abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    včera 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    včera 03:55 | Komunita

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsáné do programovacího jazyka Rust, nahradí v Ubuntu 25.10 klasické sudo. V plánu je také přechod od klasických coreutils k uutils coreutils napsaných v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.5. 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    6.5. 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    6.5. 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 550 hlasů
     Komentářů: 26, poslední dnes 09:58
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    2.8.2009 00:57 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook

    Ano, ano. Tato nová funkce spolu s dalšímy revolučními inovacemi (jako MMS, kopírovat/vložit a částečně předstíraný multi tasking (push)...) ukazuje, že firma Apple je opět na čele vývoje a brzy lze očekávat celou houfec dalších, kteří své iPhone napodobeniny také obdaří těmito vlastnostmi. Vskutku revoluční zařízení... ostatně revoluca často přepisují dějiny a mění paměti lidí. ;)

    Jsme zvědav, co přinese 4. generace. Že by Modrý Zub použitelný i na něco jiného než audio? Už se nemohu dočkat.

     

    Jan Zahornadsky avatar 2.8.2009 13:22 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Plný souhlas, já používám jenom MMS, protože je považuji za spolehlivější, levnější a hlavně technologicky nadřazenou volbu nad e-maily.

    Akorát je mi však smutno, když někdo řekne, že iPhone OS nemá multitasking... To je asi taková pravda, že ho nemá Linux. Má vůbec?
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    Vykook avatar 3.8.2009 16:07 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook

     S tou vtipnou kasi bych to neprehanel! Kolikpak vas stoji jedna MMS? Kolik se vam do ni vejde fotek a textu? S druhou casti souhlasim, na jailbreaknutym telefonu neni problem multitaskovat a to  ani s aplikacema treti strany.

    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Jan Zahornadsky avatar 3.8.2009 21:11 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    :-D S tou vtipnou kaší jsi to trefil.

    On iPhone multitaskuje i bez jailbreaku. To, že se aplikace uspí (a brzy nějak odswapují nebo i vypnou, asi záleží na jádře a nějakém tom flagu*) je z čístě praktického hlediska úspory baterie a jednoduchosti. Pokud nějaká aplikace neumí obnovit svůj stav poté, co byla vypnuta/odswapována/minimálizována, tak je podle mě napsaná špatně. Výsledkem je automatická zpráva paměti a běžících procesů, kdy nemusím jako ve Windows mobile každou chvíli koukat, co mi to vlastně věží a vypínat co nechci.

    Taky mi to přijde jako skvělý nápad. Kdo chce, aby se minimalizovaný nečinný firefox zabírající 300MB RAM sám vypnul když tu paměť potřebuje jiný proces a zpět načetl včetně všech záložek a stavu když ho obnovím? Nebo ostatně aby to uměla jakákoli jiná aplikace? Já jsem pro všemi deseti.

    * pozoroval jsem, že některé "asi prioritní" aplikace jako třeba Konqueror mají menší tendenci se vypínat nebo vypínají jen pokud dochází paměť; zato třeba hru na pozadí jsem nezažil.
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    Fluttershy, yay! avatar 3.8.2009 22:24 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    To, že se aplikace uspí (a brzy nějak odswapují nebo i vypnou, asi záleží na jádře a nějakém tom flagu*) je z čístě praktického hlediska úspory baterie a jednoduchosti.

    Co to bylo níže s tou GPS? To by mi hodně vadilo!

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Jan Zahornadsky avatar 3.8.2009 22:52 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Už jsem si to přečetl. Asi by mi to vadilo, pokud bych něco takového používal :-) Souhlas ohledně povolení lepšího přístupu přes API Applu na nastavení, jak a kdy se program nechá zabít jádrem. Zase na druhou stranu, aby to nedopadlo, že si každý druhý program hned po spuštění nastaví tyto hodnoty na maximum, vždyť je přeci strašně důležitý...

    Ohledně pushe, to je těžší. Jaké navrhneš řešení? Pokud budeš udržovat aktivní spojení, uživatelé ti omlátí o hlavu, že to na baterku v jejich oblíbeném programu vydrží strašně málo, pokud push, tak mi to o hlavu omlátí nějací linuxáci tady a část lidí, co do toho moc koukaj (v IM mi push nevadí, i když si myslím, že do toho koukám docela nadprůměrně). Ta druhá skupina je mnohem menší :-)

    Taky bych radši viděl trošku větší možnosti v tom jejich OS, ale kua, je to snad jejich OS a jejich byznys, tak si s tím dělají, co uznají za vhodné. Dost lidí jim to snědlo i s navijákem, takže to asi až tak blbě nedělají, nevidím důvod jim ten úspěch nepřát.

