abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 23:11 | IT novinky

    Akcionáři americké mediální společnosti Warner Bros. Discovery dnes schválili převzetí firmy konkurentem Paramount Skydance za zhruba 110 miliard dolarů (téměř 2,3 bilionu Kč). Firmy se na spojení dohodly v únoru. O část společnosti Warner Bros. Discovery dříve usilovala rovněž streamovací platforma Netflix, se svou nabídkou však neuspěla. Transakci ještě budou schvalovat regulační orgány, a to nejen ve Spojených státech, ale také

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 22:33 | Nová verze

    Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 26.04 LTS Resolute Raccoon. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 11. vydání s dlouhodobou podporou (LTS).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:55 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Gitea (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 1.26.0. Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Pozvánky

    Ve středu 29. dubna 2026 se v pražské kanceláři SUSE v Karlíně uskuteční 7. Mobile Linux Hackday, komunitní setkání zaměřené na Linux na mobilních zařízeních, kernelový vývoj i uživatelský prostor. Akce proběhne od 10:00 do večerních hodin. Hackday je určen všem zájemcům o praktickou práci s Linuxem na telefonech. Zaměří se na vývoj aplikací v userspace, například bankovní aplikace, zpracování obrazu z kamery nebo práci s NFC, i na úpravy

    … více »
    lkocman | Komentářů: 1
    včera 21:55 | Nová verze

    LilyPond (Wikipedie) , tj. multiplatformní svobodný software určený pro sazbu notových zápisů, byl vydán ve verzi 2.26.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 11.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 237 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 500 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Společnost SpaceX amerického miliardáře Elona Muska oznámila, že si zajistila opci buď na akvizici startupu Cursor za 60 miliard dolarů (přes 1,2 bilionu Kč) do konce letošního roku, nebo na zaplacení deseti miliard dolarů za nové partnerství s touto firmou zabývající se generováním kódů. SpaceX se dále prosazuje na lukrativním trhu s vývojářskými nástroji pro umělou inteligenci (AI). Cursor, startup zabývající se prodejem modelů AI pro

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:11 | Komunita

    Díky AI modelu Claude Mythos Preview od společnost Anthropic bylo ve Firefoxu nalezeno a opraveno 271 zranitelností.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 04:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.54.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 137 vývojářů, z toho 66 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 13.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci a na YouTube. Stalo se tak na konferenci GrafanaCON 2026.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (8%)
     (2%)
     (13%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (15%)
     (25%)
    Celkem 1395 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Michal Fecko avatar 18.8.2008 18:52 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Bacha na zrak a jeho oslabovanie - na 24"ku by si sa mal divat z vacsej dialky - pri sirokouhlej zvlast - ako pri "klasickej" 17"ke alebo 19"ke (ci uz 4:3/16:9) ... Pride mi ze ked stolicku mas hned pri stole - je to sakra blizko - to by som skor monitor zavesil na stenu...
    18.8.2008 18:54 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Zuzanky blogísek da rulezzz! :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    18.8.2008 19:02 Quest
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Doporučená vzdálenost očí od monitoru je 50 – 70 centimetrů. Horní okraj obrazovky by měl být těsně pod výškou očí a zorný úhel asi 20 stupňů směrem dolů, stejný jako při čtení novin. Hlava váží 4-5 kilogramů a pokud se příliš předkláníte nebo otáčíte hlavou, neúměrně tak zatěžujete šíjové svaly ;-)
    David Watzke avatar 18.8.2008 19:27 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Díky za tip, vždycky jsem nad tím přemejšlel... Měl jsem to trochu jinak. Na filmy si to dám vždycky trochu nahoru a občas se ještě posunu kousek dozadu.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.8.2008 09:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    ...aha, vejška očí... ...a ty blbci (nejen) z Ikey prodávaj ty svoje hnusný plastopapírový počítačový stolky ještě s takovou poličkou na monitor, aby měl člověk ještě větší záklon...
    18.8.2008 19:09 miho | skóre: 24 | blog: Mihovy_sochory | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Zrovna tenhle panel jsem měl možnost nedávno srovnat s HP LP2465. Když to člověk vidí zvlášť, tak to tak nepříjde, když jsou ale vedle sebe, jsou mnohem lepší barvy LP2465 na první pohled patrné. Ani laborování s parametry nepřineslo zlepšení. Spolu s kamarády jsme se shodli, že cenový rozdíl mezi těmito modely stejné značky více než opodstatněný.
    Heron avatar 18.8.2008 19:56 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Napíši své zkušenosti s LP2465, protože na samostatný blog to asi není:

