abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:00 | Komunita

    Projekt VideoLAN a multimediální přehrávač VLC (Wikipedie) dnes slaví 25 let. Vlastní, tenkrát ještě studentský projekt, začal již v roce 1996 na vysoké škole École Centrale Paris. V první únorový den roku 2001 ale škola oficiálně povolila přelicencování zdrojových kódů na GPL a tím pádem umožnila používání VLC mimo akademickou půdu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:11 | Humor

    Moltbook je sociální síť podobná Redditu, ovšem pouze pro agenty umělé inteligence - lidé se mohou účastnit pouze jako pozorovatelé. Agenti tam například rozebírají podivné chování lidí, hledají chyby své vlastní sociální sítě, případně spolu filozofují o existenciálních otázkách 🤖.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 1
    včera 18:00 | Humor

    scx_horoscope je „vědecky pochybný, kosmicky vtipný“ plně funkční plánovač CPU založený na sched_ext. Počítá s polohami Slunce a planet, fázemi měsíce a znameními zvěrokruhu. Upozornil na něj PC Gamer.

    |🇵🇸 | Komentářů: 1
    30.1. 18:22 | Komunita

    O víkendu probíhá v Bruselu konference FOSDEM 2026 (Free and Open source Software Developers’ European Meeting). Program konference je velice nabitý: 37 místností, 71 tracků, 1184 přednášejících, 1069 přednášek, prezentací a workshopů. Sledovat je lze i online. K dispozici budou jejich videozáznamy. Aktuální dění lze sledovat na sociálních sítích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    30.1. 18:00 | IT novinky

    Společnost Nex Computer stojící za "notebooky bez procesorů a pamětí" NexDock představila telefon NexPhone, který může funguje jako desktop PC, stačí k němu připojit monitor, klávesnici a myš nebo NexDock. Telefon by měl být k dispozici ve třetím čtvrtletí letošního roku. Jeho cena by měla být 549 dolarů. Předobjednat jej lze s vratní zálohou 199 dolarů. V dual-bootu by měl být předinstalovaný Android s Linuxem (Debian) jako aplikací a Windows 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    30.1. 16:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 9.0 softwaru pro správu elektronických knih Calibre (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnuta je podpora AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    30.1. 14:22 | Nová verze

    Wasmer byl vydán ve verzi 7.0. Jedná se o běhové prostředí pro programy ve WebAssembly. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    30.1. 12:22 | Zajímavý software

    V reakci na nepopulární plán Microsoftu ještě více ve Windows prohloubit integraci umělé inteligence Copilot, Opera na sociální síti 𝕏 oznámila, že připravuje nativní linuxovou verzi prohlížeče Opera GX. Jedná se o internetový prohlížeč zaměřený pro hráče, přičemž obsahuje všechny základní funkce běžného prohlížeče Opera. Kromě integrace sociálních sítí prohlížeč například disponuje 'omezovačem', který umožňuje uživatelům omezit využití sítě, procesoru a paměti prohlížečem, aby se tak šetřily systémové zdroje pro jinou aktivitu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 8
    30.1. 06:22 | Zajímavý software

    NVIDIA vydala nativního klienta své cloudové herní služby GeForce NOW pro Linux. Zatím v beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    30.1. 04:33 | Zajímavý projekt

    Open Gaming Collective (OGC) si klade za cíl sdružit všechny klíčové projekty v oblasti linuxového hraní počítačových her. Zakládajícími členy jsou Universal Blue a Bazzite, ASUS Linux, ShadowBlip, PikaOS a Fyra Labs. Strategickými partnery a klíčovými přispěvateli ChimeraOS, Nobara, Playtron a další. Cílem je centralizovat úsilí, takže namísto toho, aby každá distribuce udržovala samostatné opravy systému a podporu hardwaru na

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (18%)
     (6%)
     (0%)
     (10%)
     (24%)
     (3%)
     (5%)
     (2%)
     (12%)
     (31%)
    Celkem 703 hlasů
     Komentářů: 22, poslední 29.1. 23:06
    Rozcestník

    GCC 4

    18.11.2005 14:16 | Přečteno: 1826× | (bez kategorie) | poslední úprava: 19.11.2005 18:07

    Taak a máme tu pátek. Pochopitelně mám hodně času na blbinky, takže proč si netestnout GCC 4?

