Byla vydána verze 1.91.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.
Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo druhou veřejnou soutěž v programu TWIST, který podporuje výzkum, vývoj a využití umělé inteligence v podnikání. Firmy mohou získat až 30 milionů korun na jeden projekt zaměřený na nové produkty či inovaci podnikových procesů. Návrhy projektů lze podávat od 31. října do 17. prosince 2025. Celková alokace výzvy činí 800 milionů korun.
Google v srpnu oznámil, že na „certifikovaných“ zařízeních s Androidem omezí instalaci aplikací (včetně „sideloadingu“) tak, že bude vyžadovat, aby aplikace byly podepsány centrálně registrovanými vývojáři s ověřenou identitou. Iniciativa Keep Android Open se to snaží zvrátit. Podepsat lze otevřený dopis adresovaný Googlu nebo petici na Change.org.
Byla vydána nová verze 18 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator. S podporou Development Containers. Podrobný přehled novinek v changelogu.
Cursor (Wikipedie) od společnosti Anysphere byl vydán ve verzi 2.0. Jedná se o multiplatformní proprietární editor kódů s podporou AI (vibe coding).
Google Chrome 142 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 142.0.7444.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 20 bezpečnostních chyb. Za nejvážnější z nich bylo vyplaceno 50 000 dolarů. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Pro moddery Minecraftu: Java edice Minecraftu bude bez obfuskace.
Národní identitní autorita, tedy NIA ID, MeG a eOP jsou nedostupné. Na nápravě se pracuje [𝕏].
Americký výrobce čipů Nvidia se stal první firmou na světě, jejíž tržní hodnota dosáhla pěti bilionů USD (104,5 bilionu Kč). Nvidia stojí v čele světového trhu s čipy pro umělou inteligenci (AI) a výrazně těží z prudkého růstu zájmu o tuto technologii. Nvidia již byla první firmou, která překonala hranici čtyř bilionů USD, a to letos v červenci.
Po Canonicalu a SUSE oznámil také Red Hat, že bude podporovat a distribuovat toolkit NVIDIA CUDA (Wikipedie).
 Já si kdysi kvůli tomuhle kupovat prastarý SoundBlaster Live!, který měl HW mixování.
 Já si kdysi kvůli tomuhle kupovat prastarý SoundBlaster Live!, který měl HW mixování.
             
            Kdyz chci z pocitace neco poslouchat, tak to zapnu a hraju.Jednoduchý příklad: posloucháš hudbu a narazíš na link na (třeba) youtube. Bez mixování musíš přehrávač zastavit, protože pauza zvukárnu neuvolní.
Ikdyz mam takovej dojem, ze mam mplayer nastavenej nejak dobre, ze kdyz spustim dva filmy, tak zvuk jede na v obou.To není mplayer, ALSA jako taková umí softwarové mixování taky. PulseAudio je IMO naprostá zbytečnost a další sra*ka od lidí, kteří si myslí, že v linuxovém systému běží málo démonů a je potřeba tam nějaké přidat.
PulseAudio je IMO naprostá zbytečnost a další sra*ka od lidí, kteří si myslí, že v linuxovém systému běží málo démonů a je potřeba tam nějaké přidat.Umí to per-app volume? To je totiž to, co mi u ALSA chybí.
 16.7.2011 20:04
stativ             | skóre: 54
             | blog: SlaNé roury
        16.7.2011 20:04
stativ             | skóre: 54
             | blog: SlaNé roury
            
         17.7.2011 08:29
stativ             | skóre: 54
             | blog: SlaNé roury
        17.7.2011 08:29
stativ             | skóre: 54
             | blog: SlaNé roury
            
         16.7.2011 21:00
pushkin             | skóre: 43
             | blog: FluxBlog
        16.7.2011 21:00
pushkin             | skóre: 43
             | blog: FluxBlog
            
         
             16.7.2011 23:14
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
        16.7.2011 23:14
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
            
