abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    17.4. 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 556 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    3.5.2018 05:32 Tomáš Pelc | skóre: 22 | blog: multimedialni_pc_k_LCD_TV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Tohle je hodně těžké téma a obávám se, že jednoduchá odpověď nebo východisko není. Ale třeba pomůže k pochopení Chatrč (např. tady: databaze knih)
    3.5.2018 05:34 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Hele, nejsem tam a nejsem expertní analytik, ale čistě selským rozumem mám podezření, že ti tu nastává efekt toho, že se k tobě dostávají jenom takové ty nejskandálnější zprávy a tím, jak nemáš moc ponětí o tom, jak časté/reprezentativní ty jevy zrovna jsou, tak máš pocit, že je tam naprostá apokalypsa, zatímco ve skutečnosti se tam toho nemusí až tak moc dít proti normálu.

    Abych to ilustroval: jako kdybys měl tendenci si v novinách všímat zpráv o tom, kde někdo vyhrál v loterii nějaký šílený prachy a pakliže by se v novinách tom hodně psalo (protože by to lidi chtěli číst), tak můžeš dojít názoru, že se sázením sportky dá skvěle zbohatnout a proč že jsou lidi tak blbí a nevyužívají toho...

    BTW, (o hodně) mladší ségra je na gymplu a mají tam takový program, kdy cizí studenti navštěvující/pobývající v ČR přibližují svoje země přednáškama/debatama (nebo nevím jak přesně to probíhá, IIRC to hrozně vadilo Klausovi mladšímu - lol no co už k němu říct). No a teď jsem slyšel, že tu byla holka z Jihoafrický repupliky a prý se strašně divila že je tu bezpečno. V JAR mají o ČR zdá se představu hlavně na základě toho, co jim tam přišel za mafiánský krimi vyvádět ten lump Krejčíř, takže si myslí, že je tu naprostej chaos a imrvére vraždy na ulicích.

    No prostě, představy lidí můžou být dost zavádějící.

    P.S. Jestli si myslíš, že tady někdo zavádí Islám a nevím co a TEĎ zrovna to ZAČÍNÁ, tak bych se podíval, kolik procent těch hrozivých cizinců je v celkový populaci, než začnu panikařit.
    nway avatar 3.5.2018 08:24 nway | skóre: 17 | Česká Lípa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Dobrá. Zachováme paniku. Otázka tedy zní, kam až to necháme zajít? Kde budeme mít hranici, od které začneme skutečně reagovat, jednat. My tedy moc už ne, protože tu máme sortu, která přece ví lépe než my sami, co je pro nás dobře a správně. A nebude už příliš pozdě na účinné řešení?
    3.5.2018 09:17 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Jak píše Ovoce – situaci zjitřuje především mediální hysterie.

    Což ale neznamená, že se nic neděje. Díky neustálému strašení jsou obyvatelé ČR čím dál víc podezřívaví a paranoidní, což vede k excesům jiného typu.

    Základem stability je především rovné dodržování práva, nulová diskriminace (tedy ani ta pozitivní), důvěryhodná policie a právní ochrana zaměstnanců co přicházejí do kontaktu s populací – učitelů, lékařů, hasičů, sociálních pracovníků, zaměstanců v prodejnách, průvodčích, atp.

    Fyzické či verbální napadení těchto osob by mělo být nekopromisně a bezpodmínečně postihováno, bez ohledu na barvu pleti.

    Zloděj by si měl být vědom toho, že pokud byl přistižen při loupeži, vyvázne s výrazně nižším flastrem, než když se pokusí zbavit svědka.

    Agresor na ulici i doma, by zas měl počítat s tím, že vůči němu může kdokoliv použít i ty nejkrajnější prostředky.

    Ovšem za situace, kdy se verdikt soudu v případě šikany učitelky před veřejností tají, kdy k vašemu veřejnému odsouzení stačí mediální humbuk a odprásknutí řidiče, který úmyslně pod vlivem alkoholu najížděl do lidí, je hodnoceno jako vražda. Je to nereálné.