    A na závěr, v Mac storu jsem se ptal ohledně jailbreaku a prý je to legální ("but unsupported" - navíc jen po SW stránce, ne HW). To mi jako řešení pro vrtavého člověka stačí, dokonce mi poskytují záruku, že když si spálím procesor během hraní si v příkazové řádce přes ssh, tak mi to přesto vymění (radši ale nepokouším, ti čeští Apple podavači stojí za ...).
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    Fluttershy, yay! avatar 3.8.2009 23:19 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Každému dle libosti. Já raději kontrolu a tedy to Maemo --- je to vlastně Debian, jde to upravit do podoby regulérního Debianu a koneckonců je tu ještě Mer... (Ačkoliv jde hardwarově (v mém případě) o kapesní počítač, nikoliv telefon --- telefon mám hloupý a nejdál půjdu k Symbianu.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    mirec avatar 4.8.2009 08:43 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    No moja Nokia (niekoľkoročná stará bez multitaskingu) umožňuje drobnosti ako telefonovanie, kým je nejaká aplikácia spustená. Dokonca ju to ani nepreruší (a môžem byť naďalej online na jabberi). A že by to malo veľkú spotrebu ak to beží stále??? So starou baterkou to prežije tak týždeň na 1 nabitie permanentne online. Aplikácia, ktoré by nevyžadovala internet a občas by urobila nejakú akciu by asi ťažko mohla ovplyvniť výdrž o viac ako niekoľko minút.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    carnero avatar 2.8.2009 00:58 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook

    Ty jsi zvrácený. Máš druhé Vánoce z toho, že někdo napsal návod jak rozběhat iPhone jako modem pro Mac. Co mám dělat já, když komunita kolem HTC a Arch Linuxu mi tyto věci poskytla již dávno a hlavně tak, že nepotřebuji návod? Prostě to zapnu a surfuji přes mobil - žádné čekání, žádné hledání, žádné návody, žádné nastavování.

    Acci avatar 2.8.2009 01:03 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook

    Jak časté. Nevím vůbec, jak to funguje, ale budu na to nadávat. V iPhonu stačí zapnout sdílení internetu, spojit s počítačem pomocí kabelu nebo spárovat přes Bluettoth a hotov - jsem připojen. Tedy asi dost podobně jako na vašem vychvalovaném HTC.

    carnero avatar 2.8.2009 01:07 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook

    Mě je uplně jedno, jak to funguje a co chválím. Já jen vůbec nechápu, proč má autor takovou radost, z toho že na to našel návod když existují jednodušší postupy. A je uplně jedno s čím - psal jsem jen to, s čím mám zkušenost aby bylo jasno, že s iPhone zkušenost nemám.

    2.8.2009 01:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook

    Mě ten postup přišel dost jednoduchý. :-)

    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    2.8.2009 01:22 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Zřejmě už hodně uživatelů, pro ty funkce, krvácelo z očí.
    2.8.2009 09:13 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Řekl bych, že autor má obecně radost z toho, že se mu podařilo něco rozběhat podle návodu, co si našel na netu - ať už je v tom Slackware, BSD nebo teď i ten iPhone. Nehledal bych v tom nějakou zvrácenost :-)
    There is no point in being so cool in a cold world.
    2.8.2009 01:21 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Každý má pravdu. Na Applu mě ser*e spousta věcí. Jsou to zatracení křiváci, kteří nejdříve donutí uživatele krvácet z očí a pak jim za velké slávy předhodí funkci jako psovi kost. A ta kost je často už ohlodaná, viz. martýrium s PUSH notifikacemi, které mají "nahradit" multitasking. Nevím, které ucho to vymyslelo, ale je to jako drbat se levou nohou za pravým uchem. Taky se chovají jako debilové, když neumožňují konkurenci firemním aplikacím (doufám, že si na ně brzo někdo posvítí) a našlo by se toho hodně.

    Ale jako majitel a uživatel iPhonu bych se s ním jen velmi nerad loučil (i když některé další funkce bych uvítal). To, co umí, umí s grácií. Pokud nemusím, tak k počítači nechodím a vše si přečtu, či vyřídím na iPhonu, protože to jde snadno. Na WM uděláte to samé, ale ta cesta, jakou se tam dostanete se velmi liší. Kamarád má HTC s WM a prohlížení webu využívá o dost méně, protože je to pro něj nepohodlné a raději si sedne k tomu počítači.

