abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    30.4. 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 497 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    8.3.2006 02:33 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Spíš bych řek, že je to prostě typickej Power User - umí hovno a ještě každýmu radí, jak se to dělá "správně".
    Mikos avatar 8.3.2006 02:38 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Hezky si to vystihl ;-) Bohužel takových s prominutim idiotů je mnoho... možná je lepší že takové individuum zůstane na Windows, jinak by mohl začít prudit a machrovat tady v diskuzích a blozích :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    8.3.2006 02:56 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    To je otázka. Já si nemyslim, že je to lepší. Ono to neni ani horší. Tenhle typ lidí je schopnej rozbít i Lego. Maj naprosto nevyvratilnej dojem, že tomu rozuměj a že když znaj jeden systém, jinej nemůže bejt žádnej problém (záměrně nemluvim o Windows a Linuxu, platí to v obou směrech a netýká se to jen těhle systémů a jejich uživatelů). A běda, když je.

    Mimochodem (a ne náhodou) přesně tyhle lidi mi každou chvíli brečej u piva, že jim po startu 6x padne Explorer, než je vůbec možný nějak pracovat. U Windows 98 bych jim to byl ochotnej i věřit, taky jsem si s nima něco prožil. Ale u XPček prostě musim trvat na svym (a tady pro jednou souhlasim s panem Plešingerem) a říct jim, že buď maj vadnej hardware, nebo levý ruce.
    8.3.2006 02:41 Cyphr0 | skóre: 4 | blog: cyphr0_log | /root
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Jo, to fakt nemám rád, je to zoufalé.
    Můj kámoš mi nadával, když jsem mu začal vyprávět o linuxu - prý mu to zničilo celý wokenní systém (zase SuSE), a přitom je tak chytrej...njn, microsofťák to je...
    8.3.2006 03:00 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Já tohle neřešim, protože se mi to nestává. Pokud po mě někdo chce, abych mu s Linuxem na desktopu pomoh, rovnou mu řeknu, že buď mu to nainstaluju sám, nebo si bude muset sehnat VMWare/VirtualPC/Qemu. Pokud se mu ani jedna varianta nelíbí, má smůlu. Jezdit po celý Praze a opravovat boot loadery mě nebaví.
    8.3.2006 08:02 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Něco podobného bylo na Linuxsoftu. Tohle je bohužel normální lidská reakce. Nedaří se mi = ubližujou mi a šiděj. :)
    Positivně -- tenhle má alespoň docela pohlednej web. Ještě ten obsah... :)
    8.3.2006 08:14 daymoon | skóre: 7 | blog: Zde žádný smysl nenajdete
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Přesně tak. Ten web i blog se mi libí. Tu instalaci ale hrubě nezvládl. Přirovnal bych to k situaci, když nasedneš do auta se silným motorem a při rozjezdu s natočenýma kolama do zatáčky dáš plnej plyn :-)
    Když chudý nevolí levici, je to stejná hloupost, jako když bohatý nevolí pravici.
    9.3.2006 07:49 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Ehm, je použit systém Hulána (který vlastně není až tak úplně jeho), takže na vzhledu webu má autor pramalou zásluhu.
    8.3.2006 08:08 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    No, nevím. Kliknul jsem na about, zjistil jsem, že autor studuje osmileté gymnázium a chlubí se, že je členem mensy. Takže nějak nevidím důvod, proč jeho výlevy (navíc rok staré) brát příliš vážně…

    Mimochodem, taky se tam píše, že web běží na kombinaci Apache+PHP+MySQL, tak jsem zkusil, co na to Netcraft, a… ano, správně, je to Linux… :-)

