abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 720 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    mirec avatar 2.12.2010 19:12 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?

    No nokie s maemom boli jediné telefóny, ktoré by som nazval smartfónom. Škoda, že sa v tomto nebude pokračovať :(

    Čo sa týka symbianu ja by som ho ešte nepochovával. Je to mikrokernel a jeden z mála OS tvorených priamo pre mobilné telefóny s minimálnymi systémovými požiadavkami. Keby prekopali UI symbianu a napísali ho rovno v Qt mohla by to byť pecka na relatívne lacné mobily.

    Inak 4:3 monitory sa dajú bežne kúpiť v rozlíšeniach 1024x768. Dajú sa dokonca zohnať aj 5:4 s 1280x1024. Čo ma ale slušne štve je fakt, že 1600x1200 sú poriadne drahé a vyrába to len zopár výrobcov.

    Inak mám veľmi podobné pocity :(

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    2.12.2010 19:40 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?

    No nokie s maemom boli jediné telefóny, ktoré by som nazval smartfónom. Škoda, že sa v tomto nebude pokračovať :(

    Meego je vám málo?
    2.12.2010 19:42 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Mam rok HPLP2065 s modlim se aby mi vydrzel co nejvic. Ted jsem zkousel kamosovi doporucit LCD a fakt bych si dneska tezko vybiral. Tenhle zapisek mi ve vsech bodech mluvi uplne z duse. K tem Nokiim, tam to snad trochu zachrani Meego, ne? Jsem mel zalusk na N900 shanel jsem ji jako blazen furt oddalovali prodej pak kdyz najednou u nas byla k dostani tak vyslo prohlaseni ze Nokia na Maemo "dlabe" budoucnost ma Meego. Jsou to fakt k... rict o produktu o kterej je takova poptavka ze nestacej dodavat na trh.
    2.12.2010 20:26 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Může mi někdo říct co je špatného na meego a v čem bylo Maemo lepší?
    3.12.2010 22:59 ludvik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    souhlas ... mám ten samý, dvakrát. A ten druhý jsem kupoval podle mě v době, kdy už hrozil jejich nedostatek (už to nějaký pátek je, možná loňské vánoce). Podle mě je už dávno nevyrábí. A těch 13 tisíc byla pálka. By mě zajímalo, jaký bych si musel koupit monitor teď, abych měl stejnou užitnou hodnotu. 1200 bodů na výšku je pro mě existenční minimum. A to nejsem grafik. Kromě toho mi širokoúhlé monitory prostě subjektivně nesedí. A jsem zvyklý na dva, což je u širokoúhlého problém. Možná tak tři vedle sebe a na výšku, to by možná šlo.
    2.12.2010 23:06 SAM: | skóre: 23 | blog: marsark_linux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Mám notebook Fujitsu Siemens S7110, je to 14ka, s rozlišením 1400x1050 - nejlepší, jaké jsem kdy na notesu měl. Až se rozsype, tak nevím, co si pořídím. Ty dnešní nudle, co se lesknou jak psí kulky a hlavně, že je to HD, mi přijdou naprd.
    2.12.2010 23:10 SAM: | skóre: 23 | blog: marsark_linux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Jo a jako největší extrém považuji, když výrobce notebooku udělá display tak, že nad a pod ním je tak 3-5 cm volného místa (rozumně hnusného plastu, kam by se vešla spousta pixelů).

    P.S. nepamatuji, kdy jsem na notesu naposledy pouštěl film.
    Josef Kufner avatar 2.12.2010 23:12 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    P.S. nepamatuji, kdy jsem na notesu naposledy pouštěl film.
    Já si zrovna jdu jeden pustit. (Mám 4:3 displej.)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    3.12.2010 00:40 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Na mém laptopu jsem měl také 1400x1050. Bylo to žůžo. Jenomže co se nestalo. Odešel nějaký zdroj na motherboardu a s laptopem je asi nadobro konec. Teď nevím, co si mám z těch nových šidítek pořídit. Ten starej laptop si vybral skutečně blbou dobu pro svůj odchod. Všude samej lesklej laptop s numpadem, nebo je to drahý.
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    3.12.2010 10:40 SAM: | skóre: 23 | blog: marsark_linux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Zkusil bych sehnat někde ojetý FSC Lifebook S7110 s 1400x1050 displayem. Občas se toho nějaká forma zbavuje.
    3.12.2010 21:02 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Toshiba M400...
    otasomil avatar 2.12.2010 19:31 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?