    Abych to uzavřel - přál bych si, aby inženýři, kteří vyvíjí iPhone, pracovali pro Google. :-)
    Daniel Kvasnička ml. avatar 3.8.2009 14:51 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    A ta kost je často už ohlodaná, viz. martýrium s PUSH notifikacemi, které mají "nahradit" multitasking. Nevím, které ucho to vymyslelo, ale je to jako drbat se levou nohou za pravým uchem.
    Uz asi milionkrat jsem slysel lidi na tohle nadavat, ale jeste porad mi nikdo nebyl schopny dat dokupy seznam aplikaci, ktere naprosto nutne potrebuji regulerni background processes a nestaci jim push notifikace a to tak, aby ten seznam byl dost dlouhy na to, aby stalo za to klasicky "multitasking" (sice dost blbe pouzity termin, ale kdyz uz to tak vsichni nazyvaji) naplno povolit a tim potencialne zabit vydrz baterky...

    Vetsina aplikaci na iphone umi usinat a probouzet se tak, ze vysledek je stejny jako jejich prepinani. A pro drtivou vetsinu z nich PUSH notifikace bohate staci.

    Tak co s tim furt vsichni maji?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    3.8.2009 15:21 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Například zapisovač GPS. Když jedu na kole (a díky následnému nerdovskému vyblbnutí z naměřenými daty mě to i baví a jezdím teď každý den) a používám MotionGPS, tak se občas stane, že přijde SMS, nebo někdo zavolá. V tu chvíli dojde k přerušení aplikace. Pokud byl telefon se spuštěným MotionGPS uspán a přijde SMS, tak po odemčení dojde k vypnutí a spuštění Messages aplikace, po jejím opuštění musím MotionGPS spustit manuálně.

    Nebo třeba Google Latitude (když odhlédneme od toho, jak Apple v této věci s googlem vyjeb*l), což je typická věc, u které by stálo za to, aby to běželo na pozadí.

    Dále IM. Netoužím po tom, aby nějaký cizí server předstíral, že je připojený k mému domácímu jabber serveru. Ono možná PUSH notifikace zní dost jednoduše, ale když se člověk podívá, jak to funguje, tak zjistí že je to naprosto absurdní. Typický příklad absurdnosti je u aplikace Notify Me, která je vyvíjena nějakým brněnským týmem. Aplikace na svém serveru ukládá poznámky s datem a časem, tyto poznámky jsou pak tlačeny, přes servery Applu, zpátky do telefonu! Připadá to divné jenom mně?

    Proč Apple nezpřístupní vývojářům crond?

    Já mám iPhone 3G od uvedení na na našem trhu. U ničeho jiného mi multitasking nechybí, kromě těchto věcí. Klidně by Apple mohl schvalovat, které aplikace mohou na pozadí běžet a které ne, ale bylo by fajn, kdyby to umožnil. A taky aby nechal na uživatelích, zda jsou ochotni akceptovat snížení výdrže baterií (což u PUSH nastane také, už tak mi telefon PUSHuje s Googlím Exchange serverem a na výdrži je to poznat).

    Další věc na notifikacích je využívání datové sítě. Přejedeš do zahraničí a buď začneš platit za 100 KiB bloky, místo 5 KiB bloků u místních přenosů, resp. místo nějaké tarifu (situace u T-Mobile), nebo jsi bez notifikací. Prostě skvělé. U T-Mobile je navíc nutné pořídit nejdražší internetový tarif, protože notifikace běží mimo porty 80 a 443. To sice není problém Applu, ale pro mě tak jsou notifikace nepoužitelné.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 3.8.2009 15:52 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Když jedu na kole (a díky následnému nerdovskému vyblbnutí z naměřenými daty mě to i baví a jezdím teď každý den) a používám MotionGPS, tak se občas stane, že přijde SMS, nebo někdo zavolá. V tu chvíli dojde k přerušení aplikace.
    Kdyz prijde SMS, urcite nedojde k preruseni. U volani nevim, tam se asi uspi. Ale zase: kolik je takovych lidi, kteri maji tebou popisovany problem? Vrati se Applu investice? Apple proste nedela zarizeni pro vsechny a je to tak dobre. Ti, pro ktere ho dela, pak totiz dostavaji o to vetsi hodnotu v podobe presne cileneho a minimalistickeho zarizeni, ktere nedela milion veci, ktere je nezajimaji.
    Typický příklad absurdnosti je u aplikace Notify Me, která je vyvíjena nějakým brněnským týmem. Aplikace na svém serveru ukládá poznámky s datem a časem, tyto poznámky jsou pak tlačeny, přes servery Applu, zpátky do telefonu! Připadá to divné jenom mně?
    A co je na tom absurdni? Autor aplikace vubec nemusi resit serverovy mechanismus pro PUSH, resi ho Apple, on resi nahrani dat k Applu a klientskou cast, tedy nejspis jen nejaky event handler v Obj-C.
    Proč Apple nezpřístupní vývojářům crond?
    Protoze to je ten samy problem. Milion aplikaci, kazda co chvili stahujici nejaka data na pozadi... to leda tak ze by omezili delku intervalu na nekolik min. napriklad, jenze to uz je pak jak fetch. Push resi oboje. Neni nebezpecim pro baterku (i kdyz bylo par prikladu, kdy lidi hlasili, ze jim to baterku zere az moc -- ja jsem to u Google Kalendare nepozoroval) a zaroven odvede pozadovanou praci. Nejde o to, ze by kazda aplikace na pozadi nutne zabila baterku, ale to nebezpeci je velke. Navic jestli jsem si vsiml neceho u majitelu napr. WM zarizeni, tak to byla naprosta laxnost v otazce ukoncovani aplikaci... lidi si proste neumi na telefonu hlidat spustene aplikace. Neni to pocitac a je prirozene, ze u telefonu nad takovymi vecmi nechteji premyslet. Apple tenhle problem odstinuje.

