abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    18.4. 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    18.4. 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 566 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo

    3.8.2017 13:50 | Přečteno: 1780× | bezpečnost

    Bojíte se sledování ? Možná byste měli víc než si myslíte. Dnes WikiLeaks uvolnil dokumenty o projektu CIA nazvaným Dumbo. Dotýká se údajně jen Windows. Dumbo je schopen pozastavit procesy využívající webové kamery a poškodit jakékoli videozáznamy, které by mohly ohrozit nasazení PAG. PAG (Physical Access Group) je zvláštní pobočka v rámci CCI (Centrum pro kybernetickou inteligenci). Jeho úkolem je získat a využívat fyzický přístup k cílovým počítačům v operacích CIA v terénu. Dumbo dokáže identifikovat, řídit a manipulovat monitorovací a detekční systémy v cílovém počítači s operačním systémem Microsoft Windows. Identifikuje instalovaná zařízení, jako jsou webové kamery a mikrofony, a to buď lokálně, nebo prostřednictvím bezdrátových (Bluetooth, WiFi) nebo kabelových sítí. Všechny procesy související s detekovanými zařízeními (obvykle záznam, sledování nebo detekce video / audio / síťových toků) jsou také identifikovány a mohou být zastaveny operátorem! Vymazáním nebo manipulací s nahrávkami může operátor agentury pomáhat při vytváření falešných nebo ničivých skutečných důkazů.

    Dumbo může být spuštěn jako agent přímo z USB a vyžaduje oprávnění administrátora k plnění svého úkolu. Podporuje 32bitové operační systémy Windows XP, Windows Vista a novější verze operačního systému Windows. 64bitový systém Windows XP nebo verze systému Windows před XP nejsou podporovány.

    A víme díky WikiLeaks opravdu všechno? Tak a teď už jen vymyslet co používat místo Skype :D        

    Hodnocení: 43 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    3.8.2017 14:51 Rezervní polská kotace
    Rozbalit Rozbalit vše Zločiny americké vlády
    Takové nástroje se dají využít mj. K překonání zabezpečení jaderné elektrárny, přehrady, zdroje pitné vody, nemocnice nebo třeba k vykradeni banky. Američtí daňoví poplatníci by se měli zamyslet, na co posílají svoje peníze a jaký režim podporují (a tím nemyslím Trumpa - děje se to dlouhodobě, nezávisle na tomto šášovi).
    3.8.2017 22:28 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zločiny americké vlády
    Ty mas (pravdepodobne) nastroj na znasilnenie.
    4.8.2017 13:51 Rezervní polská kotace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zločiny americké vlády
    Mně ho nikdo nemůže ukrást a někoho s nim znásilnit. Kdežto Američani svoje nástroje zjevně nejsou schopni uhlídat.
    Petr Tomášek avatar 4.8.2017 17:15 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zločiny americké vlády
    K překonání zabezpečení jaderné elektrárny, přehrady, zdroje pitné vody, nemocnice nebo třeba k vykradeni banky.
    Což jsou přesně cíle jak dělané pro agenty CIA.
    Američtí daňoví poplatníci by se měli zamyslet, na co posílají svoje peníze
    Přesně na to, na co mají.

    Spíš by se měly evropští daňoví poplatníci zamyslet, jestli tohle umí také jejich lokální agent ;-)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    5.8.2017 06:22 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zločiny americké vlády
    Ruský plynovod byl pro CIA dost dobrý cíl už ve vzdálené minulosti...
    Petr Tomášek avatar 5.8.2017 11:37 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zločiny americké vlády
    V kontextu té doby to byl dost pochopitelný a ospravedlnitelný cíl...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    5.8.2017 17:18 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zločiny americké vlády
    V kontextu doby byl dost pochopitelný a ospravedlnitelný cíl i WTC!
    5.8.2017 18:23 John_Pitralon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zločiny americké vlády
    No jo, to byla otřesná věc, tam to úplně srovnali se zemí. Ale daňové poplatníky je občas potřeba nabudit a popřípadě použít jako kanonenfutr v nějaké válce.

