abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 27
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 497 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    Migi avatar 22.1.2012 12:43 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    1) nečetl jsem to
    2) nemám nic proti tomu, když někdo jednou za čas napíše něco nesouvisejícího s Linuxem/Opensource/IT, ale tož kruci jsme na ABCLinuxu nebo na ABCpsychovýblitků?
    22.1.2012 12:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Stěžuj si u redakce.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 22.1.2012 12:51 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Spíš na lampárně. ;-) Mě to nechává v klidu, přestal sem to číst už dávno. Nemam zas tolik času abych musel číst všechno co někdo někde napíše, vybíram si. Doporučuju stěžovateli aby aplikoval stejnej postup.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    22.1.2012 13:09 eulogy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Píše, že to nečet. Já ano, opět povyražení do malebných zákoutí jílkovy duše, už se těším na komentáře.

    kotyz avatar 22.1.2012 13:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Pak nevim co řeší a proč to komentuje?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    robotics avatar 22.1.2012 13:18 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Ono se tam o Linuxu píše :-).
    Agent avatar 23.1.2012 16:14 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    1. Škoda.

    2. To už mi tak nějak nevadí. Dyž tak se to snad dá vyfiltrovat

    Nicméně pokud bych měl říct něco k věci, tak jedno přísloví praví, že štěstí přeje připraveným. Prostě makej (na sobě) a až pude příležitost kolem, chyť ji za pačesy.

    Jinak si myslím, že třeba my to štěstí máme v tom, že žijeme v krajině, společnosti, kde když člověk maká, může ledasčeho dosáhnout. Jiní lidé toto štěstí nemají a musí žít třeba s dolarem na den, někdy ani ne a ještě se dřít aby aspoň nechcípli. Važme si toho.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Agent avatar 23.1.2012 16:16 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Už jsem tu jednou psal něco ve smyslu, že není problémem p. Jílka a jemu podobných, že je tu málo odborných blogů. I kdyby odsud zmizel, množství a úroveň odborných blogů to nijak nezvýší.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    robotics avatar 22.1.2012 13:17 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Psát, že jste byl chudý a zaplatil si cestu do Británie a na nejdražší školu a zároveň tak zvládal platit na 3 děti, zní trochu divně, ale budiž, zřejmě jste šetřil dlouho. Štěstí jste rozhodně měl, protože mít zaměstnavatele, který vás pustí na 3 měsíce neplaceného volna s tím, že se můžete na své místo po té době ještě vrátit, je opravdu štěstí. Stejně tak jste měl štěstí, že jste měl bohaté známé, kteří vám pomohli zafinancovat vydání knihy. Avšak jak píšete, že jste měl štěstí, že si vás všimla paní z ČT, tak to není štěstí, to je jen důsledek toho, že vaše knihy byly zřejmě natolik dobré, že si vás ta paní prostě vybrala.
    22.1.2012 15:56 hnilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    že vaše knihy byly zřejmě natolik dobré

    to se bohuzel mylite, v teto zemi nerozhoduje nejaka kvalita, ale medialni cirkus. Internet Vam dava tu spravnou odpoved.

    Když jsem na internetu zahlédla jeho fotografii v širokém klobouku, s copánkem šedivých vlasů na zádech, napadlo mě, že by to mohl být další ze svérázných a zapamatovatelných odborníků našeho cyklu: zkušený, od pohledu drsný chlap.

    Ale v te televizi to odhadli dobre, jedina kompetence toho pana je klobouk, vlasy a jak vypada od pohledu. Nakonec je to tady taky videt.
    22.1.2012 15:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Štěstíjsem neměl, protože jsem díky své výkonnosti měl nabídku na jiný pracovní poměr, takže tak jako tak jsem se měl kam vrátit. Můj zaměstnavatel to věděl.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2012 15:03 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Me fascinuje, jak se autor musi stale utvrzovat ve sve vyjimecnosti. Jak je bohaty. Jak je pracovity. Jak je chytry. Jak si udelal nejlevnejsi tunakovou bagetu. Jak moc mu umrelo kamaradu. ...