        Netuším, proč by to ALSA měla umět. Každá aplikace snad umí nastavovat hlasitost toho, co z ní leze, jestli ne, tak jí chybí docela zásadní feature...Já zase nevidím důvod nechávat vše na libovůli aplikace. Ta „zásadní feature“ chybí obrovskému množství aplikací a je mnohem jednodušší a účelnější to vyřešit na jednom místě.
 16.7.2011 23:52
pushkin             | skóre: 43
             | blog: FluxBlog
        16.7.2011 23:52
pushkin             | skóre: 43
             | blog: FluxBlog
            
         17.7.2011 00:33
pushkin             | skóre: 43
             | blog: FluxBlog
        17.7.2011 00:33
pushkin             | skóre: 43
             | blog: FluxBlog
            
         17.7.2011 00:07
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
        17.7.2011 00:07
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
            
         17.7.2011 00:30
pushkin             | skóre: 43
             | blog: FluxBlog
        17.7.2011 00:30
pushkin             | skóre: 43
             | blog: FluxBlog
            
         17.7.2011 14:53
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
        17.7.2011 14:53
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
            
        Aha, to vysvětluje, proč mě žádná aplikace nenapadla - osobně všechny podobné "rušiče" vypínám. Napadlo mne včechno možné - QMMP, MPlayer, VLC, Audacity, Guitarix a všechny tyto aplikace vlastní řízení hlasitosti mají.Njn, já holt ty rušiče často používám (jinak mám i vypnutý zvuk úplně, ale to si to pak člověk musí sledovat sám).
 17.7.2011 08:35
stativ             | skóre: 54
             | blog: SlaNé roury
        17.7.2011 08:35
stativ             | skóre: 54
             | blog: SlaNé roury
            
        JACK je prece jen na neco jineho... a pro vetsinu uzivatelu overkill, + ALSA neumela sw primo ale pres dmix plugin ...
 15.7.2011 15:47
Petr Tomášek             | skóre: 39
             | blog: Vejšplechty
        15.7.2011 15:47
Petr Tomášek             | skóre: 39
             | blog: Vejšplechty
            
         
             15.7.2011 16:03
michich             | skóre: 51
             | blog: ohrivane_parky
        15.7.2011 16:03
michich             | skóre: 51
             | blog: ohrivane_parky
            
        Pulse Audio. [...] Všechny aplikace je potřeba přepsat.Není pravda. Stačí používat bezpečnou podmnožinu ALSA.
 15.7.2011 16:08
michich             | skóre: 51
             | blog: ohrivane_parky
        15.7.2011 16:08
michich             | skóre: 51
             | blog: ohrivane_parky
            
         15.7.2011 19:07
rADOn             | skóre: 44
             | blog: bloK
             | Praha
        15.7.2011 19:07
rADOn             | skóre: 44
             | blog: bloK
             | Praha
         18.7.2011 08:19
rADOn             | skóre: 44
             | blog: bloK
             | Praha
        18.7.2011 08:19
rADOn             | skóre: 44
             | blog: bloK
             | Praha
        Jen mi příjde zbytečné, když už máme OSSv4.I v jádře?
 
             21.7.2011 09:52
Bedňa             | skóre: 34
             | blog: Žumpa
             | Horňany
        21.7.2011 09:52
Bedňa             | skóre: 34
             | blog: Žumpa
             | Horňany
         
             21.7.2011 10:47
Bedňa             | skóre: 34
             | blog: Žumpa
             | Horňany
        21.7.2011 10:47
Bedňa             | skóre: 34
             | blog: Žumpa
             | Horňany
        Co tím získám??? - lepší kvalitu zvuku - mixování je v kernel space, tzn. lepší latence - problémy s flashem a zvukem v něm budou pryč - problémy s alsa a oss aplikacemi budou pryč a alsa aplikace půjdou pořád - mnohem jednodušší nastavení - softwarové mixování a duplexní zvuk(alsa má sice dmix plugin, ale ten saje)OSS je celý v kernely, narozdiel od ALSA.
 22.7.2011 17:48
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
        22.7.2011 17:48
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
            