    Proto si každý hledí pomoct jak umí – do baráků si tak vyděšení obyvatelé instalují všemožné bezpečnostní prvky, instalují mříže, budují ploty. Ti radikálnější si dělají zbrojní průkazy – i když podle mě jde ve většině případů především o záminku k tomu aby si mohli splnit svůj sen – vlastnit legálně střelnou zbraň. A ze strany státu nám pod záminkou naší ochrany stále víc a víc omezují svobodu projevu a pohybu.
    3.5.2018 10:39 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Hele, nejsem tam a nejsem expertní analytik, ale čistě selským rozumem mám podezření, že ti tu nastává efekt toho, že se k tobě dostávají jenom takové ty nejskandálnější zprávy a tím, jak nemáš moc ponětí o tom, jak časté/reprezentativní ty jevy zrovna jsou, tak máš pocit, že je tam naprostá apokalypsa, zatímco ve skutečnosti se tam toho nemusí až tak moc dít proti normálu.
    Naznacujes snad, ze driv se to delo a v novinach se to nebjevovalo?
    3.5.2018 11:13 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Pochopitelně. Aby ses o tom dozvěděl, tak to bys musel patřit do vybraného okruhu osob. Pak by sis o tom mohl počíst kupř. ve Kriminalistickém sborníku

    Důvod proč tomu tak bylo a je, je zcela zřejmý – aby to zbytečně nevyvolávalo mezi lidmi paniku. Takže validní informace nahrazují mediální spekulace. Hovořit v tomto smyslu o "bulváru" dnes ani nemá cenu, protože seriózní zpravodajství dnes prakticky neexistuje.
    3.5.2018 11:21 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Naznacujes snad, ze by drive byla zprava cenzurovana?
    3.5.2018 11:29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    tohle je taky cenzura? reporting on suicide
    More than 50 research studies worldwide have found that certain types of news coverage can increase the likelihood of suicide in vulnerable individuals. The magnitude of the increase is related to the amount, duration, and prominence of coverage.
    3.5.2018 07:43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    > informoval německý zpravodaj serveru The Daily Mail

    aha
    3.5.2018 12:27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    podle toho pamfletu v Novinkách / The Daily Mail byl z Konga, ve skutečnosti byl z Toga. dalo by se pokračovat
    3.5.2018 08:23 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Já to vnímám jako pozitivum. Utlumení "historických křesťanských" vlivů Evropě prospěje.
    Grunt avatar 3.5.2018 09:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Zde nadšený Sluníčkář, opovědi následují:
    Je tohle to, co jste chteli?
    Ano, naprosto přesně…
    Chtel bych ferovou diskuzi, jak si tohle obhajite?
    Snadno, padla i Římská říše, padne i ta tvoje a ty budeš JiKu nahrazen, checheche…

    Ještě nějaké dotazy?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    5.5.2018 01:12 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Ty si dement, fakt. Nahrazen čím?
    Grunt avatar 6.5.2018 15:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Životaschopnější civilizací?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bedňa avatar 6.5.2018 23:59 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Máš pocit, že to stálo za odpoveď?
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Dalibor Smolík avatar 3.5.2018 09:24 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Já to vnímám jako další etapa stěhování národů. Každá taková etapa přinesla do historie chaos a cestu zpět, ale po určité době se civilizace nějak vykrystalizovala a dějiny šly dál. Evropa jako taková si hodně lpí na tradicích, místních zvyklostech, rozlišují se např. Hanáci a Valaši, Tyroláci .. ale i tyto tradice vznikly až v nějaké době, možná až po třicetileté válce. Obrovské stěhování národů proběhlo po 2. světové válce.
    Dnes je situace trochu jiná, přichází úplně jiná kultura (ano, Turci v Evropě byli již od 13. století také) a můžeme čekat, že se situace bude ještě hodně měnit. Také v důsledku klimatických změn, kdy některé oblasti budou v blízké době neobyvatelné. Určitě je dobré migraci regulovat, pokusit se odlišit ty, kteří utíkají před hladomorem a válkou od standardních ekonomických běženců, ale pokud si myslíme, že migraci zastavíme, tak asi se pleteme. Některé procesy se zastavit nedají, jen si lze zvyknout na nové podmínky. Ale určitě bych to nehrotil.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.5.2018 09:34 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Každá taková etapa přinesla do historie chaos a cestu zpět, ale po určité době se civilizace nějak vykrystalizovala a dějiny šly dál.

    To je nepochybně pravda, ale je otázkou, jak pro koho a za jakou cenu. Např. po WWII dějiny šly dál, ale předtím zahynuly desítky milionů lidí.

    ale pokud si myslíme, že migraci zastavíme, tak asi se pleteme.

    Austrálie i Izrael dokazují, že to možné je. A dokonce bez použití smrtící síly.

    3.5.2018 09:47 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    No zrovna WWII vyvolala docela značné migrační vlny. A židovská migrace do Palestiny, spojená s vyhlášením státu Izrael, vyvolala napětí na do té doby poměrně klidném blízkém východě.

