abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    včera 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.5. 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    23.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 14:11 | IT novinky

    Společnost Jolla na akci s názvem Jolla Love Day 2 - The Jolla comeback představila telefon se Sailfish OS 5.0 Jolla Community Phone (ve spolupráci se společností Reeder) a počítač Jolla Mind2 Community Edition AI Computer.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (82%)
     (4%)
     (7%)
     (7%)
    Celkem 524 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    11.6.2006 01:04 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    Obchodníkům s deštěm je lepší nevěřit, raději se ptát nezaujatých odborníků.

    A jako ve všem, důraz na nezaujatých je třeba obzvláště zdůraznit. Takový "zaujatý" odborník profesionál je daleko horší než zaujatý amatér, už proto že sklon takovým slepě důvěřovat bývá o mnoho silnější a lhaní (dobrá, "skrytá reklama") není tak snadno odhalitelné. . Nutnost používat intenzivně vlastní hlavu vám zkrátka nikdo neodpáře, pokud nechcete naletět.
    11.6.2006 01:46 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    Nesnáším, když proti mě jede někdo s tím modrým svítícím svinstvem. I když vypne dálkový, tak oslňuje.
    Quando omni flunkus moritati
    Luk avatar 11.6.2006 13:19 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    Většina aut s xenony je má jen na potkávačkách (kdežto v dálkových mají normální H7 apod.). Tzv. bi-xenony mívají jen auta vyšší třídy (výjimečně ve střední).

    A jestli oslňuje, tak proto, že to má zaprasené a rozptyluje se mu tam světlo. Normálně xenony neoslňují.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    11.6.2006 13:57 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    I když vypne dálkový, tak oslňuje.
    no, jestli vono to nebude spíš tím, že většina těchhle kokotů má světla vyklopený co nejvejš jim to ovládání umožní ...
    Luk avatar 11.6.2006 14:44 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    To si dost dobře nedokážu představit. Většinou je totiž obsazení auta 1+0 (jen řidič) nebo 1+1 (přední sedadla) a tam to ani není kam vyklopit. Tím spíš, že u xenonů se to naklápí automaticky. Někteří si to možná nechali v servisu poštelovat tak, aby jim to svítilo víc nahoru, ale to asi nebude častý případ.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    David Watzke avatar 12.6.2006 05:46 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    1+1(přední sedadla)
    LOL, bylo by smutný, kdyby šlo o zadní sedadla :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Luk avatar 12.6.2006 09:24 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    U někoho to musí být zadní (viz film Policejní akademie) :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    11.6.2006 02:39 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2

    naklapeci svetla museji mit vsechny automobily od roku 1993. automaticky naklapeny vsechny co presahuji stanoveny svetelny tok(napr. xenony)

    osobne nechapu, jak mohou nekoho oslnovat xenony. tyto moderni svetla totiz oslnuji min, nez stare neserizene lampiony na kdejake jednooke sade uz jenom z toho duvodu, ze to automatika reguluje. spravne serizene svetlomety nikdy nemuzou oslnit, i kdyby mely vykon temelinu.

    na minule prazdniny jsem si koupil kram, ktery mel svetla pro denni sviceni hned vedle mlhovek. proste takovy lampicky, ktery jen svitej a pritom sem se setkal s reakcema, jak ty mlhovky kazdyho oslnujou. pritom sem mlhovky za ty tri mesice ani jednou nepouzil. ale svetlo vypada jak mlhovka == kazdyho oslnuju a jsem pirat silnic. je to zabavne sledovat, hlavne od blbu, co si museli na svou schade po otci namontovat zadni mlhovku a jsou schopni ji pripojit na brzdovy svetla misto samostatneho okruhu.

    synteticke oleje nemaji problem s cenou, to je otazka penezenky a inteligence kupujiciho. nejvetsi problem je ten, ze syntetiky narozdil od mineralu rozpusteji usazeny bordel v kanalcich. pokud je motor od zacatku na syntetice, nicemu to nevadi. avsak pokud si do motoru, co najezdil dveste tisic na mineralu nalejete syntetiku, ucpe se vam okamzite prinejmensim filtr, mnohdy i ty kanalky a motor je kaput.

    11.6.2006 14:52 jarda | skóre: 22 | blog: nadoraz | Chomutov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    Některé xenony oslňují, protože mají hodně intenzivní světlo a při mizerném seřízení je to samozřejmě horší. Frky jako, že mají automatické nastavení a na technické se to kontroluje u mě neprojdou, protože už jsem viděl hodně aut po technické která svítila do nebe a dokonce jeden spešl kousek který prošel s H4 otočenou o 90 stupňů vlevo.

