abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:33 | Humor

    PimpMyGRC upravuje vzhled toolkitu GNU Radio a přidává alternativní barevná témata. Primárním cílem autora bylo pouze vytvořit tmavé prostředí vhodné pro noční práci, nicméně k dispozici je nakonec celá škála barevných schémat včetně možností různých animací a vizuálních efektů (plameny, matrix, bubliny...), které nepochybně posunou uživatelský zážitek na zcela jinou úroveň. Témata jsou skripty v jazyce Python, které nahrazují

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    dnes 14:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:33 | Zajímavý projekt

    FRANK OS je open-source operační systém pro mikrokontrolér RP2350 (s FRANK M2 board) postavený na FreeRTOS, který přetváří tento levný čip na plně funkční počítač s desktopovým uživatelským rozhraním ve stylu Windows 95 se správcem oken, terminálem, prohlížečem souborů a knihovnou aplikací, ovládaný PS/2 myší a klávesnicí, s DVI video výstupem. Otázkou zůstává, zda by 520 KB SRAM stačilo každému 😅.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 4
    včera 22:55 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa by měla dostat zhruba deset miliard dolarů (asi 214 miliard Kč) za zprostředkování dohody o převzetí kontroly nad aktivitami sociální sítě TikTok ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:33 | Nová verze

    Projekt Debian aktualizoval obrazy stabilní větve „Trixie“ (13.4). Shrnuje opravy za poslední dva měsíce, 111 aktualizovaných balíčků a 67 bezpečnostních hlášení. Opravy se týkají mj. chyb v glibc nebo webovém serveru Apache.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    včera 13:00 | Humor

    Agent umělé inteligence Claude Opus ignoroval uživatelovu odpověď 'ne' na dotaz, zda má implementovat změny kódu, a přesto se pokusil změny provést. Agent si odpověď 'ne' vysvětlil následovně: Uživatel na mou otázku 'Mám to implementovat?' odpověděl 'ne' - ale když se podívám na kontext, myslím, že tím 'ne' odpovídá na to, abych žádal o svolení, tedy myslí 'prostě to udělej, přestaň se ptát'.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 11
    včera 00:44 | IT novinky

    Po 8. květnu 2026 už na Instagramu nebudou podporované zprávy opatřené koncovým šifrováním. V chatech, kterých se bude změna týkat, se objeví pokyny o tom, jak si média nebo zprávy z nich stáhnout, pokud si je chcete ponechat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 00:33 | IT novinky

    V lednu byla ve veřejné betě obnovena sociální síť Digg (Wikipedie). Dnes bylo oznámeno její ukončení (Hard Reset). Společnost Digg propouští velkou část týmu a přiznává, že se nepodařilo najít správné místo na trhu. Důvody jsou masivní problém s boty a silná konkurence. Společnost Digg nekončí, malý tým pokračuje v práci na zcela novém přístupu. Cílem je vybudovat platformu, kde lze důvěřovat obsahu i lidem za ním. Od dubna se do Diggu na plný úvazek vrací Kevin Rose, zakladatel Diggu z roku 2004.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    13.3. 12:33 | Zajímavý projekt

    MALUS je kontroverzní proprietarní nástroj, který svým zákazníkům umožňuje nechat AI, která dle tvrzení provozovatelů nikdy neviděla původní zdrojový kód, analyzovat dokumentaci, API a veřejná rozhraní jakéhokoliv open-source projektu a následně úplně od píky vygenerovat funkčně ekvivalentní software, ovšem pod libovolnou licencí.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 17
    13.3. 03:55 | Bezpečnostní upozornění

    Příspěvek na blogu Ubuntu upozorňuje na několik zranitelností v rozšíření Linuxu o mandatorní řízení přístupu AppArmor. Společně jsou označovány jako CrackArmor. Objevila je společnost Qualys (technické detaily). Neprivilegovaný lokální uživatel se může stát rootem. Chyba existuje od roku 2017. Doporučuje se okamžitá aktualizace. Problém se týká Ubuntu, Debianu nebo SUSE. Red Hat nebo Fedora pro mandatorní řízení přístupu používají SELinux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1084 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Výdělek na internetu?

    3.2.2009 09:29 | Přečteno: 3097×

    Tento blog není ani tak zápisek, jako spíš odborný dotaz, který nepatří mezi linuxové. Včera se na mne obrátil nějaký člověk, který chtěl, abych se pro něj zaregistroval na stránkách serveru, který umožňuje výdělek na internetu klikáním na stránky. Všiml jsem si, že takových serverů existuje víc. Tak mám dotaz: z čeho pocházejí peníze, kterými je placen "klikač".

    Mám podezření, že pocházejí od firem, které si platí prezentaci na webu (např. na Googlu). Za jeden proklik firma zaplatí např. dolar, z této částky jde pak jeden cent pro klikače. Výsledkem je, že firma nakonec zaplatí za několik set nebo tisíc prokliků, aniž na stránky klikne skutečný potencionální zákazník.