    Co je zavadneho na sirokouhlem displeji ?  Vic mista na sirku ci lepsi vyuziti pri prehravani filmu ? Filmy 4:3 se dnes uz netoci.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    2.12.2010 19:41 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    16:10 se dá ještě skousnout, ale 16:9 - formát vytvořený právě kvůli filmům, ten už je vrcholně debilní.

    Většina aplikací je vyšší než širší (dokument, web,...) a široký display tak jen hloupě plýtvá nevyužitým místem.
    2.12.2010 19:43 grim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    ne všichni se na veeeelkém monitoru chtějí JENOM dívat na filmy. Občas se hodí vidět víc řádků najednou. Taky mám radši 4:3 (resp 5:4, tj 1280x1024)

    Dřív jsem měl 1280x1024, pak jsem přešel na současných 1920x1200 (24") a většinou používám jenom střední část, tj z každé strany je pár (set) pixelů, se kterýma "nevím co bych". Jinými slovy: naučil jsem se používat větší výšku (1024 -> 1200), ale větší šířka je mi na nic (1280 -> 1920).

    Nevím, jestli by nebylo lepší 2x 1280x1024, kde se dají líp vytvořit/používat dvě samostatné plochy.
    otasomil avatar 2.12.2010 19:46 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?

    Monitor nastojato je ke zpracovani dokumentu, webu, programovani lepsi.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Marián Kyral avatar 2.12.2010 19:57 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Bohužel u většiny NB je to tak trochu problém (externí LCD sebou fakt tahat nechci) :-D

    Taky mám na NB širokoúhlý displey 1900x1200 a už jsem si celkem zvykl. Aplikace v 90% stále používám maximalizované, alespoň se lépe soustředím na aktuální úkol. Jinak se mi větší šírka hodí hlavně i Krusaderu a kdiff3 ;-)
    Saljack avatar 2.12.2010 20:46 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Mě příjdou ty širokoúhlé tak 100x lepší než 4:3 a to z důvodů: A) Zkuste si dát vedle sebe dvě okna na 16:9 a 4:3 (a netvrďte mi, že pod sebou jsou lepší). B) Kvůli filmům C)U notebooků se vejde i numerická klávesnice, což je pro mě obrovská výhoda (se zachováním celkem rozumných rozměrů). Možná, že na to máte jiný názor, ale je podle mě jenom tím, že většina aplikací a hlavně webů nejsou přizpůsobené pro 16:9, ale i to se změní.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    2.12.2010 21:02 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    ad A) (zatím) nejsem schizofrenik a ani nemám dvě klávesnice a myši
    ad B) ano, sledovat film shrbený u stolu před NB, případně NB na klíně a přehřáté koule, to je můj sen
    ad C) kolik číslic denně napíšeš ???
    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    Saljack avatar 2.12.2010 21:56 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    A) proč dvě klávesnice stačí, když porovnáváš text nebo máš vedle sebe dva odlišné programy B) proč u stolu od toho mám televizi, na filmy koukám z postele popřípadě na chatě nebo na nějakém místě, kde není televize. C) budeš se divit, ale hodně (např. když něco programuji, třeba teď programuji převod čísel na psaný text a naopak ;-)) a všude, kde se vyplňují nebo píší číslice, mimo psaný text, používám numerickou klávesnici.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Saljack avatar 2.12.2010 21:58 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    k A) třeba dokumentace je super. Teď používám notebook a k němu mám připojený ještě jeden monitor, takže to tak nepociťuji.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    2.12.2010 22:10 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Samozřejmě jsem to úmyslně přehnal, hnán spravedlivým hněvem ;-). Uznávám, na numeriku vzpomínám vždy, když buším obligátní 192.168.., což dělám velmi často. Ale za ty rozměry mi to rozhodně nestojí. Jsem totiž skoro trvale na cestách a ty 15,6" wide mi přijde jako ukrutně obrovský krám (subjektivně).
    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    Saljack avatar 2.12.2010 22:23 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    To mě už taky :-D, ale pokud bych si ho nebral do školy tak je ideální.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    2.12.2010 23:17 SAM: | skóre: 23 | blog: marsark_linux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Když člověk po několikáté píše 2001:718:2:1654::... tak by numerickou klávesnici taky ocenil. :)
    Josef Kufner avatar 3.12.2010 02:57 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    A nebo by si měl nastavit DNS záznamy.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    3.12.2010 08:08 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Třeba je to IPčko DNS serveru :)))
    3.12.2010 10:42 SAM: | skóre: 23 | blog: marsark_linux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Právě, pár věcí IPčko natvrdo potřebuje. :)
    Josef Kufner avatar 3.12.2010 10:52 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Tak v tom případě si na nějakou klávesu či do menu pověs toto:
    xvkbd -text '2001:718:2:1654::...'
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    pavlix avatar 3.12.2010 17:45 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    A nebo by si měl nastavit DNS záznamy.

