abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    30.4. 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 497 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    Blíží se Mikuláš..

    3.12.2010 08:56 | Přečteno: 2265× | Jen tak na okraj | poslední úprava: 3.12.2010 08:57

    A paní učitelka ve škole našeho synátora si vymyslela, aby děti přišly ráno do školy v příslušném oděvu. Každý si měl zvolit kým chce být. Quido se rozhodl být Mikulášem..

    Nevím co ho k tomu vedlo, fakt je ale ten, že zatím co Mikuláš bývá obvykle obklopen houfem anonymních čertů a andělů, on sám je jenom jeden.

    Celá rodina, se tedy jala řádně zhostit přípravy mikulášských atributů. Syn s maminkou vyráběl mitru a plášť, zatím co tatínek se chopil ryze mužské práce - to jest výroby ctihodného vousu a řádné hole.

    Padly přitom: jedny manšestrové kalhoty, tuba lepidla, láhev tekutého škrobu, role toaleťáku a alobalu, asi metr gumy do trenek, půl balíku vaty, jeden lak na vlasy, lakroska (která se tímto skutečně proměnila v pravou la crosse, neboli biskupskou hůl..) a několik metrů mých nervů.

    Ovšem výsledek zhojil veškerá utrpěná příkoří, neboť již v šatně jsem měl možnost zaregistrovat obdivné pohledy jeho spolužáků a to jak mu vzdávali hold tím, že prý přesně tak si vždy Mikuláše představovali.

    Mrzí mě jen, že jsem nestihnul vyfotit také Quidovu spolužačku Petrušku, protože dnes s ním sedí v lavici opravdu krásná andělka.

           

    Hodnocení: 90 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    Blíží se Mikuláš.., obrázek 1

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    3.12.2010 10:07 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Quido ?
    3.12.2010 10:33 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Příloha:
    A? Viz příloha. Srovnání četnosti výskytu jména Quido versus Kvido (stav k lednu 2010). Jednoznačně je z něj patrné, že počeštěná variace se ve větším měřítku objevuje teprve cca 11 let nazad, kdy bylo toto jméno počeštěno v kalendáři. Už dříve jsem tady zmiňoval, žá zápis s Q je typicky rakousko-uherská specialita.
    3.12.2010 14:42 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    takze on se tak fakt jmenuje? no to je hrozny, tos ho rovnou mhl pojmenovat "zachodovej kartac"...
    3.12.2010 15:01 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Už bys ji měl mezi očima.

    Je zajímavé, že podobné kecy mají lidé co v životě nikoho s podobným jménem nepotkali, ani o něm neslyšeli. A nebo že by ti snad něco jméno "hajzlštětka" Mánes říkalo? Jenom bych ještě poznamenal, že autor programovacího jazyka Python je rovněž nositelem tohoto jména.
    otasomil avatar 3.12.2010 15:19 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..

    >>> Jenom bych ještě poznamenal, že autor programovacího jazyka Python je rovněž nositelem tohoto jména.

    A on je z nasi domoviny ?

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    3.12.2010 15:20 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    podle ty agresivni reakce predpokladam ze si podvedome uvedomujes jaka to byla hloupost dat mu takovy jmeno, ale snazis se nam (a sobe) nalhat ze to tak neni...

    pravda je ze timhle jmenem jsi mu to v zivote pekne stizil... at uz jde o skolu, holky, karieru... bral bys v praci vazne cloveka co se jmenuje quido ??? a to ze v nejakym jinym state je to bezny jmeno mu nepomuze

    PS: muzu te ujistit pri rozhovoru "face to face" bys byl pekne potichu a nejaky "uz bys ji mel mezi ocima" by te ani nenapadlo ;-)
    3.12.2010 15:38 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    podle ty agresivni reakce predpokladam ze si podvedome uvedomujes jaka to byla hloupost dat mu takovy jmeno, ale snazis se nam (a sobe) nalhat ze to tak neni...
    Ježiš lidi, nebuďte na něj takový ***... vždyť je to v pohodě jméno...
    4.12.2010 07:15 Isah
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Na tom jméně nic neobvyklého nevidím. Proč ne. Je to jeho dítě.

