abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 556 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Agent avatar 18.9.2017 21:49 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Myslím si, že bez ohledu na to jestli je zmíněný článek hoax nebo ne, existují lidé, kteří mají podobné choutky a chtěli by regulovat, zakazovat, udávat.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    19.9.2017 11:31 smazáno | skóre: 18 | blog: smazáno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Ve vlade jsou takovy jeden vedle druhyho.
    Petr Tomášek avatar 19.9.2017 23:02 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    V právních státech je běžné, že se šíření lží, pomluv a podněcování k rasové a podobné nenávisti trestá. To stejné musí tedy platit na fašouny, co šíří nenávist vůči válečným uprchlíkům.
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    20.9.2017 01:20 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Přesně (a jinak na to už zákony jsou).
    Blaazen avatar 20.9.2017 02:04 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    @ ...co šíří nenávist vůči válečným uprchlíkům.

    Což je poněkud imaginární nepřítel. Drtivá většina jsou ekonomičtí migranti.
    Dalibor Smolík avatar 20.9.2017 09:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Ekonomiční migranti .. možná ano. Ale když vezmeme v úvahu, že se plaví na vratkých člunech a je dost slušná úmrtnost při cestě, k takové akci se odhodlají jen lidé zoufalí.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.9.2017 09:30 bla bla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Úmrtnost jsou asi 2 procenta.
    20.9.2017 09:40 fi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Umrtnost je stejna jako treba pri vyletu na Mont Blanc, kam lide chodi pro zabavu.
    20.9.2017 09:41 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Ekonomiční migranti .. možná ano. Ale když vezmeme v úvahu, že se plaví na vratkých člunech a je dost slušná úmrtnost při cestě, k takové akci se odhodlají jen lidé zoufalí.

    Někde jsem četl, že člověk je ochoten podstoupit krátkodobé velké riziko (plavba přes moře), pokud mu přinese dlouhodobý prospěch (sladký život v Evropě). Nakonec je to vidět i na některých loupežných vraždách. Zločinci přepadají staré lidi, u kterých pouze tuší velký výnos. Přitom výnosy jsou většinou zanedbatelné a tresty vysoké. Stejného efektu by dosáhli vykrádáním aut s podstatně nižším rizikem dopadení a nižšími tresty.

    Petr Tomášek avatar 20.9.2017 09:59 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Jasně, V Sýrii ani v Iráku žádná válka není ani nikde jinde ve světě. .
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Darth Phantom avatar 20.9.2017 10:08 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR

    Ani to není zcela přesné, řekl bych. Ekonomickým migrantem/kou je zpravidla míněn někdo, kdo přijede pro lepší živobytí pracovat. Sem jsou dováženi Frontexem, politicky hyperkorektně řečeno, doživotní klienti německého sociálního systému ze všech možných i nemožných koutů zeměkoule, nyní převážně afroameričané s laskavým svolením mutti. Sem tam nějaký dovolenkář. Válečných uprchlíků bylo i v době největšího náporu r. 2015 minimum. Bajky o válečných uprchlících jsou notně zastaralé a věří jim asi jen Tomášek s ovcem. V Saúdské Arábii není ani jeden uprchlík (válečný ani neválečný) a to jsou jejich civilizační soudruzi. Saúdi ví moc dobře, co dělají. Ani jeden uprchlík, zato však masivní investice do mešit v Evropě. Evropa nemá žádnou povinnost živit půl Afriky a Blízkého východu avšak mutti rozhodla, že to zvládneme.

    Bohužel výsledky usilovné práce mutti Merkel se naplno projeví až za několik generací když bude mutti pod drnem a plody svého úsilí si plně nevychutná. Je to celkem jednoduché. Žijeme v civilizaci, kde je porodnost okolo 0,8 díděte. Sem jsou hromadně dováženi příslušníci zaostalé civilizace, kde je celkem běžné mít 8 dětí a kde o práci slyšeli jen vyprávět. Tudíž si to může spočítat každý, kdo umí do pěti počítat, kdo bude výhledově dominovat. Tempo, jež nasadila reichsfuhrerin je vražedné a jak je vidět, chce to dotáhnout až do konce. Pád Čtvrté říše je tudíž nevyhnutelný.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Dalibor Smolík avatar 20.9.2017 12:07 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Tohle je bohužel pravda. Porodnost v Evropě prudce klesá a počet obyvatel také a navíc obyvatelstvo stárne. Vyřešit to přílivem uprchlíků z Afriky je čirá utopie. Tito lidé se většinou nezařadí do plnohodnotného pracovního procesu a jestli tomu bude za několik generací, nikdo netuší. Každopádně Evropa nemůže uživit hladovějící miliony Afričanů. To je prostě holý fakt.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    ⧠ A = 0 avatar 20.9.2017 19:36 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Kde bereš data pro tvrzení
    Porodnost v Evropě prudce klesá a počet obyvatel také a navíc obyvatelstvo stárne. Vyřešit to přílivem uprchlíků z Afriky je čirá utopie. Tito lidé se většinou nezařadí do plnohodnotného pracovního procesu a jestli tomu bude za několik generací, nikdo netuší.
    ?
    Nevolte zmrdy.
    Blaazen avatar 20.9.2017 21:15 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Podobná mentalita a barva pleti jako u těch, co už tu máme sto let a do plnohodnotného pracovního procesu se taky nezařazují a nezlepšilo se to ani za několik generací*.

    *) Příspěvek napsán po překonání strachu z kriminálu
    Blaazen avatar 20.9.2017 21:49 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    A než dostanu nálepku nacisty, rasisty, xenofóba a odpůrce migrantů, tak mi někdo vysvětlete, proč zde máme dobře integrovanou a relativně bezproblémovou menšinu vietnamců, kteří zde nejsou zdaleka tak dlouho jako romové. Navíc je lze zčásti považovat za válečné uprchlíky, protože mnoho z nich sem jezdilo studovat v době vietnamské války (nemuseli narukovat) a po ní sem tehdejší Československo dovezlo vdovy a sirotky a dostali zde péči.
    Blaazen avatar 20.9.2017 21:55 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    A taky tu máme dobře integrovaných 12000 uprchlíků z řecké občanské války a 3500 z Bosny.
    20.9.2017 22:40 smazáno | skóre: 18 | blog: smazáno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Proc myslis, ze romove nejsou integrovani?

