abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:11 | IT novinky

    Dnes a zítra probíhá vývojářská konference Google I/O 2025. Sledovat lze na YouTube a na síti 𝕏 (#GoogleIO).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:22 | Komunita

    V Bostonu probíhá konference Red Hat Summit 2025. Vybrané přednášky lze sledovat na YouTube. Dění lze sledovat na síti 𝕏 (#RHSummit).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:00 | Nová verze

    Společnost Red Hat oficiálně oznámila vydání Red Hat Enterprise Linuxu 10. Vedle nových vlastností přináší také aktualizaci ovladačů a předběžné ukázky budoucích technologií. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 12:22 | Pozvánky

    Tuto sobotu 24. května se koná historicky první komunitní den projektu Home Assistant. Zváni jsou všichni příznivci, nadšenci a uživatelé tohoto projektu. Pro účast je potřebná registrace. Odkazy na akce v Praze a v Bratislavě.

    jose17 | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | IT novinky

    Troy Hunt představil Have I Been Pwned 2.0, tj. nový vylepšený web služby, kde si uživatelé mohou zkontrolovat, zda se jejich hesla a osobní údaje neobjevili v únicích dat a případně se nechat na další úniky upozorňovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 23:22 | Zajímavý software

    Microsoft představil open source textový editor Edit bežící v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 22:22 | Zajímavý software

    V Seattlu a také online probíhá konference Microsoft Build 2025. Microsoft představuje své novinky. Windows Subsystem for Linux je nově open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | Zajímavý článek

    Z příspěvku Turris Sentinel – co přinesl rok 2024 na blogu CZ.NIC: "Za poslední rok (únor 2024 – únor 2025) jsme zachytili 8,3 miliardy incidentů a to z 232 zemí a z jejich závislých území. Tyto útoky přišly od 6,2 milionu útočníků (respektive unikátních adres). SMTP minipot je stále nejlákavější pastí, zhruba 79 % útoků bylo směřováno na tento minipot, 16 % útoků směřovalo na minipot Telnet, 3 % útoků směřovaly na minipot HTTP a 2 % na minipot FTP. Dále jsme zaznamenali 3,2 milionu unikátních hesel a 318 tisíc unikátních loginů, které útočníci zkoušeli."

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 3.0.4 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.4 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 136. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (60%)
     (23%)
     (9%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (6%)
    Celkem 47 hlasů
     Komentářů: 5, poslední dnes 20:57
    Rozcestník

    It's better to burn out than to fade away

    18.3.2014 04:05 | Přečteno: 1094× | poslední úprava: 18.3.2014 04:04

    Ne, nejsem fanatický fanušek Kurta Cobaina ( ale zároveň ani hater, prostě jde tahle osoba/hudba mimo mě ) a tenhle post nebude ani o Cobainovi, skupině Nirvana nebo hudbě celkově.

    Facebook "nemám" něco přes dva roky, ale kvůli školní skupině a komunikaci s pár lidmi, kteří odmítají jinou formu komunikace, mám takový miniprofil - jméno, do deseti "přátel" a členství v pár skupinách. Snažím se tam trávit minimum času ( což byl ostatně důvod k jeho zrušení ), takže se mi stává hodně výjimečně, že bych stalkoval něčí profil a popravdě vůbec netuším, jak jsem se dostal na profil jedné slečny z VŠB. Vlastně vím - když vidím fotku s tetováním ve formě textu, nedá mi to a dost často se musím jít podívat, co si na sebe lidé tetují a jaký to dává smysl.

    Tahle slečna měla na zádech v italštině "It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not". Oukej, standartní nesmysl. Při prohlížení fotky mi padlo oko na její "zeď" - fotky z akcí, fotky v kurvím nalíčení s vypasovanýma kozama, fotky s výhledem na vypasované kozy, a citáty z filmů/literatury/whatever. Někdy v tuhle chvíli jsem si uvědomil, že ji vlastně znám z vyprávění spolubydlícího - klasická studentka ekonomky/hornicko-geologické fakulty, kterou najdete třikrát v týdnu natřásat kozama v jednom z několika kolejních klubů nebo něco podobného ( fotka v pozadí na fb řekne svoje - https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/398193_2550515617918_1413679365_n.jpg), ale to je úplně fuk, nesoudím lidi ( už ), fakt je mi úplně šumák co si kdo dělá nebo nedělá se životem, ale u jedné věci jsem se zarazil - u postu "It's better to burn out than to fade away".