    To s tim placenim v zahranici je pech, ale to precejen neni moc vec Applu a tak se podle toho chovaji, no...

    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    3.8.2009 16:34 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    K přerušení dojde, pokud přijde SMS a ještě před zhasnutím displeje přístroj odemknu, abych si ji přečetl. Pokud ho nechám zhasnout, tak k přerušení nedojde. Telefon mám na představci, takže za jízdy si SMS přečíst můžu a blbé pak je, když musím v počítači ručně přidávat body do trasy, protože GPS byla nefunkční.

    A je mi úplně jedno, kolik ostatních lidí má mnou popisovaný problém. Mám ho já. To je pro mě, jako uživatele, jediné relevantní. Pro Apple by mělo být relevantní, že budu při další koupi uvažovat i o jiných alternativách (a nejen já). Problémy s IM a MotionGPS má hodně lidí. Stačí se projít přes jejich FAQ. :-)

    Další věc - Google Latitude. Google vytvořil aplikaci, která ve schvalovacím procesu trčela věky. Fóra googlu a spousta diskuzí byla naplněna jedním dotazem "Kdy bude pro iPhone". Apple nechal google podusit a pak jim řekl, ať si na to napíšou webovou aplikaci. Toto je věc, se kterou má problém hodně uživatelů, práci odvedl někdo jiný a stejně to Apple překazil. Bez práce, bez výdajů a stejně z toho nic není.

    Absurdní na PUSH notifikacích je právě to, že jde o věc, která by se snadno dala řešit v jednom "prostoročasovém bodě" společně s telefonem a nemuselo by se pořizovat další serverové mega-datacentrum, dražší datový tarif a byla by zaručena stejná funkčnost i v místech bez pokrytí a v zahraničí. Jsi z Opavy, takže určitě víš, že se stačí projet vlakem do okolí a často jsi bez signálu.
    Ti, pro ktere ho dela, pak totiz dostavaji o to vetsi hodnotu v podobe presne cileneho a minimalistickeho zarizeni, ktere nedela milion veci, ktere je nezajimaji.
    Už dnes Apple kontroluje a schvaluje aplikace. Pokud dojdou k názoru, že u té aplikace je multitasking opodstatněný, tak by ho povolit mohli. Hry a spousta hovadin multitasking nepotřebuje. Na druhou stranu - nepoužívám dvacet IM klientů, ale jeden. Já jsem uživatel, je to můj telefon (už není od Applu) a já si za něj nesu následky. Tak proč i ze mě dělají debila tvrzením, že bych měl spuštěných X aplikací a snižoval si tak výdrž baterie?
    Daniel Kvasnička ml. avatar 4.8.2009 11:18 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Problémy s IM a MotionGPS má hodně lidí. Stačí se projít přes jejich FAQ.
    Asi ne dost na to, aby je to zajimalo :-) Ver mi, ze kdybys delal produkt pro desitky milionu lidi, taky by sis musel vybirat, na co se soustredit...

    Pokud jde o Latitude nebo treba o GV, tak to je obecne problem -- Apple dusi konkurenci. Proto doufam, ze konkurencni OS a zarizeni se sebou rychle neco udelaji a zacnou zlapat Applu na paty, protoze pak je budou lidi kupovat a Apple bude muset delat neco, aby je dostal zpet... Me se to jeste moc nedotyka, ale prinavam, ze je to jen otazka casu, nez Apple udusi neco, co ja opravdu budu chtit pouzivat.

