abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:33 | Nová verze

    Immich byl vydán v první stabilní verzi 2.0.0 (YouTube). Jedná se o alternativu k výchozím aplikacím od Googlu a Applu pro správu fotografií a videí umožňující vlastní hosting serveru Immich. K vyzkoušení je demo. Immich je součástí balíčků open source aplikací FUTO. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí AGPL-3.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Český telekomunikační úřad vydal zprávy o vývoji cen a trhu elektronických komunikací se zaměřením na rok 2024. Jaká jsou hlavní zjištění? V roce 2024 bylo v ČR v rámci služeb přístupu k internetu v pevném místě přeneseno v průměru téměř 366 GB dat na jednu aktivní přípojku měsíčně – celkově jich tak uživateli bylo přeneseno přes 18 EB (Exabyte). Nejvyužívanějším způsobem přístupu k internetu v pevném místě zůstal v roce 2024 bezdrátový

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-10-01. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Jedná o první verzi postavenou na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 4.6 svobodného notačního programu MuseScore Studio (Wikipedie). Představení novinek v oznámení v diskusním fóru a také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:22 | Komunita

    Společnost DuckDuckGo stojící za stejnojmenným vyhledávačem věnovala 1,1 milionu dolarů (stejně jako loni) na podporu digitálních práv, online soukromí a lepšího internetového ekosystému. Rozdělila je mezi 29 organizací a projektů. Za 15 let rozdala 8 050 000 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    1.10. 20:11 | Nová verze

    Svobodný multiplatformní herní engine Bevy napsaný v Rustu byl vydán ve verzi 0.17. Díky 278 přispěvatelům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.10. 16:11 | Nová verze

    Bylo vydáno openSUSE Leap 16 (cs). Ve výchozím nastavení přichází s vypnutou 32bitovou (ia32) podporou. Uživatelům však poskytuje možnost ji ručně povolit a užívat si tak hraní her ve Steamu, který stále závisí na 32bitových knihovnách. Změnily se požadavky na hardware. Leap 16 nyní vyžaduje jako minimální úroveň architektury procesoru x86-64-v2, což obecně znamená procesory zakoupené v roce 2008 nebo později. Uživatelé se starším hardwarem mohou migrovat na Slowroll nebo Tumbleweed.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    1.10. 16:00 | IT novinky

    Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) ve spolupráci s Národní rozvojovou investiční (NRI) připravuje nový investiční nástroj zaměřený na podporu špičkových technologií – DeepTech fond. Jeho cílem je posílit inovační ekosystém české ekonomiky, rozvíjet projekty s vysokou přidanou hodnotou, podpořit vznik nových technologických lídrů a postupně zařadit Českou republiku mezi země s nejvyspělejší technologickou základnou.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    1.10. 12:55 | Nová verze

    Radicle byl vydán ve verzi 1.5.0 s kódovým jménem Hibiscus. Jedná se o distribuovanou alternativu k softwarům pro spolupráci jako např. GitLab.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    1.10. 03:22 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila text-to-video AI model Sora 2 pro generování realistických videí z textového popisu. Přesnější, realističtější a lépe ovladatelný než předchozí modely. Nabízí také synchronizované dialogy a zvukové efekty.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (41%)
     (47%)
     (15%)
     (16%)
     (18%)
     (14%)
     (17%)
     (14%)
     (14%)
    Celkem 158 hlasů
     Komentářů: 9, poslední 24.9. 17:28
    Rozcestník

    Nevim

    29.3.2015 23:29 | Jiné

    Já nevim, nechte mě už bejt. Ten emeričan mě pořád sleduje. Hele ale je tu jedna skvělá zpráva, kterou by měl vědět i Obama, protože i pro něj se to stalo. Za chvílu slavíme ten den, kdy byl náš pán, Ježíš, vzkříšen. Čekám na něj. Nemohu se dočkat. Nebaví mě žít v tomto materiálním světě. Potřebuju se už narodit z ducha. Pane, vysvoboď mě.        

    Hodnocení: 45 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    29.3.2015 23:36 Květináč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Chlape, buď si troll a nebo máš fakt tvrdý deprese. Co takhle zvolnit a vzít si dovolenou? Venku je na slunci hezky.
    29.3.2015 23:59 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Hlavně nelítat letadlem.
    30.3.2015 06:54 J. J. Angleton
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    a ak už lietať, tak len ako druhý pilot
    30.3.2015 01:17 Jardík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Jsem troll, mám tvrdý deprese a taky věřím v Toho, který je. Slunce momentálně svítí na druhý polokouli. Ale přesto je tu Světlo, protože On je se mnou.
    5.4.2015 23:04 Ramirez
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Nechces jit propagovat trojjediny vymysl nekam jinam ?

