abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
včera 23:55 | Komunita

Mozilla oznámila, že projekt Things byl přejmenován na WebThings. Nové jméno by mělo zdůraznit, že se nejedná pouze o projekt IoT (Internet věcí), ale o WoT (Web věcí). Současně byla vydána WebThings Gateway (GitHub) ve verzi 0.8 pro Raspberry Pi.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 21:11 | Nová verze

Byl vydán balík KDE Aplikace ve verzi 19.04. Shrnuje práce za poslední čtyři měsíce: opravy chyb, mj. ve správci souborů Dolphin, prohlížeči dokumentů (nejen PDF) Okular nebo prohlížeči obrázků Gwenview – tyto dostaly např. lepší podporu dotykových obrazovek. Významného přepracování se dočkal editor videa Kdenlive.

Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
včera 16:22 | Nová verze

Byla vydána verze 19.04 linuxové distribuce Ubuntu a oficiálních odnoží Ubuntu Budgie, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Kylin, Ubuntu MATE, Ubuntu Studio a Xubuntu. Kódový název Ubuntu 19.04 je Disco Dingo. Přehled novinek a odkazy ke stažení v poznámkách k vydání. Ubuntu 19.04 bude podporováno 9 měsíců, tj. do ledna 2020.

Ladislav Hagara | Komentářů: 6
včera 09:55 | Nová verze

Byla vydána verze 8.0 sady aplikací pro SSH komunikaci OpenSSH. Řešena je bezpečnostní chyba CVE-2019-6111 v scp. Přidána byla experimentální podpora výměny klíčů, která je odolná vůči kvantovým počítačům (Streamlined NTRU Prime 4591^761 a X25519). Výchozí délka nově generovaných RSA klíčů je 3072 bitů.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
17.4. 22:44 | Komunita

Zend Framework, open source objektově orientovaný webový aplikační framework implementovaný v PHP, byl předán neziskovému technologickému konsorciu Linux Foundation. Framework se pod novým názvem Laminas v průběhu několika měsíců stane oficiálním projektem konsorcia.

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
17.4. 22:00 | Komunita

Gentoo Foundation a společnost Nitrokey společně oznámily, že všichni vývojáři linuxové distribuce Gentoo budou vybaveni kryptografickým tokenem Nitrokey Pro 2 (pdf). Vývojáři se mají zaregistrovat s emailovou adresou @gentoo.org.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
17.4. 20:55 | Zajímavý software

Článek na PIXLS.US představuje svobodný program pro zpracování astronomických fotografií s názvem Siril (GitLab) a uvádí postup, jak v Siril vytvořit hezký snímek noční oblohy.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
17.4. 10:11 | Nová verze

Laboratoře CZ.NIC vydaly novou verzi 4.13.0 aplikace Datovka, tj. svobodné multiplatformní desktopové aplikace pro přístup k datovým schránkám a k trvalému uchovávání datových zpráv v lokální databázi. Nové vlastnosti: U existujícího účtu lze změnit přihlašovací jméno. Podmínkou je, že starým i novým jménem se přihlašuje do stejné datové schránky. Aplikace dovoluje volitelné automatické nahrávání nově stažených datových zpráv do

… více »
Ladislav Hagara | Komentářů: 36
17.4. 01:11 | Zajímavý software

Mozilla na svém blogu Mozilla Hacks věnovaném vývojářům představila projekty Iodide a Pyodide. Iodide umožňuje nejenom vědcům vytvářet interaktivní dokumenty pomocí webových technologií. Viz například Lorenzův atraktor. Rádi byste něco upravili? Stačí kliknout na tlačítko EXPLORE. Po úpravě na tlačítko REPORT. Pyodide přidává do Iodide podporu programovacího jazyka Python a souvisejících knihoven. Na straně klienta není nutné nic instalovat. K vyzkoušení je demo.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
16.4. 23:44 | IT novinky

ČVUT má nejvýkonnější superpočítač pro výzkum umělé inteligence v ČR. Fakulta elektrotechnická a Fakulta informačních technologií ČVUT v Praze spojily své síly a založily Výzkumné centrum informatiky (Research Center for Informatics – RCI). V rámci projektu byl vybudován nejvýkonnější počítačový klastr pro výzkum umělé inteligence v ČR v hodnotě 41,6 milionu korun. Toto jedinečné zařízení, které se svým výkonem řadí mezi superpočítače, se nachází v podzemí historické budovy Fakulty elektrotechnické ČVUT na Karlově náměstí.