        I když samozřejmě je tu možnost, že jsi blbě pochopil #89, kde mimo jádro znamená "mimo hlavní řadu", což je zjevné z předchozích příspěvků.To mi zřejmé nepřijde ani trochu, spíš naopak.
 23.7.2011 18:22
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
        23.7.2011 18:22
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
            
        I v jádře?Nic o hlavní řadě tam nevidím, ty ano?
Od #73 je celé vlákno... kdyby sis prostě dal tu práci a přečetl si to vlákno, možná bys tam našel něco, co nenajdeš, když si schválně budeš vybírat jenom ty příspěvky, které se ti hodí do krámu, abys mohl p*čovat.
 24.7.2011 17:21
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
        24.7.2011 17:21
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
            
        .. kdyby sis prostě dal tu práci a přečetl si to vlákno, možná bys tam našel něco, co nenajdeš, když si schválně budeš vybírat jenom ty příspěvky, které se ti hodí do krámu, abys mohl p*čovat.Ten příspěvek jsi vybral ty.
Ten příspěvek jsi vybral ty.Tak ještě jednou:
Od #73 je celé vláknoKdyby ses snažil, tak bys pochopil, že na ten příspěvek nebylo poukázáno jako na příspěvek, který dokazuje #99, ale jako na bod, ze kterého máš vyjít, abys to našel. Nebo také na bod, kterým začíná moje účast v daném vlákně. Pochopitelně, když se snažíš akorát vyvolávat hádky a plýtvat časem, tak ti samozřejmě něco takového snadno unikne. Fajn, pokud se chceš hádat, jdi si najít Jirsáka a mě vynech.
 24.7.2011 20:31
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
        24.7.2011 20:31
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
            
        Fajn, pokud se chceš hádat, jdi si najít Jirsáka a mě vynech.Nápodobně, vzteklý pse :).
 22.7.2011 14:28
LukynZ             | skóre: 2
             | blog: status_quo
             | Ostrava
        22.7.2011 14:28
LukynZ             | skóre: 2
             | blog: status_quo
             | Ostrava
         23.7.2011 18:23
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
        23.7.2011 18:23
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
            
        OSSv4 ale suspend nepodporuje a se současnou situací se to ani nezmění, protože většina zdrojů jde do nedodělků typu pulseaudio a na OSS(v5) je jeden člověkJe docela vtipný si stěžovat, že je něco nedodělané (nedodělek), protože většina zdrojů jde do (jiných) nedodělků.
 20.7.2011 13:44
michich             | skóre: 51
             | blog: ohrivane_parky
        20.7.2011 13:44
michich             | skóre: 51
             | blog: ohrivane_parky
            
        PulseAudio při zapojení do ALSy právě používá artsdsp (resp. /dev/dsp) pro emulaci OSS.To je hodně zvláštní omyl.
+1
 16.7.2011 07:47
cezz             | skóre: 24
             | blog: dm6
        16.7.2011 07:47
cezz             | skóre: 24
             | blog: dm6
            
         15.7.2011 18:40
Petr Tomášek             | skóre: 39
             | blog: Vejšplechty
        15.7.2011 18:40
Petr Tomášek             | skóre: 39
             | blog: Vejšplechty
            
         15.7.2011 19:22
pushkin             | skóre: 43
             | blog: FluxBlog
        15.7.2011 19:22
pushkin             | skóre: 43
             | blog: FluxBlog
            
         
             15.7.2011 19:26
rADOn             | skóre: 44
             | blog: bloK
             | Praha
        15.7.2011 19:26
rADOn             | skóre: 44
             | blog: bloK
             | Praha
         16.7.2011 10:03
Petr Tomášek             | skóre: 39
             | blog: Vejšplechty
        16.7.2011 10:03
Petr Tomášek             | skóre: 39
             | blog: Vejšplechty
            
        Otázka je spíš proč bych to vůbec měl chtít používat.Otázka spíš zní, proč je to ve všech rozumných distrech jako default a tam je odpověď jasná.
 
