abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 732 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    (smazáno provozovatelem portálu)

    20.4.2016 17:16 | poslední úprava: 11.3.2017 01:34

    (smazáno provozovatelem portálu)        

    Hodnocení: 33 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Fluttershy, yay! avatar 20.4.2016 17:27 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Max avatar 20.4.2016 17:34 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Jsem ani nevěděl, že to má termín, pěkný a souhlas :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.4.2016 18:26 a
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Troll, viz jeho starsi blogy.
    mirec avatar 20.4.2016 18:29 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git

    Chýba tu anketa. Hlasoval by som za paródiu.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    21.4.2016 04:54 Babettiny kozy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    no, dlouhé vedení, ale klobouk dolů, že to konečně někomu z těch programátorů s tím vynikajícím EQ došlo...
    20.4.2016 19:20 ChronicPain | blog: chronicPain
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Chápu, že každodenní realita řízení firem je pro Vás natolik vzdálená, že to na Vás působí jako ironie. Proto jsem se už v titulku pokusil naznačit, komu je článek určen.
    http://www.klaus.sk/ – energeticky úsporné vykurovacie systémy
    Fluttershy, yay! avatar 20.4.2016 19:22 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    No tááák. Hodnocení podle LOC je příliš průhledné.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.4.2016 19:35 ChronicPain | blog: chronicPain
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Naopak, jedná se o velmi silný nástroj. Samozřejmě se o tom zaměstnanci nesmí dozvědět, aby toho nezačali zneužívat.
    http://www.klaus.sk/ – energeticky úsporné vykurovacie systémy
    Fluttershy, yay! avatar 20.4.2016 19:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    To je staré.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.4.2016 04:18 ChronicPain | blog: chronicPain
    Rozbalit Rozbalit vše Pak se muzete tem politic...
    Pak se muzete tem politicky korektnim radoby lidem v klidu vysmat do obliceje, protoze na vas nemaji zadny vliv. Kdyz se nejaka komercni pojistovna rozhodne platit peci nemajetnym a nepojistitelnym v ramci sveho PR, je to jejich vec, protoze ja jako zakaznik se mohu dobrovolne rozhodnout produktu takoveto spolecnosti nevyuzivat, coz bohuzel v pripade statnich pojistoven ucinit nemohu. Ja jsem jen napsal to, ze ja jakozto vas nadrizeny bych nejake plakani o vstavani v 11 rozhodne netoleroval a rozhodne bych vam takovy rezim nepovolil.
    http://www.klaus.sk/ – energeticky úsporné vykurovacie systémy
    20.4.2016 23:42 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Ten link se muze obcas celkem hodit...
    20.4.2016 18:04 Dadam | skóre: 12 | blog: dadamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    vyhození několika náhodných zaměstnanců jako negativní motivace pro zbytek týmu
    Tohle má ještě jeden pozitivní efekt: člověk se zbaví smolařů
    A i B mají svoje výhody a nevýhody. Vyberte si to, co vám vyhovuje víc, a necpěte A tam, kam patří B.
    JiK avatar 20.4.2016 18:24 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Je taky dulezite delat pravidelne tak 2x tydne nejake zebricky, a furt serazovat svuj tym od nejlepsiho. Metrika, podle ktere se to dela dulezita neni a rozhodne ji neni treba roztrubovat.

    A musi se zverejnovat ty zebricky, s tim, ze nejslabsi poleti, a take ho nebo ji aspon jednou za mesic vyrazit. HR nekoho noveho vzdy sezene. Obzvlast dobre to funguje, kdyz je pulka tymu na nejakem docasnem vizu, nebo bez povoleni k pobytu, a pak se ztracenym mistem musi ten smolar nepozdeji do 4 tydnu opustit i zem a prestehovat se. Nic neutuzi tym jako tohle.

    A k tomu je potreba jednou za rok najmout nejakeho draheho kouce, ktery za ten den vezme tolik, co programator za mesic, a pronese uzasnou motivacni rec na teambuildingu...
    20.4.2016 19:12 ChronicPain | blog: chronicPain
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Metrika, podle ktere se to dela dulezita neni a rozhodne ji neni treba roztrubovat.
    To je přístup, jak celou firmu rozložit, ne jak ji posunout o kus dál.
    HR nekoho noveho vzdy sezene.
    Tak jednoduché to tedy opravdu není. Fluktuace zaměstnanců je obecně škodlivá. Dobrým řízením a správně nastavenými procesy ji lze usnadnit, ale pozor! S fluktuací zaměstnanců je potřeba počítat, být na ni připraven a mnohdy je nezbytné tým občerstvit, ale nikdy to není cíl. Nejvýkonnější a nejschopnější zaměstnance si je potřeba držet, ale nesmíte jim dát přehnaný pocit bezpečí a vlastní důležitosti. I oni si musí být vědomi, že mohou skončit, a nic není výmluvnější než praktická demonstrace.
    A k tomu je potreba jednou za rok najmout nejakeho draheho kouce, ktery za ten den vezme tolik, co programator za mesic, a pronese uzasnou motivacni rec na teambuildingu...
    Motivační řeč nemá nikdy takový vliv, jako správně optimalizované vnitrofiremní procesy. Netajím se tím, že si nechávám dobře zaplatit, ale výsledky mojí práce mají značné a jasně prokazatelné ekonomické dopady.
    http://www.klaus.sk/ – energeticky úsporné vykurovacie systémy
    Fluttershy, yay! avatar 20.4.2016 19:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    výsledky mojí práce mají značné a jasně prokazatelné ekonomické dopady

