abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 20:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.101 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.101 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:00 | Komunita

    V Brně na FIT VUT probíhá třídenní open source komunitní konference DevConf.CZ 2025. Vstup je zdarma, nutná je ale registrace. Na programu je celá řada zajímavých přednášek, lightning talků, meetupů a workshopů. Přednášky lze sledovat i online na YouTube kanálu konference. Aktuální dění lze sledovat na Matrixu, 𝕏 nebo Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:44 | IT novinky

    Vyloučení technologií, které by mohly představovat bezpečnostní riziko pro stát, má umožnit zákon o kybernetické bezpečnosti, který včera Senát schválil spolu s novelami navazujících právních předpisů. Norma, kterou nyní dostane k podpisu prezident, počítá rovněž s prověřováním dodavatelů technologií pro stát. Normy mají nabýt účinnosti od třetího měsíce po jejich vyhlášení ve Sbírce zákonů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    dnes 01:11 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:55 | Nová verze

    Po Red Hat Enterprise Linuxu a AlmaLinuxu byl v nové stabilní verzi 10.0 vydán také Rocky Linux. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:55 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-06 aneb Eclipse 4.36. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Americká filmová studia Walt Disney a Universal Pictures podala žalobu na provozovatele populárního generátoru obrázků pomocí umělé inteligence (AI) Midjourney. Zdůvodňují to údajným porušováním autorských práv. V žalobě podané u federálního soudu v Los Angeles označují firmu za „bezednou jámu plagiátorství“, neboť podle nich bez povolení bezostyšně kopíruje a šíří postavy z filmů jako Star Wars, Ledové království nebo Já, padouch, aniž by do nich investovala jediný cent.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 18:33 | IT novinky

    Ultra Ethernet Consortium (UEC), jehož cílem je optimalizace a další vývoj Ethernetu s důrazem na rostoucí síťové požadavky AI a HPC, vydalo specifikaci Ultra Ethernet 1.0 (pdf, YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | IT novinky

    Francouzský prezident Emmanuel Macron chce zakázat přístup na sociální sítě pro děti do 15 let. Francie podle něj tento krok udělá sama do několika měsíců, i pokud se na něm neshodnou další státy Evropské unie. Reaguje tak na úterní vraždu vychovatelky, kterou ve východofrancouzském městě Nogent pobodal 14letý mladík. Jednotlivé sociální sítě podle něj mají možnost věk ověřit a vymáhat zákaz pomocí systémů na rozpoznávání tváří.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    včera 05:11 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem zůstává El Capitan od HPE (Cray) s výkonem 1,742 exaFLOPS. Druhý Frontier má výkon 1,353 exaFLOPS. Třetí Aurora má výkon 1,012 exaFLOPS. Nejvýkonnější český počítač C24 klesl na 165 místo. Karolina, GPU partition klesla na 195. místo a Karolina, CPU partition na 421. místo. Další přehledy a statistiky na stránkách projektu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (55%)
     (31%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 255 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    pavlix avatar 4.6.2010 22:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Tak HTML 5 zatím ještě není úplně rozšířené a všem známé.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pools avatar 4.6.2010 22:56 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    O to nejde, ale oni tam nemají ani meta značky vyplněné, u obrázků nejsou alty, vypadá ten kód jako by to psalo nějaký prase prostě celkově... A barvy musel vybírat někdo se šedým zákalem minimálně...
    Vivre libre ou mourir!
    xsubway avatar 4.6.2010 23:00 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    je tam i sekce Napiste nam ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.6.2010 23:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    pools avatar 4.6.2010 23:04 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Tohle imho vypadá celkem dobře, hlavně jsou to úplně jiné odstíny...
    Vivre libre ou mourir!
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.6.2010 10:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    pools avatar 5.6.2010 10:28 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Furt dobrý ;-)
    Vivre libre ou mourir!
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.6.2010 10:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    pools avatar 5.6.2010 10:29 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    A možná sis nevšiml, ale webová stránka a plakát je mírně odlišná platforma ;-). Btw tenhle je z těch třech imho nejslabší, ale pořád bych kvůli němu nikoho nezabil ;-)
    Vivre libre ou mourir!
    xkucf03 avatar 5.6.2010 18:52 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Ale XHTML ano.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pavlix avatar 7.6.2010 02:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Ale XHTML ano.
    Myslíš XHTML1, XHTML2 nebo XHTML5?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 7.6.2010 03:57 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše XHTML

