abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 734 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    24.7.2006 14:50 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Standby_(electricity)

    V podstatě by se to mělo blížit stavu, kdy je to připraveno přijmout nějaký povel, ale jinak to nedělá nic. Je to stejné jako třeba u televize.

    Jinak je ten zápisek nějaký podivný, ale raději budu mlčet.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    24.7.2006 14:57 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Jojo, akorát by mě zajímalo, co standby znamená konkrétně u těchto repráků - odpojí se napájení od zesilovače? Sníží se zesílení zesilovače na minimum? Ale vlastně je to jedno. Hlavní je, jestli bručí či nebručí.
    A který zápisek je podivný? Ten můj v blogu nebo ten ve wiki?
    24.7.2006 15:02 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Nemělo by to vydávat žádný hluk - to je alespoň moje zkušenost s několika reproduktory, s kterými jsem se setkal a které mají standby mód.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    24.7.2006 17:19 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Dík, doufám, že je to tak všude.
    brk avatar 24.7.2006 14:56 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Co tyhle linuxácké? ;-)
    USE="-qt -kde"
    24.7.2006 15:02 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Hehe, tučňáci z frog family? Vůbec nepochybuji o tom, že hrajou líp než to, co mám zrovna na stole :-)
    24.7.2006 15:41 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    při daném cenovém limitu by mi přišly zajímavé např. TVM ARS-225-05 ...

    nevidím žádnou výhodu systému 2.1, u odkazovaných kousků máš v obou bednách podstatně lepší basák nežli co Altec honosně nazývá subwoofer

    mít integrovaný zesilovač zřejmě nepotřebuješ, jestliže jsi doposud používal pasivní bedny

    p.s. ještě k tomu Altecu - mě by bylo podezřelé už jen to, že uvádí rozsah 32-18000 Hz, ale přitom u hodnoty RMS uvádí basy od 40 Hz a výšky do 15 kHz
    24.7.2006 17:14 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    při daném cenovém limitu by mi přišly zajímavé např. TVM ARS-225-05 ...

    nevidím žádnou výhodu systému 2.1, u odkazovaných kousků máš v obou bednách podstatně lepší basák nežli co Altec honosně nazývá subwoofer
    Ty budou asi dost dobré, ale ta cena, kterou tam udávají, je asi za jeden kus, nikoli za pár, že?
    mít integrovaný zesilovač zřejmě nepotřebuješ, jestliže jsi doposud používal pasivní bedny
    Myslím, že potřebuju. Dosud jsem bedýnky prasácky připojoval přímo ke zvukovce. Hraje to docela nahlas a zatím žádná neshořela, ale už bych to tak raději nedělal.
    p.s. ještě k tomu Altecu - mě by bylo podezřelé už jen to, že uvádí rozsah 32-18000 Hz, ale přitom u hodnoty RMS uvádí basy od 40 Hz a výšky do 15 kHz
    Jo, máš pravdu. Toho jsem si nevšiml. Krucinál, to jsou takoví podvodníci. Ani se mi to od nich už nechce kupovat, když tak bezostyšně lžou.
    25.7.2006 00:11 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    při daném cenovém limitu by mi přišly zajímavé např. TVM ARS-225-05 ...

    Ty budou asi dost dobré, ale ta cena, kterou tam udávají, je asi za jeden kus, nikoli za pár, že?
    jujda, to jsem přehlídnul :-(

