abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:11 | Komunita

    Bylo rozhodnuto, že Linux From Scratch (LFS) končí s podporou System V init. Nové verze knih s návody na instalaci vlastního linuxového systému ze zdrojových kódů už budou pouze se systemd.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2026.1.0 "Like a Version" svobodného softwaru ScummVM (Wikipedie) umožňujícího bezproblémový běh mnoha klasických adventur na zařízeních, pro které nebyly nikdy určeny. Přehled novinek v poznámkách k vydání a na GitHubu. Změněno bylo číslování verzí. Předchozí verze byla 2.9.1.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | IT novinky

    Internetový prohlížeč Firefox bude mít nové ovládací prvky pro umělou inteligenci, které umožní uživatelům vypnout vestavěné AI funkce přímo v nastavení prohlížeče. Jednotlivě půjde vypnout nebo zapnout automatické překlady stránek, generovaní popisného textu k obrázkům v otevřených PDF dokumentech, samoorganizaci tabů do skupin, náhledy odkazů s krátkým shrnutím a boční panel s chatbotem. Tyto možnosti v nastavení prohlížeče

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 1
    včera 14:44 | IT novinky

    Desktopové prostředí KDE Plasma 6.6, která je právě ve fázi beta, nahrazuje stávající SDDM novým Plasma Login Managerem, který je ale pevně navázán na systemd. Plasma Login Manager využívá systemd-logind a další součásti systemd, které nejsou dostupné v operačních systémech bez systemd, jako je například FreeBSD, případně jsou linuxové distribuce Gentoo, Void Linux anebo Alpine Linux. Pro uživatele zatím stále ještě existuje možnost používat SDDM.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    včera 14:33 | Komunita

    Na webu komunitního setkání CSNOG 2026 jsou dostupné prezentace v PDF, jejich videozáznamy a fotografie z lednové akce ve Zlíně. CSNOG 2026 se zúčastnilo téměř 300 zájemců o vystoupení věnovaných správě sítí, legislativním a regulačním tématům nebo projektům z akademické sféry. Letos byly prezentace rozdělené do dvou treků, ve kterých se představilo 35 přednášejících. Setkání komunity CSNOG organizují společně sdružení CESNET, CZ.NIC a NIX.CZ.

    VSladek | Komentářů: 0
    včera 11:33 | IT novinky

    Americká vesmírná společnost SpaceX miliardáře Elona Muska koupila další Muskovu firmu xAI, která se zabývá vývojem umělé inteligence (AI). Informovala o tom na svém účtu na síti 𝕏. Musk tímto krokem propojí několik ze svých služeb, včetně chatbota s prvky umělé inteligence Grok, sociální sítě 𝕏 či satelitního internetového systému Starlink. Tržní hodnota společnosti SpaceX dosahuje jednoho bilionu dolarů (20,6 bilionu Kč), hodnota xAI pak činí 250 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    2.2. 23:22 | Bezpečnostní upozornění

    Byl odhalen supply chain attack na Notepad++: útočníci kompromitovali hosting Notepad++ a vybrané dotazy na aktualizace přesměrovávali na servery pod jejich kontrolou. Doporučuje se stáhnout instalátor a přeinstalovat.

    a1bert | Komentářů: 6
    2.2. 13:22 | Zajímavý projekt

    Francouzská veřejná správa má v rámci vládní iniciativy LaSuite Numérique ('Digitální sada') v plánu od roku 2027 přestat používat Microsoft Teams a Zoom a přejít na videokonferenční platformu Visio, hostovanou na vlastním hardwaru. Konkrétně se jedná o instance iniciativou vyvíjeného open-source nástroje LaSuite Meet, jehož centrální komponentou je LiveKit. Visio nebude dostupné pro veřejnost, nicméně LaSuite Meet je k dispozici pod licencí MIT.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 5
    2.2. 12:11 | IT novinky

    Eben Upton oznámil další zdražení počítačů Raspberry Pi: 2GB verze o 10 dolarů, 4GB verze o 15 dolarů, 8GB verze o 30 dolarů a 16GB verze o 60 dolarů. Kvůli růstu cen pamětí. Po dvou měsících od předchozího zdražení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    2.2. 05:11 | Zajímavý software

    Shellbeats je terminálový hudební přehrávač pro Linux a macOS, který umožňuje vyhledávat a streamovat hudbu z YouTube, stahovat odtud skladby a spravovat lokální playlisty. Pro stahování dat z YouTube využívá yt-dlp, pro práci s audiostreamy mpv. Je napsán v jazyce C a distribuován pod licencí GPL-3.0, rezpozitář projektu je na GitHubu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 7
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (18%)
     (6%)
     (0%)
     (10%)
     (25%)
     (3%)
     (5%)
     (2%)
     (12%)
     (30%)
    Celkem 746 hlasů
     Komentářů: 25, poslední včera 19:50
    Rozcestník

    Všichni jsme Evropané

    22.10.2025 23:04 | Přečteno: 1105×

    Aktuální historka z německé školy.