    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    22.1.2012 15:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Klidně se nech fascinovat. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    belisarivs avatar 22.1.2012 16:27 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    No, ja bych to videl spise jako priklad typu: "Slo to mne, pujde to i tobe." Ale treba v tom jenom kazdy hledame neco jineho.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Marcela* avatar 22.1.2012 18:19 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    +1
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    25.1.2012 07:51 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    A to prave neni vzdycky pravda...
    Marcela* avatar 25.1.2012 10:11 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Argumentovat extrémy je vždycky prima. Ještě že tentokrát nepřišel na řadu Hitler :-).

    Možná jste chtěl říct něco v tom smyslu "Bez božího systémového požehnání, marné lidské namáhání".

    Ale tady byla pointa v tom, že každý v tomhle světě, kdo má ruce, nohy, hlavu, má vždycky možnost zlepšit pílí svůj život. Zapracovat na sobě. Aspoň já jsem to tak pochopila. Nikdo nemluvil o bůhvíjakém zbohatnutí, vítěztví, vrcholu, ale o vývoji.

    Jinak si myslím, že štěstí hraje v životě taky svou roli. Ale jak se říká, štěstí přeje připraveným a tak nám nezbývá než se "připravovat" :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    25.1.2012 15:24 phpGuru
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    podle vsech moznych vasich komentaru se musim domnivat, ze tu reakci myslite vazne.
    Marcela* avatar 25.1.2012 19:19 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Naprosto, zcela, zaručeně, Puňťo :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    25.1.2012 18:33 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Jakymi extremy? Takove chovani mame v sobe. Ti lide se snazili zlepsit si svuj zivot, akorat nemohli, protoze jim v tom branil fakt, ze jich je zkratka na ten jejich sen moc.

    Jinak to ze kazdy ma moznost pili neceho vic dosahnout je trivialni tvrzeni. Ovsem nic to nevypovida o dane situaci, ani o tom, nakolik si za ni muze on sam.

    "Stesti hraje v zivote taky svou roli" - No pokud se na to divate takto fatalisticky, pak vas chapu. Podle me by se rozumna spolecnost mela o to stesti vsech trochu postarat, protoze tak muze prichazet o dulezite (lidske) zdroje. Ono skutecne existuji duvody, proc poskytujeme napriklad vzdelani vsem zdarma.
    Marcela* avatar 25.1.2012 19:18 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Jinak to ze kazdy ma moznost pili neceho vic dosahnout je trivialni tvrzeni. Ovsem nic to nevypovida o dane situaci, ani o tom, nakolik si za ni muze on sam.
    Nevypovídá. Ovšem ty okolnosti, co jmenujete, tvrzení nevylučují. /Pokud nemluvíme o fatálních extrémech/
    Podle me by se rozumna spolecnost mela o to stesti vsech trochu postarat
    To je otázka, co považujete za štěstí.

    Já pokládám za štěstí narodit se v demokratické zemi s vyspělou ekonomikou. Tudíž považuji za žádoucí tento systém udržet.
    Ono skutecne existuji duvody, proc poskytujeme napriklad vzdelani vsem zdarma.
    O tom nepochybuji, ale jde už o jiné téma.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    25.1.2012 19:23 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Tudíž považuji za žádoucí tento systém udržet.
    To je dobre, a na tom se shodneme (i kdyz by to slo jeste o hodne zlepsit). Nevim ale, proc to rikate me, a ne treba panu Dolezelovi.
    Marcela* avatar 25.1.2012 19:31 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    O tom už tu taky před časem proběhla diskuse. V ní padly nápady, např. že čím víc by někdo zaplatil na daních, tím silnější by měl volební hlas, anebo ten jak ukazujete, s právem volit jen od určitého IQ. S tím absolutně nesouhlasím, tehdy jsem to i p. Doleželovi řekla, už se nebudu opakovat.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    25.1.2012 20:54 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Ale taky by bylo dobre si uvedomit, ze demokracie je totalita v libertarianskem pojeti. V jejich chapani, stat omezuje svobody lidi, kteri by bez jeho zasahu meli vetsi rozhodovaci pravomoce, napr. diky vetsim svalum nebo inteligenci.
    the.max avatar 22.1.2012 17:39 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    kristova noho, tak si toho nevsimej kdyz te to sere. Ber to tak, ze diky tomu, ze si delal nejlevnejsi bagety s tunakem, usetril nejaky prachy, za ktere pak mohl jet do anglie. Prestan hulit a chlastat (pokud hulis a chlastas), taky usetris nejaky love a mues jet treba jeste dal, ale proste mu to nemusis zavidet :-D
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    22.1.2012 17:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Jo, tehdy to moc na velký vyskakování nebylo, ale něco sem dal dohromady, nezadlužil se a vydělal jsem na tom.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2012 18:14 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    kristova noho, tak si toho nevsimej kdyz te to sere.