    8.3.2006 08:25 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Přesně toho jsem si také všiml. :)
    Nojo, je mu 18, v těch testech co nic neznamenají mu naměřili vysoké IQ a tak ho to trochu vzalo. :)
    Navíc je z Liberce a místní genius loci je takový k pocitu elitářství. (V Liberci jsem dlouho žil a IQ mi oznámili vysoké -- tedy není to útok, leda do vlastních řad :))
    8.3.2006 08:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Vysoké IQ někdy zaručuje skvělou obranu proti rozumným názorům. Jedna z mých mnoha zkušeností. :-).Cím vyšší IQ tím se snadněji udržuje ve svých chybách. A daleko lépe shání argumenty.:-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    8.3.2006 09:15 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Tentokrát 100% souhlas. Inteligentní člověk si dokáže odůvodnit i naprostou hovadinu. Navíc má často papír na to, že je chytrej, a tak pokud mu něco nejde, tak to přeci musí být někde jinde a né v té geniální hlavě (blbej je Linux, učitelé, kamarádi... jen né on).
    Opět je to trochu i vlastní zkušenost (i se sebou, nejen s jinými). Od té doby, kdy jsem pochopil, že žádný génius nejsem a že svět na mne nehledí a nečeká co udělám, žiji výrazně klidněji a spokojeněji. Dokonce i někteří, co mi označovali za blba z toho ustoupili.:-) Možná je to také jedna z definic dospělosti. Je to chvíle, kdy pochopím, že nejsem světa střed. :-)
    Vynechaná písmenka v tom co napíšu, mi naštěstí vždy na stav mého iq upozorní dost jasně. :-)
    vencour avatar 8.3.2006 11:53 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb

    I to je moje zkušenost, že navzdory nějaké inteligenci se stejně musí makat - a na to, zdá se, musí každý přijít sám.

    Čili neshazoval bych dotyčného, pokud skutečně patří mezi 2%, tak snad není ztracený.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    11.3.2006 22:08 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Jako člen Mansy mohu potvrdit, že i v Mense najdete blbce...ti vám vlezou všude... :-D
    8.3.2006 11:02 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Je někdo schopnej popsat co se tomu nebožákovi vlastně přihodilo? Předpokládám že jestli u toho Šušňáka9.1 odklepával všude default volbu, měl by mít grub v MBR, a chainload na BR v původní active partici. Předpokládám default install WindazXP, takže jedna primární partice přes celej disk v NTFS.

    Na tomhle přece nemůže být žádnej problém- co mu teda vlastně přestalo fungovat? Nějak jsem se v tom blábolu ztratil...
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    8.3.2006 11:22 Andre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Co přestalo fungovat?? Mozek? Zapomněl čist?
    8.3.2006 15:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Od té doby co jsem prvně samostatně naistaloval Mandraka a posléze další Linuxové a BSD distribuce, včetně Slackware a NetBSD,:-) jsem přesvědčený, že při troše dobrý vůle, naučím instalovat Linux průměrně inteligentního šimpanze. Dokonce mám takovou víru v toho šimpanze, že si dokáže samostatně vybrat mezi Grubem a Lilem
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    8.3.2006 22:58 Alex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Přesně tak. Jenže HDD je velký 120GB a základní deska od Asusu umí jen cca 33GB (je to starý model). Ve Windows stačí nainstalovat jeden ovladač, přepsat ručně kolem a kolem asi 7 zaváděcích klíčů v registru a vše funguje i na této desce (ano, Windows narozdíl od Linuxu rozumím dobře).

    Linux, pokud to dobře chápu - dodnes mi není přesně jasné co se stalo - si asi vybral v defaultní instalaci jako jeden disk pro swap právě tento 120GB disk, ale s tím, že z něj viděl jen 33GB kolik mu dovolila deska. A protože na tomto disku který neviděl celý asi "přehlédl data" NTFS, zapsal si swap file jako by se nechumelilo.

    Říkám že jen hádám, ale řekl bych, že si vytvořil na disku svůj vlastní file system a přepsal původní zaváděcí tabulku disku svou vlastní. Windows se už na disk nedostal nedostal, protože mu file system nepatřil a Linux viděl jen svých 33GB (je to reálné, ne?).