    Já tam dávám tohle:

    <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
    <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.1 plus MathML 2.0 plus SVG 1.1//EN" "http://www.w3.org/2002/04/xhtml-math-svg/xhtml-math-svg.dtd">
    <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
    :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pavlix avatar 13.6.2010 08:34 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XHTML
    A který browsery ti žerou MathML a inline SVG?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 13.6.2010 11:22 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XHTML
    MathML jsem zatím moc nepotřeboval, ale to inline SVG mám vyzkoušené, funguje v pohodě ve Firefoxu, Opeře, Safari, Chrome/Chromiu, reKonqu (a další WebKitové). Fungují tam i věci jako XLink a skriptování – takže to není použitelné jen pro statické vektorové obrázky, ale dají se tím dělat interaktivní aplikace :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pavlix avatar 13.6.2010 11:33 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XHTML
    Já jsem experimentoval s SVG v době, kdy ho uměla snad jenom Opera.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 13.6.2010 12:24 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XHTML
    +IE taky údajně SVG umí, ale zatím se mi to nepodařilo vyzkoušet, protože IE není schopný zobrazit stránku s MIME typem application/xhtml+xml (což je správně podle standardu a ostatní prohlížeče to samozřejmě umí), leda mu to posílat s chybným MIME text/html nebo je na to nějaký hack, když se mu podstrčí XSL šablona a on to pak zobrazí, ale k tomu jsem se zatím nedostal, IE mě zase tolik nezajímá.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    MaFy avatar 13.6.2010 15:12 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XHTML
    IE te zas tolik nezajima? Tak to asi nedelas komercni aplikace ;-)
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    xkucf03 avatar 13.6.2010 16:06 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XHTML
    Vždycky záleží, kdo je cílová skupina – jedna věc je, jak si stojí IE v globálních statistikách a druhá, jaké má zastoupení mezi lidmi, kteří tě zajímají. Někdo ignoruje textové prohlížeče, někdo uživatele bez javascriptu a někdo IE. Ale s tou ignorací IE to není zas tak horké :-) většinou mu stačí předhodit jako MIME typ text/html a on to schroustá (ostatní prohlížeče můžou dostat správný typ).
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pavlix avatar 13.6.2010 16:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XHTML
    +IE taky údajně SVG umí
    Od jaké verze a v jaké míře?

    Ono představa Microsoftu, co znamená standard umět se liší od představy lidí od Mozilly a ani u Mozilly mi nepřijde, že by si se standardy až tak lámali hlavu. A tyhle dvě skupiny prohlížečů už tvoří pěknou část trhu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    5.6.2010 19:00 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci

    A XHTML 1.0 znáte?

    Jendа avatar 5.6.2010 20:48 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    A jaké přináší tato již dále nevyvíjená technologie oproti HTML 4 výhody?
    pools avatar 5.6.2010 21:07 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Vivre libre ou mourir!
    Jendа avatar 5.6.2010 21:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    A jaké tedy přináší výhody kromě toho, že má o něco přísnější syntaxi?
    pavlix avatar 7.6.2010 02:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    A XHTML 1.0 znáte?
    Vzhledem k tomu, že je starší než technologie, o které píšu já, tak pravděpodobně ano.