Sw mixer vyřešila úspěšně ALSA a dmix.Popravdě řečeno se samotnou ALSou (v tom nastavení, jak byla zprasena od distribuce) jsem často docela problém cokoliv rozumně nastavit...
Síťový zvuk, dynamické směrování a podobné vylomeniny už dávno řeší JACK.JACK rozhodně není nic pro BFU. Možná, že je nenahraditelný, pokud si stavíš vlastní hudební studio.
Popravdě řečeno se samotnou ALSou (v tom nastavení, jak byla zprasena od distribuce) jsem často docela problém cokoliv rozumně nastavit...Kecy. Rozumně nastavit znamená "přehrává to zvuk" a to snad funguje všude.
 18.7.2011 08:39
rADOn             | skóre: 44
             | blog: bloK
             | Praha
        18.7.2011 08:39
rADOn             | skóre: 44
             | blog: bloK
             | Praha
        Na gentoo mě vyhnaly právě pitomosti které "rozumná" distra vyvádějí. Pokud jsem někdy pochyboval, tak třeba houfný přechod na nestabilní KDE4 byl celkem přesvědčivý důvod proč se gentoo držet. (KDE4 používám, ale až od verze která se používat dala). Ostatně PA samotné v době kdy ho klobouci a blbuntu začaly tlačit nebyl žádný zázrak.Otázka je spíš proč bych to vůbec měl chtít používat.Otázka spíš zní, proč je to ve všech rozumných distrech jako default a tam je odpověď jasná.
dmix původně nebyl core částí alsy, defaultní nastavení stálo za prd a nikoho z vývojářů to snad ani nezajímalo. Nevím co máš zprasený od distribuce (ale jestli máš PA tak to asi nic moc nebudeSw mixer vyřešila úspěšně ALSA a dmix.Popravdě řečeno se samotnou ALSou (v tom nastavení, jak byla zprasena od distribuce) jsem často docela problém cokoliv rozumně nastavit...
 ) ale od jistý doby je alsa na všech mašinách který jsem viděl nastavená dobře. A právě od té doby datuju "vyřešenou" alsu.
 ) ale od jistý doby je alsa na všech mašinách který jsem viděl nastavená dobře. A právě od té doby datuju "vyřešenou" alsu.
A proto jsem taky psal že to uživatele moc nezajímá. Ani u jacku, ani u PA.Síťový zvuk, dynamické směrování a podobné vylomeniny už dávno řeší JACK.JACK rozhodně není nic pro BFU. Možná, že je nenahraditelný, pokud si stavíš vlastní hudební studio.
 19.7.2011 19:29
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
        19.7.2011 19:29
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
            
        Ostatně PA samotné v době kdy ho klobouci a blbuntu začaly tlačit nebyl žádný zázrak.Coz je mozna duvod, proc uz je ted OK.
 16.7.2011 10:33
LukynZ             | skóre: 2
             | blog: status_quo
             | Ostrava
        16.7.2011 10:33
LukynZ             | skóre: 2
             | blog: status_quo
             | Ostrava
        Sw mixer vyřešila úspěšně ALSA a dmixresamplovani zvuku za behu berete jako uspesne reseni?
 16.7.2011 01:45
Bedňa             | skóre: 34
             | blog: Žumpa
             | Horňany
        16.7.2011 01:45
Bedňa             | skóre: 34
             | blog: Žumpa
             | Horňany
         16.7.2011 16:38
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
        16.7.2011 16:38
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
            
         16.7.2011 19:04
vencour             | skóre: 56
             | blog: Tady je Vencourovo
             | Praha+západní Čechy
        16.7.2011 19:04
vencour             | skóre: 56
             | blog: Tady je Vencourovo
             | Praha+západní Čechy
        Fajn, tak dej vědět, co Ti chybí, třeba se někdo ozve 
 16.7.2011 19:43
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
        16.7.2011 19:43
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
            
