abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.4. 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    23.4. 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 24
    23.4. 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 723 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Petr Tomášek avatar 20.3.2010 11:33 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše „nejsem schopen číst najednou víc jak dvě tři knížky“
    „Číst“ asi ne, ale pokud člověk potřebuje zpracovávat z více zdrojů, pak se může hodit mít např. po ruce veškeré slovníku (jazykové i encyklopedie), odborné články, přehledové monografie, atd.

    A psát může pak člověk i někde u potoka na kus papíru :).
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    pawleeq avatar 20.3.2010 11:44 pawleeq | skóre: 19 | blog: pawlixblg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Nevím, nevím. Papírové knihy jsou stejný fetiš jako elektronická udělátka. Záleží jen na osobní preferenci a mohovitosti jestli si budu na gauči/ve vlaku/kdekoliv číst z jednoho či druhého. Osobně mám radši hezkou knihovnu v obýváku, než několik GB dat kdesi v útrobách nějaké mašinky. A PDFko navíc nemůžete strčit autorovi a nechat si ho podepsat...
    Overground against monoculture.
    stativ avatar 20.3.2010 11:49 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    A PDFko navíc nemůžete strčit autorovi a nechat si ho podepsat...
    Už vidím autogramiádu budoucnosti, kde se budou podepisovat PDFka :-)
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    20.3.2010 15:17 vlastik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Samozrejme ale digitalnim podpisem :)
    stativ avatar 20.3.2010 16:42 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Jak jinak.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    stativ avatar 20.3.2010 16:42 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Nojo, vlastně by se dala podepsat čtečka. Ale to není ono.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    20.3.2010 11:57 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    v tej ankete si sa asi sekol: iPod -> iPad inak odpoved je samozrejme linuxove PDA/tablet :-)
    Dent avatar 20.3.2010 12:10 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Máte pravdu, bohužel nevidím možnost, jak to upravit. Kde se v menu skrývá?

    Linuxové PDA/Tablety vyjdou cenově lépe? Myslím nějak výrazně, protože pokud iPad stojí 9 tisíc a linuxový tablet 7, ve výsledku to není žádný rozdíl - obojí je moc drahé na to, abych to s sebou všude tahal.
    Jendа avatar 20.3.2010 12:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Vytvořená anketa upravit nejde, je to obrana proti tomu, aby někdo nepřepsal otázku „Chcete FreeRunner zdarma?“ na „Budete volit Paroubka?“ :-).
    Fluttershy, yay! avatar 21.3.2010 12:00 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Linuxové (Android) tablety vyjdou na ~$500 (ale budou lepší), netbooky stojí běžně na Západě i kolem $300(!) -- to je problém akorát našeho Absurdistánu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.3.2010 12:28 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Take SmartQ V7 stoji cca. 250$. Bezi na tom Ubuntu. Ja cakam momentalne na jeho mensieho brata SmartQ5 - ten ma vysiel 120€. Ma iba 4.3 palcovy display, ale to mi uplne staci.
    22.3.2010 02:48 iji | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Nevypadaji spatne. Snad leda absence GPS chipu mne mrzi.
    poky74 avatar 24.3.2010 14:40 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný

    Napíšeš prosím potom nějakou recenzi? Chystám se na něj.

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    20.3.2010 12:06 bobr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Hledám nejlevnější mobil s Linuxem, poradíte? Uvažuji o nějakém starším palmu...
    Fluttershy, yay! avatar 21.3.2010 12:01 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Starší palm není linuxový. ~_^ Doporučuji se mrknout po linuxových motorolách (A1200, E6,...).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    poky74 avatar 20.3.2010 12:32 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný

    Já teda sázím na smartq 5, stojí to nějakých 160$ a zvládně toho mnohem více než nějaký ipad...