Ladislav Hagara | Komentářů: 16
Používáte headset pro virtuální realitu?
 (1%)
 (2%)
 (1%)
 (20%)
 (0%)
 (75%)
Celkem 209 hlasů
 Komentářů: 12, poslední včera 01:19
Rozcestník

Sjednocená společnost

27.3. 18:47 | Přečteno: 1350× | Jen tak na okraj | poslední úprava: 27.3. 19:00

Přemýšlel jsem nad tím, jak se Babišovo ANO stalo domninantní stranou. Jak vypovídá sám název, politický subjekt s názvem ANO 2011, se objevil těsně po volbách r. 2010. Prezentoval se jako hnutí středu a vehementně se bránil označení politická strana.

Je příznačné, že ANO nejprve začalo stahovat voliče libertariánsky orientovaných stran. ODS táhly ke dnu aféry jejich vedoucích představitelů a zajímavost Top 09 a Věcí Veřejných vyčichla záhy po volebním vystřízlivění. Stačilo tedy získat na svou stranu pár známých osobností z těchto stran a čekat a svou příležitost.

Ta se naskytla po volbách r. 2013. ODS byla na kolenou, podobně jako KDU-ČSL o čtyři roky dříve, Věci Veřejné z politické scény zmizely úplně a kromě KDU-ČSL se objevil zcela nový subjekt Možná si ještě vzpomenete na tehdejší povolební tanečky, a to jak Babiš dělal Sobotkovi Zagorku. Ten podle mne tím, že se spojil s ANO, místo toho aby se pokusil o vytvoření široké koalice, kde by bylo zastoupení všech stran, udělal klíčovou chybu.

Je jasné, že by široká koalice byla velice křehká, nicméně by tím předešel tomu co následovalo o čtyři roky později.

Tím že Sobotka šel do politického sňatku s ANO sice získal ve sněmovně většinu, díky níž byla jeho vláda poměrně stabilní, ale hrubě podcenil Babišův politický marketing.

Babiš seděl na penězích a Sobotkova vláda s přitaženými kohouty se tak stále víc a víc vzdalovala původnímu levicovému populismu, protože Babiš neustále tvrdil, že na nic nejsou peníze, bez ohledu na fakt, že ekonomika ČR rostla.

Nevím kdo Sobotkovi poradil aby se v květnu 2017, čtyři měsíce před řádnými volbami, Babiše zbavit. Kdyby byl zaťal zuby a dotáhl svoji vládu do konce, mohly volby 2017 dopadnout pro ČSSD mnohem lépe. Jenže podcenil Babiše a jeho tým.

ANO, které se prezentovalo jako apolitické hnutí středu, přetáhlo původní voliče ČSSD na svou stranu díky jeho úspěchům. Babiš neustále prostřednictvím svých médií prezentoval úspěchy vlády jako svoje vlastní, bez ohledu na fakt, že to byl právě on, kdo jí z pozice ministra financí neustále házel klacky pod nohy.

Babiš začal prakticky ihned kolem sebe kopat a navíc ho podpořil i mstivý Zeman. Ten tím Babišovi oplatil mediální podporu z r. 2013, díky níž zvítězil v prezidentské volbě. A tím že potopil Sobotku, se zároveň pomstil ČSSD za to, že místo něj podpořila při prezidentské volbě roku 2008 Švejnara. V mediálním humbuku, tak zcela zapadl článek, jak Andrej Babiš přišel ke svým penězům.

To opravdu nikdo z voličů ANO nepozastavil nad tím, že teď rozhazuje plnými hrstmi peníze ze státní kasy stejný Babiš, který byl za Sobotkovy vlády ministrem financí?! Notorický lhář, který buď bezostyšně lhal Sobotkovu kabinetu, nebo lže bezostyšně dnes a při tom vyžírá státní kasu na úkor budoucích generací.

Dalším subjektem Sobotkovy vlády, který rovněž spáchal veřejné harakiri těsně před volbami r. 2017 byla KDU-ČSL. Zde se právem můžeme ptát: Z čí hlavy pocházel nápad uzavřít koalici se STAN?

18. března 2017 vyšel na stránkách Blesku článek, ve kterém je oznámeno že…

KDU-ČSL jedná se STAN o volební spolupráci od prosince. Zlínský hejtman Jiří Čunek (KDU-ČSL) ve středu řekl, že jednání se STAN začalo pozdě. Je ale přesvědčen, že když se dohodnou, zbývá na sestavení společných kandidátek i na předvolební kampaň dost času.