    Vyuzivat system jako cikani jen tak nekdo neumi a ojebavani je prece cesky narodni sport.
    21.9.2017 08:11 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Proc myslis, ze romove nejsou integrovani?

    Vyuzivat system jako cikani jen tak nekdo neumi a ojebavani je prece cesky narodni sport.

    Tak jsme se pobavili bonmotem a teď bychom rádi slyšeli něco k věci.

    21.9.2017 14:45 tomfi | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Existují dva pojmy které si lidi pletou... integrace a asimilace (jsou to dva pojmy, ne? :) ) ... v souvislosti s nynější imigrací nikdo o asimilaci nehovoří. O rozdílu mezi těmito pojmy si je dobré udělat přehled, aby někdo nebyl rozčarován představami a realitou :)

    Tzv. nepřizpůsobivý,ač to zní paradoxně, se jednoznačně přizpůsobili podmínkám tak aby přežili a "kupodivu" si našli fungující a relativně úspěšný ekonomický model. To že nejsou převychovaní k obrazu "někoho" neznamená, že se nepřizpůsobili.... pojem nepřizpůsobivý se používá hádám místo pejorativního "nepřevychovaní"/není svolný k asimilaci.

    O mnoho přesnější je pojem sociálního vyloučení... jedna sociální skupina se s jinou sociální skupinou nebude "družit", protože model chování v jedné skupině není "chválen" či preferovaný v jiné skupině. Takříkajíc "vrána k vráně sedá" platí obousměrně.

    Mimochodem tzv. multikutura je samostatná sociální skupina, která nemá ráda jiné sociální skupiny, jako jakákoliv jiná skupina...

    Vždyť jsou to jen jedničky a nuly ...
    20.9.2017 23:09 grc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    soucasni cigani prisli z madarska a slovenska za bolsevika a po revoluci. to jsou tu ve vetsine pripadu dele spis ti vietnamci

    vice mene integrovane cigany vybili naciste
    21.9.2017 08:14 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    soucasni cigani prisli z madarska a slovenska za bolsevika a po revoluci. to jsou tu ve vetsine pripadu dele spis ti vietnamci

    To myslíte vážně? Vietnamci sem přicházeli v 80. letech, zatímco Romové od 50. let. Nemluvě o tom, že Vietnamci přišli z úplně jiné země na druhém konci světa, zatímco se Slovenskem jsme tvořili stejný stát.

    21.9.2017 12:38 grc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    proc lzete jako obvykle?

    blaazen psal "zdaleka tak dlouho"

    vietnamci sem prichazeli od valky ve vietnamu, ktera opravdu nebyla v 80. letech

    po valce bylo ceskych ciganu nekolik tisic. zbytek byli kulturne "uhersti romove", kteri kocovali *uhrami* vcetne slovenska. (nasilne) usidleni a rozptyleni ciganu v cesku zacalo kolem roku 1960 a skutecne usidlit se je povedlo kolem roku 1970

    takze co je to "zdaleka tak dlouho"?
    21.9.2017 12:45 grc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    mmchm, od te doby se pocet ciganu v cesku minimalne ztrojnasobil prave migraci uherskych romu

    po valce bylo v celem ceskoslovensku 100k ciganu (ca. 85k uherskych romu), dnes jen v cesku 200-300k ciganu (ca. 80 % uherskych romu)

    oni sice soulozi skoro jako kralici ale pouze skoro, ne fibonacciho radou
    21.9.2017 13:39 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    vietnamci sem prichazeli od valky ve vietnamu, ktera opravdu nebyla v 80. letech

    Je pravda, že jsem se nechal zmýlit svými vzpomínkami 80. léta, kdy do našeho města poprvé přišli Kubánci a po nich Vietnamci a nedošlo mi, že jinde už tento program mohl běžet déle.

    zbytek byli kulturne "uhersti romove", kteri kocovali *uhrami* vcetne slovenska. (nasilne) usidleni a rozptyleni ciganu v cesku zacalo kolem roku 1960 a skutecne usidlit se je povedlo kolem roku 1970

    Podle Wikipedie bylo v ČSSR v roce 1990 pouhých 10 tisíc Vietnamců, takže Romové v ČR pořád mají náskok minimálně jedné až dvou generací. V SR ještě mnohem víc. To není málo.

    21.9.2017 13:55 grc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    rozhodnete se, jestli se chcete bavit o case, nebo poctu. bud tady byli, nebo tady nebyli. 5 nebo 10 je podruzne
    21.9.2017 14:25 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    rozhodnete se, jestli se chcete bavit o case, nebo poctu. bud tady byli, nebo tady nebyli. 5 nebo 10 je podruzne

    Původně jsem reagoval na větu: soucasni cigani prisli z madarska a slovenska za bolsevika a po revoluci. to jsou tu ve vetsine pripadu dele spis ti vietnamci

    Takže jak vidíte, v původní větě jde jak o čas (kdo je tu déle), tak o počet (většina případů). Rozdělovat to nemá smysl Z uvedených čísel je jasné, že ve většině případů tady budou déle Romové a původní prohlášení je tedy mylné.

    Blaazen avatar 21.9.2017 14:39 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    On ten rozdíl není v tom, kdo je tu déle. Co jsem vypozoroval, tak vietnamci jsou velice pečliví, co se týče starostí o děti. Vzdělání je pro ně důležité, často chtějí, aby jejich děti nemusely prodávat ve večerkách jako rodiče. Romské děti jsou proti tomu jako dříví v lese.
    21.9.2017 14:48 grc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    "romske" deti byly od usazeni v 60. letech cilene segregovany do zvlastnich skol. divite se, ze vzdelanost potom stoji za psi stek?
    21.9.2017 15:12 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    "romske" deti byly od usazeni v 60. letech cilene segregovany do zvlastnich skol. divite se, ze vzdelanost potom stoji za psi stek?

    Tím se přesouváme k dalším otázkám. Např.: Proč přesně končilo tolik romských dětí ve zvláštní škole? Byly tam posílány automaticky kvůli svému původu? Nebo třeba kvůli tomu, že byly poněkud zaostalé? A kdo za to zaostávání může? Bylo vůbec možné poslat dítě do ZvŠ bez souhlasu rodičů?