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Dent avatar 20.3.2010 12:36 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Na můj vkus moc miniaturní, ale cena je vcelku příjemná.
    poky74 avatar 20.3.2010 12:39 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný

    V tom případě smartq 7 za 250$

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    20.3.2010 14:03 bobr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Ehm a umí to volat? Asi si koupím http://www.cellular-blowout.com/patr680smun.html, sice trochu starsi, ale volat to umí, a linux tam funguje také...
    Fluttershy, yay! avatar 21.3.2010 12:01 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Výdrž na baterie...?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    poky74 avatar 23.3.2010 15:33 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný

    10 hodin

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Fluttershy, yay! avatar 23.3.2010 15:37 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Špatné. Na telefon.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    poky74 avatar 24.3.2010 11:11 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný

    Není to telefon

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Fluttershy, yay! avatar 24.3.2010 11:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Sry, myslel jsem na to treo výše. Jinak je to dobré.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.3.2010 12:37 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Cena iPadu je mensi nez vetsiny notebooku (a dost lidi s sebou bezne notebook nosi) a srovnatelna s PDAcky (ci Smartphony), takze celkem nechapu, proc se ji divit.
    Dent avatar 20.3.2010 12:53 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Protože s tou cenou se (pro mne, nejsem milionář) nehodí do aktivního stylu života (nabyl jsem dojmu, že tam je určený - pro tahání všude s sebou a konzumaci obsahu, kde to jen jde). Pokud si rozsednu tablet v tašce za 2000, řeknu si jakej jsem blbec a časem pořídím nový. Pokud rozsednu tablet za 9 tisíc, tak se půjdu rovnou zastřelit. S touhle cenou se opravdu hodí leda domů, kde se tomu nemůže nic stát - ale doma to zase raději vyměním za pořádné LCD.
    Fluttershy, yay! avatar 21.3.2010 12:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Vzhledem k rozměrům by se slušelo porovnávat s netbooky.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.3.2010 12:47 Senior Database Programmer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    U obidvoch anket chyba moznost zvolit vacsiu cenu ako aktualnu! Ved adekvatna cena moze byt aj vacsia ako aktualna.
    Dent avatar 20.3.2010 12:54 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    To mne nenapadlo :))
    kotyz avatar 20.3.2010 22:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    tak to si asi jedinej kteryho to napadlo. me se treba zda i polovicni cena za takovy zarizeni porad nemravne vysoka ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    20.3.2010 12:50 Tremex | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný

    Zapomínáš na jednu důležitou věc. Český e-book nekoupíš. Nakladatelé je prostě nevydávají. Když knizku nenajdes na serveru typu palmknihy.cz, tak se automaticky stáváš pirátem a knížky začneš krást, protože prostě pro elektronické čtení nemáš jinou možnost. Osobně preferuji právě elektronické čtení před knížkama papírovýma. Mám pro to jeden hlavní důvod, a to ten, že papírové knížky nemám už kam dávat. Podotýkám, že pořádná domácí dřevěná knihovna stojí stejně jako čtečka.

    Než tu někdo vytáhnete různé argumenty proti čtečkám, dovolím si upozornit na pár věcí.

    • Ne, ebooky se dají číst jak na PDA, tak na E-ink čtečkách a zvláště čtení na E-ink čtečkách neunavuje oči, protože je to jako čtení z papíru. (Mně neunavuje oči ani čtení z LCD na PDA)
    • Vůně papíru - pokud chcete u čtení fetovat vůni papíru upozorňuji na dvě věci. Staré knihy mohou obsahovat různé exotické plísně. U ebooku můžete čichat knižní vůni taky - viz. smell of books.
    • Podle mě je to pouze psychologická záležitost, která odezní s novou generací, která bude více číst právě na čtečkách.
    • Pokud si čtu beletrii nestává se mi že bych si chtěl do knížky dělat poznámky (Vám snad ano?)

    Dle mého názoru k většímu rozšíření čteček nedojde, dokud do nich nepůjde jednoduše a rychle stáhnout obsah (Zde bych nabídnul principy iTunes nebo Steam) Takhle si já představuji budoucnost elektronického čtení.

    Otázka na konec za 100 bodů. Jaký vidíte rozdíl mezi tím že si knihu půjčím ve veřejné knihovně a tím, že si přečtu ebook? Členství k nihovně si platím... a platím taky hromadu jiných poplatků autorských poplatků různým vyděračům co si říkají autorské svazy a přitom zastupují jen pár vybraných autorů a peníze přerozdělují po svém.

    A teď můžete začít kamenovat...