    Tak nějak mám pocit, jako by se tímhle heslem oháněl každý druhý na rúzných sociálních médích, ideálně s doprovodem nějaké fotky z párty nebo tak něčím, každý v tom vidí "live hard die fast", a přitom.. přitom je to jedna velká ironie. Od té doby kdykoliv si na tuhle větu vzpomenu, uvědomím si jak je to vlastně ironické, a přemýšlím jestli mám pravdu já, nebo v tom jen vidím něco co tam není, ale pro mě ta někonečná snaha o "zábavu" a "party", podřizování životu ( mládí ) snaze o ukojení těch nejprimitivnějších pudů, které říkají "běž a tancuj s ostatníma opičkama a chovej se podobně jako ony, aby tě přijaly do svojí skupinky a možná přemluvíš nějakou opičku k sexu" a podřizování zbytku života těmhle primitivním pudům "choď do práce abys dostal peníze na nové oblečení, které se bude ostatním opičkám libit a abys měl peníze na tu super vodu/prášek/tabletky, po které se cítíš štastný" je právě ta druhá část téhle věty - tohle není žití života na maximum, burning out protože jste dali do něčeho všechno a už víc nemáte, tohle je podle mě právě pomalé fadding out ( neodpovídá to úplně významu fadding out, vím ), pomalé proplouvání životem a upadání do šedi, zhasínání.

    Don't get me wrong, nemám fakt vůbec nic proti zábavě, party, čemukoliv, jen mi příjde, že je fakt úchylné kolem toho točit celý svůj život ( mládí ) jako spousta lidí kolem a myslet si, že ten život žiju naplno a ohánět se hesly "It's better to burn out than to fade away". A taky je to svým způsobem smutné, že je tolik lidí co věří tomu, že žijí na plno, že oni budou ti, kteří shoří místo těch, kteří vyhasnou a přitom nevidí, že Cobain nechtěl vyhasnout a upadat v zapomění, ale chtěl shořet v okamžiku největší slávy v 27 letech. Tak proč chce tolik lidí shořet, i když se nikdy ani nesnažili dosáhnout toho vrcholu, na kterém by mohli shořet?        

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Max avatar 18.3.2014 07:13 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Netapetuj prosím a smaž ten druhý, totožný zápisek. Stáhnul jsem ho z hlavní stránky a zakázal diskusi, protože kdyby přibyl komentář, tak ho již nesmažeš.
    Díky
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    18.3.2014 21:08 pepa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    ...protože kdyby přibyl komentář, tak ho již nesmažeš.

    Nechci nic říkat ale:

    1) Zápisek jde kdykoliv úplně normálně smazat, zůstanou jenom ty případné komentáře pod ním.

    2) Horší je, že někdo na abc smaže svůj zápisek, a jiný hajzlík jej klidně publikuje na abc pod svým jménem. Pokud myslíš tohle, tak ano. Zápisek na abc skutečně nelze smazat, protože ho jiná určitá osoba vydá pod svým jménem.

    Zdejší správci asi dodržování autorského zákona nemají v popisu práce.

    Zdar v práci, Maxi

    pavlix avatar 18.3.2014 21:17 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    1) Zápisek jde kdykoliv úplně normálně smazat, zůstanou jenom ty případné komentáře pod ním.
    Taky nejde smazat zápisek jako objekt, jen zápisek ve smyslu samotného textu.
    2) Horší je, že někdo na abc smaže svůj zápisek, a jiný hajzlík jej klidně publikuje na abc pod svým jménem. Pokud myslíš tohle, tak ano. Zápisek na abc skutečně nelze smazat, protože ho jiná určitá osoba vydá pod svým jménem.
    Nejlepší je použít značku pro citaci a ještě to řádně okomentovat, aby bylo zřejmé, že se jedná o citaci toho, co již bylo zveřejněno.
    Zdejší správci asi dodržování autorského zákona nemají v popisu práce.
    Obracení se na autorské právo z důvodu, že se někdo stydí za to, co už jednou publikoval, je srabárna. Pak ať si jde dotyčný žalovat třeba Google a Archive.org ;).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Max avatar 19.3.2014 16:37 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    ad 1: jde smazat jen obsah, nikoli zápisek jako takový (pokud jsou pod ním komentáře), takže pak straší tak jako tak v seznamu blogů.