    Výhody:
    • Lepší barvy. Gradient 0-255 má skutečně 256 různých proužků, zkuste si to na TN.
    • Vyvážené podsvícení (i když někdo se setkal s horší jednou stranou, u mě vyrovnané)
    • Skvělý stojan. Snadné výškové nastavení, snadné otáčení jako kolem osy Z tak pivot. Neřekli by ste, jak často se to z-otačení hodí. Dobré schování kabelů
    • Dva vstupy DVI, jsou dodány 4 kabely = 2x(DVIxDVI, DVIxVGA). Vynikající fce, když instalujene nový komp, stačí jen přepínat na monitoru (a neplést si klávesnice).
    • Scaling - pixel na pixel, zachovat poměr, roztáhnout na celou obrazovku. Zachovat poměr stran a rozlišení 1600x1000 nahradí FSAA v Crysis, které na 1920x1200 potřebuje HODNĚ dobrou grafiku. Je možno nastavit v několika stupních vyhlazování resamplingu.
    • Velmi rychlý. Input lag nezaznamenám (REV: SPM130), odezva je srovnatelné se starou 17 (TN).
    Nevýhody:
    • Nepodařilo se mi rozhodit propojení digitálního nastavení s kompem a nastavovat Jas/Kontrast/Barvy přes menu je tak na týden. Věnoval jsem se pouze šedému gradientu, ten je ok, ale na barvy to chce kalibrační sondu.
    • Hodně topí (spotřeba 60W). Dá se na to zvyknout.
    • Poněkud pomalý start ze sleepu (10s).
    • Ve hrách, při nevhodných kombinací barev je kolem pohybujících se předmětů světlá, nebo tmavá silueta. Vyskytuje se to hlavně kolem středních odstínů šedé.
    19.8.2008 08:23 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    S podobným monitorem ("levné" širokoúhlé HP), ale o dva palce menším, jsem chvíli pracoval. Nejvíc mi vadilo, že hodně záleží na úhlu pohledu, a když člověk hne hlavou, tak vidí, jak se mění barvy. Při takové velikosti monitoru snad ani není možné vidět úplně celý obraz v dobrých barvách :-)
    David Watzke avatar 19.8.2008 09:17 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Je to možný bez problémů, o tomhle jsem úplně zapomněl napsat. Lidi hubujou na pozorovací úhly TN, ale s tátou se shodujeme na tom, že jsou úplně v cajku...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.8.2008 10:03 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Staci se podivat na PVA nebo MVA monitory a uvidite, ze to v cajku neni. Proste to tak je.
    David Watzke avatar 19.8.2008 10:08 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Nesouhlasím, když takhle sedím před tím LCD, vidím barvy všude stejně.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.8.2008 10:37 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Staci mit vedle sebe TN a PVA a hned uvidite za co a proc se plati vic. Nebo si myslite, ze ty jine technologie jsou jen na tahani penez?
    David Watzke avatar 19.8.2008 10:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Ale o tomhle se samozřejmě nehádám, já jenom říkám, že když takový peníze nemám a TN mi přijde uspokojivý, tak není moc co řešit. Je mi ale jasný, že S-PVA dá TN na prdel...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.8.2008 11:02 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Měl jsem doma 20" TN LCD (LG L204WT), než odešlo (vadný kus) i přes relativně dobrý a na oči příjemný obraz mi vadily na něm dvě věci -
    • 1)černá prostě NENÍ černá, tedy nesrovnával jsem to s jiným LCD, nýbrž s CRT, které stálo vedle... U filmů ve tmě mě to docela rušilo (udávaný kontrast 2000:1) a raději jsem se díval na menší CRT.
    • 2) barvy se opravdu měnily, pokud jste se vyklonil ze středu pozorovacího pole, viditelně bledly.. To bylo podtrženo nastavením teploty barev, čím byla vyšší tím byl efekt menší, ale nezmizel
    brk avatar 19.8.2008 10:35 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Taky začínám pokukovat po nových plackách. Šel bych do něčeho většího, ale je mi líto stávajícího monitoru. Shodou okolností mám taky Neovo F-419, které jsem koupil někdy počátkem roku 2004 za necelých 20 a teď se mi ho nechce jen tak odpískat, když funguje stále dobře. Navíc většinu času trávím u notebooku, takže si asi ještě nechám zajít chuť, i když už i 28" stojí kolem 12kKč.
    USE="-qt -kde"
    David Watzke avatar 19.8.2008 10:48 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    28" dokonce za 10k... v minulym blogpostu je na to odkaz.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.8.2008 12:53 pils | skóre: 8 | blog: pils
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Dole je takový divný podsvícení a jde to jakoby malinko do tmava, ale není to nijak otravný nebo něco, jen taková prkotina, která ale asi stojí za zmínku.