    21.9.2017 17:51 grc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    redukcionistickou retoriku si odpustte
    21.9.2017 15:00 grc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    ve scitani lidu 2001-2011 se k romske narodnosti prihlasilo 10-12k lidi

    osobne by me zajimalo, jak vypadala fluktuace od 70. let do soucasnosti, ale to asi nikdo nevi. v odkazu z wiki je vypovidajici odstavec

    > Tato tragická historická zkušenost s evidencí a výzkumy otřásla důvěrou etnické skupiny Sintů k neromské majoritní společnosti natolik, že dala vzniknout novému společenskému požadavku – kdo by se snažil vlastní komunitu zviditelnit, hrozí mu sankce v podobě ostrakizace ze strany ostatních Sintů. Takový člověk se stane – odsouzeným do vyhnanství. A izolace je pro členy minority trestem nejbolestnějším. Mechanismus sociální kontroly v podobě vyhoštění po porušení platných společenských norem samozřejmě existoval ve společnosti Sintů již dříve. Imperativ utajení je však spjatý až s holocaustem. Sintí před Neromy utajují i svůj jazyk.
    Dalibor Smolík avatar 5.10.2017 09:34 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Kde bereš data pro tvrzení
    Tadyse dá leccos vyčíst
    Zde žije hodně cizinců, se kterými problém není. U nás na chalupě je obchůdek s Vietnamcem, který je se schopen uživit, zatímco nikdo jiný to nezvládl. Prostě má otevříno od nevidim do nevidim .. občas hodíme řeč, někdy má slabší období, jindy lepší, ale jde to.
    Jsou zde různé národnosti, není problém. Ale Afrika problém bude, na to vem jed. Není cizinec jako cizinec - není to rasou, ale oblastí původu. U Syřanů určitě problém také nebude.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.9.2017 10:49 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Jasně, V Sýrii ani v Iráku žádná válka není ani nikde jinde ve světě. .

    To, že někdo utíká ze země, kde je tak trochu válka, ještě neznamená, že je válečný uprchlík. Kromě toho, že ve skutečnosti může být z úplně jiného státu, než tvrdí, je třeba také zvážit, proč údajný uprchlík nepožádal o azyl v první bezpečné zemi a táhnul se přes půl světa zrovna do Evropy. Nebo se často stává, že v dané zemi sice nějaký konflikt probíhá, ale pouze v jedné její části (Ukrajina, Nigérie). Potom opět není důvod udělit azyl.

    20.9.2017 08:02 tomfi | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Tak když je to běžné, dejte si pozor aby Váš příspěvek nebyl hodnocen jako podněcování ... slovo fašouni nejspíš ve vašem slovníku asi hanlivě označuje nějakou skupinu.

    admin: smazán duplicitní komentář
    Vždyť jsou to jen jedničky a nuly ...
    k3dAR avatar 18.9.2017 22:00 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    mas spatne titulek zapisku, asi si chtel napsat "Konec presentovani nesnasenlivosti", samozrejme to velmi zjednodusuju, ale trend kdy 8z10 lidi by nejradeji "urcite" skupiny vymazalo z povrchu zemskeho je tragicka situace, kdy alespon ta cast co je jen zmanipulovana davem psychicky narusenejch by se mohla probrat po tom co jim nekdo rekne ze se chovaji jaho nebezpecna hovada...
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    Bystroushaak avatar 19.9.2017 10:36 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    mas spatne titulek zapisku, asi si chtel napsat "Konec presentovani nesnasenlivosti", samozrejme to velmi zjednodusuju, ale trend kdy 8z10 lidi by nejradeji "urcite" skupiny vymazalo z povrchu zemskeho je tragicka situace, kdy alespon ta cast co je jen zmanipulovana davem psychicky narusenejch by se mohla probrat po tom co jim nekdo rekne ze se chovaji jaho nebezpecna hovada...
    Heh. A bonzováním se všechny problémy vyřeší.

    Už jsem to řešil na brmlabím IRC; když máš nasrané lidi mající pocit křivdy (strachu / ublíženosti), tak ten problém vážně nevyřešíš tím, že na ně zavoláš policii, že mají podle tebe špatný názor. Akorát přidáváš k nasranosti, až to jednoho dne "vybuchne". Ať už násilím, nebo volbou někoho, kdo bude ty pocity (násilně) ventilovat.

    A lidi s tvým přístupem pak budou stát a divit se, jak se vlastně stalo, že se dostal k moci někdo, kdo se jim ani trochu nelíbí. Stane se to přesně takhle, že bereš hlas a možnost sebevyjádření a ventilace frustrátům.

    Příklady máš všude napříč historií, od revoluce dělnické třídy, vzestup Hitlera, přes etnické čistky na balkáně posledních desetiletí.
    19.9.2017 10:49 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Nedobre se na to divas, Veverko... kdyz my MORALNI rozhodneme, ze to je nesnasenlivost, tak pres to vlak nejede a je potreba s tim razne zatocit!

    To bys mohl jeste nakonec tvrdit, ze obhajoba neni soucasti obzaloby...
    19.9.2017 12:05 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    zavolat policii nestaci, ale pokud bude policie konecne konat a pachatele skonci na dlouho v krimu, vyresi se tim hodne
    Bystroushaak avatar 19.9.2017 12:16 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Jo, to určitě, tím se fakt vyřeší hodně. Z člověka, který měl „blbé kecy“ uděláš zločince a pak ho vrhneš mezi zloděje a vrahy. To určitě hodně pomůže tomu cíli mít se na světě sluníčkově a hezky. A ten člověk, až vyjde ven, tak vůbec nebude mít problémy se zaměstnáním, s kriminalitou a brutální nenávistí systému, který ho perzekuoval za „blbé kecy“. A jako bonus nejspíš přijde o rodinu a nebude mít co vůbec co ztratit.

    Vskutku geniální nápad. Smekám.
    19.9.2017 13:37 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Tak já počítám s tím, že takový člověk by se už z vězení nevrátil, protože když by nastoupil s cejchem nácka a xenofoba, tak by ho tam umlátili k smrti.
    Bystroushaak avatar 19.9.2017 13:55 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Nebo by ho tam uvítali jako ztraceného bratra, udělali z něj člena gangu a naučili ho způsobům jak se bránit opresivnímu režimu. Z „blbých keců“ by se stal celý smysl života (strhnout tyranii, jak poetické).

