abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.4. 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.4. 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    22.4. 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    22.4. 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 697 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Grunt avatar 30.3.2009 22:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?

    Když jsem to četl, tak mě napadlo jediné: Turzine? A nebo se mýlím?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Darth Phantom avatar 30.3.2009 22:18 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Co je Turzine?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    vlastikroot avatar 30.3.2009 22:22 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Snad neznas turzina a jeho komixy a spamy na forech ?
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Grunt avatar 31.3.2009 00:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?

    Ale nekecej. Nevěřím ti to.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.3.2009 22:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Výborný, už mi tyhle zápisky chybět... :-D

    +1 za...
    CIA (Cocaine import agency)
    ...to jsem se málem smíchy udusil koblihou. :-D
    Darth Phantom avatar 30.3.2009 22:23 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Jé, čau Kočičáku :-). Máš pěkný avatar. Taky jsem si trochu změnil avatar, to je nositel Nobelovy ceny za terorismus Jásir Arafat. Už si porodil štěňata? :-D. Doufám, že ta kobliha nebyla modrá, ty lumpe :)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.3.2009 22:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Když koblihy, tak zásadně ty oranžový :-D
    Štěňata přímo né, ale koťata jó...
    xxxs avatar 30.3.2009 22:38 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    vyzeraju dobre. uz sa im podarilo nadviazat kontakt s materskou lodou?
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.3.2009 22:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    kotyz avatar 30.3.2009 23:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Luxusni foto, proc ho nemas na strankach? Nebo sem koukal na spatnou rubriku ...

    Jak sem ted furt doma tak na ty stranky koukam 4x denne protoze nemam nic lepsiho na praci a roota s abc mam prohlidly za chvili a co potom?

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 30.3.2009 23:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Vlastne na zejtra program mam, natirat zidle balakrylem. Ale to mi stejne na naky to cumeni do kompu zbyde cas ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2009 00:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Luxusni foto, proc ho nemas na strankach?
    Protože těch "dobrejch" fotek ještě neni tolik, aby to stačilo na galerii, jakmile nějaký budou, chce to trochu času a sfouknout to najednou i s videem a hlavním rozčleněním, celkem 9 novejch podstran, takže ona to zas neni taková prdel, zvlášť když se člověk večer rád napije... . . ...to se pak druhej den nestačí divit co mu to na straně povstalo za blbě sformátovaný českopolskoanglický chaosy... :-D
    kotyz avatar 31.3.2009 10:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Takze uz zadny "under construction" cedulky v galerii? Ja se tak tesim ;-) :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2009 11:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Takze uz zadny "under construction" cedulky v galerii?
    Ne, jedná se pouze o galerii koťat. Hlavní galerie musí počkat na reinstal systemu a novou instalaci "Žáboalba".
    xxxs avatar 30.3.2009 23:22 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    preco si im dal take mena? vies ako budu trpiet? kamarati ich budu sikanovat, vyclenia ich zo spolocnosti a ked sa ich matka dozvie ako sa volaju, neda im ani cicat.
    kotyz avatar 30.3.2009 23:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Me prijdou celkem normalni, aspon na kocky s papirama. Neni tam nahodou naky (at uz psany nebo nepsany) pravidlo ze vsechny mena v jednom vrhu musi zacinat na jedno konkretni pismeno?
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    xxxs avatar 31.3.2009 00:18 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    asi ano. ucite tam budu aj dalsie posahane pravidla. mal som siamku, kocura. jeho mater nemala papiere tusim kvoli tomu, ze bola osma, alebo deviata z vrhu.
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2009 00:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Blbost, ale to je "fabrikantská" klasika, prostě tě podvedli, rodokmen dostane každý koťe. ;-)
    xxxs avatar 31.3.2009 00:57 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    mozno podviedli kamosa, ked dostal svoju macku a potom to siril dalej. netusim, ake boli pred dvadsiatimi rokmi pravidla, no je to putna. za hlbokeho socika som mal siamku, co bol nevidany netvor, asi ako tvoje devonky teraz.
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2009 01:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Naprosto souhlasim, před dvaceti lety lidi věděli úplný prd o nějakejch rodokmenech ;-) a peršanka z maďarska po řeckejch, nebo italskejch předcích měla pro chovatele cenu nový škodovky...
    Dalibor Smolík avatar 31.3.2009 09:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?