V článku na Novinkách z 31. března 2017 citují Čunka:

„Já jsem byl vždycky pro tu koalici, jenom jsem byl proti tomu, jakým způsobem to komunikujeme s vlastními členy, kterých je třicet tisíc. To znamená, že to vedení vymyslelo a zůstalo to jenom na tom povrchu, na těch nejvyšších složkách a k lidem to neproniklo a oni tomu nerozumí a nechtějí to, takže to je věc, která se mi na tom nelíbí, protože chceme-li vyhrát volby, musíme mít lidi, kteří ty věci chápou a budou za nimi stát,“ řekl Právu Jiří Čunek.

Ale 27. května 2017, kdy byla slavnostně ohlášena plánovaná koalice KDU-ČSL se STAN, Čunek v souboji o předsednictví KDU-ČSL shořel jak papírový čert. A rázem bylo všechno jinak. Najednou se z něj stal velký kritik koalice se STAN, kterou do té doby vehementně hájil a není bez zajímavosti že především jeho přičiněním byla 28. července 2017 byla ze strany KDU-ČSL odpískána. Do voleb zbývaly už jen dva měsíce… Je to náhoda? Podle mě ne.

Výsledkem destabilizace těchto stran bylo jasné vítězství ANO.

Koalicí se STAN KDU-ČSL sice hrála vabank, ale pořád měla velké šance na úspěch. Pokud by totiž překročil jejich volební výsledek oněch povinných 10%, získaly by obě strany větší počet křesel v parlamentu a zároveň by se z nich stal poměrně silný partner pro sestavení vlády při povolebních jednáních. A pokud by jejich koalice neuspěla a obě strany skončily v opozici, tak by prohrály se ctí.

Takhle svým rozhodnutím vedení KDU-ČSL do budoucna definitivně pohřbilo koaliční potenciál své strany. Osobně si nedokážu představit, že by jim po tomhle veletoči i nadále dávali svůj hlas voliči, co si zakládají na své cti.

U svého blogpostu Rozdělená společnost jsem uvedl na diagramech politického spektra výsledky parlamentní voleb z předchozích let. Je z nich jasně vidět, jak se velká část původně polarizované společnosti sjednotila na podpoře politického subjektu, který se formálně prezentoval jako nepolitický.

Tím jak ANO postupem času absorbovalo voliče konkurenčních stran se posunulo z původně středové strany na pozice strany, která prosazuje silný stát, který své občany drží na uzdě vahou byrokratických pravidel a nařízení. A kupuje přízeň svých voličů almužnami na úkor všech.

Pokud jde o výsledek voleb, které nás čekají roku 2021, už mám také svoji prognózu a jsem sám zvědav, jak moc se bude lišit od skutečného výsledku. Moc rád bych se při tom spletl.

       

Hodnocení: 22 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Vložit další komentář

28.3. 00:46 trekker.dk | skóre: 71
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
A copak jste tomu Zemanovi provedl, že se vám - podle vás - mstí...
Quando omni flunkus moritati
28.3. 01:04 akio
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Nejmenoval ho profesorem.
28.3. 10:22 /dev/null
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
naštastie...
28.3. 10:41 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Prý mu při té žádosti vadilo, že má Kapica jen základku.
28.3. 06:56 Aleš Kapica | skóre: 48 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
To je mi fakt líto, že máte problém se čtením.
28.3. 10:26 trekker.dk | skóre: 71
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
To vám být líto nemusí, takový problém skutečně nemám.
Quando omni flunkus moritati
28.3. 10:31 Aleš Kapica | skóre: 48 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Nejspíš jo, když jste z toho textu nebyl schopen vydedukovat, že se Zeman Sobotkovým prostřednictvím mstil ČSSD.
28.3. 13:09 trekker.dk | skóre: 71
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Aha, takže jsme se od "Zeman se mstí nám všem", posunuli k "Zeman se mstí ČSSD"... já si počkám, kam to ještě dotáhnete
Quando omni flunkus moritati
28.3. 13:53 Aleš Kapica | skóre: 48 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Rozhodně dál než vy.
28.3. 17:20 trekker.dk | skóre: 71
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
To jednoznačně, já na rozdíl od vás nemám utkvělou představu, že se Zeman někomu mstí...
Quando omni flunkus moritati
28.3. 18:12 Aleš Kapica | skóre: 48 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
To je zvláštní, že podobnou "utkvělou představou" má i premiér první polistopadové vlády Petr Pithart, který ho měl tu pochybnou čest poznat Zemana (i Klause) podstatně lépe než my dva.
28.3. 18:46 Gimbal lock
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost

A to vás mistře nenapadlo, že u Pitharta se tak nějak dá očekávat, že na nich nenechá nit suchou už prostě z ideologických důvodů? Myslíte, že zrovna on(a s ním další bojovníci za eurosocialismus s podporou ČT a ČRo, placených i z mých peněz(!!)) je objektivní?