    Docela bych chtěl vidět, jak je nastavujete bez použití IP adres :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    4.12.2010 21:40 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    DHCP ;-)
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    pavlix avatar 5.12.2010 00:19 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Pravda, díky Petře :).

    Jenom nemůžou být všechny adresy přidělené přes DHCP, a statické zónové soubory či databáze záznamů jsou docela běžnou volbou. Taky jak si poradí DHCP s DNSSEC?

    A navíc DHCP asi nebude úplně typický způsob nastavení IPv6 adres (aspoň taková je moje prognóza).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    5.12.2010 01:38 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    A navíc DHCP asi nebude úplně typický způsob nastavení IPv6 adres (aspoň taková je moje prognóza).
    Na to bude následovat podobně vtipná odpověď s textem "RA" :) tak či tak, tohleto je všechno hezké do té doby, kdy je člověk tím uživatelem a ne tím správcem, který to stejně datlovat někam musí :)) nicméně IPv6 je ještě sympatická tím, že v ní jdu dělat adresy jako cafe, baff a podobný, takže když člověk překousne ten začátek, tak už numpad zase nepotřebuje :))
    3.12.2010 12:22 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Ja casto pouzivam na sirokouhlem 24" displeji dve okna vedle sebe (treba u weboveho prohlizece nebo terminalu), pripadne splitscreen funkci textoveho editoru (emacs). Tim me sirokouhly displej umozni vyuzit vetsi vysku, nebot namisto defaultniho vertikalniho splitu pouzivam horizontalni (ktery je na beznych ne-sirokouhlych displejich nepouzitelny kvuli delkam radku).
    mirec avatar 3.12.2010 13:20 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Mám 1280x1024 a horizontáln splitnuté zdrojáky mám takmer vždy. Tých 100 + 100 znakov na šírku po splitnutí sa mi zdá dostatočný počet.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    3.12.2010 13:51 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    6 pixelu sirka znaku? To mas asi dost dobry zrak (nebo male DPI). Ja pouzivam 10.
    mirec avatar 3.12.2010 14:23 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Ako tak pozerám na pravítko tak áno 6px, ale na abclinuxu mám 5px a problém mi to nerobí. DPI mám dosť malé (96 či koľko to výchádza na 17" a ešte tu mám okrem toho 15.4" LCD na notebooku a 19" 1280x1024 dotykové LCD, tam je DPI už poriadne malé).
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    2.12.2010 19:52 Michal3 | blog: projekt_domaci_fileserver
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Ja ti to prozradim, kdo jim to nakukal- zakaznici svymi nakupy...
    2.12.2010 21:01 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Pochybuji, ze zakaznici pozadovali prechod z 16:10 na 16:9.
    GeoRW avatar 2.12.2010 21:42 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    zakaznici sa nechali osalit vacsim poctom palcov (ale mensim poctom pixelov)
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    3.12.2010 07:44 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Je to tak, ja vim. Ale je podstatny rozdil mezi neco chtit a nechat se oklamat.

    Mimochodem, je zajimave, ze iPad a elektronicke ctecky knih ten pomer 4:3 stale maji.
    3.12.2010 09:14 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Hm. Když někdo uvede na trh jediný jakž takž slušný telefon nechutně předražený a ke všemu ho vzápětí ho odpíská(Doporučuji proklikat zvláště položky "Již brzy.."), tak není u mě nic jiného, než kosmopako. Navíc si tím nejsem tak jist, že by se během nějak stihla projevit zákaznická vůle, když nebyli ani schopni pokrýt poptávku.

