abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:33 | Nová verze

    Desktopové prostředí Budgie bylo vydáno ve verzi 10.10. Dokončena byla migrace z X11 na Wayland. Budgie 10 vstupuje do režimu údržby. Vývoj se přesouvá k Budgie 11. Dlouho se řešilo, v čem bude nové Budgie napsáno. Budgie 10 je postaveno nad GTK 3. Přemýšlelo se také nad přepsáním z GTK do EFL. Budgie 11 bude nakonec postaveno nad Qt 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Humor

    OpenChaos.dev je 'samovolně se vyvíjející open source projekt' s nedefinovaným cílem. Každý týden mohou lidé hlasovat o návrzích (pull requestech), přičemž vítězný návrh se integruje do kódu projektu (repozitář na GitHubu). Hlasováním je možné změnit téměř vše, včetně tohoto pravidla. Hlasování končí vždy v neděli v 9:00 UTC.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    včera 03:00 | Nová verze

    Byl vydán Debian 13.3, tj. třetí opravná verze Debianu 13 s kódovým názvem Trixie a Debian 12.13, tj. třináctá opravná verze Debianu 12 s kódovým názvem Bookworm. Řešeny jsou především bezpečnostní problémy, ale také několik vážných chyb. Instalační média Debianu 13 a Debianu 12 lze samozřejmě nadále k instalaci používat. Po instalaci stačí systém aktualizovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.1. 03:00 | Komunita

    Na stránkách Evropské komise, na portálu Podělte se o svůj názor, se lze do 3. února podělit o názor k iniciativě Evropské otevřené digitální ekosystémy řešící přístup EU k otevřenému softwaru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    9.1. 19:44 | Zajímavý software

    Společnost Kagi stojící za stejnojmenným placeným vyhledávačem vydala (𝕏) alfa verzi linuxové verze (flatpak) svého proprietárního webového prohlížeče Orion.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    9.1. 19:11 | IT novinky

    Firma Bose se po tlaku uživatelů rozhodla, že otevře API svých chytrých reproduktorů SoundTouch, což umožní pokračovat v jejich používání i po plánovaném ukončení podpory v letošním roce. Pro ovládání také bude stále možné využívat oficiální aplikaci, ale už pouze lokálně bez cloudových služeb. Dokumentace API dostupná zde (soubor PDF).

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    9.1. 14:22 | Zajímavý článek

    Jiří Eischmann se v příspěvku na svém blogu rozepsal o open source AdGuard Home jako domácí ochraně nejen před reklamou. Adguard Home není plnohodnotným DNS resolverem, funguje jako DNS forwarder s možností filtrování. To znamená, že když přijme DNS dotaz, sám na něj neodpoví, ale přepošle ho na vybraný DNS server a odpovědi zpracovává a filtruje dle nastavených pravidel a následně posílá zpět klientům. Dá se tedy používat k blokování reklamy a škodlivých stránek a k rodičovské kontrole na úrovni DNS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    9.1. 03:33 | Zajímavý software

    AI Claude Code od Anthropicu lépe rozumí frameworku Nette, tj. open source frameworku pro tvorbu webových aplikací v PHP. David Grudl napsal plugin Nette pro Claude Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    9.1. 00:11 | Nová verze

    Byla vydána prosincová aktualizace aneb nová verze 1.108 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.108 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.1. 20:44 | IT novinky

    Na lasvegaském veletrhu elektroniky CES byl předveden prototyp notebooku chlazeného pomocí plazmových aktuátorů (DBD). Ačkoliv se nejedná o první nápad svého druhu, nepochybně to je první ukázka praktického použití tohoto způsobu chlazení v běžné elektronice. Co činí plazmové chladící akční členy technologickou výzvou je především vysoká produkce jedovatého ozonu, tu se prý podařilo firmě YPlasma zredukovat dielektrickou

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 15
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (8%)
     (4%)
     (0%)
     (9%)
     (20%)
     (3%)
     (5%)
     (3%)
     (10%)
     (50%)
    Celkem 372 hlasů
     Komentářů: 8, poslední 10.1. 23:18
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    18.11.2005 14:20 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Používám na Debianu gcc4 už docela dlouho, kompiluji tím vše, co potřebuji... a na žádný problém jsem zatím nenarazil.
    David Watzke avatar 18.11.2005 14:23 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    A můžu se zeptat jsou máš verzi glibc a binutils? Na x86?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    .. avatar 18.11.2005 14:56 .. | skóre: 4 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    taky gcc 4

    ii  binutils                       2.16.1-2
    ii  libc6                          2.3.5-6
    
