abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:22 | IT novinky

    NFS (Network File System) má letos 40 let. Jeho tvůrci zavzpomínali na MSST Conference. Sun Microsystems vydal v prosinci 1985 zdrojové kódy NFS vývojářům mimo Sun.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:33 | Komunita

    Po Canonicalu oznámilo také SUSE, že bude podporovat a distribuovat toolkit NVIDIA CUDA (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:22 | Nová verze

    Laboratoře CZ.NIC vydaly novou verzi 4.27.0 aplikace Datovka, tj. svobodné multiplatformní desktopové aplikace pro přístup k datovým schránkám a k trvalému uchovávání datových zpráv v lokální databázi. Přidány byly funkce pro přerazítkování datových zpráv systémem ISDS. Uživatel muže zvolit zprávy, jejichž časová razítka má aplikace sledovat. Aplikace jej upozorní na časová razítka, která lze přerazítkovat. Uživatel pak může

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:00 | IT novinky

    Bylo představeno all-in-one PC aneb mechanická podsvícená klávesnice s Raspberry Pi 5 uvnitř Raspberry Pi 500+. S 256 GB Raspberry Pi SSD a 16 GB RAM za 200 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 21:11 | IT novinky

    Google, potažmo YouTube umožní návrat tvůrcům, kteří byli zablokováni kvůli údajnému šíření dezinformací souvisejících s COVID-19 a volbami. Tvůrci teď mohou požádat o navrácení přístupu. Společnost Alphabet v této souvislosti uvedla, že zákazy byly uděleny kvůli tlaku tehdejší Bidenovy administrativy.

    karkar | Komentářů: 17
    včera 18:33 | Zajímavý článek

    Vývojári z distribúcie Artix, ktorá je postavená na Arch Linuxe, alebo skôr jeho forkom, už skôr prešli na Open-RC init systém, stále však niektoré projekty ako GNOME boli závislé na systemd. Teraz pretiekol pohár trpezlivosti a počnúc GNOME 49, kvôli ktorému komponenta gnome-session je úplne závislá na systemd-init, padlo rozhodnutie na odstránenie GNOME z repozitárov Artixu. Táto zmena sa podľa všetkého týka viac než 90 distribúcií, ktoré tiež nepoužívajú systemd. Viac v príspevku na DistroWatch.

    lukve | Komentářů: 10
    včera 17:33 | IT novinky

    Magazín IEEE Spectrum opět po roce publikoval svůj žebříček programovacích jazyků. Vedou Python, Java, C++, SQL a C#.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 15:11 | Komunita

    Repozitáře pro spolupráci v rámci projektu Fedora se přesunou z Pagure na nově vzniklý Fedora Forge. Ten stejně jako třeba Codeberg běží na softwaru Forgejo, které bylo už před časem vybráno jako náhrada za Pagure. Pagure pochází z dílny Fedory, ale mimo ni se příliš neuchytil. Jeho vývoj a údržba byly náročné a Fedora se rozhodla jít cestou úspěšnějšího projektu, který má větší základnu přispěvatelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 2025.3 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.9. 12:33 | IT novinky

    V IT4Innovations národním superpočítačovém centru byl dnes slavnostně spuštěn první český kvantový počítač VLQ disponující 24 fyzickými qubity s unikátní hvězdicovou topologií. Systém dodala společnost IQM Quantum Computers a jeho celková pořizovací cena činila přibližně 125 milionů korun.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 31
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (42%)
     (52%)
     (10%)
     (11%)
     (12%)
     (11%)
     (18%)
     (11%)
     (14%)
    Celkem 91 hlasů
     Komentářů: 9, poslední včera 17:28
    Rozcestník

    SUX SHIT

    21.3.2007 22:24 | Přečteno: 1478×

    nazdar pašáci!

    Nenašel by se mezi vámi nějaký ten borec který umí UNIX lépe než já a který by se chtěl podíle na vývoji SUX SHITU, tedy linuxové distribuce která se s ničím nesere?

