abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 36
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 509 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    18.4.2006 10:44 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    vzhledem k tomu ze Langer rekl ze vsichni ODSaci jsou vlastne zeleny, vychazi mi ze ODS jsou dvakrat schovani komunisti. To je jeste horsi. Ale na to ze nemame pravici jsem si uz zvyknul.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    JiK avatar 18.4.2006 10:55 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    vzhledem k tomu ze Langer rekl ze vsichni ODSaci jsou vlastne zeleny, vychazi mi ze ODS jsou dvakrat schovani komunisti.
    To je uz i trochu prekombinovany, ne? Nemuzou nakonec za vsechno ne neschopni a lini flakaci, ale zli Zidi, jako u paranoiku na zvedavec.org, nebo bezskrupulolozni Korporace jako u Zelenych ci kapitalisticti vykoristovatele jako u KSC(M)?
    Ale na to ze nemame pravici jsem si uz zvyknul
    Ja taky, co uz nadelam, budu volit realisticky ty, kteri jsou od ni nejmin daleko...
    18.4.2006 12:29 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    aneb:

    A: koho budes volit?

    B: komunisty.

    A: no to je jasny. ale kterou stranu ...
    18.4.2006 12:37 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    jojo, smutny je, ze to neni vtipne, ale pravdive ... Treba takovej hroznej pravicak Odeesak, byvalej komunista a soucasny karierista Vlasta Tlusty...
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    18.4.2006 18:12 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Jo jo, ten je dobrej, a jeste Mirek Topolanek, skoda ze ho vypiskali kdyz se snazil pred vystoupenim shaolinskejch mnichu, v kroji a s valaskou, delat prču. Mirek Topolanek je to pravé vesnické přiblblo, a ne Paroubek (i když toho taky nemam rad), jak nam to občas je podstrkavano. Zajimave je, že i samotný Paroubek se snaží aby tak na lidi pusobil.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    18.4.2006 11:07 kaaja | skóre: 24 | blog: Sem tam něco | Podbořany, Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    co jste cekali. Jestli se nepletu tak Bursik byl ve vlade CSSD.
    18.4.2006 11:12 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    pleteš
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Heron avatar 18.4.2006 11:15 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Bursík byl v Tošovského vládě a ta měla k ČSSD HODNĚ daleko.
    Heron avatar 18.4.2006 11:19 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Uvažuju, že Zelené budu volit. Už proto, že se tak možná podaří dostat KDU-ČSL pryč ze směmovny. A taky proto, že souhlasím skoro se vším, co pan Bursík říká* (co by dělal, kdyby byl premiérem je věc jiná, ale tak to je u každé strany).

    *) Kromě zrušení jaderných elektráren.
    xvasek avatar 18.4.2006 13:07 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    No jasně, v podstatě za všechno zlé můžou židi a lidovci. A budeme to opakovat tak dlouho, dokud tomu všichni neuvěří.
    JiK avatar 18.4.2006 13:13 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    a co cyklisti a zednari? nepodcenuj je, oni se organizuji, maji tajne loze, lejzrove zbrane a lepeni na galusky...
    Heron avatar 18.4.2006 13:37 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Děkuju (;-)), že můžu mít svůj názor -- ve kterém jsem nepsal nic o tom, že KDU-ČSL za něco může. Psal jsem, že je ve sněmovně nechci a dodávám, že jsem je tam nikdy nechtěl.

    O Židech jsem za dosavadní život nenapsal ani jednu větu.

    Křestany uznávám, pokud se mi nesnaží plést do života, což KDU-ČSL dělala.
    xvasek avatar 18.4.2006 14:09 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Všechny politické strany se snaží plést lidem do života. Dokonce bych řekl, že je to primární cíl každé strany. Takže tam je to prašť jak uhoď.

    Jinak KDU-ČSL se ze sněmvny zřejmě nezbavíme. V ČR bude v parlamentu ještě hodně dlouho 5 stran - 2 tradiční zůstanou jako zástupci mainstreamových názorů (ODS / ČSSD), pak je tady střed a pevná voličská základna KDU-ČSL*. Pak jsou tady voliči těch, co jsou z principu proti (komunisti + dříve Sládkovci) a pak je tady asi nejhlasitější skupinka přibližně 10% těch nespokojených, kteří si myslí, že cesta je přes nějakou další stranu, ti budou vždycky volit US-DEU, zelené, Liru nebo cokoli dalšího co je zrovna in a co se nestihlo svými názory "zpronevěřit".