    Hodně jsem hledal, ale ani technikům ze Seagate se nepodařilo napsat ovladače a tak má firma na webových stránkách jen krátký textík začínající slovy "Sorry, currently we are not able...".

    Mimochodem, děkuji za jediný konstruktivní zájem.

    Zdraví,

    Alex
    8.3.2006 16:01 Alex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Autor tohoto spotu si asi laskavě nevšiml, že příspěvek je více než rok starý (a byl původně vydán ještě na adrese marty-alex.blogspot.com, na novou doménu byl jen dodatečně vložen se zpětnou časovou známkou).

    Ani podobná komunita, jaká nyní článek na mém blogu zpětně (a tvrdě) komentovala, mi v té době nebyla schopna pomoci. Dal jsem na tehdy poskytnuté rady, zaškrt jsem výchozí instalaci, protože mi bylo jasně řečeno (a to několikrát), že si takový inteligentní systém jako SuSE s nainstalovanými Windows pomůže sám - a hotovo, problém byl na světě.

    Pár dní po formátu jsem zjistil kde byl problém (nejsem ta sorta lidí, co si nechá líbit, že se jim něco nepodařilo): používám disk Seagate 120GB a samotné Windows musí používat speciální ovladače, aby mohly obejít limity základní desky (starší MB Asus neumí disky takové velikosti). Pravda, ve Windows jsem smířen s tím, že musím instalovat speciální software a dál si potom sám hrát s registry systému abych to zprovolnil - u Linuxu jsem ale bohužel uvěřil falešným zprávám o plné automatizaci instalace a ohleduplnosti ke stávájícím datům. Nejsem taková počítačová lama, jak mi autor zde na ABCLinuxu podsouvá.

    Pokud ale instaluju OS od něčeho tak pseudo-mocného, jako to co si říká OpenSource, nečekám kompletní odepsání všech dat hned ve výchozí instalaci. Je to jako koupit si nové auto a zjistit, že poté co ho vyzkoušel řídit někdo jiný, si už za jeho volant nemůže sednout ani původní majitel (pokud si ovšem nenechá vyměnit motor a nevyprázdní zavazadlový prostor). Jestli má tak rozsáhlá komunita "plnou hubu keců" jak je to snadné a sama mě pak navede do něčeho co mnohem spíše připomíná Dantovo peklo než standartní operační systém, asi nemám máslo na hlavě jen já, že?

    Po letech práce s počítačovou grafikou a programování si vyprošuji, aby mě autor s deseti dioptriemi od samého sedění u počítače (při kompilacích kernelu svého miláčka, samozřejmě), nazýval BFU. Pohrdám podobným přístupem a považuji takovýchle spot za výsměch celé linuxové komunitě. Člověk který napsal, že jsem blb, a to laskavě jen proto, že jsem si dovolil si stěžovat na jeho oblíbenou distribuci je jen omezený idiot. Je to podobná demagogie a dětskost, jako psát do flamewars na žumpě Živě.cz žvásty jako LINUX RULEZZ, WINDOWS SUX atd. Netolerance a zaslepenost a nadevše pubertální jednání jsou druhá jména autora, který si říká "RÁĎA" a "má rád Holky" (nemyslel náhodou slavnou kapelu Holki?).

    Říci že jsem blbec, jen proto, že si stěžuju na něco, čeho se jiný nemůže nabažit je dost (s)prosté (a "prostý" je i ten kdo to prohlásí). Naštěstí pro mně (a bohužel pro Tebe, Ráďo), se členství v Mense nezískává na základě schopnosti nainstalovat Linux podle dodané příručky. Logika, matematické uvažování a všeobecné studijní předpoklady jsou sice skutečně mizivé vedle Tvé tolerantní, všeobjímající a tak-trochu-open-source linuxové duše, ale já se snažím. JÁ SE SNAŽÍM, rozumíš?

    Chápu, že znalost čtyřech jazyků a nějaké blbé ÍKVÉ se ztrácí vedle schopnosti nainstalovat Linux, ale já tomu rozumím tak, že někdo tu musí být ten blbec, hm? Nebo jsem zase něco nepochopil? Nezkompiloval jsem to blbě?