    Naprosto souhlasim, před dvaceti lety lidi věděli úplný prd o nějakejch rodokmenech

    Tak to náhodou není pravda, počátkem 80. let jsem měl na starosti vývoj psů a koček do zahraničí. To byste koukali, jak i tenkrát vypadaly rodokmeny .. také se to odrazilo na ceně :-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    31.3.2009 10:06 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    počátkem 80. let jsem měl na starosti vývoj psů a koček do zahraničí

    Doufám, že je to překlep a mělo tam být vývoz… :-)

    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2009 10:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    No co? Vývojář, jako vývojář, ne? :-D
    31.3.2009 11:03 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Já nevím, zní mi to ještě strašidelněji než výroba masa… :-)
    Dalibor Smolík avatar 1.4.2009 09:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?

    Kouzlo nechtěného :-D - samozřejmě vývoz. Ale ten vývoj taky  není tak úplně špatně. Stále se hledaly a hledají nové metody šlechtění ...


    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2009 11:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    To byste koukali, jak i tenkrát vypadaly rodokmeny
    Jasně, to jo, ale Máňa z druhýho patra věděla prd a když jí zelinář sehnal chlupatou kočku od Franty TIRáka, co s nim vexloval marky za bony, s tim že je to peršanka - ale už se na ní nedostalo s rodokmenem, tak mu to sežrala i s navijákem, hlavně že se s ní mohla chlubit svejm koleginím z OPBH. :-D ...no a tyhle kydy jsou lidi schopný "žrát" ještě dneska... :-(
    1.4.2009 01:05 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Hm… a v čem je vlastně ta chlupatá kočka s rodokmenem hodnotnější než stejně chlupatá kočka bez rodokmenu? Tedy kromě toho, že se její koťata (pokud se nespustí s nějakou spodinou) dají lépe zpeněžit? U lidí se taky kdysi věřilo, že jsou šlechtici s rodokmenem hodnotnější než sprostý lid bez rodokmenu, až se pak ukázalo, že nezřídka je tomu vzhledem k omezenému genofondu spíš naopak…
    xxxs avatar 1.4.2009 01:17 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    bacha, aby sa nevratil feudalizmus. budes na indexe.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.4.2009 08:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    To je jednoduchý, podle rodokmenu můžeš zjistit náchylnost ke genetickým vlohám pro další chov, čili jaké barvy dané zvíře nese, jaké vlastnosti "typu" má které zvíře slabší/sylnější, což je důležitý jestliže chceš chovem dosáhnout něčeho konkrétního (já to mám třeba zjištěný do roku 1960). Mám třeba známou, která nad konkrétním typem pracuje už 30 let!!! Další důležitá věc je, že můžeš zkontrolovat náchylnost ke genetickým chorobám... ;-) Jinak, pro Máňu z druhýho patra je tohle (až na ty zdravotní předpoklady) úplně bezpředmětný, pokud se teda tim rodokmenem nechce jen chlubit... ;-)
    Dalibor Smolík avatar 1.4.2009 09:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?

    Samozřejmě, chov určité rasy s čistým rodokmenem má primárně za účel získat předvídatelnost - tj. velikost, zbarvení  a především chování zvířete. Což u nějaké "pouliční směsi" nelze předpokládat. Nevíme, co z toho vyroste, jaké bude mít povahové vlastnosti. Pravda, někomu je to celkem jedno.