28.3. 19:01 Aleš Kapica | skóre: 48 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Rozhodně je víc objektivnější, než Zeman s Babišem, co si ze stejných zdrojů platí svoje pohůnky.
29.3. 18:43 M.train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Pokud jsi získal pocit, že bolševik Pithart s dvojdomkem, co neustále sám nevylučuje svou kandidaturu na prezidenta, je objektivní, tak asi není potřeba dál argumentovat.
29.3. 20:08 Aleš Kapica | skóre: 48 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Co máš s tím dvojdomkem? Jsi snad jeho soused?
29.3. 23:39 M.train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Nevím, jestli hloupého děláš, nebo hloupý jsi. Případně jen minimálně informovaný o předchozích plánech soudruh Pitharta
29.3. 13:53 trekker.dk | skóre: 71
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Jakou představu má tahle politická korouhvička měnící názory podle toho, odkud vítr fouká, není relevantní.
Quando omni flunkus moritati
28.3. 14:54 POKY
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Abicko nutne potrebuje nejaky treshold zobrazovani blogu podle hodnoceni, aby se odfiltrovaly tyhle senilni sragory..
Mark Stopka avatar 28.3. 15:07 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Od toho je Reddit :D
28.3. 16:38 Aleš Kapica | skóre: 48 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Buď se zaregistruj a použij blokování, nebo drž pysk.
28.3. 18:50 POKY
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Nehrozi ani jedno, smula dedo.
28.3. 19:02 Aleš Kapica | skóre: 48 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Do dědy mám ještě kousek cesty, ale tebe evidentně zasáhla lobotomická puma.
28.3. 18:49 dsfdg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Státy, ve kterých nikdo nehájí sociálně demokratické ideály, dopadají špatně... DVTV: "Když nemáte na nové kalhoty a úspory víc jak 10 tisíc, výhody demokracie neřešíte, říká Buchtík"

28.3. 19:03 Aleš Kapica | skóre: 48 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Vím o tom svoje. Mě takhle pustila žilou Zemanova vláda.
28.3. 19:48 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Buchtík, to je ten kamarád Neználka? :-D
28.3. 23:11 Tomáš
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Přesně. Jen hlupák by si troufl tvrdit, že velkému procentu (i mladých) lidí naše verze demokracie přinesla pouze nejistotu, a svoboda je pro ně věcí rize teoretickou....

Je hezké, že člověk "může" cestovat, když na to nemá peníze a nedomluví se, protože ho na učňáku nenaučili ani anglicky.

Je hezké, že se člověk může aktivně vyjadřovat k politickému dění, když nemá prostor na to aby ho sledoval a vytvořil si názor, protože musí každý den řešit svoje vlastní živobytí.
29.3. 10:19 hefo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Hovadiny.

Toto všetko vyplakávanie je len preto, že Nemecko je blízko a každý sa porovnáva len s ním. Porovnajte sa s Ukrajinou, Rumunskom či (ak sa pozrieme aj na "starú EU") Portugalskom.

Aj ten, čo sa na učňáku nenaučil anglicky, ak nie je lempl a darebák, remeslom si dokáže dnes zarobiť viac než bežný kancelársky papierohryz. Len to chce makať a nie ležať v liehu každý večer. A na "domluvení se" netreba oxfordskú aristokratickú angličtinu, už pozeraním filmov v originále sa človek veľa naučí aj sám...