    Můj syn má obvyklé české jméno a je ve školce jediný ve třídě. Ostatní děti mají jména, která se dříve moc nedávala. Theodor, Samuel, Elian... Z českých jmen frčí jen Jan.

    Nevidím na tom nic divného, ideál je, když jméno pasuje k příjmení.

    Jo, má kamarádka má dcery Bereniku a Arniku. Sedí to k nim.
    poky74 avatar 3.12.2010 15:57 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..

    Cože? Ty bys opravdu nezaměstnal schopnýho člověka protože se jeho rodičům líbilo neobvyklé jméno?

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    3.12.2010 17:16 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    jde o to jak poznas ze je schopnej. Pokud ho uz nejakou dobu znas a vis ze je, tak neni problem, ale kdyz ti prijde nekdo novej tak zalezi hlavne na prvnim dojmu a ten si timhle (uplne zbytecne) kazi...
    frEon avatar 3.12.2010 17:21 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    poznam ho tak, ze se ho na neco zeptam, nebo ho postavim pred problem a budu se divat jak ho resi.

    podle jmena poznam leda tak hovno.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    3.12.2010 19:24 Jan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Tak teď ses přiznal, že se ti nelíbí právě tohle jméno. Pro většinu ostatních lidí by to spíš nic negativního neznamenalo, protože lze předpokládat, že s ním ještě nemají žádné zkušenosti, podle kterých by (třeba podvědomě) hodnotili.
    frEon avatar 3.12.2010 17:18 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    U zamestnavatele, kterej by hodnotil cloveka podle jmena, ktere mu nekdo dal, by stejne pracovat nechtel.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    3.12.2010 17:28 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Ale podle takovejch viditelnejch veci jako je vzhled, jmeno, chovani,... te hodnoti naprosto kazdej (i kdyz treba jenom podvedome).

    Jo, v idealnim svete by te posuzovali jenom podle visledku a schopnosti, ale v realite je to jak pusobis na lidi a jak zapadnes do kolektivu uplne stejne dulezity jako schopnosti.
    frEon avatar 3.12.2010 19:01 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    no pokud nekdo vypada blbe proto, že se o sebe nestará (nemeje se a smrdí, je špinavej atp...) tak to beru. Jestli se chova jako zmrd, tak to taky beru. Ale to že se nějak jmenuje? Já se třeba jmenuju Michal, stejne jako miliony ostatnich Michalu na svete. A prece jsme kazdy uplne jiny.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    4.12.2010 12:07 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..

    Tak chování o člověku něco vypovídá, jméno ne. Navíc v mezinárodních firmách bývají lidi zvyklí na různá divná jména svých zahraničních kolegů (zejména těch z Bangalore ... ), takže Quido tam nikoho nerozhodí. Na mě by třeba víc zapůsobily ty tvoje "vísledky", než jméno ...

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    4.12.2010 15:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    No a taky se dobře vyslovuje anglicky. Já mám sice typicky české/slovanské jméno, bohužel, když jsem pracoval v zahraničí, nikdo ho nemoh vyslovit pořádně...
    3.12.2010 18:35 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    tak predne bych rad podotknul, ze kdyz sem pan kolega da takove tema a jeste v patek, tak pak ze je namiste, aby do toho nekdo riznul. Kdyz jsem to cetl, tak jsem si rikal, ze zas neco pekneho agresivniho napisu, ale pak jsem videl vas komentar a byl jsem rad, ze se najdou i jini, kteri se staraji o to, aby to tu trochu virilo. Takze diky.

    Jinak k te holce mam jeste jednu faktickou poznamku. Tam to tomu chlapci vubec nebude vadit, protoze bezne je, ze divka nejdrive nejakeho chlapce vidi a cítí a mnohem pozdeji se dovi jak se jmenuje. Ale v tom okamziku uz je davno rozhodnuta, jestli ten chlapec patri do toho okruhu tech, s kterymi bude eventuelne soulozit (teda domnivam se, ze vam slo o tohle).

    Dokonce u jedne skupiny zen, studentek termodynamiky, bude mit vyhodu, protoze se mohou dat do reci, jestli je chlapec nejak pribuzny s tim nositelem nobelovy ceny.

    poky74 avatar 3.12.2010 15:30 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..