    Jako "vždy" bych měl pár dotazů, abych to neinstaloval zbytečně (přeci jen nemám zájem ztratit zbytečně několik hodin, nebo jak dlouho to trvá (timenu to ;)).

    No, k věci. Když dám vyhledávat gcc4 pomocí locate, najde spoustu patchů v Portage. Znamená to sice, že už toho dost zprovoznili, ale taky to může znamenat, že toho ještě hafo nejde. No a to mě právě zajímá: Zkompiluju na tom všechno, nebo alespoň většinu? :) Jsou ty aplikace potom rychlejší? Zdá se, že nemá slot, takže to tu starou odinstaluje? Další věc jsou závislosti: glibc (nechci nic slyšet! quickpkgnu to všechno tak jako tak, žádný strach :)), binutils, gmp. Samozřejmě některý z těch věcí už mám, ale chce novější verze a já nevím jak jsou bezpečný. Nemáte tedy někdo už GCC 4? Mám emergnout verzi 4.0.* nebo 4.1.*?

    UPDATE: Zjistil jsem, že GCC4 se instaluje do slotu, takže tam bude s GCC3.4. Otázka ohledně "přepínání" mezi nimi tedy platí.

    UPDATE2: Gentoo developer mi napsal, že 4.1.x je dost nestabilní a vysvětlil proč glibc-2.3.6, dále mi taky napsal, že 4.0.x should be stable.

    UPDATE3: Už mám tu novou glibc, kupodivu jedou všechny hry a jdou kompilovat programy, yahoo! Teď už zbývá jen gcc. Ale to až potom, co si zasmažím. Jo a slíbil jsem, že tu kompilaci timenu, takže trvalo to 46 minut a 14 minut procesorovýho času (AMD64 Athlon 3000+ na 1899.165 MHz).

    UPDATE4: Už mám i GCC, bomba! Kompilovalo se to asi 50 minut. Gratuluju si.

    UPDATE5: Kompilace amaroKu selhala, ale Konqueror se sestavil. :-)

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.11.2005 14:20 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Používám na Debianu gcc4 už docela dlouho, kompiluji tím vše, co potřebuji... a na žádný problém jsem zatím nenarazil.
    David Watzke avatar 18.11.2005 14:23 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    A můžu se zeptat jsou máš verzi glibc a binutils? Na x86?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    .. avatar 18.11.2005 14:56 .. | skóre: 4 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    taky gcc 4

    ii  binutils                       2.16.1-2
    ii  libc6                          2.3.5-6
    
    David Watzke avatar 18.11.2005 14:59 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Zajímavý, že u vás to nechce novější glibc. Asi promluvím s nějakým developerem.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 18.11.2005 15:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Hotovo...
    good luck with that, 4.1 is still pretty unstable
    
    thats because Debian and Fedora patch the hell out of their glibc
    
    often what Fedora calls '2.3.5' is really 2.3.5 plus a ton of custom
    patches that they maintain themselves
    -mike
    Takže asi 4.0.*, co... :-) Asi ví co říká, vy taky říkáte, že máte dobrý zkušenosti s 4.0.*, tak co.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 14:46 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Stávající verze GCC bude asi 3.4.x, že jo? Potom bych navrhoval kompilaci do /opt/gcc-4.x.y, protože v případě jakýchkoli potíží se systém vůbec nepoškodí. Kompilace trvá poměrně dlouho, ale s rychlým strojem by měla být bez problémů. S Glibc 2.3.3 a 2.3.5 fungovat bude, s 2.3.4 ne, pokud nebyla opravena drobná chybka v pthread.h, kde je kód podle ISO C99, který však nefunguje v ANSI C++. Kompilace programů by měla jít se čtverkou většinou hladce, zádrhel byl spíš mezi GCC 3.3 a GCC 3.4, kdy se hodně změnila třeba striknost překladače C++.