    A XHTML 5 znáte?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    4.6.2010 23:05 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Mně by položila teprve informace, kolik takovýhle web stál, kolik bylo na to vysoleno z peněz daňových popplatníků. Rád bych dnes v noci klidně spal, takže to radši nechci vědět...
    4.6.2010 23:07 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Mně → Mě, popplatníků → poplatníků
    5.6.2010 08:39 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Ne, ne. To "Mně" je správně. ;-)
    Jendа avatar 5.6.2010 09:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Skutečně? Je to 4. pád.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.6.2010 09:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    ...to je jak když jsem se z pondělí na úterý vracel domu, to taky bylo pádů... :-D
    5.6.2010 10:41 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Jo jo, máš recht. Takže blbě jsou obě varianty a mělo by být "mne". "Mě" je sice ve čtvrtém pádu správně, ale moc se nehodí na začátek věty. Nebo se pletu?
    5.6.2010 12:37 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    To záleží, kde žiješ ;-) Tady v HK je "Mě" na začátku věty naprosto běžné...
    5.6.2010 09:16 Michal Kašpar | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Pokud vím, tak je to vnitřní výroba. Takže spát můžete klidně, protože v tomto případě výsledek odpovídá ceně.
    pools avatar 5.6.2010 09:42 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Zajímalo by mě kolik má ta akce rozpočet, a proč proboha nemohli dát 5kKč nějakému mladému klukovi co by to za dva dny spíchnul a nedopadlo by to tak, že sundá každého návštěvníka co vidí více než pět barev...
    Vivre libre ou mourir!
    kotyz avatar 4.6.2010 23:09 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Příloha:
    to je hnus velebnosti, ja uz bych se na to nejradsi vyprdla! :-D

    ale tak snad nebude tak zle, aby ses musel hnedka strilet. to chce klid a nohy v teple. na, cvakni si taky z igelitky :-D

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    4.6.2010 23:18 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Ty kráso, fůůůůůůůůůj, podejte mi kýbl :-D

    Musim říct, že veškeré chobotnice, rozlobení muži/ženy, 4chan-hnusy, atd. nesahají tomuhle ani po kolena. Nevycházim ze zděšení.
    kotyz avatar 4.6.2010 23:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    tak to je videt ze si jeste mladej a nezkusenej a moc si toho nepoznal. sou daleko horsi veci ...

    a nezapomen se ozvat, az desifrujes vyznam "postaveni" na 17:30 ;-) :-D

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 4.6.2010 23:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    dojed na camp KU a dostanes jako prezent zazipovanou zalohu legendarniho webu bestialni-rajc.wz.cz co kdysi spachal jeden muj uchylnej kamos (s moji asistenci). to ti ani tri kyble nebudou stacit! :-D :-D :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    5.6.2010 12:38 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    dojed na camp KU
    A to je kdy/kde?
    kotyz avatar 5.6.2010 13:06 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    u me na zahrade pravdepodobne zacatkem srpna ...

    ale aby si se moh ucastnit, musis bejt aspon z poloviny tak hustej jako ja nebo z desetiny tak hustej jako amigapower!

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    5.6.2010 13:58 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Hmm, je dost pravděpodobný, že tou dobou budu v zahraničí. A hustej jsem přibližně jako H2O, možná o trochu víc... No ale tak uvidíme, jak se to vyvine... ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.6.2010 23:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Já jsdem hustej jak "patní hlen" :-D
    4.6.2010 23:31 Piškot | skóre: 7 | blog: Uživatel | Přerov nad labem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Není to tak špatné, jsou lidé co ocení přehlednost. Upřednostní zkrátka jednoduchost před designem. Tabulkový základ ? No a ? Očividně se jak tobě tak mě zobrazil v pořádku a kódování mě nebolí, pokud je správně zapsáno v hlavičce, což je.

    Jen ten účet bych vážně vidět nechtěl, ale buďme optimisty třeba to dělal vrátný kluk je tak za pár korun ... no dobře určitě to bylo mastný, pak to vážně stojí za hovno.
    Jendа avatar 5.6.2010 09:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Zkusil sis to zobrazit bez obrázků?
    5.6.2010 23:34 Piškot | skóre: 7 | blog: Uživatel | Přerov nad labem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Mám důvod ? Ale chápu že na telefonu by to vypadlo strašně.
    MaFy avatar 4.6.2010 23:48 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    OK, ja nemam ve zvyku pomlouvat neci praci, za jeho zady, takze pokud mate pripominky, muzet je zaslat autorum, jejichz prezentace lezi na adresach fialka.net a chobot.cz ;-)