         17.7.2011 14:54
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
        17.7.2011 14:54
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
            
        
pcm.!default {
 type pulse
}
             17.7.2011 19:53
Bedňa             | skóre: 34
             | blog: Žumpa
             | Horňany
        17.7.2011 19:53
Bedňa             | skóre: 34
             | blog: Žumpa
             | Horňany
         17.7.2011 20:30
pushkin             | skóre: 43
             | blog: FluxBlog
        17.7.2011 20:30
pushkin             | skóre: 43
             | blog: FluxBlog
            
         18.7.2011 18:05
rADOn             | skóre: 44
             | blog: bloK
             | Praha
        18.7.2011 18:05
rADOn             | skóre: 44
             | blog: bloK
             | Praha
         Jinak by stacilo opravit artsd pripadne ho naucit to co jeste neumi. Ale mozna PA krivdim, nekdy je cisty start lepsi a neznam API artsd tak dobre abych to mohl posoudit.
 Jinak by stacilo opravit artsd pripadne ho naucit to co jeste neumi. Ale mozna PA krivdim, nekdy je cisty start lepsi a neznam API artsd tak dobre abych to mohl posoudit.
             18.7.2011 19:09
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
        18.7.2011 19:09
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
            
         19.7.2011 10:07
rADOn             | skóre: 44
             | blog: bloK
             | Praha
        19.7.2011 10:07
rADOn             | skóre: 44
             | blog: bloK
             | Praha
         
             19.7.2011 10:52
michich             | skóre: 51
             | blog: ohrivane_parky
        19.7.2011 10:52
michich             | skóre: 51
             | blog: ohrivane_parky
            
         20.7.2011 23:41
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
        20.7.2011 23:41
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
            
        Nezdálo se mi přitom tak špatné, hádám že lidi spíš odrazovalo že to byl KDE projekt.Tak on nebyl moc důvod z toho dělat všeobecné API, když ALSA fungovala. Naopak v KDE pak byly problémy s pouštěním neKDE aplikací se zvukem. Na to bych se taky vykašlal. To už je lepší ALSA se sw mixováním i PulseAudio, které funguje prakticky se všemi aplikacemi (přes ALSA).
 19.7.2011 21:46
LukynZ             | skóre: 2
             | blog: status_quo
             | Ostrava
        19.7.2011 21:46
LukynZ             | skóre: 2
             | blog: status_quo
             | Ostrava
         19.7.2011 23:14
pushkin             | skóre: 43
             | blog: FluxBlog
        19.7.2011 23:14
pushkin             | skóre: 43
             | blog: FluxBlog
            
        sw mixovani alsy stoji za pendrek, protoze to dela dmix a ten vse resampluje na 48 kHz coz je na prd ze 2 duvodu... 1. to zere cpu, 2. kvalita zvuku jde do haje pulseaudio bypasuje dmix a nic neresampluje
 21.7.2011 12:01
LukynZ             | skóre: 2
             | blog: status_quo
             | Ostrava
        21.7.2011 12:01
LukynZ             | skóre: 2
             | blog: status_quo
             | Ostrava
         22.7.2011 02:53
cezz             | skóre: 24
             | blog: dm6
        22.7.2011 02:53
cezz             | skóre: 24
             | blog: dm6
            
         22.7.2011 05:17
LukynZ             | skóre: 2
             | blog: status_quo
             | Ostrava
        22.7.2011 05:17
LukynZ             | skóre: 2
             | blog: status_quo
             | Ostrava
         25.7.2011 14:17
rADOn             | skóre: 44
             | blog: bloK
             | Praha
        25.7.2011 14:17
rADOn             | skóre: 44
             | blog: bloK
             | Praha
         26.7.2011 22:49
cezz             | skóre: 24
             | blog: dm6
        26.7.2011 22:49
cezz             | skóre: 24
             | blog: dm6
            