    Na druhé straně je zajímavé sledovat chování např. stovky německých ovčáků na cvičišti. Všichni mají rodokmeny dlouhé jak role toaletního papíru, ale každé zvíře je úplně jiné, některé bázlivější, jiné agresivní.  Takže záruka není vůbec nikde.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.4.2009 10:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    . . ..., ale každé zvíře je úplně jiné, některé bázlivější, jiné agresivní. Takže záruka není vůbec nikde.
    ...no a přesně o tom to je, jistě se shodneme že to je na tom právě "to úžasný", díky čemu to člověk dělá ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2009 00:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    ucite tam budu aj dalsie posahane pravidla.
    Jméno musí začínat na konkrétní písmeno, první vrh, druhý vrh, třetí vrh... ale je jedno od kterého začneš, nemusí to být "A", klidně "F", druhý vrh ale musí bít "G", třetí "H" atd. Třeba němci tohle omezení nemají, mohou vrhy nazývat "tématicky", třeba "star wars wurf" - Luke, R2D2, Imperator... , Holanďani nemají snad žádná taková omezení o kterých bych věděl, právě proto přemýšlíme o přeregistrování do Felikatu. Dalším omezením je, že jméno i s mezerama, názvem chovné stanice a *PL musí mít maximálně 28 znaků. ;-)
    31.3.2009 19:50 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    A nakolik takovej mimozemstan prijde? :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2009 20:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    650-4500€ - Podle typu a předků ;-)
    31.3.2009 21:03 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Chces rict 18-125 tisic korun? Teda, ze domaci mazlicci lezou do penez vim, ale ze az takhle... :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2009 21:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    No, těch 120k už je kapku extrémek, ale znám minimálně dva lidi. :-D
    Pavel Stárek avatar 4.4.2009 16:05 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    A proto je nejlepší nějakej takovejhle kočičák. K dostání (vesměs zdarma) na každé vesnici :-)
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2009 23:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Takovou kočku mam taky, ale je to fakt nebe a dudy, DRX totiž neni jen kočka, je to i pes a vopice v jednom... ;-)
    Pavel Stárek avatar 6.4.2009 12:21 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    No a samozřejmě ještě taky ufounek :-) Mimochodem už budou nějaký další fotky?
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.4.2009 13:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Online stream TV nestačí? ;-)
    kotyz avatar 30.3.2009 23:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Centralni agentura velmi vysoke inteligence - i James Bond se pocura strachy (to je z naky upoutavky na prima cool) :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    AltOS avatar 30.3.2009 22:33 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Ty wole, tu devocku bych mrdal...

    Jinak, pokracuje ta serie fotek s tou holkou? Ukazes kde? :-)
    Salamek avatar 30.3.2009 22:35 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    jo přesně to mě napadlo taky :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Darth Phantom avatar 30.3.2009 22:49 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Ale co vás nemá chlapci, to jsou Putinovy zákeřné posluhovačky a jezinky, využívající svůj šarm slovanského bolševického pranároda k ovliňování mínění o radaru. Ale pro Jižáka tedy dám odkaz na Putinovy služky Juščenkovy mafiánky.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    AltOS avatar 30.3.2009 23:14 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Dik. Evidentne ty ukrajince dosel plyn, ale tak 1-2 kundice z ty rusky army by se daly... Hm.
    Darth Phantom avatar 30.3.2009 23:21 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Samozřejmě, že jim dochází plyn, protože ho na svém území bezelstně kradou. Na vině je však Lord of the Gas Vladimir Vladimirovič Rasputin, který každoročně schválně zavírá kohoutky pro celou Evropu, aby všichni poznali, jak vypadá pravá a nefalšovaná ruská zima.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    31.3.2009 02:09 tdx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?

    Mohu se považovat za agenta SBU, když je má babička z máminy strany původem Ukrajinka?

    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2009 09:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    ...jen když máš doma protistátní letáčky a Калашников :-D
    31.3.2009 09:50 jozka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?

    A co ja? Muj strejda je cistokrevnej kacab :-)

    31.3.2009 10:23 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    ... jen když máš doma [...] Калашников :-D

    Whoops...

    Darth Phantom avatar 31.3.2009 20:36 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Mohu se považovat za agenta SBU, když je má babička z máminy strany původem Ukrajinka?

    To je těžké odhadnout, možná by bylo dobré se obrátit na Ministerstvo vnitra ovládáného Ivanem Langerem, aby zjistil, do kolikatého kolene můžete být považován za ruského agenta nebo špióna ukrajinské SBU.

