abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    2.5. 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (9%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 516 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    David Ježek avatar 31.8.2005 18:43 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše souhlas
    s tim nezbyva nez souhlasit, videl sem uz mnoho blbcu, co udelali pajdu (a tedy jsou uciteli) a soucasne spoustu naprostejch borcu co se na titul vysr... a sou z nich treba skvely programatori. sice trochu z jineho soudku, ale princip je stejny.
    31.8.2005 19:49 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Asi čteme stejné weby...
    Asi čteme stejné weby, protože jsem včera četl na nějakém webu o fotografování přesně ty samé věci...
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Luk avatar 31.8.2005 20:02 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi čteme stejné weby...
    No, sice pro mě byl startovacím impulsem k napsání příspěvku článek na webu o fotografování, ale uvedený názor zastávám už hodně dlouho (od té doby, co jsem začal vnímat souvislosti ohledně podnikání, tj. cca 15 let).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    31.8.2005 20:45 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi čteme stejné weby...
    Podnikání v tomhle státě má už delší dobu mizerné podmínky - čím dál tím víc daní a poplatků na každém rohu a minimální daň k tomu.

    Všechna ta takzvaná opatření pro rozvoj podnikání se vždycky obrátí proti podnikatelům, kteří potom s podnikáním končí. Vládě bylo málo dostat od podnikatele (třeba) tři tisíce za měsíc, tak místo toho dotyčnému vyplatí tři tisíce podporu v nezaměstnanosti, když s podnikáním sekne

    Už aby byly volby.
    Quando omni flunkus moritati
    31.8.2005 21:05 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi čteme stejné weby...
    Už aby byly volby.
    Jsem poněkud skeptický, co se týče změny k lepšímu...
    Math, as Barbie says, is hard.
    Luk avatar 31.8.2005 21:06 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi čteme stejné weby...
    Zřejmě je cílem, aby ekonomiku ovládalo několik velkých firem. Ty se mnohem snadněji ovládají, a jejich šéfové skáčou, jak vláda píská (zvlášť, když ještě za odměnu dostanou štědré státní zakázky). V tomto kontextu mě příjemně překvapila nedávná liberalizace podnikání v telekomunikacích (už jsem o tom psal), kdy se to převedlo z režimu licencování na pouhé ohlašování s tisícikorunovým poplatkem.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    31.8.2005 21:47 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi čteme stejné weby...
    Tak to je naivní názor. Mnohem pravděpodobněji vláda ovládáná velkými firmami likviduje drobné podnikání.
    Luk avatar 31.8.2005 22:11 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi čteme stejné weby...
    Je to vzájemné. Ale vůbec nepochybuji o tom, že současná levicová vláda chce (i z vlastního přesvědčení) mít v ekonomice co nejméně firem, aby byly pod větší kontrolou.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    1.9.2005 14:47 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi čteme stejné weby...
    hlavne nezijte v tom ze s ODS si uplne zazracne polepsime, bude to stejne.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    2.9.2005 02:14 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi čteme stejné weby...
    Proč zázračně? To, že si do vlády sedne aspoň někdo s ekonomickým vzděláním, není žádný zázrak.
    Quando omni flunkus moritati
    Luk avatar 2.9.2005 09:23 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi čteme stejné weby...
    Blbě to budou dělat všichni, to berme jako fakt (vzpomeňme na proslulý Churchillův výrok). Ale ODS by, aspoň doufám, neházela lidem klacky pod nohy.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    31.8.2005 21:35 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Trosku nesouhlasim
    Nebudu se hadat o tom, jak je to s rozdelenim zivnosti:-). Ale z toho, co jmenujete, mi pripada, ze zkoumani zpusobilosti dotycneho k provozovani zivnosti nemusi byt az tak spatna vec. Takhle z rychliku se zda, ze treba Vami jmenovane zivnosti muze provozovat kdekdo, protoze se danym oborem nejakou dobu zabyva. Ale u spousty veci je urcite vzdelani nutnosti - at je to treba ta fotografie: typicky priklad muze byt nejspis treba Rossmann. Firma ma prachy, tak nakoupi masiny, najme par blbecku, kteri je budou obsluhovat, a ma kseft jak (nevim jak vyjadrit slusne). To je spotrebka. Stejne, jako v tom obchudku, kde cloveka vyblejskne slipka trikrat digitalem, da vybrat, z ktere z tech prisernosti se dela cloveku nejmene spatne, a tu za 90 - 120 Kc vytiskne. Mate pravdu, ze na tohle by nemela byt zivnost. (Mozna neni, nevim, kdyz se nechavam fotit, tak radsi rychle utecu a nic nezkoumam.) Ale chce-li nekdo nabidnout vice, nebude ho bolet, ze musi predlozit nejake doklady o tom, ze to, co nabizi, take umi. Kdyz se treba dotknu hudebnich nastroju - ted se mi trosku rozpadla kytara. Za kym pujdu, aby mi ji opravil? Jasne, muzu to dat komukoliv, kdo umi se drevem (a to je nejspis samostatna zivnost:-)), ale udelam to?. Ne, vyberu si cloveka, o nemz vim, ze takove veci umi (jasne, muze to byt soused, o kterem to vim, a udela to z radosti za pul darma, ale ma takove clovek obvykle po ruce?), a ja v teto chvili vim o jedinem, a ten je v Plzni. A zivi se tim a ma na to zivnostak i vzdelani. Takze si budu muset udelat vejlet:-).
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    31.8.2005 22:16 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trosku nesouhlasim
    Prave ta slipka co Te bude blejskat digitálem na to ten papír mít musí, a o to tu jde, samozřejmě, že své kytary dávám také ke kvalifikovanému nástrojáři :-), ale u toho focení (kterému se btw také věnuji...) je to zcela jiné. S blogpostem souhlasím, musíte to brát obecně, nástroje jsou zrovna výjimka, ty se najdou všude, ale pokud bude mít někdo hodinářství, bude tam roky, tak si tam hodinky (stejně žádné nemám :) spravit nechám, protože ho po cestě uvidím, a nebudu zjištovat jestli na to papíry má nebo ne...
    1.9.2005 01:09 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trosku nesouhlasim
    No, napsal jsem to trosku zmatene, pravda... To, ze nekdo na neco musi mit papir, nesouvisi s tim, jestli poskytuje skutecne sluzby na zadane urovni... To musi posoudit ta (nize zminovana) neviditelna ruka trhu, ale kdyz neni na vybranou... Ale jelikoz ma ten papir, ktery ho zavazuje poskytovat sluzbu v urcite kvalite, mel by mit zakaznik lepsi moznost vymahat nahradu skody, neni-li se sluzbou spokojen, nebo je-li dokonce primo poskozen. Nevim, ceho vseho se to tyka, ale dle meho jde o spoustu oboru, kde je klidne kdekdo ochoten odprisahnout, ze danou vec perfektne umi... A jak jinak muzou urednici rozlisovat - zkouset nikoho nebudou, to uz udelali jini (jak kvalitne, to uz je dalsi vec), proto musi prijit to: mas papir, nemas papir...

