abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:22 | IT novinky

    Švýcarská AI centra EPFL, ETH Zurich a CSCS představila otevřený vícejazyčný velký jazykový model (LLM) s názvem Apertus. Vyzkoušet lze na stránce Public AI Inference Utility.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 17:22 | Nová verze

    Byl vydán Linux Mint 22.2 s kódovým jménem Zara. Podrobnosti v přehledu novinek a poznámkách k vydání. Vypíchnout lze novou XApp aplikaci Fingwit pro autentizaci pomocí otisků prstů nebo vlastní fork knihovny libAdwaita s názvem libAdapta podporující grafická témata. Linux Mint 22.2 bude podporován do roku 2029.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | IT novinky

    Čínská společnost Tencent uvolnila svůj AI model HunyuanWorld-Voyager pro generování videí 3D světů z jednoho obrázku a určené trajektorie kamery. Licence ale nedovoluje jeho používání na území Evropské unie, Spojeného království a Jižní Koreje.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Komunita

    Blender Studio se spojilo s kapelou OK Go a výsledkem je videoklip k písni Impulse Purchase. Stejně jako samotný 3D software Blender je i ve videoklipu použitý animovaný chlápek open source. Kdokoli si jej může stáhnout a upravovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:33 | Komunita

    Zig Software Foundation stojící za programovacím jazykem Zig publikovala finanční zprávu za rok 2024. Současně s prosbou o finanční příspěvek.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:22 | Nová verze

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za srpen (YouTube). Vypíchnuta je podpora Tabulek Google, implementace Gamepad API a Cookie Store API nebo také podpora WebGL na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.9. 20:44 | Komunita

    openSUSE Leap 16, včetně Leap Micra 6.2+, nově nabízí 24 měsíců podpory pro každé vydání. To je dva roky aktualizací a stability, což z něj činí nejdéle podporovanou komunitní distribuci vůbec. Leap se tak stává ideální platformou pro všechny, kdo hledají moderní, stabilní a dlouhodobě podporovanou komunitní Linux distribuci.

    lkocman | Komentářů: 0
    3.9. 16:33 | Bezpečnostní upozornění

    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) vydal dne 3. 9. 2025 VAROVÁNÍ před hrozbou v oblasti kybernetické bezpečnosti spočívající v předávání systémových a uživatelských dat do Čínské lidové republiky a ve vzdálené správě technických aktiv vykonávané z území Čínské lidové republiky. Varováním se musí zabývat povinné osoby podle zákona o kybernetické bezpečnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    3.9. 11:55 | IT novinky

    Americká internetová společnost Google nemusí prodat svůj prohlížeč Chrome ani operační systém Android. Rozhodl o tom soud ve Washingtonu, který tak zamítl požadavek amerického ministerstva spravedlnosti. Soud ale firmě nařídil sdílet data s jinými podniky v zájmu posílení konkurence v oblasti internetového vyhledávání. Zároveň Googlu zakázal uzavírat dohody s výrobci mobilních a dalších zařízení, které by znemožňovaly

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    3.9. 11:33 | Humor

    Prvního září ozbrojení policisté zatkli na na londýnském letišti Heathrow scénáristu a režiséra Grahama Linehana, známého především komediálními seriály Ajťáci, Otec Ted nebo Black Books. Během výslechu měl 57letý Graham nebezpečně zvýšený krevní tlak až na samou hranici mrtvice a proto byl z policejní stanice převezen do nemocnice. Důvodem zatčení bylo údajné podněcování násilí v jeho 'vtipných' příspěvcích na sociální síti

    … více »
    Gréta | Komentářů: 130
    Pro otevření více webových stránek ve webovém prohlížečí používám
     (82%)
     (8%)
     (2%)
     (3%)
     (4%)
     (1%)
    Celkem 142 hlasů
     Komentářů: 11, poslední včera 16:12
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    22.7.2008 07:12 jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    You are some kind of monster! :D
    22.7.2008 07:20 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    Já se dostal k Metallice snad někdy v roce 87/88 kdy Miloš Skalka měl ještě s nějakým svým kolegou pořad na Vltavě, kde pouštěl celé desky, proložené nějakým infem. Tenkrát došlo na Master of Puppets a bylo to pro mě jako zjevení. Do té doby jsem měl akorát jednu kazetu AC/DC a Saxonu dovezenou z jugošky a Metallica mě fakt vzala. Zajímavé je, že tam, kde autor blogu alblaho začal, tak tam já jsem skončil. Black album bylo to poslední, co jsem ještě od Metly mohl poslouchat (vyjma těch otřesných ploužáků :-) ), pak už to šlo s nima z kopce. Vrcholem byla jedna skladba s havajskou kytarou (už nevím jestli na Load nebo Reload). St.Anger považuju jen za zoufalé vzepětí, moc mě nezaujalo. Letos má vyjít nějaký nový materiál, uvidíme, co chlapci vymyslí. Na druhou stranu, byl jsem na jejich prvním koncertě v Brně (93?), předskokany jim dělal Cult + Suicidal Tendencies a dodnes na to se slzou v oku vzpomínám ...
    22.7.2008 08:20 ludvik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    Tak nějak ... po black albu metallica vydala opravdu málo skladeb. Jelikož to co vydala moc metallica není. Snad tak Turn The Page (byť je to pomalé) z Garage Days a Outlaw Torn z Load.