    Paneboze, a tusis jaky je rozdil mezi slovy ,,srat'' a ,,fascinovat''? Jilek je proste jedna z dalsich fascinujici osobnosti, podobne jako treba Mgr. Radovan Kaluza, Michal Kolesa nebo Henryk Lahola, p.t.
    Prestan hulit a chlastat (pokud hulis a chlastas), taky usetris nejaky love a mues jet treba jeste dal
    vyborne se bavim...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    26.1.2012 13:01 antijílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    .....a taky co něm jede dvacetiletých holek,co všechno umí uvařit a mnohem lépe, chutněji, zdravěji, levněji, co všechno zvládne nainstalovat atd. atd. prostě hromada mindráku dědka alkoholika
    26.1.2012 13:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    zatím ty svoje mindráky ukazuješ bezchybně. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2012 15:46 sasula
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Za svůj život jsem zjistil jednu věc. Všechny potíže co jsem měl, jsem měl z toho důvodu, že jsem k nim dal podnět. Pokud jsem nevyužil svého nadání, vědomostí, tak nikoliv proto, že jsem neměl možnost, ale jen proto, že jsem o tu možnost neusiloval.

    ...

    Tudíž povídky o tom jak někteří lidé nemají štěstí a známé a z toho důvodu nemohou být úspěšní, potažmo šťastní, jsou jen levicově intošské socanské povídky.
    Mně na tom blogu vadí jeho hlavní myšlenka (vystihuje ji citovaný text). Myslím, že takto uvažuje řada lidí, kteří se v životě vypracovali "z ničeho." Domnívají se, že pokud se to podařilo jim, musí se to podařit všem.

    Tento názor nesdílím.
    22.1.2012 15:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Všichni si můžou zlepšit svůj život, bez cizí pomoci. Pracoval jsem leta s invalidy a ti jeden vedle druhého to svedli. Tedy, když se k tomu rozhodli.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2012 16:38 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Za předpokladu, že se lidské tělo chová přesně podle fyz. zákonů, tak je to opravdu čistě jenom o štěstí (= o náhodě).
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    22.1.2012 16:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Ne, je to o práci, o promyšlené cílené činnosti, bez ohledu na talent nebo IQ. To všechno nehraje roli, ale skutečně práce, co je plná soustředění a promyšlených trénikových metod, které jsou praktikovány dostatečně dlouho.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2012 17:24 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Ale ta promyslena cinnost je vlastne vysledek toho komu se clovek narodil a jake externi vlivy na nej pusobily. Vzpomente si na nejakeho alkoholika - kdybyste se narodil s jeho geny, jeho rodicum a vyrustal ve stejnem prostredi jako on, taky byste pravdepodobne skoncil jako alkoholik.
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    22.1.2012 17:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Já jsem alkoholik, abstinující, můj otec byl alkoholik a přesto jsem tu determinaci k neúspěchu změnil. Cílenou prací.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2012 18:23 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Gratuluju, ale to neni v rozporu s tim co jsem psal :)
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    22.1.2012 18:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    No, alkoholik jako takový bývá většinou neúspěšný a závislý nejen na droze, ale na spoustě jiných okolností. Musí nejen přestat pít, ale musí také změnit své životní prostředí i osobnostní nastavení. Nebo lépe řečeno, chování a vnímání světa. Jen on sám. Takže může se narodit s genetickou výbavou, ovšem může ji překročit.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2012 19:00 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    S tim vicemene souhlasim. Ale to, ze jste ty geneticke predpoklady prekrocil muze byt dano tim, ze jste mel stesti a v mladi jste ziskal zkusenost, ze clovek si musi vzdy pomoci sam. Nebo jste mel stesti a po matce mate v genech neco, diky cemu jste prestal pit. Atd.