    David Watzke avatar 18.11.2005 14:59 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Zajímavý, že u vás to nechce novější glibc. Asi promluvím s nějakým developerem.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 18.11.2005 15:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Hotovo...
    good luck with that, 4.1 is still pretty unstable
    
    thats because Debian and Fedora patch the hell out of their glibc
    
    often what Fedora calls '2.3.5' is really 2.3.5 plus a ton of custom
    patches that they maintain themselves
    -mike
    Takže asi 4.0.*, co... :-) Asi ví co říká, vy taky říkáte, že máte dobrý zkušenosti s 4.0.*, tak co.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 14:46 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Stávající verze GCC bude asi 3.4.x, že jo? Potom bych navrhoval kompilaci do /opt/gcc-4.x.y, protože v případě jakýchkoli potíží se systém vůbec nepoškodí. Kompilace trvá poměrně dlouho, ale s rychlým strojem by měla být bez problémů. S Glibc 2.3.3 a 2.3.5 fungovat bude, s 2.3.4 ne, pokud nebyla opravena drobná chybka v pthread.h, kde je kód podle ISO C99, který však nefunguje v ANSI C++. Kompilace programů by měla jít se čtverkou většinou hladce, zádrhel byl spíš mezi GCC 3.3 a GCC 3.4, kdy se hodně změnila třeba striknost překladače C++.

    P.S.: V systému mám GCC 2.95.3, 3.3.6, 3.4.3 a 4.0.1. Může to vypadat jako luxus, ale někdy to přijde docela vhod. Akorát to zabírá nechutně moc místa na disku. :-(
    David Watzke avatar 18.11.2005 14:53 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Stávající verze GCC bude asi 3.4.x, že jo?
    Ano, 3.4.4-r1.
    Potom bych navrhoval kompilaci do /opt/gcc-4.x.y
    To myslím nebude zapotřebí, emerge (Portage) si s tím poradí. :-) Navíc jak jsem řekl, předtím vše quickpkgnu. Ještě k tomu bych to raději dělal v portage a tam asi není na výběr kam to chci installnout. Zase tak pokročilej nejsem.
    S Glibc 2.3.3 a 2.3.5 fungovat bude, s 2.3.4 ne, pokud nebyla opravena drobná chybka v pthread.h, kde je kód podle ISO C99, který však nefunguje v ANSI C++.
    Ale v ebuildu je napsaná závislost na 2.3.6 a vyšší, nejsem si jist, zda je vhodný to (jak to říct slušně :-D) 'oblbovat'. :/ Btw, teď mám 2.3.5-r2.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 15:16 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Výhoda překladače mimo běžný adresářový strom spočívá v tom, že lze mezi nimi přepínat. Mít takto oddělené třeba tři verze KDE a dvě verze XFCE je spíš zbytečné plýtvání místem, ale u překladačů to tak není. Je celkem příjemné přepnout si překladač jediným příkazem, který předřadí cestu do /opt/gcc-A.B.C před všechny ostatní, takže se použije verze A.B.C a ne výchozí verze D.E.F.