    Se vší úctou k vám, ale ač si to možná ani neuvědomujete, tak vybrání netradičního jména je pro dítě dost nepříjemné. Děti dokáží být velice krutí i kvůli malichernostem, dospělí jsou již vyzrálejší, tak jim netradiční jméno nepřipadá jako problém.

    Mimochodem, nestěžuje si syn ? Co vás vedlo zrovna se Quidovi?

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    3.12.2010 15:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Děti dokáží být velice krutí i kvůli malichernostem
    Kdyby dali synovi běžné jméno, ostatní děti by si našly něco jinýho kvůli čemu se posmívat. Námětů je spousta. Lepší bude když ho vychovaj tak, aby si s tím uměl poradit, což věřim, že se podaří...
    poky74 avatar 3.12.2010 15:55 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..

    Námětů je spousta, ale proč jim dávat další?

    U jména je to o to problematičtější, že mu zůstane, takže pokud by si ze školy přinesl nějakou psychickou újmu, již se jí nezbaví.

    Nicméně souhlasím že při správném vedení z něho může být velice psychicky odolný člověk, těch je ale bohužel menšina. Držím palce

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    3.12.2010 13:27 otec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Asi ho nechtěli, tak se mu pomstili;-) (vtip, tak doufam ze se pan Kapica neurazi)
    3.12.2010 10:13 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    aspon tyhlety nesmysly se za komunistu nedely ...
    3.12.2010 10:26 Pavel Pinkava | skóre: 12 | blog: pin2k | Bystřice nad Pernštejnem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Nemyslím si, že je to nesmysl. Rozhodně lepší dělat pro děti akce tohoto typu než je nechat sedět doma u televize a koukat na americký nesmysly. Nesmysl dle mého názoru je neustálé srovnávání režimů, čili doby a času.
    3.12.2010 13:12 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    to neni akce pro deti ale pro rodice.

    vysledkem bude, ze maly Quido se nauci, kdyz bude treba neco udelat, tak se obrati na maminku a kdyz to nebude stacit, tak maminka naridi , aby se ucastnil i tatinek.

    Je to hruza.
    3.12.2010 14:53 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Vykořisťování rodičů dětmi je normální. Já vykořisťoval ty svoje, on nás a jeho zase pro změnu budou vykořisťovat jeho potomci a nepřijde mu to divné. Jak se říká - jiný kraj, jiný mrav. Je to prostě náš model, který nikomu nevnucuji, ale kdo nás zná důvěrněji tak myslím může potvrdit, že že to má ve výchově spíš pozitivní efekt.
    frEon avatar 3.12.2010 17:23 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    za komunistu ani ty americky serialy nebyly :-D

    Jinak samozrejme souhlasim
    Talking about music is like dancing to architecture.
    3.12.2010 10:50 s
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    ale diali sa ine speciality... kamarat na zakladnej hral lenina a druhy kim ir sena v skolskom predstaveni...
    3.12.2010 13:07 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    no, ja sem myslel v Cechach ...
    3.12.2010 10:58 alanos | skóre: 24 | blog: alanos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Osobně křesťanské svátky nemusím /myslím tím všechny náboženské svátky - aby si někdo nemyslel že jsem třeba příslušníkem jiné církve či podobných spolků/. Je to přežitek a za chvíli to stejně zmizí. Vánoce to je to samé ... ovšem kdo by to těm dětem odepřel že ? :o)) Tudíž držím basu a v autě je už plná igelitka čokoládek :o)).
    3.12.2010 11:21 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..

    Zmizí? To si nemyslím, obchodníci si to nenechají vzít ....

