKUJI ZA CHVÁLU! P□KUD SE T□ ALESP□Ň JEDN□MU ČL□VĚKU TAKT□ LÍBÍ, A VĚŘÍM ŽE JE VÁS MN□HEM VÍC, NEJMÉNĚ DVA, M□ŽNÁ D□K□NCE I TŘI, TAK T□ PR□ MNE NEBYL VYH□ZENÝ ČAS :-)
    28.10.2019 17:30 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Priste prosim komix na tema kolibacova zhoubneho nadoru. ;-)
    28.10.2019 20:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    V tom případě by tam ale měly být i Odinovy korporátní praktiky ... V zásadě by se to dalo i vhodně spojit (Odin se dozví o Kolibáčově nádoru a využije informaci pro vytvoření "určitého napětí" apod.) ...
    28.10.2019 20:39 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Kolibac v nasem pribehu by mohl nasledne z onoho tlaku spachat sebevrazdu, cimz by si usetril bolestiva muka. Odin a jeho sudetsti pratele se nasledne budou chodit smat na kolibacuv hrob pro chudinu za hrbitovni zdi.
    28.10.2019 20:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Je to dobrý a u postavičky Odina zejména ta absence morálky dost odpovídá, akorát ještě chybí ještě ten podělánkovskej rozměr, tj. jak se Odin bojí nějakého levicového phd studenta natolik, že mu přeje smrt...
    28.10.2019 21:11 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Odin se neboji phd studenta. Odina privadi k silenstvi zhoubna ideologie, ktera chce lidi kadrovat, omeozvat jejich svobody a omezovat soukrome vlastnictvi. To jsme uz zde meli a vraci se to.
    28.10.2019 21:37 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    To je zajímavé, jak někteří lidé, kteří vykřikují o omezování svobod, sami rádi omezují svobody jiným. Některé by nejradši omezili i na životě ;-)
    28.10.2019 22:07 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Jak odin omezuje svobodu jinym? Zamestnanec vykonava danou praci dobrovolne na zakladne svobodne uzavrene smlouvy! Rozdil oproti statem vynucovane svazujici legislative snad chape kazdy. Nikoho nechci omezovat na zivote. Jen mne nemrzi smrt lidi se zhoubnymi nazory. Prat nekomu smrt neznamena, ze nekoho omezuji!
    29.10.2019 09:58 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Jezdíš za moje prachy ropným autem a smrdíš mi pod oknem mé vily, socko! Ale nebudu ti kvůli tomu přát smrt, jen budu doufat, že ti tu ropu brzy zákážou nebo zdaní tak, aby sis škody pěkně zaplatil z vlastní kapsy.
    29.10.2019 10:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Rozdil oproti statem vynucovane svazujici legislative snad chape kazdy.
    Každý asi ne, mně třeba není moc jasný, proč je lepší, když někoho vydírá nějakej soukromník za korporátní prachy než když mu něco nařizuje stát...
    29.10.2019 12:01 Ovocucníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    On to asi chápe, ale je to prostě svině.
    29.10.2019 14:22 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Každý asi ne, mně třeba není moc jasný, proč je lepší, když někoho vydírá nějakej soukromník za korporátní prachy než když mu něco nařizuje stát...
    Protoze soukromnika muzes snadno a svobodne vymenit, nebo se sam stat soukromnikem. Zmenit stat je o dost tezsi a zalozit vlastni asi skoro nemozny ;-)
    29.10.2019 14:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Možná, ale on spíš bude (také) problém v těch korporacích, které henchmanům jako Odin dávají kšeft a tváří se, že nevidí jejich praktiky... A ty už tak snadno nevyměníš...
    28.10.2019 22:40 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Jen bych dodal, ze u dotycneho bych preferoval nefatalni terapii - vyzrani a zmenu nazoru. Jsem totiz lidumil a nepreji oponentum smrt za kazdou cenu.
    28.10.2019 20:48 Hrdobec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Porad je to trochu sucharina. Co takhle lamentovani Kolibace o tomhle "urcitem napeti" na pohovce u psycholozky ? Samozrejme musi mit na stole Maca nebo alespon osatku jablek.
    otula avatar 30.10.2019 20:21 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Ten posun na standardní čas je děsné psycho… Cítím se jako by mě někdo vzal tou palicí po hlavě. Ještě minulý týden jsem mohl po návratu z práce vyrazit za sluníčka se psem do lesa, teď když se vrátím domů, tak je skoro tma. A to nám ti odborníci na všechno chtějí zkrátit i letní večery… :-(