    Ad*: Střed je u nás hodně netradiční a většina lidí ho zatím nechápe. Střed dostává nálepku "politických lehkých žen" za svou nevyhraněnost a většinou svou práci hodně odnese, ale já jsem prostě rád, že je tady jakýsi zpomalující katalyzátor, který brání vzniku socialismu pod taktovkou ČSSD, stejně jako by eventuelně zpomaloval příliš liberální politiku ODS - já mám postiženého bráchu a z přístupu "starejte si každý o sebe" mám trošku strach...
    Heron avatar 18.4.2006 14:22 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Všechny politické strany se snaží plést lidem do života. Dokonce bych řekl, že je to primární cíl každé strany. Takže tam je to prašť jak uhoď.

    Výroky poslanců za KDU-ČSL se mě v minulosti hrubě dotkly, to se snad blíží jedině výrokům KSČ (ta zase z jiného úhlu). S jinou stranou problém nemám. Dřív jsem volil ODS (i když jsem spíše souhlasil s programem US), teď má obrovskou šanci dostat se do parlamentu strana zelených, která je mi ještě blíž.

    a pak je tady asi nejhlasitější skupinka přibližně 10% těch nespokojených, kteří si myslí, že cesta je přes nějakou další stranu, ti budou vždycky volit US-DEU, zelené, Liru nebo cokoli dalšího co je zrovna in a co se nestihlo svými názory "zpronevěřit".

    Budu volit Zelené ne proto, že bych byl nespokojený -- jak tvrdíš ty, ale proto, že je mi svým vystupováním a cíly ještě bližší, než ODS.

    xvasek avatar 18.4.2006 22:59 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Výroky poslanců za KDU-ČSL se mě v minulosti hrubě dotkly, to se snad blíží jedině výrokům KSČ (ta zase z jiného úhlu).
    Hmm, docela by mě zajímaly podrobnosti. Vážně - je to strana, kterou bych chtěl volit, takže mě takovéto chyby zajímají, abych to mohl kdyžtak přehodnotit.
    Budu volit Zelené ne proto, že bych byl nespokojený -- jak tvrdíš ty, ale proto, že je mi svým vystupováním a cíly ještě bližší, než ODS.
    To je velice dobrý a rozumný důvod. Volení (třeba komunistů) "na truc" neuznávám, ale toto má smysl.
    Heron avatar 18.4.2006 23:20 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Týká se to výroků na adresu homosexuálů a o tom, že jsme prasata. To říkal tuším poslanec Janeček (ten je vůbec expert na podobné nápady), přímo na půdě poslanecké sněmovny. Těchto výroků bylo víc i v rádiu (možná bych to našel v archivu). Teď dělali všechno proto, aby nebyl přijat zákon o reg. part. včetně šíření lží a polopravd. Chápu, že pro tebe to asi nic neznamená, ale já jim to prostě neodpustím.
    19.4.2006 08:04 mikecadil | skóre: 3 | Kladno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Řekl to Tollner. Abys nekřivdil Janečkovi, který je podle mého docela rozumný. Registrované partnerství je, ať chceš nebo nechceš, docela nezvyklá a stále kontroverzní věc. Nemám nikomu za zlé, že se mu nezdá, pokud je úprava okopírovaná ze zákona o rodině, kromě péče o děti, jako to je momentálně u nás.
    Heron avatar 19.4.2006 08:48 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?

    JJ, Tollner.

    Abys nekřivdil Janečkovi, který je podle mého docela rozumný.

    Rozumný člověk podle mého nechce kriminalizovat přerušení těhotentví, takovým způsobem nevystupuje proti euthanásii apod. Janečka bych označil jakkoliv, rozhodně ne slovem "rozumný".

    Nelíbí se mi, jak KDU-ČSL přistupuje k problému drog. Nelíbí se mi hodně věcí. Překvapuju mně (no přiznám se, moc ne ;-) ), že strana, která má v názvu "Křesťanská", se chová tak moc netoleratně.

    Nemám nikomu za zlé, že se mu nezdá, pokud je úprava okopírovaná ze zákona o rodině, kromě péče o děti, jako to je momentálně u nás.

    Mně se stávající úprava taky nelíbí. Ale vím jedno: když už je v Česku zákon jednou přijatý, tak je jeho novelizace jednoduchá.

