abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

včera 18:11 | Nová verze

Společnost Oracle oficiálně oznámila vydání Java SE 9 (JDK 9), Java Platform Enterprise Edition 8 (Java EE 8) a Java EE 8 Software Development Kit (SDK). Java SE 9 přináší více než 150 nových vlastností.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 12:11 | Komunita

Na Humble Bundle lze získat hororovou počítačovou hru Outlast (Wikipedie) běžící také v Linuxu zdarma. Speciální akce končí v sobotu v 19:00.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
včera 10:33 | Humor

Mozilla.cz upozorňuje na Knihu Mozilly (Wikipedie), tj. velikonoční vajíčko ve Firefoxu. Zobrazit jej lze zadáním about:mozilla do adresního řádku. Aktuální verze Firefoxu obsahuje proroctví 15:1 "Dvojčata Mamonu se rozhádala a jejich souboje uvrhly svět do nové tmy. Zvířeti se ale tma hnusila. A tak se stalo mrštnější a silnější, šlo vpřed a jeho počty rostly. A zvíře přineslo oheň a světlo do tmy". Firefox 57 bude obsahovat proroctví 11:14. To je zatím jenom v angličtině. Pomoci lze s překladem do češtiny.

Ladislav Hagara | Komentářů: 8
včera 01:22 | Zajímavý projekt
Před měsícem byla spuštěna kampaň na podporu chytrého telefonu Librem 5, jenž by měl respektovat bezpečnost, svobodu a soukromí uživatelů. Cílem kampaně je vybrat alespoň milion a půl dolarů. Aktuálně je vybráno přes 600 000 dolarů, tj. 40 %. Kampaň poběží ještě další měsíc. Podporu projektu oznámilo KDE i GNOME.
Ladislav Hagara | Komentářů: 28
včera 00:55 | Komunita

Agentura DISA (Defense Information Systems Agency) publikovala (pdf) Ubuntu 16.04 Security Technical Implementation Guide (STIG) (zip), tj. doporučené bezpečnostní nastavení Ubuntu 16.04. Ubuntu se tak dostalo mezi unixové operační systémy a linuxové distribuce AIX, HP-UX, Oracle Linux, Red Hat a Solaris [reddit].

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
21.9. 22:55 | Bezpečnostní upozornění

CSIRT.CZ informuje, že byly vydány nové bezpečnostní aktualizace, které opravují několik zranitelných míst v Sambě. Útočník může využít zranitelnosti s cílem získání přístupu k potenciálně citlivých informací. Uživatelům a správcům je doporučeno, aby zkontrolovali bezpečnostní opatření pro CVE-2017-12150, CVE-2017-12151 a CVE-2017-12163 a provedli potřebné aktualizace.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
21.9. 21:44 | Komunita

Společnost Red Hat aktualizovala svůj slib ohledně softwarových patentů. Slib nově zahrnuje i open source software pod permisivními licencemi.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
21.9. 08:55 | Komunita

Do 22. září probíhá v Mountain View konference XDC2017 (X.Org Developer's Conference). Na programu je řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze online. K dispozici je záznam přednášek ze včerejšího dne.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
20.9. 17:33 | Nová verze

Byla vydána nová stabilní verze 1.12 (1.12.955.36) webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Z novinek vývojáři zdůrazňují možnost zobrazení metadat u digitálních fotografií, vylepšený panel stahování a omezení sytosti barvy zdůraznění (YouTube). Nejnovější Vivaldi je postaveno na Chromiu 61.0.3163.91.

Ladislav Hagara | Komentářů: 40
20.9. 10:55 | Nová verze

Byla vydána verze 4.0 programovacího jazyka Swift (Wikipedie). Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu. Ke stažení jsou oficiální binární balíčky pro Ubuntu 16.10, Ubuntu 16.04 a Ubuntu 14.04.