    To je tím že to není LED podsvícení, ale trubice...ja mam stejnej ale 22" a mam to tam taky...prostě ty osvětlovací trubice ti to nikdy neosvítěj stejnoměrně.

    Jinak mám ho už skoro rok a jsem maximálně spokojenej...

    In TUX we trust
    carnero avatar 19.8.2008 13:58 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Pěkné. Takové rozlišení bych chtěl v 15" notebooku. Na těch 24" se mi to zdá docela hodně málo - na stole mám 20" 1600x1200 (Samsung; ne-WS, jak je zřejmé z rolišení) a je to nehorázně hrubé a docela mě z toho po delší době bolí oči :(
    David Watzke avatar 19.8.2008 14:26 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    :-) Já jsem právě jeden z těch co na 17" měli 1024x768 (1152x864 bych ještě snesl) a na 19" pak 1280x1024 (i kdybych mohl dát víc, tak bych to neudělal). Tohle rozlišení mi připadá na 24" optimální, nicméně je mi jasný, že dost lidí by z toho šílelo. Nemluvě o 28" se stejným rozlišením...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.8.2008 14:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    ...když jsem přežil Workbench na rubínu v 640x512, tak přežiju všechno... :-D
    19.8.2008 14:54 Milan Horák | skóre: 24 | blog: strange blog | Havlíčkův Brod
    Rozbalit Rozbalit vše Trochu OT ale když už je tu tolik odborníků ;-)
    A co si prosím myslíte o Samsung SyncMaster 2253LW?

    Zrovna jsem si ho vyhlédl a co jsem tak četl, vypadá a funguje dobře.
    Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Ale ten pocit ... ;o)
    David Watzke avatar 19.8.2008 15:12 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu OT ale když už je tu tolik odborníků ;-)
    Vypadá krásně, odezva super, spotřeba OK... já bych do něj nešel jen kvůli rozlišení, pač full HD je full HD...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.8.2008 15:19 Milan Horák | skóre: 24 | blog: strange blog | Havlíčkův Brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu OT ale když už je tu tolik odborníků ;-)
    I když to mám primárně na hry a na filmy máme TV? :-)
    Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Ale ten pocit ... ;o)
    David Watzke avatar 19.8.2008 15:24 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu OT ale když už je tu tolik odborníků ;-)
    Já bych řek, že určitě... možná pokud nejsi progamer :-) Já teď hrál Quake3 jen tak ze srandy, single na nightmare a pořád si je mažu na chleba i z polospánku, takže v tomhle problém není. Nevšiml jsem si žádnýho problému.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.8.2008 15:39 Milan Horák | skóre: 24 | blog: strange blog | Havlíčkův Brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu OT ale když už je tu tolik odborníků ;-)
    Progamer rozhodně ne :-) Dám na Tebe a jdu do něj.
    Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Ale ten pocit ... ;o)
    Jardík avatar 20.8.2008 01:19 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Jsem jeden z těch, co ohrnujou rypák nad TN displeji. A obzvláště u takovýchto úhlopříček. Mírný náklon vlevo/vpravo/nahoru/dolu znamená okamžité ztmavnutí a změnu barev. Mám 19" S-PVA EIZO a i když za ty prachy mohle být 2x tak větší TNko, nelituji toho. Ať se kouknu z kteréhokoliv úhlu (kromě zezadu :-)), tak jsou barvy stále stejné, kontrast stejný, nic netmavne/nebledne.