    Zákazníci kupují hromady sraček především proto že jsou levné a pokud by chtěli něco jiného, tak stejně nic ke koupi není. Dnešní trh se prostě scvrknul na segmenty low-end a cool. Jdu blejt, velebnosti..
    Chytrex avatar 6.12.2010 09:48 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Zákazníci kupují hromady sraček především proto že jsou levné a pokud by chtěli něco jiného, tak stejně nic ke koupi není. Dnešní trh se prostě scvrknul na segmenty low-end a cool. Jdu blejt, velebnosti..
    Jako bys mi to z duše přečet..
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    3.12.2010 10:17 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    vlastnosti vyrobku ani nahodou neovlivnuji zakaznici. tady mas, ber nebo si trhni. osobne uz dlouho zjistuji, ze na trhu neni telefon, ktery by neobsahoval zbytecnosti, a naopak postrada funkce, ktere bych pozadoval. mobilni internet je, zejmena pri cenach nasich operatoru, celkem k nicemu. a koukat na filmy na titernem displeji? to je snad uz na diagnozu.

    vyvoj symbianu se roztristil a zaostal. zaujala me myslenka QNX na mobilu, uvidime, jak se s tim RIM popere.
    3.12.2010 13:42 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Ja ti to prozradim, kdo jim to nakukal- zakaznici svymi nakupy...
    ano, to je asi jako s těmi předinstalovanými Windows, že?

    X % zákazníků je tam nechce, ale odpovídající model bez nich není nebo je dražší, takže si 100% zákazníků daného modelu tento koupí s Windows

    při uvádění dalšího modelu se manažeři rozhodují "budeme nabízet verzi bez Windows?"(*) - a vyjdem jim, že to nemá smysl, že se jim to nevyplatí, protože všechny kusy předchozího modelu se prodaly s Windows, takže o model bez Windows není zájem

    (*) pro účely analogie teď zanedbejme v tomto kroku lobbying Microsoftu ;-)
    2.12.2010 20:04 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Dorovnávám a přihazuji hype kolem keypadu na laptopech a s tím spojené posunutí klaviatury spolu s touchpadem vlevo.
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    2.12.2010 20:17 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    kdesi jsem cetl, ze sirokeuhle displaye se delaji z toho duvodu, ze jejich vyroba je levnejsi => maji mensi plochu a konstrukce je pry taky lehci.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    2.12.2010 20:53 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    To je pravda. široké displeje jsou jen totální zblbnutí mas od reklamních stratégů - horší vlastnost produktu prohlásí za výhodu. Přitom je to základní násobilka - můj poslední pořádný lcd na nb 1440x1050=1512k proti současnému "úžasnému" 1600x900=1440k pixelů. Typycký trotl se mrkne na první číslo a "týýýý voééé, šestnáct set, kuuuuul" a ani mu nedojde, že ho vlastně ojebaly.

    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    2.12.2010 21:38 danc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    on se nekoukne na prvni cislo, on se podiva na uhlopricku - a v tom je ten vtip a zaroven duvod, proc se vyrabeji sirokouhle displaye:

    sirokouhly ma pri stejne uhlopricce MENSI plochu nez "ctvercovy", takze nudlovatenim displayu se da stale zvysovat uhlopricka (ta se prece tiskne do letaku) a pritom prodavat stejna nebo i mensi plocha LCD - genialni :-)

    akorat nevim kde se vzal napad na vyrobu lesklych displayu - to uz je zvracenost nejvetsi, ale duvod bude stejny - usetri se par dolaru na antireflexni uprave a zakaznikum se vtluce do hlavy, ze to zrcadlo je barevnejsi...
    2.12.2010 21:05 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Sirokouhle displaye maju blizsie k prirodzenemu zornemu uhlu cloveka. Zakonite teda drviva vacsina ludi preferuje sirokouhle obrazovky.

    (Ak tvrdite ze sa hodia len na sledovanie filmov skuste sa zamysliet skade filmovy priemysel prisiel na myslienku natacat sirokouhle filmy)

    2.12.2010 21:13 pán tě vidí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Konečně rozumný názor. +1
    2.12.2010 21:24 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Nicméně my, co toho hodně přečteme a napíšeme se většinu času soustředíme ne na celý zorný úhel, ale jen na jeho malou část.

    Preferujeme text ve sloupcích proto, abychom při dočtení řádky nehledali, která že je ta další, a to už asi velmi dlouho, protože papíry a knihy jsou už hezky dlouho "portrait", ne "landscape". Taktéž proto dáváme text do sloupců.