    20.3.2010 13:55 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Dle mého názoru k většímu rozšíření čteček nedojde, dokud do nich nepůjde jednoduše a rychle stáhnout obsah
    Tohle zrovna u Kindlu funguje bezvadně. Neustálé bezplatné připojení k jejich obchodu znamená, že si můžeš cokoliv z jejich nabídky koupit fakt kdykoliv a kdekoliv.
    20.3.2010 14:57 Tremex | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Ano u kindlu to funguje bezvadne v zahranici. Anglicke knihy nejsou problem, to mas pravdu. Ja pisu o ceskych eboocich.
    20.3.2010 14:26 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Čeští nakladatelé vydávali legální ebooky a někteří (Libri.cz) stále vydávají. Kdysi byla na ebooky dokonce sekce i na Vltavě. Ale vzhledem k mizivému zájmu je to trh dosti omezený a poněkud uzavřený v kruhu.
    20.3.2010 14:53 Tremex | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Mizivy zajem samozrejme souvisi s nabidkou. S tim, ze jsme v bludnem kruhu souhlasim. :)
    Jakub Lucký avatar 20.3.2010 14:34 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Já mám teda tisíc a jedno legální PDF, které mám k přečtení (FDL nebo CC licence)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    20.3.2010 14:55 Tremex | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Znamena to, ze linuxaci se i ve cteni oreintuji na CC a FDL knihy a jine knizky nectou? :) Stejne mi nevymluvite, ze nabidka ebooku na ceskem trhu je nulova.
    Jakub Lucký avatar 20.3.2010 15:09 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    No, to vám nevymlouvám ani náhodou... Nicméně velké množství volně dostupné technické dokumentace v PDF je jedním z velkých využití takovýchto čteček, aspoň pro mě, a myslím že i pro spoustu dalších IT
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    20.3.2010 15:47 Tremex | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Ne ze by se ctecky ke cteni dokumetace uplne nehodily, ale pdf co tvori vyrobci nejsou zrovna idealni pro cteni ve ctecce, takze vetsinou clovek stejne musi pdf upravit aby ho mohl rozumne cist. Jinak souhlasim.
    Jakub Lucký avatar 20.3.2010 22:56 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Jo, to o té úpravě nevím, moje čtečka do metra je tablet X41t

    ale já se díky tomuto způsobu už naučil hafo věcí, aktuálně zkoumám postfix, ke kterému bych se jinak jen těžko dostal
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    jahor avatar 20.3.2010 15:48 jahor | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Ono to neni jen o knihach, je tu i v cr vice moznosti zakoupeni casopisu v pdf v cizine take. Ja mam napr mnoho zajimavych clanku z netu v offline podobe "az bude cas". Podobne ctecky by na to byly idealni kandidat, ale ta cena je mimo.

    A chran nas nekdo pred zarizenimi totalne uzavrenymi a zavislymy na nastrojich jako itunes. Ja bych treba po appleovskych zarizenich sahl ale musely by zvladat fungovat otevrene.
    Jendа avatar 20.3.2010 19:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Ja mam napr mnoho zajimavych clanku z netu v offline podobe "az bude cas".
    U mě stejné. Čtu je v mobilu pomocí TequilaCat BookReader.
    jahor avatar 21.3.2010 20:20 jahor | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    to ja si zatim vystacim s prohlizecem ... a to na uzavrenych platformach muze byt take problem pouzit. v konqueroru ulozim jako war (web archiv) idealne print variantu. to pak lze cit bud zase v konqueroru a nebo rozbalit (je to v podstate tar.gz se strankou a vsema prilohama). ochoceno skriptikem takze pres mass storage nebo flashku to muze byt na zarizeni behem mziku. velmi pouzitelne ve spojeni s nokii n810.
    Fluttershy, yay! avatar 21.3.2010 22:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Na Maemu perfektně funguje FbReader.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Pravák Bob avatar 20.3.2010 12:51 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Když si dosadím místo toho zápisku místo e-readeru za 9 kkč zrcadlovku za 60 kkč, tak bych fakt vyfotil kulový :-)
    knowledge brings fear
    Dent avatar 20.3.2010 13:00 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    To je zase rozdíl mezi spotřebním zbožím (což imho tyhle čtečky a tablety jsou) a profesionálním nástrojem. Nebo jestli vám zrcadlovka za 60 tisíc přijde jako spotřební zboží, závidím vám váš plat :)
    Fluttershy, yay! avatar 21.3.2010 12:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Profesionální nástroj? Obávám se, že takový by ještě stál _mnohem_ víc. Pouze kvalitní věc, ale obávám se, že to nejde srovnávat se čtečkou, protože na ní člověk netvoři.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.3.2010 19:21 Kilmous
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Opravdu tady nekteri nechapou, ze i pet tisic je pro nekoho hodne na to, aby si je mohl dovolit vyhodit z okna (tj. danou vec nechtene rozbit, ztratit nebo o ni jinak prijit)? Mne je naopak autorova uprimnost sympaticka, vetsinou spis lidi vyuzivaji web k tomu, aby ze sebe delali neco, co nejsou, nebo machrovali.