    11 září - kompilace svědectví o explozích
    Petr Tomášek avatar 5.8.2017 22:58 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zločiny americké vlády
    Je až s podivem, jak můžou zmetci jako ty překrucovat pravdu a omlouvat zločiny islamistickejch vrahů.
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    6.8.2017 07:18 John_Pitralon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zločiny americké vlády
    Zato ty jsi fantastický. Jak ty by ses klidně bez pochybnosti nechal nahnat do války a oddaně tam padnul za pošahané západní mocnáře. 9/11 Truth March in Brussels - 09-Sep-2007 Los Angeles Anti-War March 2010

    6.8.2017 09:32 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zločiny americké vlády
    Nenechal, on by tam oddaně hnal nás!
    6.8.2017 12:58 John_Pitralon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zločiny americké vlády
    Ano, za císaře pána a jeho rodinu. Ministry - "Lies, Lies, Lies"

    Petr Tomášek avatar 5.8.2017 22:57 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zločiny americké vlády
    Pochopitelný ano, ale zabít 3000 nevinných lidí, to si děláš prdel?
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    5.8.2017 22:59 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zločiny americké vlády
    Nic co by se nestalo předtím...
    Within the first two to four months following the bombings, the acute effects of the atomic bombings had killed 90,000–146,000 people in Hiroshima and 39,000–80,000 in Nagasaki; roughly half of the deaths in each city occurred on the first day.
    6.8.2017 06:21 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zločiny americké vlády
    A zabít milion Iráčanů kvůli jednomu diktátorovi?
    Grunt avatar 14.8.2017 12:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zločiny americké vlády
    a tím nemyslím Trumpa - děje se to dlouhodobě, nezávisle na tomto šášovi)
    To není pravada. Kennedy tomu vzdoroval.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    14.8.2017 20:59 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zločiny americké vlády
    Jenom do listopadu.
    3.8.2017 15:49 MadCatX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    No nevím, zdá se mi, že tenhle supertajný nástroj toho neumí o moc víc, než co na Linuxu zařídí ffmpeg a lsof | /dev/video a ještě to vyžaduje práva správce. Že by CIA fakt zásadně snížili rozpočet?
    Bystroushaak avatar 3.8.2017 17:40 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Spíš se ti to zdá blbě.
    3.8.2017 18:45 MadCatX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    V /dev nemusím vidět bezdrátová zařízení, ale zjistit, které procesy používají třeba /dev/video0 a do kterých souborů něco zapisují přes lsof zjistím. kill -s STOP $pid ten proces pozastaví a pak si se soubory, se kterými pracují můžu dělat, co chci. Na strojích s PulseAudio mi podobným způsobem poslouží pacmd list-sink-inputs pro mikrofony. V těch příručkách se píše, že Dumbo umí audio a video nahrávky poškodit či smazat, o vkládání falešných záznamů jsem tam nic nenašel. Na běžném linuxovém desktopu můžeš značnou část toho, co má Dumbo umět napsat v bashi a ani to nemusíš spustit pod rootem.
    Bystroushaak avatar 4.8.2017 06:41 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    To nepočítá s IP kamerami, kterých imho bude naprostá většina. Na hlídání objektu imho nikdo nebude používat webkameru.
    4.8.2017 08:54 MadCatX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Většina IP kamer bude používat streaming přes RTSP, takže s jakous takous přesností bych to mohl hádat z netstatu např. stylem "z adresy 1.2.3.4 teče po dobu jedné minuty stabilně objem dat, který by mohl odpovídat videostreamu". Ještě lépe by to šlo třeba tcpdumpem, ale na to už bych roota potřeboval. Docela by mě zajímalo, jak si s IP kamerami poradí Dumbo na Windows protože Windows žádnou abstrakci obecné kamery bez ohledu na to, jak je připojena pokud vím taky nemají.

    Nechci tady rozpitvávat, jaké funkce Dumba by se daly replikovat nástroji běžně dostupnými na Linuxovém desktopu. Akorát mě tohle "odhalení" přišlo dost nezajímavé v porovnání s tím, co ze CIA vypadlo v minulosti.
    Bystroushaak avatar 4.8.2017 09:07 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Nechci tady rozpitvávat, jaké funkce Dumba by se daly replikovat nástroji běžně dostupnými na Linuxovém desktopu. Akorát mě tohle "odhalení" přišlo dost nezajímavé v porovnání s tím, co ze CIA vypadlo v minulosti.
    Ta „zajímavost“ spíš spočívá v tom, že je to Click&hack nástroj pro BFU, který se o všechno možné postará za tebe. Pokud člověk fakt ví, co dělá, tak tyhle nástroje samozřejmě nepotřebuje a vidí cesty tam, kde ostatní ne.
    4.8.2017 13:15 little-drunk-jesus | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo

    Ta „zajímavost“ spíš spočívá v tom, že je to Click&hack nástroj pro BFU, který se o všechno možné postará za tebe. Pokud člověk fakt ví, co dělá, tak tyhle nástroje samozřejmě nepotřebuje a vidí cesty tam, kde ostatní ne.
    Mozna nejen to, ale ze spis, ze to je i otestovane na spousty systemech a je schopne to zafungovat rychle. Predpokladam, ze se nikdo v situaci, kdy tohle pouziva nechce koukat minuty na tcpdump a hadat adresy :)
    Josef Kufner avatar 4.8.2017 12:40 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    A teď si to za domácí úkol uplácej do snadno použitelné aplikace, kterou spustíš, ona si detekuje vše potřebné a na jeden příkaz začne dělat bordel dle požadavků.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    4.8.2017 13:31 MadCatX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    No pokud mi za to někdo zaplatí aspoň dvacetinu toho, kolik platí CIA svým programátorům:)
    Heron avatar 3.8.2017 21:14 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    A ten Dumbo je teda kdo? Uživatel?
    Agent avatar 3.8.2017 21:36 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Bedňa avatar 3.8.2017 23:13 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Mám odber z Wikileaks a somozrejme som čítal aj toto. Ono sú to celkovo sady nástrojov. Takže jeden zlomý užívateľa, ďalší roota a ďalší ...

    Ku všetkému je dokumentácia na úrovni by som povedal až BFU. Ono Win prakticky nemôže existovať v internete aby pred ním niečo nestálo, všetky Win majú určité bugy ktoré sú tam kvôli kompatibilite, jako čítal som toho dosť, ale nejak moc v hlave to nedržím, ide to mimo mňa.

    Takže užívateľ fakt nemusí byť Dumbo :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    TomasABC32 avatar 4.8.2017 08:15 TomasABC32 | skóre: 28 | blog: LinuxGangster
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    zajímavy pohled na situaci. Takže tím chceš říct, že Microsoft má ve Windows bugy, aby udržel kompatibilitu, kdy jejich oprava by byla rovna překopání systému ?
    Linux forever ! Asi jinej gang.
    4.8.2017 09:02 MadCatX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Novější verze Windows občas emulují chybné chování nějaké API funkce, pokud zjistí, že je spuštěna aplikace, která na tu chybu spoléhá a s opravenou funkcí nefunguje správně. Rozhodně se ale nedá říct, že by to M$ bral stylem "bylo to rozbité vždycky, tak to rozbité necháme... (abysme tím snad něco nerozbili)".
    TomasABC32 avatar 4.8.2017 08:16 TomasABC32 | skóre: 28 | blog: LinuxGangster
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    a co linux, co tohle aplikovat na linux .. jedna sada nastroju na uživatele, druha na roota, dalsi na periferie... atd atd..
    Linux forever ! Asi jinej gang.
    3.8.2017 23:55
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Bojíte se sledování ? Možná byste měli víc než si myslíte.
    fud much?
    4.8.2017 11:55
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    not much! fud meh, bro
    Petr Tomášek avatar 4.8.2017 17:17 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Zmdrští velezrádci z wikileaks zase sabotují tajné služby USA (schválně, kterým tajným službám tím slouží)?

    Jen doufám, že ty čuráky co nejdřív někdo po právu postaví před vojenský soud a odešle na popraviště!
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Agent avatar 4.8.2017 22:31 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Jasně, je třeba podporovat každou zmrdovinu, kterou big brother vymyslí. Běž si hrát s panenkama.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Petr Tomášek avatar 5.8.2017 11:33 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Až ti podřízne hrdlo nějakej islámskej terorista, protože wikileaks znemožnili západním tajným službám efektivně vykonávat svoji činnost, pak měj kecy o "big brother"!
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Bystroushaak avatar 5.8.2017 12:59 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Jo, to jo. Protože západní tajné služby mají tak velkou úspěšnost s odhalováním únosců, kteří někoho pobodají, že se to děje jen 3x týdně. Chtělo by to víc kamer - až budou příště bodat, tak tu kameru můžeš utrhnout a zkusit použít jako štít.

    Ono vůbec, jestli tohle něco ukazuje, tak je to naprosté selhání tajných služeb, které zdegenerovaly ve zpocené ajťáky, sedící před počítačem a myslící si, že tak vyřeší všechny problémy světa. Kdysi mě pobavilo tohle: Nechte New York na pokoji, varuje Islámský stát sicilská mafie:
    Podle něj FBI a další státní složky „reagují příliš pozdě nebo nevidí celkový obraz toho, co se odehrává, protože jim chybí informace lidí z terénu“. Naopak poznatky mafie díky styku s lidmi předčí i nejvyspělejší technologie, tvrdí.