    SUX SHIT bude založen na cross LINUX from scratch a bude to strohá distribuce podobná slackware, s tím že nebude obsahovat žádný podělaný balíčkovací hell ale bude mít jednoduše základní programy liby devel už v sobě obsažené takže, výsledkem by měla být distribuce na kterou sedne uplněj debil a bude ho používat stylem just works!

    ještě bych to charakterizoval tak že distribuce bude založená plně na QT/KDE na ostatní sračky bude srát s tím že jeslti někdo kdokoli udělá staticky zkompilovanej balík čehokoli dalšího tak ho tam zařadím GTK ne GTK ... :-) Instalaci balíku byhc viděl asi tak že se to bude všechno kopat do /opt a co bude pod userem tak do /home bordelu třebas do /home/opt :-) s tím že u každého balíku by byl jednoduche jinstalátro ve stylu LOKI ale pod QT a jednoduše by si každej člověk naisntalovat co na stránkách nalezl či nenalezl. tkaé by tam mělo být nějaký to widlo sračkoidní okýnko nainstalovaných prográmků které by umožnovalo jak nainstalovaní odinstalování či zkompilovaní source jakýhokolik balíků. :-) (už jsem podobnej prográmek viděl)

    Na updaty kašlu, malo lidí zbytečná energie. :-) kdo hcce tak si muže napsat shell skritp(opravný balík) který dano věc jednoduše přemaže a hotovo. sice to není dlouhodobě udržitelný stav ale jde to. a z hlediska toho že kdžy stavíte z balíků tak to taky není relevantní sytsém respektive sytsém překompilování balíků vede k tomu že kyby jse jeli sytsémek from scratch tak by jste museli stejně překompilovat celej sytsém aby to bylo fakt fér. :-)

    Co mám hotovýho? mám hotovej shell skriptík který dokáže zkompilovat současnou vývojovou verzi cross linux from scratch. a uklizenou zabalenou binárku neco jako stage1. cca 340MB. :-) nebo tak nějak(i se zdrojákama) kdo by to chtěl tak si to prostě si ztáhne rozbalí, v chrootu zkompiluje kernel zapíše lilo do Fuck MBR, max upraví fstab a lilo.conf a muže vesele rebootovat do stage 1 sytsému. :-) další věcí co tedka dodělávám je stage 2 tedy základní programy který se nalepí na stage1 a vyvtoří tak funkční desktopový systém.

    co bych chtěl aby to umělo, aby bylo nějaký fuck live CD která bootne, pak se zpustí třebas nějaký primitiv shell skript který jednoduše upraví disky, nakopíruje a rozbalí z DVD zadělaný binárky a pak jednoduše najede na make menuconfig jádra kde si podělanej user zkompiluje jádro pak se zapíše lilo do MBR a je to. instalace cca 15-20minut na 64bit stroji a pohoda, bude optimalizovanej systém jako prase. :-)

           

    Hodnocení: 22 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    freshmouse avatar 21.3.2007 22:30 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    Velmi perspektivní distro. S ničím se nesere a taky kašle na updaty. To je jako ze sna.
    21.3.2007 23:05 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    hele na co jsou updaty na desktopu? nevidím jakýkoli důvod v dnešním UNIX světě. stejně když te chce někdo lousknout tak tě stejně louskne, třebas pomocí odposlechu sítě a paketů co tam lítaj... A nebo jednoduše budu prolejzat tvý odpadky až tam jednoho dně něco hezkýho najdu a nebo mě napadá na tebe nasadit pěknou kočičku abyc z tebe vytáhla nejen tvý sperma. Ale jak říkám je mě to k něčemu? :-)) Ztráta energie, která se na serveru vyplatí ale já server nechci dělat... :-))
    Bluebear avatar 21.3.2007 23:12 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    Ach jo. Tak popořadě.

    1. Updaty nejsou jenom bezpečnostní opravy. Jsou to také opravy docela obyčejných bugů, které uživatele štvou, někdy i se*ou.