    mě ta cena přišla normální, nějak jsem vycházel z relací 2*440 za basáky, 2*370 za vejšky, 2*circa 300 za výhybky, a to dřevo že by se mohlo do toho zbytku vlézt
    Dosud jsem bedýnky prasácky připojoval přímo ke zvukovce. Hraje to docela nahlas a zatím žádná neshořela, ale už bych to tak raději nedělal.
    jojo, zlatej AWE32, i když integrovanej zesík byl trošku slabší v basech a tak vůbec :-)
    p.s. ještě k tomu Altecu - mě by bylo podezřelé už jen to, že uvádí rozsah 32-18000 Hz, ale přitom u hodnoty RMS uvádí basy od 40 Hz a výšky do 15 kHz
    Jo, máš pravdu. Toho jsem si nevšiml. Krucinál, to jsou takoví podvodníci. Ani se mi to od nich už nechce kupovat, když tak bezostyšně lžou.
    no pozor, to nemusí bejt lhaní, ty rozsahy jsou uvedený každej v jiný souvislosti, jenom to ve mě navozuje pochybnosti o konstrukci ...
    24.7.2006 16:18 kormus | skóre: 9 | blog: Blog | Praha/České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Já osobně jsem si vybíral nejdříve také 2.1 repro, ale nakonec padla volba na http://www.kasa.cz/pocitace-prislusenstvi/koupit/119341/genius/genius-sp-hf1250x/ Hrajou dobře, ba skvěle; skoro nechápu, jak můžou být za tak nízkou cenu. Skutečně vřele doporučuji!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 24.7.2006 16:49 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Pripadne mi, ze je to cele plast...nechces spise drevo?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    24.7.2006 17:18 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Pripadne mi, ze je to cele plast...nechces spise drevo?
    Jo, je to z umělý hmoty. Ale prý už je to v dnešní době jedno. Nemám žádné srovnání, takže nevím co chci ;-)
    Rád si nechám poradit.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 24.7.2006 17:37 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    no ja nevim... v dnesni dobe... drevo ma proste nejaky akusticky vlastnosti a ty plastem tezko nahradis...AFAIK
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    24.7.2006 17:47 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Tu slisovanou odpadni drevotriskovou kasi v repracich v tehle cenove kategorii tezko muzes nazyvat drevo, takze v tomto pripade je to opravdu jedno.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 24.7.2006 18:39 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Myslite, ze se nepozna rozdil ve zvuku napr. mezi tim, na co kolega odkazoval vyse a plastem?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    24.7.2006 18:46 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Soudě podle diskuse na czechcomputeru jsou s tím lidi celkem spokojení (až na jakési praskání v zesilovači). Jestli to dobře hraje díky tomu dřevu, to netuším. Ale vypadají pěkně.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 24.7.2006 18:56 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Myslim, ze co se tyka toho dreva, nemusi to byt az tak o kvalite zvuku jako o tom, ze telo plastovych repraku ma mnohem vetsi tendenci casem zacit vselijak drncet; precijen jsou to vetsinou dva dily lisovane z tenkeho plastu necim sesroubovane. To u tech drevenych - nebo tedy drevotriskovych - AFAIK nehrozi.

    Take o tehle sestave premyslim, ale jak to tak ctu o tom (ne)odstineni, tak nevim. Jeste by mohly byt zajimave Redstar RS-214...maji odstup singal-sum o 10dB vyssi.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Daniel Kvasnička ml. avatar 24.7.2006 19:15 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    I kdyz mozna jeste lepsi by byly Redstar RS-212. Jsou jen o neco malo vykonnejsi, ale kvalita papirove stejna. A jsou o 200 levnejsi. Recenze.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    24.7.2006 18:50 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Pozna, ale bude to zpusobeno z 95% jinymi faktory nez plast versus "drevo". Jinak z plastu se delaji i vysoce kvalitni studiove repraky, napr. Genelec. I kdyz asi bych je nechtel ;)
    24.7.2006 17:05 neal_cz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Doporučil bych Logitech Z4.
    24.7.2006 18:25 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    O těch jsem taky celkem uvažoval (a taky o Z2300, které mám jako horní cenovou hranici). Jestli je máš, všiml sis na nich nějakých neduhů? Třeba jestli šumí, bzučí, praskají, špatně hrají středy nebo tak něco?
    24.7.2006 19:48 neal_cz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Pro moje uši hrajou dobře. Možná mají méně výrazné středy, ale nic co by na mě působilo nepříjemně. Zádný šum nebo jiné ruchy nepozoruji. Co mě ale překvapilo, tak při jejich vypínání "loupne" subwoofer.
    24.7.2006 17:44 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Zrovna dneska na elctrozone probehlo tohle.
    24.7.2006 19:16 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Trochu jsem hledal a zdá se mi, že ten ir vysílač by nemusel být tak docela levná záležitost. Našel jsem něco za cca 50 USD, bylo to ale do USB. Pak nějaké návody, jak to připojit přímo k desce, ale to je zase irda, což se na ovládání spotřebičů asi nehodí.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    24.7.2006 19:22 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Zrovna tohoto se moc nebojím. Mám s tím celkem zkušenosti a pomocí infračervené diody za pár korun připojené na sériový port ovládnu přes LIRC téměř cokoli ;-)
    Ale když vyberu blbé repráky, tak mám smolu.
    25.7.2006 09:00 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Kolegové to zde psali a já to jen zopakuji - nekupuj sestavu se subwooferem. Je to prznič muziky, věř mi - jeden mám a nedá se to poslouchat.