    19.4.2006 13:20 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Děkuju ..pokud se mi nesnaží plést do života, což KDU-ČSL dělala.
    V čem se Ti pletli do života?
    19.4.2006 13:26 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Aha, už jsem pochopil, co tím myslíš (dočestl jsem níž...).
    18.4.2006 17:51 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Jestli u nás za něco můžou židi nevím, ale Kalouskova inkvizice se podílela na zlodějnách všech vlád od roku 89 a může tak za víc průserů všech dosavadních vlád, než ostatní vládní strany. Sám Kalousek by toho měl hodně ze svého života národu vysvětlit. Třeba ty padáky a další věci na kterých si nakradl peněz jako želez!
    JiK avatar 18.4.2006 17:57 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    hele clovece, ja teda Lidovce zrovna nemusim, ale ty jsi prave nekoho obvinil ze kradeze, bud mas dukazy (a ne ze rikal to pepa z hospody u tri kocek) a pak je tvou povinnosti to ohlasit, nebo ne a pak se dopoustis pomluvy, a jsi za to zodpovedny. Bohuzel u nas jdou i verbalni trestne ciny (je to absurni ale to zivot) a za tohle, pokud to neprokazes bys mohl byt i odsouzen.

    Navic, ciste lidsky, jak by se ti libilo, kdyby nekdo napsal, ze Red Dog krade a nakradl si penez jako zelez? Bylo by to bezva? Nebo by ses chtel branit?
    18.4.2006 18:06 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Pokud se dobře pamatuju tak se o zlodějnách a úplatcích okolo těch padáků jednu dobu hodně nahlas mluvilo a napsáno o tom bylo plno článků. Takže když na to narážím, mám svědomí čisté.

    Kdyby si Red Dog někde nakradl peněz jako želez, tak by se nemořil s Mandrivou a měl by doma několik licencí na MS Windows XP Profi a ne že by měl jenom tu jednu licenci kterou má a na dalších PC by tím pádem musel provozovat pomalou Mandrivu :-)
    18.4.2006 18:17 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Bylo napsáno nebo naškrábáno černou křídou do komína je úplně jedno. Pan Kalousek nebyl souzen ani odsouzen za jakýkoliv trestný čin, takže když o něm prohlásíš, že "si nakradl", tak se dopouštíš pomluvy. Tečka.

    A za pomalou Mandrivu si můžeš sám - každý má takový Linux, jaký si udělá.
    Quando omni flunkus moritati
    18.4.2006 18:21 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Mandriva je pomalá a ne mou vinou. Kalouska nepomlouvám. Pouze jsem opakoval mnohokrát napsané nebo pronesené řeči. Kdo by se asi mohl odvážit hnát ho před soud ? Má imunitu a hlavně má peníze na soudce. Tím myslím na zaplacení výsledku soudu. Jsme přeci v Česku!
    18.4.2006 18:59 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Jo aha, my jsme vlastně v Česku. No to holt máme smůlu, to nám nezbývá než sedět s rukama v klíně a čekat než se něco změní. Všude jinde může člověk vyvinout vlastní iniciativu a něco změnit. Blbý že tady ne. Tady se prostě může jenom blbě nadávat a jednou za čtyři roky to "těm nahoře" spočítat u voleb.

    Jaký si uděláš, takový to máš. Nebo se taky můžeš přestěhovat někam, kde to za tebe udělá někdo jiný. Ale to pak budeš celý život na cestě.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    18.4.2006 19:44 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Bohužel jak vidíš není nikdo právě nadšený tím co se tady děje, ale nikdo si už ani nepůjde stoupnout na náměstí a řvát proto že by chtěl něco změnit. Lidi rezignovali a já se tomu nedivím. Politici asi dosáhli toho o co jim celou dobu šlo. Mají klid.
    18.4.2006 20:26 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    No protože by to k ničemu nebylo. Ze stavu "demokracie" se do stavu "ještě větší demokracie" určitě nedá dostat řinčením klíčema nebo nějakou revolucí.

    Svět se nezmění lusknutím prstů, ale soustavnou drobnou prací. A tu drobnou práci může dělat úplně každý z nás.