    P.S.: V systému mám GCC 2.95.3, 3.3.6, 3.4.3 a 4.0.1. Může to vypadat jako luxus, ale někdy to přijde docela vhod. Akorát to zabírá nechutně moc místa na disku. :-(
    David Watzke avatar 18.11.2005 14:53 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Stávající verze GCC bude asi 3.4.x, že jo?
    Ano, 3.4.4-r1.
    Potom bych navrhoval kompilaci do /opt/gcc-4.x.y
    To myslím nebude zapotřebí, emerge (Portage) si s tím poradí. :-) Navíc jak jsem řekl, předtím vše quickpkgnu. Ještě k tomu bych to raději dělal v portage a tam asi není na výběr kam to chci installnout. Zase tak pokročilej nejsem.
    S Glibc 2.3.3 a 2.3.5 fungovat bude, s 2.3.4 ne, pokud nebyla opravena drobná chybka v pthread.h, kde je kód podle ISO C99, který však nefunguje v ANSI C++.
    Ale v ebuildu je napsaná závislost na 2.3.6 a vyšší, nejsem si jist, zda je vhodný to (jak to říct slušně :-D) 'oblbovat'. :/ Btw, teď mám 2.3.5-r2.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 15:16 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Výhoda překladače mimo běžný adresářový strom spočívá v tom, že lze mezi nimi přepínat. Mít takto oddělené třeba tři verze KDE a dvě verze XFCE je spíš zbytečné plýtvání místem, ale u překladačů to tak není. Je celkem příjemné přepnout si překladač jediným příkazem, který předřadí cestu do /opt/gcc-A.B.C před všechny ostatní, takže se použije verze A.B.C a ne výchozí verze D.E.F.

    Závislost na 2.3.6? Radši bych zkusil to oblbnutí. Glibc jsem ještě nikdy neaktualizoval (v LFS to dá docela dost práce), ale může to skončit všelijak. ;-) V souvislosti s tímto mě napadá výborná finta - pokud není systém roztahanej přes mnoho oddílů, dá se vytvořit nový oddíl a do něj se dá celý systém přehrát. Když se jeden pokazí, zbude ještě druhý funkční.
    David Watzke avatar 18.11.2005 15:19 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Závislost na 2.3.6? Radši bych zkusil to oblbnutí. Glibc jsem ještě nikdy neaktualizoval (v LFS to dá docela dost práce), ale může to skončit všelijak. ;-)
    Doobře, oblbnu to (udělám ebuild -r1 bez tý závislosti do Portage Overlaye), ušetřím hafo hodin kompilace. Btw, glibc jsem už aktualizoval, viz můj blog někde zezačátku. ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 23:36 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    2.3.5-rX nejde s gcc-4 zkompilovat...
    David Watzke avatar 19.11.2005 00:37 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Jj, toto jsem psal ještě než jsem tušil, že 2.3.6 bude nutná. Navíc závislosti se kompilují PŘED tím co si je vyžádá - nová glibc je zkompilováva pomocí gcc-3.4.4.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 14:49 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Fedora Core 4 x86 i x86_64, gcc 4.0.1, glibc-2.3.5, binutils-2.15.94.0.2.2, autoconf-2.59, automake-1.9.5 a kdo ví, co ještě. Používam v podstatě od vydání FC4 a nemám žádné problémy.
    Math, as Barbie says, is hard.
    David Watzke avatar 18.11.2005 14:54 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Paráda, to jsem přesně chtěl slyšet. Dík!
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Pavel Stárek avatar 18.11.2005 18:53 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Mám to samé, avšak najdou se i aplikace, které nejdou přeložit pomocí GCC4, a proto mám nainstalované i GCC3 (je ve Fedoře jako jakýsi compat-gcc32-xxxx balíček). Namátkou mi nešlo přeložit FUSE - emulátor ZX Spectra, neplést s filesystémem. Přepnutí se dá provést celkem jednoduše, například pomocí make CC=gcc32 CXX=g++32, je potřeba si prolézt příslušný makefile.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    David Watzke avatar 18.11.2005 18:58 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Přepnutí se dá provést celkem jednoduše, například pomocí make CC=gcc32 CXX=g++32, je potřeba si prolézt příslušný makefile.
    Na Gentoo pomocí gcc-config vybereš ten správnej. :)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 15:19 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    GCC 4 jsem zkoušel už tradičně rovnou na produkčním serveru a taky to tak dopadlo - mašina byla týden v troskách, kernel panikařil při mountování NFS oddílů, gcc-4 přeložené kdelibs se chovaly asi jako aplikace se spoustou oken spuštěná v rané verzi Wine (všecko pěkně blikalo a provádělo breakdance :) ... ale to bylo už víc jak měsíc zpátky. Stable systém provozuju na GCC 3.4.x a větev 4x mám v asi patnácti experimentálních chrootech a na plně funkčním routeru.