    A až budeš rudnout vzteky a chtít smazat můj přípěvek ze svého skoro-blogu, přečti si třeba další můj výplod: Podstata OpenSource - převlečená komerce. Snad ti nepraskne v hlavě nějaká žilka.

    Celou tolerantní a přijemnou Linuxovou komunitu zdraví,

    Alex
    8.3.2006 16:28 Cyphr0 | skóre: 4 | blog: cyphr0_log | /root
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Omlouvám se vám, samozřejmě chápu že jste si dříve nevědel rady, ale nemusel jste psát titulek "Fuck Off Linux", to mne ze všeho nejvíc naštvalo. Njn, začátky jsou těžké. Sorry za to "blb"...
    8.3.2006 16:40 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    podívejte se, opět vaše příspěvky nejsou věcné, píšete zavádějící, nepodložená tvrzení (prý se tvrdí, že má linux strašně jednoduchou instalaci) a tendenční, manipulativní fráze (dantovo peklo), v tom vašem původním postu i zde. stěžujte si a ospravedlňujte se jak chcete, faktem zůstává, že urážet jste začal vy, lidi tady se jen ohrazovali. snažit se pochopit jiný operační systém za několik hodin je za každých okolností nesmysl. jestli vám někdo tvrdil, že to jde a že to tak máte udělat, zvažte své zdroje.
    8.3.2006 17:19 Cyphr0 | skóre: 4 | blog: cyphr0_log | /root
    Rozbalit Rozbalit vše Re:
    Je to jeho názor ten "Fuck Off Linux", dobře, je to v jeho osobním blogu, beru to...ale toto je taky blog, taky můžu říct svůj názor "Je to zřejmě úplný blb", ale jsem tak hodný kluk, že jsem pro jeho dobrý pocit změnil titulek a obsah...
    8.3.2006 17:34 Alex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    "Dantovo peklo" není tendenční fráze, nýbrž ustálený výraz z díla mého oblíbeného autora (pokud už bych si měl najít někoho oblíbeného v literatuře 13.st, to není moc jednoduché :)) Durante degli Alighieriho z díla Božská komedie. Pro použití v textu o Linuxu, budiž to manipulativní frází. Já sice nevím co přesně si pod tím v tomto kontextu představit, ale vy to zajisté víte dobře. Stojím si za vším co jsem řekl.

    Jen pro úplnost, dva odkazy které mi vyhodil Google na prvních místech, cituji:

    nejdříve SuSE
    Mám poslední SUSE Linux na desktopu, je to jednoduchá naprosto jednoduchá instalace systému, ovládání i instalace a odinstalace programů. Prostě klikačka.
    a podobně se mluví např. i o Ubuntu

    Souhlasím, nelze pochopit systém za několik hodin, někdy to trvá celé roky. To jsem nikdy neřekl ale chápu, že se mohlo stát, že to tak z mých textů tak někdo pochopil. Pokud se někdo cítí uražen mým rok starým titulkem, je mi ho líto, ale tak hluboko do blogu zasahovat nebudu. I Radek Hulán mi vyhrožoval soudem abych přepsal dvě věty na blogu. Pokud se jmenujete Linux a spot Vás tak osobně uráží, četně prohlašuji, že jsem nepsal o Vás :). Jinak vemte prosím na vědomí mou klazuli, která se zobrazuje v pravém sloupci každé strany blogu:
    Tento blog si neklade za cíl být zpravodajským médiem.

    Vyjadřuje pouze osobní názory autora a měl by tak být chápán. Proto jakákoliv neobjektivnost není vada, nýbrž prostředek.

    Pokud s názory uvedými na tomto blogu nesouhlasíte, můžete to vyjádřit formou komentářů ke spotu. Vulgární, urážlivé a rasistické komentáře budou smazány.
    Hezký den,

    Alex

    PS: Až si nechám ve firmě instalovat na server Linux, někoho si na to jednoznačně zaplatím. :)
    8.3.2006 17:48 Cyphr0 | skóre: 4 | blog: cyphr0_log | /root
    Rozbalit Rozbalit vše Re:

    Tento blog si neklade za cíl být zpravodajským médiem.