Ladislav Hagara | Komentářů: 5
Těžíte nějakou kryptoměnu?
 (5%)
 (3%)
 (17%)
 (75%)
Celkem 558 hlasů
 Komentářů: 22, poslední 29.8. 11:23
    Rozcestník

    First level support - už mi z toho jebe

    30.8. 20:42 | Přečteno: 1422× | plky | poslední úprava: 30.8. 20:42

    Jednou to přijít muselo, dlouho jsem si říkal, kdy mi z toho hrábne.

    Možná brouk, možná pytlík

    V dřívějším blogu z roku 2014 jsem psal, co vše v jobu dělám/spravuji/navrhuji

    Mno, tak to už neplatí, k tomu seznamu přibyly další věci. Namátkou Citrix, dvounodový NetApp storage, všechny ESXi pod vCenter, Veeam, vlastní IKEv2 řešení pro klienty a zase o něco více Oracle a nově jsem rozjel Sharepoint. Člověk by si mohl říci, že s tím ESXi se situace musela z předchozího řešení zlepšit, ale zatím to bylo více práce. Prostě musel jsem řešit problémy nově vzniklé novým řešením. Prostě tak, jak to bývá vždy, když se něco nasazuje.

    A k tomu všemu stále jedu first level support. Jsme čtyři s tím, že kucí jsou tak nějak pode mnou. Snažím se toho čím dál víc na ně házet z first level supportu, ale dost často to nejde. Ať už jsou sami zaneprázdněni, nebo jsou na výjezdu, či prostě ještě v dané problematice nejsou zaškoleni a teprve je to čeká. Pak jsou tu případy, kdy je to vyloženě prkotina a přesměrování hovoru a vysvětlování mi zabere víc času, než vyřešení problému.


    Situace se horší ...

    Dřív mně nic nerozhodilo, po cca 6 letech jsem už nějak cítil, že nejsem tak klidný a vyrovnaný jako dřív, ale stále dosti humoru. Mno, po skoro 12 letech můžu říci, že se začínám přibližovat k hranici.

    Samozřejmě prvotní problémy jsou dva, jedním z nich je, že toho mám hodně i mimo HP. A to jak za many, tak v privátu. Druhým problémem asi je, že jsem letos ještě neměl dovolenou, takže počítám, že se to zlepší se 14 dny tvrdé makačky na baráku, kde mi to kladívko v ruce z hlavy všechno vymlátí. Další důvod asi bude press poslední doby, kdy jsem občas s něčím pozadu.


    Závěr

    Mno a to jest vše, prostě občas jen tiše závidím kamarádům, že jsou zahrabaný v serverovně a řeší jen backend bez uživatelů a samozřejmě obdivuji starší kolegy, že to stále drží a jsou v pohodě. A jak jste na tom vy?


    Zdar Max
    PS: vyhoření zatím nehrozí, prostoru ještě hafec :).        

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    30.8. 21:36 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Tak telefony zrušte a přijímejte hlášení pouze elektronicky (případně po dojednání schůzky a nech si přidělit sličnou sekretářku :-).
    31.8. 01:02 Cabrón
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    12 let v takovým grindu zní jako nejvyšší čas na změnu

    btw, nad sítěma RWE jsi nedohlížel, než to vyfouk T-Mobile? :-)
    Max avatar 31.8. 02:15 Max | skóre: 65 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Ne, proč? :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Bedňa avatar 31.8. 02:08 Bedňa | skóre: 33 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Taký základný meter asi je, idem do práce a idem tam s odporom, alebo proste s tým, že si dám kávu, vyriešim problémy o nejak poobednajšej hodine padla a idem domov.