    Bottom line - už to jde skoro na všem, ale najdou se extrémy.

    PS: Přepínání pomocí gcc-config, bez toho gentoo snad ani nenainstaluješ, tak jaktože to neznáš ? :)
    David Watzke avatar 18.11.2005 15:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Samozřejmě, můj oblíbený gcc-config, jak jsem jen mohl zapomenout. Dík! :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 18.11.2005 15:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Btw, podle toho co říkáš musí být Fedora 4 s KDE celkem nářez, co? :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 15:58 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    FC4 to má nejspíš pokrytý patchema
    18.11.2005 20:41 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    pokud mas i386 nebo x86-64 ,tak by 4.0.x melo byt ok, ale jinak nevim ... viz. changelogy spousty veci napsanych v c++ ...mimochodem .. co je to ICE?
    Build with g++-3.4 on arm, m68k and hppa; kdebase also makes gcc 4.0 ICE    
        as described in #323133.
    
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    David Watzke avatar 18.11.2005 20:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Zdá se, že je OK, teď je u PC táta, ale za chvilku sedám a testuju co mi procák stačí. Mám AMD64.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 22:07 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    treba u blenderu ;)
     * Now it should be built on amd64 with gcc-4.0 - closes: #285577, #319307
    
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    David Watzke avatar 18.11.2005 22:11 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Zato amaroK, KDM, KGet a další odmlouvají. Ale to, co se podeve má pak až 10x menší binárku (a funguje stejně :-D). Zajímavé.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 22:18 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    10x ?! Tomu se mi nechce věřit :) spíš o 10% menší, tomu jo... dej nějaký příklady
    David Watzke avatar 18.11.2005 22:24 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Opravdu nekecám, ale zdá se, že to byla spíš náhoda. Konkrétně šlo myslím o KDesktop. Ale ten shell už jsem zavřel. :-( Jinej příklad:
    [david@amd64 /usr/kde/3.5/bin] $ ll /usr/bin/ktorrent
    -rwxr-xr-x  1 root root 1171328 lis 13 03:17 /usr/bin/ktorrent
    [david@amd64 /usr/kde/3.5/bin] $ ll /usr/bin/ktorrent
    -rwxr-xr-x  1 root root 881368 lis 18 22:00 /usr/bin/ktorrent
    nebo
    david@amd64 /usr/portage/dev-libs/liboil [ kmldonkey-0.10.1 | 3/102 2.96 ]
    [516] # ll /usr/bin/kmldonkey
    -rwxr-xr-x  1 root root 1120136 lis 13 03:14 /usr/bin/kmldonkey
    david@amd64 /usr/portage/dev-libs/liboil [ kmldonkey-0.10.1 | 4/112 2.94 ]
    [517] # ll /usr/bin/kmldonkey
    -rwxr-xr-x  1 root root 809736 lis 18 22:18 /usr/bin/kmldonkey
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 18.11.2005 22:27 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    A teď koukám, že se některý dokonce zvětšily. :/
    # ll konqsidebar_metabar.so konqsidebar_metabar.la
    -rwxr-xr-x  1 root root   2213 lis 12 konqsidebar_metabar.la
    -rwxr-xr-x  1 root root 254608 lis 12 konqsidebar_metabar.so
    # ll konqsidebar_metabar.so konqsidebar_metabar.la
    -rwxr-xr-x  1 root root   2705 lis 18 konqsidebar_metabar.la
    -rwxr-xr-x  1 root root 256736 lis 18 konqsidebar_metabar.so
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 22:29 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Tady se změna pohybuje kolem 25%, to má k 1000% daleko ne ? :)