    Vyjadřuje pouze osobní názory autora a měl by tak být chápán. Proto jakákoliv neobjektivnost není vada, nýbrž prostředek.

    Pokud s názory uvedými na tomto blogu nesouhlasíte, můžete to vyjádřit formou komentářů ke spotu. Vulgární, urážlivé a rasistické komentáře budou smazány.

    Ano, toto jsem si přečetl a chápu to.
    Byl to váš názor a já mám taky svůj...
    8.3.2006 23:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    ...jsem sklenuta nejvyšší moudrostí
    všechno stvořené v tomto světě je od věků.
    Já navždy potrvám.

    Zanechte naděje, kdo vstupujete!

    Ta slova temná barvou jako šrám jsem četl nad branou. A řekl jsem:
    Ach mistře je mi úzko z těch slov tam...
    Dante Peklo
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    8.3.2006 17:20 ?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Ani podobná komunita, jaká nyní článek na mém blogu zpětně (a tvrdě) komentovala, mi v té době nebyla schopna pomoci.
    Pochubuju, že by nebyla schopna s takovouhle prkotinou poradit.
    Pár dní po formátu jsem zjistil kde byl problém ... Nejsem taková počítačová lama, jak mi autor zde na ABCLinuxu podsouvá.
    Řešit problém formátováním je fakt skvělý nápad. A hlavně pak nadávat, že za to může linux. Takže ta počítačová lama asi budeš.
    Pokud ale instaluju OS od něčeho tak pseudo-mocného, jako to co si říká OpenSource, nečekám kompletní odepsání všech dat hned ve výchozí instalaci.
    S politováním ti musím sdělit, že to neudělal Open source, nýbrž jen ty sám. Ale na to aby jsi si to přiznal máš moc velké sebevědomí.
    Říci že jsem blbec, jen proto, že si stěžuju na něco, čeho se jiný nemůže nabažit je dost (s)prosté (a "prostý" je i ten kdo to prohlásí).
    V tomhle sice pravdu máš, ale na druhou stranu si přiznej, že přesně takhle ty jsi se v tom blogu zachoval k linuxu. On si to také nezaslouží stejně jako ty. Nemusíš ho mít rád, ale neměl bys ho proto ani urážet.
    Celou tolerantní a přijemnou Linuxovou komunitu zdraví,

    Alex
    Díky ti za pozdrav.
    8.3.2006 18:14 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Protoze intaluju suse nekdy i nekolikrat denne, neobycejne me otravuje odklikavat varovani ve stylu "opravdu chcete zformatovat disk? prijdete tim o veskera data!", kterymi me me suse oblazuje. Zrovna dneska pri instalaci posledni bety jsem si rikala, ze je to trapne a melo by se to zrusit.

    A jak tak koukam, mela jsem pravdu. Ti, kvuli kterym to tam je, to stejne nectou, takze to klidne muzeme zrusit.
    ^D
    8.3.2006 22:45 Alex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Formát přišel post coitus, Aničko :) A abych zůstal na vlně antické moudrosti, tím pokusem jsem zrušil svůj modus vivendi s Linuxem. :)

    Alex
    11.3.2006 22:22 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Alexi, když už jsi tak vzdělaný, že se vyznáš v renesančních italských autorech a umíš tolik úžasných latinských slov, zkus se taky naučit správným vazbám předložek. Nebo jsi těch styků před formátováním měl víc, kanče? ;-)
    8.3.2006 23:41 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Spíš bych místo toho doporučil jiné varování: "Změnil(a) jste instalátorem navrhované rozdělení disku, takže pokud teď neopravíte automaticky vygenerovanou konfiguraci bootloaderu, je poměrně pravděpodobné, že vám systém nenabootuje." Nezdá se to, ale na tohle "gotcha" jsem se chytil už asi třikrát. Jediné štěstí je, že novější verze SuSE defaultně používají GRUB, takže si toho všimnu nejpozději ve chvíli, kdy ho přehazuji na LILO… :-)
    8.3.2006 18:46 trekker.dk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Máš pravdu - jsi velký drsňák a za všechno můžou Linuxy.