    Mimochodem, četl jsi tu story, jak vznikl islámský stát? To je to samé, jen přes kopírák; Camp Bucca: The US prison that became the birthplace of Isis
    Tak já počítám s tím, že takový člověk by se už z vězení nevrátil, protože když by nastoupil s cejchem nácka a xenofoba, tak by ho tam umlátili k smrti.
    Jinak mě hrozně baví tenhle tvůj pohled na svět. Člověka co má blbé kecy zavřeme do vězení, kde ho umlátí k smrti. Ve jménu míru a lásky.
    19.9.2017 14:11 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Jinak mě hrozně baví tenhle tvůj pohled na svět. Člověka co má blbé kecy zavřeme do vězení, kde ho umlátí k smrti. Ve jménu míru a lásky.
    To není můj pohled na věc. Jen takové varování, jak by se také mohla situace vyvinout.
    19.9.2017 14:16 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Nenene. Nic takoveho se stat nemuze!
    19.9.2017 15:00 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Tak to je drsné.
    18.9.2017 22:28 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    trend kdy 8z10 lidi by nejradeji "urcite" skupiny vymazalo z povrchu zemskeho je tragicka situace
    Žádný takový trend nepozoruji.
    Dalibor Smolík avatar 19.9.2017 09:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Já bohužel ano. Nevím, jestli 8 z 10 nebo méně, ale to není podstatné.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    mirefek avatar 18.9.2017 22:45 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    http://zakony.centrum.cz/trestni-zakonik/cast-2-hlava-13-dil-1-paragraf-403

    Mimochodem, mne se ten zákon nelíbí. Zoufalost situace byla vidět například v jednom debatním klubu (teď mi nejde vyhledat), kde proti sobě stáli "sluníčkáři" a "islamobijci" a obě dvě strany se navzájem osočovali z porušování toho zákona. Ono video mi přinejmenším demonstrovalo, že existují občané, kteří se tento zákon nezdráhají použít proti svým názorovým oponentům.

    A pak je ještě paragraf 405, který zakazuje zpochybňovat jisté historické skutečnosti, to už mi z principu přijde úplně špatně. Tuším, že pro zrušení zákona se vyslovují Piráti a Svobodní.

    Obecně by ale "diskuze o imigraci" měla být v pohodě. Jenom je třeba si dát pozor, aby nebylo možné vaše vyjadřování interpretovat jako porušení zmíněného zákona.
    19.9.2017 00:41 awk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Jenom je třeba si dát pozor, aby nebylo možné vaše vyjadřování interpretovat jako porušení zmíněného zákona.

    Mně se vždycky líbilo, jak kolegové uměli používat to výmluvné do fistule protažené "not so bad.....", když došlo na něco o čem nebylo dle jejich zvyklostí dobré hovořit (třeba imigrace). Chtělo by to už u nás také něco vymyslet, protože někteří známí, když na něco takového přijde řeč, se jen tak trapně ošívají a někdy i pokrytecky zalžou, a to se mi zamlouvá ještě méně než to trapné "not so bad...", které mne onehdá tak vytáčelo, ale kterému jsem se časem naučil rozumět.
    nway avatar 19.9.2017 06:27 nway | skóre: 17 | Česká Lípa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Ovšem je vhodné si uvědomit, že Piráti jsou zakuklení levičáci jako zelení. Ono se to na první pohled nezdá, ale jejich program to silně naznačuje. Svobodní jsou rozpolceni sami sebou. Bída s nouzí.
    ⧠ A = 0 avatar 19.9.2017 10:13 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Proč zakuklení? Vedle konzerv, které tvoří oligarchy ovládaný český politický hlavní proud, je holt všechno alespoň trochu progresivního nalevo. To není nic, za co bychom se měli stydět či se před tím kuklit.
    Nevolte zmrdy.
    mirefek avatar 19.9.2017 10:57 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Zrovna v otázce svobody slova (o které je tento zápisek) se postoje Pirátů a Zelených dost liší. Kdyby Zelení podporovali svobodu slova, tak bych je zmínil taky, ale mám za to, že ti trestnosti projevů nenávisti spíše fandí.

    Mimochodem na podrobnější rozbor politické scény teď nemám náladu, ale můžu odkázat na svou analýzu jedné ankety na iDnes.
    18.9.2017 22:46
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Potrefený sluníčkář se ozval?
    18.9.2017 22:48
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    (To bylo na k3dARa.)
    k3dAR avatar 19.9.2017 02:01 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    pokud to ma znamenat ze uznavam urcite moralni hodnoty, ktere jsou v rozporu s nesnasenlivosti, tak si mi tak klidne rikej ;)
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    19.9.2017 08:02 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    A islám vám nevadí?
    19.9.2017 08:30 Lobsterman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Ne.
    19.9.2017 09:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    A islám vám nevadí?
    Mně třeba vadí jak islám, tak i většina českých tzv. odpůrců islámu. Přijde mi, že jsou si navzájem v lecčems dost podobní...
    Dalibor Smolík avatar 19.9.2017 09:15 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Slovy pana prezidenta Zemana "ne každý muslim je terorista, ale každý terorista je muslim" by se to dalo vyjádřit dost přesně, mně běžní a rozumní muslimové nevadí. Pokud nezasahují do mých práv doma (v jejich zemi se snažím respektovat jejich zvyklosti). Ale ani tady Zeman nebyl úplně přesný, Breivik určitě muslim není ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    ⧠ A = 0 avatar 19.9.2017 10:16 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Slovy pana prezidenta Zemana "ne každý muslim je terorista, ale každý terorista je muslim" by se to dalo vyjádřit dost přesně
    Akorát že to je prokazatelně úplná blbost. Nezanedbatelnou část teroristických útoků vždy páchali, páchají a budou páchat nemuslimové.
    Nevolte zmrdy.
    Dalibor Smolík avatar 19.9.2017 11:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Já vím, ale v posledních letech jsou to především muslimové.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.9.2017 12:09 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Ani v posledních letech to nejsou především muslimové. I když se usilovně snaží srovnat s křesťany skóre.
    19.9.2017 14:37 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Ani v posledních letech to nejsou především muslimové. I když se usilovně snaží srovnat s křesťany skóre.

    Prosil bych odkaz na žebříček teroristických útoků v Evropě (nebo i ve světě) za posledních 15 let. Já mám totiž takovou xenofobní představu, že tam mnoho křesťanů nenajdeme. A samozřejmě řadit podle počtu obětí, protože je nesmysl dávat do stejné úrovně útok s desítkami mrtvých a útok s hmotnou škodou.

    19.9.2017 15:02 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Ani v posledních letech to nejsou především muslimové. I když se usilovně snaží srovnat s křesťany skóre.