    Pozastavme se nad volbou slova „dopad“. Co tím asi chtěl básník říci? Že by „přeřek“?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.4.2016 19:33 ChronicPain | blog: chronicPain
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Pravdou je, že několikrát mi firma pod rukama zkrachovala, a jednou, v mé první manažerské pozici po dokončení MBA studií, zaměstnanci sami začali hromadně podávat výpovědi, ale převážně se na to dívam tak, že většina těch firem by zkrachovala tak jako tak a já to pouze mírně urychlil, čímž jsem v konečném důsledku stejně ušetřil peníze majitelům, kteří by jinak byli připraveni firmu dofinancovávat ze svých kapes. Několik zkrachovalých firem je však statisticky zanedbatelné množství a zpravidla jsem pak ještě dostal dobře zaplaceno od konkurence za to, že jsem jim uvolnil cestu pro upevnění jejich tržní pozice.
    http://www.klaus.sk/ – energeticky úsporné vykurovacie systémy
    Fluttershy, yay! avatar 20.4.2016 19:52 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    X_X
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.4.2016 20:47 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Tyhle komentáře dělá nějaký random generátor nebo něco?
    Fluttershy, yay! avatar 20.4.2016 20:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Jako učitelkobot?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    randy avatar 20.4.2016 21:26 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    To skor vyzera na hulanator :))
    R>
    21.4.2016 04:57 Babettiny kozy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    kralyčku, kralyčku, my myslely, že jsi chytřejší :-P
    21.4.2016 05:44 zasja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Konečne zrušenie víz pre Ukrajincov:-), k tomu poľudštenie väzobných podmienok pre Breivika a v dohľadnom čase aj vpustenie Turkov do Európy. A Savčenková už zas papá! Ešte bude zaujímavé sledovať, kde sa tá bezbrehá blbosť teoretikov demokracie a ľudských práv zastaví. ;-)
    Bedňa avatar 22.4.2016 18:34 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Odin má nové konto :)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    20.4.2016 21:22 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Pravdou je, že několikrát mi firma pod rukama zkrachovala
    Aneb - říkejte mi "Hrobař" chlapci. ;-)
    21.4.2016 07:20 Jindřich Makovička | skóre: 17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Tenhle jev kdysi krásně popsal ředitel nákupu.
    21.4.2016 08:14 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Já takových zažil celý houf již v r.1997, když se rozjíždělo Makro. Obávám se, že dnes je situace mnohem horší, neboť každý jejich skok byl spojen současně s kariérním postupem. A jednou z vlastností těchto týpků je - zamořit firmu sobě rovnými.
    21.4.2016 16:33 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    "Pravdou je, že několikrát mi firma pod rukama zkrachovala, a jednou, v mé první manažerské pozici po dokončení MBA studií, zaměstnanci sami začali hromadně podávat výpovědi"

    Díky za upřímnost. Dostal jsem záchvat smíchu. Podle LOC opravdu nejde hodnotit kvalitu programátora. Když chceš lokalizovat flákače, skamaraď se s nějakým obyčejným řadovým programátorem z týmu a prostě z něj nenápadně při řeči vytáhni kdo tam dělá hovno a pak ho vylij (toho flákače). Taky doporučuji vylít i zmrdy, mají tendenci rozkládat kolektiv.

    Problém bude že bys asi musel vylít i sám sebe :D
    22.4.2016 13:31 drunkezz | skóre: 34 | blog: kadeco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git

    lol tak to ma rozsekalo:)))))

    D.

    20.4.2016 19:05 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    O najímání programátorů si ale povíme zase někdy jindy.
    Na to se vykašli. Po těch třech nezdařených pokusech o trollpost silně pochybuju, že počtvrté to vyjde...
    20.4.2016 19:45 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Tak si asi predstavuji rizeni tymu lidi, kteri nikdy zadny tym nevedli.
    20.4.2016 22:27 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Vyhazovat lidi nahodne? Chtel bych videt, jak vam to projde. :-D Rekl bych, ze takovy pristup je silne iracionalni a kontraproduktivni. Jinak samozrejme s vyhazovanim neschopnych lidskych zdroju absolutne souhlasim.