    2. V současné době spočívá největší nebezpečí v automatizovaných červech, které chtějí ovládnout Tvůj počítač ne kvůli nějakým tajným informacím, ale proto, aby z něj odesílaly spam. Proto je třeba aktualizovat software a ten, kdo to nedělá, je čuně protože škodí nejen sobě, ale především těm druhým, kteří z jeho počítače dostávají mraky spamu!

    3. Updaty také přidávají hezké a nové funkce, což je přesně to, co uživatelé na desktopu chtějí. Často by udělali lépe, kdyby zůstali u starých verzí, ale z faktu, kolik uživatelů si instaluje bety, lze usoudit, že čerstvý a nový software má přednost.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    21.3.2007 23:18 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    1. nic se nedá dělat musí se počat až vývojář originálu zlepší... jinak je to pro mě ztráta energie... 2. jak často se s tím setkáváš na unixu? opravdu by mě to zajímalo protže nemám a nidke jsem nečetl nějakou pořádnou literaturu na tema červy a UNIX. 3. tak nato jebu. jesli chce uživatel betu tak at si ji ztáhne když je dobrodruh... :-)
    Bluebear avatar 21.3.2007 23:32 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    nic se nedá dělat musí se počat až vývojář originálu zlepší... jinak je to pro mě ztráta energie...

    Tak ale teď už si určitě děláš legraci. Míníš opravdu čekat, až vývojáři softwaru přestanou dělat chyby? To dřív spadne nebeská klenba.

    tak nato jebu. jesli chce uživatel betu tak at si ji ztáhne když je dobrodruh...

    Poslyš, co tedy vlastně má ta tvá distribuce lepšího než jiné? Stabilní nebude (protože se odmítáš zabývat bugfixy), bezpečná nebude (protože se odmítáš zabývat opravami) a nebude ani prudce aktuální (protože na to je*eš).

    Řekl bych, že bude opravdu lépe, když věnuješ své síly něčemu jinému...
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    21.3.2007 23:40 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    hele už tedka jsem na gcc 4.1.2, bash 3.2 vim 7.0 (už trocha starý no...) a nejnovějším softu co je k dispozici... :-) jenom že já to zkompiluju za den jeslti se mě tedka konečně podaří zprovoznit Xka a doladit konfiguráky tak to dám za den druhej a mám to nasyrovo. kdežto vy se s tím serete celej tým a stejně to stojí za vyliž prdel... :-(
    Bluebear avatar 21.3.2007 23:57 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    Nemůžu vyloučit, že jsi génius a dokážeš to. Mozart byl údajně taky pěkný sprosťák.

    Nicméně doporučuji Tvé pozornosti tento plakát.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    22.3.2007 00:02 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    No genius nejsem a IQ mám bohužel jenom vysoce nadprůměrný... :-( také supperiorní grafická představivost je me v programení nahoubelec... :-(
    21.3.2007 23:25 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    ad 3 - pleteš si update a upgrade.
    Quando omni flunkus moritati
    Bluebear avatar 21.3.2007 23:32 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    Aha... to máš asi pravdu. Přiznám se, že mi tyto dva pojmy dost splývají.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Vykook avatar 22.3.2007 10:02 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    Taky tě úplně klidně může lousknout pomocí louskáčku na ořechy, to je pak nejhorší....
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Bluebear avatar 21.3.2007 22:32 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    Poslyš, Vladimíre, nevím, co bereš, ale přestaň s tím - a to myslím vážně, ne jako vtip. Tvé příspěvky jsou hrozně roztříštěné a působí dojmem začínající schizofrenie.