    Možná už to řada z vás již slyšela, ale mě ta historka tak vzala, že vás s tím musím seznámit.

    Paní učitelka vchází do třídy a říká: 'já jsem Evropanka. A co jste vy, děti?'

    Děti odpovídají: 'my jsme Evropané', jen Hans mlčí.

    'A co jsi ty, Hansi', ptá se paní učitelka.

    Hans odpovídá: 'já jsem Němec'.

    'Hm a proč jsi Němec' ptá se paní učitelka.

    'Můj praděda byl Němec, dědeček je Němec, tatínek je Němec a já jsem tedy také Němec'

    Paní učitelka, které nechybí pedagogická rutina pokládá kontrolní otázku:

    'Hansi, kdyby byl tvůj pradědeček idiot, tvůj dědeček idiot a i tvůj tatínek by byl idiot, co bys byl potom?'

    'Evropan', odpovídá chlapec.        

    Hodnocení: 67 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Max avatar 23.10.2025 09:39 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Tak vybrat si Němce, co toto říká, to nedává moc smysl. Nejvíc by na to asi pasoval Angličan.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    23.10.2025 10:30 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Praveze v Nemecku je snaha o indoktrinaci velmi silna! Uz generace se tam likviduje kulturni identita a hrdost.
    23.10.2025 14:17 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Tak jasněže, protože tam je národní identita tvořená převážně imperialismem, kterej už zrovna nejni v módě.
    Dalibor Smolík avatar 11.11.2025 16:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    No, ten nebyl nikde v módě, kromě Německa a Ruska :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    11.11.2025 17:55 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Hahahahaaa, co třeba Holandsko, Španělsko, Francie, aji USA... A Británie si na imperiální mocnost hraje pořád... :-)
    12.11.2025 10:10 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Prosim? Ze ty jsi chodil na statni skolu a nedaval si v dejepise pozor, Dalibore? ;-) Imperialisticke chovani bylo pritomne u veskerych statu zapadni kultury! GB, USA, Francie, Italie, Spanelsko, Portugalsko, Nizozemi, atd... Takze rozhodne neplati, ze pouze u Nemecka a Ruska... Ale jiste, kdo si v Cechach muze kopnout do Nemecka, ten si kopne... :-(
    23.10.2025 10:26 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Ano. Je snaha federalizovat evropu, zrusit narodni staty a hlavne kulturne-narodni identitu. Bohuzel to zacina indoktrinaci ve skole. V Nemecku je to silnejsi nez v Cechach.
    24.10.2025 13:38 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    ve finále proč ne, ale jak už jsem tady psal - musí na to být všeobecná shoda a hlavně - musí být cíl společná (spojená) Evropa kde budou mít všichni stejná práva a povinnosti a toto budou dodržovat - ne že z toho bude nové CCCP, nebo nějaký chalífát, nebo 4. říše…
    24.10.2025 13:42 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Zalezi, jak definujes vseobecnou shodu. Pokud ji definujes demokraticky, pak nesouhlasim ani omylem.
    24.10.2025 13:51 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    A jak jinak?

    Jak by sis tu slevu teda představoval ty?

    24.10.2025 13:56 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    …shodu…
    24.10.2025 14:00 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Ja chci zrusit stat a statni nasilne donuceni... Takze pokud bych uvazoval o nejake federalizace, pripada v uvahu jen souhlas kazdeho jednoho cloveka.
    24.10.2025 14:03 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    nereálné - ale to sám víš - stejně jako to tvoje zrušení státu…

    24.10.2025 14:07 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Ano, ale federalizace je daleko horsi nez stat. V ramci te tve demokraticke vetsiny mohou obyvatele jinych statu rozhodovat o tom, co se bude dit na uzemi, kde ziji jini lide... To je zlo, ktere se deje a deje se cim dale tim vice.
    24.10.2025 14:24 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Všiml sis, že díky zřízení ve kterém žiješ můžeš tyhle své myšlenky v pohodě šířit a nikdo tě za to (když u toho nestřílíš do lidí a podobně) neperzekvuje?
    24.10.2025 14:40 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Tak to tedy pozor.