    Motivace lidi strachem je ale pomerne ucinna strategie, ktera mnohdy umozni daneho zamestnance efektivne vyzdimat a pri tom vas to nestoji ani marku. Pokud mate moznost, je dobre si o sverenych lidech zjistit vice informaci. Je dobre identifikovat ty zamestnance, kteri maji hypoteky a jine dluhy, jsou vazani na dane bydliste ci region (teto vyhody v praze moc nevyuzijete), male uspory, pecuji treba o nemocneho clena rodiny, atd. Proste cloveka, pro ktereho by vyhazov z prace byl silne stresujici a problematickou zalezitosti(nutnost stehovani za jinou praci, problemy s vypadkem prijmu, casova narocnost hledani nove prace, atd.). Dobrym zdrojem techto informaci mohou byt ruzne interni dotazniky, informace od kolegu dotycneho, ale take firemni vecirky. Zamestnanec ma dobry pocit z osobniho neformalniho rozhovoru s nadrizenym, coz je samo o sobe pozitivni, a vy zdarma a snadno ziskate spoustu celkem osobnich informaci. Pak uz jen staci vytvorit pro dotycneho dojem, ze jste z jeho praci nespokojeni a ze, pokud neprida, se muze stat, ze o praci prijde. Toto je dobre delat nejdrive poustenim ruznych poznamek o dotycnem jeho kolegum, kteri mu to samozrejme donesou, a nasledne pristoupit treba i k osobnimu pohovoru, na kterem onu smutnou pravdu dotycnemu sdelite. Kazdy clovek je jiny a cim vice o nem mate informaci, tim lepe pro vas, protoze muzete do fiktivni hrozby vyhazovu zakomponovat i jeho specificke faktory. Osobne se mi tato strategie celkem osvedcila. Vyzaduje sice pomerne dost usili, ale vetsinou se to vyplati. Nekomu to mozna muze pripadat prilis tvrde, ale je treba si uvedomit, ze pro firmu je zamestnanec opravdu jen jeden ze zdroju, ktery slouzi k dosazeni zisku. Nic vice, nic mene. Po nekom se chce, aby pracoval na maximum, po nekom se chce, aby mel zaludek a povahu na tyto a podobne manipulace.
    20.4.2016 22:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Nekomu to mozna muze pripadat prilis tvrde
    Není to tvrdé, to není to správné vyjádření. Stejně jako vrazit někomu kudlu do zad není v pravém slova smyslu tvrdé. Není to něco, co by udělal tvrďák, je to něco, co udělá někdo naprosto amorální, křivák bez kusu něčeho jako cti nebo jakéhokoli respektu k člověku obecně. Někdo, kdo čerpá svoje životní uspokojení z neštěstí nebo alespoň ne příliš velkého štěstí ostatních. Někdo jako Odin1918.
    20.4.2016 23:06 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Drive by mne takove vyjadreni zarazilo, ale uz jsem takove a podobne slysel tolikrat, ze mi timto v podstate lichotite. Je treba si uvedomit, ze je nutne striktne oddelovat soukrome a pracovni vztahy. Pratelstvi s podrizenymi je vylouceno. Jednou jsem tu chybu udelal a uz ji nikdy nebudu opakovat.
    21.4.2016 09:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Je treba si uvedomit, ze je nutne striktne oddelovat soukrome a pracovni vztahy. Pratelstvi s podrizenymi je vylouceno.
    Ano, např. ve firmě, kde pracuju, bys měl za příliš velké kamarádění mezi nadřízeným a podřízeným problémy (favoritismus, etc.). Stejně tak bys ale měl problémy za to chování typu kudla do zad, které popisuješ v prvním příspěvku. To je zase extrém na druhou stranu, myslím, že bys za to letěl celkem rychle. Bohužel, řada firem to neřeší a nechává pijavice tvého typu profitovat na slušných lidech.

    Mimochodem, pro tvoje blízké je oukej, že si vyděláváš vydíráním lidí, nebo to nevědí?
    21.4.2016 20:33 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Aha, takze kdyz reknete podrizenemu, ze ma pracovat, tak je to vydirani? Lol
    21.4.2016 20:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Aha, takze kdyz reknete podrizenemu, ze ma pracovat, tak je to vydirani? Lol
    Ne, vydírání je vyhrožovat vyhozením na základě osobních informací, tak jak to popisuješ v prvním komentáři.
    AsciiWolf avatar 21.4.2016 13:42 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Morálka je imho dost subjektivní pojem. Čímž se samozřejmě nechci nijak zastávat Odina, pouze upozorňuji na fakt, že on sám nemusí na tom, co dělá spatřovat nic amorálního.
    21.4.2016 13:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    IMHO to, co popisuje, objektivně splňuje definici vydírání.
    AsciiWolf avatar 21.4.2016 14:01 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Jasně, vidím to stejně, ale on to tak vnímat nemusí. (Za předpokladu, že není pouze troll.)
    Grunt avatar 21.4.2016 14:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Za předpokladu, že není pouze troll.
    O čemž já dost osobně pochybuju.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.4.2016 20:34 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    O zadne vydirani se samozrejme nejedna. Rici podrizenemu, ze se od nej ocekava prace, neni nic spatneho.
    Fluttershy, yay! avatar 21.4.2016 20:37 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    True story, bro.
    fiktivni hrozby vyhazovu
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 21.4.2016 21:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    A co říci něco takového nadřízenému?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    22.4.2016 09:59 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Mist je (alespon ted) dost a dost
    25.4.2016 15:48 M_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Zamestnanec ma dobry pocit z osobniho neformalniho rozhovoru s nadrizenym, coz je samo o sobe pozitivni, a vy zdarma a snadno ziskate spoustu celkem osobnich informaci