    PS: Je sice cool, že máš můj informativní bash prompt, ale opravdu je nutný ho sem pastovat celej ? Opravdu musíme všichni vědět, v jakým jsi adresáři, co kompiluješ, kolik ti valí procesů a jakou máš zátěž, když nás zajímá jen srovnání velikostí ? :D
    David Watzke avatar 18.11.2005 22:33 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4

    Jo, ale jeden měl opravdu 200 kB a potom 20 kB. :)

    PS: Tak tos mě setřel. :-D Beru to jak mi to přijde pod ruku (jak kecáá :-D). Bezesrandy jsem se snažil si to optimalizovat - nechci vědět jak je nacpanej adresář - zpomaluje to cd, ale nevím jak to udělat (i když zřejmě vím kde).

    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 22:37 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    taky jsem dělal hacky... jeden root chtěl aby to neskenovalo adresář ale zase aby to podávalo info o volným místě na plotnách (např. na thinklientech jsou řádově desítky M, tak se to hodí) ... plánuju ho víceméně přepsat do Pythonu, ve formě client + server systému... bash bude spouštět jen klienta, server poběží na pozadí a bude získávat a vyhodnocovat potřebný informace (= nebude se muset spouštět mnoho procesů při každým výpočtu promptu) ... prototyp je rychlej jak kdyby tam nebyl :)
    David Watzke avatar 18.11.2005 22:39 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Hodíš to pak na web? S návodem. :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 22:44 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    mám to v lokálním portage stromu ... /etc/init.d/promptd start a upravit profil :)

    až s tím budu spokojenej, tak to hodím do oficiálního stromu
    David Watzke avatar 18.11.2005 22:44 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    HA!!! Tady to mááš! :-)
    # ll kate kwrite
    -rwxr-xr-x  1 root root 72008 lis 12 22:29 kate
    -rwxr-xr-x  1 root root 67864 lis 12 22:29 kwrite
    
    # ll kate kwrite
    -rwxr-xr-x  1 root root 6384 lis 18 22:43 kate
    -rwxr-xr-x  1 root root 6272 lis 18 22:43 kwrite
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 18.11.2005 22:51 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Dále...
    # ll kmplayer
    -rwxr-xr-x  1 root root 70752 lis 13 03:09 kmplayer
    
    # ll kmplayer
    -rwxr-xr-x  1 root root 6224 lis 18 22:50 kmplayer
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 18.11.2005 22:36 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Další příklad:
    # ll ../kde/3.5/bin/kaudiocreator
    -rwxr-xr-x  1 root root 566712 lis 13 00:17 ../kde/3.5/bin/kaudiocreator
    
    # ll ../kde/3.5/bin/kaudiocreator
    -rwxr-xr-x  1 root root 376792 lis 18 22:35 ../kde/3.5/bin/kaudiocreator
    Měl by se snažit...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2005 22:53 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    a nemas treba jedny ostripovane a druhe ne?
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    David Watzke avatar 18.11.2005 22:55 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GCC 4
    Kdepak,
    strip: x86_64-pc-linux-gnu-strip --strip-unneeded
    strip: x86_64-pc-linux-gnu-strip --strip-unneeded
       usr/bin/kmplayer
       usr/bin/kgstplayer
       usr/bin/kxvplayer
       usr/bin/kxineplayer
       usr/lib64/kde3/kmplayer.so
       usr/lib64/kde3/libkmplayerpart.so
       usr/lib64/libkdeinit_kmplayer.so
       usr/lib64/libkmplayercommon.so
    říkal i při kompilaci gcc-3.4.4kou.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.