    Pro začátek jsem našel třeba zde na wiki. Když si seřadíte nejhorší útoky podle data, tak po roce 2011 jasně převládají islamisté. Jedinou výjimkou je Breivik a nejasný motiv v Minsku. Zbytek jsou islamisté nebo muslimští nacionalisté. Odkud čerpáte vy?

    19.9.2017 15:24 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Oprava - mělo být po roce 2000, nikoliv 2011.
    Dalibor Smolík avatar 20.9.2017 09:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    To nevím, ale myslím si, že křesťanství není ani hlavní, ani zástupný důvod teroristických útoků. U muslimů je zaštítění se náboženstvím minimálně zástupný důvod. Ale přesto si myslím, že skutečná příčina bude jinde, než hlásání náboženské pravdy.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Petr Tomášek avatar 21.9.2017 18:49 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    To je ale debilní otázka. To je jako by se jeden ptal, jestli ti nevadí elektřina...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Rezza avatar 19.9.2017 08:04 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Pridavam se.
    19.9.2017 00:47 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Skandálnější nadpis už jsi vymyslet nemohl? Takovej clickbait. Takovýho povyku pro takovou blbost. Nechceš se rovnou přihlásit do Blesku nebo takněkde?
    19.9.2017 08:01 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Mně to jako blbost nepřijde, hlavně proto, že neziskovky jsou řízeny vládou a EU. Takže omezování kritických příspěvků se vlastně stalo oficiální politikou. A pokud budeme pokračovat tímto směrem, budeme za chvíli na úrovni Ruska a Číny, kde jistě také zaměstnávají internetové slídily, kteří hlídají čistost internetu a udávají.

    Možná by ti frajeři z neziskovek, kteří si hrají na veliké soudruhy a revolucionáře, mohli zveřejnit nějakou příručku, o čem na internetu nepsat, aby se člověk nedostal do konfliktu se zákonem. Anebo si snad ta trestní oznámení budou syslit a na člověka je vytáhnou, až se stane veřejně známým a nepohodlným? A budou ho soudit za několik let staré příspěvky? Je to stejně směšné jako neschopná politika EU.
    Rezza avatar 19.9.2017 08:06 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Ne, neziskovky prece ridim ja! Kde ti lidi na podobne kecy chodi by me fakt zajimalo :D.
    19.9.2017 08:15 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Asi pozorují, čtou a logicky přemýšlejí HA HA HA
    19.9.2017 11:39 smazáno | skóre: 18 | blog: smazáno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    hadam novinky.cz :P
    19.9.2017 09:08 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Mně to jako blbost nepřijde, hlavně proto, že neziskovky jsou řízeny vládou a EU. Takže omezování kritických příspěvků se vlastně stalo oficiální politikou.
    Ty teda máš smysl pro dramatizaci. Z toho, že nějaká banda má vlhký sen, že bude podávat TO za příspěvky na netu, hned uděláš národní cenzuru...
    A pokud budeme pokračovat tímto směrem, budeme za chvíli na úrovni Ruska
    No to by nejspíš autor toho pomaténého webu přivítal, vzhled k tomu, jak leze Rusku do zadku.
    19.9.2017 09:26 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Tak ten web je samozřejmě hodně nasáklý propagandou, proto jsem se ptal, zda je to hoax.

    Kdyby ty neziskovky nebyly financovány z nějakého ministerstva, tak je mi to celkem jedno, ale tohle už je systémová věc.
    19.9.2017 12:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Kdyby ty neziskovky nebyly financovány z nějakého ministerstva, tak je mi to celkem jedno, ale tohle už je systémová věc.
    Ministerstva financují kdejakou ptákovinu. Kdyby to byla systémová záležitost, pak by ČR v rámci EU nebyla jedním z kverulantů proti kvótám. Celkově mají IMHO naše politické strany k migrantům postoj přinejlepším opatrný, ne-li rovnou odmítavý.

    IMHO tyhle zprávy, jako ta odkazovaná, jsou poplašné zprávy psané lidmi, kteří především rádi píšou poplašné zprávy, protože si potřebují připadat důležitě a 'nad věcí'.
    19.9.2017 13:03 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    IMHO tyhle zprávy, jako ta odkazovaná, jsou poplašné zprávy psané lidmi, kteří především rádi píšou poplašné zprávy, protože si potřebují připadat důležitě a 'nad věcí'.
    A je to, vyporadali jsme se s nim, s rozvratnikem. Tak se na ne musi! To udavani a tak az potom, kdyz toho nenechaj.
    19.9.2017 13:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    ???
    19.9.2017 14:04 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    No co, chvalim...
    19.9.2017 14:50 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Ses s tou agitkou tak rozjel, že sis poplet komentáře a reagoval na něco jinýho?
    19.9.2017 14:58 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Jasne a proto tam davam i to, na co reaguju ;-)

    Ale chapu, agitka, to je prece to, co delaj ti druzi, ne?
    19.9.2017 15:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Jasne a proto tam davam i to, na co reaguju ;-)
    Ok. Já teda dost marně hledám souvislost mezi tím citovaným a tvou reakcí, ale co se dá dělat.
    Ale chapu, agitka, to je prece to, co delaj ti druzi, ne?
    'Ti druzí' určitě ne, pouze jožka (a také pouze v této diskusi). Pokud jsi teda nějak záludně mezi komentáři nepovýšil na zástupce veškerých 'těch druhýh'.
    19.9.2017 15:25 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    No, me se hlavne libilo, jak ses vyporadal se zapsanou zkusenosti nekoho, koho neznas a ani nepatri mezi nejake obecne zname postavy. Palec nahoru, ty se neztratis, strana Dobra ma tyhle veci rada!
    19.9.2017 17:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    No, me se hlavne libilo, jak ses vyporadal se zapsanou zkusenosti nekoho, koho neznas a ani nepatri mezi nejake obecne zname postavy.
    Protože ta zapsaná zkušenost je naprosto předvídatelná a nepřináší vůbec nic nového. To, že se člověk s tímhle názorem šel pohádat někam mezi partu lidí s přesně opačným názorem nemohlo dopadnout jinak. Už z té premisy se dá na 99% odhadnout, jak to celé dopadne.