    Když vynechám permanentní pocit, že Odin pouze troluje, že prostě nemůže být tak blbý v reálu - ostatně tomu i napovídá nepřetržité vysvětlování jeho chování a snaha získat uznání od ostatních diskutujících, tak mi občas připadá jako takový polozmetek na půl cesty. Jako kdyby si nastudoval příručky, jak se má chovat HR manažer ve velké mezinárodní firmě v zahraničí, a pak to brutálně a necitlivě implikuje v české firmě. Je ovšem možné, že jeho čeští šéfové mají stejné znalosti, jak jednat s lidmi, a jeho buranské jednání oceňují jako účinné a pragmatické.
    If you don't ask, you don't get
    25.4.2016 21:18 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    S tebou se mi diskutovalo vzdycky dobre, ale jednou to muselo skoncit. Slibil jsem zde verejne, ze koncim s politickymi a offtopic prispevky, a ten slib dodrzuji. Me nazory zde byly jiz dostatecne prezentovany a mam pocit, ze uz zde nikoho neprekvapim. Tak snad priste v nejake relevantni diskusi.
    25.4.2016 21:24 M_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Dával jsem téměř závěrečný týden letošního jarního lyžování, tak jsem si toho blogu všimnul až po návratu.

    Bude zajímavé, až jednou ten trolling s opakovanými zjednodušenými názory, které se celkem logicky nedají nikde uplatnit, a ani není země, kde by tomu tak bylo, konečně přiznáš. Tvoje nesporná inteligence neodpovídá kvalitě některých názorů a požadavků, které jsou prostě nereálné i v tom Liberlandu, nebo jak se ten magorland jmenuje.
    If you don't ask, you don't get
    25.4.2016 21:30 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Lyzovani ti preji a doufam, ze sis jej uzil. :-)
    20.4.2016 22:58 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Jestlipak si uvědomujete, že kvůli praktikám lidí jako vy skončilo 6 milionů lidí v koncentračních táborech? Pokud mi nevěříte, tak se koukněte do literatury. Začíná to bezohledným přístupem k zaměstnancům. Pak to pokračuje infiltrací nějaké nacionálně socialistické strany do mocenských struktur, a pak už to jede. Ti ušlápnutí si pak začnou vyřizovat účty. Jenže když se kácí les lítají třísky, takže tohle asociální chování několika arogantních jedinců nakonec odsere hromada zcela nevinných lidí.
    20.4.2016 23:12 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Podle mne racionalni pristup k lidskym zdrojum velice precenujete. Rozhodne se nejedna o pricinu druhe valky. Ja vidim priciny jinde, ale to je na jinou debatu. Je kazdopadne smutne, co se tehdy delo a kolik to stalo zivotu.

    Jisteze je takove a podobne chovani bezohledne. Ono ale bezohledne musi byt. Delam jen to, co mi jde a za co jsem placen. Nemohu za to, ze po takovemto jednani vznika poptavka ruznych spolecnosti.
    Jendа avatar 21.4.2016 01:38 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Delam jen to, co mi jde a za co jsem placen.
    Mně jde a jsem placen za kreativní odstraňování lidí (otravy, jakoby nešťastné nehody, advanced psyops a vydírání… prostě kde můžu využít svoji kreativitu a skill řešení problémů), co si někdo objedná. Nemohu za to, ze po takovemto jednani vznika poptavka ruznych spolecnosti.
    Jendа avatar 21.4.2016 15:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Huh, už jsem v reakci na tento komentář dostal tři maily od lidí, co tvrdí, že jsou Odinovi bývalí zaměstnanci. Většinou to byly návrhy na víceméně neškodná poškádlení, i když brutalita jednoho mě docela zarazila.

    OMFG, bylo to dotažení argumentu ad absurdum, tyhle věci nedělám, teda alespoň ne pro lidi, co dobře neznám a napíšou mi náhodně po internetu!
    21.4.2016 20:37 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Koukam, ze popularita je krasna vec. :-) Neschopni lide mohou byt brutalni, coz vsak nevylucuje brutalitu u schopnych.
    21.4.2016 22:20 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    21.4.2016 15:44 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Začíná to bezohledným přístupem k zaměstnancům.
    No, tohle je hodně velká zkratka. Ne že by to vůbec nemělo svůj podíl, ale hyperinflace a následná ekonomická krize v tomhle udělaly mnohem víc. A kde nic není, ani smrt nebere - když nemáte kšefty a jste před krachem, tak těžko můžete ohleduplně dál platit zaměstnance, aby na tom nebyli špatně. Nemáte z čeho
    Quando omni flunkus moritati
    Člověk z Horní Dolní avatar 20.4.2016 23:14 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Pruhlednej bait, kazdopadne je velmi dulezite si uvedomit, ze zamestnani je financni transkace, kde se obe strany snazi maximalizovat zisk. Tzn. z pohledu zamestnance zapomenout na loajalitu (konkurence nabidne vic? pozadat o zvyseni platu anebo odejit) nebo na jakoukoliv neplacenou praci navic (reseni problemu mimo pracovni dobu).