    Podle zběžných zpráv se ruský agent FSB Jevgenij Pluščenko pohybuje zatím na Slovensku. Celý tým ruských špiónů Alexandrovci operuje také zatím na Slovensku, ale je jen otázkou času, než dorazí i do pražské StB Arény soudruha Hušáka. Kalašnikovy mají Alexandrovci schované pod čepicemi a pod saky s metály a vyznamenáními. Zvýšený pohyb brigád je také hlášen z okolí Karlových Varů.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    31.3.2009 11:56 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    ... Lord of the Gas Vladimir Vladimirovič Rasputin, ...
    To mi přiopomělo poněkud suchý, nicméně docela aktuální vtip:
    Za sto let budou v Rusku vládnout Číňani. Proč? Před sto lety byl nejmocnější osobou v Rusku Rasputin, dnes je to Putin a za sto let to bude nějaký Tin ;-)
    30.3.2009 23:03 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    jj ta vyzerá fajn, asi bych se nechal ovlivnit...
    (takže jsem v podstatě řekl totéž, no nic... :-D)
    AltOS avatar 30.3.2009 23:29 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Aneb ono bajne tlacitko +1? ;-)
    30.3.2009 22:50 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?

    Evidentně jim to na Ukrajině hraje o něco lépe ;-)

    kotyz avatar 30.3.2009 23:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Fesny agentky ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    31.3.2009 10:47 brm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?

    Takovou agentkou děvočkou bych se taky nechal naverbovat :)))

    31.3.2009 17:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Stejně mi není jasný, co se autor snaží říct...
    Pokud to, že lidi z ODS občas používají ruský chtíč na obranu svých zájmů, tak s tím bych souhlasil.
    Pokud to, že celý zájem ruska o nitky v ČR je výmisl Langera a žádný ruský živly tu nejsou, tak to je celkem bláhové...

