abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    dnes 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    dnes 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (22%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 492 hlasů
     Komentářů: 19, poslední dnes 11:32
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    5.9.2011 17:52 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    Kolko by stalo zaslanie do SR? :)
    poky74 avatar 5.9.2011 18:01 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!

    Ahoj, cena by měla být cca 20Kč

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    5.9.2011 18:09 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    Vdaka, ked spocitam kusy, napisem email podla instrukcii. :)
    poky74 avatar 5.9.2011 18:12 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!

    ok (pospeš, objednávek je překvapivě mnoho =-o)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Dreit avatar 5.9.2011 20:08 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    Wheee!
    Nope
    Dreit avatar 5.9.2011 20:17 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    GNU by pěkně seděl vedle tučňáka a Debianu, ten musim mit taky!

    btw - chytali jste na "spodní" budově (na náměstí) nějakou použitelnou wifi? Já jestli má cenu se o to snažit s moji 8dBi anténou - hned za školou je jedna otevřená a rychlá jak nevim co, ale zajdu za roh a nic. Na novopacký jsem si udělal registraci a ani ne za 10 minut mě to vykoplo že můj účet neexistuje, to je fakt drzost...
    Nope
    poky74 avatar 5.9.2011 20:39 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!

    Minulej rok bond z wifi routerů s velkejma anténama na novopackou, rozváděli jsme to metalikou switchema po třídě, docela to jelo. Jinak wifi nic moc. Snažil jsem se protlačit nápad že bych na vlastní náklady něco zprovoznil ve škole, jen za cenu zásuvky, ale zarazil mi to už třídní :/ Teďka jedu přes 3G

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Dreit avatar 5.9.2011 22:50 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    O tom jsem něco slyšel :-D Třídní to zarazil? Už roky se mluví o tom, že by se na tu budovu dalo....cosi, já myslim že router za pár stovek by bohatě stačil, jen ať tam něco je. Zkusim s tou 8dBi něco chytit (během několika dní) a pokud nechytim tu "WIFILEVIN1" tak asi půjdu za Zapadlem. Vim že s třídním (Stránský) jsme se o wifi na ty budově bavili už v prváku, říkal něco ve smyslu že je to v plánu...ale na co škola nedostane dotaci, to nekoupí :-( Je to docela ostuda když i kdejakej kuchař má na škole wifi a my, technická škola nemáme ani na to.
    Nope
    6.9.2011 01:44 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    Pche, na prumce ve Frenu bylo přísně zakázáno (koho načapali, ředitelská) si jen nabít noťas v zásuvce. Nedejbože ho zapnout v hodině. A wifi na škole skutečně byla, to ano - speciálně zaheslovaná, hesla měli jen učitelé ;-).

    Na druhou stranu je pravda, že zrovna na střední mimo dejme tomu počítačových předmětů, je ntb většinou (někdo si tam třeba ty poznámky skutečně klepe, ale zbytek sleduje film / paří Csko) pouze zabiják času, aby člověk nemusel poslouchat výklad (ne že by to na VŠ nebylo jinak). Samozřejmě nic proti ntb o přestávkách (včetně internetu a nabíjení).

    A taky teď těžko soudit, z pozice nedávného absolventa průmyslovky to byl jednoznačně opruz a navíc jsem se na střední pozor dávat snažil (aspoň v tom čtvrťáku - maturita, že jo), takže pro mě nespravedlivý. Nicméně v počítačových předmětech mi to bylo tolerováno, protože se vědělo, že zrovna zde problémy mít nebudu (seznámil jsem se s učiteli, reprezentoval školu...).

    Z pozice vysokoškoláka (tam ten pozor už jak kde - záleží na předmětu, přednášejícím) říkám, každého svobodná volba, jsme dospělí, pokud považuju za přednášku za zbytečnou a užitečnější naučit se to sám, tak klidně ani nejdu (to ale na střední nejde).

    Ale být někdy teoreticky (chraň Bůh) učitel na střední, tak v prvé řadě se budu snažit zaujmout výkladem / být přirozená autorita. Ale to je těžké. Nicméně kdyby to nefungovalo a všichni pařili v hodině online hry, zakazát by se to muselo (nebo byl uznal porážku a učení vzdal :-D).
    Baník pyčo!
    pavlix avatar 6.9.2011 15:10 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    Pche, na prumce ve Frenu bylo přísně zakázáno (koho načapali, ředitelská) si jen nabít noťas v zásuvce. Nedejbože ho zapnout v hodině. A wifi na škole skutečně byla, to ano - speciálně zaheslovaná, hesla měli jen učitelé ;-).

    Takové věci se rychle rozkecají :), jak dlouho asi měli hesla jen učitelé :).
    protože se vědělo, že zrovna zde problémy mít nebudu (seznámil jsem se s učiteli, reprezentoval školu...).

