abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:44 | Zajímavý software

    Iniciativa Open Device Partnership (ODP) nedávno představila projekt Patina. Jedná se o implementaci UEFI firmwaru v Rustu. Vývoj probíhá na GitHubu. Zdrojové kódy jsou k dispozici pod licencí Apache 2.0. Nejnovější verze Patiny je 13.0.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:11 | Zajímavý článek

    Obrovská poptávka po plynových turbínách zapříčinila, že datová centra začala používat v generátorech dodávajících energii pro provoz AI staré dobré proudové letecké motory, konvertované na plyn. Jejich výhodou je, že jsou menší, lehčí a lépe udržovatelné než jejich průmyslové protějšky. Proto jsou ideální pro dočasné nebo mobilní použití.

    karkar | Komentářů: 1
    včera 19:55 | Nová verze

    Typst byl vydán ve verzi 0.14. Jedná se o rozšiřitelný značkovací jazyk a překladač pro vytváření dokumentů včetně odborných textů s matematickými vzorci, diagramy či bibliografií.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | Bezpečnostní upozornění

    Specialisté společnosti ESET zaznamenali útočnou kampaň, která cílí na uživatele a uživatelky v Česku a na Slovensku. Útočníci po telefonu zmanipulují oběť ke stažení falešné aplikace údajně od České národní banky (ČNB) nebo Národní banky Slovenska (NBS), přiložení platební karty k telefonu a zadání PINu. Malware poté v reálném čase přenese data z karty útočníkovi, který je bezkontaktně zneužije u bankomatu nebo na platebním terminálu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 13:22 | Upozornění

    V Ubuntu 25.10 byl balíček základních nástrojů gnu-coreutils nahrazen balíčkem rust-coreutils se základními nástroji přepsanými do Rustu. Ukázalo se, že nový "date" znefunkčnil automatickou aktualizaci. Pro obnovu je nutno balíček rust-coreutils manuálně aktualizovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 04:55 | Komunita

    VST 3 je nově pod licencí MIT. S verzí 3.8.0 proběhlo přelicencování zdrojových kódů z licencí "Proprietary Steinberg VST3 License" a "General Public License (GPL) Version 3". VST (Virtual Studio Technology, Wikipedie) je softwarové rozhraní pro komunikaci mezi hostitelským programem a zásuvnými moduly (pluginy), kde tyto moduly slouží ke generování a úpravě digitálního audio signálu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 03:22 | Nová verze

    Open source 3D herní a simulační engine Open 3D Engine (O3DE) byl vydán v nové verzi 25.10. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.10. 20:11 | Komunita

    V Londýně probíhá dvoudenní Ubuntu Summit 25.10. Na programu je řada zajímavých přednášek. Zhlédnout je lze také na YouTube (23. 10. a 24. 10.).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.10. 13:22 | Nová verze

    Gemini CLI umožňuje používání AI Gemini přímo v terminálu. Vydána byla verze 0.10.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.10. 12:55 | Pozvánky

    Konference OpenAlt 2025 proběhne již příští víkend 1. a 2. listopadu v Brně. Nabídne přibližně 80 přednášek a workshopů rozdělených do 7 tematických tracků. Program se může ještě mírně měnit až do samotné konference, a to s ohledem na opožděné úpravy abstraktů i případné podzimní virózy. Díky partnerům je vstup na konferenci zdarma. Registrace není nutná. Vyplnění formuláře však pomůže s lepším plánováním dalších ročníků konference.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (35%)
     (48%)
     (20%)
     (20%)
     (24%)
     (18%)
     (21%)
     (18%)
     (18%)
    Celkem 268 hlasů
     Komentářů: 14, poslední 14.10. 09:04
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Diskuse byla administrátory uzamčena.

    3.2.2009 09:37 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?

    Toto 'podnikani' je odporny podvod a kazdy, kdo se ho ucastni, by mel byt posuzovan jako podvodnik. Okrada totiz inzerenty, kteri nemaji zajem o takove prokliky, ale musi za ne platit. Okradate provozovatele webu, protoze je pak google popotahuje a dela jim problemy. My jsme s tim uz jednou ztratili hodne casu hadkami s googlem, ktery alibisticky svaluje odpovednost na weby. Takze me doporuceni je rici ne.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    3.2.2009 09:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?