    Co treba spojit sily s Henrykem Laholou (http://henryklahola.nazory.cz/) ?

    PROTIP: Zamysli se nad tim, zda tvuj perzekucni komplex nepochazi z toho ze si vsugerovavas ze vsechny neustale pozoruje nebesky smirak/diktator.
    |🇵🇸 avatar 30.3.2015 01:42 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Venku na Slunci je horko. Asi 5 505 °C.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.3.2015 13:36 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Co takhle zvolnit a vzít si dovolenou?
    Jardik patrne nema praci, takze si dovolenou vzit nemuze. Na druhou stranu ale muze odejit kam chce a kdy chce.
    30.3.2015 18:03 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    "Na druhou stranu ale muze odejit kam chce a kdy chce. "

    A tam svobodně chcípnou hlady, pokud ho tam bez peněz vůbec pustí. Jako třeba do USA :-P
    30.3.2015 19:14 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Kazdy sveho stesti strujcem.
    30.3.2015 20:40 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    I ten koho zabije americká raketa vystřelená z bezpilotního letounu? ;-)
    Bystroushaak avatar 30.3.2015 00:01 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    30.3.2015 00:11 RM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    že by křest?
    30.3.2015 01:21 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Prestan fnukat a vem zivot do svych rukou. Zivot mas jen jeden a je chyba jej prozivat v depresich a smutku. Na utrpeni budes mit dost casu po smrti, pozemsky cas je vyhrazen svetskym radovankam. ;-)
    |🇵🇸 avatar 30.3.2015 01:41 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.3.2015 13:17 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Kdyz nekoho bavi se trapit, je to jeho vec. A klidne to muzete shazovat na biologicke priciny. ;-) Kazdy ma zivot ve svych rukou. Nic vice, nic mene.
    |🇵🇸 avatar 30.3.2015 13:25 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Kazdy ma zivot ve svych rukou.

    Jo, třeba když ruce nemá. Nebo když trpí IDDM.

    Jé, ty nemáš nohy? Tak to si dojdi k doktorovi!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.3.2015 13:34 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Ok a co ma tedy delat? Profnukat a prostezovat cely zivot? :-D
    |🇵🇸 avatar 30.3.2015 13:55 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Nevím, co Jardíkovi je. Možná je to jenom troll, možná je to hypochondr, ale možná skutečně má nějakou poruchu.

    Cpát někomu, kdo trpí takovou či makovou poruchou, ať si dojde k doktorovi, je dost zvláštní a skutečně v mnoha případech i analogické doporučení, ať si někdo s úrazem noh dojde k doktorovi. Dotáhnutí k doktorovi třetí stranou a vnucení léčby zase narušuje autonomii dotyčného [Jardíka]; ostatně soudím, že Odin musí být vyléčen z NPD. Nehledě k tomu, že léčba bývá dost hnusná a/nebo různě efektivní.

    Nevím, zda je třeba reálné, aby si Jardík dobrovolně došel pro diagnózu a podstoupil CBT (to jde s trochou vůle dělat i z tepla domova), když tu píše, že specialisté na duševní zdraví jsou beztak jenom agenti Baráka Husajna Obamy.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.3.2015 13:59 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Doufam, ze Jardik jen troluje. Nepral bych mu takove problemy.
    5.4.2015 23:19 Ramirez
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Dalsi trotl co "vystudoval" psychu na wikipedii.

    Zkus si uvedomit ze jedna vec je objektivni pricina, a druha vec je subjektivni prozivani.

    Hovado ktere porad jen narika a diva se na zivot zpusobem "za hovno to stoji a vzdycky stat bude" (idealni kdyz si jeste pripada jako obet) si objektivni stav jeste zhorsuje.
    30.3.2015 01:53 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Super, diky za radu, uz se citim dobre a deprese je pryc!
    30.3.2015 13:18 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Ja jsem nechtel, aby se zbavil deprese. Chci jen rict, ze kazdy ma svuj zivot ve svych rukou a ze je proste lepsi se bavit nez se trapit kvuli zbytecnostem.
    30.3.2015 18:32 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Chci jen rict, ze kazdy ma svuj zivot ve svych rukou
    LOL, no to prave ze nema.
    je proste lepsi se bavit nez se trapit kvuli zbytecnostem
    To uz musi byt trolling :D Jinak si to nedokazu vysvetlit.
    1.4.2015 14:43 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Chci jen rict, ze kazdy ma svuj zivot ve svych rukou
    LOL, no to prave ze nema.