    Tím pádem nám na lépe vyhovuje poměr stran spíše k "portrait", než "landscape", ať je to se zorným úhlem jakkoliv. 4:3 je docela dobrý kompromis.
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    2.12.2010 21:30 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Ještě jsem měl asi napsat, že na 16:9 a 16:10 si relativně velmi mnoho místa většinou zabere vrchní a spodní panel, takže z toho máme třeba, dejme tomu, 16:7.

    Takže když se chce člověk rozhlédnout po dokumentu, či zdrojáku, vidí pouze několik málo řádek.
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    3.12.2010 12:24 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Ještě jsem měl asi napsat, že na 16:9 a 16:10 si relativně velmi mnoho místa většinou zabere vrchní a spodní panel
    A proc tedy na sirokouhlem dispeji radsi nepouzivat levy a pravy panel?
    3.12.2010 14:01 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    protože v KDE4 je to rozbité ... :-(
    3.12.2010 14:31 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Nejen v KDE4, ono to dnes pořádně nefunguje nikde (nevím jak MacOSX),... naposled to fungovalo v KDE3 a WinXP, stěžoval jsem si na to v blogu... a zatím se nic moc nezměnilo :-(

    Všichni vývojáři & designéři prostě uctívají dogma o panelu, totiž že je nahoře/dole...
    3.12.2010 14:53 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Ja treba pouzivam gkrellm panel, a ten je vertikalni.
    lukve avatar 3.12.2010 16:59 lukve | skóre: 28 | blog: Lukove | Prešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?

    sirokouhly display je super vec. napr. otvorim si dvoch spravcou a kompyrujem subory s jedneho okna do druheho, na filmy je to tiez uzasne... jednoducho mam pocit aspon vizualny ze mam vecsiu plochu.. taktiez ako tu bolo povedane  je tu moznost si dat panel napravo alebo nalavo.. alebo ako v Haiku vpravo hore.. osobne  si myslim ze ide aj o rozlisenie.. je rozdiel ked niekto ma 1440x900 ako ja alebo Full HD a vecsiu uhlopriecku

    linux user more than 20y
    Jezekus avatar 3.12.2010 17:03 Jezekus | skóre: 19 | blog: jezkova_nora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Mno a nekdo si otevre jednoho dvoupaneloveho spravce souboru.
    Filmy provozuje vyrazne mene nez ostatni cinnost a panel dole + nabidky (file, edit...) mu vyhovuji nahore/dole.
    S rozlisenim je to take vselijake 2x1600x1200 a porad je to male. 2x1920x1200 je zase nechutne siroke a vyuzit to podobne se mi nepovedlo - nelibi se mi to, porad musim tocit hlavou a porad zbyva na monitoru spousta nevyuzitelneho mista :-(
    2.12.2010 21:58 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?

    To je přesně ono. Kdyby zastánci širokých displejů mimo čučení na filmy i občas četli, třeba by narazili na základy typografie, které zcela správně uvádíte.

    Mě ale nevadí, že někdo chce wide, mě vadí, že klasika již téměř není k dostání a navíc idioti zblbnutí reklamní mašinérií mi trvdí, že to je pro moje dobro.
    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    2.12.2010 22:20 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?

    Nuz mne zas vadi ze zastancovia 4:3 tvrdia o svojich oponentoch ze :

    a,necitaju len pozeraju filmy (chyba este aby niekto napisal ze ich zaujima len hd porno)

    b, su hlupaci zblbnuty reklamnou masineriou

    Tiez s tym nic nenarobim :-D
    3.12.2010 13:57 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Mě ale nevadí, že někdo chce wide, mě vadí, že klasika již téměř není k dostání a navíc idioti zblbnutí reklamní mašinérií mi trvdí, že to je pro moje dobro.
    +1

    hlavně ta druhá část, to mi nejvíc vadí, že když se člověk ozve, že by chtěl něco jiného, tak krom toho, že na něj výrobci a prodejci kašlou, tak hlavně že z něj dělají blbce ti ostatní zákazníci (kteří by naopak měli být rádi, že někdo tlačí výrobce k širší nabídce a prodejce ke slušnějšímu chování)
    Saljack avatar 2.12.2010 22:05 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Aha tak proto je 90% webů vycentrovaných na 1/5 obrazovky (to je myšleno s nadsázkou). Abíčko je jeden z mnoha mála webů, který využívá celou šíři obrazovky a jsem za to rád.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    2.12.2010 22:22 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?