    Docela by me zajimalo, zda nekdy vzniknou take knihovny (ve smyslu pujcovny) elektronickych knih. Ja se po precteni ke knizce po precteni vracim jen velmi zridkakdy a nema teda pro me smysl si knizku kupovat.
    Fluttershy, yay! avatar 21.3.2010 12:07 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    ...tj. danou vec nechtene rozbit, ztratit nebo o ni jinak prijit...

    Což se může zrcadlovce stát mnohem snáze, vzhledem k tomu, kde a co někteří lidé fotí.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.3.2010 12:52 Ondřej Profant | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Souhlas, narvou do přístrojů funkce o které někteří lidé nestojí (jako kdyby byl dneska takový problém udělat více verzí) a vnutí to lidem vše... (hodně mě to štve u mobilů a notebooku, kde zcela neuspokojují mé nároky) no a když se to zničí? Tak si přece pujčíš, koupíš a koloběh jede dál... *cynický výraz*

    Jinak mě se třeba hodně líbí, že bych o zkouškovém mohl mít všechny skripta u sebe - absolutní luxus. Dále si tam třeba mohu přetáhnout věc (referát) na kterém pracuji a nemusím čumět do PC (mám hodně mizerný monitor a fakt to cítím)...

    20.3.2010 13:17 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    Já bych to tak nehrotil. Notebook mě stal několikrát víc, než je zde uvedená cena iPadu a Kindle DX, ale stejně ho sebou beru ven (minimálně dvakrát týdně). Kdybych se o ten notebook tak bál, tak je mi k ničemu.

    Druhou věcí je skutečná odolnost těch zařízení. Do baťohu bych žádný z uvedených nehodil, ale když ho tam slušně - tedy bez přílišné opatrnosti - vložím a nebudu iPad používat při jízdě na raftu, nebo k zatloukání skob na skále, tak určitě nějakou rozumnou dobu bude sloužit.

    Cena je ale opravdu velká. U Kindle bych si představoval tak poloviční a u iPadu minimálně tu z blogu, tedy odpovídající přepočtu z USD podle normálního kurzu.
    20.3.2010 18:20 vlastik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    V porovnáním s tím, kolik stojí mobilní telefon, který s sebou tahám prakticky vždy a všude a Amazon Kindle je cca dvojnásobný. Kindle je sanozřejmě 2x levnější...
    otasomil avatar 20.3.2010 18:58 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný

    Kazdopadne je to velmi drahe zarizeni. Lepsi bude netbook s malou spotrebou, a displejem jez ma ona ctecka pac je fakt dobry. To i za stejnou cenu.

    K tomu se doma da pripojit monitor, klavesnice a sit cimz vznikne domaci PC a onen vyrobek ma tim padem podstatne vyssi uzitnou hodnotu

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.3.2010 22:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kindle, iPad a zatím nikdo jiný
    kindlem ani ajpodem si stůl nepodložíš, šejxpýrem jo... ;-)
    22.3.2010 10:12 Tomáš Bleša
    Rozbalit Rozbalit vše Celý článek je postavený na hlavu
    Idea článku, že lze srovnávat papírovou knihu a zařízení jako iPad je úplně mimo. Srovnáváte hrušky s jabkama. Vemte si do MHD papírovou wikipedii, papírový přetisk e-mailů za poslední den nebo PDF dokumentaci, která nikdy na papíru nebyla. Je to stejné, jako kdybych propagoval jízdu na kole, protože unesu, když mi je někdo ukrade, zatímco krádež auta už by bolela daleko víc.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.