    Pokud jde o notifikace, tak to nevim, ze by zraly vic dat nez reseni stejneho problemu pres nejaky periodicky fetch. Mas k tomu nejaky link?
    byla by zaručena stejná funkčnost i v místech bez pokrytí
    Nechapu. Nemas signal, nemas nic, ani fetch, ani push. Servery Applu snad ty zpravy drzi, kdyz jsi mimo, a kdyz jsi dostupny, poslou ti je, ne?
    Už dnes Apple kontroluje a schvaluje aplikace. Pokud dojdou k názoru, že u té aplikace je multitasking opodstatněný, tak by ho povolit mohli.
    Jo, selektivne by to jit mohlo, to je fakt.
    Tak proč i ze mě dělají debila tvrzením, že bych měl spuštěných X aplikací a snižoval si tak výdrž baterie?
    Problem je, ze na jednoho ne-debila jako ty pripada 100 debilu, kteri si to hlidat neumeji a popravde -- nechteji a nelze se jim za to moc divit a nazyvat je debily... Telefon proste neni pocitac. Je to zarizeni, u ktereho je jednoduchost jednou z absolutnich top priorit. Stejne tak rychlost pouzivani. Ja jsem moc rad za to, ze absolutne nemusim resit co mi bezi a co ne. I kdyz bych si to umel ohlidat, stvalo by me, ze se necim takovym musim u telefonu zabyvat.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    4.8.2009 11:43 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Asi ne dost na to, aby je to zajimalo
    Teď, když se začínají prodávat plnohodnotné navigační aplikace, se o to snad budou muset zajímat. Není zrovna příjemné, když někdo zavolá do auta a během hovoru není dostupná navigace. Doba k opětovnému zavedení aplikace a chycení signálu taky není zanedbatelná.

    S těmi PUSH jsem to myslel tak, jak už jsem psal před tím. Mám u T-Mobilu Surf+ (tj. nějakých 118 Kč/měsíc) a ten má blokované porty. Zatím mám smlouvu a víc za internet v mobilu rozhodně dávat nechci. Kdybych chtěl používat push tak, aby mě to nezruinovalo, tak bych si musel pořídit Internet+ za 832 Kč/měsíčně. To bych ty prachy raději spálil, než je cpát T-Mobilu za tak otřesnou službu jako je jejich "mobilní internet". :-)

    Jinak push asi nežerou moc dat, ale s 5 KiB účtovacími bloky v rámci aktivního spojení se to může velmi prodražit.

    Když jsem si iPhone pořizoval, tak jsem věděl, že bez nějakého datového tarifu to nepůjde, ale bláhově jsem si myslel, že T-Mobile přijde s nějakou rozumnou nabídkou. Nepřišel. Takže po ukončení smlouvy jdu nejspíš k O2.
    Nechapu. Nemas signal, nemas nic,
    Narážím hlavně na tu NotifyMe a podobné aplikace. Na úkoly, narozeniny, etc. bych byl upozorňován i mimo pokrytí (nebo v zahraničí, kde mám zakázaný datový roaming). Servery ty zprávy drží, ale na jak dlouho? Beejive IM má (měl, nevím, koupil jsem ho za těžké prachy, ale nefunguje s openfire serverem) dost problémy a i ostatní IM klienti mají s push větší, či menší problémy. Konkrétně u IM se mi už stalo, že push zprávy došly ve špatném pořadí, nebo nedošly vůbec.

    Jinak proti push nic nemám. Kontakty a kalendář přes push protokol fungují dobře, ty ale nejdou přes servery apple.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 4.8.2009 14:49 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    No ja mam u Vodafonu Internet v mobilu a lepsi tarif "tak akorat" jsem na ceskem trhu nenasel... Cena tak akorat, 100MB bohate staci, kdyz nepouzivam mapy kazdy den nebo netaham multimedia. Problemu s pushem jsem si nevsiml.

    Beejive me nejak nezaujal -- hlavne cenou, ale treba i preplacanym UI. Pouzivam Nimbuzz a jsem spokojen. Sice je treba vytvorit jedno "agregacni" konto u Nimbuzzu a tam zadat ostatni ucty, ale zas je pak fajn, ze kdyz jsem mel treba firemni pocitac s Windows, stahnul jsem si Nimbuzz pro Win a nemusel znovu zadavat hesla ke vsem svym uctum...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    4.8.2009 17:31 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Já mám 50 MiB a po 14 dnech celkem běžného pužívání je to fuč. :-(

    Nimbuzz jsem zkoušel, ale jednak se mi zdá že se strašně dlouho přihlašuje a pak umožňuje jen jeden účet ke každému typu služby a já potřebuju 2 jabber účty.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 5.8.2009 14:16 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Na cem ta data protocis? Na mapach?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    5.8.2009 15:57 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    V Safari při prohlížení webu, na mapách (vestavěné, MotionX GPS a AroundMe používám dost často), počasí a v několika dalších aplikacích (TV program, různé programy spojené s Wikipedií a naučnými slovníky). Ale prohlížení "plnotučných" webových stránek stačí na to, abych byl po dvou (když šetřím, tak třech, ale zatím jsem vždy narazil na dno) týdnech na suchu. :-(

    Teď to není takový problém, protože jsem většinu času v dosahu wifi, ale když jezdím přes rok do Brna, nebo jedu někam do neznáma, tak data využívám dost intenzivně. 50 MiB není žádná sláva.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 5.8.2009 21:12 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    MotionX GPS jsem zkousel, ale nakonec jsem skoncil u Trails, ktere ale take maji sve mouchy... MotionX ma ale neskutecne odporne UI :/ AroundMe je fajn, to jo. Na pocasi doporucuju yr.no (a na pocitaci stejnojmennou stranku, Norove jsou machri). Plnotucnym strankam se snazim vyhybat, no... ale nekdy to nejde.