    Gambino, který vyrůstal v Torrettě u Palerma, říká, že islamisté se sicilské mafie obávají a na Sicílii se ani nepokusili vytvořit tajnou buňku.
    Petr Tomášek avatar 5.8.2017 22:50 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Protože západní tajné služby mají tak velkou úspěšnost s odhalováním únosců, kteří někoho pobodají, že se to děje jen 3x týdně.

    non sequitur. Na další bláboly nemá cenu reagovat.

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    6.8.2017 09:59 MadCatX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Teď asi nerozumím. Jestli tu nějaký výrok aspiruje na Non sequitur, je to tvá dedukce, že Wikileaks budou příčinou toho, že mě usmrtí nějaký islámský terorista.
    5.8.2017 17:17 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Myslíš některého z těch islámských teroristů, placených a vyzbrojovaných západními tajnými službami, kteří rozvracejí Libyi a Sýrii?
    Agent avatar 5.8.2017 22:49 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Nedávno jsem viděl film Soukromá válka pana Wilsona jak Amici vyzbrojili Taliban v Afghánistánu. Tehdy pro to mohli mít i dobré důvody, ale ne na tom dobře vidět, jak se to pak pěkně obrátí proti nám. Se Saddámem byli nejprv taky kamarádi.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Petr Tomášek avatar 5.8.2017 22:56 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Co má co Afgánistán společného se Sýrií a Lybií?

    V Sýrii byly ne-islamistické (i když ne nemuslimské) skupiny odporu, s těma čurák Obama naložil tak, že na ně zvysoka kašlal, když potřebovali pomoc, aby nepošpinil svůj obraz mírotvůrce. Takže namísto toho přišli saudové a nalili peníze do islamistů, kteří odrovnali umírněné neislamistické skupiny.

    V Lýbii obama pro jistotu shodil na oko pár bomb a pak nechat, ať se tam mydlí, jak chtějí. Vzhldem k tomu, že islamisté zase dostali podporu ze zahraničí to skončilo tak, jak to skončilo.

    Čili v Sýrii a Lýbii za všechno může blb Obama a jeho "pacifismus"...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Petr Tomášek avatar 5.8.2017 22:59 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    A ještě nějaká konspirační blbost by nebyla? Je to docela zábavné to tu číst...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    6.8.2017 06:26 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Tak třeba tu pohádku o tom, jak stařec ukrývající se v afghánské jeskyni, nepřetržitě napojený na umělou ledvinu kvůli dialýze, používající Linux a komunikující pomocí nerozluštitelných šifer s jeho superorganizací působící po celé planetě, zorganizoval letecký výcvik pár saudskoarabským pasákům velbloudů, ti se na jednomotorové Cessně naučili pilotovat dopravní Boeingy, následně je unesli, narazili s nimi do dvou mrakodrapů, a ty se po necelou hodinu trvajícím požáru zřítily všechny tři! Je to dost velká konspirační blbost?
    6.8.2017 15:44 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Pokial viem, tak boli na kurze pre pilotov (kde bolo podozrive, ze sa nechceli ucit vzlet ani pristavanie) a tiez pouzivali MS Flight Simulator. Alebo to uz nie je pravda?
    6.8.2017 17:26 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Myslíš že za pár hodin poletování s Cessnou se naučíš ovládat Boeing 737 natolik, abys dokázal otočit letadlo a doletět tři sta kilometrů do New Yorku, v něm najít Manhattan a tam dvě konkrétní budovy? Zkus si v nějakém simulátoru nalétnout do mrakodrapu při rychlosti 900 km/h. Není to jednoduché ani se stíhačkou, a máš jen jeden pokus!
    7.8.2017 04:26 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Zkus si v nějakém simulátoru nalétnout do mrakodrapu při rychlosti 900 km/h. Není to jednoduché ani se stíhačkou, a máš jen jeden pokus!
    Podle Microsoftu to je jednoduchý :-D.
    7.8.2017 08:23 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Copak podle Mrdko$hitu, mě teda spíš připadalo že ten reklamní geront měl problém se mu s Cessnou vyhnout :-D

    A tohle znáš? D.A.R.Y.L. Super film, osmdesátková klasika :)
    5.8.2017 17:21 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    pako
    5.8.2017 20:50 MadCatX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Wow, je skvělé vidět, že protiislámská propaganda zformovala myšlení dalšího jedince. Po pravdě se začínám víc bát toho, že na mě tasí svou naleštěnou čézetu nějaký Pravý Vlastenec, až si v zimě obléknu palestinu jako šálu. Tajná služba, jejíž operace může ohrozit něco jako Wikileaks má IMHO pramalou šanci proti skutečným hrozbám účinně zasáhnout. Pokud jsi již nečetl, sežeň si výtsk Digitální Pevnosti Dana Browna, některými pasážemi v prvním dějství budeš nadšen :)
    Petr Tomášek avatar 5.8.2017 22:48 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Wow, je skvělé vidět, že protiislámská propaganda zformovala myšlení dalšího jedince.