    Trochu nerozumim tomu, co je u fotek jine, nez u nastrojaru? Vzhledem k tomu, ze fotky z digitalu si doma neudelam, musim vyuzit neci sluzby... jediny rozdil je ten, ze kdyz se mi zpracovani nelibi, nic se nedeje (krome toho, ze jsem utratil penize, ktere uz nejspis nedostanu zpatky) a zkusim to jinde. Kdybych daval delat film, uz by to mohlo byt jinak - kdyz ho zkur.., mam smulu, stejne, jako s tou kytarou. (Ted fotim jen digitalne, bohuzel uz nemam ani fotokomoru, ale treba zase bude...:-)).
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    1.9.2005 08:28 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trosku nesouhlasim
    Já to taky napsal zmateně :-) to teplo... ale Tvou myšlenku jsem pochopil. Nástrojář je něco jiného, když do toho budeš nadšený jak blázen, tak stejně jsou určité praktiky a techniky jak se připravují a upravují kusy hudebních nástrojů a to se učí a cvičí na škole, když to někdo dělá jako hobby, tak se nikdy nemá šanci pod dobrým dohledem naučit staleté způsoby (samozřejmě má, ale jaká je pravděpodobnost, že prostě jen umí se dřevem a že zná tu pravou "nástrojařinu") znal jsem dost nástrojářů, v době kdy jsem hrával a studoval soukr. večerní školu (jazzrocková kytara).
    Luk avatar 1.9.2005 08:58 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trosku nesouhlasim
    Ale jelikoz ma ten papir, ktery ho zavazuje poskytovat sluzbu v urcite kvalite...
    "Ten papír" samozřejmě k ničemu takovému nezavazuje. Odpovědnost za kvalitu služeb vyplývá z občanského zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele. Důležité je, co si zákazník objednal (na co byla uzavřena smlouva), a co ve skutečnosti dostal. Když si někdo nechá vyvolat film, a podnikatel to zprasí, tak je odpovědnost za vzniklou škodu nesporná (úroveň kvality v případě sporu posuzuje soudní znalec), bez ohledu na nějaké papíry.