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Jendа avatar 30.10.2019 21:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Mně se naopak na několik dní přiblížil denní režim tomu, který mají normální lidi. (opravdu jen na pár dní, dneska už se to zase rozbilo)
    otula avatar 31.10.2019 16:51 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Jestli je režim normálních lidí nevidět celý den slunce, pak bych rád normální nebyl. Režim za tmy do práce a za slunce z práce vystřídal režim za tmy do práce a za tmy z práce. Fakt super :-/
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    31.10.2019 08:17 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Konečně je to v normálu - večerní aktivity jsou často i lepší po tmě, ale vstávat za tmy je horor.
    otula avatar 31.10.2019 16:53 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Za tmy vstávám tak jako tak. Minulý týden jsem to slunce viděl alespoň odpoledne, teď už vůbec...
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    31.10.2019 18:15 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    No jo, já se dobře učil, abych nemusel být v práci v sedm ráno.
    otula avatar 31.10.2019 20:55 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    No jo, také bych se lépe učil, kdybych věděl, že potom budu moct chodit do práce na půl šestou... Myslíš, že kdybych se lépe učil, otevírali by školku už v 5 ráno? Upřímně lituji ty chudáky, kteří chodí do práce třeba na devátou.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    1.11.2019 08:53 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Heh, v devět spím. Právě jsem se vzbudil, dnes trochu předčasně. Udělám si snídani, kávu, přečtu tisk, a cestou do práce si dam ještě 40 minut plavání v bazénu.
    otula avatar 1.11.2019 12:17 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Pokud nemáš týdenní pracovní dobu třeba 20 hodin, ale standardních 40, tak je mi tě upřímně líto, že ji máš tak šíleně nastavenou. Rozhodně bych s tebou neměnil. Ale někomu to vyhovovat může, lidé si zvyknou na kdeco...
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    1.11.2019 12:25 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Nemám ji nastavenou, můžu do práce chodit kdy chci.
    otula avatar 1.11.2019 21:52 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Jo, tak uznávám, že pokud si můžeš chodit do práce na 10 a odcházet ve 13, tak to špatné není.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    2.11.2019 11:25 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Tak když na to přijde, nemusím tam vůbec a dělat třeba z domova. Ale vzhledem k tomu že v osm vyzvedávám děti z kroužků, je pro mě ideální odjíždět z práce v půl osmé.
    otula avatar 2.11.2019 16:18 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Á, tak už tomu rozumím. Pokud to není jen smyšlená provokace, která je na mne jak rudý hadr na býka, tak si z toho dělám závěr, že jsi vlastně jen takový sobeček. Ráno si vyspáváš, když se rodina chystá do školy/školky/práce, potom si dáš kafíčko, pak si zajdeš zaplavat… Nikdo tě neotravuje, takže si děláš, co chceš, potom, když by ses měl věnovat rodině, se zašiješ v práci, zatímco jsou děti odloženy v kroužcích, večer je milostivě vyzvedneš, dovezeš domů a pošleš šupem do postele. Jo, tak to jsi opravdu borec, možná zralý na nominaci na otce a manžela roku. Děkuji, nechci. Ještě bych chápal, kdybys neměl na výběr, ale píšeš, že je to tvá vlastní volba. Za sebe, pokud bych měl bez jiných možností na výběr práci od 11.30 do 20.00 za 60k, nebo od 5.30 do 14.00 za 20k, zvolil bych tu druhou...
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    2.11.2019 17:32 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Chápu, takže tvoje děti do kroužků nechodí, nesportují a budou z nich další lopaty, co chodí do práce na sedmou. Také jsem chodil do zš na osmou ráno, to je holt dědictví z RU ale kvůli tomu skutečně nemusím vstávat ani já ani manželka (pokud napak v práci nekončí, jako sestra má směny). Kdybych v sedmé třídě chodil do školy za doprovodu rodičů, asi bych se propadl hanbou :)

