abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:33 | IT novinky

    Společnost Anthropic oznámila Projekt Glasswing a s ní související AI model Claude Mythos Preview. Jedná se o iniciativu zaměřenou na kybernetickou bezpečnost, do které se zapojily velké technologické společnosti Amazon Web Services, Anthropic, Apple, Broadcom, Cisco, CrowdStrike, Google, JPMorganChase, Linux Foundation, Microsoft, NVIDIA a Palo Alto Networks. Anthropic věří, že nový AI model Claude Mythos Preview dokáže

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:55 | Zajímavý software

    Firma Ojective Development vydala svůj nástroj pro monitorování a řízení odchozích síťových připojení Little Snitch i pro operační systém Linux. Linuxová verze se skládá ze tří komponent: eBPF program pro zachytávání provozu a webové rozhraní jsou uvolněny pod GNU GPLv2 a dostupné na GitHubu (převážně Rust a JavaScript), jádro backendu je proprietární pod vlastní licencí, nicméně zdarma k použití a redistribuci (cena přitom normálně … více »

    ᯼Fidesz🧡!᯼ | Komentářů: 0
    včera 18:44 | IT novinky

    Vojenské zpravodajství (VZ) se v březnu zapojilo do mezinárodní operace proti aktivitám hackerské skupiny APT28, která je spojovaná s ruskou vojenskou zpravodajskou službou GRU a která přes slabě zabezpečené routery prováděla kybernetické útoky na státní a další organizace v ČR i zahraničí. Operaci vedl americký Federální úřad pro vyšetřování (FBI) a jejím cílem bylo odebrat útočníkům přístup k napadeným zařízením a ty následně … více »

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    včera 16:44 | IT novinky

    Tvůrcem nejpopulárnější kryptoměny bitcoin, který se skrývá za pseudonymem Satoši Nakamoto (Satoshi Nakamoto), je britský kryptograf Adam Back. Na základě vlastní investigativní práce to tvrdí americký deník The New York Times (NYT). Několik indicií podle autorů jasně ukazuje na to, že Back a Nakamoto jsou stejný člověk. Jde mimo jiné o podobný odborný a osobnostní profil či totožné chyby a manýry v psaném projevu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 14:44 | Nová verze

    Google Chrome 147 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 147.0.7727.55 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře. Přehled novinek v Chrome DevTools 145 až 147 také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | Nová verze

    Vývojáři z Laboratoří CZ.NIC vydali nové verze aplikací Datovka (Datovka 4.29.0, Mobilní Datovka 2.6.2). V případě desktopové verze přibyly možnosti projít všechny uložené zprávy, zkontrolovat časy expirací časových razítek a přerazítkovat datové zprávy, které lze v ISDS přerazítkovat. Novinkou je také možnost vytahovat myší ze seznamu ZFO soubory datových zpráv, tento úkon jde udělat i pomocí tlačítek Ctrl+C. Nová verze Mobilní Datovky přináší jen drobné úpravy.

    VSladek | Komentářů: 0
    7.4. 21:55 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.28.0. Z novinek lze vypíchnout novou třídu machine.CAN.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.4. 10:22 | Komunita

    Michael Meeks, CEO společnosti Collabora, na apríla oznámil, nebyl to ale apríl, že nadace The Document Foundation zastřešující vývoj kancelářského balíku LibreOffice vyloučila ze svých řad všechny zaměstnance a partnery společnosti Collabora, tj. více než třicet lidí, kteří po mnoho let přispívali do LibreOffice. Nadace The Document Foundation po několika dnech publikovala oficiální vyjádření. Přiznává pochybení při zakládání

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    6.4. 05:33 | Pozvánky

    Protože je už po aprílu, můžou strahováci opět zveřejnit program další Virtuální Bastlírny, aniž by připravená témata působila dojmem, že jde o žert. Vězte tedy, že v úterý 14. dubna (změna!!!) od 20:00 proběhne VB, kde se setkají bastlíři, technici, učitelé i nadšenci do techniky a kde i vy se můžete zapojit do družného hovoru, jako by všichni seděli u pomyslného piva. Co mají bastlíři tento měsíc na srdci? Pravděpodobně by nás musel zasáhnout