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    3.12.2010 12:11 alanos | skóre: 24 | blog: alanos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Jasně , já to myslel tak že za chvíli to už nebude náboženský svátek ale něco na způsob zábavy. Když se dítěte zeptáte kdo to byl /je :o)/ Mikuláš ak si hodlám tipnout že 99,99% odpovědí nebude mít s křesťanstvím nic společného. Nicméně jsem rád že do našich končin neprorazil ani "Děda Mráz" ani "Santa Klaus" :o). Ježíšek mi přináší slunovrat .
    Josef Kufner avatar 3.12.2010 12:32 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    myslím, že „oslavy zimního slunovratu“ zní celkem dobře a křesťanství do toho tahat nemusíme.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    3.12.2010 12:45 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Az na to, ze kdyz se zeptate lidi. Tak o slunovratu vam rekne tak 5 lidi ze sta.
    Josef Kufner avatar 3.12.2010 13:25 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Stačí pověsit pár plakátů po obchodních centrech a hned to budou vědět všichni.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    3.12.2010 13:31 alanos | skóre: 24 | blog: alanos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    To je samozřejmě taky pravda, ovšem je se třeba zamyslet proč. Osobně ať si slaví kdo chce co chce ale nemusí mi podsunovat určité věci. Nikdy jsem v Československé soc. republice neslyšel o nějakém Valentýnovi a Helloween byla pro mě super kapela :o))).
    3.12.2010 14:02 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Jasně , já to myslel tak že za chvíli to už nebude náboženský svátek ale něco na způsob zábavy.
    Za chvíli? No, dá se to tak říci, pokud akceptujeme záporné hodnoty...
    gtz avatar 3.12.2010 11:38 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Když byla dcera na základce tak jsme také něco takového řešili. Nácviky na besídku k Mikuláši apod. Naštestí je to již za mnou.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    3.12.2010 11:42 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    vzdycky jsem mel rad pokud se kostými delali doma na kolene, má to svoje kouzlo, ktere predcí vsechno co se dá koupit. Tad jsem vy googlil mitra - je to pěkné slovo a je zajimave ze krome biskupske čepice to pry je plž českým jménem "čepicovka".
    3.12.2010 12:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Hodil bych se marod...
    3.12.2010 12:26 knedla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    toto je zvlastne, vsetci picuju na nas Stredoeuropsky skolsky system a ked niekto vymvsli kreativnu aktivitu pre deti tak to jeden pacient chce byt marod, druhy picuje na kazdy sviatok a tretiemu sa to nechce s deckom robit.

    sa zobudte ludia
    3.12.2010 13:14 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    no jestli umim cist, tak nekdo vymyslel kreativni akci pro rodice...
    3.12.2010 13:36 knedla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    rodic by mal byt ten kto mu pomoze s technickou strankou veci, ale vymysliet by to malo dieta same
    3.12.2010 13:32 alanos | skóre: 24 | blog: alanos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    a proč píšeš tak sprostě ?
    3.12.2010 14:24 ewrtwert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Bo je to vidlák z buranova.
    3.12.2010 12:52 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Pěkný. A až bude po Mikuláši, tak v tom klidně může řídit i sanitku...
    3.12.2010 13:22 merlyn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    kostym dobrej, ale decko chudak s takovym jmenem. ikdyz, mozna to ty ostatni nauci toleranci... a to bude dobre :-)
    3.12.2010 14:25 ewrtwert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Toleranci? Zapomeň kámo, děcka jsou svině, jakmile se někdo něčím odlišuje ,hned dostává kapky.
    435/2001 avatar 3.12.2010 14:18 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Vidím, že by sa do bitky zišlo aj slovo pedagóga:-).

    Ako žiačka som síce organizované akcie neznášala, ale pamätám si, že ako dieťa v predškolskom veku a na prvom stupni som sa na karnevaly vyslovene tešila. Detio sa rady hrajú a prezliekajú za niekoho iného.Nemožno takéto podujatia paušálne odsúdiť - vždy to závisí aj od prístupu tých pedagógov. Ak maškarný večierok resp. besiedka v maskách, tak nech si to deti s učiteľkami pripravujú samy v rámci programu v škôlke alebo v škole ( potom je to zároveň aj výchova ku kreativite, umením, umelecká výchova a aj arteterapia). Jediné, čo tomu Quidovmu večierku či besiedke možno vytknúť je, že tým boli zaťažení rodičia a že samotné= deti prišli na hotové. To nie je také zaujímavé, ako keby si tie masky vytvorili samy.
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    3.12.2010 14:38 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Špatně jste četli. Quido si s mamkou vyráběl obleček. Chytrolínům bych doporučil trochu soudnosti. Je to prvňák, tak nemůžete od něj chtít aby si všechno vyrobil a posháněl sám.