    Pokud jde o současnou migrační vlnu – nemůžu si pomoct, tak 99% migrantů co den co den potkávám jsou rusáci. Rozuměj, obyvatelé zemí od Slovenska dál na východ. Jsou jich tisíce – v obchodech, na ulicích, v MHD zkrátka všude.
    Petr Tomášek avatar 3.5.2018 15:11 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    do té doby poměrně klidném blízkém východě
    LOL
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Dalibor Smolík avatar 3.5.2018 10:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Izrael je kapitola sama pro sebe, pokud jde o Austrálii, tam jsou trochu jiné podmínky, než v Evropě, přes velikost kontinentu je tam obyvatelná jen menší část a je trochu z ruky. Kolik obyvatel žije Austrálii a kolik v Evropě.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.5.2018 10:56 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Izrael je kapitola sama pro sebe, pokud jde o Austrálii, tam jsou trochu jiné podmínky, než v Evropě, přes velikost kontinentu je tam obyvatelná jen menší část a je trochu z ruky. Kolik obyvatel žije Austrálii a kolik v Evropě.

    Nevím, jak tohle souvisí s tím, jestli je nebo není možné zastavit migraci. Tyto země ukazují, že to jde a to poměrně jednoduše a nekrvavě. Jen se musí chtít.

    3.5.2018 11:33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    ani mnoho nacistických koncentráků nebylo krvavých a "jednoduché" řešení to bylo.

    i když podmínky v australských "detenčních centrech" jsou blíž k tomu bordelu v "krvavějších" historických koncentrácích

    "není migrant, není problém"
    3.5.2018 11:38 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    ani mnoho nacistických koncentráků nebylo krvavých a "jednoduché" řešení to bylo.

    i když podmínky v australských "detenčních centrech" jsou blíž k tomu bordelu v "krvavějších" historických koncentrácích

    "není migrant, není problém"

    Opravdu? Uveďte, prosím, aspoň jeden nacistický koncentrák, ze kterého mohli vězni kdykoliv odejít. Nebo aspoň mohli chodit na vycházky ven.

    3.5.2018 12:28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    no přece v Letech, říkal to Okamůra
    Dalibor Smolík avatar 3.5.2018 12:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Jo, když to říkal Pitomio, tak to bude pravda. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 3.5.2018 12:47 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    S tou "nekrvavostí" to nebylo vždycky tak jednoznačné.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.5.2018 12:53 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    S tou "nekrvavostí" to nebylo vždycky tak jednoznačné.

    S tím Izraelem si zjevně nerozumíme. Já mluvím o současnosti. Donedávna přicházely do Izraele desítky tisíc migrantů z Afriky. Po výstavbě plotu na hranicích s Egyptem příliv ustal. Jak říkám, jde o jednoduché a nekrvavé řešení, které funguje, ačkoliv podle sluníčkářských chytráků migraci nelze zastavit a ploty nefungují.

    Dalibor Smolík avatar 3.5.2018 12:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    No, jestli se snáze nehlídají hranice maličkého Izraele než členité pobřeží Evropy od Španělska po Řecko plus vnitrozemí.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.5.2018 13:01
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    se vší moderní technikou by je Randy mohl potápět ve Středozemním moři
    3.5.2018 13:23 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    No, jestli se snáze nehlídají hranice maličkého Izraele než členité pobřeží Evropy od Španělska po Řecko plus vnitrozemí.

    Tohle vyřešili v Austrálii. Migrant sice může proniknout až do Austrálie, ale nijak si tím nepomůže, protože bude okamžitě přemístěn do detenčního centra mimo australské území. Až tento model zavede Evropa, tak migrační vlna během pár měsíců skončí.

    JiK avatar 3.5.2018 13:44 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Až tento model zavede Evropa, tak migrační vlna během pár měsíců skončí.
    A myslis, ze to nejaky Evropsky politik skutecne chce?

    Slunickovym Eurosocialistum ty lode vozi statisice a miliony novych volicu, kteri je budou volit ted, nebo za 5 let, ale s jistotou jim daji jeste vice moci a vic pristupu k cizim penezum. A zaroven ty stejne davy zase generuji nasrane nove volice (a cleny budoucich ozbrojenych milici) pro ruzne Okamury a nacionalisticke strany....ja si myslim, ze bude jeste celkem veselo, jako v Bejrutu nebo Libanonu.

    Bolsevickemu socialismu trvalo dovezt zem na prah obcanske valky vic jak 40 let, ten evropsky socialismus to zvlada za 20. Lidi nenavidi svou vladu a vlada nenavidi svuj lid, kazdy chce vic cizich penez, a obvinuje ze svych neuspechu, chudoby a problemu nekoho jineho, vysledek se dostavl, a je stejny jako vzdycky...
    3.5.2018 13:56 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    A myslis, ze to nejaky Evropsky politik skutecne chce?