    Hezky vikend preje MaFy
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    pools avatar 4.6.2010 23:50 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Před tím, než mě to přinutilo napsat tohle, jsem využil formuláře "Napište nám".
    Vivre libre ou mourir!
    5.6.2010 01:18 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    co ma spolecneho verze html s hnusnym designem webu?
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Jendа avatar 5.6.2010 09:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    A jakou verzi by si pan autor zápisku představoval?
    pools avatar 5.6.2010 09:49 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Díval ses do toho zdrojáku? Víš o čem tady vůbec mluvím? Mám takový pocit že ne.
    Použití html 4.01 jsem ještě překousl...
    Nejde tak ani o standart který použili, ale o to jak ho použili... viz SEO
    Vivre libre ou mourir!
    Jendа avatar 5.6.2010 09:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Díval ses do toho zdrojáku? Víš o čem tady vůbec mluvím?
    Díval; vím. A s ostatními výtkami kvality webu souhlasím.
    Nejde tak ani o standart který použili, ale o to jak ho použili...
    Z toho Použití html 4.01 jsem ještě překousl jsem učinil závěr, že se ti to nelíbí, ale nepovažuješ to za tak hroznou chybu.
    5.6.2010 12:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    dobrá patička :-D :-D
    pools avatar 5.6.2010 09:45 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    html 4 + možnost použití tabulkového layoutu = HUMUS NEJVĚTŠÍ!!! O tom, že je to státní organizace beztak a úplně serou na postižené lidi > nevyplněné alty, nepoužité tagy pro nadpisy...
    Vivre libre ou mourir!
    otasomil avatar 5.6.2010 13:39 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci

    No nevim. Na tak trivialni statickou stranku je zcela zbytecne pouzivat vic nez bezne html.

    Citelnost (barva pozadi a textu) je na zabiti.

    Jinak je to celkem prehledny.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    pavlix avatar 5.6.2010 16:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    A co stylopis a obrázky?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Max avatar 5.6.2010 23:09 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    No, ty stránky se mění každým rokem. Stačí měnit v linku 2010 za 2009 a 2008 ...
    Vypadá to, že chlapci jen mění vzhled, ale kód zachovávají stejný už pěkně dlouho a nic je nenutí to přepisovat. Takže po stránce kodu máš asi peška a po stránce designu bych řekl jediné : nech se překvapit zase za rok :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    pools avatar 5.6.2010 23:12 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Legrační je, že tam letos nechali to testování jestli máš funkční flash player i když tam nepoužili flash...
    Vivre libre ou mourir!
    6.6.2010 08:21 Michal Kašpar | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Vypadá to, že chlapci jen mění vzhled, ale kód zachovávají stejný už pěkně dlouho a nic je nenutí to přepisovat.
    Jen technická. Chlapci jsou holky.
    pools avatar 6.6.2010 10:12 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Šovinisto!
    Vivre libre ou mourir!
    Max avatar 6.6.2010 10:22 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Když vjedu na fialka.net, tak tam o sobě mluví jako o mužovi, viz (Jester) :
    "V podstatě to znamená, že jsem je kompletně přepsal (uf)"

    A ta druhá osoba má životopis zde : curiculum vitae a ze jména Ondřej Chobot mi nepřipadá, že se jedná o ženu.
    Tudíž mi teda vysvětli, když tito dva autoři jsou na stránkách podepsaní, kde bych měl vzít, že se jedná o ženský? A kde jsi k tomu přišel ty?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.6.2010 10:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    ...se jedná o ženský? A kde jsi k tomu přišel ty?
    Oops! To fakt nebyla vagína? :-D
    Max avatar 6.6.2010 22:46 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Ne, ale tobě bych spíš přál nabitou luparu ... :P
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Josef Kufner avatar 9.6.2010 11:05 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražská muzejni noc, aneb html 4.01 prasata v akci
    Nechápu, co řešíte. Jednoduché, přehledné, nic se tam nerozpadá. Jen ty barvy jsou letos hrozné. Technicky vzato je to však plně funkční (teda až na ty nevyplněné alty v menu, ale ani to 99 % lidí nijak vadit nebude).
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.