    Jinak, pokud jsi ten nápad myslel vážně, tak se obávám, že distribuce s takovým názvem je předem odsouzena k nezdaru, protože v angličtině se fráze "nes*at se s tím" nepoužívá a na sprostá slova bez důvodu jsou celkem hákliví.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    21.3.2007 22:43 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    ty jo s tou roztříšteností máš pravdu... ale schizofrenie to není, mám jenom toho trocha víc hlavě co chci říct a pak to mám problém přepsat na papír, usteně je to o něco lepší.... prostě začne myšlenek a pak mě k té myšlence začínají lítat další myšlenky a větví se to takže postupuju po větvi až na konec pak ve vracím k dalším podvětvím až nakonec setřabs dostanu zase na začátek... :-)) ale někdy se stane že to unikne ale to je posedlost to obsáhnout... :-)))
    freshmouse avatar 21.3.2007 22:57 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    Poslyš, Vladimíre, nevím, co bereš, ale přestaň s tím - a to myslím vážně, ne jako vtip.
    Přestávat už nemá cenu, ať raději začne pořádně.
    21.3.2007 23:02 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    bohudík halucinogeny mě nikdy moc nezaujaly, jsou zajímavý ale pocitový ulet si dokážeš navodit i bez drog pomocí sebenaladění, pomocí muziky vnímáním okolního prostředí atd. stačí být vnímavý a pustit si muziku třebas do sluchátek a projít se zajíavým prostředím. Dostaneš se do stejnýho pocitovýho naladění jako pomocí drog. :-) Já radši ale opiáty protože přitom mužeš řádit a dostane to mozkovou kapacitu na minimum takže chvilku na pár hodin je mozek hozenej OUT a nemusíš přemýšlet. :-) Jinak čeho se hodně mojím jsou speedový drohy jako je piko, nebo amfetminy, z tech by mě asi praskla hlava a se svojí hyperativitou bych asi zešílel... :-))
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.3.2007 22:36 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    Seru ti na ty tvý sračky!

    ...ale vážně. Opravdu by nešlo, abys napsal alespoň jeden příspěvek bez sprostých slov nebo urážek?

    21.3.2007 22:57 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    to by asi nešlo páč to jsem já a moje identita. pokud bych se sebezapřel tak už to nebudu já... Prostě USAMA a kupa sraček patří k sobě no. :-)
    Bluebear avatar 21.3.2007 23:05 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    Způsob komunikace přece není pro identitu rozhodující. Kdybys náhle byl nucen komunikovat jen morseovkou, pořád to budeš stejný Ty.

    Kromě toho Tvoje fekální vyjadřování není identita, ale póza.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    freshmouse avatar 21.3.2007 23:06 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    Způsob komunikace přece není pro identitu rozhodující. Kdybys náhle byl nucen komunikovat jen morseovkou, pořád to budeš stejný Ty.
    To jo, jelikož slova jako "sračka" lze napsat jak písmeny, tak i tečkami a čárkami... :-D
    21.3.2007 23:07 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    vsad se že kdyby sem komunikoval pomocí morseovy abecedy tak si tam sprostý slovo hodím taky. :-)) to jsme já a já se měnit nehodlám. tu jsem na webíku kde nevedu žádný obchodní jednání a je mi totál uprdele co tu řeknu. Na obchodním jednání si sprosté slovo nedovolím říci nikdy voe. :-)
    21.3.2007 23:12 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    Vynikajici! Doporucuju neplytvat drahocennym casem a nesmirnym talentem na nejaky Linux a radsi se nechat rovnou zamestnat u Microsoftu. Bude z tebe perspektivni kadr!
    21.3.2007 23:18 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    no ty voe UNIX mám jako koníček, živím se odlišným oborem kam GNU ještě nedorazilo... :-)
    21.3.2007 23:21 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    No, ja bych si nasel jinyho konicka. Treba chlast neni uplne spatnej, a ani drogy by nemusely bejt vod veci. Na UNIX zapomen.
    21.3.2007 23:24 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    a to jako proč voe? mysklíš že linux, UNIX či GNU je pro vyvolený jedince jako jseš ty? ANONYME? :-))) právě svoboda slova spočívá v tom že si mužu říkat co chci a jak chci. :-)))) Nebo mě snad zakážeš kompilovat ty hovádko boží? :-)))) jo máš rech, všem co nejsou dle měřítka GNU oveček uřízneme krky a vyobcujeme páč my si rozvracet vlastní řady nebudem. :-)))
    21.3.2007 23:33 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    a to jako proč voe? mysklíš že linux, UNIX či GNU je pro vyvolený jedince jako jseš ty?
    Ne, jenom proto ze bych byl velmi nerad, aby nedejboze nekdo nejakym omylem ten tvuj SHIT pouzil a na zaklade toho si delal obrazek o kvalite Linuxu. Fakt se venuj radsi tomu chlastu.
    Bluebear avatar 21.3.2007 23:37 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    Klid, jednomužná distribuce stejně velmi rychle sama zahyne. (Slackware je výjimka. :-) )
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    21.3.2007 23:41 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    no jenže slackware je asi nejblíž tomu co bych si představoval... :-) přijde mě to jako pořádnej systém...
    Bluebear avatar 21.3.2007 23:35 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    svoboda slova spočívá v tom že si mužu říkat co chci a jak chci.