    Pár už jich tady je a nakonec ty volby někdo z nich vyhraje.

    Bedňa avatar 3.5.2018 19:57 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Mno a každá migrácia národou znamenala vojnu. Teraz všetko nasvädčuje že tu vojnu vyhráme a príde zas nová epocha. Dejina sa opakujú.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    3.5.2018 09:36 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Já se tomu ani příliš nedivím. Sám německý ministr financí prohlásil, že aby zastavili degeneraci svého národa, potřebují více migrantů, těch tmavějších, s těmi bílými to zřejmě nefunguje. Nevím, já tomuhle moc nerozumím, ale vzhledem k tomu, že Němci mají dlouhodobé zkušenosti s genetickými a rasovými experimenty na rozdíl od xenofobních, zaprděných a rasistických čecháčků, tak věřím, že vědí, co dělají.

    Loni do Německa přišlo asi dvě stě tisíc migrantů, takže pokud to takto bude pokračovat dále, do dvaceti let by mělo přibýt asi čtyři miliony migrantů, a když uvážíme, že se v průběhu té doby budou rodit již správně geneticky nastavení noví občané, tedy potomci tmavého muže a bílé ženy či tmavé ženy, měla by se situace v Německu postupně rapidně zlepšovat, z čehož bude profitovat i Česká republika, jakožto německý spojenec. A doufám, že v budoucnu budeme i my následovat německý vzor a přijmeme co největší počet afrických a muslimských migrantů, abychom zastavili stárnutí obyvatelstva a postupné vymírání. Koneckonců islám je pokroková ideologie, díky které si každý muž přijde na své. Akorát bych se přimlouval za to, pokud by případně přišly i nějaké ženy, aby neměly uřízlý poštěvák, to mě nevzrušuje.

    A co se týče té nenávisti vůči židům, Němci již začali své muslimské spoluobčany posílat na exkurze do koncentračních táborů, tak uvidíme.

    Trocha ironie, protože víc se dělat nedá.
    3.5.2018 09:59 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    A co je potomek čecha a rusky? Malý rusák, nebo čech? Mě by to bylo vcelku jedno, ale děti obvykle vychovává matka. Zajímavé ovšem je, že potomci ze smíšených partnerství nejsou ani zdaleka tak arogantní, jako malí čistokrevní rusáci.

    Od kamarádky, co je z Běloruska, jsem se dozvěděl zajímavý postřeh. Rusandy jezdí do Prahy lovit rusy. Proto většinou nejeví sebemenší zájem o aklimatizaci – rozuměj, integraci do české společnosti.

    Má to svoji logiku. Rus (Ukrajinec, aj.), který utekl do Čech za lepším, obvykle nechlastá a navíc tím prokázal i schopnost uniknout tomu všeobjímajícímu nihilismu. Pro rusku je tím pádem zárukou partnera, schopného zajistit její budoucí existenci. Místní mužská populace pro ně atraktivní většinou není, protože ti schopní odsud prchají dál na západ. Ruska by si ho ráda odvlekla zpět do vlasti, jenže co tam, že? No a tak zakotví natrvalo zde.
    3.5.2018 10:30 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Tak asi by záleželo na tom, kolik by těch Rusů přišlo, pokud by jejich počet překročil určitou rozumnou hranici, tak by to u většiny obyvatelstva vyvolalo nenávist. Dokonce i relativně bezproblémoví poláci čelí ve Velké Británii nenávisti, protože je jich tam zkrátka příliš. I když Velká Británie je už kapitola sama pro sebe.
    3.5.2018 11:18 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Já bych řekl, že tento počet už rozumnou hranici překročil.

    Důsledkem toho je ona až chorobná podezřívavost vůči Rusku, která je mnohem silnější tam, kde je vysoká koncentrace rusáků – bez ohledu na to (nebo možná právě pro to?), že drtivá většina jich pochází z Ukrajiny.