    Výsledek je nula, ten člověk svůj názor nijak nezměnil, ti, se kterými tam interagoval, zjevně taky ne, jeho čtenáři taky nezměnili názor, nové nebo nějak zajímavé informace tam nejsou anebo jsou zmíněny jenom úplně mimochodem a velmi stručně, 90% procent textu je emocionální výlev nad tím, jak někde ňáký lidi v ňákým klubu mají špatnej názor.
    Palec nahoru, ty se neztratis, strana Dobra ma tyhle veci rada!
    Tak to seš dobrej, že ses s takovým rozvratníkem jako já, tak vypořádal, teď mi možná jenom řekni, kdo teda je ta strana Dobra, já abych věděl, kam že to teda patřím.

    Všimni si, že jsem nic o žádných stranách nenapsal - klidně mohli ty názory těch lidí a toho člověka z ČVUT být obráceně a dopadlo by to úplně stejně. Nebo to mohl být Slávista, který se šel pobavit s fanouškama Sparty a vysvětlit jim, jak jsou mimo... Což by asi bylo víc fyzické a míň verbální, ale výsledek mi přijde stejnej. Prostě šel někam mezi lidi s názorem X a zjistil - teď pozor, přijde naprosto šokující zvrat - že mají názor X.
    19.9.2017 17:31 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Protože ta zapsaná zkušenost je naprosto předvídatelná a nepřináší vůbec nic nového.
    To jo, kritika, musi byt prinosna a konstruktivni!

    Ty fakt nechapes, ze si z tebe delam prcu, protoze ti schazi jen modra kosile a jsi jako vysitej?
    19.9.2017 17:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Eh, neměl jsem se namáhat s tak dlouhým komentářem.
    Ty fakt nechapes, ze si z tebe delam prcu
    To chápu, co nechápu je kde a čím jsem ti šlápl na kuří oko a podle čeho sis mě zařadil do kategorie politického nepřítele. Tvoje názory z jiných diskusí si popravdě moc nepamatuju, ale nemam dojem, že bys byl někdo s kým bych nějak zásadně nesouhlasil. Bude potřeba se ještě dlouho doprošovat než dáš vědět?
    19.9.2017 21:15 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Proc bys mi mel slapat na kuri oko a proc bych te mel davat do jakekoliv kategorie "nepritel"? Me jenom prijde legracni jak se ti nejvetsi obhajci svobody a pokroku vyjadrovanim a nazory zacinaji blizit svym predchudcum budujicim ten krasny novy svet po 2.SV.

    Stejne jako v tom puvodnim odkazovanem zapisku. Svoboda, demokracie a tak. Tedy do doby nez nekdo zacne mit jine nazory nez my, ze...

    Vsechno je porad tak nejak stejny.
    19.9.2017 22:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Me jenom prijde legracni jak se ti nejvetsi obhajci svobody a pokroku
    A tom mam být jakože já?
    Tedy do doby nez nekdo zacne mit jine nazory nez my, ze...
    Ok, a mohl bys mi říct, jaké názory to teda já vlastně mám a co to je za názory, které netoleruju? Protože já nemam šajn, vo jakejch názorech to mluvíš ani v jednom případě.

    Ještě jen doplňující otázka: Kouříš crack? (Ta je v podstatě jen řečnická.)
    20.9.2017 06:54 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    To maj byt ti z toho clanku. A kdyz o tom nekdo napise, tak zacnes pisatele zpochybnovat. O kolik myslis, ze se od nich lisis?

    K te recnicke otazce, to se dela jinak... kdy presne jsi si uvedomil, ze bys nemel znasilnovat deti?
    20.9.2017 12:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    A kdyz o tom nekdo napise, tak zacnes pisatele zpochybnovat.
    Aha, konečně, tady je problém. Nepostavil jsem se na správnou stranu barikády boje proti zlým neziskovkám a nepodpořil soudruha v boji. Je ti jedno, co je to za člověka, jak se chová, že píše hůř než blesk a že do toho zatahuje politickou agendu nesouvisející s uprchlíky, stejnětak je ti jedno, co já mam reálně za názory. Péruješ mě tady z politický zaujatosti a kdovíco, a pak zjistim, že důvodem je klasický příklad uvažování "Kdo není s náma, je proti nám"...
    20.9.2017 12:45 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Ale prd. Pochopil bych, kdybys to napsal o nekom proflaklem. Pochopil bych kdybys napsal, ze nema pravdu v tom a v tom. Pochopil bych, kdybys napsal, ze s nim nesouhlasis. Ale ty ne, ty napises jen ze urcite chtel vypadat dulezite. Je dulezie mit jasno, ze...

    Sranda je, ze kdyz zkusim neco podobneho na tebe, hned se stetis.
    20.9.2017 13:02 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Pochopil bych, kdybys to napsal o nekom proflaklem.
    Nechápu, proč by v tom jeho profláklost měla hrát nějakou roli. To je snad jedno, ne?
    Pochopil bych kdybys napsal, ze nema pravdu v tom a v tom. Pochopil bych, kdybys napsal, ze s nim nesouhlasis. Ale ty ne, ty napises jen ze urcite chtel vypadat dulezite. Je dulezie mit jasno, ze...
    Naspal jsem co jsem napsal především proto, že mi přijde, že ten člověk hodně dramatizuje něco, co ve skutečnosti není až tak podstatné a proto, že kolega 'sad' ve stejném duchu navázal tím, že z pouhého úmyslu (ani ne uskutečněného) nějaké pání podávat nějaká TO udělal "Konec svobody slova v ČR". To je prostě z komára velbloud jak prase.

    Takže jestli potřebuješ vědět, v čem s nim nesouhlasim, tak v tom, že je k něčemu dobré psát dramatické skandální články o partě skautů v nějakém klubu a že je vhodné tam jít a zkoušet jim tam něco vytmavit, kór tímhle způsobem, který má za následek akorát tak nasrání obou stran. Čiliže v tom zhruba s nim nesouhlasim. Stačí?

    Ta otázka na ten crack ani nebyla až tak ironická, protože mi fakt tvoje reakce přijou totálně přemrštěný. Jediný vysvětlení, který mě napadá, je, že tomu, co ten člověk dělá, prikládáš fakt hodně velkou důležitost a nesneseš žádnou kritiku, taky mě napadlo, jestli to nejsi ty nebo nějaký blízký příbuzný nebo tak něco, jinak mi to hledání nějakých "zlých" důvodů z mý strany fakt nejde do hlavy...
    20.9.2017 13:19 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Nechápu, proč by v tom jeho profláklost měla hrát nějakou roli.
    Protoze znas jeho nazory, muzes od boku strelit (ale nemusis se trefit). V pripade neznameho cloveka... no sam jsi to ted poznal, ne?
    protože mi fakt tvoje reakce přijou totálně přemrštěný.
    Jasne, ze byly. Ironie, sarkasmus... co chces vic? Ty jednim smahem cloveka smaznes a kdyz se ti dostane toho sameho tak hned zacnes stavet konstrukce o cracku, psychologickem profilu, pribuznosti...