    Ted ale koukam, ze za aktualni zuctovaci obdobi, ktere zacina 16. den v mesici, mam uz taky 50 MB.... takze ono to tece, no.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    5.8.2009 21:39 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Trails jsem neznal, ale podle screenshotů vypadá docela dobře. Nedávno jsem u vývojářů MotionX žebral o výškový a rychlostní profil v aplikaci a správu tras přes webové rozhraní přímo v telefonu. Tak jsem zvědavý. A rozhraní teď vypadá dobře - někdy kolem verze 4 (?) ho změnili. :-)

    Jinak moje období začíná 13. a mám právě 54.65 MiB.
    Václav 2.8.2009 08:23 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    O tom že je to jednoduché se nikdo přít nebude. Proč to ale proboha umožnili až ve verzi 3.0 jako horkou novinku?
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    2.8.2009 08:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook

    To mám fakt blbý, že to umožnili až v týhle verzi. Ještě, že mi ten Apple nepatří. To bych si to teprvé slíznul. :-) Já vůl byl celý nadšený, že už nemusím mít cdma. No holt jeden se nezavděčí. :-)

    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.8.2009 08:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    IPhone je ta nejhorší mrdka, viděl jsem jak to chlapíkovy vypadlo z klína na zem, při vystupování z auta, rosvítilo se to nabílo, začlo to pískat jak kráva a nešlo to ani vypnout, baterka vyndat nejde, chudák s tim musel ještě asi dvakrát seknout o zem aby to přestalo ječet... Nebrat! Kolega to má jako služebák a furt na to nadává, neumí to ani blbý MMS...
    2.8.2009 08:48 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    mms to umí. Minulej tejden jsem poprvé v životě vyzkoušel.

    Jinak je to tak 50 na 50. Napul paráda, zbytek marast. Asi tak jako všechny technologický výrobky.
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    Acci avatar 2.8.2009 09:19 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook

    iPhone mi spad z metru na beton - dvakrát a kromě pár škrábanců na krycím skle displaye se mu nic nestalo. A to ještě nevím, co všechno jsem s ním dělal, když jsem byl „společensky mimo“. Osobně jej považuji za celkem odolné zařízení.

    A k těm MMS: byla to jedna z nejkritizovanějších vlastností, stejně jako copy-paste. iPhone to už umí asi měsíc a ani jednou jsem žádnou z těchto funkcí nepoužil.

    Václav 2.8.2009 09:32 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Jojo, přesně díky tomu si můj kolega ve svém e-shopu nejvíc pochvaluje majitele iPhone, kteří mu tvoří stabilní příjem za displaye. Jeden si dokonce za měsíc koupil dva :D

    Jinak se teď koukám do novinek firmwaru 3.0 a žasnu. Landscape Keyboard? Wow! Internet Tethering? Masakr! Stereo BLUETOOTH? Novinka tisíciletí! Automatic Wi-Fi Login? Kdo z vás to má, pánové?
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.8.2009 09:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Máš ho (nemyslim iphone) v ruce, co? :-D :-D :-D
    Václav 2.8.2009 10:20 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Už ne, teď utírám spodek desky stolu ;-)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.8.2009 10:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Skoro hoďka, tomu říkám výdrž :-D

    PS: já to neutírám, nechávám to zashnout, takže mi vysej ze stolu móóóóóc fajnový krápníky :-D
    Václav 2.8.2009 10:32 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Zas tak slavné to není, jenom se mi nechtělo odbíhat od kafe. Krápníky jsem taky zkoušel, ale nelíbilo se to spolubydlícím.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.8.2009 10:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Acci avatar 2.8.2009 11:58 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook

    Zajímávé, že ani jednu z těchto novinek firmwaru 3.0 jsem ani jednou nepoužil, snad až na Landscape Keyboard, což jiné telefony ani nemají.

    =^..^= AmigaPower® avatar 2.8.2009 12:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    ...a to je vlastně co?
    Acci avatar 2.8.2009 12:19 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Příloha:

    To je to, že při přetočení telefonu se ti přetočí také klávesnice, takže máš větší tlačítka a líp se do nich trefuje. Viz obrázek.