    Doporučil bych pár kvalitních dřevěných reproduktorů. Padl tam zajímavý odkaz - ty jsou dražší. Ale i ty Genius reproduktory by nemusely být špatné. Za ušetřené penízky bych koupil dobrá uzavřená sluchátka. Za cenu pod tisíc třeba i HAMY SL 275.
    25.7.2006 09:31 Quactuda | blog: Muj_mily_denicku | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Souhlas s tim subwooferem. Je to velka moda, ale po hudebni strance o nicem. Kamarad si koupil za 4 tisice 2+1 Logitech. Kdyz jsem to slysel, tak jsem si pomyslel, ze by lip udelal, kdyby si trochu pridal a koupil zesilovac a TESLY, ci neco podobneho.
    25.7.2006 14:35 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    O smyslu či nesmyslu subwooferu jsem našel už spoustu flamewarů. Moc moudrý z toho nejsem. Když satelity nestíhají, proč je špatné jim pomoct subwooferem? U nízkých frekvencí stačí jeden zdroj zvuku a tím se ušetří.
    Je to od základu špatná myšlenka nebo má pouze zkaženou pověst kvůli velkému množství 2.1 šuntů, které by slušně nehrály tak jako tak?
    25.7.2006 23:03 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    let the flame begin ...
    Když satelity nestíhají, proč je špatné jim pomoct subwooferem?
    špatná je především už jen ta myšlenka, že by nějaká bedna neměla "stíhat"
    U nízkých frekvencí stačí jeden zdroj zvuku a tím se ušetří.
    oblíbená pověra ...

    ano, směrem k nižším frekvencím klesá jednak směrová rozlišovací schopnost ucha, jednak směrovost reproduktoru - ale "směrem k" a "klesá", nikoliv že na dělícím kmitočtu (často dosti vysokém) se úplně ztrácí
    Je to od základu špatná myšlenka nebo má pouze zkaženou pověst kvůli velkému množství 2.1 šuntů, které by slušně nehrály tak jako tak?
    a copak v kategorii "2.0" se nevyrábí šunty?

    dělením a mícháním kanálů se zanáší další zkreslení - představ si v levém kanále krásnou sinusovku a v pravém totéž s opačnou fází: puštěno do dvou beden to vytváří zajímavý efekt, kdy je obtížné určit zdroj zvuku ... co se stane, pokud se takovýto signál má smíchat do jednoho kanálu?

    další problém je, že s rostoucím relativním výkonem (vůči maximálnímu) významně roste zkreslení; přičemž subwoofer má dodat stejný výkon, jako dva normální basové reproduktory, ovšem konstrukčně je dvakrát výkonnější reprobedna (a zesilovač) náročnější - takže potom se třeba dostávají do stejné kategorie bedny 2.1 100 W versus 2*70 W (no a pustit si 100 W do repra s maximem 100 W nwbo do soustavy s maximem 140 W jest jistej rozdílek ...)
    25.7.2006 10:25 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Hodně záleží na tom, jakou máš zvukovku. Dávat k AC97 a podobným integrovaným zvukovkám repro za 4kkč mi přijde zbytečné a naopak k 7.1 za 6kkč kupovat plastové geniusy nebude taky žádné terno. Já mám integrovanou AC97 a pořídil jsem si Logitechy 2.1 za něco málo přes tísíc korun.