    … více »
    bkralik | Komentářů: 3
    5.4. 23:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 26.1 aneb čtvrtletní aktualizace open source počítačového planetária Stellarium (Wikipedie, GitHub). Vyzkoušet lze webovou verzi Stellaria na Stellarium Web.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (14%)
     (23%)
    Celkem 1248 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.2.2009 21:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    Hele! Koukám, že ty už máš víc loginů než JiK! :-D :-D :-D
    9.2.2009 21:40 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    A to i bez těch, co používal, když toho o linuxu ještě moc nevěděl. ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.2.2009 21:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    Možná by to chtělo sepsat nějaký seznam... :-D
    vlastikroot avatar 9.2.2009 22:24 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    Blocklist doporucovany adminy serveru :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    9.2.2009 22:51 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    Ignore, kde seš? :-D
    unknown_ avatar 9.2.2009 21:22 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    No, nenadavalo se ti proto, ze bys upozornil na problem, ale proto, jakym tonems to napsal, a ze sis kuli tomu zalozil dalsi nick a blog. Tecka. Jinej duvod to nadavani na tebe nemelo. Ale je dobre, ze se na apt pracuje.
    9.2.2009 21:29 wire-64 | blog: bbb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver

    Ano. A proto, že místo abych se na vás vysral, jsem se s vámi podělil, budu mít zase "hodnocení" hluboko pod bodem mrazu.

    Asi proto, že jsem si změnil nick, tak cokoli napíšu je shit. :-D Gratuluji pánové.

    9.2.2009 21:33 hruskin | skóre: 3 | blog: martaskuv_blogisek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver

    Kdepak, seš nejlepší...

    xxxs avatar 9.2.2009 21:42 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    zatial mas vyssie hodnotenie ako zvycajne.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.2.2009 21:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    budu mít zase "hodnocení" hluboko pod bodem mrazu.

    Asi proto, že jsem si změnil nick, tak cokoli napíšu je shit.
    To, že jsi zase změnil nick mi přijde sice jako krajně úchylný, ale stejně jsem jako v minulém zápisku hodnotil "dobré", protože to je dobré. Nicméně ta tendence hodnocení podle sympatičnosti pisatele, nehledě na kvalitu příspěvku tady byla, je a bude, s tim nic nenaděláš...
    AltOS avatar 9.2.2009 22:10 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    Nicméně ta tendence hodnocení podle sympatičnosti pisatele, nehledě na kvalitu příspěvku tady byla, je a bude, s tim nic nenaděláš...

    Tak jest.

    On ten ton a zmena nicku asi namichla lidi natolik, ze se uz nesoustredili na vecnou stranku veci (krom Espinosy a mozna par dalsich).

    Anebo jsem asi posledni podivin, co cte blogy primo ze stranky ABC a ne RSS, neb jasne vidim kdo je pisatelem blogu - tudiz si na to dle potreby vyhradim cas, je-li to skutecne nutne (Kde je vubec holoubek Phantom? Otaci ouska? :-) ).
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.2.2009 23:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    Taky už se mi po jeho "atypickém stylu humoru" začíná stýskat :-D
    AltOS avatar 10.2.2009 00:30 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    Ve Statech byla na jedno jmenovane pivo (Samuel Adams) docela ok reklama - slogan byl prosty: All in due time.

    Stejne jako asymetri...atypicky holub jmenem Phantom. Mozna si otocil kridelka nekde, bradac jeden!
    kozzi avatar 9.2.2009 23:58 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    Ja je ctu taky ze stranky AbcLinuxu.cz, ale vetsinou moc nesleduju kdo je pisatel
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    AltOS avatar 10.2.2009 00:25 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    No budiz, ale ty budes urcite jeden z tech mistnich nacelniku mistniho kmene Kalicu, tudiz i konfrontace zvladas lepe, nez-li parta dotcenych muziku, khery sere, ze se nekdo "nabubruje" jak to jenom jde (zmena nicku, atd.).

    Btw. Chybi ti tecka a tudiz vlastne tvuj argument postrada smysl, ha!
    kozzi avatar 10.2.2009 00:31 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    LOL :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    AltOS avatar 10.2.2009 00:39 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    No ty woe, a pak vsude poslouchej, jak jsou alkaci desny agresori a bijou kolemjdouci babicky a nevim co jeste... pche!

    Jsem pro zalozeni noveho statu uprostred makoveho pole (jen pro to terno) s nazvem Alkoholistan!
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.2.2009 08:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    Kde se mam stavit pro občanku? :-D
    kozzi avatar 10.2.2009 20:40 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    Občanky tam nebudou stejne by jsme se opili a ztratili je :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    kozzi avatar 9.2.2009 21:50 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    Ale mě nevadí že si člověk změní nick ;-)
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    kotyz avatar 10.2.2009 01:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    Asi pro to ze sis tu vybudoval povest tezkyho provokatera a ta uz ti nejspis zustane naporad.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    AltOS avatar 10.2.2009 01:07 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    To jiste, ale co takhle jinak - aspon to reseni/odpoved sem flaknul. Kolik provokateru to vlastne dela? Jen se ptam...
    10.2.2009 07:34 wire-64 | blog: bbb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver

    Přece jenom někdo pochopil pointu :-)

    9.2.2009 22:02 CET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver

    Heeeej, konecne skvelej zapisek!!:) Ano, cely flame byl zbytecny. Misto predchoziho zbytecneho nadavani jsi mohl zahledat, najit to, co jsi ted nasel a napsat tenhle blog. Tenhle je IMHO skvelej.