    Stokrát nic umořilo osla. Už jsem jak ta tetička ze Saturnina.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    18.4.2006 21:03 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Jo to je fakt. Lusknutím prstů se svět nezmění. "Naštěstí" to vypadá že co nevidět budeme mít na krku jednu celosvětovou válku a že asi nemá už moc cenu nad něčím zbytečně filozofovat.
    Dalibor Smolík avatar 18.4.2006 18:19 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Kdyby si Red Dog někde nakradl peněz jako želez, tak by se nemořil s Mandrivou
    Používání Linuxu přece není o tom, že uživatel nemá peníze. Může jej také užívat protože mu vyhovuje, ve firmě to může být prostě jeden ze způsobů snižování nákladů a zvýšení konkurenceschopnosti jeho produktů. Teď samozřejmě mám na mysli finance všeobecně, odhlížím pro tyto účely od problematiky "zlodějen a úplatků".
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    18.4.2006 18:28 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    To jistě někdo může linux používat třeba z fandovství a nebo proto že ho používat chce z jiných příčin. Neříkám přeci že nemůže. Já ale Mandrivu používám na jednom PC prostě proto, že se už nevyplatí kupovat licenci na XPčka, když je za dveřmi Vista. Ostatně ani na té linuxové mašině nedělám nic extra. Spíš ji mám na připojení domácí sítě k internetu a sem tam si na tom zkusím nějaký prográmek o kterém si někde něco přečtu. Víc od toho ani nečekám. Linux na server chápu, ale na desktopu u mě dál vyhrávají widle.
    xvasek avatar 18.4.2006 22:47 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Jestli u nás za něco můžou židi nevím, ale Kalouskova inkvizice se podílela na zlodějnách všech vlád od roku 89 a může tak za víc průserů všech dosavadních vlád, než ostatní vládní strany. Sám Kalousek by toho měl hodně ze svého života národu vysvětlit. Třeba ty padáky a další věci na kterých si nakradl peněz jako želez!
    Kalouska prověřovala policie a několik různých komisí (NBÚ, NKÚ, sněmovní...) a nikdo nic nenašel. Dál se v tom můžeme pitvat, ale nedělejme ze sebe primitivní křupany a neodsuzujme lidi bez sebemenšího zrnka důkazu, prosím.
    Heron avatar 18.4.2006 22:57 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    No jestli věříš NBÚ... Zvláště poté, co vyplavalo na povrch.
    18.4.2006 11:40 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše A vy tradicne vytvarite manipulativni zapisy
    Dalsi vas zapis, ktery je zalozen nikoliv na skutecnosti, ale manipuluje pomoci pouhych novinovych titulku, jimiz "dokladate" sve fixni ideje. Nastesti si zminenou debatu muze kazdy online pustit (www.ct24.cz), takze ani nestoji za to, vase bludy zde nejak vyslovneji vyvracet.

    Pouze si neodpustim poznamku, ze jste potvrdil svoji image primitiva (resp. primitivniho "pravicaka", coz je mezi "ceskou pravici" velmi hojny jev, bohuzel pro inteligentni pravicove volice, jimz prokazujete vpravde medvedi sluzbu... ostatne jako i ODS sama). :P
    JiK avatar 18.4.2006 11:50 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: A vy tradicne vytvarite manipulativni zapisy
    Divim se, ze obvinujete mne, a ne ty noviny, co tiskou tak 'spatne' titulky, pripadne CTK nebo kohokoliv jineho. Mozna byste ty noviny mel zakazat, takhle hnusne otevrene rikat pravdu o Zelenych ekomunistech, navic pred volbama, vzdyt to muze odradit ovce ktere by Vas mozna i volily....

    Nicmene k veci, jen stezi poprete vyrok vudce Zelenych, ze se mu vic libi program CSSD...

    Koneckoncu Xkeshi, Vase teze o Free/Open source elektrine zdarma mne o Vasem, tak nejak v realite zakotvenem uvazovani take prilis nepresvedcily.

    18.4.2006 12:45 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: A vy tradicne vytvarite manipulativni zapisy
    Divim se, ze obvinujete mne, a ne ty noviny, co tiskou tak 'spatne' titulky, pripadne CTK nebo kohokoliv jineho. Mozna byste ty noviny mel zakazat, takhle hnusne otevrene rikat pravdu o Zelenych ekomunistech, navic pred volbama, vzdyt to muze odradit ovce ktere by Vas mozna i volily....
    Dekuji za potvrzeni me reakce. Ze cerpate sve politicke nazory pouze z bulvarnich titulku bulvarnich a ani si neprectete, co je v clanku vlastne napsano, to vas zarazuje spolehliveji nez jakekoliv vase osobni vyznani.
    Nicmene k veci, jen stezi poprete vyrok vudce Zelenych, ze se mu vic libi program CSSD...
    Kdo si tu debatu pusti, zjisti snadno, ze tento vas "vyrok" nikdy takto nezaznel, naopak ze doslo k dost vyznamnym nazorovym stretum. Coz ale neni momentalne tema, tema jsou vase programove manipulativni (nastesti primitivne, proto spise kontraproduktivni) vykriky. Stejne jako u minuleho blogpostu o volbach v Nemecku zkratka programove pisete a pak hlasite komentujete lzi (svoje).
    Koneckoncu Xkeshi, Vase teze o Free/Open source elektrine zdarma mne o Vasem, tak nejak v realite zakotvenem uvazovani take prilis nepresvedcily.
    To se ve vasem pripade nedivim, ono presvedcit vas neni podle kvality zdroju vasich nazoru (viz vyse) nic, cim by se clovek mohl mezi slusnymi lidmi chlubit... :P