    To není přesné. Svoboda slova spočívá v tom, že si můžeš říkat co chceš a jak chceš, a nést za to zodpovědnost.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    21.3.2007 23:52 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    Jo stejně jako v GNU viď. tam taky neseš zodpovědnost za to co vyprodukuješ viď. :-))))
    Bluebear avatar 22.3.2007 00:21 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    Samozřejmě. Zkus poslat do kernelu nekvalitní patch a vynadají Ti tak, že od tebe pes kůrku nevezme.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Bluebear avatar 22.3.2007 00:21 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    A kolikrát i kvalitní. :-(
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    22.3.2007 00:30 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    :-))
    22.3.2007 19:13 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    Hlavne se nauc chovat jako clovek. Takovy keci jako TO SEM JA neberu. Kdyz nekdo postrili X lidi a bude si to omlouvat podobne jako ty "To jsem proste ja, takoveho mne berte..a basta" tak se s nim take mazlit nidko nebude. Mas problemy nejen s usporadanim myslenek,ale se sebekazni, disciplinou a etikou...pokud vubec vis, co alespon pribllizne neco z tech slov znamena
    23.3.2007 01:27 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    to jsou anonymní keci voe... :-) A na takový já seru voe. :-) jakožto ty mužeš srát i na mě. Ale je mě jasný že ovcí je v na světě maximum tak si to dávej voe. :-))
    22.3.2007 02:46 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    1) Možná by nebylo od věci zkusit se vyjádřit, o co ti vlastně jde. Tyhle záblesky měl už Jindra Plešingerů a nikdo to nikdy moc nechápal. Jenže zatimco on měl občas zajímavou myšlenku, kterou ale neuměl (nebo nechtěl, to už se asi nedozvíme) dobře podat, v tvejch zápiscích nevidim myšlenku vůbec žadnou. Už jsem se dočet, že ti vadí Ubuntu (to nechápu), odpor ke GTK/Gnome jsi vyjádřil tady (ten chápu, ačkoliv paušálně je to taky pitomost), zřejmě ti v Linuxu chybí i nějakej ten software, ale asi nejen já bych ten tvůj "problém" chtěl znát celej. Řečeno tvojí terminologií, prostě to sem vyblej celý, na telenovelu ti serem!

    2) O tom, že na sprostý slova tu nikdo neni zvědavej, jsem ti už psal minule. Je mi jedno, jestli to píšeš střízlivej nebo pod vlivem kdo ví čeho, to je tvůj problém. Nicméně pokud sem chceš psát dál, asi bys s tim něco měl dělat. V lepším případě to skončí tak, že tě budou lidi ignorovat, v horším tak, že už sem nenapíšeš ani čárku.