    Nojo, protekční děcko.
    Ale být někdy teoreticky (chraň Bůh) učitel na střední, tak v prvé řadě se budu snažit zaujmout výkladem / být přirozená autorita. Ale to je těžké. Nicméně kdyby to nefungovalo a všichni pařili v hodině online hry, zakazát by se to muselo (nebo byl uznal porážku a učení vzdal :-D).
    Tak my jsme měli i takové učitele, kteří byli tak pomalí, že když si šli kontrolovat, co dotyčný dělá, tak se tomu všichni smáli.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.9.2011 00:22 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    Protekční, ó ano. Ale jen díky tomu, že jsem uměl programovat lépe než ti vyučující ;-) - a to pouze proto, že mě programování chytlo už na základce. Ono bylo dost tristní, když učitel psal nějaký kód v C a člověk se na to dívá a vidí na půl pascal syntaxi a prostě ví, že se to nepřeloží ;-), tak se ozve a jsou dva možné druhy vyučujících - jedni tě za poznámky podusí (co si vyskakuješ), druzí podpoří.

    PS: Ne, moji rodiče žádne konexe nemají, ani to nejsou programátoři (naopak). Za vše mohu max vděčit svému učiteli informatiky na základce, který mě k programování přivedl (ale stejně tak mohl přivést kohokoliv jiného, kdo o to jevil zájem).
    Baník pyčo!
    Dreit avatar 7.9.2011 15:05 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    U nás podusí ;-)
    Nope
    7.9.2011 17:13 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    U nás jak jde, v informatice to šlo ;-). A taky je otázka, jakým stylem se člověk ozve, pokud 'pane učiteli, vy jste s prominutím...', tak to asi ideální vztah nebude :-D.
    Baník pyčo!
    Fluttershy, yay! avatar 7.9.2011 17:24 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    Hej, to záleží! Vím o protipříkladu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Dreit avatar 7.9.2011 21:10 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    S tímhle za učitelem nechodim, ale někdy jsem míval chvilky kdy jsem to málem neudržel - aplikace v MS bastlu (nějakej poslední .NET framework), otevřeli jsme síťovej disk, klikli na ikonu.....celá učebna na pár minut komplet zamrzla, i lidi co s tim neměli nic společnýho a pak BSOD, jeden za druhym. Řešení? Údajně se to stane když tam přistoupí najednou víc jak jeden člověk, takže jsme pojednom stahovali ze síť. disku nějakou zprasenou aplikaci.....úžasná škola. Střechou nám několik let teče na stoly (praxe), mistr na měření si může za rok dovolit koupit jen pár kabelů,...ale hlavně že zničehonic jsou peníze na PC učebnu kde je cca 30 nových luxusně vybavených stanic a licence na snad tři CADy. Něco mi tam smrdí...
    Nope
    Václav 6.9.2011 18:17 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    Průmka v Písku, kdo chtěl, dostal se do whitelistu mac adres na AP (tady se projevila genialita adminů - místo aby zavedli nějaký způsob autentifikace, popřípadě hodily whitelist na router do kterého jsou AP připojeny, zapisovali je přímo do access pointů, kde jim za chvilku došlo místo v tabulce a chvíli nikoho dalšího nemohli připojit :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.9.2011 21:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    KU?
    poky74 avatar 5.9.2011 21:42 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!

    Kdepak, žádnej požadavek jsem nedostal, pokud někdo dá vědět, s druhou várkou to můžu nechat udělat

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    kotyz avatar 5.9.2011 22:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    Dávam oficiálně vědět. ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 5.9.2011 22:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    A jestli mi ještě slouží paměť tak snad kralyk sliboval placky a samolepky KU ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    6.9.2011 09:58 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    Akorát ty placky, a to stále platí, akorát jsem teď neměl čas o tom napsat... během dneška to udělám.
    poky74 avatar 17.9.2011 09:12 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!

    Mail, nějaký info k tomu, rozměry, motiv, etc..

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    luta avatar 5.9.2011 22:42 luta | skóre: 20 | blog: muj_blok | Prostějov/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!

    paráda :-)

    Rezza avatar 6.9.2011 09:31 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    Jakozto clen Fedoriho Boardu delam, ze to nevidim :) Naopak jsem rad, ze to obcas nekdo udela. Asi by neproslo to logo, jinak ok.

    Non-software goods
    In the past, community members have inquired whether it is permissible to use Fedora Trademarks on non-software goods such as T-shirts, stickers, and pens.