    Pokud jde o jméno - nomen omen. S neobvyklým jménem si tě spíš zapamatují. V dobrém, i zlém. A krom toho, Quido měl svého avatara - freťáka.
    435/2001 avatar 3.12.2010 16:45 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Špatně jste četli.

    ale bola tam fotka,dieťa by taký dizajn Mikulášovi nenavrhlo:-)
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    otasomil avatar 3.12.2010 15:26 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..

    Kvido ..... ......

    Pres Kvida se dalo volat a nic neplatit. Skvela sluzba ktera se ujala (bohuzel) a tak ji provozovatel (O2) zkriplil jen v ramci svoji site.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    3.12.2010 18:32 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Hoch vypadá jako sestřička z chirurgie bez depilace příslušného ochlupení.
    3.12.2010 23:27 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Hnus.
    435/2001 avatar 4.12.2010 08:09 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Zaujímavé, akú diskusiu vyvolal tento článok. Posmievanie sa otcovi, ktorý dal synovi nezvyčajné meno.(,,...hereckému páru Diane Mórovej a Jurajovi Mokrému ... sa narodil rozkošný syn a známi rodičia šokovali výberom mena Quido. Ako však zdôraznila obľúbená herečka...Quido je v ich rodine tradičné meno a tak sa volal už jej dedo a pradedo...")

    Možno je to v týchto končinách, kde sa prv miešali rôzne národnosti z prílevov obyvateľstva, meno zabudnuté, má cudzí pôvod a význam( = m. z nem. Wido (stnem. witu) lesný, pochádzajúci z lesa alebo z lat. vitus živý, veselý, rád, je aj Vít, tal. Guido, franc. Guidon, Guide (Gyd), Guy (Gy), špan. Quido, Kvido),ale že by dieťaťu vadilo, keď je móda dávať deťom nezvyčajné mená a je to všeobecný jav, o tom pochybujem. Okrem toho na mene nezáleží, aspoň nie na druhý pohľad, a kto je v posudzovaní ľudí povrchný, ten nech si trhne. Dieťa, ktoré je osobnosť si poradí aj s menom Hrdoslav.
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    4.12.2010 08:48 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    No je pravda, že rodiče by měli být trochu soudní. Na vojně se mnou byl borec z Popradu a jeho dívka se jmenovala Jacqueline Tlapáková. Docela jsme se tomu smáli, když dával - ještě před revolucí - ke stolku dozorčího dopisy k odeslání. On se jmenoval - tuším - Šudlár, takže ani po svatbě asi nic moc. No a v baráku mám Heather Kokyovou, negramotnou 25-letou cikánku. Ani to neumí vyslovit. Říká si "Hedr". Jestli staří počítali už v roce 1985, že si vezme nějakého Kanaďana nebo Anglána, to nevím, ale řekl bych, že bude za pár let spíš Pušková nebo Červeňáková.
    4.12.2010 09:39 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    V časoch, keď dávali v kinách každý druhý týždeň Winetoua sa Rómovia chceli volať aj ako náčelník Apačov, N šoči alebo Ribana. Vznikajú tak ús,evné situácie, ale Quido je v norme. Ja som dala väčšinou starozákonné mená, kvôli rodinnej tradícii a tiež kvôli jednote štýlu. Ale tiež podľa toho, ako dieťa pri narodení na mňa pôsobilo. Takže v jednom prípade ma inšpirovala rozprávka o škriatkovi a v druhom legenda o zbojníkovi.Ďalej mám jedného archanjela a jedného starozákonného proroka:-).
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.12.2010 10:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Šikovnej, Quido vypadá hustě. Chtěl sem si taky rejpnout do jména, že je to "rodičovská pomsta", nicméně tvoje argumenty jsou celkem rozumný a navíc je fakt, že za 5, 10, 15 a víc let bude pohled společnosti úplně jinej... ;-)
    poky74 avatar 4.12.2010 11:22 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..

    Poklona, zrovna od tebe bych tohle nečekal, všechna čest :-).