    Také mám rád, že to tady je bez okrajů. Asi proto, že používám veliké písmo a tak počet znaků na řádku je v rozumných mezích. Na 4:3 to je paráda, na širším displayi bych asi musel zmenšit šířku browseru.

    Když se kouknu na nějaký web s pevnou šířkou, musím volit kompromis mezi třemi fenomény:

    • nečitelnost kvůli malému počtu slov na řádku a respektive kvůli rozbitému layoutu (texty přes sebe, nebo přes grafiku)
    • nečitelnost kvůli malému písmu
    • lupa aplikovaná i na obrázky -- přibyde spodní scrollbar.
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    pavlix avatar 2.12.2010 23:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Nojo, ale webová prezentace si něco takového dneska ani nemůže dovolit. Abc je zvláštní případ.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    3.12.2010 04:38 pán tě vidí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Já si při čtení raději sednu pohodlně do křesla s knihou nebo čtečkou v ruce. Nepotřebuji a nechci se hrbit u monitoru a mít puštěného žrouta elektřiny. btw. můj monitor podporuje otočení na výšku.
    3.12.2010 04:41 pán tě vidí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    A filmy si pouštím na televizi, má mnohem větší úhlopříčku.
    3.12.2010 07:19 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    A jak se v knize cte web? Nebo jak se s nim na ctecce pracuje? Kazdy necte jen beletrii.
    3.12.2010 09:33 grim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Kindle má wi-fi a www browser. Případně se dá stránka/článek stáhnout a zkonvertovat do nějakého kindlího formátu. Určitě se to dá zautomatizovat.
    4.12.2010 21:47 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    A jak se na tom programuje?
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    3.12.2010 10:34 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    zatim jsem si nevsimnul. text mam na takovou sirku, abych pri jeho cteni nemusel otacet hlavou. mnohe weby se delaji uzke i nizke. vzhledem k tomu, ze jsem pred casem normalni 4:3 LCD v pozadovane kvalite nesehnal, musel jsem koupit sirokouhly. je to k nicemu, sirka je na jedno okno prilis velka, na dve mala.
    vlastikroot avatar 3.12.2010 10:41 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Širokouhlé displaye mi dávají smysl až od velkých velikostí a rozlišení - jakože třeba 1920x1280 už mi vyhovuje (dost místa na výšku a přitom kupa místa na okna). Protože třeba 1280x800 co mám na note, to je pro mě srovnatelný s 1024x768 a to je sakra málo.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    3.12.2010 13:52 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Sirokouhle displaye maju blizsie k prirodzenemu zornemu uhlu cloveka.

    (Ak tvrdite ze sa hodia len na sledovanie filmov skuste sa zamysliet skade filmovy priemysel prisiel na myslienku natacat sirokouhle filmy)
    hm, a zlatý řez ti něco říká?

    tak proč se od 16:10, což by ještě jakž takž sedělo, přechází k 16:9 a i k širším?
    Zakonite teda drviva vacsina ludi preferuje sirokouhle obrazovky.
    a to je jako jaký zákon, zákon cucání z tvého levého palce?

    drtivá většina lidí nepoužívá počítač převážně ke sledování filmů, takže pochybuju, že by jim ze všeho nejvíc vyhovoval poměr stran, který se hodí téměř výhradně jen ke sledování (širokoúhlých) filmů (co jsem vypozoroval, tak většina lidí také nepracuje se dvěma okny vedle sebe)

    a mimochodem, já bych i na ty širokoúhlé filmy preferoval trošku vyšší (v poměru k šířce) monitor - pokud na to mám koukat s titulkama, tak ať mi nelezou do obrazu
    3.12.2010 14:56 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Zrovna sirokouhle monitory (zejm. 16:10) maji k zlatemu rezu preci jen bliz nez bezne 5:4 monitory.
    3.12.2010 17:41 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    ... 16:10, což by ještě jakž takž sedělo ...
    3.12.2010 16:56 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?

    Vycucali si to s prsta vedci ktory sa tomu venuju. Ja som len ich hovorca.

    To ze sa vam nepacia fakty, realitu nezmeni. A rozhodne nic nezmeni ak budete vyjadrovat k mojej osobe a k nie prispevku. To s cim sa vam lepsie pracuje nekomentujem,a vase osobne preferencie nehodnotim.