    Jsem plně spokojen. Jsou to plasty, woofer je asi dřevotříska, nevrní, nepraskají, nemají dálkové ovládání a zvuk je, můžu-li to se svou zvukovkou posoudit, dobrý. Umí hrát docela nahlas (panelák) a pořád znějí fajn.
    Only Sith deals in absolutes.
    25.7.2006 11:19 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Umí hrát docela nahlas (panelák) a pořád znějí fajn.
    ehm, tato věta je mi vysoce podezřelá, zvláště poté, co jsem si přečetl, že se u nich uvádí RMS 32 W

    subjektivní hlasitost je při vyšším zkreslení vyšší
    25.7.2006 11:46 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Šetřím sousedy a svůj sluch. Normálně poslouchám s mixerem na 40% a reproduktory na cca jedné polovině.

    Zažil jsem repra, která při zvýšené hlasitosti bručela, pískala, nezvládala basy nebo aspoň skákala do rytmu.
    Only Sith deals in absolutes.
    pol128 avatar 25.7.2006 11:43 pol128 | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Mám tieto, sú drevenné a hrajú pekne:

    http://www.agem.sk/?cmd=tovar_detail&product=5540730
    25.7.2006 13:25 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Byt Vami, vazne bych se zajimal o Klipsch ProMedia 2.1 :)
    25.7.2006 14:27 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Vím o nich, zamlouvají se mi. Jen nějak nejsem schopen najít, za kolik (a kde) se v ČR prodávají.
    25.7.2006 14:59 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Já našel USD 179.99. Z toho vyvozuju, že v Čechách budou stát (179.99usd × 1.19DPH × 23kč/usd = 4926kč) asi 5000 korun.
    Only Sith deals in absolutes.
    25.7.2006 22:10 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    mno, hodně optimistický odhad ... máš v té ceně VAT/clo atp.?
    26.7.2006 00:38 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Ehhh, co? 1,19 by mělo být dph, clo jsem nepočítal.
    Only Sith deals in absolutes.
    26.7.2006 07:41 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    VAT je americká DPH, jak říkají tomu druhému zdanění (když to není VAT) nevím, tuším Sales Tax, obchody mají sklon uvádět cenu bez toho ... pokud vím, tak coby jednotlivec to musíš koupit s tím, ale pak máš šanci provézt to bez cla, ale coby firma rozhodně zaplatíš (resp. naúčtuješ zákazníkovi) víc než jen českou DPH

    ovšem tvůj výpočet zřejmě nepočítá s nákupem v USA, nýbrž blíže ke zdroji, což mi včera nějak nedošlo, sorry, to je z toho vedra ... :-(
    25.7.2006 22:21 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Ve skole mame tyhle 2.0 a hrajou opravdu pekne i nahlas. Nemaj problem ozvucit velmi velkou ucebnu. I kdyz samozrejme na to nejsou urceny. Opravdu jsme byl prijemne prekvapen. A vubec nevrci. Jsou z preklizky. Plastu se vyhni.

    http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=31147

    Ja bych se absolutne vyhnul pseudoreproduktorum 2.1 s jakymsi nedovyvinutym subwooferem a jakymisi reprobednickami vazici jako tenisovy micek. Fuj...

    Jiank jsem toho nazoru ze solidni repropedny teslacke nebo i vychodonemecke provenience (REMA napriklad, snad to nebylo zapadni) a solidni zesilovac splni tve prani mnohem lip.

    Ja mam teslacke bedny s bakelitovou mrizkou s kulatymy dirami (kazdy to znate) a zesik NZC-421 namontovany do jiny krabice. Akorat mi tam neco vrci, budu to muset vzit k osciloskopu...

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    18.10.2020 14:54 MartinIgnac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Ahoj. Já teď přemýšlím o koupi těchto Logitech reproduktorů https://yeselektro.cz/pc-reproduktory/915139-pc-reproduktory-logitech-gaming-g560-lightsync-kabelovy-120-w-cerna.html protože se mi teď od Samsungu rozbily. Nemáte s těmito někdo zkušenosti?

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.