    V tech predchozich jsi jenom nadaval, protoze zrovna tobe se nejaka funkce nelibila nebo chybela, nebo protoze sis rozhasil system, az jsi apt/aptitude tak zblbnul, ze si nevedelo rady.

    Osobne pouzivam debian pres dva roky na asi 104 serverech a dvou stanicich a nikdy jsem s aptem/aptitude problem nemel, takze me namichlo, kdyz jsi nadaval na apt/aptitude a pritom ja jsem s nim zadne problemy nemel. Negeneralizuj - to je dost riskantni, pokud to nemas podlozeny opravdu dostatecnym mnozstvim pokusu a dukazu.

    Tady jsi ale napsal, ze ani deb vyvojari ti neodpovedeli, ze TOBE chybi nejaka funkctionalita, ale ze bude pridana a uvadis i zdroj na dokumentaci. Zastaravani aptu je zrejme jenom tvuj nazor a podavas to relativne neutralne (zadne ostre urazky), me osobne nic opravdu nechybi.

    Mimochodem, docela by me opravdu zajimalo, co presne ti v tom debianu nebezelo. Muzes sem hodit verzi ubuntu, ty repository, ktery jsi pouzival a jak jsi co instaloval? Docela bych si to chtel zkusit u sebe, abych videl, co je za problem.

    10.2.2009 07:27 wire-64 | blog: bbb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver

    1) Ubuntu 8.10.

    2)  Nainstaluj KDE 4.1.3.

    3) Následně přidej repozitář KDE 4.2 (viz - ) http://www.kubuntu.org/news/kde-4.2

    4) upgraduj na KDE 4.2

    5) vyber si nějaký balík z KDE 4.2 a klidně násilím jej smaž (nejlépe jen ten jeden)

    6) zakaž KDE 4.2 repository.

    7) Zkus opavit poškozeé závislosti APTem a Aptitude.

    => Jediné existující řešení je v tomto případě downgrade KDE na 4.1.3. APT ani Aptitude to nejajdou. Podle vysvětlení vývojářů je to prý proto, že APT považuje donwgrade za něco, co se nikdy nesmí udělat. :-D

    Zypper to vyřeší okamižtě.

    9.2.2009 22:08 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    Celou dobu jsem říkal, že aptitude má jiný solver. Jestliže ho v roce 2005 mělo aptitude v experimentalu, tak jednoduchým nahlédnutím do changelogu zjistíme, že od prosince 2005 je v unstablu, takže nejspíš i ve všech distribucích na které tu nadáváš :-).
    10.2.2009 07:32 wire-64 | blog: bbb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver

    V roce 2005 tam byl prototyp. Podle mě zatím nikde nebyl implementován, což potvrzuje i mail, který jsem dnes dostal od D. Burrowse.

    10.2.2009 08:43 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    Jestli myslíš ten samý mail co šel na debian-devel, tak netuším, kde si to tam vyčetl. Jediné co říká, že solver v aptitude s tím teoretickým problémem na který si odkazoval nemá problémy a že je pořád co vylepšovat (což je ostatně vždy a všude).
    10.2.2009 10:24 wire-64 | blog: bbb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver

    Díval jsem se na ten mailing list a je tam totéž co mém mailu:

    The one case I know of where aptitude can totally fail is when you have a large, complicated set of packages with interrelated dependencies and you're trying to make all the packages consistent with a single downgrade (it generally behaves OK if you have most of the packages at the right version to start). I doubt it would be hard too track this problem down, but it's an unusual edge case IMO, and I prefer to spend my scarce free time on parts of the program that are more deficient.
    10.2.2009 15:24 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    A kde tam je napsáno, že ten solver nebyl implementován?
    10.2.2009 16:01 wire-64 | blog: bbb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver

    Nejřív mě naženete, abych něco prostudoval, a pak kladete vašimi slovy řečeno pitomé otázky.  Nemám tě já teď poslat něco nastudovat?

    Kdyby totiž ten solver využíval SAT, tento problém by neměl. Kromě teorie na to existuje přesvědčivý důkaz. Reálný funkční a existující SAT solve Libzypp s tím problém nemá.