         26.7.2011 23:54
Bedňa             | skóre: 34
             | blog: Žumpa
             | Horňany
        26.7.2011 23:54
Bedňa             | skóre: 34
             | blog: Žumpa
             | Horňany
         27.7.2011 09:47
Bedňa             | skóre: 34
             | blog: Žumpa
             | Horňany
        27.7.2011 09:47
Bedňa             | skóre: 34
             | blog: Žumpa
             | Horňany
         27.7.2011 18:38
cezz             | skóre: 24
             | blog: dm6
        27.7.2011 18:38
cezz             | skóre: 24
             | blog: dm6
            
        Jak jsem psal, jasny placebo efekt.Tiez si myslim. Niekde som videl, ze OSS pouziva lepsiu matiku a tym padom ma vyssiu kvalitu zvuku, ale nikdy som nevidel ziadne dokazy a zvycajne sa kvalitou myslela latencia. Latenciu komentuje napriklad aj Hannu Savolainen (zodpovedny za OSS API) a v zasade to vychadza tak, ze ludia v skutocnosti potrebuju dobru synchronizaciu, nech uz je latencia akakolvek. Cize latencia != kvalita. Jedina vynimka, ktora mi napada su hry a mozno realtime mixovanie, ale tam tiez sa pri tych rozdieloch v latencii bavime o prkotinach.
"Zasumeni" vetsinou zpusobuje neztiseny mikrofon/line-in/CD vstup. To jsem slysel i ja.
 27.7.2011 21:03
Bedňa             | skóre: 34
             | blog: Žumpa
             | Horňany
        27.7.2011 21:03
Bedňa             | skóre: 34
             | blog: Žumpa
             | Horňany
         27.7.2011 23:03
cezz             | skóre: 24
             | blog: dm6
        27.7.2011 23:03
cezz             | skóre: 24
             | blog: dm6
            
         Ja len tvrdim, ze som nikde nevidel dovod, preco by to tak malo byt a teda ani nemam dovod predpokladat, ze by sa nieco zmenilo u mna. Citat zdrojaky, na to momentalne nemam cas a asi ani vedomosti (hlavne, co sa tyka prace so zvukom) Ak niekde najdes viac informacii, nez len "znie lepsie" a das mi link, budem ti vazne vdacny - zaujima ma to, nic som k tomu nenasiel.
U mna osobne pulseaudio "zerie" cca 6% vykonu CPU (ked nieco robi, ked nie, tak v podstate nic). Cize nic, cim by som sa zatazoval, alebo mal potrebu riesit. Ale nepopieram, ze OSSv4 je kvalitny, len akosi po tych kotrmelcoch s licenciou OSSv3 stratil u mna doveru.
 Ja len tvrdim, ze som nikde nevidel dovod, preco by to tak malo byt a teda ani nemam dovod predpokladat, ze by sa nieco zmenilo u mna. Citat zdrojaky, na to momentalne nemam cas a asi ani vedomosti (hlavne, co sa tyka prace so zvukom) Ak niekde najdes viac informacii, nez len "znie lepsie" a das mi link, budem ti vazne vdacny - zaujima ma to, nic som k tomu nenasiel.
U mna osobne pulseaudio "zerie" cca 6% vykonu CPU (ked nieco robi, ked nie, tak v podstate nic). Cize nic, cim by som sa zatazoval, alebo mal potrebu riesit. Ale nepopieram, ze OSSv4 je kvalitny, len akosi po tych kotrmelcoch s licenciou OSSv3 stratil u mna doveru.
             28.7.2011 15:53
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
        28.7.2011 15:53
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
            
        Zvuk ostane počuteľne čistý, najskôr preto že to mixuje v jadreJasně, protože když sčítá a dělí jádro, je to lepší, než když se totéž dělá v userspace ...
 .
.
             29.7.2011 21:25
Bedňa             | skóre: 34
             | blog: Žumpa
             | Horňany
        29.7.2011 21:25
Bedňa             | skóre: 34
             | blog: Žumpa
             | Horňany
         