    Pokud jde o Poláky. Opět je to dáno tím, kdo z toho Polska do té Velké Británie přitáhnul. Řekl bych, že se v Polsku po nich nikomu moc nestýská.
    Petr Tomášek avatar 3.5.2018 15:18 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Kdy naposledy jsi byl v Německu? Podle stylu tvého psaní bych si tipnul, že tak před 75 až 80 lety ;-)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    3.5.2018 10:37 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    """"Vlastenci"""" delaji, jako by Evropa byla nejaky stabilni kontinent, jako by v Nemecku koncilo tisicilete obdobi miru a klidu. To vazne neznate historii sveho vlastniho svetadilu? Nic nekonci, tohle je jen dalsi vlnka v mori.
    3.5.2018 10:42 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    """"Vlastenci""""" (at uz je to cokoliv) by s tim nejspis problem nemeli, kdyby se to resilo stejne jako se to resilo kdykoliv predtim. Pak by to opravdu byla jen vlnka v mori. To, co je jine a duvod proc """"vlastenci"""" (at uz je to cokoliv) vysiluji je, ze se dnes tlaci nazor, ze je takove deni zadouci a nicotne ve srovnani... treba s slovni mikroagresi.
    3.5.2018 10:49 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    kdyby se to resilo stejne jako se to resilo kdykoliv predtim
    Vyhlazenim cizaku myslis? Protoze to je historii provereny evropsky zpusob, neni divu, ze se do toho nikomu nechce. Jinak """"vlastenci"""" (a jsi hlupak, pokud nevis o koho jde) si za soucasne reseni EU mohou sami, kolik jich volilo do Europarlamentu? Nejdou k volbam a divi se, ze EU neni podle jejich predstav ;-)
    3.5.2018 11:05 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Ten zpusob je vsehno mozne jen ne evropsky. A volby do europarlamentu... dekuji za pobaveni :-)
    3.5.2018 11:41 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Nápodobně, jen se nech zastupovat evropskou menšinou, pro Česko dokonce 18% - potom nadávej, jak EU nefunguje ;-) Můžete si za to sami; v hospodě se to nadává, ale jak se má něco změnit, tak se raději zbaběle schovat pod stůl.
    Dalibor Smolík avatar 3.5.2018 10:47 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Tohle je pravda, vždyť je to jen něco přes 70 let, co se Evropa topila v krvi. A 70 let v historii neznamená vůbec nic.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.5.2018 10:55 Adolf Kernel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Konec nebo zacatek? Kazdej konec je aj zacatkem...
    3.5.2018 14:03 karlik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Poslední dobou se zde tyto typy diskuzí stupňují.

    Jsou stále častější a vyhrocenější.
    Petr Tomášek avatar 3.5.2018 15:13 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    A nejhorší je, jak Prahu zaplavují migranti z Moravy. Fuj! Náplavka! Čechy Čechům!
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Grunt avatar 3.5.2018 15:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Na Moravu se zas cpou Slováci, a čecháčci by rádi do Němec. Akorát na Ukrajinu jak na sviňu nikdo nechce. Nevím proč.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.5.2018 00:22 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Na ukrajinu chce rusko ne?
    JiK avatar 4.5.2018 02:29 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Oni tomu říkají západní část Ruska a věří , ze by žádná Ukrajina vůbec neměla existovat, debilové. Dokonce i rusáci, kteří z tama utekli, a žijí ve státech, si to myslí. Nepochopitelné.
    4.5.2018 07:21 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Jestli vono to nebude tim, ze to Rusko hodne dlouho bylo... a zijou tam Rusove... a zadna Ukrajina do 20.stoleti v podstate neexistovala.
    Dalibor Smolík avatar 4.5.2018 11:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Nojo. Podle této logiky se nedivím mocnostem v roce 1938, že podepsali Mnichovskou dohodu. Záleželo na přesných hranicích nějakého uměle vytvořeného státečku, který vznikl po rozpadu Rakouska před 20 lety?
    Kyjevská Rus - nevím, zda měla toho hodně společného s dnešním Ruskem a Rusy, tady bych se nechtěl hádat.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.5.2018 12:34 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Ano, tenhle nesmysl se casto pouziva. Pripomen mi prosim, kdy presne byly Sudety soucasti Nemecka?
    4.5.2018 14:29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Co je to Německo?

    České země byly po staletí součástí Svaté říše římské národa německého a v jejich velké části žili prostě Němci (stejně jako v dnešním Rakousku a Německu).