    Jinak - alespon v IT prumyslu - pokud si firma zamestance nehycka nebo se k nim dokonce chova "tvrde", dlouhodobe si dokaze udrzet pouze prumerne / podprumerne lidi, bude ztracet podil na trhu a postupne tenhle typ managementu neviditelna ruka trhu odstrani.
    Jendа avatar 21.4.2016 01:35 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Pruhlednej bait
    Já se bojím, že Odin dost věcí myslí vážně.
    Člověk z Horní Dolní avatar 21.4.2016 12:26 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    To mozna jo, ale vsechno jde napsat jako bait :)
    pavlix avatar 21.4.2016 09:18 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Loajalita v rozumných mezích je výhodná, pokud je něčím podložená. Nechat se přeplatit je samozřejmě super, ale není dobré počítat jenom na peníze.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    20.4.2016 23:23 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Motivace lidi strachem je ale pomerne ucinna strategie, ktera mnohdy umozni daneho zamestnance efektivne vyzdimat a pri tom vas to nestoji ani marku.
    Zalezi na praci a miste, v IT jste podle me bez sance: zatlacite na jednoho cloveka a ten se pri nejblizsi prilezitosti sbali a odejde jinam protoze prace je vsude spousta. Zatlacite na vic lidi a skonci klidne cele oddeleni protoze atmosfera v praci bude nesnesitelna. A zamestnanec na tom rozhodne tratit nebude - ani financne ani dusevne, ten kdo bude mit problem bude ta firma.

    Nekomu to mozna muze pripadat prilis tvrde, ale pro zamestnance je firma jen jeden z mnoha zdroju prijmu. Nic vice, nic mene.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    20.4.2016 23:42 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Zalezi na praci a miste
    To jiste. Vzdyt pisi, ze v praze to bude problematicke.
    v IT jste podle me bez sance
    Nejsem. Je to ozkousene.
    zatlacite na jednoho cloveka a ten se pri nejblizsi prilezitosti sbali a odejde jinam protoze prace je vsude spousta
    Prace je vsude, to je pravda, ale ne v kazdem regionu a take muze mit clovek spoustu duvodu, proc by z prace neodesel. Nektere duvody jsem nastinil v prispevku, na ktery reagujete. Samozrejme si k uplatneni dane strategie musite vytipovat spravneho cloveka. Dvacetilety pubescent bez rodiny a zavazku, kteremu staci byt v panelaku a klidne se druhy den odstehuje 200 km daleko, opravdu neni spravnym kandidatem. ;-)
    ten kdo bude mit problem bude ta firma
    Predstavujete si to prilis divoce. Mnou nastinena situace ma vest k selektivnimu poskadleni a vybicovani nekolika jedincu a ne k zlikvidovani celych oddeleni. Samozrejme je treba rozvazovat, u koho toto lze provadet.
    Nekomu to mozna muze pripadat prilis tvrde, ale pro zamestnance je firma jen jeden z mnoha zdroju prijmu
    Nepripada mi to tvrde. Akt na trhu ma vzdy dve strany. Vzdycky jsem rikal, ze nespokojeny zamestnanec ma jit jinam.
    21.4.2016 11:18 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    "Vzdycky jsem rikal, ze nespokojeny zamestnanec ma jit jinam."

    Vsak v poradku - uz jsem jinde :-)
    Grunt avatar 21.4.2016 12:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    To jiste. Vzdyt pisi, ze v praze to bude problematicke.
    LOL.
    Dvacetilety pubescent bez rodiny a zavazku, kteremu staci byt v panelaku a klidne se druhy den odstehuje 200 km daleko, opravdu neni spravnym kandidatem.
    Jmenuje se to sociální a ekonomická mobilita. Vcelku zajímavě korelují tyto dva faktory s income inequality. Cílem by tudíž mělo být maximalizovat oba z nich. Pak může kapitalismus s klidem skončit.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.4.2016 16:38 Tryskomyš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    konečně jste objevili Ameriku :-P

    https://en.wikipedia.org/wiki/Human_relations_movement
    Jendа avatar 21.4.2016 01:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    ChronicPain je dobrá parodie na tebe, ale když to tak čtu, tak se umíš docela slušně zparodovat i sám.
    21.4.2016 08:29 Berousek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Nejvtipnější je, jakou má Odin radost, že si zde konečně našel v podobě ChronicPaina kamaráda - a on je to zatím jen krutý žert :(
    21.4.2016 15:04 Q
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Koukam, ty budes ve skutecnosti jeste vetsi looser, nez za jakyho ses tady do ted vydaval.
    21.4.2016 16:35 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Tys musel bejt sluníčkovej šéf. Pod tebou dobrý člověk nezůstane dýl jak půl roku. Život je krátkej na to trávit ho v práci otročením pro čuráka :D

    A pak volaj firmy po loajalitě. Nasrat :D
    22.4.2016 19:08 :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Videli ste, pán Odin, film Kawasakiho růže? Tam sú veľmi krásne zobrazené metódy riadenia, ktoré používala ŠTB vo firme, ktorú si sprivatizovali karlínští kluci. A Vy ste ich v tomto komentári trefne popísali. Je treba uznať, že to funguje perfektne. Až kým Causesca a jeho Elenu nepostavia k múru:).
    20.4.2016 22:51 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Btw jeden muj byvaly kolega kdysi pronesl takove moudro, ze s kazdou podepsanou vypovedi ve vas umre kousek cloveka. Asi na tom neco bude. Casem zacnete mit radost z toho, jak jste zvladl zefektivnit dulezite procesy a usetrit firme nemale penize. Po par cistkach je vsak problem podivat se zbylym zamestnancum do oci. I s tim se vsak da naucit zit a brat s humorem. ;)
    21.4.2016 16:39 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Btw jeden muj byvaly kolega kdysi pronesl takove moudro, ze s kazdou vrazdou ve vas umre kousek cloveka. Asi na tom neco bude. Casem zacnete mit radost z toho, jak jste zvladl odstranit dulezite osoby a usetrit klientum nemale starosti. Po par cistkach je vsak problem podivat se prezivsim do oci. I s tim se vsak da naucit zit a brat s humorem. ;)
    21.4.2016 20:39 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Srovnavate jablka a hrusky. Vypoved je preci bezna vec a neni na ni nic spatneho.
    Fluttershy, yay! avatar 21.4.2016 20:40 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Srovnavate jablka a hrusky. Smrt je preci bezna vec a neni na ni nic spatneho.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    xkucf03 avatar 21.4.2016 21:06 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git