    3.12.2010 18:00 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Vycucali si to s prsta vedci ktory sa tomu venuju.
    [citation needed]
    To ze sa vam nepacia fakty, realitu nezmeni.
    ale naopak, já fakta rád

    co já nerad, je non sequitur - opravdu nevidím žádnou přímou souvislost mezi zorným úhlem a preferencí širokoúhlých monitorů, protože výběr monitoru ovlivňuje mnoho dalších faktorů, například v diskusi výše zmíněný způsob práce s textem (základní typografická pravidla)

    pokud je zorný úhel jediným faktorem výběru monitoru, aby mohlo být řečeno "zákonitě", pak prosím o odkaz na onu vědeckou práci, která má toto údajně dokládat
    A rozhodne nic nezmeni ak budete vyjadrovat k mojej osobe a k nie prispevku.
    podívej, mně je úplně jedno, jestli si to cucáš z vlastního palce nebo z palce svého domácího mazlíčka, to na logice (resp. nedostatku logiky) v tom příspěvku taky nic nezmění

    a když už jsme u těch pravidel košer diskuse, odignorovat přímou otázku (a místo doložení zdroje zpochybněného tvrzení si hrát na ublíženého), se taky nedělá
    To s cim sa vam lepsie pracuje nekomentujem,a vase osobne preferencie nehodnotim.
    to byla opravdu jen poznámka mimochodem

    podstatné je, že si vymýšlíš nesmysly o tom, co chce "drtivá většina lidí"
    3.12.2010 19:31 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?

    podstatné je, že si vymýšlíš nesmysly o tom, co chce "drtivá většina lidí"

    :-D

    No z predchadzajucej diskusie mam pocit ze som to nerobil. Napriklad ja NETVRDIM ze ti co preferuju INY druh displeya ako JA su IDIOTI zblbnuty marketingom.

    Nuz a citation needed, nepredpokladal som ze to bude nutne, je to dost zname, ale co uz :

    napriklad

    The human field of view is about 180 degrees by 120 degrees, giving us a panoramic view of the scene. This helps us detect hazards and avoid obstacles, see the overall shape of large objects and objects in confined spaces, and robustly estimate egomotion. Many animals have even wider fields of view, in some cases approaching 360 degrees.

    alebo wikipedia

    Different animals have different fields of view, depending on the placement of the eyes. Humans have an almost 180-degree forward-facing horizontal field of view, while some birds have a complete or nearly-complete 360-degree field of view. In addition, the vertical range of the field of view in humans is typically around 100 degrees

    Tymto povazujem diskusiu o tom ake je zorne pole clovake za uzavretu. Ak chcete kludne to ignurojte ako doteraz.

    PS: S tym mojim hranim na urazeneho si zbytocne domyslate, skor ma to unavuje.

    3.12.2010 22:44 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Vidím, že Vaše práce s fakty je skutečně zajímavá - kde tvrdím, že ti co preferují jiný typ dsp jsou idioti?

    idioti zblbnutí reklamní mašinérií mi trvdí, že to je pro moje dobro, čili za idioty považuji ty, kteří mají trvalé nutkání mě přesvědčovat o své jediné pravdě (nicméně jste se v tom evidentně našel).

    A jedna otázka nakonec: vy skutečně máte zaostřeno celých 120 - 180° ? Tedy takové periferní vidění Vám závidím.

    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    3.12.2010 23:39 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    kde tvrdím, že ti co preferují jiný typ dsp jsou idioti

    Mě ale nevadí, že někdo chce wide, mě vadí, že klasika již téměř není k dostání a navíc idioti zblbnutí reklamní mašinérií mi trvdí, že to je pro moje dobro.

    Typycký trotl se mrkne na první číslo a "týýýý voééé, šestnáct set, kuuuuul" a ani mu nedojde, že ho vlastně ojebaly.

    (a v poslednom prispevku dalsia perlicka)idioti zblbnutí reklamní mašinérií mi trvdí, že to je pro moje dobro, čili za idioty považuji ty, kteří mají trvalé nutkání mě přesvědčovat o své jediné pravdě (nicméně jste se v tom evidentně našel).

    vy skutečně máte zaostřeno celých 120 - 180° ? Tedy takové periferní vidění Vám závidím

    Tymto povazujem diskusiu o tom ake je zorne pole clovake za uzavretu. Ak chcete kludne to ignurojte ako doteraz. >

    4.12.2010 21:53 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Pozor na dost nemistne meneni vyznamu!