    Preco by nemal? Aspon ak odhliadneme od extremnych pripadov, kde clovek nema v podstate ziadne kognitivne schopnosti lebo prisiel o polovicu mozgu, pripadne trpi nejakou skutocne zavaznou psychickou poruchou a pod. Tak 90 % spolocnosti ma zivot vo vlastnych rukach. V praxi to je ale presne naopak, 90 % spolocnosti sa stazuje, ze nema zivot vo vlastnych rukach (a podobne casto opovrhuje tymi 90 % spolocnosti, kam kognitivne spada).

    Samozrejme je jednoduchsie nadavat na stat (prip. cokolvek ine) z pohodlia domova (prip. pri pive), ktore mu sucasna spolocnost poskytuje neuvedomujuc si, ze ide o plane reci a mysliac si, ze to clovek nemoze zmenit. Pritom zmena zacina vzdy u jednotlivca (*). Jednotlivec musi na zaciatku vzdy ist prikladom. Ked sa k jednotlivcovi prida dostatocne mnozstvo ludi, tak si ho vsimne aj ten stat (**), na ktory sa s takou oblubou nadava. Ti, co si myslia, ze to mozne nie je nech si zoberu za priklad amishov, ich zivotny styl a ich vynimky v zakonoch, ktore v niektorych krajinach maju. Pecene holuby prirodzene nikomu len tak nepadnu na tanier, ale ak sa clovek trocha posnazi, tak nejake padat zacnu.

    PS: Na tuto temu existuje asi jedina dobra rada: Ak ti nieco v zivote nevyjde, tak sa pre to netrap a nestresuj, ale radsej sa snaz prist na to preco ti to nevyslo nech sa ti to uz znova nestane.

    (*) Tu sa naskytuje moznost pridat znamy citat:

    Talk is cheap. Show me the code. -- Linus Torvalds

    (**) Pritom stat nie je nic moc ine nez reprezentacia spolocnosti, aspon z dlhodobeho hladiska.

    30.3.2015 03:08 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Zivot mas jen jeden a je chyba jej prozivat v depresich
    Tomu se říká dobrá rada nad zlato.
    30.3.2015 13:23 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    To nebyla rada. To bylo jen konstatovani faktu. Je lepsi si zivot uzivat nez se trapit. ;-)
    Grunt avatar 30.3.2015 08:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Kdo by neměl deprese, když je nucen žít v kapitalistické společnosti?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    30.3.2015 10:23 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    A kde je prosim ta kapitalisticka spolecnost? Myslite ten hybrid socialismu, ve kterem se nachazime nyni?
    30.3.2015 10:42 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    No přece ve slibech a lžích poblitiků, Klausem počínaje :-D
    30.3.2015 12:41 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Lide maji to, co si zvolili. ;-)
    30.3.2015 13:40 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    To víš, stádo jde vždycky za tím kdo nejvíc bučí. Nebo postává podél silnice se vztyčenou pravicí/mávátkem/americkou vlajkou. A do toho, jak se zpívá: "kdo má peníze, vystaví svou mordu u dálnice na billboardu..."
    Grunt avatar 30.3.2015 12:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Stejně jako není možné dosáhnout toho absolutního čistého komunismu (myslím se to jmenuje utopický socialismus), není možné dosáhnout absolutního kapitalismu. No na druhou stranu se docela rychle blížíme.
    Myslite ten hybrid socialismu
    No já bych si klidně dovedl představit liberálnější ten Váš tzv. „socialismus“. A spousta lidí z bývalých sovětských satelitů taky[1], [2]. Ne že bych byl nutně socialista, ale zcela určitě jsem zarytý anti-kapitalista.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    30.3.2015 13:07 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    není možné dosáhnout absolutního kapitalismu
    Nemyslim si, ale i pokud je pravda, co pisete, tak kazdy krok spravny smerem je dobry.
    No na druhou stranu se docela rychle blížíme.
    To bohuzel ani omylem. Naopak.

