abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 739 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Durian Project - Sintel, příběh draka

    10.10.2010 12:14 | Přečteno: 1680× | Linux | poslední úprava: 10.10.2010 12:15

    Server už mi jede a kupodivu to po hardwarové stránce zvládá perfektně, nakonec je tam Arch, apache, rtorrent + rutorrent, webmin, vsftpd, a kdo ještě neviděl Sintel, the Durian Open Movie Project tak sem vám ho hodil na ftpko (abclinuxu, abclinuxu) s českýma titulkama, doporučuju zhlídnout, kvalita a propracovanost je prefektní i přes ztráty při komprimaci videa, je úžasný co dokáže parta lidí s blendrem :-)        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    kotyz avatar 10.10.2010 12:29 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    film uz mam par dni stazenej, ale zatim sem ho nevidel. za ty titulky dik, na strankach sintelu cesky zatim nebyly.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    lucorp avatar 10.10.2010 13:46 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    jj, mal si pravdu, zatial najlepsie co som videl vyprodukovane z blenderu. Skvela grafika, skvely a prepracovany pribeh, perfektne ozvucenie a hudba. Myslim ze toto dielko je na urovni toho naj co sa da v sucatnosti na poli pocitacovej animacie najst. Skoda len ze to bolo take kratke, ale rozumiem ze financovat takyto projekt iba z prispevkov komunity je velmi narocne.
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    kotyz avatar 10.10.2010 13:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    jednou udelaji celovecerni film. jinac jiny uz se o neco podobnyho snazi, vyhledej si project london. celovecerni sci-fi film s digitalnima efektama a zadarmo ...

    Project London is an independent, no-budget, feature-length, live action movie with vivid, intense, and marrow-vibrating ...

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    lucorp avatar 10.10.2010 15:12 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    diky za link, uz to mam v zalozkach :) Vyzera to na velmi nadejny a zaujimavy projekt, drzim im palce aj na nohach...
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    Grunt avatar 10.10.2010 18:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    Ještě lepší bude IMHO Escape from City 17, Part 2. Autoři na něm pracují už nějak podezřele dlouho.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 10.10.2010 19:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    Jinak ono se to s tou nezávislou (Blendeří, krátkou,…) tvorbou začíná nějak rozjíždět…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    11.10.2010 11:24 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    Kámen úrazu je stejně vždycky scénář :) ... Počkat, to je i u profesionálů :|
    Marek Bernát avatar 10.10.2010 15:16 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka

    Uh, keď si čítam podobné komentáre, tak skutočne pochybujem, či som videl rovnaký film. Film s trápnym príbehom, s dosť slabým nahovorením postáv (s tým, že hlavná hrdinka mi fakt vôbec nesadla), film kde animácia pôsobí ako z roku 2, kde tváre ľudí vyzerajú úplne o ničom... Hudba ušla (celkovo to bol asi najsilnejší bod toho filmu; spolu so záverečnými titulkami) a niektoré scenérie boli tiež dosť pekné. Celkovo by som tomu dal asi tak 2/10 a dodal by som, že na poli počítačovej grafiky existujú už dlhé roky ďaleko kvalitnejšie kusy ;-)

    Samozrejme, s ohľadom na to, ako projekt vznikal a že je úplne zadarmo je to úžasný úspech a tiež skladám klobúk pred tým, čo je parta ľudí schopná z blenderu vytiahnuť. Ale fakt nechápem, jak to niekto môže porovnávať s profesionálnymi filmami...