    Mimochodem, tzv. certifikáty kvality (ISO 9001 apod.) také nezaručují kvalitu. Pouze potvrzují, že firma má vypracovaný a dodržuje systém řízení jakosti. Samotnou kvalitu služeb nijak neřeší.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    1.9.2005 12:44 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trosku nesouhlasim
    >> "Ten papír" samozřejmě k ničemu takovému nezavazuje.

    To je samozrejme pravda. Reknu to tedy jeste jinak: tim, ze nekdo provozuje legalne nekterou z techto zivnosti, vim, ze musel nejak potvrdit, ze k tomu ma potrebne znalosti a vzdelani. To samo urcite neznamena, ze tu praci dela kvalitne, ale aspon vim, ze to neni strejda, ktery leckomu opravi primky nebo kuchynske hodiny (ano, leccos umi a pravdepodobne i dobre, jinak by k nemu lidi nechodili). Jenze dam mu opravit hodinky za osm tisic (no jo, normalne je clovek posle do znackoveho servisu, ale je to jen blby priklad)?

    To jsem tim chtel rici, snad uz je to k pochopeni:-). Taktez nechci nikomu vyvracet jine nazory, proste jsem sem napsal svuj pohled na vec.
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    Luk avatar 1.9.2005 17:00 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trosku nesouhlasim
    S tím značkovým servisem bych brzdil. Dal jsem dvakrát auto do autorizovaného servisu (Auto Bohemia). Opravili to špatně, navíc jejich jednání bylo velmi arogantní, a za to všechno si účtovali vysokou cenu. A když jsem viděl, jakým způsobem kamarádovi "zamontovali" (spíš by bylo lepší říct "vprasili") hands-free do úplně nové Octavie, bylo mi z nich na zvracení.

    Auto si nechávám spravovat u automechanika, který má malou dílnu ve svém domě, vždy ochotně a rychle spraví jakoukoli závadu, a co není schopen udělat, nechá udělat jinde - a za kvalitu plně ručí, na nic se nevymlouvá. To vše za nižší cenu, než v autorizovaném servisu. Byl mi doporučen lidmi spokojenými s jeho službami.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Luk avatar 31.8.2005 22:27 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trosku nesouhlasim
    Jenže doklad o vzdělání a praxi kvalitu nezaručí. Jakou kvalitu mohu očekávat u člověka, který absolvoval SOU fotografické v roce 1970, a potom 30 let sekal fotky do pasů? Splňuje podmínky k vydání ŽL, ale určitě bych si od něho nenechal nic nafotit, pokud by mi neukázal svá díla, a tato se mi líbila (anebo pokud by mi ho nedoporučil někdo, na koho se mohu spolehnout).

    Posouzení schopností toho kterého podnikatele má být čistě věcí zákazníka. Vždy se mohu ptát lidí, jak jsou s podnikatelem spokojeni, mohu si nechat ukázat, co už dělal. Mohu posoudit smluvní podmínky, hodně se pozná i ze způsobu jednání. To všechno jsou věci, které vypoví mnohem víc, než nějaký cár papíru, který lze navíc získat i pokoutní cestou.

    Blokování vstupu na trh administrativním způsobem má za následek menší konkurenci, a tedy i vyšší ceny. Takže to končí leckdy tak, že ti lidé, kteří by to dělali legálně, se nakonec uchýlí do stínové ekonomiky. Kšefty mají stejně, daně z nich neplatí, takže stát na to doplácí - resp. pak víc zatěžuje ty, kdo podnikají legálně.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    1.9.2005 12:59 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trosku nesouhlasim
    >> Posouzení schopností toho kterého podnikatele má být čistě věcí zákazníka

    Ale to musi byt tak jako tak... Kdyz jsme stale u fotografie, budu-li chtit udelat portret, mohu obejit deset skvelych fotografu, ale vyhovovat mi muze treba jeden dva - proste me jejich dila (styl) oslovi.