    To, že má lepší barvy než předchozí je způsobeno tím, že velké TN monitory už konečně mají 8bit zpracování barev, kdežto ty malé jen 6bit a zbytek se hádejteco. Kvalitní monitory (čti neTN) mají dokonce i 10bit/14bit a víc.

    Koupit si monitor v kamenném obchodě ... to si teda opravdu frajer. Já bych se bál mrtvých/polomrtvých bodů (hlavně u TN) a nerovnoměrného podsvícení. Při koupě přes net to můžeš do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. V kamenném obchodě to na reklamaci musí mít > 3 mrtvé body (výjimky jsou, tam platí to dále) a musíte v nejhorším případě čekat 30 dnů na vyřízení reklamace.
    Věřím v jednoho Boha.
    David Watzke avatar 20.8.2008 09:30 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Jo, tvůj názor chápu... ne teda že bych s ním souhlasil, já jsem naprosto spokojenej, ale je mi jasný, že někomu na těch pozorovacích úhlech atd. fakt záleží. Díky za objasnění těch lepších barev, vrtalo mi to hlavou. K tomu kamennýmu obchodu: no vidíš a problém nemám. Žádný mrtvý body a o tom podsvícení jsem psal v zápisku, ale to je detail, kvůli kterýmu bych to stejně nešel vrátit.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Jardík avatar 20.8.2008 01:22 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Teď jsem kouknul na ten obrázek ... málem jsem se pochcal, když jsem viděl maximalizované okno s pidginem na celou obrazovku ... tomu se řiká využití 24" displeje :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    David Watzke avatar 20.8.2008 09:24 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Myslíš okno s Psi... no jo, to ale koukáš na fotku focenou těsně po zapojení :-) IM už maximalizovanej nemám a na ostatní si musím ještě zvykat...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    the.max avatar 20.8.2008 02:27 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Tak ja mam w2408h jiz delsi dobu a taky jsem ze zacatku sesne bojoval s tim dynamickym nastavenim az jsem to vypnul, jenze ja mam jeden z prvnich serii a ty maji nejaky bug ve firmwaru, takze ani vypnuti nepomohlo. Zabralo az prelepeni senzoru cernou plstenou paskou:-D Nekomu by to vadilo ze to kazi vzhled, ale uprimne, me je to uplne fuk:-D hlavni je ze se na to da koukat a mam klid.Docela mi vadi leskly povrch panelu, protoze za zady mam televizi a kdyz mam spustenou konzolu (bila na cernem pozadi) tak mohu sledovat co je v televizi. Tvrdy tlacitka me taky docela stvou, ale dneska je uz pouzivam pouze kdyz prepinam vstupy z HDMI na analog, kdyz tu mam pripojeny nejaky dalsi pocitac. Moc se mi libi ze staci 2x zmacknout jedno tlacitko, ne jako u aceru kde se clovek jeste musi prodirat skrz menu. A asi jako nejvetsi prednost povazuju integrovany 4portovy USB hub:-D. Jinak jsem celkove spokojeny, oproti 22" Aceru to je nepopsatelny krok kupredu.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    David Watzke avatar 20.8.2008 09:32 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Opravdu jsou ty LCD od Aceru takový sráče jak se říká?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Heron avatar 20.8.2008 18:21 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Jestli jsou na tom stejně jako jejich NTB tak jo.
    20.8.2008 11:18 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Jas a kontrast
    Doteď jsem byl věrný CRT a s LCD jsem pracoval jen z donucení. Moje zkušenosti s LCD jsou špatné: Rozsah jasu, který jsem si mohl nastavit byl nedostatečný (tj. ve tmě černá svítila jak světluška) – černá prostě nebyla černá a kontrast, který bych si měl ladit podle okolního osvětlení, měnit nešel vůbec. Jedině softwarově měnit gama korekci X serveru. Navíc v mém konkrétním případě byly barvy velmi posunuté do modra a dostat z toho čistě červenou bylo téměř nemožné.

    Jak je to s dnešními LCD ohledně nastavování jasu a kontrastu? Stále stejná mizérie?
    David Watzke avatar 20.8.2008 11:26 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jas a kontrast
    Ne, tohle nový LCD má větší rozsah nastavení jasu a kontrastu než to skoro 5 let starý Neovo. Jinak ještě lze potom doladit modrou, červenou a zelenou zvlášť, takže tenhle problém bys už taky neměl... Černá mi přijde dostatečně černá.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.