    Brzdové světlo u většiny aut svítí jenom pokud šlápneš na brzdu, dost obtížně by se to rosvěcelo třeba při silniční kontrole.

    Světla pro denní svícení dokážou taky celkem pěkně píchnout do očí pokud ještě není nebo už není pořádně DEN t.j. slunce a to ještě dost vysoko nad obzorem.

    Jenom s tím olejem tedy nevím ale v náklaďáku po 440 tisících na celkem obyčejný turboaral je tak čisto, že nevěřím tomu jak tam nějaká syntetická specialita něco rozpustí.

    V každém servisu mají nejradši lidi typu "něco tam vrčí" "nějak to nejede" apod., s takovým materiálem jde dokonale pracovat a pokud je tam někdo ne zrovna moc poctivý tak se nestačí při placení divit. Pokud vím co potřebuji a snaží se předvádět zmrdí tanečky "možná bude potřeba ještě vyměnit tohle a tohle" tak není problém jít jinam nebo to objednat tak aby neměli tolik prostoru pro kreativitu. I mezi značkovými servisy jsou velké rozdíly a chce to zkrátka trochu rozum do hrsti.
    Připíjím na krásu našich koní a rychlost našich žen.
    Luk avatar 11.6.2006 15:11 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    O kvalitě našich STK si nedělám iluze. Posuzování odpovídá tomu, jak se příslušný technik vyspal, nebo kolik bylo na stole v českých. Takže občas projde totální vrak nebo světla svítící do nebe.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    11.6.2006 10:28 luu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    No co se tyce svetel bych lehce nesouhlasil mam moznost nebo mnel sem moznost jezdit s vsemi tremi typy klasicky stary,ciry,halogeny.No a rozdil je celkem brutalni.A to opravdu zaspineny nebyly ani jedny ale proste osvetleni typ 1 typ2 rozdil jde poznat a typ 1 versus typ 3 pripadal sem si ze jedu porad na potkavacky.Ale nejpodstatnejsi rozdil byl kdyz jsem auto s typem 2 naboural a ten fakt stoji za to v cene opravy. U oleju rek bych ze ponevadz mam cdi tak neni co resit tam se proste nevybira jakej a drazsi to neni nijak dramaticky ona ta spotreba je celkem jinde nez u Skody 120. Ale co se tyce autorizovanych servisu tak mam dvoji zkusenost drazsi ale nemuzu rict ani slovo spatnyho na ten jeden konkretni,po dvou letech jsem presel k znamymu ktery se specializuje vicemene na danou znacku ovsem je spickove vybaven zadna garazovka-ono by to jaksi ani neslo.A je levnejsi v cene na hodinu coz neni tak podstatne spis jsem ocenil moznost napriklad neoriginalniho dilu protoze cenove slo o rozdil v mnoha tisicich a nebylo to nic co ovlivni bezpecnost,jizdni vlastn.atd.
    11.6.2006 12:14 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    Možná jsou tvé názory zajímavé, ale tok tvých myšlenek je poněkud neuspořádaný. Když se k tomu přidá chybějící interpunkce, nábodeníčka, pravopisné chyby a členění textu do odstavců, vyjde z toho dokonale nečitelná změť slov.
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    11.6.2006 13:24 luu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    No jo je to mozne vetsinou se priznam ze interpunkci moc pokud na netu pisi neprovozuji a odstavce uz vubec ne.Nastesti porad lepsi nez napsat neco co je sice gramaticky spravne vcetne interpunkce ale bohuzel mylne.
    11.6.2006 20:35 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    Má to stejnou hodnotu jako formálně správný nesmysl. Žádnou.
    Luk avatar 11.6.2006 13:27 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    pripadal sem si ze jedu porad na potkavacky
    Pozor ještě na jednu věc. Když někdo porovnává tzv. čirou optiku (zrcadlovou) oproti "klasickým světlům" (tj. tomu, co měly škodovky až do Octavie 1), často zapomíná na fakt, že při zapnutí dálkových je situace podstatně odlišná. U starých světel s H4 obvykle vlákno potkávaček zhasne (reflektor by dvojitou tepelnou zátěž nesnesl), kdežto u nových světel, která mají potkávačky a dálkové odděleny, zůstane žárovka svítit - a osvětluje tu bližší část vozovky. Proto je světla více. Zrcadlová optika má sice poněkud lepší rozložení světelného toku, ale na celkovém osvětlení se to tolik neprojeví.
    spis jsem ocenil moznost napriklad neoriginalniho dilu
    S neoriginálními díly jsem skončil. Po špatných zkušenostech s výfukem a vnějším zrcátkem jsem si řekl, že se to opravdu nevyplatí. Na pohled ty díly vypadají stejně, ale z hlediska životnosti to byla bída.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    11.6.2006 13:57 luu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    No ja menil naraznik jestli se tomu da tak rict u ackovyho mercedesu a blatnik a tam jsem sakra ocenil moznost neznackoveho dilu.
    Luk avatar 11.6.2006 14:34 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    Vždycky se musím smát, když si někdo pořídí Mercedes a pak nemá na to, aby ho uživil :-D