             
             2.8.2011 01:09
LukynZ             | skóre: 2
             | blog: status_quo
             | Ostrava
        2.8.2011 01:09
LukynZ             | skóre: 2
             | blog: status_quo
             | Ostrava
         2.8.2011 12:23
Bedňa             | skóre: 34
             | blog: Žumpa
             | Horňany
        2.8.2011 12:23
Bedňa             | skóre: 34
             | blog: Žumpa
             | Horňany
         Pretože mi zatiaľ nikto nedokázal poradiť s problémom OSSv4 a mikrofón a driver ALSA sa nechce skompilovať s jadrom 3.0, tak mám naspäť PA a tá kvalita je fakt subjektívne horšia.
 Pretože mi zatiaľ nikto nedokázal poradiť s problémom OSSv4 a mikrofón a driver ALSA sa nechce skompilovať s jadrom 3.0, tak mám naspäť PA a tá kvalita je fakt subjektívne horšia.
             27.7.2011 12:42
rADOn             | skóre: 44
             | blog: bloK
             | Praha
        27.7.2011 12:42
rADOn             | skóre: 44
             | blog: bloK
             | Praha
         27.7.2011 17:54
cezz             | skóre: 24
             | blog: dm6
        27.7.2011 17:54
cezz             | skóre: 24
             | blog: dm6
            
        co me stve je spis doba kdy nebezi - pokud je system hodne zatizeny a proces zvukoveho serveru se nedostane k lizu vcas, zvuk proste vypadne.Cize v podstate potrebujes vacsiu latenciu - cim vacsi buffer, tym mensia sanca, ze sa to stane.
 27.7.2011 18:25
rADOn             | skóre: 44
             | blog: bloK
             | Praha
        27.7.2011 18:25
rADOn             | skóre: 44
             | blog: bloK
             | Praha
         BTW me ted napadl klasicky priklad: hry. Zpozdeny zvuk je tam velmi zretelny pacz prestane sedet na animace, a zaroven muze poradna hra snadno zatizit system vic nez zvukovy server unese. Treba takovy Unreal Tournament byl s artsdsp nehratelny…
 BTW me ted napadl klasicky priklad: hry. Zpozdeny zvuk je tam velmi zretelny pacz prestane sedet na animace, a zaroven muze poradna hra snadno zatizit system vic nez zvukovy server unese. Treba takovy Unreal Tournament byl s artsdsp nehratelny…
             27.7.2011 19:07
cezz             | skóre: 24
             | blog: dm6
        27.7.2011 19:07
cezz             | skóre: 24
             | blog: dm6
            
        pasuspender, ktory docasne vypne pulseaudio, aby program mohol pristupovat priamo k zvukovke.
             28.7.2011 11:57
rADOn             | skóre: 44
             | blog: bloK
             | Praha
        28.7.2011 11:57
rADOn             | skóre: 44
             | blog: bloK
             | Praha
         nebo kratky aby zvuky UI nemely slysitelny zpodeni za akci ktera je vyvolala. Ale ne oboji
 nebo kratky aby zvuky UI nemely slysitelny zpodeni za akci ktera je vyvolala. Ale ne oboji  
             28.7.2011 23:11
cezz             | skóre: 24
             | blog: dm6
        28.7.2011 23:11
cezz             | skóre: 24
             | blog: dm6
            
         28.7.2011 23:52
Bedňa             | skóre: 34
             | blog: Žumpa
             | Horňany
        28.7.2011 23:52
Bedňa             | skóre: 34
             | blog: Žumpa
             | Horňany
         Chcelo by to mať meraciu aparatúru a to asi hocikto nemá.
 Chcelo by to mať meraciu aparatúru a to asi hocikto nemá.
             29.7.2011 11:30
rADOn             | skóre: 44
             | blog: bloK
             | Praha
        29.7.2011 11:30
rADOn             | skóre: 44
             | blog: bloK
             | Praha
        
        Tiskni
            
                Sdílej:
                 
                 
                 
                 
                 
                