    Community members may request from the Fedora Board a license to use the Fedora trademarks on non-software related goods, services, or other entities. The Board, or someone it delegates for the task, will ask to see the proposed designs before approving the use.
    6.9.2011 10:35 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    ach jo, už ani tohle není svobodný :-(
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    Rezza avatar 6.9.2011 10:43 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    Je, jen je potreba si pozadat u Boardu, neni duvod neschvalit - pokud to dodrzuje pravidla (ale nerika, ze neco co neni je Fedora, logo je pouzito spravne atd.). Ano, pral bych si, aby toto nebylo potreba a snazime se to maximalne zjednodusit, ale... Jinak hlavni duvod proc to musime delat je samozrejme pravni - pokud chceme, aby znacka Fedora byla chranena! Urcite si nikdo z komunity nepreje, aby se nekdo vydaval za Fedoru a prodaval pod tim oznacenim Windows :)
    Sešívaný avatar 6.9.2011 10:51 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    Je to především kvůli americkému zákonu, podle kterého, když se o svoji značku nestaráš, tak o ni příjdeš.
    Rezza avatar 6.9.2011 12:51 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    Ale samozrejme to neni jedine - i kdyz u swagu ano. U Fedory jde taky o to, co je skutecne Fedora, co odpovida nejakemu standardu. A pak to konci tak, ze oficialni image Fedory jsou nedostupne, protoze se tam resi kazda konina a pak kazdy jiny si vytvori vlastni image, napise tam Fedora a je ve vyhode... Ale to uz je zivot.
    6.9.2011 15:10 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    Ale zase by te melo uklidnovat, ze logo Fedory vypada na danych nalepkach (dle meho soudu) zdaleka nejlepe.

    Gratulace autorovi/zprostredkovateli, je to krasne!
    6.9.2011 12:21 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    Jako odpověď dostanete další informace.
    Kdy? :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    mess avatar 6.9.2011 12:45 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    Jo, to by mě taky zajímalo :-D
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    poky74 avatar 6.9.2011 15:54 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!

    Během dneška určitě :-)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    pavlix avatar 6.9.2011 15:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou!
    Fedorácké samolepky mám od Fedoráků, Debian bych mohl nalepit na pár serverů :), z ostatního nic aktuálně nepoužívám.

    Takže, jestli můžeš, schov mi pár samolepek Abclinuxu a pár samolepek Debianu, vzal bych si to na některé konferenci. K platbě přidám nějaké to pivo za snahu :).

    Díky.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    6.9.2011 19:35 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou! (Update I)
    Hujá, hujajá! Všechno voblepit! Ať všichni nejen cítí ale i vidí že jsem nerd!
    pavlix avatar 6.9.2011 21:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou! (Update I)
    My si jenom nalepujeme jednu, dvě nálepky pro radost, to Microsoft nutí dodavatele všechno oblepovat totálníma nesmyslama. Neřeknu kdyby jedno logo.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    6.9.2011 22:19 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou! (Update I)
    Facebook? Pffft.

    mess avatar 13.9.2011 23:04 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou! (Update I)
    Kdy bych mohl čekat obálku s nálepkami u sebe ve schránce?
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    poky74 avatar 14.9.2011 14:37 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou! (Update I)

    Ahoj, jedna část byla odeslána včera odpoledne, druhá dnes ráno. Měl jsem s tím větší trable než jsem čekal, tak se to trochu protáhlo.

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Dreit avatar 14.9.2011 18:29 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou! (Update I)

    Poky, šlo by se domluvit až budu znát aktualizovanej rozvrh? Údajně bych měl mít praxe neoficiálně v pondělí a pátek, z toho minimálně jedny na budově nad gymplem (kde jsi hádám i ty), tak bysme pak mohli vyměnit rozvrhy a nějak to ošéfovat :-)

    Nope
    poky74 avatar 14.9.2011 18:36 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou! (Update I)

    Jasně, dáme si vědět ;)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Dreit avatar 15.9.2011 22:13 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou! (Update I)

    Tak na školnim "webu" už jsou nový rozvrhy, najdi si R4B, na měření ještě nevim která jsem skupina (spíš ta co pojede na nultou hodinu) a praxe taky nevim u koho jsme ale jedna z nich by se měla s největší pravděpodobností odehrávat na budově kde studuješ, takže třeba v pondělí pokud by to šlo bych se zkusil zastavit....ale už nevim jak vypadáš :-D

    Nope
    luta avatar 15.9.2011 11:40 luta | skóre: 20 | blog: muj_blok | Prostějov/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou! (Update I)

    už je mám doma :-)

    mess avatar 15.9.2011 14:39 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou! (Update I)
    Já taky, vypadají luxusně. Hlavně Tux.
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    19.9.2011 17:16 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou! (Update I)
    Tak už mi taky přišly, suprové, díkes!
    19.9.2011 21:09 DanBlack | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nálepky už jsou! (Update I)
    Příloha:

    Samolepky nalepené, největší radost měla přítulka z Tuxe na netbooku. 8-)

    "Real life: Great graphics & physics, but the story and gameplay sucks."

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.