    Ostatne nejaky logicky argument proti teto analogii (volne dostupny opensource kod / volne dostupna slunecni ci vetrna energie) se neobjevil ani v jinych reakcich.
    18.4.2006 13:07 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: A vy tradicne vytvarite manipulativni zapisy
       Nejde pouze o bulvár, ale o obecnou interpretaci. V debatě se říká jedna věc, ale ihned po debatě ve zpravodajství na ČT informují zprávou, která vyzní ve smyslu že by Zelení s ČSSD do paktu šli spíše. Je to špatná interpretace, ale je to interpretace taková, kterou uslyší většina národa.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    JiK avatar 18.4.2006 13:53 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: A vy tradicne vytvarite manipulativni zapisy
    takze nemam verit tomu, ze hnusny bulvar lzive roztrusuje, ze Zeleni preferuji socialistickou sebranku z CSSD? Uplne jste mne uklidnili, ja bych malem veril tomu, co pise CTK Bursík: V hlavních věcech programu mají zelení blíž k ČSSD Lidovky, Bursík: Programově mají Zelení blíž k ČSSD iDnes Lakujete oranžovou trochu nazeleno, řekl Bursík Paroubkovi a Hospodarky Bursik: Ve vecech, na kterych nam zalezi, je blize Paroubkova CSSD.
    Heron avatar 18.4.2006 14:02 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: A vy tradicne vytvarite manipulativni zapisy
    Viděl jsi celý rozhovor Paroubka a Bursíka teď v pondelí? Doporučuju ti, se na něj mrknout znovu (je na CT24). Pan Bursík tam připouští, že programově (volební program pro volby 2006) mají o něco blíže k ČSSD, než k ODS. Tím neříká, že s ODS by to nešlo, ale říká, že s ODS by si rozumněli o procento méně, než s ČSSD. A než citovat nějaké přiblbé novináře (kteří s toho udělají pomalu koalici Zelení+ČSSD), tak si raději pustím třeba pětkrát, co pan Bursík a Paroubek doopravdy řekli.
    JiK avatar 18.4.2006 14:15 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: A vy tradicne vytvarite manipulativni zapisy
    Prekvapuje mne, ze se vsichni Ti "priblbli" novinari shodli. Zvazil si moznost, ze maji pravdu a ty chces slyset neco co ti bude prijemnejsi, respektive nechces slyset to co rekli?

    Respektive takto, jak moc si stojis za nazorem ze Zeleni (clenove, ne papalasi) nejsou jen rozhadana parta levicaku, kryptokomousu a naivnich idealistu, kterou Paroubek pouzije k tomu aby trochu pridusil prava a svobody nas vsech? Kolik si vsadis na neexistenci povolebni vladni spoluprace s Zelenych a CSSD?
    Heron avatar 18.4.2006 14:40 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: A vy tradicne vytvarite manipulativni zapisy
    Prekvapuje mne, ze se vsichni Ti "priblbli" novinari shodli. Zvazil si moznost, ze maji pravdu a ty chces slyset neco co ti bude prijemnejsi, respektive nechces slyset to co rekli?

    Překvapuje mě, že někdo věří KOMUKOLIV, místo toho, aby si poslechl přímo zůčastněné v diskusi. Místo novinářů o kterých vím své (z vlastní zkušenosti) raději věřím přímo účastníkům té komentované události.

    Respektive takto, jak moc si stojis za nazorem ze Zeleni (clenove, ne papalasi) nejsou jen rozhadana parta levicaku, kryptokomousu a naivnich idealistu, kterou Paroubek pouzije k tomu aby trochu pridusil prava a svobody nas vsech? Kolik si vsadis na neexistenci povolebni vladni spoluprace s Zelenych a CSSD?

    Nevsadím si nic. Upřímně, koalice ČSSD + Zelení by mi vadila daleko míň, než současná koalice ČSSD(+KSČ)+KDU-ČSL+US-DEU. I když bych samozřejmně raději viděl koalici ODS+Zelení.

    18.4.2006 13:11 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    To se divím, pane Čech... vy, takový kvazipravicový pitomec k pohledání, a nelíbí se vám strana, která chce privatizovat polostátní ČEZ?
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    JiK avatar 18.4.2006 13:23 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Clovece, predevsim se dost shazujete napadanim mne, autora, ne mych argumentu, ale na vic asi vase schopnosti nedosahuji, ne?