Pomocnú ruku každý (najmä mladý fyzicky zdravý a s IQ > 80) nájde na konci svojho ramena. Nostalgikom socializmu pripomínam, že ten systém, kde nešlo o to pracovať ale chodiť do práce, prakticky ekonomicky skrachoval a do 5, max. 10 rokov by skrachoval aj formálne.
29.3. 10:45 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
S tim co pises celkem souhlasim, socialismus nehajim ale co pises neni pravda:
Nostalgikom socializmu pripomínam, že ten systém, kde nešlo o to pracovať ale chodiť do práce, prakticky ekonomicky skrachoval a do 5, max. 10 rokov by skrachoval aj formálne.
Behem obdobi 40 let socialismu u nas byl hospodarsky rust. Sice o polovinu pomalejsi nez na Zapade, presto rust. Zcasti proto, ze se skutecne pracovalo mene, a zcasti proto, ze cely system byl dost neefektivni co do rizeni. Oba problemy ovsem trapi vsechny centralizovane hierarchicke systemy (treba velke firmy v kapitalismu).

Realne ovsem byl socialismus casto lepsi nez kapitalismus v mnoha zemich tretiho sveta - proto se jim ostatne take rikalo treti svet (druhy byl ten socialisticky). :-)
Lidstvo má již jen 12 let, aby odvrátilo nejhorší důsledky klimatické katastrofy. Podpořte výzvu na proplanetu.cz!
29.3. 10:53 Aleš Kapica | skóre: 48 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Aj ten, čo sa na učňáku nenaučil anglicky, ak nie je lempl a darebák, remeslom si dokáže dnes zarobiť viac než bežný kancelársky papierohryz. Len to chce makať a nie ležať v liehu každý večer. A na "domluvení se" netreba oxfordskú aristokratickú angličtinu,…
Mohu jen potvrdit. Dobrá polovina mých kamarádů, co absolvovala jenom učňák běžně jezdí po světě. A i když se neválí v milionech, žijou slušně. Mají však jiný problém – sehnat zaměstnance, co by se uměli k práci postavit tak jako oni a nesnažili se všechny a vše jen ojebávat.
29.3. 12:23 Tomáš
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Tak to máš zajímavý učňák. Poměrně dost nadprůměrný....
Kolik těm zaměstnancům platí?
29.3. 12:59 Aleš Kapica | skóre: 48 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Nejsou z jedné líhně. Společné mají hlavně to, že se té práce nebojí. Pokud jde o ty zaměstnance, většinou dělají za sebe, ale bohužel u některého typu podnikání to bez zaměstnanců nejde.

Pokud jde o plat, tak dělají v úkolu. Čím víc se toho stihne tím víc by si vydělali - kdyby dělali pořádně. Problém je, že dělají tak blbě, že z peněz, které cílový klient zaplatí se musí cvakat i ten kdo to musí opravit + koupit nový materiál za ten zmrvený.
29.3. 12:21 Tomáš
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
"Toto všetko vyplakávanie je len preto, že Nemecko je blízko a každý sa porovnáva len s ním."
Proč bych měl pracovat stejně tvrdě na stejné pozici a mít horší životní úroveň? To má být ta neviditelná ruka trhu? Ten váš kapitalismus?

"Aj ten, čo sa na učňáku nenaučil anglicky, ak nie je lempl a darebák, remeslom si dokáže dnes zarobiť viac než bežný kancelársky papierohryz."
Všichni mluví o nedostatku řemeslníků, ale nikdo nedokáže přesvědčit vysokoškoláky, aby to šli dělat... :-D Doporučuji si najít statistiky, jak je to s platy a nezaměstnaností podle vzdělání doopravdy.

"A na "domluvení se" netreba oxfordskú aristokratickú angličtinu, už pozeraním filmov v originále sa človek veľa naučí aj sám..."
S hodinovýma dotacema angličtiny na učilištích nemají šanci ani _začít_ koukat na filmy.

"Pomocnú ruku každý (najmä mladý fyzicky zdravý a s IQ > 80) nájde na konci svojho ramena"
Zkus to nahlas prohlásit v Ústí, ale dávej si bacha, aby ti za to nerozbili hubu. Krom toho, dřív se za hranici mentální retardace považovalo IQ 85. Pokud se chceš odkazovat na volný trh, dobře. Ale napřed pojďme něco udělat s monopoly, vyhazováním šéfů odborů a dovozem levné pracovní síly.