    =^..^= AmigaPower® avatar 2.8.2009 12:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    jj, jasně díkes. Já bych tam stejně musel mít někde ps2 konektor, pro ty moje drápy... :-D
    Václav 2.8.2009 12:09 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    To že jsi to nepoužil neznamená že se to nehodí spoustě jiných uživatelů. Promiň, ale kupovat si v tomto tisíciletí telefon za víc jak 10k a zjistit že se přes něj nepřipojím na internet, můj stereo headset mi nebude hrát správně a nedokáže si uložit nastavení wifi sítí, to je celkem mazec :)

    Bohužel svět MDA je svět kompromisů. Výchozí rozhraní WM je jak z pravěku a musí se doladit nadstavbama, Android je ještě nedodělek a iPhone closed box ve kterém nefunguje spousta věcí které by člověk od tak drahého zařízení čekal. Ovládáním ovšem vede. (i když po tom co jsem viděl několik videí Palm Pre si ani tím nejsem tak jistý)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    AsciiWolf avatar 2.8.2009 12:19 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook

    Windows Mobile je celý, jak z pravěku.

    A to říkám, jako uživatel WM smartphonu... :-(

    Václav 2.8.2009 13:16 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Zkus SPB Mobile shell, zatím nejlepší UI pro WM co jsem používal. Na stránkách výrobce je testovací verze a vyplatí se zaplatit si za to :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    2.8.2009 12:22 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Uložení wi-fi sítí uměl vždy (tedy alespoň model 3G). Nová vlastnost OS 3.0 je možnost ukládání hesel, uživatelských jmen a automatické vyplnění formulářů, podle předem vybraného kontaktu z adresáře.

    Před OS 3.0 sice tethering neuměl, ale nyní ho umí a z vlastní zkušenosti můžu říct, že je to mnohem rychlejší a jednodušší, než u mojich starých telefonů.
    2.8.2009 14:12 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Před OS 3.0 šel tethering zprovoznit aplikací z AppStore, ale operátorům se to asi moc nelíbilo a tak aplikace zase rychle zmizela. Občas totiž nezáleží jenom na rozhodnutích Apple...
    2.8.2009 14:43 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    A je to tak i nyní. Každý operátor se může rozhodnou, zda tethering na iPhonu ve své síti povolí, nebo ne. Byl jsem docela překvapený, že ti naši vydřiduští operátoři tethering povolili.

    Jinak moc nevidím rozdíl mezi AT&T (která má při rozhodování co s iPhonem u Applu obrovský vliv) a Applem. Obě dvě firmy jdou cestou zakazování a kontroly.
    Acci avatar 2.8.2009 12:22 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook

    A zase píšete o něčem, co neznáte. iPhone si samozřejmě i dříve pamatoval nastavení Wi-Fi sítí a sám se do nich připojoval, teď se to jen dočkalo vylepšení, pokud po připojení bylo potřeba vyplnit ještě nějaké údaje v prohlížeči přes HTTP (nevím přesně, jak to funguje, ale často se to vyskytuje u veřejných hostpotů). Od firmwaru 3.0 si pamatuje i tyto údaje.

    Václav 2.8.2009 13:18 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    No vida, tak to jsem špatně pochopil. Šikovná funkce. Zbytek bohužel platí :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 3.8.2009 14:59 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    iPhone closed box ve kterém nefunguje spousta věcí které by člověk od tak drahého zařízení čekal
    Jenze to je presne ono, "by clovek cekal". Proste vsichni si mysli, ze kdyz doted vsechny telefony o 0 az po 20.000 Kc umely MMS -- jakkoliv zbytecna, nesmyslna, stupidni a predpotopni technolgie to je -- tak ze iphone za 10 to musi umet taky. Nemusi. A s dalsimi vecmi je to podobne...

    Vzdycky kdyz nekdo vybali ty reci typu "spousta veci", tak z nej potom vypadne, ze to, kvuli cemu prska, je bud zalezitost minority (= nepatri do cilove skupiny) a nebo je to proste blbost :-)

    iPhone je plnohodnotny komunikator a herni platforma. Od A do Z. Jista cast linuxaku je proste ale nastvana, ze to neni oupnsoors a tak na to bude prskat i kdyby jim to umelo p**** utrit...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Václav 4.8.2009 23:04 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    No dobře, ale aspoň posílat soubory přes bluetooth s jinýma zařízeníma by to mohlo, ne? Vždyť si takhle kámoš připadal zbytečně jako vůl, když jsem jinému člověku u stolu poslal fotku do jeho prastaré nokie, ale na jeho ajfoun prostě nee.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Fluttershy, yay! avatar 3.8.2009 16:29 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Bohužel svět MDA je svět kompromisů. Výchozí rozhraní WM je jak z pravěku a musí se doladit nadstavbama, Android je ještě nedodělek a iPhone closed box ve kterém nefunguje spousta věcí které by člověk od tak drahého zařízení čekal. Ovládáním ovšem vede. (i když po tom co jsem viděl několik videí Palm Pre si ani tím nejsem tak jistý)