    No a co se tyka ČEZu, je to akciovka, tedy vcelku standardni a transparentni vlastnicka forma, zejmena u vetsich nadnarodnich spolecnosti a jako akcionar ČEZu s tim rozhodne nemam problem. Je to jedna z mala firem s nezanedbatelnym podilem statu, ktera je zatim v cernych cislech-verim, ze vite co to znamena. A ziskova je asi proto, ze se zatim vyhnula pusobeni socialistickych soudruhu Manageru, kteri napriklad neumi ani anglicky, jako jisty Tvrdik z CSSD, ktery trebas ČSA dovedl od rekordnich zisku k rekordni ztrate.
    18.4.2006 13:27 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Clovece, predevsim se dost shazujete napadanim mne, autora, ne mych argumentu
    Tady si neodpustim: Vy byste dokazal ve svem vlastnim blogpostu najit nejaky "argument"? Tahle reakce je asi ta nejadekvatnejsi ze vsech, protoze odpovida presne ve vasem stylu. Bohuzel ja se nechal unest k vecne poznamce... ale u vas je to opravdu ztrata casu.
    18.4.2006 14:41 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    je to akciovka, tedy vcelku standardni a transparentni vlastnicka forma, zejmena u vetsich nadnarodnich spolecnosti a jako akcionar ČEZu s tim rozhodne nemam problem.

    Můj rodinný klan kontroluje produkci opia v části Kolumbie. Jde o vcelku standardní podnikání a já s tím nemám problém. Přiženit se k nám je ale dlouhodobější investice než koupit poddíl v akciovce.

    Je to jedna z mala firem s nezanedbatelnym podilem statu, ktera je zatim v cernych cislech-verim, ze vite co to znamena.

    Roztomilé, jak slovem "nezanedbatelný" označujete 67% Nojo, kdyby prasklo že investujete do defacto státního podniku, ostatní kapsvazáci by s váma možná přestali kamarádit :) Ale spíš ne, jak jde o $$$ tak jde ideologie stranou ve většině pseudoideologických klanů.

    A ziskova je asi proto, ze se zatim vyhnula pusobeni socialistickych soudruhu Manageru, kteri napriklad neumi ani anglicky, jako jisty Tvrdik z CSSD, ktery trebas ČSA dovedl od rekordnich zisku k rekordni ztrate.

    To jsem nevěděl, že znalost angličtiny ovlivňuje nákupní cenu leteckého benzínu. Ještě že tu máme takové chytré diskutéry, kteří nás včas informují o všem novém a nezvyklém.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    18.4.2006 14:03 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Jelikož jsem onu diskusi náhodnou shlédl (ne celou, ale inkriminovanou část ano), chtěl jsem zde do komentáře napsat co vlastně Bursík řekl. Pak jsem si ale kliknul na odkaz uvedený v blogu a docela mě překvapilo že to tam vlastně je (viz poslední odstavec). V tomto případě se nejedná o pověstnóu žurnalistickou kvalitu.

    Celé to samožřejmě žádný význam nemá, ze strany Bursíka jde především o lavírování mezi oběma stranami. Já je stejně volit nebudu, tak co :-)
    Dalibor Smolík avatar 18.4.2006 14:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Komunista je asi i každý linuxák. Jeden člověk tady na abíčku stále píše, že linuks je prý nějaká ultralevicová komunistická strana. :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    18.4.2006 15:06 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
       Smolíčku, jestli pak sis všiml, jaký je rozdíl mezi slovy LINUKS a LINUX? Nebo si snad myslíte, že každý náměstek má náměstí? :-)
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Dalibor Smolík avatar 18.4.2006 15:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Tak to se přiznám, že jsem ten podstatný rozdíl mezi těmi slovy asi nedocenil. Zmátlo mě to, že se pojem LINUKS vyskytuje na LINUXOVÉM portálu příliš často ...
    Příště se polepším :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    18.4.2006 15:21 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
       Je více takových, kteří si až příliš spojují slovo LINUX se slovem LINUKS. Dokonce jsou i tací, které toto podobenství přivádí až ke komické nepříčetnosti a vzbudí v nich averzi vůči všemu co napíšu, nebo je jakkoliv spojeno s LINUKSem.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    18.4.2006 18:01 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Jakpakto že strana LINUKS nekandiduje ? Koho já mám potom vlastně volit ?
    18.4.2006 16:10 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Cetl jsem to rano a bylo tam neco:

    "Z pohledu na budovani obcanske spolecnosti mame bliz k CSSD" ale v ekonomice jsme spise liberalnejsi.

    Ano co jineho cekat, kdyz ODS je tvrde proti obcanskym pravum a jedine z nich uznava ta vlastnicka?