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Grunt avatar 10.10.2010 18:58 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    Film s trápnym príbehom
    IHMO spíš moc lineární a hodně předvídatelný, teda až na ten konec, který to všechno tak nějak vyvažuje.
    s dosť slabým nahovorením postáv
    Problém je že se na tom podíleli hvězdy Holandského filmu, které si IMHO za každé slovo účtovali těžké chechtáky a proto ty dialogy zní spíš jako telegram.
    film kde animácia pôsobí ako z roku 2
    No jo, holt žádné Motion Capture, ale klasické určování interpolačních bodů a blbý Spline. Na druhou stranu i bez pokročilých technik to jde udělat tak aby se animace přibližovala realitě, jak dokazuje moje oblíbená, 10 let stará krátká animace.
    dodal by som, že na poli počítačovej grafiky existujú už dlhé roky ďaleko kvalitnejšie kusy
    No jo, ale kolik z nich má otevřené repositáře, přijatelné licence, může se pyšnit titulem převážně vytvořeno pomocí svobodného softwaru a komplet dostupný render v původním rozlišení v bezeztrátovém formátu? Já vím zatím jen o třech. Což vzhledem k tomu, že potřebuju něco do oboru komprese videa velice oceňuju.
    a že je úplne zadarmo
    Tak to Sintel teda není ani omylem. Viz. Každý za tsvou práci dostával gáži, byla mu proplacena cesta do Holandska i ubytování. Naopak po tom co se Ton dozvěděl, že dostane dotaci z Holandského filmového fondu začal pěkně vyšilovat a tým se exponenciálně zvětšil v obavách z deadlinu.
    Ale fakt nechápem, jak to niekto môže porovnávať s profesionálnymi filmami...
    Velice jednoduše. Po technické úrovni to asi není tak slavné (vždyť ta farma co to rendrovala nebyl žádný zázrak, ale klasické x86 desky narvané v kancelářském pořadači a trochu krámu co zbylo z minula), ale jak už kdosi vhodně poukázal, ty komerční jsou většinou ochuzené o zajímavý nápad a nějaké to nadšení při tvorbě a většinou je to jen příšerně plytká komerční slátanina. Proto se to dá srovnávat velice jednoduše (a v obou kategoriích je potřeba u něčeho holt přimhouřit oči).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Marek Bernát avatar 10.10.2010 19:59 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka

    Proti animácii bez motion capture nič nemám. Pokiaľ viem, Blizzardi robia také animácie odjakživa a veľa z nich je fantastických. Tá tvoja z RTCW je tiež dobrým príkladom.

    Ad licencie, zadarmo, etc... blbo som sa vyjadril. Myslel som to tak, že Sintel je k dispozícii zadarmo, nie že nič nestál. On je pochopiteľne ešte oveľa viac ako zadarmo a to free :-)

    Existujú komerčné sračky, to je pravda, ale napr. veci od Pixaru sú obvykle skvelé po všetkých stránkach. Grafikou teda určite. Príbeh je síce občas až detinský a predvídateľný, ale v rozprávke to až tak nevadí :-) Inak je pravda, že ma nenapadá jediný "dospelácky" plne CG celovečerný film s výnimkou Spirit Within. Asi to bude tým, jak strašne ťažké je vytvoriť realistických ľudí. Spirit Within k tomu bol vcelku blízko, ale aj tak pôsobí miestami strašne sterilne.

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Fluttershy, yay! avatar 10.10.2010 20:12 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    Nový Appleseed? (Jasně, je to celkem capina, ale grafika fakt úchvatná. A to jsem ani neviděl Ex Machina, jenom 2004.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Marek Bernát avatar 10.10.2010 22:24 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka

    Nevidel som. A v poslednej dobe anime moc nepozerávam. Len sa teším sa na nového Miyazakiho :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Grunt avatar 10.10.2010 20:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    Proti animácii bez motion capture nič nemám. Pokiaľ viem, Blizzardi robia také animácie odjakživa a veľa z nich je fantastických.
    No vždyť jo. Oni právě udělali jednu z nejzásadnějších chyb animace. Příliš se zaměřili na detaily (např. emulace materiálů i když není úplně revoluční je aspoň na OSS docela pokroková) a ne dynamiku pohybu poněkud odflákli (teda jak se to vezme – Ton musel do týmu přijmout asi čtyři další nové animátory, veškeré pohyby se simulovali v reálu a natáčeli na kameru, ale i tak mi to nepřijde nic moc). No na druhou stranu, Blender není program na symulaci fyziky, takže je to jakš takš omluvitelné. Aspoň vědí na co se do příštího releasu zaměřit.
    Myslel som to tak, že Sintel je k dispozícii zadarmo,
    Spousta jiných animací je k dispozici zadarmo.
    Existujú komerčné sračky, to je pravda, ale napr. veci od Pixaru sú obvykle skvelé po všetkých stránkach. Grafikou teda určite.
    Vždyť také dílům od Pixarum co já vím, zatím nikdo nic nevyčítá.
    Inak je pravda, že ma nenapadá jediný "dospelácky" plne CG celovečerný film s výnimkou Spirit Within. Spirit Within k tomu bol vcelku blízko, ale aj tak pôsobí miestami strašne sterilne.
    Nechci do toho kecat, ale zrovna Final Fantasy je velice dobrou ukázkou, že brute force a čistý výpočetní výkon v oblasti animace nejsou vše. Např. AFAIK Dr. Sid byl tvořen někdy v letech 1997-1999 a je to jedna z nejrealističtěji ztvárněných osob z oblasti CG co dlouhá léta pamatuju.
    Asi to bude tým, jak strašne ťažké je vytvoriť realistických ľudí.
    Není, ale znova opakuju, že metoda brute force asi nebude ta pravá metoda. Holt je potřeba zajímavé nápady a nebo nějaké zkoumání (, kterému se v čistě komerční tvorbě moc místa nedostává).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 10.10.2010 20:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    Příliš se zaměřili na detaily (např. emulace materiálů i když není úplně revoluční je aspoň na OSS docela pokroková)...