    Nechame toho, protoze to zjevne opravdu nepobiras. Treba nekdy casem...
    20.9.2017 14:31 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Jasne, ze byly. Ironie, sarkasmus... co chces vic?
    No, moh jsem třeba chápat dřív než až teď, co ti vlastně vadí...

    Rozumim tomu, že ti to asi připadalo jako unáhlený vyhodnocení toho člověka, ale i když se na to koukám blíže, nepřijde mi, že bych se netrefil. Přijde mi, že ten člověk opravdu má jednak dost smysl pro dramatizaci až bulvarizaci a jednak je tam hodně vidět to už dopředu vytyčený rozdělení na my vs oni (jak používá výraz "protistrana"), na ty dobré a ty špatné (výraz "Výprava do jámy lvové"). Teď jsem si rozklikl i tu reakci toho Multikulturního centra nebo co to je (wtf) a přijde mi, že i s tím efektem, kterej ta jeho návštěva měla, jsem celkem trefil: Oni ho vyhodnotili jako člověka, který nediskutuje slušně a racionálně a celkově je to utvrdilo v další činnosti:
    S výjimkou pana Cimbála, vyjádřili v závěrečné evaluaci všichni účastníci spokojenost s průběhem semináře, kdy oceňovali především odbornost lektorů, kvalitu poskytnutých informací a interaktivitu. Tato zpětná vazba od pedagogů nás utvrdila v přesvědčení, že v tomto typu vzdělávacích aktivit chceme pokračovat a dále je rozvíjet, protože se setkáváme s opravdu velkým zájmem.
    Čiliže to mi přijde jako dost fail ze strany p. Cimbála. Jestli si přál nějakým způsobem ty lidi třeba přimět k nějakýmu zamyšlení nebo reflexi ohledně jejich názorů, tak vlastně dosáhl přesného opaku. Takže ve výsledku z toho tak trochu udělal ragequit, poplakal si na webu, jak jsou ti aktivisti strašně strašný a chystaj se zcenzurovat úplně všechno, no a pochopitelně weby jako ten euportal po něčem takovým okamžitě skočej a udělají z toho "Šok! Sluníčkáři chystají konec svobody slova!". Škoda příležitosti. (Čímž nechci říct, že ti lidi v tom centru jsou z obliga a bez viny - to imho nejsou.)

    Uznávám, že to moje hodnocení toho člověka bylo rychlé, ale nepřijde mi, že bych se nějak hodně netrefil. Jestli s tím nesouhlasíš, ok, beru na vědomí...
    19.9.2017 13:32 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Pokud je to pravda, mezi poplašné zprávy bych to neřadil.
    19.9.2017 13:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    A do čeho to teda zařadíš a jaké závěry z toho vyvodíš?
    19.9.2017 14:06 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Zařazuji to mezi důvěryhodné informace a vyvozuji z toho, že bude na internetu omezena svoboda slova a bude zřejmě nutné se přizpůsobit, ohnout hrb a příliš nekritizovat.
    19.9.2017 15:10 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Aha ok. Tak díky. Vyřídim to chlapům v hospodě.
    Darth Phantom avatar 20.9.2017 10:33 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Ministerstva financují kdejakou ptákovinu. Kdyby to byla systémová záležitost

    Já bych řekl, že to rozhodně systémová záležitost je. Kdo platí všechny tyhlety čičmundy? To je najednou dobroserů a humanistů všude tam, kde hodně peněz. Celkově to jsou nemalé částky. V případě Člověka v plísni jde o částky velmi velké, roční rozpočet je okolo 1 miliardy.

    Člověk v plísni už rozhodně takové řekněme cenzurní ambice a zasahovací ambice do politiky má. Je to je jejich "projekt" faktus.info. Teď to maj asi rozbitý, proto odkaz jinam. Dále měli i nějaké pletky se senátorem Regecem. Kdybych to měl shrnout, tak chtěli by, hodně by chtěli neziskovky kádrovat a cenzurovat, ale nemají k tomu zatím úplně ideální podmínky a živnou půdu.

    S tim ale souhlasim, že nazvat něco "konec svobody slova" a nalinkovat pak odlkaz na nějaký pofidérní článek, je docela trapárna, to jo.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    20.9.2017 12:16 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Já bych řekl, že to rozhodně systémová záležitost je. Kdo platí všechny tyhlety čičmundy? To je najednou dobroserů a humanistů všude tam, kde hodně peněz. Celkově to jsou nemalé částky. V případě Člověka v plísni jde o částky velmi velké, roční rozpočet je okolo 1 miliardy.
    Jo, ale asi není jen rozpočet tý pro-uprchlický části, ne? To bude celá organizace, která dělá spoustu věcí vč. projektů, který jsou IMHO legitimní.
    Člověk v plísni už rozhodně takové řekněme cenzurní ambice a zasahovací ambice do politiky má. Je to je jejich "projekt" faktus.info.
    Hm, že zveřejňují otevřený dopisy na svejch stránkách, to mi nepřijde nijak hrozný, to může udělat v podstatě každej, stejně jako s tím trestním oznámením.