    Popravde CSSD neni o moc lepsi :(
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    18.4.2006 16:26 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Mám dojem, že pro tebe je každý, kdo se jen trochu liší svým názorem od tvého ideálu, automaticky komunista (teď mluvím o normálních lidech, nemám na mysli opravdové komunisty/fašisty/totalisty, o jejichž zrůdnosti prostě není pochyb). Nerozumím tomu. Neznamená snad demokracie právo na názor? Vždyť Bursík řekl, že záležitosti, které jsou pro něj důležité, jsou pro ODS spíš na druhé koleji, kdežto pro ČSSD ne a že tím pádem má, co se těchto věcí týče, o malinko blíž k ČSSD než k ODS. ODS tím v žádným případě neodsoudil. Mluvil, pokud se nepletu, o ekologii a dopravě. V ekonomické části programů mají podle Bursíka zelení k ČSSD stejně daleko či blízko jako k ODS. "Tam to bude tak někde na pomezí," uvedl.

    Když by Bursík řekl, že má tu trochu blíž k ODS než k ČSSD, tak bys mlčel a byl rád, že má ODS kamaráda, viď?

    Proč urážíš každého, kdo má jiný názor? Co by byl pro tebe další krok? Chtěl bys později podobné lidi střílet, demokrate?
    18.4.2006 16:42 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    No!?
    JiK avatar 18.4.2006 18:09 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    proboha, copak to komousum nebo zelenym Zakazuju? Na jakkoliv pomyleny nazor samozdrejmne pravo maji, maji dokonce i pravo ho hlasat. At si klidne rvou nesmysly o temne moci svetoveho kapitalu, nebo zlych korporaci, to je preci jejich pravo. Jenze v okamziku, kdy mi zacnou vyhrozovat znarodnovanim, socialismem a revolucnim prevzetim moci, je to trestny cin. Jedna vec je tolerovat, a jina, zcela odlisna, je nutit mne platit jim jejich socialisticke experimenty z mych dani, z penez ktere jsem pod pohruzkou trestu odvedl statu. Statu, ne partii socialnich inzenyru, kteri si casto pletou stranickou a statni pokladu a jeste casteji si neuvedomuji, ze nerozhoduji o svych, o bezejmennych 'statnich' penezich, ze zadne nevydelali, ze rozhoduji o penezich, ktere sebrali lidem a ktere patri tem lidem. Tem, co je vydelali. Je to tezke pochopit?

    Jinak, v puvodnim prizpevku jsem jen s povdekem kvitoval, ze se uz pred volbama odkopali, ze z nich vylezlo, ze jsou stejne rudi "prerozdelovaci" jako KSC ci CSSD, prestoze se dosud staveli do pozice buhvijakych liberalu. Ono koneckoncu tezko muzou byt liberalove, kdyz maj v programu hlavne slova ZDANIT, OMEZIT, REGULOVAT, ZAKAZAT, NARIDIT, ZDRAZIT a pak jeste DOTOVAT, samozdrejmne z cizich penez... To moc Liberalni preci opravdu neni, ne?
    19.4.2006 15:31 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Nehájím komunisty ani další podobný totalitní zrůdy (byl jsem asi pět hodin v Osvětimi a to, co jsem tam viděl, mi stačilo na to, abych je nenáviděl).

    Všimni si, že já vůbec nemluvil o ekonomice. Nijak zvlášť se v ní nevyznám. Mluvil jsem o tom z řekněme "lidskýho" hlediska. Já vím, o čem mluvíš, rozumím ti. Nelíbí se mi ale, jak je dneska v módě cokoliv ne úplně ODSáckýho či pravičáckýho urážet. Jsem přesvědčen o tom, že mí rodiče kupříkladu ODS volit nebudou (dodávám jedním dechem, že nebudou volit ani komunisty) a přesto jsou to skvělí lidé.

    Ještě jednou: kdyby Bursík řekl, že je mu o ten kousek bližší ODS a ne ČSSD, tak bys to prostě přešel a měl radost, že se budou Zelení kamarádit s ODS. I přes to, co mají v programu. Mám pravdu?