    Zásadní rozdíl je přeci v tom, že výpověď znamená, že přestaneš odebírat něčí služby – což je stejné, jako kdyby tvoje firma přestala fungovat nebo nikdy neexistovala – nikdo tě nemůže nutit podnikat a odebírat cizí služby, když nechceš – obrazně řečeno: „přestaneš ostatní pouštět na svůj soukromý pozemek“. Zatímco zabití znamená „vstup na cizí soukromý pozemek“ a narušení jeho práv.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 21.4.2016 21:11 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    21.4.2016 22:38 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Casem zacnete mit radost z toho, jak jste zvladl odstranit dulezite osoby a usetrit klientum nemale starosti.
    Do you wish someone to inhume? :-D
    20.4.2016 23:02 Pr0gramat0r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    IT manageri by sa nemali vyhadzovat... strielat... nahodne...
    Ruža Becelin avatar 21.4.2016 10:48 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    IT manageri by se hlavne nemeli najimat. To pak stoji firmu moc penez. Stejne je tenhle druh neodvratne urcen k vyhynuti...
    Člověk z Horní Dolní avatar 21.4.2016 13:27 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Zalezi co myslis IT managerem, jaka je jeho napln prace a pridana hodnota pro firmu... Pokud je jedina jeho prace rozdelovat praci programatorum, tak souhlas.
    pavlix avatar 21.4.2016 13:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Třeba neměl namysli existenci IT manažerů jako takových, ale jejich najímání.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Člověk z Horní Dolní avatar 21.4.2016 14:24 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Tak v tom pripade taky nevim proc by to melo byt a priori spatne, zalezi na konkretni situaci.
    21.4.2016 14:36 Vera Pohlova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Ja bych vsechny tyhlety internety zakazala.
    Člověk z Horní Dolní avatar 21.4.2016 14:40 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Proc?
    Ruža Becelin avatar 21.4.2016 14:33 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Myslim IT manager obecne. Podle me jsou jak neandrtalci, urceni k vyhynuti. Manager spravuje zdroje, a to je problem. Dneska je kladeny vetsi dukaz na osobnosti zamestancu, a kazda osobnost je individualni. Jedine clovek, ktery ma schopnost stat v cele tehle osobnosti, a kteremu se rika leader, ma schopnost dosahnout se svym tymem mnohem nejakych vysledku. Narozdil od managera, ktery chce mit "zdroje", vsechny v jedne lajne, ignoruje osobnostni rozdily a potreby vzdelavani.
    Bystroushaak avatar 21.4.2016 15:56 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Myslim IT manager obecne. Podle me jsou jak neandrtalci, urceni k vyhynuti. Manager spravuje zdroje, a to je problem. Dneska je kladeny vetsi dukaz na osobnosti zamestancu, a kazda osobnost je individualni. Jedine clovek, ktery ma schopnost stat v cele tehle osobnosti, a kteremu se rika leader, ma schopnost dosahnout se svym tymem mnohem nejakych vysledku. Narozdil od managera, ktery chce mit "zdroje", vsechny v jedne lajne, ignoruje osobnostni rozdily a potreby vzdelavani.
    Co se týče nižšího managementu:

    To imho záleží na konkrétním manažerovi. Já zažil fakt děsné kopy špatných, ale teď mám třeba asi tři měsíce člověka, který se na svojí pozici vypracoval z programátora, rozumí tomu co dělá a má přehled. Je to opravdu změna a mám pocit, že je to člověk na svém místě a že odvádí dobrou práci.

    Imho žádný kolektiv nemůže dlouhodobě fungovat bez nějakého manažera, který udává směr, řeší (lidské) problémy a plánování, odhady časů, administrativu, byrokracii a tak. Pokud je to schopný člověk, tak je mi to příjemné i jako zaměstnanci. Mám zkušenosti i s prací na samostatných projektech bez jakéhokoliv vedení, které mi říkají, že schopný manažer může zaměstnancům dost usnadnit práci a může poskytovat jakési rozhraní se zbytkem světa, které jim umožní věnovat se jen svojí práci a nemuset řešit blbosti (administrativu a tak).