    Onehdá na to téma byl dlouhý článek v Respektu, a o něm se rozhodně nedá říct že by byl nějaký pro-ODS či pro-Radar. Doporučuju přečíst.
    31.3.2009 18:16 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    IMHO se snaží říct, že z nás radaromilci dělají blbce, když tvrdí (nebo aspoň důrazně naznačují), že důvodem, proč většina veřejnosti radar nechce, jsou rejdy ruských tajných služeb.
    Darth Phantom avatar 31.3.2009 19:46 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    IMHO se snaží říct, že z nás radaromilci dělají blbce, když tvrdí (nebo aspoň důrazně naznačují), že důvodem, proč většina veřejnosti radar nechce, jsou rejdy ruských tajných služeb.
    Přesně to jsem tím chtěl říci. Je to opravdu groteskní, že se nesouhlas většiny obyvatel ČR svaluje na ruské agenty, to je něco na způsob štvavé kampaně z 50. let, kdy se všechno svalovalo na podlé zahraniční imperialistické agenty a mandelinku bramborovou. V USA byli zase pronásledování lidé jako Jiří Voskovec za "protiamerickou činnost", nebo jak se to jmenovalo. Asi se provinil tím, že natočil Hej rup, nebo nevim proč. Já jsem tedy naposledy viděl ruského agenta v seriálu 17 zastavení jara, nevím jak jsou na tom ostatní, ale podle výsledku ankety je ČR semeništěm ruských agentů FSB :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    31.3.2009 20:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Áha jo tak. Njn to skutečně groteskní je.
    Nadruhou stranu to ale neznamená, že tu ti agenti nejsou nebo že bychom je měli podceňovat. Vzhledem k tomu, že se s nima paktuje i ten blb na hradě...
    Darth Phantom avatar 31.3.2009 21:14 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    To nevím, s kým se paktuje ten blb na Hradě. Taky si myslím, že tu ruští agenti mohou být, skoro každá země má nějaká agenty v cizích zemích. Ale že by ovládali média, poslance a veřejné mínění obyvatel, to je opravdu hodné k pousmání. K čemu tedy jsou naše tajné služby, které o nich ví, a i přesto je neobviní a nevyhostí? Na popud koho vykládá nějaký tajtrdlík tohle všechno v Parlamentu?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    31.3.2009 22:29 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    To nevím, s kým se paktuje ten blb na Hradě.
    S ruskými politicko-ekonomickými magnáty (jako např Vagit Alekperov, šéf Lukoilu). Vede s nima na hradě jakési diskuse, o kterých se s nikým nebaví a nijak je nekomentuje...
    viz tady
    Taky si myslím, že tu ruští agenti mohou být, skoro každá země má nějaká agenty v cizích zemích.
    Jasný, ale oni tu jaksi posilujou, snžej se záskat strategický pozice a jaksi jich tu přibývá.
    Ale že by ovládali média, poslance a veřejné mínění obyvatel, to je opravdu hodně k pousmání.
    Ano, naštěstí to je k pousmání (zatím).
    K čemu tedy jsou naše tajné služby, které o nich ví, a i přesto je neobviní a nevyhostí?
    Z čeho je má obvinit? A koho vlastně? Jaký jsou jejich identity? Pokud obviní a vyhostí pár agentů, stejně to budou nějací až dole v hierarchii. Jejich šéfové nad tím mávnou rukou, lusknou prstem a hned maj za ně náhradu. To prostě není tak jednoduché.
    Na popud koho vykládá nějaký tajtrdlík tohle všechno v Parlamentu?
    Tak to fakt netušim. Ani nevím že něco takovýho říkal... buhví.
    Darth Phantom avatar 1.4.2009 18:57 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Jasný, ale oni tu jaksi posilujou, snžej se záskat strategický pozice a jaksi jich tu přibývá.
    Hm. A odkud si získal tento dojem nebo informaci? Z toho odkazovaného článku Rusko uspělo, Češi jsou proti radaru"?
    Z čeho je má obvinit? A koho vlastně? Jaký jsou jejich identity?
    To by měl nejlépe vědět ten, kdo tvrdí, že tito agenti tady působí a ovládají veškeré dění v ČR. Pokud tedy o nich naše tajné služby ví a nic s tím nedělají, tak to se tyto tajné služby mohou klidně rozpustit, protože jsou k ničemu.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    1.4.2009 21:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Hm. A odkud si získal tento dojem nebo informaci? Z toho odkazovaného článku Rusko uspělo, Češi jsou proti radaru"?
    Ne ne, v tom čísle respektu, jehož obálku jsem odkazoval předtím. Članek je tady. Bohužel je přístupný jen pro předplatitele... :-(
    To by měl nejlépe vědět ten, kdo tvrdí, že tito agenti tady působí a ovládají veškeré dění v ČR. Pokud tedy o nich naše tajné služby ví a nic s tím nedělají, tak to se tyto tajné služby mohou klidně rozpustit, protože jsou k ničemu.
    Kdo tvrdí, že ovládají veškeré dění v ČR, ten to hodně přehání. Naše tajné služby tohle netvrdí. A určitě nezahálejí. Kdyby mohli tajné služby jen tak hala bala obvinit a vyhostit cizí agenty z ČR, tak bychom tu žádné cizí, ruské ani jiné, agenty neměli. Stejně tak naši agenti by nikde v zahraničí nepůsobili. Tak jednoduché to zkrátka není...
    31.3.2009 21:29 Filip Dominec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Ale houbeles agenti. [irony mood="sad"] Hlavní je, že USA naprosto selhávají v práci s veřejností. Kdyby se konečně poučily od Ruska, tak by neexistovalo žádné Guantanámo, válka v Iráku by byla vyhraná za měsíc a ted by tam už dávno byl klid a mír (což by nevěřícím denně dokazovaly záběry na vděčné obyvatele v televizi). V Čechách bychom byli vděční za spolehlivý ochranný raketový štít proti zlým státům. Bushovy volby by byly vyhrané naprostou většinou. Byli by donuceni k přiznání a popraveni všichni světoví teroristé včetně těch, kteří unesli 11. září letadla. Michael Moore by dostal od vlády tak výhodnou zakázku, že by ji nemohl odmítnout a všichni by byli štastní. (Občas by se, pravda, šuškalo, že umřel nějaký novinář, ale to by měl určitě z toho, že zase někam pospíchal autem.) [/irony]