    Koukal jsem na ty obrázky. Třeba tady se mi hrubě nelíbí ruce a hlava toho týpka. Normálně by tam byly vrásky, žilky, na rukou vystouplé kosti. Prdlajs. Sebelepší textury na gatích to nevyváží.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 10.10.2010 20:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    No s těmi gatekeepery je to vůbec takové zajímavé. Tady jsou ti původní.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 10.10.2010 21:07 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    Ruce fakt hnusné.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 10.10.2010 21:14 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    To je z WIP. Není na nich aplikované stínování, ale jinak IMHO vypadají mnohem líp než to co tam umístili ve finále.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Marek Bernát avatar 10.10.2010 22:22 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka

    Ale aj tak je to prehistorická grafika. Dnes má lepšiu kadejaká hra a to je, prosím pekne, renderované real-time :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Marek Bernát avatar 10.10.2010 22:20 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka

    Zameranie na detaily: Súhlas. Ničmenej, keď sa človek pozrie na videá od Blizzardu (mám na mysli teraz hlavne tie z W3), kde padajú viac než reálne ružové lupene, kožené rukavice skutočne vyzerajú ako kožené rukavice a hra svetla na zamatovom plášti vyráža dych, tak... tak neviem, čo som chcel povedať, ale proste je to inde po všetkých stránkach :-)

    Zadarmo: teraz neviem, či si robíš srandu, že všetko sa dá upirátiť. Alebo či máš skutočne na mysli nejaký (aspoň krátky) film na úrovni (aspoň) Sintel, ktorý je zadarmo (alebo dokonca open/free)...

    Pixar: im samozrejme nie je čo vyčítať. Ja som len chcel postaviť do reality tú pôvodnú hlášku, že Sintel ponúka to najlepšie, čo je dnes v CG k dispozícii. Pravda je taká, že to tvrdenie by nebolo pravdivé ani pred desiatimi rokmi :-)

    FF: výkon nie je všetko, ale práca stoviek grafikov a programátorov a veľký rozpočet nie je na zahodenie :-)

    Jak není? Daj mi link na animáciu, kde je skutočne realistický človek s uveriteľnou mimikou, charakterom, etc. Ja som nič také ešte nevidel. Najbližšie k tomu malo FF, ale k skutočnému realizmu to má ďaleko.

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    lucorp avatar 10.10.2010 20:27 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    kolko ludi, tolko chuti. Ty mas pravdepodobne rad hollywoodsku produkciu s namakanou grafikou a pompeznou hudbou na nahranie ktorej nie je dostatocne velka ani slovenska filharmonia, avsak so zalostne sablonovitym pribehom co drviva vacsina tejto produkcie ma.

    Ja nie som technofil, som ochotny prepacit pokial grafika nie je az tak high-endova, myslim vsak ze grafika tohto filmu k nemu sadla ako uliata a bola velmi prijemna a nerusiva. Nechapem co sa ti zdalo na pribehu trapne ale budiz, mne sa zdal pribeh naopak velmi silny. Co sa tyka ozvucenia, zvukove efekty boli na vysokej urovni, nahovorenie ma nijak nerusilo a hudba bola skvela.
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    Marek Bernát avatar 10.10.2010 22:10 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka

    Prvá veta súhlas.

    Hehe, pekný typ, ale úplne mimo: hollywoodské sračky fakt nemusím ;-) Nie že by sa teda aj v hollywoode nenašlo veľa dobrých filmov (a niektoré aj s drahou/kvalitnou produkciou)...

