abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Komunita

    Bylo oznámeno, že webový prohlížeč Opera GX zaměřený na hráče počítačových her je už také na Flathubu and Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:11 | IT novinky

    Akcionáři americké mediální společnosti Warner Bros. Discovery dnes schválili převzetí firmy konkurentem Paramount Skydance za zhruba 110 miliard dolarů (téměř 2,3 bilionu Kč). Firmy se na spojení dohodly v únoru. O část společnosti Warner Bros. Discovery dříve usilovala rovněž streamovací platforma Netflix, se svou nabídkou však neuspěla. Transakci ještě budou schvalovat regulační orgány, a to nejen ve Spojených státech, ale také

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | Nová verze

    Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 26.04 LTS Resolute Raccoon. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 11. vydání s dlouhodobou podporou (LTS).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:55 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Gitea (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 1.26.0. Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Pozvánky

    Ve středu 29. dubna 2026 se v pražské kanceláři SUSE v Karlíně uskuteční 7. Mobile Linux Hackday, komunitní setkání zaměřené na Linux na mobilních zařízeních, kernelový vývoj i uživatelský prostor. Akce proběhne od 10:00 do večerních hodin. Hackday je určen všem zájemcům o praktickou práci s Linuxem na telefonech. Zaměří se na vývoj aplikací v userspace, například bankovní aplikace, zpracování obrazu z kamery nebo práci s NFC, i na úpravy

    … více »
    lkocman | Komentářů: 1
    22.4. 21:55 | Nová verze

    LilyPond (Wikipedie) , tj. multiplatformní svobodný software určený pro sazbu notových zápisů, byl vydán ve verzi 2.26.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.4. 20:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 11.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 237 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 500 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.4. 13:33 | IT novinky

    Společnost SpaceX amerického miliardáře Elona Muska oznámila, že si zajistila opci buď na akvizici startupu Cursor za 60 miliard dolarů (přes 1,2 bilionu Kč) do konce letošního roku, nebo na zaplacení deseti miliard dolarů za nové partnerství s touto firmou zabývající se generováním kódů. SpaceX se dále prosazuje na lukrativním trhu s vývojářskými nástroji pro umělou inteligenci (AI). Cursor, startup zabývající se prodejem modelů AI pro

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    22.4. 13:11 | Komunita

    Díky AI modelu Claude Mythos Preview od společnost Anthropic bylo ve Firefoxu nalezeno a opraveno 271 zranitelností.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    22.4. 04:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.54.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 137 vývojářů, z toho 66 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (8%)
     (2%)
     (13%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (15%)
     (25%)
    Celkem 1397 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    wasabi1 avatar 1.11.2011 10:00 wasabi1 | skóre: 9 | blog: iLinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Ahoj, pěkný příspěvek. I když se mi zdá, že ten tvůj nový dům je "malý" nebo jen fotky zatím klamou?
    Týmová práce je důležitá hlavně proto, aby bylo možno svést vinu na někoho jiného.
    houska avatar 1.11.2011 10:12 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    mrkni na pudorysy ... napocital jsem plochu vsech podlah 143m2 ... je to malo?
    1.11.2011 10:38 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    málo. :-)
    Marcela* avatar 1.11.2011 20:37 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Záleží, kolik vás v domě bude bydlet. Pro 1 rodinku by to mělo krásně stačit. Na úklid a údržbu je to až až. V Praze běžně bydlí v 1 bytě o 70 m2 čtyčlenná rodina, bez zahrady. Takže tohle je /bude/ luxusní bydleníčko.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    wasabi1 avatar 2.11.2011 09:36 wasabi1 | skóre: 9 | blog: iLinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Bydlim ve vetsim soukromem dome na vesnici, ale tohle se mi proste zda male. I kdyz podle planu to zas tak male neni. Hmm, pockam si na fotky az to budes mit hotove :-)
    Týmová práce je důležitá hlavně proto, aby bylo možno svést vinu na někoho jiného.
    houska avatar 2.11.2011 10:42 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    maly to neni, to byla jen recnicka otazka ...
    1.11.2011 10:58 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Ono se to nezdá, když jsem poprvé viděl u strejdy na jeho novém pozemku vykolíkovaný půdorys budoucího domu, tak jsem si také říkal, že je to malý. Teď, když je to hotový, tak si říkám, že je to pěkný sídlo :)
    1.11.2011 12:05 bigBRAMBOR | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    my prave dokoncujeme, a barák postupne roste a zase se zmensuje. Kdyz nam vykolikovali obvod, tak jsem chtel plakat, pripadalo mi ze budu sedet na zachode, a rukou dostahnu do kuchyne a do obyvaku. Pak se to pomalu zvetsuje. Hodne se to zvetsi az se udelaji stropy, a prostor se uzavre. Hodne to naroste s omítkou.
    1.11.2011 10:07 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Nevidím tam protiatomový kryt.
    We lived, we danced, we raced, we run, from the oblivion to come, Dressed for the last dance of a hundred thousand suns.
    houska avatar 1.11.2011 10:13 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    hodlam zemrit s prvnim dopadem jaderne bomby na uzemi CR
    1.11.2011 10:25 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    if you see the flash it's already too late :)
    wasabi1 avatar 1.11.2011 14:16 wasabi1 | skóre: 9 | blog: iLinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    +1 pravda :-D
    Týmová práce je důležitá hlavně proto, aby bylo možno svést vinu na někoho jiného.
    2.11.2011 01:17 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Jak rychle se šíří tlaková vlna z atomovky? Pár sekund by měl imho.
    Jendа avatar 2.11.2011 01:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    A co to gama záření?
    2.11.2011 02:34 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Záblesk pozorovali i lidi co testovali Trinity ne?
    2.11.2011 07:59 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Většinou není ve vzdálenosti, kde máš šanci přežít ostatní projevy až tak nebezpečné.
    We lived, we danced, we raced, we run, from the oblivion to come, Dressed for the last dance of a hundred thousand suns.
    2.11.2011 08:03 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Flashpoint? Skvělá hra :)
    We lived, we danced, we raced, we run, from the oblivion to come, Dressed for the last dance of a hundred thousand suns.
    1.11.2011 10:50 moriett
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    co lidi laka stavet bydleni nebo bydlet mezi ostatnimi baraky takhle natesno? nulove soukromi. vam to nevadi? ja to nechapu, vysvetlete mi to pls. porad existuje jeste lepsi bydleni nez na ktere je clovek zvykly nebo ktere chce (casem to mozna nekterym lidem dojde). s pritulkou si budeme kupovat baracek na polosamote akorat sousedi maji zahradu vedle ale bydli o desitky metru dal. cloveku prece svedci i utulne externi prostredi a pocit bezpeci a klidu...
    1.11.2011 11:07 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    az vas potreti vykradou cikani a pritom zmlatej pritulku tak sem zase neco napis.
    houska avatar 1.11.2011 11:13 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10