    Chce to ale člověka, který nenastupuje s představou, že on je tam cosi jako šlechta, která má pod sebou poddané. Jeho práci vnímám někde mezi psychologem, sekretářkou a úředníkem, který má na starosti byrokracii. Principiálně je pro mě na stejné úrovni, jako lidi, které řídí. Jeho prací by mělo být starat se aby vše fungovalo a promazávat zadřená soukolí. Je docela smutné, že to zmutovalo do představy „vedoucího“, „vrchnosti“ a „generála“, který nařizuje ostatním a zbytek dne tráví nekonečnými poradami o všem možném.
    21.4.2016 21:07 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Chce to ale člověka, který nenastupuje s představou, že on je tam cosi jako šlechta, která má pod sebou poddané. ... Je docela smutné, že to zmutovalo do představy „vedoucího“, „vrchnosti“ a „generála“, který nařizuje ostatním a zbytek dne tráví nekonečnými poradami o všem možném.
    Hodne lidi tento typ hierarchickeho rizeni a rozhodovani schvaluje, ale tem inteligentnim se divim, ze ano. Odstraneni hierarchie bylo puvodni myslenkou mnoha demokraticko-anarchistickych smeru, ale dnes to neni moc v mode.

    Proc si treba programatori masove nezakladaji/nevynucuji neco na zpusob kooperativu je mi zahadou.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    22.4.2016 11:49 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Proc si treba programatori masove nezakladaji/nevynucuji neco na zpusob kooperativu je mi zahadou.
    Možná to není vyloženě masové, ale znám spoustu programátorů kteří si založili taková mini-sro která efektivně družstva jsou. Akorát to narazí na problém pokud mají úspěch a potřebují růst - pak už si nevystačí s tím že celou firmu tvoří 4 programátoři.

    Jinak co se týče samotného hierarchického řízení a rozhodování, tak to je vlastně jádrem celého "agile" (či "lean") trendu. Ne každý to pochopil a ne všichni to přiznají - ale naprosté selhání hierarického řízení/rozhodování v oblasti vývoje software je prostě realita.
    Grunt avatar 21.4.2016 21:18 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Imho žádný kolektiv nemůže dlouhodobě fungovat bez nějakého manažera, který udává směr, řeší (lidské) problémy a plánování, odhady časů, administrativu, byrokracii a tak. Pokud je to schopný člověk, tak je mi to příjemné i jako zaměstnanci.
    Zde – pro inspiraci.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 21.4.2016 21:26 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Já když vidím v brmlabu, jak to při 40 lidech začlo pomalu drhnout a při 60 je to na hranici udržitelnosti, tak se bojím, že autoregulaci nejde ve větším počtu lidí provozovat (nebo něco děláme blbě).
    Grunt avatar 21.4.2016 21:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Pak doporčuju navštívit běžné pracoviště. To jsou tak dva tři tahouni (vyjíměčně i jeden) se kterými by nebyla samospráva nejmenší problém (většinou umí téměř veškeré úkony a docela dost dobře by po krátkém zaučení mohli pracovat na libovolné pozici – proaktivní jednání naprostá samozřejmost), čtyři až pět lidí co sice umí to svoje ale co se stará pouze a jedině samo o sebe (většinou nemají daleko do důchodu nebo něco takového), párek mazáků co má prostě ve zvyku mít pod sebou bandu zobanů (prostě zvyk z vojny, železná košile) a ten zbytek – no to jsou různé příběhy a také jeden z důvodu proč si nemyslím že to s čím mám zkušenost já by kdy v životě nějakou samosprávu zvládlo. Ale někde to očividně funguje. Jak nevím, ale nějak asi jo.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 21.4.2016 21:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Ale 40 či 60 lidí, to potřebuje nějaký algoritmus nebo něco. To se samo řídit nebude. Vždycky jsem si myslel že takový počet lidí ani nijak spolupracovat nemůže ale doporučuju podívat se jak pracujou Japonci (ono se to asi bude týkat Asiatů obecně). To je jak banda mravenců v mraveništi.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    22.4.2016 12:01 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Asi nejde, antropologické/sociologické/psychologické výzkumy to skutečně naznačují. V podstatě ten váš limit naprosto krásně odpovídá velikosti tlupy.

    Pravděpodobně se jedná o omezení lidského mozku, viz též Dunbarovo číslo
    xvasek avatar 20.4.2016 23:46 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Problém je v tom, že ti nejlepší se v podstatě těší, až je konečně vyhodí. Už jim pak nebude šéfovat ten hňup a oni si můžou konečně najít novou práci, kde nebudou nemuset pracovat 12 hodin denně. Takže je to v podstatě nemotivuje.
    xkucf03 avatar 21.4.2016 00:59 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Získávání informací ze systémů na správu verzí

    Dovolím si ocitovat část ze své bakalářky:

    Pracovníci, kteří vědí, že jsou sledováni, mohou měnit svoje chování tak, aby dosahovali ve statistikách lepších výsledků. Tento fakt bude ještě více umocněn, pokud budou podle těchto výsledků odměňováni nebo dokonce trestáni. Programátor, který dosud odevzdával svoje zdrojové kódy do úložiště dvakrát denně, najednou může začít svoji práci dělit a odevzdávat ji po menších částech tak, aby ve statistice nasbíral více „bodů“. Přitom užitek z jeho práce zůstane stejný. Pokud bude statistika založena na počtu změněných řádků, může ho to vést k tomu, aby psal zbytečně rozsáhlý kód. Užitečnost jeho práce nevzroste, naopak může klesnout, protože psaním delšího kódu stráví více času, a také proto, že firma bude muset udržovat více kódu, což přinese více práce těm, kteří ho budou v budoucnu číst a upravovat.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    21.4.2016 07:24 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Získávání informací ze systémů na správu verzí
    citovat sám sebe, ale fuj.....
    21.4.2016 09:22 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Získávání informací ze systémů na správu verzí
    Jak jsem jiz nekolikrat rikal: ,,Pokud clovek cituje sam se sebe, doda svym slovum vetsi vahu.''