    K poslednimu odstavci: nemyslim si, ze by to bylo tolik lidi navic, kteri by DOBRE delali danou vec. Spis by se otevrela moznost kazdemu to zkusit - at neco umi nebo ne. Tim by doslo k tomu, dle meho, ze by bylo vice zakazniku, kteri by meli problemy. Dejme tomu vice zkazenych filmu, fotek, pripadne portretu apod. Firmicka by za dva mesice zkrachovala, ale po svete by chodilo vice lidi, kteri by podnikatelum duverovali jeste mene...
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    Luk avatar 1.9.2005 16:53 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trosku nesouhlasim
    Ale on si to stejně leckdo zkusí - ovšem nelegálně. Takže z toho nezaplatí daně, na nic nejsou žádné doklady atd. Anebo se dohodne se známým, který má firmu na takové služby, že mu (za nějakou tu pozornost) vystaví potvrzení, že u něj 6 let vykonával zdarma praxi.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    31.8.2005 22:22 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Metoda
    Jediný spravedlivý způsob by byl prakticky vyzkoušet schopnosti těch lidí. Jenže to si nedovedu představit, jak by mohlo fungovat -- a navíc by to zaměstnalo víc úředníků než těch testovaných živnostníků.
    31.8.2005 22:27 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metoda
    Tak tady bych vyjimecne vsadil na neviditelnou ruku trhu.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    1.9.2005 00:37 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metoda
    Tim osvedcenim by mel byt doklad o uspesnem absolvovani studia dane problematiky... Ze je to jinak... to se nic delat neda (aspon muzu citovat Zavise:-)).
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    31.8.2005 22:42 X3 | blog: Půlnoční blog
    Rozbalit Rozbalit vše Nevíte
    Náhodou nevíte jestli pro živnost - "Poskytování software a poradenství v oblasti hardware a software" je potřeba nějaká praxe nebo něco extra?
    Mám již víc jak 18 let :-) a Střední školu se zaměřením na IT... Díky
    Kuk :-)
    Luk avatar 31.8.2005 23:10 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte
    Není potřeba nic (kromě věku a čistého trestního rejstříku). To byla právě první věta mého příspěvku, protože dříve (před rokem 1997?) to byla vázaná živnost, teď už naštěstí není :-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    31.8.2005 23:18 X3 | blog: Půlnoční blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte
    Jo dík.
    A jak je obvykle dlouhá doba vyřízení? Asi to není, že tam dojdu, zažádám a povyřizuju finanční atd a ještě ten den si živnosťák odnesu.
    Kuk :-)
    Luk avatar 31.8.2005 23:50 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte
    Je to asi jak kde. Ale pokud vím, tak postup je následující:
    1. Na státním zastupitelství si vyžádat výpis z trestního rejstříku (poplatek 50 Kč, lhůta 30 dní), nebo to na počkání vystaví přímo na rejstříku (je to u pankrácké věznice ;-))
    2. Dojít na ŽÚ, s sebou výpis a 1000 Kč na každou požadovanou živnost
    3. ŽL sice vystaví později (do 30 dnů?), ale oprávnění platí hned, příp. od zvoleného dne (třeba začátek roku apod.)
    4. Dojít na FÚ, OSSZ a zdravotní pojišťovnu (asi u všeho do 8 dnů, ale nejsem si jistý)
    5. Někde to není potřeba, všechno se dá vyřídit přes ŽÚ
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    31.8.2005 23:55 X3 | blog: Půlnoční blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte
    Díky moc...ted uz jen najit ZU (Breclav). :-)
    Kuk :-)
    1.9.2005 16:46 Sodalite | skóre: 18 | blog: tucnakov | Břeclav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevíte
    živnostenský úřad v Břeclavě je na náměstí TGM v budově Městského úřadu. A to mi připomíná, abych si tam šel dát živnosťák na reklamní činnost, protože tak se alespoň dá trochu obejít ten fotografický živnosťák.

    Taky bych u živností, které nejsou zdraví ohrožující vsadil na volnou ruku trhu - mám vystudované jazyky, ale jak tlumočení, tak výuka jsou živnosti volné, takže to může dělat kdokoliv. Teda to jsou věci.

    A ještě, jestli nikomu nevadí, že si zadá naprogramování aplikace někomu, kdo nemá vzdělání a posere to, proč by to mělo vadit u fotek (software je volná živnost). V případě stížnosti holt budu muset a) předělat práci zdarma b) vrátit peníze. Jestliže blbě nafotím svatbu, budu asi muset čelit žalobě (nebo pár fackám) a tomu, že už ke mně nikdo nepřijde.

    Mimochodem jsem teďka viděl nějaké svatbové fotky od profi fotografa a musím říct, že cvičená opice by ty úpravy ve fotošopu zvládla tak zhruba stejně.
    Absolutní pravda je nepoznatelná. Všechny ostatní jsou jenom soukromé lži.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.