    pritelkyne bydlela cely zivot v praze ... uz tohle je dost velka zmena :)

    nekam k lesu mimo civilizaci bych asi ani ja nechtel
    msk avatar 1.11.2011 11:17 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    co lidi laka stavet bydleni nebo bydlet mezi ostatnimi baraky takhle natesno?
    Cena za meter stvorcovy?
    3.11.2011 09:58 moriett
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    to je mozne ze je to levnejsi, zalezi kde, treba v mem okoli je to vsechno levne coz mi mozna zkresluje pohled na jine kraje. Asi je i vyhodnejsi stavet novy dum ne moc daleko od pripojky na energii a plyn...
    msk avatar 3.11.2011 10:46 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Ja som to myslel tak, ze aby si mal dostatocne sukromie, musis mat dostatocne velky pozemok. A zaplatit za pozemok 3M alebo 30M je uz kurva rozdiel ...
    1.11.2011 12:06 bigBRAMBOR | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    zalezi na sousedech, a tenhle zamecek za plotem, to vypada na extra blba.
    houska avatar 1.11.2011 12:19 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    mluvil jsem s nim jen jednou kdyz jsem od nej potreboval souhlas souseda se stavbou a byl naprosto v pohode

    ... ale mame tu jednoho se kterym bude asi kriz ... zabral si asi 150m2 spolecny cesty a dokonce si tam dal i vrata

    1.11.2011 12:51 Rover623
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Tatra se dá vypůjčit vždycky a když to nezabere, tak je dokonce i půjčovna stavebních strojů, myslím, že demoliční koule zase nebude tak žádaná
    1.11.2011 19:48 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    co lidi laka stavet bydleni nebo bydlet mezi ostatnimi baraky takhle natesno? nulove soukromi. vam to nevadi? ja to nechapu,
    Já to nechápu taky. Když už bydlet ve vlastním, tak někde na samotě. Na druhou stranu, společensky založeným extrovertům to nejspíš vyhovuje ...
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.11.2011 19:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Vo tom to neni...
    Jendа avatar 2.11.2011 00:31 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Ono když se to obežene třeba 2m živým plotem, tak je to hned lepší. Z polosamoty - komu by se chtělo pořád dojíždět do civilizace?!

    PS: panelák rulez :).
    3.11.2011 10:10 moriett
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Ono když se to obežene třeba 2m živým plotem, tak je to hned lepší. Z polosamoty - komu by se chtělo pořád dojíždět do civilizace?!