    Ne, všechny neznačkové díly nemusejí být špatné. Ale třeba u toho výfuku je často oproti originálu horší antikorozní ochrana, takže nejpozději do dvou let je K.O.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    11.6.2006 14:41 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    no, potom jest to zajímavá otázka, co se vyplatí více ... jestli pořídit věc drahou x peněz a měnit to co dva roky nebo pořídit věc za 3x peněz a měnit to co pět let ;-)
    Luk avatar 11.6.2006 14:46 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    Ano. Nesmíš ale zapomínat počítat cenu práce (nebo času, pokud si to děláš sám) a toho, že při častější výměně budeš častěji bez auta.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    11.6.2006 15:02 luu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    ale klidek zivim ,uzivim v rodine mame jeste Octavku 2 TDi a rozdil v nakladech nula nula nic.Jen nevidim duvod kupovat za x kdyz totez mam za y a kupodivu ve stejne kvalite.Nejsem pripad co si koupi a nema na rohliky.Ono kupodivu rozhodly jiny veci a to vyhodnost-co to ma v zakladu ponevadz totez u cehokoliv jinyho mne vyslo draz a proste jsem to chtel.
    Luk avatar 11.6.2006 15:08 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    Octavia 2 TDI není zrovna dobrý příklad nízkých nákladů :-D

    Osobně bych si ale "Baby Benz" nikdy nekoupil. Když MB, tak z řady C, ale to spíš hypoteticky (kdybych už toužil po této značce). Áčko na mě prostě dojem neudělalo a připadá mi velice předražené (a spíš mi vyhovuje, abych si vybral výbavu, než abych měl v základu x zbytečností, které musím zaplatit).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    11.6.2006 15:41 luu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    To je vec nazoru ja preferoval auto ktery je solidni motoricky nesmi byt velky a v cene se mi vleze do urcity castky se vsim co pozaduji.K predrazenosti-fabie by se cenou blizila velmi tesne cene acka pokud vezmu v uvahu vse co acko ma,hypoteticky pokud by vubec to bylo mozne byt jako dodatkova vybava coz neni.Ale je to spotrebka kdybych chtel oslnovat koupim stary cecko jako individua co jim jde o hvezdu prece jen pusobi impozantnej.To radej baby auto ktery je rek bych na baby celkem pokrocily vic nez rada dospelych.Osobne pokud bych jezdil pouze rekneme denne do prace 10km a 3krat tydne kaufland postacuje favorit a svuj ucel splni.Auto jako image prilis neuznavam.
    11.6.2006 20:37 EiFFeL | skóre: 27 | blog: EiFFeL | Vranovská Ves
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    tak ono Acko zase tak obycejny neni... i tou cenou... sice je pravda ze je to kvalitka, ale jsou jiny maly a hlavne levnejsi auta (jak cenou porizovaci tak cenou nahradnich dilu) napr. Fiat Punto, Citroen C2... a co se tyka predrazenosti Fabie tak novou bych nekoupil, ale to co si dovezl znamy bych bral hned - dovoz Belgie, rv 2003, 1.9TDi 100ps, kuze, digi klima, vse v elektrice za 150kkč + oprava (zadni naprava, levy zadni svetlo, blatnik, naraznik)
    13.6.2006 10:01 luu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    No vzpomnels C2 strasne se mi libi Citroeny bohuzel C2 ma strasne malo mista vevnitr kdyz to srovnam s ackem,pomerne mne zarazily jejich statistiky poruchovosti-hodne na chvostu...Punto ma segra takze vim proc neee.Ojetou fabku cos popisoval bych bral ihned za ty prachy bohuzel u mne je dost velka pravdepodobnost ze by z toho byl nakup pro plac protoze sam bych asi u auta ktery porad ma cenu vysoko pres 100000 nedokazal najit pripadny hacek ktery ze superkupu muze udelat diru do penezenky.Coz se mi kdysi povedlo byt sem jel s automechanikem jako mladej kluk pro muj sen tehdy ojetyho Civica.To jsem si uzil legrace je to 7 let a dodnes vzpominam na serii poruch ktery zacly snad v okamziku kdy jsem odevzdal prachy.
    11.6.2006 16:02 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    Tak nějak jsem si vzpomněl na tenhle:

    Sejdou se tři motoristi v nebi a první povídá: Koupil jsem si Jaguára a zemřel jsem při autonehodě.