    Ja tiež viem prepáčiť grafiku, ale v CG ide o grafiku predovšetkým :-) A ako hovorím, ten film pre mňa neponúkol nič ani po ostatných stránkach, takže neni moc o čom :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Grunt avatar 10.10.2010 20:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    kde tváre ľudí vyzerajú úplne o ničom
    Jinak to není bug, ale featura. Mrkni na původní artwork Davida Revoye (oo je toho víc, ale je to všemožně rozházené po blogu, takže jestli tě to zajímá, tak hledej dám). Teda jen s tím, že ty koncepty vypadají asi 1000× lepší.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Marek Bernát avatar 10.10.2010 22:28 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka

    Tak tváre sú zjednodušené v každom druhom animovanom filme. Napr. od Pixaru si nepamätám film, kde by boli realistické tváre. Ale napriek tomu sú ľudské a príjemné (napr. skvelá Geriho mimika v Geri's game) . Tie v Sintel sa mi nepáčia. Ale neviem presne prečo. Proste čisto subjektívny názor. Netreba na mňa reagovať :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Fluttershy, yay! avatar 10.10.2010 22:41 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    Příloha:
    Heh.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Marek Bernát avatar 10.10.2010 23:11 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka

    To je už trochu extrém, ale áno -- presne takto som to myslel :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Grunt avatar 10.10.2010 18:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    Já byl krátkostí a celkově některýma věcma dost zklamaný (holt po tom všem povyku jsem čekal víc), ale když se na něj dívám furt dokola, tak se mi začíná líbit víc a víc a možná je opravdu o málo lepší něž ED a BBB.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 10.10.2010 13:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    uz se tesim na dvd image a soundtrack. zatim mam dvd a soundtracky jen k elephants dream a big buck bunny. ta pisnicka na konci sintelu je proste bozi ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 10.10.2010 19:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    Tak, tak. Cokoliv co vyleze ze syntetyzátorů Jana Morgensterna je docela poslouchatelné (i když jde o žánry, které považuju jinak za dost nepříjemné – jako je rock) a já už si pomalu začínám dělat kolekci.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 10.10.2010 20:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    jj, taky sem ho dneska poslouchal nekolikrat a pak to zakoncil joem hisaishim. nejak se mi ta sbirka soundtracku k animacum vseho druhu rozrusta ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.10.2010 00:07 Habo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    Nechcem provokovať ale premiéra bola pred 2 týždňami takže je to dosť oneskorená správička :D Ináč film sa mi páči, len niektoré animácie mohli byť lepšie...
    11.10.2010 00:14 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    Správička tu vyšla v deň, keď to bolo vydané. ;)
    11.10.2010 21:40 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    nebylo to oznámení nebo zprávička o tom že to vyšlo, chtěl sem se pochlubit jak krásně mi funguje servřík, a nabídnout lidem, co neumí tak dobře anglicky jak místní rejpalové do překladu xkcd, české titulky k filmu ;-)
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    11.10.2010 10:56 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka

    Animace hezký, detaily dobrý, ale ten příběh je vážně pitomina... Kdo byl sakra ten týpek, kterej se na ní vrhnul? A není trošku příliš náhodný, že zbraň, která po něm zůstala, jí dovede k jeskyni? To trochu nedává smysl. Dobrej byl ten konec, ale ten příběh byl asi nejslabší článek celého filmu. Nejvíc se mi asi líbil detail na sněženku na konci. :-)

    11.10.2010 20:23 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    Cože? :)
    11.10.2010 22:14 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka

    Dobře, možná to byla bledule :-)

    Darth Phantom avatar 11.10.2010 20:36 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka

    Příběh je celkem o hovně, ale i tak je docela roztomilý filmeček. Asi nešlo o nějaký košatý a rozvětvený příběh, ale o demonstraci možností blenderu atd. A to je docela úžasné, co jde pomocí open source nástrojů vytvořit.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    11.10.2010 22:14 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka

    Asi tak, stáhnul jsem nejvyšší rozlišení a nestačil jsem zírat :-) Jen ta kůže a dračí krev, to bylo vykreslený trochu divně...

    14.10.2010 16:44 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    Ty si už niekedy videl ozajstnú dračiu krv (keď vieš, že tam vyzerala zvláštne)? :)
    kotyz avatar 14.10.2010 17:33 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    mozna chtel napsat ze ta krev nevypadala moc jako krev. to uz je pak jedno jestli lidska, kozi nebo draci, furt je to krev. a vulkanec tam zadnej nebyl, aby musela bejt zelena ... :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.10.2010 00:00 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka

    Prostě to nevypadalo jako tekutina a působilo to na tý střeše jako pěst na oko

    15.3.2011 13:49 Misojogi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Durian Project - Sintel, příběh draka
    To FTP nejako nefunguje takze film si uz s Cz titulkami nepozriem ... :-(((

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.