"Nostalgikom socializmu pripomínam"
To není chvála komunistů, to je kritika současného stavu.
Mark Stopka avatar 29.3. 14:08 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
S hodinovýma dotacema angličtiny na učilištích nemají šanci ani _začít_ koukat na filmy.
On se nekdo fakt naucil anglicky ve skole?
31.3. 00:27 Alex
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Uplne v pohode. Kvalitni osmiletej gympl a dobry anglictinar. Prirozene ppmuze, kdyz v te skole jsou i pravidelne konverzacni hodiny s rodilym mluvcim. Jasne. Australsky vojensky slang te tam nenauci, ale normalni uroven (prumerny student se pohyboval okolo B2) v pohode.
28.3. 19:55 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Věci veřejné - už před volbami nazývané kšefty veřejné. Soused je volil, i když jsem ho varoval že to nemá dělat. Za půl roku se za to málem fackoval. Ale asi k tomu měl sklony, úplně stejně si naběhl se Zelenými... Jen taková vzpomínka.

Ale říkám si, že tomu Babišovi byste vlastně měli nohy líbat. On je jediný kdo dokázal přetáhnout voliče komunistům, a nebýt jeho, tak už jsou nad dvaceti procenty!
Agent avatar 29.3. 03:21 Agent | HC city
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
A přitom stačilo napsat jednoduchou větu:

Babiš == zlo, Sobotek == svátost, dobro. (Aneb jak účelovým výběrem faktů a jejich interpretací dosáhnout patřičného obrazu reality korespondující s mým světonázorem :-) ).

P.S. Netvrdím, že by pan. B. byl svatý.
Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
29.3. 05:29 whata
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
+1, taky jsem přemýšlel, kam ten článek má vést. Asi do Brusele, poslal bych tam Sobotku i s Pithartem, který je později autorem obhajován v diskuzi. Světu, nebo aspoň ČR, by se ulevilo, pokud by nepřišli hned další vysávači a ideologové v oblasti využití cizích peněz.

K odpovědi proč - jak říkal kdysi Zeman, politika není volbou mezi dobrem a zlem, ale mezi větším zlem a menším zlem. Ta banda v parlamentu, která se kolikrát chová hůř jak děti na pískovišti (přijde mi vtipné, jak někteří poukazují na bitky v Tureckém parlamentu - mentálně na tom o moc líp nejsme), holt jednou na svou neschopnost a nespolehlivost dojet musela. Ten příklad Sobotky je obzvláště ukázkový - před volbama se dušuje o čemkoliv, pak Juncker udělá bubu na dotace a bezpáteřní Sobotka okamžitě stahuje ocas.

V tom je Babiš, přes všechny problémy, o dost spolehlivější. IMHO je to právě kvůli tomu, že tu v ČR má business. Kromě nejspíše vlastních zájmů si tak uvědomuje, že obětuje-li ČR a pošle ji do Brusele za účelem vlastního obohacení, tak se mu to vrátí jako bumerang a dojede na to on sám (jeho business). Ve výsledku má tak relativně konsistentní přístup k voličům, zatímco ostatním stranám, zmiňovaným Sobotkům, Pithartům a Kalouskům, zbyla jen ideologie a to silně nekompatibilní s myšlením voličů. Z EU a jejich megapřešlapů už téměř všichni vystřízlivěli.
29.3. 06:51 Aleš Kapica | skóre: 48 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Ty seš ale pořádný mimoň.

Ten blogpost totiž názorně demonstruje, jak Babiš naprosto bez skrupulí mění svoje "názory" podle toho jak mu jeho mediální pohůnci zanalyzují situaci.

Pokud jde o toho Pitharta. To, že máme shodný názor na to, že je Zeman mstivý a zákeřný parchant znamená jen tolik, že to nejspíš bude pravda, když měl - na rozdíl ode mne - ho poznat z bezprostřední blízkosti. Na mne totiž Zeman takhle působil už od chvíle, kdy se prvně vetřel na tribunu.
29.3. 13:56 trekker.dk | skóre: 71
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Pravdu nevytváří to, že se shodnete s politickou žabičkou.
Quando omni flunkus moritati
29.3. 15:07 Aleš Kapica | skóre: 48 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Ani to, co najdete v zadku politické ropuchy.
29.3. 23:37 trekker.dk | skóre: 71
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Narozdíl od vás jsem nicméně reagoval na to, co vy jste napsal...
Quando omni flunkus moritati
29.3. 23:44 Aleš Kapica | skóre: 48 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Nápodobně.
1.4. 14:59 trekker.dk | skóre: 71
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Tenhle výkřik určitě snadno doložíte nějakým mým příspěvkem, kde píšu, že je něco pravda, protože jsem se na tom shodnul s politickou ropuchou...
Quando omni flunkus moritati
29.3. 18:45 M.train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Zatímco dvojdomek Pithart tu tribunu sám stavěl.....
29.3. 08:52 KaZe
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
ČR v EU nikdo nedrží, a jak říká Macron: "Nikoho k hlubší integraci nutit nebudem. Na druhou stranu nám v ní ale nikdo nemá co bránit."
29.3. 11:48 Akrylát
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Souhlas, zbytečný článek.
Heron avatar 29.3. 08:43 Heron | skóre: 51 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Pěkně napsáno.