    Nebo jinak - kdyby se nejaky levicak ze zdejsich diskuzi narodil s vasimi geny a vasim rodicum, za jeho zivota by na nej pusobily stejne externi vlivy jako na vas, tak by ted byl pravicak a byvaly alkoholik.
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    Marcela* avatar 22.1.2012 18:20 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    22.1.2012 17:00 otec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Tak já už nevím, pane Jílku - někdy bych vám nejraději za vaše kecy dal přes držku a někdy zase poděkoval za zajímavé čtení. Tentokrát je to ten druhý případ. Nedalo by se to nějak zprůměrovat? Anebo se uchýlit k jednomu z těch "extrémů" a u toho vydržet? ;-)
    22.1.2012 17:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Průměrní jsou nezajímaví, týká se to i ženských. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2012 17:08 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Naprostý souhlas. Někdy super počtení, jindy trapně a průhledně provokující výkřik o pozornost. Taky bych byl radši, kdyby to zůstalo u toho prvního, ale co už naděláme.
    22.1.2012 18:13 kolemjdouci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    uz to zde nekteri nakousli, ja bych to za sebe shrnul asi takhle. Jiste to znate, napr. na nejakem portalu je blog, ze nezamestnanost lidi nad 50 let je velka a ze ti lide tezko shaneji praci. A muzete se vsadit, ze tam v reakcich bude neco takoveho, jako ... moji mamince je 53, je ze Znojma a zrovna pred 14 dny sehnala novou praci ....

    Je fakt zvlastni, ze podobne reakce pisi casto zeny ale vetsinou jsou to lide, kteri proste nechapou co je statistika a co je jednotlivy lidsky pripad nebo osud. Ti lide si mysli, ze kdyz znaji nejaky pripad, ktery hovori proti statistice, tak ze je pak ta statistika neplatna. A podobne si myslim je to zde u autora. To neznamena, ze je to nejaky hlupak, proste patri mezi ty normalni, prakticke obcany. A jeste poznamku, nema to vubec nic spolecneho s dosazenym vzdelanim. Je zde nekolik i vysokoskolaku, kteri vysvetluji svet podobne vyctem nejakych prikladu.

    Jak pise Petr, je to nekdy zajimave pocteni, ale je treba mit na pameti, ze pro reseni problemu ve spolecnosti je to bezcene. A ja jsem zjistil, ze to nelze takovym lidem vysvetlit. Takovi lide jsou toho nazoru, ze nezamestnanost se vyresi tim, ze se budou lide vic snazit, prijdou lepe obleceni k pohovuru a budou psat CV bez chyb. Jestlize by zustalo u blogu na internetu, tak je to zabava, ja mam ale bohuzel dojem, ze takovi jednodussi lide sedi i ve vlade.
    22.1.2012 18:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Lidé vyřeší své problémy, ne tím, že přijdou k pohovoru lépe oblečeni, ale že se pokusí si vytvořit šanci, kdy druhým nabídnou službu. Na tom totiž stojí celá ekonomika. Ty nabídneš něco mě, já tobě a zaplatíme si penězi, nebo něčím jiným, co je pro tebe i pro mne potřebné a výhodné. V době kdy není válka je mnoho toho, co s e dá těm druhým nabídnout a prodat. Žádná vláda mě nezachrání, ani nenakrmí. Možná jednorázově, ale jinak ne.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2012 18:49 sasula
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Ono to riskování ("pokusí se vytvořit šanci") jde poněkud lépe, když člověk nemá rodinu.
    22.1.2012 19:20 ajtyman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    jde poněkud lépe, když člověk nemá rodinu

    Nebo, když se na ty svoje všechny předchozí rodiny kvůli chlastu vykašle, na děti pošle jen povinnou almužnu, stanovenou státem. Pak se to sobci bez jakýchkoliv závazků 'riskuje' víc.