    Druhý povídá: Já jsem si koupil Ferrari a umřel jsem taky při autonehodě.

    Třetí říká: Já jsem si koupil Trabanta a ... umřel jsem hlady.

    A ti první dva: Tak proč si kupuješ tak drahý auto ?!
    Quando omni flunkus moritati
    11.6.2009 09:49 cyklistické kalhotky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2

    dobry, jak z dob ddr :-)

    ---

    olej z oregána candimin

    xvasek avatar 12.6.2006 10:33 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    Jojo, musím souhlasit ve všech bodech. Servis musí být hlavně kvalitní a solidní. Na takový je těžké narazit ať už člověk hledá jak mezi značkovými, tak i neznačkovými. Já mám teď na motorku jednoho chlapíka na dědině. Žádný servis nemá, opravuje v garáži, ale umí seřídit i věci, které v servisu opravit neuměli - zkoušel jsem dva a vždycky mi to zdarma vrátili, že neví, co s tím je. S autem jsem ale celkem bezradný, naštěstí teď žádné nemám. Ale na podzim to zase přijde...

    Čistota světel - jenom jsem si vzpomněl, jak jsem ještě měl strého Forda a někam jsem v noci jel. No a když vidím, že opravdu nic nevidím, tak jsem vystoupil z auta a šel se podívat, co s těma světlama je. Byly samozřejmě úplně špinavé, tak jsem urval u cesty lopuch a rozšmrdlal ho po světlech. No a pak už jsem viděl opravdu jenom takové zalené nic a až k další benzínce jsem jel fakt krokem. Vždycky si na to vzpomenu, když jedu v Accordu a zmáčknu takový ten čudlík, co ostříkne světla a člověk hned vidí dvakrát tolik.

    A olej? Podle motoru. Když jsem měl dvoutaktní endurko, tak jsem vyzkoušel fakt všechno a nejlíp tomu seděla polosyntetika Agip nebo minerální Shell, ale dvoutakt je alchymie a kvalita oleje má zjevné okamžité důsledky v kouřivosti, výkonu, možnosti vůbec nastartovat, špinavosti výfuku... Teď mám čtyřtaktní starou silnici a tam mi syntetiku vyloženě nedoporučili s tím, že by motor začal olej okamžitě žrát a je otázkou, jestli by to vůbec ustál. Tak jezdím na Denicol za 160Kč na litr a všechno funguje bezvadně, spotřeba je tak deci na 1000km. Výměna oleje i s filtrem a prací za 750 korun, no neber to. Jenom si musí člověk chvilku po nastartování počkat na prohřátí. Každopádně TDi můžou jenom závidět.
    12.6.2006 13:45 Petr Jelínek | skóre: 17 | blog: Vyprovokovanej | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    V podstatě souhlas, jenom nechápu, jak můžeš odklazovat sem a zároveň dělit dál oleje na syntetické, polosyntetické a minerální. Myslím, že v těch článcích je dostatetčně vysvětleno, že dneska tohle dělení nemá smysl a řídit se můžeš akorát podle viskozní specifikace. Jestli je olej syntetický nebo polosyntetický záleží jen na výrobci, jak ho namíchá a mě jako řidiče to nezajímá (a ani to nemám jak zjistit), hlavně když je příslušně kvalitní - tak jak to vyžaduje můj motor.
    Nemám rád NVidii!
    Luk avatar 12.6.2006 15:08 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    Myslím, že v těch článcích je dostatetčně vysvětleno, že dneska tohle dělení nemá smysl a řídit se můžeš akorát podle viskozní specifikace.
    Tohle samozřejmě vím. Jenže jsem se dostal do jakési terminologické nouze, takže jsem operoval s nevhodnými pojmy. A právě proto jsem odkázal na patřičná místa, kde to odborník dostatečně vysvětluje.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    12.6.2006 15:26 Petr Jelínek | skóre: 17 | blog: Vyprovokovanej | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Automýty 2
    Rozumím.

    Jinak já tenhle link dávám všude, kde to jenom jde (a kam se to hodí, samozřejmě :-)), protože osvěty není nikdy dost. A vždycky doufám, že si to přečtou i ti největší "odborníci".
    Nemám rád NVidii!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.