    Závislost na 2.3.6? Radši bych zkusil to oblbnutí. Glibc jsem ještě nikdy neaktualizoval (v LFS to dá docela dost práce), ale může to skončit všelijak. ;-) V souvislosti s tímto mě napadá výborná finta - pokud není systém roztahanej přes mnoho oddílů, dá se vytvořit nový oddíl a do něj se dá celý systém přehrát. Když se jeden pokazí, zbude ještě druhý funkční.
    David Watzke avatar 18.11.2005 15:19 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Závislost na 2.3.6? Radši bych zkusil to oblbnutí. Glibc jsem ještě nikdy neaktualizoval (v LFS to dá docela dost práce), ale může to skončit všelijak. ;-)
    Doobře, oblbnu to (udělám ebuild -r1 bez tý závislosti do Portage Overlaye), ušetřím hafo hodin kompilace. Btw, glibc jsem už aktualizoval, viz můj blog někde zezačátku. ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 23:36 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    2.3.5-rX nejde s gcc-4 zkompilovat...
    David Watzke avatar 19.11.2005 00:37 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Jj, toto jsem psal ještě než jsem tušil, že 2.3.6 bude nutná. Navíc závislosti se kompilují PŘED tím co si je vyžádá - nová glibc je zkompilováva pomocí gcc-3.4.4.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 14:49 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Fedora Core 4 x86 i x86_64, gcc 4.0.1, glibc-2.3.5, binutils-2.15.94.0.2.2, autoconf-2.59, automake-1.9.5 a kdo ví, co ještě. Používam v podstatě od vydání FC4 a nemám žádné problémy.
    Math, as Barbie says, is hard.
    David Watzke avatar 18.11.2005 14:54 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Paráda, to jsem přesně chtěl slyšet. Dík!
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Pavel Stárek avatar 18.11.2005 18:53 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Mám to samé, avšak najdou se i aplikace, které nejdou přeložit pomocí GCC4, a proto mám nainstalované i GCC3 (je ve Fedoře jako jakýsi compat-gcc32-xxxx balíček). Namátkou mi nešlo přeložit FUSE - emulátor ZX Spectra, neplést s filesystémem. Přepnutí se dá provést celkem jednoduše, například pomocí make CC=gcc32 CXX=g++32, je potřeba si prolézt příslušný makefile.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    David Watzke avatar 18.11.2005 18:58 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Přepnutí se dá provést celkem jednoduše, například pomocí make CC=gcc32 CXX=g++32, je potřeba si prolézt příslušný makefile.
    Na Gentoo pomocí gcc-config vybereš ten správnej. :)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 15:19 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    GCC 4 jsem zkoušel už tradičně rovnou na produkčním serveru a taky to tak dopadlo - mašina byla týden v troskách, kernel panikařil při mountování NFS oddílů, gcc-4 přeložené kdelibs se chovaly asi jako aplikace se spoustou oken spuštěná v rané verzi Wine (všecko pěkně blikalo a provádělo breakdance :) ... ale to bylo už víc jak měsíc zpátky. Stable systém provozuju na GCC 3.4.x a větev 4x mám v asi patnácti experimentálních chrootech a na plně funkčním routeru.

    Bottom line - už to jde skoro na všem, ale najdou se extrémy.

    PS: Přepínání pomocí gcc-config, bez toho gentoo snad ani nenainstaluješ, tak jaktože to neznáš ? :)
    David Watzke avatar 18.11.2005 15:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Samozřejmě, můj oblíbený gcc-config, jak jsem jen mohl zapomenout. Dík! :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 18.11.2005 15:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Btw, podle toho co říkáš musí být Fedora 4 s KDE celkem nářez, co? :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 15:58 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    FC4 to má nejspíš pokrytý patchema
    18.11.2005 20:41 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    pokud mas i386 nebo x86-64 ,tak by 4.0.x melo byt ok, ale jinak nevim ... viz. changelogy spousty veci napsanych v c++ ...mimochodem .. co je to ICE?
    Build with g++-3.4 on arm, m68k and hppa; kdebase also makes gcc 4.0 ICE    
        as described in #323133.
    
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    David Watzke avatar 18.11.2005 20:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Zdá se, že je OK, teď je u PC táta, ale za chvilku sedám a testuju co mi procák stačí. Mám AMD64.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 22:07 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    treba u blenderu ;)
     * Now it should be built on amd64 with gcc-4.0 - closes: #285577, #319307
    
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    David Watzke avatar 18.11.2005 22:11 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Zato amaroK, KDM, KGet a další odmlouvají. Ale to, co se podeve má pak až 10x menší binárku (a funguje stejně :-D). Zajímavé.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 22:18 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    10x ?! Tomu se mi nechce věřit :) spíš o 10% menší, tomu jo... dej nějaký příklady
    David Watzke avatar 18.11.2005 22:24 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Opravdu nekecám, ale zdá se, že to byla spíš náhoda. Konkrétně šlo myslím o KDesktop. Ale ten shell už jsem zavřel. :-( Jinej příklad:
    [david@amd64 /usr/kde/3.5/bin] $ ll /usr/bin/ktorrent
    -rwxr-xr-x  1 root root 1171328 lis 13 03:17 /usr/bin/ktorrent
    [david@amd64 /usr/kde/3.5/bin] $ ll /usr/bin/ktorrent
    -rwxr-xr-x  1 root root 881368 lis 18 22:00 /usr/bin/ktorrent
    nebo
    david@amd64 /usr/portage/dev-libs/liboil [ kmldonkey-0.10.1 | 3/102 2.96 ]
    [516] # ll /usr/bin/kmldonkey
    -rwxr-xr-x  1 root root 1120136 lis 13 03:14 /usr/bin/kmldonkey
    david@amd64 /usr/portage/dev-libs/liboil [ kmldonkey-0.10.1 | 4/112 2.94 ]
    [517] # ll /usr/bin/kmldonkey
    -rwxr-xr-x  1 root root 809736 lis 18 22:18 /usr/bin/kmldonkey
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 18.11.2005 22:27 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    A teď koukám, že se některý dokonce zvětšily. :/
    # ll konqsidebar_metabar.so konqsidebar_metabar.la
    -rwxr-xr-x  1 root root   2213 lis 12 konqsidebar_metabar.la
    -rwxr-xr-x  1 root root 254608 lis 12 konqsidebar_metabar.so
    # ll konqsidebar_metabar.so konqsidebar_metabar.la
    -rwxr-xr-x  1 root root   2705 lis 18 konqsidebar_metabar.la
    -rwxr-xr-x  1 root root 256736 lis 18 konqsidebar_metabar.so
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 22:29 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Tady se změna pohybuje kolem 25%, to má k 1000% daleko ne ? :)