    Jako takhle, aby nedošlo k mýlce, že je podporuju, tak s těmihle aktivitami úplně nesouhlasim a nelíbí se mi, že třeba Pánek rozhlašuje informace, který jsou jednoduše nepravdivý (třeba to o procentu uprchlíků ze Sýrie). Na druhou stranu bych to ale zas tak nedramatizoval, jak to dramatizují někteří, kteří vykřikují, že jsme tady pod totalitou neziskovek a kdovíco. Skoro bych se odvážil tvrdit, že za vpuštění migrantů je odpovědná CDU a vlády v dalších zemích jako Švédsko, Francie, VB, apod. spíše než nějaká banda aktivistů někde v klubu v Praze...
    ⧠ A = 0 avatar 19.9.2017 10:19 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    A tahle neziskovka je řízena vládou, nebo EU? Já bych spíš podezříval ještírky nebo židobolševiky.
    Nevolte zmrdy.
    19.9.2017 10:24 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Tahle je řízena trpaslíky LOL! LOL! LOL!
    Dalibor Smolík avatar 5.10.2017 10:27 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    A budou ho soudit za několik let staré příspěvky?
    Snad existuje nějaká promlčecí lhůta ..jinak ale stíhání za možné příspěvky nebo dokonce lajky klepnuté omylem u nějakého hloupého statutu na sociálních sítích mě dost děsí asi jako honba na čarodejnice.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.9.2017 19:20 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Souhlasim s tebou. Ale sad je holt konspiracni teoretik (ktery ma navic v kalhotach) a tak diskuse asi nema smysl. Pro srovnani, jak vypada skutecne ohrozeni svobody slova: tady nebo tady.

    Jinak ja z toho paragrafu 405 (jak tu nekdo zminoval) taky nejsem nadseny. Ale kdyz vidim, jaci lide si to berou do ust...
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    23.9.2017 17:50 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Ten prvni pripad je fakt srandovni. Chteli jsme mit klacek na "ty druhe" a von ho nekdo pouzil proti nam...
    25.9.2017 05:52 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Tvoje interpretace je dost zvlastni. Myslis, ze jako ti novinari zalozili ten urad, nebo jak si to predstavujes?
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    19.9.2017 01:26 havlista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    ten web eurabia.cz je roztomilý
    Merkelová je dobrá žákyně Adolfa Hitlera!
    Po německých volbách bude pokračovat budování IV. říše! Nečeká nás nic dobrého ...
    Detailní popis průběhu znásilnění polské turistky africkými migranty - jen pro otrlé povahy!
    19.9.2017 08:36 Lobsterman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Jeste neslyseli o konci svobody slova.
    Dalibor Smolík avatar 19.9.2017 09:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Detailní popis průběhu znásilnění polské turistky africkými migranty - jen pro otrlé povahy!
    Měla potom říct, že má AIDS. Ať hoši přemýšlejí :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.9.2017 09:20 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Treba by mavli rukou, ze podruhy ho stejne dostat nemuzou.
    Dalibor Smolík avatar 19.9.2017 11:24 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    To je taky fakt.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.9.2017 06:28 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Trestně stíhán u nás může být kdokoliv a téměř za cokoliv. Nevidím spojitost s neziskovkami.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    19.9.2017 09:20 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Tohle neni zalezitost jenom CR.
    19.9.2017 13:22 Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    v boji proti stereotypum jsem nedavno narazil na nasledujici vypoved:

    'cikan, jedinacek prisel z prace domu a osprchoval se ...'

    To prekonalo i muj dosavadni nejmilejsi stereotyp, kdy cikan je v autoskole a prehlidne tu znacku co je z nerezu a chce se pro ni vratit.
    Pravák Bob avatar 19.9.2017 14:05 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    A můžu se zeptat kdyže to byla v ČR svoboda slova? Mám dojem že tu nikdy nebyla.
    knowledge brings fear
    19.9.2017 14:15 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Určité období po roce 1989?
    Pravák Bob avatar 19.9.2017 14:33 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Paragrafy 184 (pomluva) a 404 (projev sympatií k hnutí směřujícímu k potlačení práv a svobod člověka) jsou AFAIK trestným činem už někdy od šedesátých let (v různých úpravách).
    knowledge brings fear
    19.9.2017 20:49 pavele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    V "Určitém období po roce 1989" byla skutečně, na beton, svoboda slova... :-)
    19.9.2017 18:58
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Jak se říkalo už kdysi ... my máme svobodu projevu, ne že ne. Co nemáme je svoboda po projevu ;-)
    20.9.2017 07:00 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Mimochodem, je sranda, pozorovat, jak veci, ktere zminuji ty osklive, nekorektni, xenofobni a z Ruskaplacene weby ze seznamu Jakuba jandy uz dost dlouho pomalu prosakuji i na ty "spravne" weby. Jak tam kdosi poznamenal v diskusi:
    Tak přesně za tu myšlenku, co je v nadpisu (a kterou už před více než rokem formuloval Petr Hampl), jsem dostal před 28 dny BAN na facebooku.
    To je jenom takovy drobny podotek k cenzure a autocenzure.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.9.2017 11:47 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Bohužel, Facebook nedává bany za nevhodné příspěvky, ale spíš za počet nahlášení. Stačí trocha koordinace mezi odpadem z neziskovek, Zelených a dalších žump a ban dostanete. Znám lidi na FB, co dostali ban jen za poměrně neškodné použití slova "buzerant" v rámci nějakého vtipu.

    Dobrou zprávou je, že až na extrémní výjimky, kde pisatel hlásá holocaust na muslimy, si policie s idiotskými oznámeními z neziskovek vytírá zadek. Na mě teda ještě nic nepřišlo. Já spadám do jejich kategorie zákeřnej hajzl, co umí formulovat své názory tak, aby neporušoval zákony. Takovej já jsem, představte si, umím neporušovat zákony.
    20.9.2017 09:03 kolcon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    zajimave je, ze jak se toto tema nekde zmini, tak okamzite vylezou z analu ruznych neziskovek prapodivna individua, co zacnou haze slovy jako "nacek, fasista, xenofob, zavrit, umlatit". kdo vas plati, smejdi?
    21.9.2017 12:12 Tomáš Roll
    Rozbalit Rozbalit vše skauti
    Děsivé :-/ A to jsem měl o skautech celkem dobré mínění. Je smutné, že se z toho stala akorát další organizace, která ohrožuje naši svobodu a budoucnost. Svoje děti bych jim neuvěřil.
    Blaazen avatar 21.9.2017 12:19 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: skauti
    @ Svoje děti bych jim neuvěřil.

    Kouzlo nechtěného? Jako že pošleš děti do skauta a až se vratí, tak neuvěříš, že to jsou tvoje vlastní. :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 24.9.2017 13:43 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: skauti
    Takhle se chová někdo na centrále Skauta. V řadách samotných oddílů jsou ale "normální" lidi, co toto také vnímají velmi nelibě.
    21.9.2017 13:40 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Dopravni nehoda na motivy zname pisnicky k tematu:

    https://www.youtube.com/watch?v=UkTnzEhxAFk
    21.9.2017 15:53 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec svobody slova v ČR
    Vraždění nic nevyřeší...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.