    3) To poslední, co Linux potřebuje, je nová distribuce založená na pochybný myšlence a podporující decentralizovanou instalaci bordelu do systému po vzoru Windows. Vzdát se updatů je taky hovadina a nejde jen o bezpečnost. Poslední tři minor verze KDE přinesly tolik novinek, že by to vydalo možná i na seriál. To prostě nejde ignorovat. Strukturu filesystému rozebírat nebudu, protože si nedovedu představit, jestli by mi to k něčemu bylo nebo ne. Jinak ti samozřejmě nemůžu bránit, aby ses takovou kravinou zabejval a je mi to vlastně úplně jedno. Ale nevim, jestli má smysl, abys plejtval čas, síly znalosti na paskvil, kterej kromě tebe zřejmě nikdo jinej používat nebude.
    22.3.2007 10:18 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    už jsme to vyjádřil: - distro bez balíčkovacího systému, zkompilovanej základ + Xka + KDE , jenoduchej instalátor programů který by byli třeba umístený na stránkách projektu ve stylu loki a instalace externího softu do /opt pohoda jazz... a samozřejmě celá optimalizace na 64bit a upravená adreářová struktura, tedy nemám tam adresář X11 všechno seru do /usr/bin taky proč ne... já myslím že to stačí ne?
    22.3.2007 17:54 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    No vyjádřil ses hezky, ale já číst umim, nedozvěděl jsem se nic novýho. Pořád mi tam chybí ta myšlenka. Nevim proč bych to chtěl používat, nevim proč bych neměl chtít balíčkovací systém, nevim proč bych měl chtít instalovat každej program ručně nějakym instalátorem a nevim proč bych se měl vzdávat updatů. Netušim ani to, jakou výhodu má software v /opt a co mi přinese tvoje vychytaná adresářová struktura oproti tomu, co už je ve světe Linuxu nějakej ten pátek standardem. Jsem tu jedinej, komu se zdá, že je těch otázek docela hodně a odpověď nikde?

    Jedna z věcí, který Linuxu chyběj, je reklama. Já jsem zastáncem toho, že by si reklamu měla dělat každá distribuce sama a nemám problém s tim, když tady (nebo kdekoliv jinde) někdo propaguje svůj výtvor. Takhle se ale reklama a propagace dělat nedá. Zájemce netuší, proč by měl tvojí distribuci používat a co mu přinese oproti Ubuntu, který ty tak nesnášíš a jelikož je tvoje prezentace navíc prošpikovaná sprostejma slovama, neni jedinej důvod, proč by v tuhle chvíli měl mít zájem o tvojí distribuci.
    freshmouse avatar 22.3.2007 17:58 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    Souhlas.
    22.3.2007 10:21 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    hele víš co, je to tu horší než v koncentráku, jenom samý ovečky co se nechaj vláčet davem. už me to přestalo bavit, stejně tu nikdy nic pořádnýho z lidí nevyleze protože tu mají lidi v hlavách akorát nějaký uzus a taho držej hlava nehlava... prostě shit...
    wake avatar 22.3.2007 08:08 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    OMG PONIES!!!111!!!jedenáct (woe).
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    22.3.2007 10:19 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    ?
    freshmouse avatar 22.3.2007 10:34 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    Aspoň vidíš, jaký to je! :-D
    22.3.2007 13:29 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    ?
    22.3.2007 19:45 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    No,nejak tak ti je rozumet,vis?
    22.3.2007 12:03 kone
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    Nebuď sprostý !!!
    22.3.2007 13:54 robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    Tak myslim, ze na tuto distribuciu a jej autora sa vsetci useri zvysoka vyseru a skonci niekde splachnuta v hajzly :)
    Filip Dominec avatar 22.3.2007 20:11 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    Vladimír patrně sjíždí BSD. (Včera jsem v práci chvilku jel na Tru64 a byl to fakt špatnej trip, pozor na to.)
    Dalibor Smolík avatar 23.3.2007 08:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SUX SHIT
    Vladimír patrně sjíždí BSD
    Snad LSD, ne? :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.