    Pak vzniklo moderní Německo a na chvíli něco, čemu se říkalo Německé Rakousko.
    Grunt avatar 4.5.2018 17:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    No zrovna jsem se na to chtěl předřečníka zeptat. Jako nechci tady vířit 100 let staré divoké národnostní vody, ale zrovna ty sudety byly společně s Deutschböhmen, Ober a Niederösterreich úplně standardními provinciemi R-U monarchie (obyvatelé Deutschböhmen & Deutschmährer, vše se chtělo po 1.sv válce spojovat s Německem a bylo postoupeno pod vzniknuvší Československo Saintgermainskou smlouvou). Např. tady u nás byly vesnice které byly téměř z 90% obydleny Německy mluvícím obyvatelstvem a vybydleny až teprve po 2.světové válce. Nezapomínejte že před rokem 1920 vypadala Evropa trochu jinak a všechno to byly historické země, různé provinice rozdělené mezi různé státní celky – monarchie. Z hlavy mě napadá např. Pruské a Rakouské Slezko (o tahle území se normálně regulérně válčilo). Smolíkova analogie mi přijde přímo úměrná.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 4.5.2018 17:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Německa či Pruska asi nikdy, ale Sudetenland byla provincie vyhlášená Reichsratem v rozpadající se Habsburské monarchii, protože šlo o území obývané etnickými Němci od nepaměti. Resp. já bych si je dovolil označit za rakušáky.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    7.5.2018 08:04 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Nicmene je to naprosto irelevantni. Proste nikdy (NIKDY!) nebyly samy o sobe soucasti Ostmarky/Saska/Bavorska etc. Kapisto? Na rozdil od uzemi dnesni vychodni Ukrajiny, ktera byla soucasti Ruska.
    Dalibor Smolík avatar 8.5.2018 00:29 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Když se rozpadly 2 velmoce - Rakousko Uhersko a Německé císařství, tvořily se hranice podle určitých kritérií. Kdo určil, které kritérium je správné? Hranice nového Československa byly určeny částečně podle hranic bývalého R-U (na západě), ale to neznamenalo, že to mohlo být i jinak. Stačilo, aby se řeklo, že Německo bude mít hranice podle oblastí, kde je většina německy mluvícího obyvatelstva. A k tomu došlo právě o 20 let po skončení 1. světové války.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    8.5.2018 13:23 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Coz je nesmysl, hranice byly v pripade Ceskeho stau az na male vyjimky historicky dane, protoze ten stat uz existoval v minulosti, at uz samostatne nebo v ramci vyssiho celku. To na Ukrajne nikdy nebylo, proto ty problemy. Ostatne i ten Krym do roku 1954 nikdy Ukrajine nepatril.
    Dalibor Smolík avatar 11.5.2018 13:09 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    hranice byly v pripade Ceskeho stau az na male vyjimky historicky dane
    Tohle je pravda. Ukrajina měla historicky s hranicemi problémy. Chápu, co se děje na východní Ukrajině, kde se obyvatelstvo necítí být Ukrajinci (jako se v Sudetech necítili být Němci Čechoslováky), jednostranná anexe Krymu ruskou armádou je však hodně diskutabilní, bez ohledu na to, že Krym patřil Ukrajině "jen" něco přes 60 let. Chápání státu jako národního celku je dost ošemetné.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    14.5.2018 10:06 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Ukrajina historicky neexistovala. Proto ma problemy dnes. Co se tyce anexe... Krym se snazil osamostatnit nekolikrat, uz od 90.let, pritomnost ruske armady znamenala pouze to, ze to tam nedopadlo stejne jako na vychodni Ukrajine. Jinak stejny pribeh. Uzemi, kde zili Rusove, bylo soucasti Ruska a pri adminsitrativnich kejklech v ramci jednoho statu najednou pripadli jinam.
    otasomil avatar 3.5.2018 15:32 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Vitejte!
    No spis konec... Priliv migrantu je zlo a je treba aby si nekdo uvedomil proc tito lide opousteji svoji rodnou zemi. Duvodem je jakjinak ze se jednotlivci nemohou dohodnout a proto vznika nasili, valky... Je potreba vyresit aby lide meli nejake rozumne podminky a mir k zivotu. To je klicova vec. Pak je treba vyresit premnozovani, antikoncepci, naucit tamni lid zemedelstvi, praci a to ze zivot neni jen plozeni deti. Na svete je miliarda lidi kteri se chcou mit jako my ale to bohuzel nejde. EU si mysli ze kdyz jich milion prijme tak ze tech chudych ubude... jenze neubude protoze vzit jeden milimetr z jednoho metru nic neznamena a ten jeden milimetr v EU nadela setsakramenskou paseku.
    EU vymira protoze se nerodi deti... a proc?... protoze do tohoto sveta uz si spousty rozumnych lidi rozmysli zda vubec privest potomka a ti kteri se rozhodnou pro nejake dite tak pro jedno max dve coz populaci nic neprida. Pambuh nam lidem dal dlouhe ruce k masturbaci a oralni,analni sex abychom se nepremnozili jenze urcita cast populace tento dar neumi pouzit. Je jedine reseni a to temto lidem pomoci v jejich domovine. Jina varianta neexistuje.
    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    3.5.2018 17:55 SazeVaclav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    naucit tamni lid zemedelstvi,
    ty si se asi posral ne.

    A komu budeme pak prodavat nase, z EU dotaci vyprodukovane potraviny?