    Děkuji moc. Toto je přesně můj názor, jen jsem si jej chtěl ověřit. Prostě jsem s tím měl etický problém.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.2.2009 17:15 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?
    To neni tak uplne pravda. V americe tenhle business docela funguje. Firmy inzeruji na serveru, ktery pak nabizi weby lidem, kteri klikaji. V principu jsou v podstate vsechny tyto weby postavene tak, ze pokud clovek neklika 24h denne a neprivede alespon 5 novych lidi denne, tak se na tom neda vydelat. Pak existuji podobne weby, ktere jsou trochu slozitejsi a klikani je spojene s hodnocenim webu (clovek mrkne na web a pak vyplni nekolikastrankovy formular).
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    3.2.2009 17:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?

    U webů, které se mají hodnotit, může jít o něco jiného. Na určitém  vzorku uživatelů se posuzuje, zda se web líbí nebo ne - zda bude mít úspěšnost. Tam mají platby svůj smysl. Ale pokud se jen má klikat, vidím za tím jen výdělek, který zaplatí inzerent.

     

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.2.2009 19:19 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?
    Jo, jenomze ten inzeruje u firmy, ktera plati klikace. Neni to klikani na nejake Google Ads. Nekomu to prijde jako vyhodna investice (jo, nad marketingem nekterych firem obcas zasnu, ale je to jejich problem).
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    3.2.2009 20:25 jirkaqwe | skóre: 11 | blog: blog_jirkaqwe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?

    Nechapu čemu se divíš, lidi, kteří na to klikají budou nejspíš pro marketing dobře zařaditelná skupina (naivní, vychcánci či lidé v hmotné nouzi). Pro "výhodné" nabídky ve stylu "Půjčka, peníze ihned na ruku, výpis z registru dluzníků ani vase prijmy si neoverujeme" nebo pro "výhodné nabídky nezbytných věcí" naprosto ideální.

    3.2.2009 22:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?

    Ano, z těchto mladých lidí rostou takoví, kteří pro ušetřený třicetikorunový poplatek hodí přes palubu prostředky kraje, které mohly  být využity třeba na zateplení zdravotnických zařízení.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.2.2009 11:47 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?
    Presne... a ma to i dalsi nezadouci dusledky pro vsechny zucastnene krome zminenych podvodniku, napr. ze se tim vlastne oblbuji algoritmy vyhledavacu, takze se nahoru misto relevantnich reklam, ktere by treba mohly byt i uzitecne, dostavaji ty 'naklikane' za penize, coz poskozuje nejen uzivatele, ale i konkurencni firmy, ktere chteji mit reklamu zobrazenou na stejne klicove slova, ale delaji to poctive... o tom jak to poskozuje samotny Google ani nemluve.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    3.2.2009 12:21 Samae1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?

     Klikačky jsou k ničemu, proklikávání je porušení pravidel...

    Já používám zpětné odkazy(pozor referenční odkaz !),  neni to moc, ale je to jednoduchý a na dlouhodobý(není potřeba klikat dokola a dokola). Mění se to samo, do měsíce se prodají odkazy a na začátku další přídou prachy. Ale moc od toho nečekejte,  pro běžný web je to horší než adsense, pro mrtvý web je to dobré.Počáteční náklady jsou nula.

     

    Nejlepší je založit web s pořádným obsahem, ale jen málo lidem se to skutečně povede dotáhnout...

    5.2.2009 20:49 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?

    Jak je to použitelné pro weby v češtině?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    3.2.2009 14:32 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?
    Pokud je to portál specializovaný na tohle (vzpomínám na adbux, bux.to a další), tak tam zadavatelé ví, o jaký reklamní systém jde, takže to podvod není.
    3.2.2009 14:37 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?

    No,  nejde o to, že by to byl klasický podvod. Ano to nelze zřejmě postihnout právně.  Ale to neznamená, že by nikdo v celé záležitosti nedržel  černého Petra v ruce. A proto jsem žádost o tuto službu odmítl.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.