    10.2.2009 17:18 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    Tobě se zdá SAT jako všespasitelná věc, že? :-)
    10.2.2009 17:46 wire-64 | blog: bbb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver

    ne. Ale aspoň něco. Rozhodně se mi zdá, že APT, na který se pořádně nešáhlo už 10 let by mohl někam pohnout.

    10.2.2009 17:51 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    Na RPM se taky už pořádnou dobu pořádně nešáhlo :-) Nepočítáme li slepou evoluční větev RPM5 :D
    10.2.2009 18:43 wire-64 | blog: bbb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver

    Na něj se šáhlo, ale zatuchliny typu RedHat a v návaznosti pak Novell jej odmítají. No třeba by možná novell chtěl, ale když nechce RedHat, tak nehce ani Novell, což ve výsledku nutí RPM4 použvat i Mandrivu. Přitom RPM5 by tochtělo jako sůl. Bohužel, tuhle nechuť jsem niky nepochopil a nevím jestli se pochopení dočkám. Bohužel Novell následuje příklad RedHatu a z Opensuse si dělá plaground, čímž hodí frantu instalatéra přes palubu Shuttleworthovi. Na tomhle pánovi je dobré, že když se mu něco v Debianu zdá zatuchlé, tak se to nebojí v Ubuntu změnit.

    10.2.2009 20:01 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    A co tak skvělého RPM5 nabízí oproti Novellímu RPM? :-)
    # support for the old RPMv3 LSB package format was removed to cleanup and simplify the code base. RPM 5, with respect to RPM format packages, now supports RPMv4 format only.
    Zrovna tohle určitě všechny Enterprise distributory potěší :D

    RPM5 vyšlo před malou chviličkou a už teď je horší, než Novellí opatcvhované RPM4.
    10.2.2009 21:07 wire-64 | blog: bbb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver

    Například to, že vyházelo ten obrovský milionkrát opatchovaný bordel, který se v tom vašem RPM nahromadil. úplně mi uchází smysl RPM v3 v LSB. Je to snad ta najkonrtoverznější věc v LSB. Je tam vůbec DEB? Ono se taky může stát, že celý ten Hype kolem ubuntu, který už dostal i podstatné bussines rozměry rozšíří DEB do takové míry, že nějaký RPM v3 v LSB, který ani vy nepoužíváte bude směšný.

    10.2.2009 21:23 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    Jenže my jsem s RPMv3 kompatibilní... A ne, deb není součástí LSB.
    10.2.2009 21:26 wire-64 | blog: bbb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver

    to je pravda že jste. Ale skutečně to nějaký venor využívá? A co když bude mít ubuntu s Debianem 30% podíl na trhu? Vendora nebude zajímat nějaké LSB. Prostě vydá svůj produkt s DEB balíkem a hotovo. Pak přidá balík se SLES a RHEL a šmytec. A skutečně si musím ťukat na čelo, jak se komerční hráči používající RPM nedokáží domluvit.

    10.2.2009 21:45 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    Vendor který chce být v pohodě (např. Sun) si na čelo něťuká ;-)
    10.2.2009 21:49 wire-64 | blog: bbb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver

    co mu taky zbývá, že? :-)

    9.2.2009 22:18 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver

    Minus jsem ti dal ne za blogspot, ale za dalsi zmenu nicku.

    To mas fakt tak velkou potrebu byt cteny, ze se musis vnucovat ostatnim? Kdyby sis nechal stary nick a zustal tak na blocklistech lidi, kteri tve vyplody nemaji zrovna v lasce, mozna bys nemel tolik flamu u svych prispevku (pokud ovsem toto neni to, co chces).

    9.2.2009 22:49 miso | skóre: 36 | blog: iSCSI_initiator_howto | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    Ale teraz nick nezmenil: v zozname vpravo hore ma tento a minuly blog
    Project Satan infects Calculon with Werecar virus
    10.2.2009 08:14 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    asi jen neni ve forme
    9.2.2009 22:58 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver
    PS: škoda že si zdejší osazenstvo plete software s milenkou.
    Porad lespi, nez si plest milenku se softwarem ;-)
    10.2.2009 02:24 sheeryjay | skóre: 13 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver

    Dnešní zápisek více-méně ok (až na opětovné napadání), nicméně všiml jste si že jste se často rozčiloval jak je APT hloupý a beznadějně zastaralý .. a nevšímal jste si příliš upozornění na to že by se měl používat aptitude či jiné backendy ... a nyní vpodstatě píšete že aptitude skutečně je lepší než apt .. tedy to co vám bylo říkáno již několikrát?

     

    10.2.2009 07:33 wire-64 | blog: bbb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aptitude implementuje SAT solver

    Verze, která je venku takto upravená není.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.