    Navzdory rozladění (viz Quo vadis Maemo?) posledním vývojem tvrdím, že Maemo je cestou nejlepší --- vůbec ne špatný hardware (a toho příslušenství!) a svobodný software k tomu.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    2.8.2009 22:43 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook

     

    Zajímávé, že ani jednu z těchto novinek firmwaru 3.0 jsem ani jednou nepoužil, snad až na Landscape Keyboard, což jiné telefony ani nemají.

    A to Vám nakukali u Applů příteli? Tak třeba ten můj již několik let. Ostatně stejně jako ty ostatní převratné novinky a pár dalších, na které si ještě počkáte. ;)

     

    Fluttershy, yay! avatar 3.8.2009 16:38 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    ...Landscape Keyboard, což jiné telefony ani nemají.

    Nokia N800 to měla v roce 2007, ale pravda, není to tak docela telefon (^_^), ale co se týče třeba prohlížení webu, strčí to iPhone do zbytku místa mezi palce a špičkou v botách o číslo menších, než je noha.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Daniel Kvasnička ml. avatar 3.8.2009 14:53 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Landscape keyboard umely nektere vestavene aplikace jiz predtim, ted to umi vsechny. Vubec jsem si nevsiml, ze by to byl predtim problem. Tethering byl zpozdovan kvuli AT&T, Apple s tim nema nic moc spolecneho. Stereo bluetooth je opet zalezitost tezke minority a automatic wi-fi login mel iPhone uz pred 3.0, nevim, kde ty blaboly ctes...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    tricqster avatar 2.8.2009 09:28 tricqster
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook

    ehm, "hodnotit" telefon, alebo akeholvek zariadenie podla toho, ako sa sprava, ked spadne na zem.. musite ich dost nenavidiet.

    Vykook avatar 3.8.2009 16:14 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook

     Myslim ze slovem "mrdka" vetsinu diskutujicich neohromis a nejspis ani neochromis. iPhone jde snadno restartovat stiskem obou tlacitek na dobu cca 5 sekund. MMS to nejakej cas taky umi.

    Priste si misto ohaneni se "mrdkama" o iPhonu precti.

     

    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.8.2009 12:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Jo a ještě sem chtěl dodat, že zatim každej telefon je na píču, protože nemá nejpodstatnější věc, votvírák a zapalovač. :-D
    Acci avatar 2.8.2009 13:17 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Příloha:

    Tak to prr, vsadil bych se, že by sis iPhonem pivo otevřel (rám je kovový) a i ten zapalovač máme :-)

    =^..^= AmigaPower® avatar 2.8.2009 13:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    ...ale zkoušet to nebudeš, co? ;-)
    Václav 2.8.2009 13:21 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Ehm. A lahváč otevřeš snad kdekoliv o cokoliv, ne? :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.8.2009 13:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    To sem čet, ale sou bez otvíráku. Jinak, pivo si zamozřejmě můžu otevřít o cokoliv a kdekoliv, ale jde o to v jakim stavu se nacházim, už sem si párkrát zmrzačil prsty (zapalovačem), urval hrdlo flašky (o lampu), případně sem se celej postříkal (o futra), proto by se mi v telefonu hodil klasickej otvírák, kterim si pivo otevřu i totálně nasračky. :-D
    Václav 2.8.2009 15:55 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Ano, proto nosím klasický otvírák na klíčích :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    mirec avatar 2.8.2009 16:22 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Václav 2.8.2009 16:40 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Tento. Ale s očkem na spodku :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.8.2009 18:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Jenže já mám klíče jak bachař, každá další věc na nich by mi snad stáhla gatě z prdele... :-D
    Václav 2.8.2009 19:02 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Tak mě už taky několik kapes protrhly, na stranu druhou s tím metrovým řetězem se dají v případě nouze použít jako řemdih :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.8.2009 19:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Já kdybych s tim někoho praštil, tak ho jednoznačně zabiju... :-D
    mirec avatar 2.8.2009 19:45 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Ach jaj, nosím 3 kľúče, z toho 1 som v živote nepoužil (a asi ani nepoužijem pretože zámok už neexistuje :D ).
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.8.2009 20:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Tak jsem je zvážil, maj 317g. :-D
    mirec avatar 2.8.2009 22:12 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Nemám tu dostatočne presnú váhu :(
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.8.2009 22:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: iPhone jako modem pro Macbook
    Troje takový do kila... :-D

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.