    Proto se ti nedivím, že jsi pro jistotu zamknul diskuzi na svých stránkách, aby ses o sobě náhodou nedozvěděl něco jiného.
    8.3.2006 22:21 Alex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Tak vážený pane, diskuzi jsem zamknul, protože spot je rok starý, absolutně mimo téma mého současného zaměření blogu a tím pádem neaktuální. Nezajímá mě, co si o tom myslíte zrovna VY, protože VÁM se já nemusím zodpovídat. Nemusím se s Vámi radit a je mi úplně jedno co si o tom vy myslíte.

    Já si platím webhosting a pokud mi na účet pošlete finanční příspěvek, můžete si komentovat jak je libo. Do té doby jsou to mé stránky a v žádném případě ne Váš web. Jestli si každý hňup myslí, že jeho svatým právem je psát na cizí blogy komentáře, cože-on-si-o-tom-jako-myslí a že každý blogger má povinnost to číst, tak to se zatraceně plete.

    Navíc, ona úžasná linux komunita toho stejně moc originálního a poučného nevyplodila. Abych to shrnul, většina komentujících mi oznámila že jsem "lama" (podobné příspěvky píši jedni a titíž každý den na Živě.cz), že Windows jsou "na hovno" a Linux je "boží koží zboží" (och, jak hodnotná objektivní informace), a že řešení je "nasnadě" (není, ani samotný Seagate nevyřešil tento problém pod Linuxem a je si vědom toho, že Linux většinou disky větší než MB povoluje definitivně zablokuje pokusem zapsat si vlastni partitiony přes už jednou nahraná data).

    Dále mi většina lidí píše co si o myslí o mém názoru a mé zkušenosti se SuSE. No a v neposlední řadě to spousta lidí pochopila jako geniální možnost udělat si pro Google zpětný link na svůj vlastní web (moje SEO se jim rozhodně líbí) a trošku se svým deníčkem poskočit ve vyhledáváčích.

    Enjoy and stay tuned. :)
    Cubic avatar 8.3.2006 23:07 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Nezajímá mě, co si o tom myslíte zrovna VY, protože VÁM se já nemusím zodpovídat. Nemusím se s Vámi radit a je mi úplně jedno co si o tom vy myslíte.
    Skoda ze, ti tohle na zacatku nenapsal cyphr0. Nejdrive jsem si myslel ze po tom co se ti sam omluvil a zmeni zapisek by bylo vhodne udelat neco podobneho na tve strane. Pak ze si podate ruce a dosmrti dobry. Bohuzel nestalo se a lidi si mohou udelat nazor na dalsiho blogera "jsem nejlepsi".
    8.3.2006 23:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Tedy jak píšete, tak skutečně se zdá, že jste lehce nervozní, Popsal jste jak to neumíte. Nic víc. Klidně se divte že se lidé smějí. Jinak jsem se smál vašemu rádoby analytickému článku o komerčním open source. Jste skutečně vtipkař.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Mikos avatar 9.3.2006 00:09 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to zřejmě úplný blb
    Člověče nemůžu si pomoct, ale to jak píšeš mi děsně připomíná styl _toho_jehož_jméno_se_nevyslovuje_ :-) Ono není na škodu občas svoje ego trošku krotit...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Matěj Černý avatar 9.3.2006 09:20 Matěj Černý | blog: mujblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl to zřejmě úplný začátečník... :-)
    Kdyz clovek nechape, ze windows neumi cist reiser a mysli si, ze je to chyba Linuxu, tak se s timto clovekem nema ani cenu bavit...
    Never stop exploring ...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.