    Rád bych se zeptal na názor odborníků: je tomu tak nebo jsem paranoidní? Před časem jsem také uvažoval o prezentaci na serveru a platit za proklik. Díky.

           

    Hodnocení: 88 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Diskuse byla administrátory uzamčena

    3.2.2009 09:37 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?

    Toto 'podnikani' je odporny podvod a kazdy, kdo se ho ucastni, by mel byt posuzovan jako podvodnik. Okrada totiz inzerenty, kteri nemaji zajem o takove prokliky, ale musi za ne platit. Okradate provozovatele webu, protoze je pak google popotahuje a dela jim problemy. My jsme s tim uz jednou ztratili hodne casu hadkami s googlem, ktery alibisticky svaluje odpovednost na weby. Takze me doporuceni je rici ne.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    3.2.2009 09:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?

    Děkuji moc. Toto je přesně můj názor, jen jsem si jej chtěl ověřit. Prostě jsem s tím měl etický problém.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.2.2009 17:15 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?
    To neni tak uplne pravda. V americe tenhle business docela funguje. Firmy inzeruji na serveru, ktery pak nabizi weby lidem, kteri klikaji. V principu jsou v podstate vsechny tyto weby postavene tak, ze pokud clovek neklika 24h denne a neprivede alespon 5 novych lidi denne, tak se na tom neda vydelat. Pak existuji podobne weby, ktere jsou trochu slozitejsi a klikani je spojene s hodnocenim webu (clovek mrkne na web a pak vyplni nekolikastrankovy formular).
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    3.2.2009 17:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?

    U webů, které se mají hodnotit, může jít o něco jiného. Na určitém  vzorku uživatelů se posuzuje, zda se web líbí nebo ne - zda bude mít úspěšnost. Tam mají platby svůj smysl. Ale pokud se jen má klikat, vidím za tím jen výdělek, který zaplatí inzerent.

     

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.2.2009 19:19 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?
    Jo, jenomze ten inzeruje u firmy, ktera plati klikace. Neni to klikani na nejake Google Ads. Nekomu to prijde jako vyhodna investice (jo, nad marketingem nekterych firem obcas zasnu, ale je to jejich problem).
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    3.2.2009 20:25 jirkaqwe | skóre: 11 | blog: blog_jirkaqwe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?

    Nechapu čemu se divíš, lidi, kteří na to klikají budou nejspíš pro marketing dobře zařaditelná skupina (naivní, vychcánci či lidé v hmotné nouzi). Pro "výhodné" nabídky ve stylu "Půjčka, peníze ihned na ruku, výpis z registru dluzníků ani vase prijmy si neoverujeme" nebo pro "výhodné nabídky nezbytných věcí" naprosto ideální.

    3.2.2009 22:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?

    Ano, z těchto mladých lidí rostou takoví, kteří pro ušetřený třicetikorunový poplatek hodí přes palubu prostředky kraje, které mohly  být využity třeba na zateplení zdravotnických zařízení.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.2.2009 11:47 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?
    Presne... a ma to i dalsi nezadouci dusledky pro vsechny zucastnene krome zminenych podvodniku, napr. ze se tim vlastne oblbuji algoritmy vyhledavacu, takze se nahoru misto relevantnich reklam, ktere by treba mohly byt i uzitecne, dostavaji ty 'naklikane' za penize, coz poskozuje nejen uzivatele, ale i konkurencni firmy, ktere chteji mit reklamu zobrazenou na stejne klicove slova, ale delaji to poctive... o tom jak to poskozuje samotny Google ani nemluve.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    3.2.2009 12:21 Samae1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?

     Klikačky jsou k ničemu, proklikávání je porušení pravidel...

    Já používám zpětné odkazy(pozor referenční odkaz !),  neni to moc, ale je to jednoduchý a na dlouhodobý(není potřeba klikat dokola a dokola). Mění se to samo, do měsíce se prodají odkazy a na začátku další přídou prachy. Ale moc od toho nečekejte,  pro běžný web je to horší než adsense, pro mrtvý web je to dobré.Počáteční náklady jsou nula.

     

    Nejlepší je založit web s pořádným obsahem, ale jen málo lidem se to skutečně povede dotáhnout...

    5.2.2009 20:49 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?

    Jak je to použitelné pro weby v češtině?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    3.2.2009 14:32 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?
    Pokud je to portál specializovaný na tohle (vzpomínám na adbux, bux.to a další), tak tam zadavatelé ví, o jaký reklamní systém jde, takže to podvod není.
    3.2.2009 14:37 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výdělek na internetu?

    No,  nejde o to, že by to byl klasický podvod. Ano to nelze zřejmě postihnout právně.  Ale to neznamená, že by nikdo v celé záležitosti nedržel  černého Petra v ruce. A proto jsem žádost o tuto službu odmítl.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.