    Alebo píšeš blog ešte z práce, tráviš tam celé dni a už ťa sere aj ten príchod do práce. To vidím každé ráno na niektorých kolegoch.
    Pokecajte si s umelou stupiditou na http://www.kernelultras.org/
    Max avatar 31.8. 02:14 Max | skóre: 65 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Nejsem blázen, nesedím v jobu od nevidím do nevidím, po 9h jdu domu a pracuji na dálku :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    31.8. 08:38 Meh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Tak to je opravdu velmi pricetne.
    Bedňa avatar 1.9. 00:09 Bedňa | skóre: 33 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    :-D
    Pokecajte si s umelou stupiditou na http://www.kernelultras.org/
    skunkOS avatar 31.8. 07:18 skunkOS | skóre: 25 | blog: Tak nějak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Pořiď si ženu a dítě.
    http://martinrotter.github.io
    Max avatar 31.8. 07:51 Max | skóre: 65 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Ženu mám, ale strom jsem ještě nezasadil a barák nepostavil.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    31.8. 12:49 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Maxi, ty mas realne zenu? Neni nafukovaci? Nebo je to nejaka thajka ktera ti nerozumi a stala te 2x plat? Nebo se jmenuje Franta a je to tvuj podrizeny? Kdyz si ctu jak jsi vytizeny pracovne, neumim si predstavit ze mas jakykoliv osobni zivot a ne to jeste zenu, ktera obcas vyzaduje pozornost. ;)
    Max avatar 31.8. 14:32 Max | skóre: 65 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Mno, ano, 5 let jsme měli pondělky a čtvrtky, pak přišlo velké rozhodnutí, bydlet spolu.
    Takže spolu bydlíme 4r a spokojenost. Je to rázná Moravačka :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    31.8. 14:39 Aleš Kapica | skóre: 46 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    A proč by neměl? Nevím kde se vzala představa autistického ajťáka, neschopného rodinného života, protože drtivá většina IT co znám, patří mezi spokojené taťky, co žijí ve stabilních rodinách navzdory svému workoholismu.
    1.9. 13:23 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Tak u me se ta predstaval vzala z vlastni zkusenosti a z kolegu kolem. Dokud jsem pracoval 20 hodin denne tak zadny vztah nehrozil, u kolegu co pracuji 14+ hodin denne taky zadny vztah neni. To neni o autizmu, ale spise o realnem nedostatku casu.
    1.9. 13:59 Aleš Kapica | skóre: 46 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Dokud jsem pracoval 20 hodin denne tak zadny vztah nehrozil, u kolegu co pracuji 14+ hodin denne taky zadny vztah neni.
    Možná by stálo za to se zamyslet jak to vlastně je s tím finančním ohodnocením IT zaměstnanců. V tabulkách figurují nějaká čísla, ovšem když se to rozpočítá na skutečně odpracovaný čas, tak se ty částky diametrálně liší. Problém je v tom, že pro většinu lidí (co nepracují s počítačem), čas strávený u počítače není práce, ale "zábava". Takže by nejraději ty prachy ještě více zkrouhli.
    Jendа avatar 1.9. 14:38 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    když se to rozpočítá na skutečně odpracovaný čas
    Já mám problém už s tím, co započítávat do skutečně odpracovaného času a co do času, který fakturuji (dost věcí dělám za hodinovku).
    Much eRecept, very security, so DH-1024, many TLS1.0, very java, wow.
    pavlix avatar 2.9. 02:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Nejsi sám, tenhle problém řešíme všichni. Zrovna jsem se zákazníkem narazil na to, že jsem na některé věci objednal jeho jménem externistu, který má jednak k té práci blíž než já a jednak jsme díky tomu opět dva, co do toho uvidíme, což je výhodné z hlediska zastupitelnosti. A najednou jsme začali řešit to, že vlastně ze startu u všeho budu, takže to bude stát zákazníka dvakrát tolik a ještě se naučím hromadu věcí, takže bych z toho kšeftu vyšel hodně dobře na základě postupu, který jsem sám navrhnul, takže to taky bude ještě předmětem jednání. :)
    skunkOS avatar 6.9. 15:13 skunkOS | skóre: 25 | blog: Tak nějak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    A jsou spokojené i ty děti?
    http://martinrotter.github.io
    6.9. 16:17 Aleš Kapica | skóre: 46 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Řekl bych, že to je spíš otázka na ty děti. Pokud jde o ty mých kolegů, tak si myslím, že ano.
    31.8. 10:25 Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    ja po 10ti letech mam prvni pulrok pocit vyhoreni a druhy pulrok je mi to vse u prdele a takhle se to tahne uz par let, uz chapu to velke procento fluktuace, byt na jednom miste par let a pak pryc, jelikoz po urcite dobe se zacina nabalovat pridavat dalsi prace a nic z toho
    pavlix avatar 31.8. 14:21 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Navíc být na jednom místě deset let už dneska HR považují za stejný handicap jako fluktuaci.
    31.8. 14:50 Aleš Kapica | skóre: 46 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Můj názor je, že do 30 let by měl člověk co dva roky změnit lokál. První rok se učíš, druhý rok fixuješ a pak bys měl jít zase zkusit něco jiného. Po 40 už by měl každý vědět co chce – i když je řada lidí co to stále neví, i když je mnohem starší. Většinou je to tím, že se cíleně brání tomu dělat to co by chtěli. Někoho drží pod krkem hypotéka, jiného partner… Co já vím.