    Btw, zatímco ty si zřejmě vyspáváš večer, já se mohu věnovat rodině třeba do půlnoci.
    otula avatar 2.11.2019 18:02 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    A kdo tady psal o doprovodu do školy? A kdo je tady lopata? Když už se tak strašně strašně chvástáš, na vysoké jsem měl prospěch 1,0. Manželka má červený diplom a byla mezi cca 10 procenty, která univerzitu dokázala dokončit. A jsme lopaty proto, že jezdíme na sedmou do práce? Tak se pochlub, kolik času se svým dětem denně věnuješ, když se vrátíš kolem půl deváté domů.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    2.11.2019 18:08 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Vzhledem k tomu, že pro ně jezdím na ty kroužky, tak s nimi trávím cca 4 hodiny denně, víc než manželka. A celý víkend. A nebo taky celý pracovní den, pokud mám odpracováno (nefungujeme na píchačky, ale na hotovou práci) a ony nejdou do školy.

    Ano, pokud bych vstal v sedm, tak bych s nimi mohl trávit o půl hodiny déle a sledovat je, jak si čistí zuby a oblékají se na cestu do školy. Čímž bych je pravděpodobně sral :)
    otula avatar 2.11.2019 18:16 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Aha, takže ráno máš pro sebe, před polednem jedeš do práce, v půl osmé z ní odjedeš, v osm vyzvedneš děti a pak se jim čtyři hodiny věnuješ. Super, takže děti se jdou o půlnoci sprchovat, v jednu do postele a ráno vstávají do školy? Hele, já už nebudu reagovat, je to jen ztráta času, který raději budu věnovat právě rodině...
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    2.11.2019 18:25 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Ano ani děti nejsou slepice. Chodí spát o půlnoci nebo krátce po ní. A to je ještě musíme do postele honit. Sedm hodin spánku dětem stačí, i mě stačily. Dnes už ne, stárnu a spím svých osm, devět.

    Vidím to tak, že ty bys jim zakázal kroužky a trénink, věnoval se jim odpoledne a po večerníčku by šly spát. To by byly vskutku nadšené.

    Skutečnost je taková, že se jim věnuju 100% času, který mají volný. Včetně 90% víkendů, od pátečního oběda do neděle.
    2.11.2019 18:35 X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Nedráždi vole slepici bosou nohou. Nasraná slepice je horší než nasranej vegetarián.
    3.11.2019 06:39 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Jak souvisi prumer znamek a cerveny diplom s tim, zda jste lopatou? Co je to za argument? :-D
    otula avatar 3.11.2019 19:44 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    To se zeptej Petra, jsou to jeho argumenty:
    No jo, já se dobře učil, abych nemusel být v práci v sedm ráno. ...budou z nich další lopaty, co chodí do práce na sedmou
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    5.11.2019 10:49 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Ne, dobře se učit znamená naučit se, ne mít dobré známky. Známky jsou vcelku irelevantní a často souvisí více se snaživostí a šprťáctvím než se skutečným pochopením látky. Na známky se tě nikdo nikdy ptát nebude.
    31.10.2019 17:17 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Tak co vstavat o hodinu driv? ;-)

    Nevim co delas ale programatori / it vetsinou maji aspon trochu flexibilni pracovni dobu...
    otula avatar 31.10.2019 18:15 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Já bych ji mírně flexibilní měl, ale vozím manželku do práce a dítě do školky, takže si ji posunout nemohu... Ale klidně bych jezdil na šestou. Vstávání je jen o zvyku a nastavení si vnitřních hodin.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    31.10.2019 18:20 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Vstávání je o tom se dostatečně vyspat. Vzhledem k tomu, že chodit spát před půlnocí je nesmysl - večerní kina, koncerty, divadla, párty, whatever málokdy končí před desátou, pak člověk cestuje domů, rozjímá nad kulturním zážitkem, relaxuje, ..., tak je i kravina vstávat před osmou. A v létě, když je v deset světlo a letní aktivity často začínají až za tmy (težko budu dělat táborák, pozorovat hvězdy, nebo se romanticky procházet za světla), tak i ta půlnoc je velmi brzo.

    A pokud má člověk děti a chce po jejich uspání ještě nějaký dospělácký čas pro sebe, je to ještě horší.
    5.11.2019 09:58 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Vstávání je o tom se dostatečně vyspat.
    Přesně tak. Optimální čas kdy jít do školy či do práce, je 9:00 normálního středoevropského času. V létě, když ráno vyleze slunko dřív chodím do práce i dřív, ale k čemu to, když stejně skončím až v šest odpoledne, protože je moje práce závislá na jiných lidech.
    5.11.2019 10:02 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    No k čemu, můžete psát blogy a pak se hádat s odinem...
    Quando omni flunkus moritati
    5.11.2019 10:27 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Časový posun
    Blogy píšu když potřebuji něco ventilovat a je na to čas. Většina jich nikdy nebyla dopsaná, protože šly myšlenky jinam dřív než jsem to stihnul. Jen výjimečně byl některý z nich po čase dopsaný.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.