    ad 2: není to zcela pravda, co vím, tak lidé nezveřejňují zápisek pod svý jménem, ale dávají do přílohy screenshot celého blogu, kde je vidět, že nejsou autoři, nebo napíší něco v tom smyslu, že původní znění zápisku je : a následuje citace. Každopádně nikdy to nevyznívá tak, že by se vydávali za autory. S těmito lidmi souhlasím.
    - Pokud něco zveřejním, musím počítat s následky svých činů. Když někdo zveřejní zápisek, je pod ním sáhodlouhá diskuse a pak zápisek smaže z ukřivděnosti, nebo něčeho jiného, je to pak fér vůči lidem, kteří tomu věnovali čas a psali komentáře?
    - Doporučuji ti, aby jsi se k následkům svých činů stavěl čelem a neurážel ostatní.
    - A né, nejsem pokrytec, našel bych také nějaký úblink, na který nejsem pyšný, ale nemažu, místo toho se na něj vždy podívám s nechutí a uvědomím si, jak je někdy člověk lehce ovlivnitelný.
    Zdar Max
    PS: prostě nemažem, nemažem a nemažem a mazat nebudem...
    Měl jsem sen ... :(
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.3.2014 20:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Dobrá práce Maxi, tro(t/l)l je nažranej ;-)

    Zdar
    Amigapower
    19.3.2014 22:10 smazáno | skóre: 18 | blog: smazáno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Kdezto vedle na rootu se s tim nepiplaj (viz aferka z tohoto tydne....) ;-)
    Saul Tigh avatar 18.3.2014 08:47 Saul Tigh | blog: joes_bar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    IMHO máš pravdu, ale zápisek by se měl spíš jednoduše jmenovat "YOLO" :D
    "You point a finger back far enough, and some germ gets blamed for splitting in two."
    xkucf03 avatar 18.3.2014 10:01 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away

    To máš podobné jako:

    Všichni nadaní vytvořili svá díla přestože pili, a ne protože pili

    nebo když někdo začne kouřit, protože jeho vzor taky kouří. Je prostě snazší přejímat ty zlozvyky nebo vady – než přijmout od svého vzoru to nadání nebo schopnosti, to většina lidí nezvládá.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Fluttershy, yay! avatar 18.3.2014 10:07 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Myslíš, že by bez sněhu vznikl Snowblind a hafo dalších věcí?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    18.3.2014 12:13 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Droga (ať už je to cokoliv) sama písničku, knížku, báseň, nebo obraz nestvoří. Může maximálně zafungovat jako inspirace nebo pohon (nebo téma, jako u toho Snowblindu), ale to hlavní v sobě musí mít autor ještě předtím než si napudruje nos.
    Fluttershy, yay! avatar 18.3.2014 12:30 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Ale nějak se to musí dostat ven, jinak...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    18.3.2014 12:36 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    To jo, ale pořád je to jen katalyzátor, byť v některých případech důležitý.
    Fluttershy, yay! avatar 18.3.2014 12:46 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Katalyzátor je podmínka nutná.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.3.2014 11:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Tahle slečna měla na zádech v italštině "It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not".
    Ty si dement, že překládáš v česky psanym zápisku italskou větu do angličtiny?

    Jo! A asi bys měl přestat tahat se za ptáka u porna z netu a jít za těma "vypasovanejma kozama" o kterejch se tam zmiňuješ asi padesátkrát, myšlenky na ně ti evidentně tlačej spermie na mozek...
    Fluttershy, yay! avatar 18.3.2014 12:38 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Při tahání se za ptáka se vylučuje testosteron úplně stejně. Výsledek je, že se spermie na mozek právě netlačí a dotyčný se proto nechová jako alfasamec.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.3.2014 12:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Vlastní zkuenost?
    Fluttershy, yay! avatar 18.3.2014 12:50 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Studií s výsledkem, že do sedmi dnů bez ejakulace prudce roste hladina testosteronu, je fpysk.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Laktos avatar 18.3.2014 13:20 Laktos | blog: TADY_JE_LAKTOSOVO | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Pardon, co je to fpysk?
    Nic není tak černý jak se zdá...
    Fluttershy, yay! avatar 18.3.2014 13:29 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Bydliště: Praha

    Chápu.