Už po volbách jsem přemýšlel, kolik by vlastně získal politický subjekt, který by v minulém období neudělal vůbec nic a jen občas připomínal svou existenci.

Protože ty ostatní strany se buď vystřílely navzájem nebo se pro jistotu zastřelily sami.

ODS se nedokázala zbavit minulosti kmotrů, nikdy se žádných nezbavila (sama, aktivně, dopředu, ještě před skandálem). To, že tam za Fialy nejsou není prací Fialy ale spíše tím, že se ODS propadla na hranici volitelnosti a ti kmotři odešli sami za lepším. Vlastně jediný pozitivní případ je reakce na kandidaturu Langera do vedení místní ODS, ale to se píše rok 2019.

ČSSD je nevolitelná už jen z toho důvodu, jak zareagovala na soud z roku 2016, kdy měla zaplatit 338MKč. Strana, která roky před tím milionu lidí v exekuci vysvětluje, že si za všechno můžou sami a že smlouvy se mají dodržovat teď sama nerespektuje rozhodnutí soudu. Bez ohledu na to, jak moc nespravedlivě ho může vnímat (ale to ti lidé v exekucích taky, takže tady má vlastní polívčičku). Nehledě na výroky Mládka, ke kterým se nebudu vyjadřovat a na úsměvnou kampaň "konec levné práce", kterou před volbama 2017 vyfoukli odborům a strana, která měla 4 poslední roky premiéra i ministerstvo práce si najednou týden před volbama vzpomněla, že tam venku jsou taky pracující dělníci.

TOP09, KDU, STAN. Tři strany, TOP vznikla z KDU a předseda TOPu je bývalým předsedou KDU (tj je to vlastně jedna strana), STAN dlouho spolupracoval s TOP a de facto vystupovala jako jedna strana a před volbami 2017 vzniklo KDU+STAN, což na bilboardech s oběma lídry vypadalo spíš jak reklama na registrované partnerství, což je v případě KDU o to více pikantní. Takže se stalo, co se stál muselo a z jedné strany asi s relativně slušným potenciálem jsou tři strany s lehce nad 5% výsledkem a s obavou, že už se příště do sněmovny nedostane.

No, takže, když se všichni takto hezky postříleli tak co zbývá? ANO s hromadou peněz na marketing (stačilo být jen vidět), SPD s protiimigrantskou rétorikou, což jí šlo mnohem líp, než ČSSD, která se o to taky snažila ústy nejen Chovance a Piráti. SPD je strana jen pro extremisty, ale přes to dostala víc než by normálně mohla, takže si to rozdělilo ANO a Piráti, kteří dostali naloženo asi víc, než můžou zvládnout.

Jsou tam samozřejmě další aspekty, které jsi uvedl v článku, ale z mého úhlu pohledu všechny ostatní strany udělali tolik chyb, že to ty zbývající měly docela jednoduché.
29.3. 08:53 Aleš Kapica | skóre: 48 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Asi tak.

A nejhorší na tom je, že to lepší nebude. Útěchou může být jen to, že situace donutí ANO k tomu aby se začalo chovat zodpovědně. I když poslední veletoče, kdy večer něco odsouhlasí a ráno smetou. svědčí spíš o tom, že je začíná dobíhat vlastní stín.
29.3. 12:27 Tomáš
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Mně přišlo, že se opozici povedla dost pěkná provokace ( Z vládních stran pro to nehlasoval skoro nikdo. Byl to opoziční návrh směřující k "nedosažitelnému" splnění vládních slibů.) Bohužel je to ta samá opozice, která s platy učitelů taky nic neudělala, takže nevolení Babiše nic nezmění.
30.3. 07:17 Odin1918 | skóre: 5 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Sjednocená společnost
Podle mne se bude spolecne dale a dale delit s postupujicim rozpadem eurosocialistickeho bloku a s postupujicim prorustanim jinych kultur do kultury krestanske.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
© 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.