    Jestli mě něco ovlivnilo, pak rozličná setkání s muslimama v jejich zemích a studium arabštiny.

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    23.8.2017 23:18 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Digitalni pevnost je roman, ktery u me vzbudil radu emoci - chvilemi jsem rval smichy, chvilemi nevricne ziral a chvilemi nadaval jak spacek
    Fluttershy, yay! avatar 6.8.2017 17:34 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Tenhle myšlenkový postup mi nepřijde moc přesvědčivý.

    Jako střelba do vlastní nohy mi přijde v prvé řadě prodej zbraní Saudské Arábii, posvěcený západními vládami, když potom zrovna Saúdi podporují radikalizaci.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    6.8.2017 18:08 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Viz Válka s mloky ;-)
    little.owl avatar 6.8.2017 22:04 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Benjamin Franklin:
    They who can give up essential Liberty to obtain a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
    A former Red Hat freeloader.
    Fluttershy, yay! avatar 6.8.2017 22:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Ehm.

    WITTES: The exact quotation, which is from a letter that Franklin is believed to have written on behalf of the Pennsylvania General Assembly, reads, those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.

    SIEGEL: And what was the context of this remark?

    WITTES: He was writing about a tax dispute between the Pennsylvania General Assembly and the family of the Penns, the proprietary family of the Pennsylvania colony who ruled it from afar. And the legislature was trying to tax the Penn family lands to pay for frontier defense during the French and Indian War. And the Penn family kept instructing the governor to veto. Franklin felt that this was a great affront to the ability of the legislature to govern. And so he actually meant purchase a little temporary safety very literally. The Penn family was trying to give a lump sum of money in exchange for the General Assembly's acknowledging that it did not have the authority to tax it.

    SIEGEL: So far from being a pro-privacy quotation, if anything, it's a pro-taxation and pro-defense spending quotation.

    WITTES: It is a quotation that defends the authority of a legislature to govern in the interests of collective security. It means, in context, not quite the opposite of what it's almost always quoted as saying but much closer to the opposite than to the thing that people think it means.

    WITTES: You know, there are all of these quotations. Think of kill all the lawyers - right? - from Shakespeare. Nobody really remembers what the characters in question were saying at that time. And maybe it doesn't matter so much what Franklin was actually trying to say because the quotation means so much to us in terms of the tension between government power and individual liberties. But I do think it is worth remembering what he was actually trying to say because the actual context is much more sensitive to the problems of real governance than the flip quotation's use is, often. And Franklin was dealing with a genuine security emergency. There were raids on these frontier towns. And he regarded the ability of a community to defend itself as the essential liberty that it would be contemptible to trade. So I don't really have a problem with people misusing the quotation, but I also think it's worth remembering what it was really about.

    NPR
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    little.owl avatar 6.8.2017 23:37 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Pouzival to opakovane i v jinych situacich, viz. treba zde.
    A former Red Hat freeloader.
    Fluttershy, yay! avatar 6.8.2017 23:45 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Ano, analogicky.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    ⧠ A = 0 avatar 7.8.2017 13:03 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Jak velezrádci? Většina z nich ani nebudou občané USA. A samozřejmě z evropského pohledu je jen dobře, pokud někdo sabotuje tajné služby konkurenčních mocností.
    Nevolte zmrdy.
    Agent avatar 5.8.2017 22:37 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    Nečetl jsem celou diskuzi, tak nevím jestli už to tu nezaznelo, ale mi připadá, že za Wikileaks stojí samy tajné služby. Nemám pocit, že by se tam objevilo něco, co by způsobilo třeba pád nějakého státu nebo třetí světovou. Připadá mi, že co se tam objevoje, jsou méně významné drobty, které někdo shazuje ze stolu, aby se veřejnost něčím zabavila a měla pocit, že nějaký statečný geroj bojuje za veřejné dobro a chce to těm všem službám a korporacím nandat a odpouta se pozornost patřičným směrem.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    6.8.2017 00:03 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wikileaks uvolnil dokumenty z projektu Dumbo
    A co jako? To si jako někdo myslel, že takovou krávovinu nemají?

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.