    S "nabídkou" stavby radaru, tak jak byla předložena, také nesouhlasím. Je ale naivní jen na základě popření vlivu nějakých agentů uvěřit tomu, že se většina Čechů proti radaru postavila po zralé a informované úvaze. Proč ovlivnovat politiku skrze agenty, když lidé nejen ve vlastním státě tak snadno vstřebávají propagandu?

    A také: Proč je internet plný hrdinných bloggerů, kteří píšou o bezpráví a manipulacích v Evropě a Americe (ačkoli i to považuju za nezbytné), zatímco těch, kteří pátrají po hůř dostupných informacích o nepravostech v ostatních zemích, je tak málo? Nebo jen špatně hledám?
    Darth Phantom avatar 1.4.2009 03:32 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Pěkné bláboly, pane Dominec.
    Hlavní je, že USA naprosto selhávají v práci s veřejností. Kdyby se konečně poučily od Ruska, tak by neexistovalo žádné Guantanámo, válka v Iráku by byla vyhraná za měsíc a ted by tam už dávno byl klid a mír
    Zločinné tažení US army do Iráku si nikdo neobjednával, pokud vím. Pravda, proběhly v médiích jakési báchorky o zbraních hromadného ničení, ale dnes již nikdo na pohádky nevěří. Ropná trubka do Iráku byla již natažena, a to byl hlavní cíl hrdinné bombardovací US army.
    V Čechách bychom byli vděční za spolehlivý ochranný raketový štít proti zlým státům.
    Byli bychom vděční, kdyby ten slavný protiraketový štít něco uměl sestřelit. Zatím umí sestřelit hrušku z jabloňe Franty Vokurky a kokos do klína Viktora Koženého na Bahamských ostrovech, ostatní cíle s úspěchem míjí, tento slavný děravý deštník je na úplně na hovno.
    Byli by donuceni k přiznání a popraveni všichni světoví teroristé včetně těch,
    Taky ještě věříš na Al-Kakajdu, strejdo? Pohádky o 11. září jsou opravdu poutavé, ale málo kdo jim dnes věří. Letadlo na Pentagon a spadnutí budovy WTC 7 je vhodné akorát pro večerníček pro nezletilé děti.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Darth Phantom avatar 1.4.2009 04:51 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Bushovy volby by byly vyhrané naprostou většinou. Byli by donuceni k přiznání a popraveni všichni světoví teroristé >
    Kdyby měli být popraveni všichni světoví teroristé, musel by být popraven i George Bush. To však nehrozí, je Američan, a tak si bude i nadále beztrestně chlastat na svém ranči v Texasu. Světovému teroristovi č.1 nic nehrozí. A že vyhrál druhé prezidentské volby? Ano, vyhrál je, díky hollywoodskému herci v televizi, kterému říkali Usáma bin Ládin, měl vousy na gumičku a hadr na hlavě. Bylo to hezké hollywoodské představení pro světovou veřejnost, to se musí uznat.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    1.4.2009 14:23 Filip Dominec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Bohužel, bláboly to nejsou. Byl bych moc rád, kdyby veřejnost věnovala hledání pravdy o událostech ve světě tím víc pozornosti, čím více se je konkrétní vláda snaží zakrývat. Ale je to přesně naopak.

    Pane Burda, vaše blogy a komentáře jen potvrzují, co jsem psal výše v prvním odstavci.
    Darth Phantom avatar 1.4.2009 18:47 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?
    Pane Dominec, omlouvám se, nejsou to bláboly :). Přehlédl jsem [irony mood="sad"]. Jsem to ale tajdrdlík, nojo :)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    6.4.2009 20:57 Vespillo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napomáhá česká kontrarozvědka ruským agentům?

    ALe ty ruské děvušky vypadají fešně...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.