    Typicky trotl neznamena to same, co "vsichni, kteri preferuji sirokouhle monitory". To, ze se povazujete, za typickeho trotla je Vas problem.

    Odignorovani velkeho rozdilu mezi zornym polem a "polem zaostreni".
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    4.12.2010 22:57 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?

    To, ze se povazujete, za typickeho trotla je Vas problem.

    Presvedcili ste ma. Vasa logika je neuprosna, fakty nezlomne. A argumentacia (ktorej vzorku som dovolil citovat)bezchybna.

    /sarkazmus

    6.12.2010 07:28 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Vidím, že Vaše práce s fakty je skutečně zajímavá ...
    mno, já bych k tomu již jen dodal: don't feed the trolls

    jelikož jsem životní optimista, pořád doufám, že kolega to nemyslí vážně, že není tak blbej, aby nepoznal otazník za větou anebo nerozlišil postulát od implikace
    Jezekus avatar 2.12.2010 20:49 Jezekus | skóre: 19 | blog: jezkova_nora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Pokud mohu take neco prihodit, protoze mi toto take mluvi z duse (prave shanim monitor 4:3 1600x1200). Prihodil bych na vsem moznem i nemoznem leskle display a lestene povrchy.
    O levnejsi vyrobe wide a jeste wice wide monitoru je vseobecne znamo, pixely vetsi resp. stejne velke ale vetsi uhlopricka a k tomu je jich mene -> vetsi zisk.
    Jak tu nekdo pise o numpadu na notebooku, ze mu vyhovuje. Samozrejme, ze se najdou lide, kterym to vyhovuje, ale proc by ostatni meli trpet a zbytecne s sebou tahat neco co je jim navic neprijemne pro praci na ntb?
    Ohledne 2 maximalizovanych oken mi mnohem vice vyhovuje kombinace 2 monitoru nez jednoho wide.
    2.12.2010 21:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Situace na trhu s nějakými mobilními telefony nebo čím někoho nutí k závěru, že svět se v prdel obrátil? Lol...
    3.12.2010 07:26 Dadan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Svět je v prdeli už dávno, zhruba od doby x86 a Windows. Dokonce bych řekl, že svět začal jít do prdele hned jak vzniknul a ten kdo to měl na svědomí radši utekl.
    gtz avatar 2.12.2010 22:59 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    problém je v tom, že zákazníci chtějí to co má konkurence. A Nokia poněkud zaspala dobu.

    Proč Nokie již neprodává tolik smartphonů jako dříve? protože nemůže nabídnout něco navíc ba ani to co má konkurence. Maemo vznikalo jako nějaká platforma,která měla nahradit Symbian ve špičkové třídě smartphonů. No a Nokia asi poznala, že je lepší pokračovat ve vývoji Symbianu než řešit spoustu problémů.

    Odklon výrobců od Symbian/WM k Androidu lze pochopit, Symbian/WM jsou licenční jakékoliv úpravy vnitřku SW jsou skoro nemožné. No a Android si každý může upravit k obrazu svému defacto zadarmo.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    2.12.2010 23:39 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Já zase čekám, až někdo konečně přijde s monitorem s poměrem stran 3:2, abych ty fotky na pozadí nemusel pořád ořezávat :)))
    3.12.2010 12:38 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Který ... fedruje do hlavy všem výrobcům telefonů že všichni chtějí android?
    No, porad je Android asi nejmensi zlo (pomijim N900) - lepsi mobil s Androidem, nez mobil s Windows, iPhone nebo dumbphone, ktery uzivatel uz vubec nema sanci upravit.
    Který ... prognostik přišel s tím, že všichni chtějí širokoúhlý displej a poměr 4:3 je přežitek, který se vůbec nevyplatí dělat?T
    Nesirokouhlych displeju (sice 5:4, 1280x1024) maji v nabidce Alzy snad padesat.
    3.12.2010 12:42 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    Kdybys potkal nekde nejakyho buddhistu, tak ten ti rekne, ze vsechno v zivote podlyha zmene a nic netrva vecne ;-)
    3.12.2010 13:04 walley walleyovic | skóre: 4 | blog: walley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mohl by mi někdo prozradit?
    a hele dalsi ktery na to prisel:) no lepsi to nebude pane ...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.