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.12.2010 13:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Jsem nějakej dospělej, poslední dobou... :-D
    kotyz avatar 4.12.2010 14:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    sem mu chtel odpovedet "von se nezda, vypada na chlastajiciho blba ale ve skutecnosti je to citlivej inteligent s laskou ke zviratum" :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 4.12.2010 14:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    a marcele benesovy :-D :-D :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.12.2010 13:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    ...já měl bejt Květoslav, dovedeš si představit to peklo? Úplně vidim, že teď máš hubu vod ucha k uchu a představ si základku, třeba takovej "květákovej mozeček" k obědu ve školní jídelně... :-D
    5.12.2010 14:15 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    slovensky , podomácky Kvetko:-) ( do krížovky)
    kotyz avatar 5.12.2010 18:58 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    to si delas prdel, ne? zadnej soudnej rodic prece diteti neda jmeno kvetoslav. navic kvetoslav dzik by byla vopravdu pekelna kombinace. :-D

    no jinak moje starsi sestrenka se na detech taky trochu vyradila, ma kluka sebastiana a holku beltaine (podle toho keltskyho svatku ohnu, ale to ji na matrice nevzali, takze ma v rodnym liste daniela, ale vsichni ji stejne rikaji beltynko nebo beltajno).

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    5.12.2010 19:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Sebastiána i Beltaine znám...
    kotyz avatar 5.12.2010 19:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    jak je muzes znat, dyt si je nikdy nevidel! nebo myslis jen ty jmena?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    5.12.2010 23:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    Znám lidi, kteří se tak jmenujou, tak jsem to myslel... ;-)
    kotyz avatar 5.12.2010 23:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    no proto. uz sem vymejslel ruzny (katastroficky) scenare jak nas kralyk-stalker spizuje ze krovi :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 5.12.2010 23:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    vono by ale asi i stacilo kdyby se mi podival do fotoalba na jabbimu, tam je mam a myslim ze sou tam i ty mena napsany ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 5.12.2010 19:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    se mi ted bude 7 noci zdat o "květoňovi" :-D :-D :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    PepaSFI avatar 5.12.2010 13:05 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    já myslím že děti s těma jménama už dnes problém nemají. Vždyť cizí jazyky se učí od malička, veškerá kultura pro děti je zahraniční produkce, takže jim už nějaký Quido nepřipadá exotický. Mám známou, původem ze Slovenska a ta má jednoho syna jménem Cedric a jak se jmenuje ten druhý si nemůžu vzpomenout ale je to podobná exotika. Když otevřu noviny tak na stránce s narozenýma dětičkama z těch dvanácti prcků bude minimálně jedno jméno divné. Záleží jen na zvyku. Já jsem Josef, typické české jméno. Hmm ale ono se vyskytuje po celém světě, dokonce i v arabštině jako Yussuf nebo jak se to správně píše. Ono totiž pochází z blízkého východu takže taky docela exotika.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    kotyz avatar 5.12.2010 19:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..
    jedinej problem s tema "blbyma" jmenama a hlavne spis pak s prijmenima je ze to budou muset vsude hlaskovat protoze nikdo nebude vedet jak to ma napsat. na vejsku se mnou chodil jeden co mel prijmeni Weisshäupel (ted sem to na 100% napsal blbe, ale nejak tak se to psalo) a ten jim to musel pri vsech zapisech a predzapisech nekolikrat diktovat nez to napsali dobre. a kdyz ho cetli tak ho cetli vzdycky spatne. jak se to blbe pise tak to ma jeste blbejsi vyslovnost. ja mit takovy prijmeni tak si ho snad i radsi necham zmenit na novaka nebo neco trochu "normalniho". jinak jinej muj kamos si ted taky nechal zmenit jmeno a prijmeni, ale to nebylo tim ze by ho mel blby, ale chtel mit jednak neco extra a taky se chtel distancovat od cely svy familie. nemyslim si ze by si tim nejak zvlast pomoh.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    5.12.2010 20:49 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blíží se Mikuláš..

     

    jinak jinej muj kamos si ted taky nechal zmenit jmeno a prijmeni, ale to nebylo tim ze by ho mel blby, ale chtel mit jednak neco extra a taky se chtel distancovat od cely svy familie. nemyslim si ze by si tim nejak zvlast pomoh. na mene nezáleží, ale niekedy meno napr. kontrastuje s vizážou alebo s inými vlastnosťami, Takáto Dobroslava Krásna napr.

     

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.