    Nebo aby se naucili pracovat? To je zrovna takovy nesmysl nejakych neomarxistu nebo prazske kavarny. Ti lide se nauci pracovat a budou si vyrabet obleceni sami. A co my v Evrope, kteri s tim textilem kseftujeme? Nase zisky jsou ti suma fuk?

    Opravdu mam rad takove mameluky, kteri prohlasuji, ze by si Afrika mela pomoct sama. To by byl nas konec.
    3.5.2018 18:29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    spíš si zjisti, co mezitím v Africe dělají Číňané
    Grunt avatar 3.5.2018 20:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    EU vymira protoze se nerodi deti... a proc?... protoze do tohoto sveta uz si spousty rozumnych lidi rozmysli zda vubec privest potomka a ti kteri se rozhodnou pro nejake dite tak pro jedno max dve coz populaci nic neprida.
    Důvodem je že všech důležité sociální pozice začínají být obsazeny starými krysami (které neustále přežívají), proto je žádoucí aby naše kultura vymřela, byla vyhlazena a nahrazena nějakou perspektivnější a dynamičtější (má-li to být Islám, tak nech je). Proto jde SRF tak do háje. Více v experimentu Johna Calhouna.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    3.5.2018 19:45 V.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Pokud jde o to Německo, tak to ještě neskončilo (iDnes).
    Takže se ještě uvidí.
    Ono je fajn, že intoši plaší. Aspoň někdo. A taky je fajn, že to ještě neni konec.
    4.5.2018 05:55 S.B.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Ty jeden uřvanej Faune, Vedran Smailović ti něco řiká? Fulghum o něm píše v Možná možná ne
    Je ten muž blázen? Možná. Je jeho gesto zbytečné? Ano, podíváme-li se na to střízlivýma očima, tak ano, samozřejmě. Co může jeden violoncellista dokázat? Co je to za bláznovství postavit se sám na ulici a oslovit svět dřevěnou škatulí a smyčcem. Co může dělat violoncellista?
    Neumí nic jiného. Tiše svým violoncellem promlouvá, notu po notě, a jako krysař z Hamelnu vyhání krysy, které lidem zaneřádily hlavy.
    Vymyslíš taky něco lepšího nebo budeš pořád mlít to svý?
    5.5.2018 00:32 Odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Je to vyvoj. Kulturni stret dvou nesourodych smeru vyvola etnicka i narodni pnuti v soucasne europske majorite. Akorat se obavam, ze to odnese spousta nevinnych lidi.
    5.5.2018 00:49
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Kdo jest bez viny, nechť hodí kamenem!
    6.5.2018 13:01 Omrzelec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Jaký začátek? To je prostě jen další z mnoha případů, kdy je připrchlíkům strpěno kašlat na zákony a stát radši ustoupí. Není to vůbec nic nového. Neochota států bránit hranice byla v podstatě totéž.
    ⧠ A = 0 avatar 7.5.2018 07:30 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Fakt myslím, že Evropa má podstatnější problémy než to, že kdosi dostává sociální dávku 194 EUR měsíčně (to jsou ty „desetitisíce“).
    Nevolte zmrdy.
    7.5.2018 08:00 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Problem neni v tom, ze dostal ojra, problem je v tom, ze nedostal klepeta.
    ⧠ A = 0 avatar 7.5.2018 08:33 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    A za co konkrétně by měl dostat klepeta? (Možná jsem něco přehlédl, ale zatím o něm nevím o mnoho více, než že do roku 1997 dělal osobního strážce Usámovi, což mi jako žádné zvláštní provinění samo o sobě nepřipadá.)
    Nevolte zmrdy.
    7.5.2018 08:13 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Fakt myslím, že Evropa má podstatnější problémy než to, že kdosi dostává sociální dávku 194 EUR měsíčně (to jsou ty „desetitisíce“).

    To už je skoro fake news. Četl jste vůbec ten článek? Podle článku dostává dotyčný a jeho rodina 1167 euro měsíčně. Dále on dostává těch 194 euro, jeho manželka také a každé ze čtyř dětí okolo 150 euro. Toto ale není konečná částka, v článku se mluví o dalších, blíže nespecifikovaných, příspěvcích. To je těch vašich 194 euro?

    ⧠ A = 0 avatar 7.5.2018 08:31 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Četl, a taky jsem to porovnal s původními zdroji. Článek na novinkách je očividně lživý, všude jinde se uvádí oněch 1167,48 eur jako celková částka, viz např. zde.