    Na letošním koncertu to vypadalo, že mají opět chuť! A to mě těší! I když jako instrumentalisti jsou na tom furt nic moc ... jejich síla je v rychlosti. A to, že z alb po černém hráli buď jednu, nebo žádnou skladbu (už se mi to trochu pomíchalo) mě uvrzuje v tom, že na příštím albu to bude návrat ke starému soundu.

    Poznámečka k Unforgiven: vůbec ji nepovažuju za měkkou skladbu. Kdysi v '91 jsem v rádiu slyšel krásný komentář, který jsem tedy do důsledku ocenil až později ... nejen v rychlosti a síle je tvrdost a krása.
    22.7.2008 09:04 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    Na letošním koncertu to vypadalo, že mají opět chuť!
    Sakra! A já se zrovna musel učit na státnice. :-(

    Ale byl jsem před čtyřmi lety a tehdy taky nehráli špatně. Docela jsem ty "staříky" obdivoval. V takovém věku, s rozm*nými játry a ještě takhle exhibovat na turné.
    na příštím albu to bude návrat ke starému soundu
    Jestli se vrátí k Master Of Puppets stylu, tak jen tak s radosti narazím bečku. :-)
    Václav 22.7.2008 09:25 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    Jo, což metallica, ale co dělá na pódiu ve svých letech Angus Young...
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    22.7.2008 10:46 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    Angus má zastydlou pubertu...:)
    22.7.2008 11:14 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    To mi ani nepřipomínej. Když byli AC/DC před sedmi lety v Praze, tak jsem měl zrovna nohu v sádře a chodil o berlích, takže jsem tam nemohl. :-(

    Vidět Angusovu duck walk a umřít! :-)
    22.7.2008 07:28 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    heh, to já na country nikdy moc nebyl ;). Zvlášť když je k dispozici hromada jiného (dle mého o několik řádů lepšího) thrashování. Viz např. současníky (když už mluvíme o starých profláklých pardálech) Testament, Anthrax a.j.
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    22.7.2008 07:46 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    To je ta skupina co se veřejně přiznala k tomu, že jí jde o prachy a posluchači jsou jí ukradení? Nemám je rád.
    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    22.7.2008 08:23 geckon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    Kdyby to tutlali, bylo by ti to prijemnejsi? :)
    22.7.2008 08:28 ludvik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    No, že by řekli zrovna tohle netuším ... ale na prachy jsou, viz jejich nenávist k internetu. To mě na nich strašně štve. Na koncertu nás s kámošema napadlo, proč nevydávají každý koncert jako video ke stažení? Vždyť kamer tam mají docela šílené množství a stačilo by to během pár dnů sestříhat a zmixovat zvuk. Když už prachy chtějí, tak za pár dolarů fanouškovské vydání. Je mi jasné, že by to nebylo nijak načančané, ale správnému fanouškovi to nevadí. Já bych asi bral všechny ... jenomže oni se zjevně bojí, že by pak byla vidět jejich instrumentální nedokonalost. A ve výsledku, že by jim na koncerty chodilo míň lidí. Nechápu ... cílem každého umělce, metalisty nevyjímaje, je dostat svoji tvorbu mezi co nejvíce posluchačů/diváků.