    PS: panelák rulez :).
    dojizdet musim tak i tak, je to nastejno. do prace dojizdim cca 5km a to se motor ani nestaci ohrat, kdyz pojedu 10km do prace tak uz se stihne zahrat a to co spali po ohrati je uz zanedbatelne mnozstvi, a navic se potom i trosku promaze oproti popojizdeni par km. chce si to vybrat dobrou polosamotu, v nejake vesnici nedaleko maleho ale dobre vybaveneho mesta, se spoji, nedalekou benzinou, obchodakem...
    3.11.2011 11:47 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    chce si to vybrat dobrou polosamotu, v nejake vesnici nedaleko maleho ale dobre vybaveneho mesta, se spoji, nedalekou benzinou, obchodakem...
    Hm... a tenhle skvelej a originalni napad dostane vic lidi a pak to na tech vesnicich vypada tak jak to vypada. Laskave se rozhodnete co je pro vas prednejsi, jestli to, co poskytuje vesnice nebo to, co poskytuje mesto.

    Byvala tady spousta peknych vesnicek, ktere mely tu smulu, ze se do nich dalo dostat za ctvrt hodiny autem z mesta. Dneska je to uplne to samy jako mesto, jen bez panelaku a jeho vybavenosti. Jedna vetsi nocleharna nez druha. V podstate cele okoli Prahy, Budejic, Hradec pomalu srusta s Pardubkama...
    3.11.2011 12:05 moriett
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    S timhle nazorem naprosto souhlasim. U nas se to deje taky. Bydlel jsem na vesnici ktera byla az moc blyzko mesta a uplne se s nim spojila, zacalo se tu stavet a je to tu na muj vkus prelidneni. Ted jsem jen prechodne dva roky ve meste a chci zpet na venkov, ja si to dovolit muzu z toho hlediska ze sem na to zvykly a ve meste je to utrpeni. Pujdu do klidnejsi vesnice a stavet nebudu, pouziju to co tam stoji cca 70-80 let. Je to od mestaku bezohledny nicit jak bych to rekl, tu "dusi" male klidne vesnice, me prijde ze na to nemaji cit. Okupujou a drancuji, to samy ti chytrolini na radnici, co oni tady delaj a jak to okoli tady drasticky meni nad tim zustava rozum stat.
    4.11.2011 02:57 nanonym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    5-10km to je idealni na kolo.
    Jendа avatar 4.11.2011 03:44 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Já právě dojíždím na kole (7 km). Ale kdybych bydlel někde kus za Prahou, asi by to nebylo pod 10…
    1.11.2011 11:31 maniakum | skóre: 20 | blog: medved
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10

    Hezké, přeji mnoho úspěchů a málo komplikací při stavbě! Vypadá to hezky.

    Toto APT má schopnosti svaté krávy.
    1.11.2011 17:00 hates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    At vam to roste. My uz mame konecne hrubou stavbu hotovou a finisujeme pripojky. Ted nastava ta nevdecna prace kdy nejde videt na stavbe ze se neco udelalo, ale na ucte je to videt trosicku jinak :-D
    1.11.2011 17:02 hates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    A o tom ze je to maly dum se nemusite bat. My kdyz dodelali desku tak jsem si myslel ze stavime zahradni domek. Do doby nez je hotova strecha tak to opticky zkresluje k mensimu.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.11.2011 18:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Tu eletriku ti Jarda udělal?
    2.11.2011 00:44 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Drzim palce :-)
    2.11.2011 05:38 mustafa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Nechces sem davat uctenky? Rad bych videl kolik stojej faze stavby.
    2.11.2011 07:22 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Pokud si stavi clovek svepomoci, nebo alespon si shani sam lidi tak to vyjde na uplne jiny peniz. Nam bohuzel stavela velkou cast firma. Na dokoncovaci veci jako sadrokartony, obklady, dlazba, podlahy jsem si zaridil lidi a material sam.

    Tak napriklad rozpocet na sadrokartony od nejmenovane firmy vysel na 229 000kc. Mne to vyslo sakumprask na 98 000.

    Taky je zajimave co vse si firmy uctuji.Pronajem naradi, opotrebeni naradi, prenos materialu, uklid,....