    Samozrejme uznavam, ze stavajici zrizeni (od roku 90) je svobodnejsi nez doba 45-89. Na druhou mira svobody se postupne snizuje, coz asi vnimame vsichni, ne? ;-) A mimochodem, za sireni nekterych myslenek, ktere ja tedy nesirim, hrozi prisne tresty!!! Svoboda slova neni.
    24.10.2025 19:56 RealJ | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Jj, treba takovy cznic ti jenom zrusi domenu protoze tvuj nazor neni v souladu se statni doktrinou… nebo te budou vlacet v mediich protoze jsi nekde napsal at jdou romove nekam… mohl bych pokracovat… v US je to podobne, nektere staty te budou perzekuovat za podobne veci, nekde jim to je fuk. A ted si predstav ze ta federalizace prosadi perzukovani ktere ty nepovazuhes za perzekuovani… nebo si predstav ze se diky federalizaci prosadi legalizace snatku 8lete divky s jejim bratrem protoze je to v jiste komunite bezne…
    24.10.2025 21:36 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    K tomuhle mám pár bodů:

    a) jsou lidi co si pletou svobodu slova se svobodou lhát, dělat bordel a podobně

    b) pokud bude v té federaci platit stejná práva a povinnosti (dané nějakým kulturním a společenským vývojem) tak se nově příchozí bud přizpůsobí, nebo mu tady bude špatně - nikde jsem nepsal, že ta federace musí vyhovovat všem co jdou okolo

    c) holt není možné vyhovět všem - důležité je aby byla jasně daná a následně vymáhaná pravidla platná pro všechny - pak by se nemohlo stát, že turistu pomalu zatknou za švýcarák kterým si maže rohlík a vedle bude beztrestně pobíhat pacient s mačetou

    A dalo by se pokračovat

    25.10.2025 09:51 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Kamo, svoboda slova je svoboda slova, klidně můžeš i lhát, protože leckdy lžeš a ani o tom nevíš. Navíc všude kolem je nalháno a nafabulovano kde co, reklamou počínaje prezidentem konče, tak proč někoho za to perzekuujou a někoho volej.
    Heron avatar 25.10.2025 09:55 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Ono taky záleží co kdo kdy a jak říká. Jestli někdo za covidu propagoval antivax, tak je to něco zcela jiného, než si dělat srandu z mužské rýmičky. Jestli někdo po napadení v podstatě Evropy hlásá ruskou propagandu, tak je to skoro trestný čin.
    25.10.2025 10:56 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané

    Teď jsi sám přistižen při lži.

    Varoval jsem před tupou vírou v samospasitelnost očkování dříve než byla k dispozici vakcína. A jako mnozí další, včetně lékařů, byl onálepkován jako antivaxer, ačkoliv to nebyla pravda - v době kdy se ta tupá víra pod vlivem agresivní propagandy stala jediným správným názorem.

    Není tak dávno od té štvanice. Projdi si diskuze pod mými blogy v letech 2020-2023.

    A stejně tak je to i s tzv. "ruskou" propagandou. Nejvíce řvou o ní ti, co v minulosti lezli rusům do prdele a nálepkují ty, co si od rusů vždy drželi odstup.

    Smutné je, že se jim opět podařilo zpitomět, tak jak za toho noviců, nemalou část obyvatelstva, která to jejich naprosto iracionální vnímání světa slupka jako malinu.

    Zajímavé je, že hlavně ti, které fascinuje vysoké IQ, nikoliv EQ.