    <rejp>A nevím, jak jsi z toho, že je ČSSD Zeleným v ekologických tématech bližší (o tom je totiž článek, který zmiňuješ v blogpostu), došel k tomu, že jsou Zelení stejně rudí jako komunisti a socdemáci. ;o) Musím přiznat, že má ten článek naprosto pitomě a zcestně zvolenej titulek, ale to tě neomlouvá ;o)</rejp>

    No, ještě že máme jakž takž tu demokracii a můžem se tady takhle "hádat" :o) Hlavně se nerozčiluj, pokud jsi v tomhle postu shledal něco, co tě rozzuřilo tak věz, že to nebylo mým úmyslem a já se omlouvám. ;o)

    __________________________

    Trošku mimo téma: může mi někdo znalý vyložit, jak je to s používáním slov charakterizujících totalitní režimy (komunismus, fašismus, nacismus...) v názvech stran? Já jsem tolerantní, ať si kdo chce hlásá co chce (samozřejmě ve slušné míře, žádná genocida a tak), ale udivuje mě, jak může mít po tom všem ještě KSČM takovej název jakej má. Myslím si, že by nebylo úplně v pořádku, kdyby si nějakej hňup založil "Fašistickou stranu Čech a Moravy". Dík za vysvětlení...
    19.4.2006 18:49 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Trošku mimo téma: může mi někdo znalý vyložit, jak je to s používáním slov charakterizujících totalitní režimy (komunismus, fašismus, nacismus...) v názvech stran? Já jsem tolerantní, ať si kdo chce hlásá co chce (samozřejmě ve slušné míře, žádná genocida a tak), ale udivuje mě, jak může mít po tom všem ještě KSČM takovej název jakej má. Myslím si, že by nebylo úplně v pořádku, kdyby si nějakej hňup založil "Fašistickou stranu Čech a Moravy". Dík za vysvětlení...
    Nejsem zas tak znalý, ale je to bordel a hnus.

    Název "komunistická" již byl mnohokrát oficiálně schválen jako v pořádku ministerstvem vnitra, dokonce i justicí (teď si nejsem jistý, zda proběhl soud nebo to smetl již prokurátor).

    Fašistickou stranu si už jeden člověk založit zkusil, a samozřejmě mu registraci okamžitě vrátili.

    Je to absurdní, protože ono "potlačování práv a svobod" je u fašismu vcelku malé (nikoliv však nulové) v porovnání s komunisty či nacisty (ano, ne každý ví že Hitler nebyl fašista).
    18.4.2006 23:34 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Jo soudruh Úhl. Plati snad o něm slova Egona Bondyho?
    Nikdo o mně neví,
    že sem marxist levý
    :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.4.2006 09:31 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Zdravim,

    osobne mam pocit, ze zeleni jdou hodne doleva. Staci si precist jejich program a odhadnout co nepodpori pro ods.

    Kdyztak sleduju soucasnou vladu KSCSSD, tak je mi z toho hodne smutno. Prumerismus a demence kvete. Bohuzel nejaky jiny smer nevidim. To by musela ODS vyhrat vetsinou anebo udelat koalici s nekym, kdo to nepotahne doleva. A doslova je to na obnovu republiky pro ODS.

    Nerikam, ze ODS je svata, ale je to to nejmensi a nejrozumnejsi zlo. Zbytek je cesta k srpu a kladivu.

    Mam takovy pocit, ze republika jde posledni roky hodne do haje. A predevsim lidske mysleni. Da se rici, ze soucasne cssd ve spolupraci s komunisty se dari navrat k socialismu a komunismu. Co me maximalne vadi je omezovani podnikani. Pripada mi to trochu obcas jako vypraveni mych dedu jako to vypadalo v letech 1948-57.

    Nevim, jak dopadnou volby. Vidim to spise smutne. Neni z ceho brat. Zatim vyckavam. Nicmene hodne uvazuji o opakovani cizich jazyku a vyrizeni pasu. A o programatory je v cizine velka poptavka.

    No snad to ty rudy a oranzovy <vlozte velmi hrubou nadavku> nevyhrajou.

    bye gf
    19.4.2006 10:51 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Vidíš, a já zase zelený volit nebudu, protože jsou (na to co od zelených očekávám) doleva málo. ODS zase nebudu volit, protože jsou (na pravicovou stranu) málo liberální. Takže na 90% skončím u ČSSD, ti si aspoň na nic nehrajou.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    19.4.2006 14:02 Ondřej Čečák | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    "skončím u ČSSD, ti si aspoň na nic nehrajou"

    Souhlasim s tim, ze pan premier Paroubek si asi fakt na nic nehraje a mysli to vazne (uprime). O to vic se desit :)
    -- "Ja vim, on vi, ty pico!"
    Luk avatar 19.4.2006 14:36 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeleni? ekologisti nebo ekomunisti?
    Přesně tak: "Ale ty zákony, které jsou potřeba ve prospěch této země, budeme schvalovat třeba i s komunisty. A kdyby sem spadli marťani, tak je budeme schvalovat s marťany, pokud budou členy Poslanecké sněmovny." :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.