    Ostatni remeslnici co jsem mel na stavbe po mne nikdy nechteli platit podobne sracky.
    Migi avatar 2.11.2011 13:58 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    amortizace je svině :D
    GeoRW avatar 2.11.2011 15:10 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    +1, tiez by ma to zaujimalo kolko cely ten spas stoji (teda okrem hromady casu, co tomu clovek venuje) :-)
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    houska avatar 2.11.2011 20:09 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    no hele jeste o tom popremyslim, mozna na konec
    zatim si vsechny vydaje zaznamenavam
    3.11.2011 09:58 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Hlavne si zaznamenavej cas a doby kdy se tam presne co delo (i kdyz ma stavitel stavebni denik psat sam - otazka je co tam pise). Take je dobre sehnat si dozor od nekoho kdo je v oboru a zna (nebo ma moznost najit) alespon priblizne tabulkove ceny praci a materialu. Stavebni firmy jsou nehorazni zlodejove. Lepsi si nekoho najmout a dat mu dva tri tisice mesicne, nez davat desitky az stovky tisic, aby si mohl majitel firmy letet jednou mesicne do Egypta :)
    houska avatar 3.11.2011 10:19 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    dozor mam :) sam bych se do toho nepustil
    Migi avatar 2.11.2011 13:57 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    co budeš dělat s těma 150 metrama chraničky na kabely? :-D
    houska avatar 2.11.2011 14:12 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    lidi z ty firmy co delali tu desku rikali ze si to vezmou a daj mi nejakou kacku
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.11.2011 18:13 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Proč to nevrátíš do kávéčka?
    houska avatar 2.11.2011 20:06 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    nenapadlo me ze by to vzali zpet ... sice jedna role je rozdelana, ale zkusim
    3.11.2011 08:52 m-a
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Neuvazoval si nad pivnicou alebo to na tomto type domu/pozemku nie je mozne?
    houska avatar 3.11.2011 09:12 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    je to mozne, ale neuvazoval jsem o tom ... myslis kvuli uloznymu prostoru?
    3.11.2011 20:57 m-a
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Ano, presne kvoli uloznemu priestoru. Ak by som staval dom, tak jedine s pivnicou...
    4.11.2011 09:00 aaaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Pivnica je dost drahy spas. Pouzitie iba ako sklad je to trochu drahe a ked je spodna voda tak su to len problemy navyse. Radsej by som postavil jednu miestnost navyse ako sklad. A pokial je kde veci odkladat, tak sa tam len hromadi haraburdie.
    3.11.2011 10:08 polymorf | skóre: 14 | blog: tar_zxpf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Mozem sa opytat kolko stoji poistka a co pokryva?
    houska avatar 3.11.2011 10:26 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    pojistil jsem se proti smrti (2mega) a hlavne proti trvalym nasledkum (2m progresivni plneni), tusim cena je okolo 1300
    3.11.2011 10:31 polymorf | skóre: 14 | blog: tar_zxpf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Myslel som poistku na dom. To 1300 je mesacne alebo rocne?
    houska avatar 3.11.2011 11:22 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    zivotko je mesicne, na dum je to rocne a je to priblizne stejna castka - je tam nejaka sleva tim ze je to novostavba
    3.11.2011 17:17 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Takže když se dožiješ 128 let tak na tom proděláš... Hmm...
    We lived, we danced, we raced, we run, from the oblivion to come, Dressed for the last dance of a hundred thousand suns.
    3.11.2011 18:30 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    To jako, že do 128 na tom vždy pojišťovna prodělá?
    houska avatar 3.11.2011 21:58 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    je to na 30 let, takze predpokladam ze maj spocitano ze do ty doby neumru
    4.11.2011 03:03 nanonym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    A kde je sklep? To pak zbijeckou udelas diru do podlahy a budes kopat rucne?
    houska avatar 4.11.2011 14:31 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    jak uz jsem se vyjadroval vyse ... k cemu sklep? jako ulozny misto je to zbytecne drahy
    4.11.2011 18:08 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Na starý HW přece :-D. Podobně orientovaní lidé tam mohou vybudovat hotel :-D.

    Jinak sklep, to je irelevantní, ale co pořádnej bunkr na zombí apokalypsu, hlavně včetně několika tajných východů.
    houska avatar 4.11.2011 20:04 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    4.11.2011 21:42 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Počkej zombí apokalypsa může vzniknout i po nějakém triviální události (zmutovaná vzteklina třeba).

    Tajné východy jsou dobré i v případě loupežného přepadení :-D. Respektive jsou dobré samy o sobě :-D.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.11.2011 22:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    Vy jste jak malý, na co únikový východy když si tam může vybudovat silo a koupit třeba balistickou raketu středního doletu, do jejíž hlavice zamontuje únikovej modul... :-D
    GeoRW avatar 5.11.2011 08:26 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 10
    no mozno by nebolo od veci mat na streche heliport s nastartovanym vrtulnikom s plnou nadrzou ... pre istotu, lebo clovek nikdy nevie
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.