    fpysk se vyskytuje na severovýchodě území, některá více či méně synonyma jsou baňa, úpně hafo nejvíc, mrtě aj.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.3.2014 13:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    zapoměls dodat "pokokot" a "odchuja" :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.3.2014 13:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Walnąć Cię w pysk? :-D
    18.3.2014 23:48 Odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    A co je spatneho na tom chovat se jako alfasamec?
    Fluttershy, yay! avatar 18.3.2014 23:59 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Čteš v mém komentáři něco, co tam není.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    18.3.2014 12:05 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    to je nejaky divne zavistivy zapisek bez pointy a souvislosti s linuxem, co to tady dela?
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.3.2014 12:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Je to nasranej panic :-D
    18.3.2014 23:49 Odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    +1000
    18.3.2014 13:38 pta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    "It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not". Oukej, standartní nesmysl.
    Co na tom shledavas nesmyslneho ??
    Fluttershy, yay! avatar 18.3.2014 13:39 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Tu standartu?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.3.2014 17:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    +1 :-D GN Power!!! :-D
    AsciiWolf avatar 18.3.2014 13:56 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    To by mne taky zajímalo...
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.3.2014 17:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    ...no, je to píčovina! Správně tam má bejt: It is better to be loved for what you are than to be hated for what you are not

    A to pomíjim fakt, že je úplná píčovina si takový hovno nechat tetovat...
    18.3.2014 23:46 Odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Pohrdanim primitivnimi pudy popirate svou lidskost. Clovek je sexualni tvor a s tim nic nenadelate. Myslim, ze vam by nejaka poradna zenska jenom prospela, ale s vasimi svatymi postoji vam nedavam skoro zadnou sanci na uspech. Na svete je to proste tak, ze nekdo si uziva a nekdo zavidi. A vy budete patrne typ cloveka, ktery si az na konci zivota uvedomi, ze promrhal sve mladi v samote. Uzivejte si svetskych radosti, zijete jen jednou a nemladnete.
    Fluttershy, yay! avatar 18.3.2014 23:57 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Předpokládám, že např. o Dąbrowského teorii pozitivní desintegrace jsi nikdy neslyšel.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.3.2014 00:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Nenormálnim Dombrowskim bych tady zrovna neargumentoval... ;)
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.3.2014 00:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Jo! A tobě speciálně doporučuju chalenge na roumenovi :-D
    19.3.2014 00:31 Odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Bohuzel, toto mi zustalo dosud utajeno. Ale vypada to na zajimave cteni, dekuji, kouknu na to.
    19.3.2014 12:50 djdj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Nemyslim si, ze autor pohrda primitivnimi pudy. Jde spis o to, ze nekteri lide cilene stavi na primitivnich pudech celou svou existenci a ma to dokonce cool faktor.

    Ja proti primitivnim pudum nic memam, snazim se je uspokojovat jak to jde, ale je to pro me melke, prchave uspokojeni. Skutecna realizace osobnosti je IMHO proste nekde jinde ...
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.3.2014 13:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Ty si taky přečti dombrowskýho, tobě se ta (pouze) teorie bude líbit...
    19.3.2014 14:20 icels | blog: random
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    "Ja proti primitivnim pudum nic memam, snazim se je uspokojovat jak to jde, ale je to pro me melke, prchave uspokojeni. Skutecna realizace osobnosti je IMHO proste nekde jinde ..." Lip bych to nenapsal.
    pavlix avatar 19.3.2014 14:22 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    +1
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.3.2014 14:18 icels | blog: random
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    S tim, ze je clovek sexualni tvor nemam popravde zadny problem. Mam pritelkyni, sexem urcite nepohrdam, a celkove malokdy odmitnu prilezitost k "uziti si zivota" ( konkretne si dam rad dobre jidlo, vyzkousim novy alkohol, obcas nejakou tu hru, sport etc. ). Takze krapet argument invalid.
    19.3.2014 12:56 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Az sa ja necham tetovat, tak to bude oblubena veta zo Skřívánků na niti:

    "Válečným stváčům zalejeme chřtány naší mírovou ocelí!".
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.3.2014 13:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Ty si hlavně vyzvedni to triko KERNEL ULTRAS ať ta kérka pak neni vidět :-D
    20.3.2014 20:21 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Chjo, no hej no. Niekde sa nejak bude treba stretnut.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    =^..^= AmigaPower® avatar 21.3.2014 12:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: It's better to burn out than to fade away
    Čoveče, to už budou za pár měsíců čtyři roky, doufám, že si nežiješ v moc velkym blahobytu aby ses mezitim moc nevyžral a vešel se do něj :-D

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.