    Mě baví tací nafoukaní kreténi, podobní tobě sásulo, co si tu notují o nadprůměrném IQ, většinou nevytáhnou paty od monitoru

    Když abstrahuji od tohoto častého urážení uživatelů ábička (proč sem tedy chodí - honit si ego?), tak mne takhle věta od grafomana nadchla - vždyť ten dědula podle jeho příspěvků je ve střehu na chatu 25 hodin denně (pozn. pro dědečka - těch 25 hodin je nadsázka, jako průměrný uživatel ábíčka znám oficielní počet hodin, určených na jeden den).
    22.1.2012 19:23 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    ajtymane, nudíš svými mindráky. Měl bys být kreativnější, ale na to nemáš.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 22.1.2012 19:31 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    je ve střehu na chatu 25 hodin denně
    Od vás to zní vtipně! :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    22.1.2012 20:02 ajtyman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Aby slepička nepřichvátala s kvokáním, určitě vám to zvýší u důchodce šance :-)
    gtz avatar 22.1.2012 21:41 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Ono je to i o tom, že pokud máš rodinu, tak se zamýšlíš jak ji uživit. Tedy bereš to co je nebo to co se naskytne. Když je člověk sám tak má těch příležitostí více.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    23.1.2012 10:53 Martin | skóre: 4 | blog: Atilius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Tak já nevím, ale mám ten pocit naprosto obrácený - mám rodinu a to je důvod, proč bych hledal víc příležitostí, víc se snažil atp. - naopak, bez rodiny, můžu vzít, co se naskytne, protože řeším jen sám sebe...
    gtz avatar 23.1.2012 17:43 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    až budete déle na světě tak to pochopíte. když máte rodinu tak v případě nějakého problému musíte brát to co je. Tedy zase ne, ale to by jste musel být nějakým velkým funkcionářem co dostal zlatého padáka. Normální člověk bere co je jen,aby zaplatil účty.. apod.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    22.1.2012 23:03 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Lide nemohou byt stejne dobri(schopni, to pridavne jmeno je v podstate jedno). Ti horsi vsak dnes radeji zavidi, nez aby se snazili vzit svuj zivot do vlastnich rukou a mit se lepe. Zivot je soutez a zalezi na kazdem jak dopadne. Souhlasim s vasim blogpostem.
    22.1.2012 23:49 phpGuru
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    ... obzalovany, proc jste nenechaval manzelce a detem prostredky na obzivu , osaceni a pod.

    No, vite pane soudce, ja sem cetl na abclinuxu zapisek od lokiho a ten psal, zivot je soutez a ze zalezi na kazdem, jak to dopadne.
    23.1.2012 02:45 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Vidite to neskutecne cernobile a zjednodusene.
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    Bedňa avatar 23.1.2012 08:15 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Ja si ťa džej džej rád prečítam, len stále mi uniká pointa, prečo vo svojich blogoch reaguješ na tých anonymov a ešte o tom vydáš tri diely :-) Je také ťažké na tie urážky nereagovať? Už by si mal dávno pokoj.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    23.1.2012 08:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Jsou to lidé, kteří mě svými mindráky baví. To je celý důvod. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Bedňa avatar 23.1.2012 08:40 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Nie že by som tu ja nejaké nádavky nerozdal, len sa ti čudujem, že sa zapájaš do diskusií, ktoré nikdy neskončia a ani nemôžu, to vieš. To sa nedá vyhrať, je tu dosť ľudí, ktorí vedia, že keď nebudeš reagovať, tým vyslovíš svoj názor.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    23.1.2012 08:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    já nechci nic vyhrát, neberu živoit jako vyhrát-prohrát, ale taky třeba jako bavit se. Oni mi poskytují spoustu námetů pro popis lidského chování, manipulací, s tím se dá skvěle pracovat a jsou ty ukázky zadarmo :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Bedňa avatar 23.1.2012 08:53 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Len tá terapia tu dosť ľuďom vadí :-) Ale samozrejme zariaď sa ako chceš ;-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    23.1.2012 08:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    nedělám terapii, jen píši o životě, ale linux mě vážně baví, ted se učím skripty v bashi, něco už umím a uvidím kam s eaž dostanu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Bedňa avatar 23.1.2012 09:05 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    To ti fandím, výborná vec je snažiť sa obmedziť používanie myšky, viď môj nový desktop zrušil som dekorácie okien. Aký používaš grafický desktop? Ja idem teraz na Mate.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    23.1.2012 10:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Na Openidiana gnome a na Debianu Fluxbox, stejně tak na FreeBSD a OpenBSD, rychlý, minimální nároky a dobře konfigurovatelný.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.1.2012 13:11 KH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    protože nemůže přispívat do lékařských listů - nemá VŠ tak píše sem
    23.1.2012 11:09 eks
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.