    PS: Je sice cool, že máš můj informativní bash prompt, ale opravdu je nutný ho sem pastovat celej ? Opravdu musíme všichni vědět, v jakým jsi adresáři, co kompiluješ, kolik ti valí procesů a jakou máš zátěž, když nás zajímá jen srovnání velikostí ? :D
    David Watzke avatar 18.11.2005 22:33 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4

    Jo, ale jeden měl opravdu 200 kB a potom 20 kB. :)

    PS: Tak tos mě setřel. :-D Beru to jak mi to přijde pod ruku (jak kecáá :-D). Bezesrandy jsem se snažil si to optimalizovat - nechci vědět jak je nacpanej adresář - zpomaluje to cd, ale nevím jak to udělat (i když zřejmě vím kde).

    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 22:37 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    taky jsem dělal hacky... jeden root chtěl aby to neskenovalo adresář ale zase aby to podávalo info o volným místě na plotnách (např. na thinklientech jsou řádově desítky M, tak se to hodí) ... plánuju ho víceméně přepsat do Pythonu, ve formě client + server systému... bash bude spouštět jen klienta, server poběží na pozadí a bude získávat a vyhodnocovat potřebný informace (= nebude se muset spouštět mnoho procesů při každým výpočtu promptu) ... prototyp je rychlej jak kdyby tam nebyl :)
    David Watzke avatar 18.11.2005 22:39 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Hodíš to pak na web? S návodem. :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 22:44 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    mám to v lokálním portage stromu ... /etc/init.d/promptd start a upravit profil :)

    až s tím budu spokojenej, tak to hodím do oficiálního stromu
    David Watzke avatar 18.11.2005 22:44 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    HA!!! Tady to mááš! :-)
    # ll kate kwrite
    -rwxr-xr-x  1 root root 72008 lis 12 22:29 kate
    -rwxr-xr-x  1 root root 67864 lis 12 22:29 kwrite
    
    # ll kate kwrite
    -rwxr-xr-x  1 root root 6384 lis 18 22:43 kate
    -rwxr-xr-x  1 root root 6272 lis 18 22:43 kwrite
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 18.11.2005 22:51 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Dále...
    # ll kmplayer
    -rwxr-xr-x  1 root root 70752 lis 13 03:09 kmplayer
    
    # ll kmplayer
    -rwxr-xr-x  1 root root 6224 lis 18 22:50 kmplayer
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 18.11.2005 22:36 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Další příklad:
    # ll ../kde/3.5/bin/kaudiocreator
    -rwxr-xr-x  1 root root 566712 lis 13 00:17 ../kde/3.5/bin/kaudiocreator
    
    # ll ../kde/3.5/bin/kaudiocreator
    -rwxr-xr-x  1 root root 376792 lis 18 22:35 ../kde/3.5/bin/kaudiocreator
    Měl by se snažit...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 22:53 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    a nemas treba jedny ostripovane a druhe ne?
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    David Watzke avatar 18.11.2005 22:55 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Kdepak,
    strip: x86_64-pc-linux-gnu-strip --strip-unneeded
    strip: x86_64-pc-linux-gnu-strip --strip-unneeded
       usr/bin/kmplayer
       usr/bin/kgstplayer
       usr/bin/kxvplayer
       usr/bin/kxineplayer
       usr/lib64/kde3/kmplayer.so
       usr/lib64/kde3/libkmplayerpart.so
       usr/lib64/libkdeinit_kmplayer.so
       usr/lib64/libkmplayercommon.so
    říkal i při kompilaci gcc-3.4.4kou.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.