    Ale takoví KISS jsou na tom hůř. Slyšel jsem odpověď jejich basáka na otázku proč už dlouho nic nevydali ... dokud se všechno objeví druhý den na internetu zadarmo, nemá cenu se namáhat postávat ve studiu. Až to zlikvidují, něco samozřemě vydáme.
    22.7.2008 09:25 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    Ale takoví KISS jsou na tom hůř. Slyšel jsem odpověď jejich basáka na otázku proč už dlouho nic nevydali ... dokud se všechno objeví druhý den na internetu zadarmo, nemá cenu se namáhat postávat ve studiu. Až to zlikvidují, něco samozřemě vydáme.
    Iný spôsob ako povedať: "už sme totálne vyčerpali všetky svoje hudobné nápady, takže momentálne sme schopní vydať maximálne nejakú sračku z recyklovaných riffov, ktorou by sme si akurát spravili hanbu"
    22.7.2008 09:39 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    Vzpomínám si na vyprávění kamaráda, který byl těsně po revoluci na koncertu Metallicy. Lidi tam prý nemohli vydržet a lezly přes mříže, pak nastoupili a rozjeli to jako nikdy jindy. Prý nepopsatelný zážitek. A pak byl za pár let zase na nich a odcházel znechucen.
    22.7.2008 15:03 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    Já to nebyl, ale pasuje to na mě přesně. Poprvé v Brně venku na stadionu a podruhé v Praze na zimáku v Holešovicích. Potřetí už jsem neměl odvahu.
    22.7.2008 10:06 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    Tak to vidíte, tak ať si nase*ou. Já vím, jsem idealista - vždycky jsem si myslel že muzikanti skládají a hrajou hudbu protože je to baví, protože chtějí něčím oslovit své posluchače a případně jim něco sdělit. Myslel jsem si, že u dobrých muzikantů (nepočítám samozřejmě účelově vzniklé skupiny jako Tokio Hotel a podobné fekálie) je hudba a potažmo nějaké to sdělení vysoko nad penězi (ačkoliv něco jíst samozřejmě taky musí), ale není tomu tak a je až smutné pozorovat, jak se některé "hvězdy" nechají vláčet svými producenty. Myslím si, že i kdyby třeba zrovna u Metallicy klesly prodeje na 10% a drtivá většina jejich skladeb byla poslouchaná a stahovaná z netu (P2P), pánové by se pořád uživili více než slušně.
    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    22.7.2008 10:10 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    Ještě dodatek - nadpis blogu je "Zraní mé a Metallicy" ... jak už jsem řekl, zmíněná skupina je mi naprosto ukradená a nezajímá mě, nicméně od několika zainteresovaných lidí mám informace o tom, že v případě Metallicy nejde o zraní (když už, tak možná sraní), ale spíš o hnilobný rozklad (tudíž proces opačný).
    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    alblaho avatar 22.7.2008 11:03 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    Souhlasím. Měl jsem na mysli jen to, jak mi dozrálo to poslední album. Ale jinak ta kapela je v rozkladu, o tom žádná :-)
    Václav 22.7.2008 08:31 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    Ještě před Metallicou jsem poslouchal (už od narození, doma nám to hrálo pořád :D ) legendy jako AC/DC, Van Haalen, Def Leppard (letos na MOR byli skvělí), Led Zeppelin, Yes...

    Metallica mě provázela po celé střední škole, ovšem raději jsem měl ty rychlejší kusy. V té době jsem také zamířil do metalových končin (Arch Enemy, Children of Bodom, Sepultura, Kreator, Motorhead (i když o sobě tvrdí že hrajou rock :D), dokonce si občas dle nálady pustím nějaký grind.)

    Album St. Anger mě zklamalo jak jen mohlo, jako by metallica zkoušela konečně dostát svému jménu, hrát metal a vůbec jim to nejde.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    22.7.2008 09:35 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    Před deseti lety, Metallica a metal? Si upadnul s hrušně, ty vole ne? Nebo že by nějaký paralelní vesmír? No nic, až vystřízlivíš zkus se poohlédnout po pravé Metallice, ne po těch mrdkách prodejných mainstreamových.(hint věci vydané před 90', Bay area trashers, Master of puppets, ...)
    22.7.2008 09:41 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    St. Anger song u mna dobry a mozem ho pocuvat, ale s tymi predstavami si divny ;)

    skus najst album Raised Fist - Dedication, to je take hc (trochu do metalu)
    22.7.2008 09:43 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    alebo este aj The Haunted - Revolver, to je este viac metalove
    alblaho avatar 22.7.2008 11:02 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    Já vím, s tím třínápravovým solarisem jsem to trochu přehna. Jemně se stydím :-)
    22.7.2008 12:37 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    Nech tohle přečíst přítelkyni, stačí poslední odstavec :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    alblaho avatar 22.7.2008 13:19 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    Nechat ji to přečíst, to by byla teprve sebedestrukce :-)
    22.7.2008 13:35 kraven
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    Nech tohle přečíst přítelkyni, stačí poslední odstavec :-D
    mala by ho podrzat vo vsetkom co robi predsa, nie? =]
    kotyz avatar 23.7.2008 11:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    Trinapravovej Solaris sem este nevidel. Krasa ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    alblaho avatar 23.7.2008 12:37 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    Možno vidět v Plzni (linka 30) a ve Varšavě :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.7.2008 17:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    jj, tady jich jezdí mraky a X různejch druhů, Karosy by se na Varšavskejch silnicích (takodromech) pravděpodobně po pár kilometrech rozpadly... :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.7.2008 17:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zraní mé a Metallicy
    Metallica pro mně po "and justice for all" už neexistuje!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.