    Jinak to, co tu uzivatel xkucf03 popisuje, je Goodhartuv zakon.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Grunt avatar 21.4.2016 09:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Získávání informací ze systémů na správu verzí
    Přesně tak. Tohle se netýká jen programování ale jakékoliv činnosti. Řekneš-li pracovníkovi že si může dělat co chce (když si třeba vezme dovolenou, ne na pracovišti samozřejmě), hlavně ať mu sedí hodiny, pak pracovník nebude dělat nic jiného pouze se celý den bude snažit vymyslet jak dobře vykazovat odpracované hodiny a přitom nic nedělat. Byl sem přím svědkem toho kdy bůlánek už při cestě do práce otvírá kořalu, v 10:00 ráno už musel autobusem domů protože se neudržel na nohách a přitom mu to úplně v pohodě tak půl roku či rok procházelo protože veškeré hodiny mu seděly do poslední minuty. Pak se na to samozřejmě přišlo…sice už pracuje jinde, ale pracuje tímto stylem dál v jiné firmě kde to nevědí, že jinak pracuje než vykazuje.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.4.2016 14:35 Tryskomyš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Získávání informací ze systémů na správu verzí
    Přesně se netýká jen programování dělat co chce (když si třeba vezme dovolenou, nena nohách přišlo…sicesi může programování ale jakékoliv činnosti. Řekneš-li pracovníkovi že protože veškeré hodiny pracovníkovi že protože veškeré hodiny bude snažit vymyslet jak dobře vykazovat odpracované hodiny a přitom nic nedělat. Byl sem přím svědkem a přitom racovišti samozřejmě), hlavně ať mu sedí hodiny, pak se netýká jen protože mu seděly do poslední minuty. Pak s přišlo…sicepracovník nebude dělat nic jinéhojinak pracuje se celý pouze mu to úplně v pohodě tak půl roku či rok procházelo už pracuje jinde, ale pracuje tímto stylem na pden se netýká jen programování ale jakékoliv činnosti. Řekneš-li e na to samozřejměale jakékoliv činnosti. Řekneš-li pracovníkovi že protože veškeré hodiny tak. Tohle poslední minuty. Pak e na to samozřejměse na to samozřejmě toho kdy bůlánek už při cestě do práce otvírá kořalu, v 10:00 ráno už musel autobusem domů protože se neudržel dál v jiné firmě kde to nevědí, že mu seděly do veškeré než hodiny vykazuje.
    Grunt avatar 21.4.2016 15:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Získávání informací ze systémů na správu verzí
    ?

    Moc speedu?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.4.2016 15:56 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Získávání informací ze systémů na správu verzí
    řekl bych že spíš někdo zkouší nějaký ten lulanátor. 8-/
    21.4.2016 16:54 Q
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Získávání informací ze systémů na správu verzí
    Skoda, ze si ty nesmyslny vystupy nenechava pro sebe. Tohle je celkem dost bezohledny.
    21.4.2016 17:52 Tryskomyš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Získávání informací ze systémů na správu verzí
    Tohle je celkem dost bezohledny.
    s tím pan bystroushaak jistě bude souhlasit
    21.4.2016 17:52 Tryskomyš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Získávání informací ze systémů na správu verzí
    nebo pan grunt ;-)
    21.4.2016 02:33 retroslava | skóre: 9 | blog: TryCatch | Žižkoff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Kontroverzi navodit umíš. Leckdo se na to chytí. Teď je otázka jestli máš i jiné přednosti.
    Pozor! Jsem naprostý idiot. Co jsem napsal včera dnes už dávno neplatí. Zavazuji se, že budu diskutovat nezávazně.
    21.4.2016 06:51 WTF
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    a co tvoje prednosti, uz by ses moh taky konecne pochlubit, pyco
    21.4.2016 16:40 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    WHAT ? :D
    Fluttershy, yay! avatar 21.4.2016 16:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    A CO TVOJE PREDNOSTI, UZ BY SES MOH TAKY KONECNE POCHLUBIT, PYCO
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.4.2016 17:48 Tryskomyš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    taky mě napadlo, že je nedoslychavý
    21.4.2016 17:49 Tryskomyš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    ý
    22.4.2016 17:16 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Já sem slyšel :D Jen jsem nepobral proč to vlastně napsal.
    21.4.2016 10:37 Hamburger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Bavia sa dvaja programátori:
    Minulý mesiac som sa stal nezamestnaným...
    Čo ti budem hovoriť, boli to najhoršie 4 minúty môjho života!
    21.4.2016 10:39 Michal Karas | skóre: 45 | blog: /dev/random
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Výborné, pobavilo. Díky. :-)
    21.4.2016 12:58 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro IT manažery: Kontrola zaměstnanců přes Git
    Dávám 80%. Pár dobrých vtípků, ale ještě je prostor k vylepšení.
    28.5.2016 16:07 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: (smazáno autorem)
    Tohle musel bejt extra dobrej matroš, že si ho autor smáznul.
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.