    Taky bohužel většina vykořisťovatelů nedává prostor k tomu učit se a zkoušet něco nového. K tomu aby někdo mohl překročit šraňky musí být podmínky. A v tomhle má moje aktuální pracoviště ohromnou cenu, kterou pochopitelně umrtvím většinu headhunterů. Možná kdybych musel splácet nějakou tu hypotéku, platit alimenty na x levobočků, nebo tak něco – pak bych se možná na jejich nabídky díval jinak. Jenže mě nic takového pod krkem nedrží a skáču jen tak vysoko, jak se mi chce.
    pavlix avatar 31.8. 14:20 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Tak dej vědět, kdybys sháněl něco nového, při odchodu s Red Hatu jsem nasbíral pěkných pár kontaktů.
    pavlix avatar 31.8. 14:22 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Aminux avatar 31.8. 18:11 Aminux | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Kontakt na nějaký pěkný baby? IQ minimálně 90... 60,90. Dík.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře...
    pavlix avatar 31.8. 19:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Kontakt na nějaký pěkný baby sice mám, ale tohle je mimo můj scope, takže sorry. :)
    Max avatar 31.8. 18:30 Max | skóre: 65 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Hmm, RedHat a všechny větší společnosti vyžadují EN na jedničku v mluveném slově, to je má bolístka. Text no problemo (psaní i porozumění textu), ale v EN se domluvím jen helpline jazykem (co nejde, ať počká, můžu se připojit, zavolám později, nadiktuj mi heslo na TV, jak se máš, problém vyřešen, počket pár minut ... a spousty dalších otřepaných frází + fráze do hotelu na ubytování atd. + naučené fráze z filmů :) jako např. : go bender, go! :P )
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    pavlix avatar 31.8. 19:33 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Když říkám, že jsem při odchodu z Red Hatu nasbíral kontakty, tak by se dalo celkem odhadnout, že ty kontakty povětšinou nebudou z Red Hatu. :)
    Max avatar 31.8. 21:29 Max | skóre: 65 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    To chápu, ale už to, že jsi byl v RedHatu znamená, že jsi jinej oddíl :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    pavlix avatar 31.8. 23:38 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Beru jako odmítnutí. :)
    4.9. 01:05 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Když bys chtěl trochu změnit obor a věnovat se IT v průmyslové automatizaci cca 40km západně od Prahy, tak dej vědět.
    Bedňa avatar 4.9. 01:11 Bedňa | skóre: 33 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Celkovo mám pocit, že sa Max moc podceňuje, angličtina hoci sa vyžaduje nejaká úroveň, tak verím tomu že v RH by uspel.