    Heron avatar 25.10.2025 11:07 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Při jaké lži? Antivax je tady hlavně od Wakefielda, jeho kritiky vakcíny MMR (protože chtěl prodávat vlastní) a vymyšleného příběhu o očkování a autismu. Tohle desinfoscéna rozdmýchala za covidu. Ona žádná vakcína není stoprocentní, ale je to lepší než nic. Nehledě na to, že spousta lidí začala schválně porušovat i běžné hygienické návyky, jako třeba nemocný nechodit mezi lidi. Což se ve slušné společnosti dodržuje tak nějak automaticky.
    Projdi si diskuze pod mými blogy v letech 2020-2023.
    Ty jsem si procházel už tehdy a nestačil jsem se divit, co jsi napsal.
    A stejně tak je to i s tzv. "ruskou" propagandou. Nejvíce řvou o ní ti, co v minulosti lezli rusům do prdele a nálepkují ty, co si od rusů vždy drželi odstup.
    Jenže žádnému slušnému kritikovi nikdo doménu nevypnul. Tohle je další omyl dezolátů typu Vávry, který má kolem sebe zřejmě jen lidi, kterým někdo vypnul profil na FB a sebral doménu. Kritika politologů se přitom vysílá každý týden v TV. Takže kritizovat lze dál a svoboda slova tady je. Jenže někteří si to vykládají tak, že proti jejich slovu se nesmí nikdo ozvat (jako třeba SPD a Motoristé a nakonec i ten Babiš). Toto ale není diskuse ale jen vykřikování.
    25.10.2025 11:23 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Sám lžeš. Antiwax není jen odmítání mRNA vakcíny. A ten kdo mRNA vakcíny odmítá není apriori antiwax. Cenzura tady byla, weby se vyply neoprávněně, soud to potvrdil. Njn, jseš lhář a fabulant, prostě dezolátní zkreslovač pravdy. Vávrů si neber do huby a buď za něj rád, protože bejt to kdokoliv jinej už bude vláčenej po soudech a ty bys neměl alternativní zdroj informací, kde bys konfrontoval svoje pokřivené názory na svět.
    Heron avatar 25.10.2025 11:27 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Aha. Tak proto mi nereaguje na komentáře a jiné dokonce maže a banuje? Alternativní zdroj pravdy opravdu nepotřebuju. To už byl fakt lepší Urza, který reagoval inteligentně na všechno.
    25.10.2025 11:33 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Dyť jasný, proč by měl reagovat na každýho pomatence... to co chtěl napsal v postu, a podle mě nemá potřebu nikoho přesvědčovat. A ani nemusí. Tak se s tím smíř a di si kdyžtak stěžovat na lamparnu...
    Heron avatar 26.10.2025 08:01 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Jedna věc je potřeba někoho přesvědčovat, proti tomu nic nemám a druhá věc je přesvědčovat o vyvratitelných nesmyslech. Pokud na každý jeho "odstavec" v tom videu najdu důkaz, že to říká špatně a dost často i zdroj napojený na rusko, tak se prostě ozvu.
    26.10.2025 09:00 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    to točí Radovan?
    26.10.2025 20:35 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Tak to tvl nečti, když jseš tak omezenej, tak čti jenom deník n a budeš šťastnej. Protože ty cokoliv nezapadá do tvýho pokřivenýho světa tak odsuzuješ. Třeba ten Vávra má v hodně věcech pravdu a ty tak přicházíš o brilantní náhled na svět z jiného úhlu pohledu.
    Heron avatar 27.10.2025 04:09 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Třeba ten Vávra má v hodně věcech pravdu
    Ano, jenom v okruhu jeho vlastních her. Jinak prakticky v ničem. Jo a názor není pravda. Na spoustu věcí má názory, které lze ale snadno vyvrátit realitou.
    27.10.2025 09:46 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Ale hovnajs. to ty jenom nechápeš, že ti všichni chčijou na hlavu a ty si myslíš že prší... Ty bys byl za komoušů šťastnej člověk, seděl bys u televize a liboval si jak je v tom socialismu krásně. Jak budujeme ty šťastný zítřky, hrdě bys mával na prvního máje a i v tom ssm bys byl vedoucí... a všemu disentu bys v duchu hrozil prstem a i nakonec bys i do strany vlez... Stejně jako tvůj adorant pávek.
    Heron avatar 27.10.2025 16:00 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Jasně :-D
    26.10.2025 20:42 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Jo a tahat do všeho russko je fakt taky na Bohnice. Zaprvé ty vůbec netušíš co je kde napojený na russko a za druhý nic takovýho jsi nikdy nečetl, protože to bys byl dezolát a prorusskej dobytek.Takze lžeš, zase.
    Darth Phantom avatar 27.10.2025 00:07 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    že to říká špatně a dost často i zdroj napojený na rusko, tak se prostě ozvu.
    Soudruhu, ty se v Pirátské straně rozhodně neztratíš a brzy budeš předseda závodního výboru. Čest práci!
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 27.10.2025 00:48 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Jestli někdo za covidu propagoval antivax

    ....a jestli někdo před koronarýmou lobboval za greendeal, mával napisama wir shaffen das, za koronarýmy měl v sobě víc dávek než michailidu fetu a nosil x rouššššek přes sebe, nóó tak si mužeš bejt skoro jistej že dneska máchá vevzduchu vlajkou banderistánu a huláká nazi pozdrav herojům slava. Uvidime čim se tydlecty poddajný poddaný nechaj naporgramovat zase přiště :D ;D