    Nevím, ale mám z toho tak nějak pocit, že se zde (v diskuzi) pletou dohromady dvě věci. Mít štěstí a cítit štěstí (býti šťastný). V každém případě chápu, že chcete sdělit, pane Jílku, že jste nepotřeboval štěstí k tomu, abyste štěstí cítil, ve Vašem případě z dobře vykonané terapeutické práce. Takže gratuluji!

    Ale. Někdo se cítí šťastný, když má úspěchy v zaměstnání (jako Vy), ale to neznamená, že to tak mají všichni, někdo se cítí šťastný jinak, při jiných činnostech (a navíc třeba ani není úspěšný v zaměstnání, zaměstnání ho nebaví, nevydělává spoustu peněz...) např. při realizaci svých koníčků, při cestování, při výchově svých ratolestí, při sportu apod. Aspekt štěstí bych viděl spíš v tom, že člověk nemá žádný zdravotní hendikep, naopak má určité nejen fyzické predispozice, vzhled/charisma atd. V každém případě spoustě věcem lze určitě jít naproti svou vlastní pílí, ať už pocházíme z jakýchkoliv sraček, pokud se ovšem nenarodíme třeba někde v Somálsku, ale to už je asi na jiné téma.

    A přidávám se k Těm, co píšou, že je to tentokrát stravitelné čtení.

    BTW: bohužel dnešní pravice se pokouší přesně o to, co píšete o levici - stačí nastavit správně zákony (pozn. "správně" regulovat), sociální dávky a pak už vše bude fungovat...

    23.1.2012 12:14 phpGuru
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    stesti, co je to stesti ... bla bla ... jit naproti stesti ... bla bla .. pravice-levice bla bla ...
    23.1.2012 12:48 eks
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    V jiném prohlížeči jsem to teda nezkoušel, ale ve Firefoxu se mi Vaše názory bohužel mění v pouhé "bla bla", škoda... Poslal jsem námět do Mozilla, že by to chtělo nějaké tlačítko pro zpětnou kompatibilitu s příspěvkem, který stojí za hovno, a ne to hned cenzurovat.
    23.1.2012 13:08 phpGuru
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    ale v pristi verzi Firefoxu je pry planovano, ze kdyz nekdo napise nejaky blabol o pravici a levici, tak hned dostane palici do hlavy , aby se probral.
    belisarivs avatar 23.1.2012 14:12 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Koukam, ze vy uz tu pristi verzi testujete. Jenom zatim nedetekuje blaboly o pravici/levici ale spise blaboly obecne.
    IRC is just multiplayer notepad.
    23.1.2012 14:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Možná by měl používat Operu, i když tu já zrovna nemusím.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.1.2012 12:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam kde jsem je potkal, tam jsem musel dojít.
    Tak já netvrdím, že lidé musí být šťastní podle mých představ. Mě můj způsob života vyhovuje, myslím, že jsem zcela jasně řekl, že šanci si zlepšit život má téměř kdokoliv. Bez ohledu na politickou orientaci. Spíš je to o způsobu vnímání smyslu života.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.