    Grunt avatar 30.3.2015 16:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Nemyslim si
    Absolutní kapitalistický systém se musí zřítit vlastní vahou podobně jako se to stalo tomu socialistickému. Už teď začínám zachytávat myšlenky navrhující reformaci kapitalismu. A ostatně, proč ne? Ale myslet si samozřejmě můžete co chcete.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    30.3.2015 17:14 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Ale myslet si samozřejmě můžete co chcete.
    Napodobne. At je to zrizeni, ve kterem zijeme ted, co chce zac, stejne selze bez ohledu na nas dva. ;-)
    30.3.2015 18:35 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Kapitalisticka spolecnost = zadne dane? Kde se pak vezmou penize na armadu, soudy, dalnice?
    30.3.2015 18:46 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Kapitalisticka spolecnost imho = minimalni dan z hlavy, ktera zajisti chod minimalizovaneho statu.
    30.3.2015 18:53 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    ... s tím, že problémy přebujelého státu převezmou přebujelé firmy. V podstatě bych to nenazval spíš privatizace závažných problémů státu :-D
    Grunt avatar 30.3.2015 19:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Přesně. On v těch reálně fungujících ideologiích není až zas takový rozdíl, akorát každá z nich je aplikovaná na jinou vrstvu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    30.3.2015 19:13 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    On v těch reálně fungujících ideologiích není až zas takový rozdíl
    Neni podstatny rozdil? Mira osobni svobody, mira zdaneni, mira angazovanosti statu v ekonomice, mira regulace trhu statem, atd.? To mi prijde jako velice dulezite faktory...
    Grunt avatar 31.3.2015 12:58 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Mira osobni svobody
    To the statement of the interviewing journalist that "GDR inhabitants did not have the freedom to travel wherever they wanted", Germans replied that "present-day low-wage workers do not have that freedom either".[1]
    mira zdaneni
    Ta byla za totáče tak velká, jo?
    mira angazovanosti statu v ekonomice, mira regulace trhu statem
    Jak už podotkl kralуk, teď se v tom neangažuje stát, ale soukromé subjekty. Resp. bojují o tu míru angažovanosti soukromé subjekty se státem. Žádná výhra.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    30.3.2015 19:40 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    No, nechci aby po me nekde pod pohruzkou nasili vymahal nejakou dan z hlavy, je to v podstate kradez.

    Jak se stavis k nedostatecne konkurencnim (v extremnim pripade monopolnim) trhum? Priklad - skoupim pozemky kolem Prahy a dalsich 100 let tam budu vybirat obrovske mytne. Mel by tohle stat povolit?

    Osobne bych byl pro neco jako "dan z monopolu", tzn. ze cim monopolnejsi firma je, tim vetsi plati dane. Nevim jestli by to bylo realizovatelne, ale mohlo by to fungovat tak, ze cim vetsi marze, tim vetsi procentualni dan ze zisku firmy.
    Jardík avatar 30.3.2015 20:04 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Na co peníze? USA a EU půjčujou Ukrajině na vraždící stoje a na pronájem žoldákům z ničeho, protože jsou v jakémsi (nadlidmi smyšleném) dluhu, a mouhou dále fungovat. Jó, ale když obyčejnej člověk nemá, tak ho hned jdou okrást o všechen majetek, ale státu, tomu ho nikdo neukradne na "úhrad dluhu".
    Věřím v jednoho Boha.
    30.3.2015 08:06 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    S tím si vůbec nelam hlavu, on si ten mohamedán Obamba na oslavu zase nasadí jarmulku a rozsvítí devítiramenný svícen stejně jako o Vánocích, abys jasně viděl kdo je tvůj Pán :-D
    Hans1024 avatar 30.3.2015 13:07 Hans1024 | skóre: 5 | blog: hansovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Podelany zombik, ten Jezis. Ta ozivla mrtvola ti sezrala mozek. S brokovnici se na ne musi :-D
    Veni, vidi, copi
    Jardík avatar 30.3.2015 13:50 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Cenzura, ukradli mi můj zápisek z přehledu.
    Věřím v jednoho Boha.
    30.3.2015 15:38 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Zkus alkohol nebo jine drogy.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    30.3.2015 18:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Když se vezme poměr (dopad na zdraví / požitek), tak ten alkohol z toho imho moc dobře nevychází... Nejlíp vyjde asi endorfin (vyprodukovaný tělem při nějaké aktivitě), a to se určitě dá Jardíkovi jedině doporučit.
    30.3.2015 19:38 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    podle me alkohol vychazi velmi dobre :-)
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Alkohol vychází dobře leda tak při smrtelném předávkování. Kocovina vždycky stojí za hovno a tohle je jeden z mála způsobů, jak se jí vyhnout.
    Abigail je nestydatá kurva.
    Bedňa avatar 30.3.2015 20:25 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Škoda že sa nechceš viac baviť o problémoch, možno by to bola zaujímavá debata z ktorej by sme mali obaja úžitok.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    31.3.2015 00:17 kult
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim
    Nazdar, co říkáš na světlonoše?

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.