    Jestli někdo po napadení v podstatě Evropy

    ukraina je asi tak stejná evropa jako rusko

    hlásá ruskou propagandu, tak je to skoro trestný čin.

    a když někdo hlásá tu banderovskou, tak taky?? :P :P

    Darth Phantom avatar 27.10.2025 00:55 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    měl v sobě víc dávek než michailidu fetu
    Ne že bych příznivec smradlavejch pirátů, ale ta soudružka a kandidátka na předsedkyni vypadá po tom fetu dost strhaně a je mi jí docela líto...
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    27.10.2025 20:27 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    "Není mi jí líto." - Jana Černochová
    27.10.2025 10:38 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Takze priznavas, ze zde neni svoboda slova?

    1. Antivax - ono neslo ani tak o antivax, ale o to, jake prasarny delal stat a podle absolvovani testu ci ockovani prideloval lidska prava. Take, ze stat zacal rucit za nasledky z podani vakciny. Atd atd. Nemoci jsou jasny priklad veci, do ktere se stat nesmi michat. Bylo to cele trapne, drahe, debilni a zbytecne. Chripka by probehla prirozene. Ten, co by chtel, by zustal doma, a bylo by hotovo. Takhle to stalo stovky miliard, urvala se stavidla statniho omezeni svobody a zadluzovani...

    25.10.2025 13:57 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Ve finále asi jo - můžeš i lhát, jen se pak nesmíš divit, za co budeš :-)
    Glee avatar 26.10.2025 02:35 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Kamo, svoboda slova je svoboda slova, klidně můžeš i lhát, protože leckdy lžeš a ani o tom nevíš.

    Moudre souveti. Ovsem nezapominat, ze musime vyvinout (...Chat...) mechanismy, abychom ochranili (...Control...) nase obcany, pred zlymi jazyky pavlacovych bab. ;-)

    Jenze tohle bude mozne, az se ta ruzna AI prestanou tvarit civilizovane a budou pouzivat nejaky cisty vyvazovaci algoritmus, ktery nam nebude cpat skoro jen to co slysime v nasem koutku sveta. Trebas tak nejak. :-D
    Nord Stream, 1997 / UA & GE will be NATO, Bucharest, 2008 / Donroe compression of EU into federalization has begun, 2025
    Heron avatar 26.10.2025 08:05 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Já teda nevím, co myslíš tím v našem koutku světa, ale já jsem se na "alternativních webech" nikdy nedozvěděl nic jednak správného a pravdivého (vše lze snadno vyvrátit) a nebo prostě jen dopletenou verzi pravdy (pro příklad třeba priority matematických operací: 1+2*6 je podle nich 18, protože to čtou jako text a na nějaká zavedená pravidla z vysoka...).
    26.10.2025 20:27 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    No zase lžeš, na žádným dezolátním webu se nikde příklady z matiky nerozebíraj. To si bohužel asi vlez na nějaké web debilů a teď tady lžeš něco o dezolátech.
    Heron avatar 27.10.2025 04:06 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Čemu přesně nerozumíš na "pro příklad"? Vidím, že i tohle je pro zdejší publikum zcela nepochopitelné :-D
    27.10.2025 09:40 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Pro příklad tvrdim, že si žádnej dezolátní web nikdy nečet, proto lžeš. A lhát se nemá, pamatuj si to! Je to trochu legrační vidět jak se otíráš o lidi, kterejm nesaháš po kotníky, tvrdit že lžou a sám lžeš, až se ti od huby práší. Ale co, vždyť ses přidal do lhacího pirátskýho spolku, tak co já se divim...
    26.10.2025 21:23 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Kolik je 10:5(1+1) ?
    12.11.2025 10:55 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Kámo tak jak je to napsaný je to tak, že se nejdřív vypočitá závorka což je 2, pak, protože je to napsaný v řádku je to jedno počítá se zleva doprava... teda 10 : 5 x 2 = 2 x 2 = 4 .
    12.11.2025 23:10 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Jenže to krát tam napsané není, takže jak říkáš, nejdřív se vypočítá závorka a pak:

    10 : 10 = 1

    Lepší kalkulačky to dovedou rozlišit. Tímhle příkladem rád týrám učitelky matematiky, ale zatím si ještě žádná, z těch co znám, nenaběhla :-D
    13.11.2025 13:52 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Akorátže vůbec. zápis 2x() a 2() je ekvivalentní. A 10/5*2 se počitá zleva doprava. 10 / 5 * 2 = 4
    13.11.2025 16:10 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Akorát že vůbec. Vidno, že nejsi učitelka matematiky :-D
    13.11.2025 14:01 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Na to aby to bylo podle tebe ti tam chybí závorky. 10/(5*(1+1))= 1
    13.11.2025 14:09 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    My v Sudetech pouzivame reverzni polskou notaci. To je zapis pro chlapi.
    13.11.2025 15:22 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Si piš, jsem taky ve fortranu používal pro uživatelský zadávání funkcí... :-)
    13.11.2025 17:16 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Super. Konecne nekdo, kdo pamatuje stare zlate casy.
    13.11.2025 20:49 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Jako třeba, když program dělal změny v operačním systému zadáním záporného indexu pole? :-D
    14.11.2025 11:06 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Kámo, můj úplně první program co kdy vůbec něco na počítači dělal, byl napsanej v Karlu... ;-)
    13.11.2025 16:11 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    S měkkým :-D
    13.11.2025 17:15 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    My v sudetech jsme dost tvrdi na to, abychom neresili nejaka icka ci preklep. ;-) nebud grammar nazi, ano?
    23.10.2025 17:09 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Jeden starší:
    První den po letních prázdninách, 5.ročník v jedné berlínské základní škole. Učitel zapisuje prezenci do třídnice:

    "Mustafa El Ekh Zeri..."

    "Zde!"

    "Achmed El Cabul"

    "Tady!"

    Kadir Sel Ohlmi"

    " Tady!"

    "Mohammed Ed Ahrha"

    " Zde!"

    "Micha El Ma Ier"

    Ticho v celé třídě...

    "Micha El Ma Ier"

    Nikdo se nehlásí...

    "No dobře, tak ještě jednou: Micha El Ma Ier"

    Nato vstane drobný blonďáček v zadní lavici a řekne "Asi to budu já, ale mé jméno se čte Michael Maier."
    A jedna technická, kdyby se to prokázalo, bude aktivován článek 5? :-D

    Masivní požáry rafinerií v Maďarsku a Rumunsku. Spekuluje se o zapojení Ukrajiny
    Glee avatar 26.10.2025 02:23 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    A jedna technická, kdyby se to prokázalo, bude aktivován článek 5? :-D

    Tak to vypada, ze se to do prajmtajmu nedostalo nikde. Dal jsem tomu par dni. Ale na druhou stranu, u takoveto spekulace bude mozna nutne cekat tyden, tak jako s Pokrovskem (dnes na Prime po tom, co to jako posledni pustil Deepstate). ;-)
    Nord Stream, 1997 / UA & GE will be NATO, Bucharest, 2008 / Donroe compression of EU into federalization has begun, 2025
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 27.10.2025 00:36 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    bude aktivován článek 5?

    ten se měl správně aktivovat už vokamžikem kdy banderovci vodpálili nordstream, armády NATO měly vobsadit volyň, halič a zakarpatckou ukrainu a udělat tam referendum o nezavislosti na kyjevským režimu a zbytku toho umělýho ukrosoustátí :D

    je legrační jak se libtardí vůdci snažej rusáka zastrašovat tim článkem 5 a přitom rusákoj současně ukazovat že ten članek nejsou schopný vubec aktivovat když vo něco skutečně de a existuje pro tu aktivaci ňákej relalnej duvod :D

    Darth Phantom avatar 27.10.2025 00:52 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    ten se měl správně aktivovat už vokamžikem kdy banderovci vodpálili nordstream
    No hned po útoku z toho byli automaticky obvinění Rusové, a kdo říkal něco jinýho, byl automaticky dezolát a agent FSB. Ten Ferda, jak se jmenuje, asi blbec z Dolní Horní a příznivec Pirátské strany to tady nadšeně hlásal. Přitom si stačilo už na začátku položit jednoduchou otázku, jakej by k tomu měli Rusové motiv?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    27.10.2025 06:53 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    Motiv úplně stejný jako když Rusové ostřelují jadernou elektrárnu obsazenou Rusy. Musí to být pravda, protože to říká SBU.

    A kdo tomu nevěří, toho platí Putin, podle SBU :-D
    24.10.2025 11:52 P.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    https://antivirus.22web.org/av/251022-digitalni-dystopie-2-jak-google-znicil-internet.htm?i=3
    26.10.2025 19:19 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsme Evropané
    no? Kdo to říkal??? Co jsem říkal??? Já to říkal!!!!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.