    I pokud předpokládáme, že dotyčný Sami A. se něčím závažným provinil (což není nikterak zjevné, koneckonců v takovém případě by pravděpodobně byl stíhán), většina této částky je pro děti, které za to žádnou odpovědnost nenesou. A 1167 euro měsíčně v Německu na šestičlennou rodinu je hluboko pod hranicí chudoby, takže fakt nechápu to pohoršení, zvlášť ve srovnání třeba s tím, že Václav Klaus napáchal v každém případě více škod a má doživotně nárok na extra sociální dávky ve výši 100000 Kč měsíčně.
    Nevolte zmrdy.
    7.5.2018 10:00 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    I pokud předpokládáme, že dotyčný Sami A. se něčím závažným provinil (což není nikterak zjevné, koneckonců v takovém případě by pravděpodobně byl stíhán),

    Německo ho považuje za hrozbu a chtělo by ho vyhostit, jenže jejich nesmyslné azylové zákony jim to nedovolují.

    většina této částky je pro děti, které za to žádnou odpovědnost nenesou.

    To je pouhá teorie. Jak vidíme i v ČR, početné rodiny kasírují velké částky na děti (teoreticky), ale v praxi ty peníze padnou na alkohol, cigarety a hazard, zatímco děti žijí v chudobě.

    A 1167 euro měsíčně v Německu na šestičlennou rodinu je hluboko pod hranicí chudoby, takže fakt nechápu to pohoršení,

    To je otázka principu. Proč má německý daňový poplatník živit rodinu tuniského teroristy?

    ⧠ A = 0 avatar 7.5.2018 13:48 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    I pokud předpokládáme, že dotyčný Sami A. se něčím závažným provinil (což není nikterak zjevné, koneckonců v takovém případě by pravděpodobně byl stíhán),

    Německo ho považuje za hrozbu a chtělo by ho vyhostit, jenže jejich nesmyslné azylové zákony jim to nedovolují.

    Nějaký uřvaný představitel výkonné moci, jenž z toho chce vymlátit politické body, není Německo. To, že v Německu rozhodují zákony a ne libovůle politiků, je známka právního státu a díky Bohu za to.
    většina této částky je pro děti, které za to žádnou odpovědnost nenesou.

    To je pouhá teorie. Jak vidíme i v ČR, početné rodiny kasírují velké částky na děti (teoreticky), ale v praxi ty peníze padnou na alkohol, cigarety a hazard, zatímco děti žijí v chudobě.

    Máš nějaké důkazy o tom, že dotyčný dávky zneužívá?
    A 1167 euro měsíčně v Německu na šestičlennou rodinu je hluboko pod hranicí chudoby, takže fakt nechápu to pohoršení,

    To je otázka principu. Proč má německý daňový poplatník živit rodinu tuniského teroristy?

    Zaprvé kdyby to byl terorista, pravděpodobně by byl v Německu stíhán – což není. No a k tomu principu – to je těžké a šlo by to parafrázovat do nekonečna. Proč má evropský daňový poplatník živit americké buržousty? Proč má daňový poplatník živit neschopné politiky? (...)
    Nevolte zmrdy.
    7.5.2018 14:40 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec nebo zacatek?
    Nějaký uřvaný představitel výkonné moci, jenž z toho chce vymlátit politické body, není Německo. To, že v Německu rozhodují zákony a ne libovůle politiků, je známka právního státu a díky Bohu za to.

    Najednou se musí dodržovat zákony. Když se v roce 2015 otevřely hranice nebo pár let předtím nalily peníze do Řecka a spol., tak to také bylo jasné porušení zákonů a téměř nikomu to nevadilo.

    Máš nějaké důkazy o tom, že dotyčný dávky zneužívá?

    Na spoustu věcí nemáme důkazy. Např. Al Capone byl mafián, gangster a vrah. Ale důkazy máme jen na to, že nezaplatil daně. Jinak to byl bezúhonný občan a ta patálie s daněmi se přece může přihodit každému.

    Zaprvé kdyby to byl terorista, pravděpodobně by byl v Německu stíhán – což není.

    Když nejsou důkazy, není stíhání. Což ovšem neznamená, že se skutek nestal. Logicky - v roce 1997 přišel do Německa jako student a v roce 1999 odjel do Pákistánu, kde prodělal výcvik a nakonec se stal bodyguardem OBL. Co chcete víc?

    No a k tomu principu – to je těžké a šlo by to parafrázovat do nekonečna. Proč má evropský daňový poplatník živit americké buržousty? Proč má daňový poplatník živit neschopné politiky? (...)

    Daňoví poplatníci každé země mají právo rozhodnout, na co budou jejich peníze použity. Pokud to Němcům nevadí, je to jejich věc.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.