    Proste ja tiež nemám s kým ústne komunikovať anglicky, len si píšeme, ale viem, že keby na to prišlo do mesiaca zas kecám.
    Pokecajte si s umelou stupiditou na http://www.kernelultras.org/
    Grunt avatar 4.9. 17:33 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    A nebo jestli chceš změnit nasazení a fakt si užít Maxi, sedni na Babettu a projeď se po Vídni. Počáteční stanice zde.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Max avatar 5.9. 00:02 Max | skóre: 65 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Jasně, a dopadu jako ty "Grüß Gott… blá, blá, blá …Poizzeikontrolle, sprechen Sie Deutsch?" :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    pavlix avatar 5.9. 09:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Aspoň ho nezdržovali hodinu a nenechali ho chcát venku do kelímku. :D
    Grunt avatar 5.9. 18:52 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    To je jen taková ochutnávka (toho co budeš muset jako čecháček vydržet). Předpřímací pohovor. Ale jestli se ti to nechce podstupovat, můžeš jet na kole. Nebo nedejbože autem.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Max avatar 5.9. 18:59 Max | skóre: 65 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Nejsem příznivcem ani jednoho, patřím do té další skupiny, pěkně pěšmo po horách.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Grunt avatar 5.9. 19:08 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    A do práce si bereš krosnu a karimatku nebo jen nalehko?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bedňa avatar 5.9. 19:24 Bedňa | skóre: 33 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Keď vidím ako detailne Max pristupuje ku problémom, bude do práce vidieť z okna :-)
    Pokecajte si s umelou stupiditou na http://www.kernelultras.org/
    Max avatar 5.9. 21:07 Max | skóre: 65 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    V práci mi stačí jen kolegovo židle, na kterou si hodím nohy. Já už mám židli i s opěrátkem na hlavu, takže spánek v ní je zase o něco více pohodlnější.
    Ale na koberci přikrytý bundou se spí také ok. Jsem zvyklý, nemám postel, spím na zemi asi už 12 let.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    6.9. 16:21 Aleš Kapica | skóre: 46 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Ale na koberci přikrytý bundou se spí také ok. Jsem zvyklý, nemám postel, spím na zemi asi už 12 let.
    Koukám, že jsme na tom podobně ;-) Než na rozdrbané posteli, to raději spát na tepichu. A synátor na tom bude podobně. Toho vyháním ze svého pelechu každou chvíli.
    4.9. 11:58 reb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Zrovna angličtina by nemusela být dle mého problém, obzvlášť pokud si je toho člověk vědom a chce s tím něco dělat. Já můžu mluvit ze zkušenosti v SUSE, kde je samozřejmě AJ primární jazyk, ale je možnost chodit na angličtinu a určitě je tam pár lidí, kteří měli AJ na velice základní úrovni, když přišli :)
    31.8. 18:07 PetrHL | skóre: 16 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Nejste v tom sám, mám stejný pocit.

    To je tak, když někomu pomůžete, on zjistí, že něco víte a pak se to na Vás sesype. Kolegové/kolegyně vám předávají telefony protože neví a chtějí zákazníkovi pomoci. Nemám jim to za zlé, jen mě to poslední dobou dost vysiluje. Jsem vývojář a když dvakrát/třikrát, někdy i vícekrát, za hodinu zazvoní telefon, mám chuť se vším praštit a jít do háje.

    Head hunteři mi nepíšou, asi nejsem moc vidět, nebo pracuji na nezajímavém místě :-). Nebo toho prostě umím málo :-(.

    Dovolená trochu pomáhá, ale ne na dlouho :-(.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | VPS za rozumnou cenu?
    31.8. 19:08 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Pokud někdo zvedá 2x nebo 3x za hodinu telefon, pak to stěží může být vývojář (pokud nemá dvě různá zaměstnání).
    31.8. 19:22 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: First level support - už mi z toho jebe
    Maxi ty jsi můj klon? Jinak práce na zahradě/baráku to opravdu dobře kompenzuje. Děti tak půl na půl :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.